Tékozló Homár

Meg fogsz lepődni, hol nem lehet Telenor számlát befizetni!

2016.07.20. 15:40 | Homár Hilda | 86 komment

telenor_logo_1.png

Steve megoldása kissé abszurd számlaintézős helyzetére nem biztos, hogy a legelőremutatóbb, de az tuti, hogy a legadekvátabb. Reméljük a Telenortól sikerül majd megtudnunk, hogy mi a logika, az igazság és az élet abban, hogy a számlájukat a saját ügyfélszolgálatukon nem, egy mezei újságárusnál viszont be lehet fizetni. Ennyi erővel a sarki hentes és a kínai vegyesbolt is bejátszhatna. Vagy így próbálják az online fizetés felé terelni a népet?

Kedves Tekozlo Homár!

A mai napon szerettem volna Telenoros számlámat befizetni. Mivel elhagytam a csekket (az én kurva anyámat), ezért gondoltam bemegyek a helyi Telenor üzletbe (Miskolc) befizetni.

Én marha kaptam is az arcomra: május 9. óta nem lehet számlát befizetni naluk (MIÉRT????). Számlát csak az újságosnál (!!!!!!) lehet befizetni. Mondom MIVAN?(A következő az lesz, hogy a villanyszámlát a cipőboltban lehet befizetni?)

Nem jó, de mindegy...újságoshoz átmegyek: számlát befizetném. Mondja oke. Nyújtom a kártyát, valasz: azzal nem lehet? (MIÉRT????)Választ nem kapok, pedig ott van a terminál. MŰKÖDŐ Atm meg nem volt. Vagyis megszoptam.Tanulság: legyen nálad x ezer ft kápéban, mert különben az újságosnál nem tudod a telefonszámládat kiegyenlíteni.

Szartam egy nagyott bele, és elmentem sörözni.

Üdv:

Steve
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brumm.a.tejbe 2016.07.20. 15:44:24

Minőségi poszt.
Második

Terézágyú 2016.07.20. 15:48:21

Akár igazat is adhatnék a pószternek - de miután leírta, hogy "Szartam egy nagyott bele, és elmentem sörözni." mégsem adok.

Darth Revan 2016.07.20. 15:49:22

Nem ertem, hogy a 21-ik szazadban miert akarsz meg csekkel es keszpenzzel bajlodni.

1Andaron1 2016.07.20. 15:51:34

Nekünk a Telenor szólt, hogy májustól nem lehet már személyesen befizetni a boltokban, de csak azért, mert mindig ott fizettük be. Amikor megkérdeztem, hogy miért szüntetik meg, azt mondták azért, hogy ne kelljen olyan sokáig várakozni egy számlabefizetés miatt.

Terézágyú 2016.07.20. 15:54:10

@1Andaron1:
"Amikor megkérdeztem, hogy miért szüntetik meg, azt mondták azért, hogy ne kelljen olyan sokáig várakozni egy számlabefizetés miatt. "

Ja, a pószternek se kellett várakozni :))))
Ea szöveget egy politikus találta ki fogadjunk...

enrico palazzo 2016.07.20. 17:01:47

Ezzel a lépéssel kivételesen a Telenorral értek egyet. El kell olvasni, teljesen korrekt lista van. Az elektronikus fizetésre próbálják szoktatni a népet. Az mondjuk rejtély, hogy miért bannolták az újságosnàl a kártyás fizetést. www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlazas/szamlabefizetes

Mighty 2016.07.20. 17:28:43

Talán azért, mert az újságos a befizetett összegből kap a telenortól x összeget, az újságosnak meg fizetnie kell a kártyás fizetés jutalékát a banknak. Telenor jutalék x forint - bank jutalék y forint művelet után maradó pénz gondolom nem elég az újságosnak, ezért kp-ben lehet csak fizetni.

sáros_tehén 2016.07.20. 17:39:59

@enrico palazzo: "Az mondjuk rejtély, hogy miért bannolták az újságosnàl a kártyás fizetést."
Azért mert az újságostól a kártyatársaság levonja a jutalékot. Gondolom a telenor, pedig azt vállalja át. Ha én lennék az újságos én sem engedném hogy kártyával fizessék ki a számlát.

sáros_tehén 2016.07.20. 17:41:48

poszter: Ha már van bankkártyád, akkor gondolom van számlád is. Átutalás? Még ki sem kell mozdulni otthonról. 3 adat kell: Telenor bankszámlaszáma, számla sorszáma (hogy be tudják azonosítani), fizetendő összeg
Nem egy kvantumfizika...

CID. 2016.07.20. 17:47:55

Kedves poszter, ha ez vigasztal, a Telekom ügyfélszolgálaton sem lehet számlát befizetni. Kb. egy hónapja sürgősen be kellett fizetnem a számlát. Öt percre van az ügyfélszolgálat, gyorsan berohantam, ahol közölték, csak az Inmedio újságosnál lehet, átcaplattam (20 méter), ahol azonnal jövök tábla, 5 perc múlva kinyitottak. Természetesen a legnagyobb sor a számlabefizetésnél volt...

Dikusz 2016.07.20. 18:12:20

@CID.: az újságos meg biztos a postán állt sorba, ott adta fel csekken a napi bevételt :))

enrico palazzo 2016.07.20. 18:26:08

@sáros_tehén: De valamiért csak leszerződött a Telenorral a rikkancs. Biztos plusz költség, de a Telenortól nyilván ő is kap jutalékot. Jelezni kell a telenor felé. Gondolom ki sincs írva az újságosnàl, hogy nincs kártyás fizetési lehetőség számlánál és nem véletlenül...

Dezsike 2016.07.20. 18:43:44

@Mighty: Nem tehet különbséget a kereskedő termékek között és összeghatárt sem szabhat. Vagy elfogadja a kártyát mindig, vagy soha. A banki jutalék kb 8 ezrelék, ha olyan kevés jutalékot kap a Telenortól, hogy ennyi levonás után ne érje meg neki, bontson szerződést, mert jól átb@sszák (a KP tárolása és szállítása se sokkal olcsóbb a banki díjaknál).

InTheGajd 2016.07.20. 18:53:41

Telenor és pont. Ennél többet nem lehet erről a cégről elmondani.

sáros_tehén 2016.07.20. 18:57:40

@enrico palazzo: Amíg nem ismerjük a pontos kondíciókat (telenortól kapott jutalék, banki levonás a kártyaelfogadás után, stb), kár ezen agyalni.

Taxomükke (UK) 2016.07.20. 19:01:14

Nem ertem a problemat, poszter.
A leheto legjobb megoldast valasztottad.
Vagy tulajdonkeppen nem is panaszkodni, hanem dicsekedni jottel?

enrico palazzo 2016.07.20. 19:11:50

@sáros_tehén: ez egy telenor poszt, itt nincs agyalás. A sör nyert!

kozkozkoz 2016.07.20. 20:27:04

Telekom ugyanez. Rohadjanak meg. Eddig Távszámlàn jött a számla, aztán vagy ott vagy ügyfélszolgálaton fizettem. Jó gecik, akkor küldjétek csak a csekken postán és ott is fizetem be. Ez mind költség a Telekomnak.

AufWiedersehenMonty 2016.07.20. 20:28:59

A poszter valami retroarc? Vagy szopóálarcos mazo? Nem értem ezt a csekket elmegyünk befizetni metódust. Lábbal.
Bezzeg postolni tud neten. Csak csekket befizetni nem.

ancsika 2016.07.20. 20:42:34

hogy lehet elhagyni egy csekket?

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.07.20. 23:19:58

"Szartam egy nagyott bele, és elmentem sörözni."
Ugye hogy meg lehet oldani a dolgokat egyszerűen is?
Amúgy azért az Inmedioban kell befizetni, mert velük szerződött le a Telenorvég. Ennyi.
De ez az ügyfelet nyilván miért érdekelné? Mondjuk engem nem zavarna, mert befizetem ott akkor, ahol lehet. Amúgy értesítettek is a dolgoról, csak nem olvastad el.
Meg esetleg szavazz az előfizetéseddel, és húzz el másik szolgáltatóhoz (annak a számláját is az Inmedioban fizeted).
A szolgáltatót nem fogod érdekelni, csak a pénzed.

The Good Boy 2016.07.20. 23:53:58

Poszter!
Legközelebb keresel egy otp atm-et, ott kiválasztod a számla befizetést, azon belül a telenor számla befizetést. Beütöd a telefonszámod, leokézod, hogy a teljes összeget vagy egy részét fizeted-e aztan oké. Ennyi! Utána mehetsz sörözni!

The Crazy One 4égy 2016.07.21. 06:22:34

@kozkozkoz: tegnapelőtt meg semmi bajod nem volt velük...

FDToth 2016.07.21. 07:08:58

Nem azert de csekk mar csak nalunk ketezik, ideje lenne kifezetni. Elutalod es kesz, nem kell jarkalni ide-oda...

Manyecska. 2016.07.21. 07:57:05

@AufWiedersehenMonty: az..:D Nem értem én befáradtam izé betévedtem ill. betámolyogtam vmelyik este /nem sörözök/ egy Telenyorba és nagyon kedvesek voltak kb egy perc alatt végeztünk /nem csekk/ :) Kedves poszt.

Manyecska. 2016.07.21. 07:59:59

@FDToth: ja, mint mielőbb egy örvös galamb nekirepült az ablaknak aztán tárt szárnyakkal lecsúszott...most szemben a fán /kb 2 méter/ bambul. Lehet besörözött???:D évek óta itt költ..most leült és szigorúan néz. Csekket akart befizetni v.mi a rák?

Terézágyú 2016.07.21. 08:13:06

@enrico palazzo:
"Az elektronikus fizetésre próbálják szoktatni a népet. "

Ilyenkor hol van az a hozzáállás, hogy "a szolgáltató szolgáltasson, méghozzá úgy, hogy az ÜGYFÉLNEK a lehető legegyszerűbb legyen" - és ne akarjon szoktatni semmire. Esetleg a nénikéjét a tudjukmire.

????

Terézágyú 2016.07.21. 08:14:34

@The Good Boy:
"Legközelebb keresel egy otp atm-et"

A pószter keresett: "MŰKÖDŐ Atm meg nem volt."

Ja, hogy miért nem keresett jobban! :)

tokapi 2016.07.21. 08:36:41

Biztos vagyok benne, hogy a tegnapi nap frenerikussagat is sikerul felul, azaz alulmulni, Hilda, te ebben jo vagy, kerhetnenk szakertoi segitsegedet? Bezavar ez a temerdek komment es tul eros a posztok erdekfeszitesi indexe. Olyan ez, montha egy tulmeretezett analintruderrel probalkozna valaki a seggemben, csak ez az elmem fesziti! Nos szoval 2x-esen is tul sok nekem, ami itt megy, keretik meglaposabba tenni a dolgok mikbenletet, hogy viselheto legyen, koszonjuk a megertest! Te ostoba kis fos.

enrico palazzo 2016.07.21. 09:00:51

@Terézágyú: Nekik nyilván a költséghatékonyság fontos, de nekem az jó, ha a telenor boltban nem tartanak fel számlafizetők. Szerintem ez pont véletlenül egy olyan lépés, ami alapvetően mindkét félnek jó. Az meg demagóg, hogy "hagyjuk meg a jogot, hogy ott is lehessen fizetni". Azért ez nem a vasárnapi boltbezárás, van sok alternatíva a fizetésre, csak szeretik a népek a dolgaikat az utolsó pillanatra hagyni.

HereGuru 2016.07.21. 09:04:39

"A zsugorodott fejű ember olyan szenvtelenül beszélt, olyan kifejezéstelen, homályos tekintettel, annyira tipikus, lárvaszerű arcvonásaival az idült delírium tremensnek, hogy reménytelennek látszott minden további kísérletezés."

Terézágyú 2016.07.21. 09:14:57

@enrico palazzo:
"de nekem az jó, ha a telenor boltban nem tartanak fel számlafizetők. "

Szerintem a telenor boltban ne lehessen telefont se venni, mert engem feltartanak a telefonvevők...

Ha másik ember szerintem mindig "feltart" akkor mindig van min mérgelődni - és üdvözölni azt, hogy a szolgáltató "leszoktatja" erről az ügyfeleit.

Ja, mellesleg, mit keresel te egy telenor boltban? Intézz mindent a neten, lúzer.
(Ezt nem így gondolom, csak ismétlem a fenti véleményeket :)

Manyecska. 2016.07.21. 09:16:24

@tokapi: dehát ott a fészbukkod, az nem elég?? :P OFF a galamb megint nekicsapódott üvegnek síkhülye.

enrico palazzo 2016.07.21. 09:33:37

@Terézágyú: De kéhrlek alássan! Pont a telefonkéjszüléket a telefonbótba' fogom megvenni, kipróbálni és nem a neten rendelgetni, hogy szopjak a futárcégekkel és harcolhassak a vélt igazért, ha valami nem stimmel egy ügyintéző droiddal. Ez nem mérgelődés, csak sok hasonló dologgal (pl. mozgólépcsőn jobb oldalon állás, akárki akármilyen baromsággal próbál erre rácáfolni) tudunk szopás-light világot teremteni magunknak. És ezek olyan dolgok, amikbe nem ugat bele a politika. Amúgy amit mindenki "nyugati mentalitásnak" hív, az itt kezdődne.

The Crazy One 4égy 2016.07.21. 09:35:34

@tokapi: szegény "tokapi"nick: élt négy napot :)

Terézágyú 2016.07.21. 09:44:51

@enrico palazzo:
"csak sok hasonló dologgal (pl. mozgólépcsőn jobb oldalon állás, akárki akármilyen baromsággal próbál erre rácáfolni) tudunk szopás-light világot teremteni magunknak. És ezek olyan dolgok, amikbe nem ugat bele a politika. Amúgy amit mindenki "nyugati mentalitásnak" hív, az itt kezdődne. "

Hát, azért szerintem a "nyugati mentalitás" az nem az, hogy "ne engedje a szolgáltató, hogy itt csekket lehessen befizetni, mert ENGEM feltartanak a csekkbefizetők" :)

Terézágyú 2016.07.21. 09:47:46

@enrico palazzo:
"Pont a telefonkéjszüléket a telefonbótba' fogom megvenni"

1. Csak példának írtam a telefonvásárlást - őszintén szólva fogalmam sincs, hogy mit lehet csinálni egy telenorboltban.
2. sokan mondhatnák, hogy a telenor az NEM telefonbolt :)

enrico palazzo 2016.07.21. 09:52:05

@Terézágyú: Hát, azért szerintem a "nyugati mentalitás" az nem az, hogy "ne engedje a szolgáltató, hogy itt csekket lehessen befizetni, mert ENGEM feltartanak a csekkbefizetők"

Szerintem meg de. Nem is tudom, hogy van-e még olyan telefonos cég, ahol a boltban fizetheted a számlát. Előfizetést nem tudok újságosnál kötni, meg ATM-nél, sőt szerintem az aláírások miatt neten sem. De Számlát reklamálni, szerVIZELNI sem.

Manyecska. 2016.07.21. 09:55:10

@Terézágyú: 10-ből 8 csekket fizetett be. rémes volt.

enrico palazzo 2016.07.21. 10:00:57

@Terézágyú: "sokan mondhatnák, hogy a telenor az NEM telefonbolt"

És igazuk is van. De ha kinézel egy előfizetést szarér-húgyér telefonnal, akkor ott fogod megvenni a csomaggal együtt.

Terézágyú 2016.07.21. 10:02:14

@enrico palazzo:
"Nem is tudom, hogy van-e még olyan telefonos cég, ahol a boltban fizetheted a számlát."

Fogalmam sincs. De nem a konkrét csekkbefizetés a lényeg, hanem az elv.
"Ne engedje a szolgáltató, hogy ezt vagy azt itt lehessen intézni, mert ENGEM feltartanak ezek az emberek!!!" ... "Szoktassa az ügyfeleket a szolgáltató, arra, hogy...!!! Persze ha a szolgáltató az én szokásaimat akarja megváltoztatni, akkor rettentően dühös vagyok, hiszen ő SZOLGÁLTAT, nehogymá nekem kelljen; de mivel ez most nekem jó, ezért nagyon helyes, hogy a szolgáltató minden más ügyfelet ÁT AKAR SZOKTATNI..." :)

enrico palazzo 2016.07.21. 10:16:43

@Terézágyú: Én azt gondolom, hogy a magyar birka nép, a terelgetést igényli, sőt szomjazza... Mindig lesz, aki úgy érzi, hogy rosszul jár egy ilyen szolgáltatói húzással, de továbbra is az a helyzet, hogy vannak csak a telenor boltban elintézhető dolgok és az eddig ott csekket befizetők is lehetnek potencionális bazmegolók, amikor öten fizetnek be csekket előttük, ő meg mondjuk garanciát intézne. Képzeld el, ahogy a Postán állsz csekkel és előtted nyolcan levelet adnak fel, vesznek át, vagy fordítva. Nyilván nem véletlenül van ott is külön.

Guszty 2016.07.21. 10:34:16

@Dezsike: A csekk nem termékvásárlás, így a kártyahasználat kp. felvételnek minősülne (ahogy a Postán is volt sokáig), arra meg nem jogosult az újságos.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.07.21. 10:47:33

@Terézágyú: nem, ez a nyugatosító mentalitás. A nyugati mentalitás az, hogy a XXI. században nem sárgacsekkel rohangál a kutya zsellér, hanem ahelyett, hogy a homárra járna hőbörögni két kattintással odébb regisztrál online fizetésre. Mivel amúgy is bankszámlára kapja a virtuális "pénzt" a napi robotért és nem a markába.

Annak idején az utolsó Pahlavi sah is megmondta, hogy majd akkor lesz demokrácia Iránban és akkor bánik úgy a népével, mint a svéd király, amikor a perzsák is annyira civilizált emberek lesznek, mint a svédek.

Gergely János Nagy 2016.07.21. 10:52:50

Nekem az tetszett a legjobban, hogy az író először az elhagyott csekk miatt bánkódik, majd megpróbálja azt kártyával befizetni valahol. Ez a kettő nálam eleve nem jön össze. De amúgy mindenki mással egyetértek, hogy ennek ellenére megoldható a dolog, és teljesen ésszerű. Az meg más kérdés, hogy ilyen marhasággal nem vernek át, hogy azért csinálták, hogy kevesebbet kelljen várnom, mert ugye ez akkora blődség mint egy plakátkampány. Azért tették, mert egy trafikost fenntartani kevesebb a Telenornak mint egy saját ügyfélszolgálatot. Egyszerűen így több profit marad nekik, és versenyképesebbek. Az más kérdés, hogy ha a befizetendő számla valóban az enyém, akkor egy bankkártyával akár pusztán a telefonnal a kezemben is befizethetem úgy, hogy valóban elmentem sörözni közben. Szóval a cikk valódi címe lehetne, a "Haladunk a korral." Ugyanezt én is végigjátszottam egyébként, de fél perc elég volt ahhoz, hogy rájöjjek, igazuk van. Az egyetlen dolog, amit nem értek, hogy a trafikban miért nem lehet kártyával befizetni a számlát, amikor bármi mást lehet. De valószínűleg ennek meg az az oka, hogy a trafikos sem akarja, hogy nála álljanak sorban a Telenoros ügyfelek. :)

daytona500 2016.07.21. 10:53:23

A telenor a legtetvebb banda, állandóan szívattak a számlákkal, a reklamációkra könyörögni kellett, hogy válaszoljanak, térerő meg bp mellett épületen belül és néhány útszakaszon 0, de szerintük ez oké. Az üzleteikben vagy mi a szarban meg olyan bunkó mindenki, hogy a belem kifordult ha csak be kellett menni.
A hűségidő lejárta után bármi jogot fenntartanak maguknak a szopatásra mert a szopatós dolgokat az ászf-be tették ami mindig érvényes. Nemzetközi szolgáltatásaik, kedvezményeik semmi az igazi multikéhoz képest, kis picsányi szolgáltatóként a legnagyobb pofájú csürhe.

Váltottunk és soha az életben a közelükbe nem megyünk.

para_noir 2016.07.21. 11:17:00

Nagyon helyes, mindig tele voltak az ügyfélszolgálatok digitális busman spárzacskós öregasszonyokkal, akik ott fizették be a szaros számlájukat, a valódi ügyintézésre váró ember meg dekkolhatott egy órát a hülyék miatt. Végre egy érdemi intézkedés a szolgáltatóknál (mert a T-nél ugyanez van, a Vodát nemtom.)

para_noir 2016.07.21. 11:20:00

@Terézágyú: a szolgáltatás igénybevétele önkéntes. Ha nem tetszik, máris átpártolhatsz a Lidl mobilra. Az étteremben sem mondhatod meg a pincérnek, hogy fejenállva hozza ki a levest, mert te így képzeled el a szolgáltatást.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.07.21. 11:27:40

Telekomnál ugyanez van pár hónapja, ott meg kijelölt postákon van külön kihelyezett ügyintéző. Hogy miért kellett az eddig gyakorlatot megszüntetni, az rejtély.

Terézágyú 2016.07.21. 11:31:45

@para_noir:
"a szolgáltatás igénybevétele önkéntes."

Mindegyik szolgáltatás igénybevétele önkéntes.
Bocs.

Terézágyú 2016.07.21. 11:33:22

@enrico palazzo:
"Én azt gondolom, hogy a magyar birka nép, a terelgetést igényli, sőt szomjazza... Mindig lesz, aki úgy érzi, hogy rosszul jár egy ilyen szolgáltatói húzással"

És addig amíg nem te vagy aki rosszul jár, ezért szívből üdvözlöd ezt a húzást :)
Erről van szó.

Pink Pancser 2016.07.21. 11:47:07

"Amikor megkérdeztem, hogy miért szüntetik meg, azt mondták azért, hogy ne kelljen olyan sokáig várakozni egy számlabefizetés miatt. "
Nekem is ezzel magyarázták. Mivel egyéb problémám is volt, így kb 10-15 percig tartott az ügyintézés. Az egyetlen ügyfél voltam.

enrico palazzo 2016.07.21. 11:48:19

@Terézágyú: Huuu... Én is fizettem egyetlen egyszer életemben a boltban számlát kényelmi okokból, de csak neten fizetek számlát évek óta. Haladjunk már kicsit a korral.

para_noir 2016.07.21. 11:55:00

@Terézágyú: öööö...igen, pont ezt írtam :)))))))))))))))))))))))

para_noir 2016.07.21. 11:56:36

@Fedor: azért, hogy ne álljon előtted 12 számlabefizető félkegyelmű, mikor szeretnél elintézni egy valóban érdemi ügyet.

Annie Oakley 2016.07.21. 12:04:24

A cikk írót ekézőknek... Hát én is vertem a fejem a falba. Mert ugyan általában neten utalok, de ettől még előfordulhatnak az alábbi esetek: 1. Elfogy a pénz a bankszámlámról 2. Nincs netem (pl. Mert nem otthon tartózkodom) 3. Nagyon gyorsan kéne befizetnem (határidő), és mielőbb le is kéne azt igazolnom 4. Szeretnék ügyét intézni és ha már ott vagyok, számlát befizetni.
Most váltottam amúgy, mert szemét banda. De az átíratás sem volt könnyű. Hiába voltam egy plázában, ahol minden szolgáltatónak volt üzlete, a végelszámolást egyiknél sem tudtam kifizetno... Plusz köröket róhattam.

Bombaló 2016.07.21. 12:48:36

@Annie Oakley:
1. Hát már, hogy fogyna el, amikor tudod, hogy jön a csekk? Vagy ennyire hirtelen csapásként zuhan be egy havi telefonszámla?
2. Nem is kell net hozzá. Cikkíró esetében pl. egy OTP automata is elég, ahhoz sem kell net.
3. Ld. 1-es pont. Ha tudom, hogy jön, miért az utolsó utáni pillanatban fizetném, hogy még az igazolásával is rohanni kelljen? Fizesd 1-2 nappal korábban az ATM-nél és kész.
4. Egyéni szociális probléma. Ügyet intézhetsz, számlát fizethetsz máshol pillanatok alatt. Milyen ügyet intézel havi rendszerességgel egy mobilcégnél?
+1. Végelszámolás? Mindegyiknél? Hűha. :)

Nick-son 2016.07.21. 12:54:16

"Szartam egy nagyott bele, és elmentem sörözni."

Valami színvonalat talán lehetne várni a beküldőktől, vagy a blog uraitól akik közzéteszik.

Hogy várjátok így, a kulturált, értelmes témába vágó hozzászólásokat?

Innentől fogva nem is érdekel igaza van-e, vagy nincs a poszternek.

Hilda ez most itt a szint, vagy csak időnként kell megmártózni a szarban?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.07.21. 13:36:01

@Gergely János Nagy: ehem. na ez pölö pont nem:
címe lehetne, a "Haladunk a korral."

helyett
címe lehetne, a "Haladhatnánk a korral, de nyígni egyszerűbb"

para_noir 2016.07.21. 13:41:09

@Nick-son: namármost, ha feltételezzük, hogy nem az idők végezetéig fog sörözni, akkor az is benne van a pakliban, hogy a számlát majd befizeti másnap, harmadnap, vagy a héten valamikor. Aznapra elege lett, na bumm. Akkor meg mi a baj, miért kell az öregasszonyhiszti??

Pirx 2016.07.21. 13:51:25

@Darth Revan: Például azért, mert képtelenek voltak megoldani, hogy összevonjanaki három számlát egy netes account alá. De ez még elmegy, legfelejebb három felhasználónevet, és jelszavat megjegyez az ember. De aztán egy mozdulattal megváltoztatták a fizetési felületet, és meg kellett erősíteni a regisztrációt. Erről küldtek is email, csak épp az a spambe került (Az én anyámat) Úgyhogy mire odakerültem, hogy fizetni akartam, várt az új felület, és kicsúsztam a határidőből... Úgyhogy kettőnél maradt az iCsekk (És ebben igazad van, ez se sorbanállós), de a harmadikra anno már eleve elektronikus számlát kértem. Így az meg OTP automata. Igaz, nem OTP kártyám van.

Éva Rendes 2016.07.21. 14:08:45

-a sárgacsekk lejárt
-tisztelet a kivételnek, de a telefonboltokban (piros,kék,magenta) azok szerettek leginkàbb szàmlát befizetni akik "adott hó 32."-ig nem fizették be a számlát, vagy már felfüggesztették a tartozás miatt

Nem hiszem el, hogy az online megoldásokkal 1 perc alatt rendezhető dolgot miért cserélné fel az ember egy lassú, offline, stresszes, frusztrációt okozó megoldásra.

lobster thermidor 2016.07.21. 14:11:41

Akkor próbáljon a poszter az Allee - ben T - s számlát befizetni. Ma el szerettem volna intézni egy egyszerű hívószám kijelzést, aminek minden fél évben muszáj újra kötni a szerződését, mert a T nem hajlandó hosszabb időtartamra elszámolni a díját az aranykártya pontokból, de a bazi nagy ügyfélszolgálati iroda 2 napig zárva van, mert "fejtágítás" van. Ezt nem én találtam ki, így van kiírva a lehúzott redőny előtt egy táblára. Amúgy ezt a "bonyolult" műveletet ritkán sikerül első kőrben elintézniük, mert majdnem minden alkalommal eltűnik a hívószámom.

tlantos 2016.07.21. 14:23:42

Ha jól remlik, a t is bevezette ezt.
Jogos. A sok idiota utolsoutani pillanatban befizetnem a szamlat, mert mar jott az sms, hogy holnap letiltanak user miatt nem lehetett sose ugyintezni, ha esetleg valamit kellett.
Fel kellene mar fogni, hogy van elet acsekken tul (kartyaval online, atutalas).

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.07.21. 14:29:26

@Éva Rendes: pedig egyszerű, és az indok ott van az első bekezdésben.
Ha személyesen befizeti ált. <=10perc feloldják a korlátozást. iCsekk, átutalás esetén ez >=4 óra, ha pont 7vége van, akkor napokig is várhat. Ez utóbbit szívtam meg egyszer. Szorulásom volt (meg voltam szorulva anyagilag), letiltott a upc. Gondoltam bemegyek a dunaplaza-ba, elintézem, lesz "e örö e bódottá", hát nem. Valami ünnepnap vó't, upc zárva (szombat de. 11!), weboldalukon kiírva, ha online fizetem, azonnal kezelik a problémát, ÉS OTT A LINK AZ iCSEKK-hez. Jó, láttam már hasonlót, mi bajom lehet. iCsekk telepít, fizet, pénz levon, nájsz. Telnek az órák, se net, se telefon, se tv. UPC felhív wtf? Jaaa ... hát ők azt úgy értik, ha az ő oldalukon megkeresek valami eldugott szaros linket, és rajtuk keresztül fizetek kártyával, na akkor megy úgy. Ekkor mondtam olyat, hogy még basz is volt benne (úgy konkrétan miért az icsekk-et reklámozza, vagy pont a diszkrét szopatás a cél?! mint kiderült a upc napok(!) alatt kapja az icsekktől az információt, hogy ki-mikor-mit fizetett) végül némi emelt hangú beszélgetés (ordítás) árán megoldották.

Nick-son 2016.07.21. 14:42:39

@para_noir: engem nem érdekel az se ha be se fizeti, de aki így nyivlánul meg egy publikus felületen azzal lehet hogy nem is szívesen üldögélnék az ügyfélszolgálat várójában, még ha Telenoros lennék esetleg.

Nick-son 2016.07.21. 14:46:04

@Gergely János Nagy: szerintem a trafikosnál azért nem lehet kártyával befizetni mert nem kap annyi jutalékot érte mint ami a kártyás fizetés díja, amit ugye az elfogadó fizet. Pár komolyabb telefonszámla kártyás befizetése után a banknak fizetendő díj meglepően megterhelhet egy kisebb trafikot. Vásárlásnál nyilván más a helyzet, mert ott lehetőség van, hogy a termék ára eleve tartalmazza a kártyás fizetések díját.

2016.07.21. 15:56:35

@InTheGajd: ugyanmár ! pont ennyi ekéző poszt van tcomról, vodáról, elmüről, vizműről bármiről.

2016.07.21. 15:59:28

@Nick-son: nekem tetszett ez a befejezés, ennyit tehet egy egyszerű ügyfél a nagyhatalmú lófaszjóska szolgáltató ellen. Lázadni jó és kész !

tlantos 2016.07.21. 16:28:58

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
Ha van majomra, legyen bananra is.
Nem kell annyit pofazni, amennyit nem tud kifizetni.
Van boven fizetesi hatarido.

kávéimádó83 2016.07.21. 18:21:09

Vezetékes szolgáltato ált.nem azonnal kapcsolja kina szolgaltatast. Nem értem mit kell meglepődni ha x hivas, figyelmeztetés, honap utan pl a upc korlatozza a szolgaltatast...minden szolgaltatasert fizetni kell, mit kell ezen meglepődni? Inkabb orülni kéne hogy nem a fizetesi hataridot követő napon csapjak le a szolgaltatast

Sia 2016.07.21. 19:08:10

A Telekomnál sem lehet az üzletben fizetni már. ott meg még az sincs, hogy a sarki újságárusnál befizetheted, csak *kijelölt* postákon. Én is megszívtam, pont váltás után, amikor ugye már nincs netes felületem, mert megszűnt az előfizetésem náluk, de az elszámoló számlát meg kiküldik persze. Caplathattam el a legközelebbi *kijelölt* postáig, ami 5 metrómegálló és másfél órát kellett sorban állnom a befizetéshez.

kisvirag78 2016.07.21. 21:43:15

Eddig is jórészt üresen állt a közeli telenor, nemrég bővítették kétszeresére, azt nem tudom, kinek/minek.

KékFény6 2016.07.21. 22:02:56

@Dezsike: Pedig nagyon sok helyen ki van írva, hogy x Ft alatt nem lehet bankkártyával fizetni. Sőt, pl. a Tescóban is ki van írva, hogy a mobilos feltöltőkártyákat csak készpénzzel lehet fizetni.

ebella 2016.07.22. 04:33:52

@daytona500: A feleségem jó régen a Telenornál van. Gond eddig egy szál se.

wolf7710 2016.07.22. 07:32:20

A Telenornál még csak most jöttek elő ezzel??!!! :D
A Tré Mobilnál már jóóó ideje ilyen agyament a befizetés!!!
23 ker-ből, 19-be tudsz postán befizetni személyesen!!!!!!

www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/szamlazas-egyenleg-befizetes/szamlabefizetes/szemelyesen
S persze erőltetik az elektronikus befizetést!!
Mikor rá kérdeztem, hogy nekem miért is kellene ezért számlát nyitni ha nincs, erre azt felelték, a mai világba mindenkinek van!
Hát nekem nincs!!!
Így marad a posta, ami 10 km. van a lakhelyemtől!!
Hát 1 bolond 100-at csinál!!
Értelmes válaszba ne is reménykedjetek a szolgáltatótól, mert egyik szolgáltató sem értelmes!!!!!!
Csak gratulálni tudok az idiotizmushoz, annak a magasan kvalifikált egyénnek aki ezt ki találta!
Remélem egyszer le rohad a lába, hogy be fizessen egy számlát, vagy mikor gyógyszerért megy a szomszéd kerületbe, mert csak ott van!!!

Annie Oakley 2016.07.22. 10:58:26

@Bombaló:
1. Biztos k@rvajól élsz, és még nem fordult elő veled, hogy váratlan kiadásod volt (betegség, szerelő, stb.), vagy még soha nem késett a fizud. Tedd össze a két kezed és adj hálát!
2. Ja, ha van a közelben OTP automata, és van a kártyádon pénz (lásd 1. pont).
3. Lásd 1. és 2. pont!!!
4. Én hülye, azt hittem, hogy Európában élek a 21. században. És azt szoktam meg, hogy a szolgáltatók a befizetési, ügyintézési lehetőségeket általában BŐVÍTIK, és nem szűkítik (mert ettől lesznek versenyképesek - szerintem). Pl. a webáruházak többsége is millió opciót kínál a megrendelésre, szállítása/átvételre, fizetésre, és nem csak egyet. És nem értem, miért olyan nagy kunszt a befizetés? A Posta is megoldja, hogy az ügyintézőket felosztja, és van aki pl. csak a csekkbefizetéseket intézi.
+1. Igen, mivel több szolgáltató szerződését vittem át egy céghez... És igen, nekem számít, hány kört futok, miután rokkant vagyok, de ezzel szerintem nem vagyok egyedül.
Ahogy sok ember van, aki valamilyen okból (idősek, szegények, stb.) nem értenek a nethez, vagy nincs is nekik. Szóval nem a net a minden, örülj, hogy te tudsz vele bánni, és le tudod egyszerűsíteni az életed vele.
A Telenor amúgy is g@ci: 15 évig voltam ügyfelük, semmi megbecsülés, bónusz, és egyszer kértem részletfizetést, azt is kivezették...
És még egy záró sztori: épp a napokban hívogatott egy cég, mert nem látták a csekkes (!) befizetésemet. Átküldtem nekik a bizonylatot. Hát ennyire lehet megbízni a postában...

Gergely János Nagy 2016.07.22. 11:40:59

@tlantos: Azért a csekknek van egy előnye ebben az országban. Egy szó; boríték :)

Nick-son 2016.07.22. 12:15:26

@Kulics: Mekkora lázadás. Ordenáré stílusban nyilvánul meg és az az öröme, hogy nem fizette be a számláját amikor akarta. Mekkora hatalmas kényszerhelyzetbe hozta a Telenort :) Nem lennék most a helyükben :)

2016.07.22. 12:19:29

@Nick-son: ez igaz, én sem lennék a helyükben :-)

Leonine 2016.08.02. 23:19:25

Sosem fogom megérteni, miért jó problémát csinálni olyan dologból, ami nem az. Villanyszámlát, gázszámlát, lakáshitelt, életbiztosítást is az adott kirendeltségeken fizetsz, egyenként? Nem hinném, szerintem nem is lehet, bár még az életben nem próbáltam. Ott a csoportos beszedés, az átutalás, a csekk, az online fizetés. Mégis mi a nyavalyát akarsz még? Jó, hogy nem akarod, hogy személyesen menjenek ki hozzád beszedni az összeget.

Én ma fizettem Telekom számlát az oldalukon, kemény 28 másodperc alatt, és ennél több időt nem is vagyok hajlandó erre áldozni.
süti beállítások módosítása