Tékozló Homár

Mintha egy hivatal lenne péntek délután, úgy működik az Extreme Digital

2016.07.22. 09:47 | Homár Hilda | 49 komment

via GIPHY

Mert egy igazi kereskedő már rég eladta volna azt a 3 cuccot, amit tud, ahelyett, hogy egy beszerezhetetlen negyedikre vár ki tudja meddig. Helló ED, te egy kereskedő vagy, tudod, abból élsz, hogy eladsz dolgokat!

Kedves Homár!

Szerettem volna venni egy időjárás jelző állomást, ki is néztem egyet az Extreme Digital oldalán, raktáron is volt, ezért megrendeltem, online fizetéssel.

Mielőtt elküldtem volna a rendelést, eszembe jutott, hogy rendelek hozzá elemeket is és barátnőmnek 3db üres cd lemez-t (tudom, kinek kell manapság cd), de ez mint utólag kiderült, hatalmas hiba volt.

Június 24.-én leadtam a rendelést, 28.-án jött is az email, miszerint össze is készítették, szállításra kész, csak fizessem ki online. Ezt egyből meg is tettem, jött is a sikeres fizetésről szóló email, én pedig vártam a csomagot másnap, de az nem jött. De nem jött 30.-án sem, az online rendszerükben pedig úgy mutatta a rendelést, mintha még csak most érkezett volna meg hozzájuk.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, 15 percnyi várakozás után közölték, hogy nem értik, hogy tudtam kifizetni a csomagot, mert hogy még nincs összeállítva. 1 darab cd még nem érkezett be. Mondom nekik szuper, akkor küldjék nélküle, de azt nem lehet, mert már kifizettem a csomagot. Kérdeztem mikor érkezik be, azt nem tudják megmondani. Szerettem volna lemondani a rendelésemet és inkább személyesen megvenni az időjárásjelző állomást, de NEM LEHETETT lemondani, mert már ki van fizetve.

Összefoglalva tehát: ma július 8.-a van. 10 napja várok egy olyan rendelésre ami ki van fizetve és ezért nem tudom sem módosítani, sem pedig lemondani és fogalmam sincs, mikor szállíják ki végre. Minek rendeltem cd-t...

Üdvözlettel:

K.Péter

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska. 2016.07.22. 09:53:53

Nekem van egy használaton kívüli állomásom, eladó. Baráti áron. :D

Bruszli 2016.07.22. 10:11:37

Ehhez mit lehet hozzászólni?

Nem ezt ugatja mindenki, hogy e.s így, e.d úgy... Menj be a bótba, és vedd meg azonnal, és akkor még a lábod sem fog elmacskásodni

Bruszli 2016.07.22. 10:13:36

Jav: E.D. így, E.D. úgy...

The Crazy One 4égy 2016.07.22. 10:26:09

Most képes voltál készleten nem lévő üres CD-ket hozzátenni a rendeleshez, hogy ingyen kihozzanak egy hőmérőt?

Terézágyú 2016.07.22. 10:26:59

"15 percnyi várakozás után közölték, hogy nem értik, hogy tudtam kifizetni a csomagot, mert hogy még nincs összeállítva."

Hát, a rencer mégis úgy érezte, hogy össze van :)
Vagy a rencer rossz, vagy a kezelők :)

" 1 darab cd még nem érkezett be. Mondom nekik szuper, akkor küldjék nélküle, de azt nem lehet, mert már kifizettem a csomagot."

Mondd nekik azt, hogy lemondasz az egy cédéről, küldjék a csomagot, nem fogsz reklamálni :)

Terézágyú 2016.07.22. 10:28:03

"Június 24.-én leadtam a rendelést, 28.-án jött is az email"

Négy nap...? :)))

Dikusz 2016.07.22. 10:31:52

@Manyecs: ne add el, mert akkor nem tudom hova lerakni a síneket, amit ígértem :)))

Dikusz 2016.07.22. 10:36:35

@The Crazy One négypontnulla: megnéztem mi a lószerszám lehet az időjárás jelző állomás, ami tulajdonképpen tényleg hőmérő.
Nekem is van ilyen, csak más a neve, úgy hívják: ablak.

Terézágyú 2016.07.22. 10:39:06

@Dikusz:
Olyan ultrakonzervatív vagy, drága,hogy még hőmérőd sincs? :)

The Crazy One 4égy 2016.07.22. 10:39:19

@Dikusz: igen, igen :D az enyém meg a naptár. Nyár van baszki, rövidgatya. Ha megázok, megázok, így jártam :)

joska61 2016.07.22. 10:43:20

Figyelmetlen vásárló rábaszombat.

Manyecska. 2016.07.22. 10:43:22

@Dikusz: áá, van hozzá szélkerék -fára szerelhető, és forog-, csapadékgyűjtő edényke, stb..az állomás mutassa a légnyomást stb.. lesz-e vihar..jópofa cucc, fiam még kicsi volt akkor kellett neki..:) De a baktert te veszed hozzá!!

Antalbaba 2016.07.22. 10:54:30

1. Néni-bácsis hőmérő - aki kibújik, ahhoz öltözünk.
2. 1 db befőttesüveg + árokparti béka;-)

KaTe 2016.07.22. 11:05:32

@Terézágyú: Nyilván olyan tételt rendelt a posztoló, ami nem volt raktáron adott pillanatban. A rendszer jelzi is, hogy várhatóan hány munkanapba telik a beszerzése. Ilyenkor csak egy értesítőt küldenek ki, hogy fogadták a megrendelésed. Kifizettetni nem fogják csak akkor, ha minden termék beérkezik. Ilyenkor küldik azt az emailt amiről a posztoló is ír, miszerint rendelés összeállítva, fizetéshez lépjen az online felületre. Miután posztoló fizetett, a csomagot át kellett volna adniuk a futárnak és küldeni ahogy a posztoló is elvárta. Úgy tűnik ezek a fránya emberek mindig csak hibáznak...

Nyilván nem fognak három cd helyett kettőt küldeni, akkor se ha a posztoló lemond a harmadikról. Viszont azt a töketlenkedést nem bírom mire vélni, hogy 1 kikúrt cd-t nem találtak valahol porosodva bármelyik raktárhelyiség legalsó polcán, vagy valamelyik rég nem ürített elektromos hulladéktárolóban. Úgy tűnik az ügyfélkezelésen lehet a legtöbbet spórolni :)

Terézágyú 2016.07.22. 11:07:34

@KaTe:
"Nyilván nem fognak három cd helyett kettőt küldeni, akkor se ha a posztoló lemond a harmadikról. Viszont azt a töketlenkedést nem bírom mire vélni, hogy 1 kikúrt cd-t nem találtak valahol porosodva"

Ez mennyivel jobb megoldás, hogy küldenek egy ilyet?

FDToth 2016.07.22. 11:13:07

Kb havonta 2-3 alkalommal rendelek az edigitaltol. Amit a posztiro leir, az sajnos nem ugy van. Ha megrendelsz egy termeket, es online fizetesi modot valasztasz, akkor elobb fizetsz, utana toretnik az osszekeszites, majd pedig a szallitas/atvetel.
Es mar volt olyan h kifizettem, de meggondoltam magam, de le tudtam mondani egy mailen keresztul (az osszeg 30 napom belul vissza is erkezett).
Lehet h en vagyok szerencses, de edigitallal meg sosem volt problemam... Meg par honapja volt olyan akciojuk h ha veszek vmit naluk, akkor adnak a vetelar 10%-anak megfelelo kupont. Nem adtak. Irtam nekik, masnap mar valaszoltak is es irtak a kuponkodot ;)
Sokszor nem mindegy milyen stilusban irsz/beszelsz az ugyfelszolgalattal (pl ha 28.-án irsz 28-an helyett, akkor lehet megorrol ilyen helyesirasi hiba lattan az ugyfelszolgalatos :D )

ancsika 2016.07.22. 11:15:18

előre fizetés? már megint?

Dikusz 2016.07.22. 11:18:05

@Manyecs: az Indul a bakterházból a Konc bácsira gondoltam, az jó lesz? :)))

Eszméletlen jó film, és a könyv is az. :D

Tehetséges ugandai buzi 2016.07.22. 13:33:51

Na, gondolom már hiányoztam nektek, épp Badacsonyban áztatom dőre lőrébe a fogaimat. Nagyon szar borokat mérnek a borfesztiválon, a jó borokért fel kell menni a hegyre. Viszont ingyen wifi csak a borfeszten van...

A hegyen találtam egy olyan jó bodzás izesítésű édes bort, hogy csak na! Először megkóstoltam egy pohárkával, aztán hirtelen vennem kellett belőle egy üveggel. Azóta is azt iszom, mint a gödény!

mechanikus körte 2016.07.22. 13:39:54

Úgy 10 éve volt ilyen időjárásjelző állomásom, kongresszuson osztogatták céges ajándékként. Egy darabig rakosgattam ide-oda, a végén kidobtam, mert nem sokkal volt informatívabb, mint ha kinézek az ablakon, lakásdekorációnak meg gagyi volt. Úgyhogy pár napot még nyugodtan várhat rá a posztoló, semmiről se marad le, azt az egy CD-t csak beszerzik valahonnan előbb-utóbb...
@Dikusz: Az egyik kedvencem, a gyerekeim is ismerik az összes szállóigét belőle.:-)

mechanikus körte 2016.07.22. 13:42:35

@Tehetséges ugandai buzi: egészségedre! Még bohó ifjú koromban egyszer megpróbáltuk végiginni a lenti sort, de nem emlékszem, hogy sikerült-e.:-)

Terézágyú 2016.07.22. 13:51:10

@mechanikus körte:
"Egy darabig rakosgattam ide-oda, a végén kidobtam, mert nem sokkal volt informatívabb, mint ha kinézek az ablakon"
Szóval te kinézel az ablakon és megmondod hány fok van???

Gondolom a kocsidból is kidobtad a beszerelt hőmérőt...

Dikusz 2016.07.22. 13:56:10

@mechanikus körte: sanyíííííí, sanyikááááám :))))),
A villányi pincesort végigkóstolni se kutya, egy idő után lehet énekelni, hogyaszonygya: Szereti a tik a meggyet...

Amit még ajánlatos megnézni (biztos láttad már, vagy ismered), a Macskajaj. Eléggé el nem ítélhető módon tavaly láttam először, de azóta kétszer végignéztem:D

Tehetséges ugandai buzi 2016.07.22. 13:59:06

@mechanikus körte: Tök jó dolog munkaidőben inni! Most egy Jim Beam kólát fogyasztok épp, zöld citrommal. Mindig irigyeltem Dzsokit a Dallaszban, hogy bármikor ihatott egyet - lásd dallasozás. Egyszer pár éve késztetést éreztem, hogy a szabadságom alatt bemenjek a munkahelyemre egy doboz sörrel, ezzel húzva a kollégákat, de aztán kiderült, hogy nálunk tulajdonképpen lehet inni munka közben, nem tiltja a házirend, csak eddig senki nem volt olyan bátor, hogy kipróbálja.

Dezsike 2016.07.22. 14:11:57

Létezik ám áruvisszavét, vagy utalják vissza a pénzt, ami jobban tetszik nekik. CD-t meg csak nagy tételben külföldről, mert az üreshordozó díjak túl magasak itthon, jobban megéri szállítással együtt is, legalábbis még pár éve megérte, a mostani helyzetet nem tudom, mert már évek óta nem használok optikai adathordozót, csak eredeti CD-ket hallgatok még.

CID. 2016.07.22. 15:29:37

@Tehetséges ugandai buzi: Hmm, van felvétel? Azt nem értem, aki sört iszik, hogy ihat édes bort is? Na de ugye a másság:D

mechanikus körte 2016.07.22. 15:48:17

@Dikusz: Naná:-)
@Terézágyú: mivel (még) nem vagyok térben és időben dezorientált, az aktuális évszak és az ablakon keresztül megfigyelhető látvány elég infót ad ahhoz, hogy vegyek-e magamra nagykabátot vagy sem.:-)

tokapi 2016.07.22. 16:26:01

@mechanikus körte: ezt nem ertheti egy no. A merestechnika szepsegeit. Az megvan, hogy comp puterhez lehet tschatlakoztatni az ilyet es grafikonokat, statisztikakat, xamitasokat kesziteni? Ha tisztaban vagy azzal, hogy szubjektiven alltal ehhez a kerdeshez es tudataban vagy, hogy _szamodra_ nem tul hasznos eszkoz, akkor oke, de ha nem ismered fel azt, hogy egy vekony szeletet szemlelted csak nekije es valamifele ekszerkent gondoltal ratekinteni, aminek mondjuk tenyleg silany, akkor az viszont gaz. Mer ugye ne keverjuk ama csodatermnekekkel, amik tenylegesen 21-re hivatottak lapot huzni es ertelmuk nem sok. A kenyersuto es a robotporszivo ugyanaz, tudtad? Mert hasonloan neznek ki.

Flashy7 2016.07.22. 16:49:05

@Antalbaba: francba, megint esik, akkor néninek kell öltöznöm :D

tokapi 2016.07.22. 17:01:26

@CID.: nagyon igaz. Edeset vagy nok vagy buzik kergetnek. Hat en azokat a noket sem tudom komolyan venni, akik csak az edesig jutnak es csakaddig. Jo indikator, parvalasztasi lakmuszpapir.:)

szelidorzo 2016.07.22. 17:20:04

Utánvéttel fizetek!
Ha nem jön az áru, vagy nem az jön amit rendeltem, át sem veszem. De nem is gond, hogy szar teljesítés miatt elállok a szerződéstől, a pénzem nálam marad és nem járok kanosszát, hogy visszakapjam más faszsága miatt.

Lehet én csinálom rosszul, de nyugodtabban alszom.

mechanikus körte 2016.07.22. 17:51:39

@tokapi: muszáj ilyen hímsoviniszta hülyének lenni? A l'art pour l'art statisztika valóban nem érdekel, nem vagyok meteorológus, sem kocka, hogy számomra érdektelen dolgokból is grafikonokat gyártsak. Ami nekem fontos, abból viszont bármikor összedobok egy konzisztens, áttekinthető és látványos prezit. Ami gyakorlati szempontból haszontalan, dekorációra még alkalmas lehet, ez a bizbaz viszont arra sem volt jó.
A használati tárgyakat pedig elég jól ismerem (és használom), nemcsak a porszívót, hanem a dekopírfűrészt, a szögbelövőt, a betonmarót, a fugázót stb. is.:-)

tokapi 2016.07.22. 18:16:05

@mechanikus körte: hat ez eleg egyszeru reakcio volt, maradt a kotottpalya (felteszem nem latod ezt magadban). Egyebkent nem vagyok az, rad reagaltam. Jelzozessel nem fogod tudni feloldani ezt. Gyakorlati szempontbol haszontalan _neked_. Csalodtam benned. Prezi, bah.

mechanikus körte 2016.07.22. 18:29:06

@tokapi: Pontosan erről van szó: nekem haszontalan, tehát kidobtam. Úgy kellene döntenem, ahogy valaki más döntene, aki nem én vagyok?:-)
A csalódást pedig majd csak túléled...:D

tokapi 2016.07.22. 18:32:54

@tokapi: szoval biztos sok eszkozt ismersz, ami engem zavar, hogy kidobsz(!) csak azert valamit, mert neked erdektelen. Masnak jo lehetett volna. Ez olyan igazi, fogyasztoi tarsadalmas mentalitas.

mechanikus körte 2016.07.22. 18:38:49

@tokapi: hidd el, hogy azzal a gagyi cuccal, amit szóróajándékként osztogattak, senki nem ment volna sokra, kár volt az anyagért, amit beleraktak.

Baluci 2016.07.23. 00:18:56

Én életemben egyszer rendeltem ilyen webáruházban, vagy mi a tökömben!... Valami csilivili göncöt nézett ki az akkori csajom, cirka 8 ezer volt a cucc+ 800 a szállitási díj! Ha fizetni kell, hát hozzácsaptam valami orrszörnyírót pár száz forintért... Jön is a futár pár nap múlva és kér 1200 forintot!... Mondom, mi van?... Kiderült, a ruci elfogyott, viszont a orrszörnyiró volt dögivel, hát azt elküldék! :)))))))))))... Normálisak ezek?... Ki a faszom fizet ki ezért így 800 forint szállitási díjat?... Csóri futár is csak röhögött, aztán vitte is vissza a cumót ahogy kell....

Manyecska. 2016.07.23. 11:25:33

@mechanikus körte: hát általában a lakás időjárása nemigen változik :D ki kell rakni a párkányra, a szélkereket ha van kertes ház..egy fára...csimóták imádják :) most max. habverőnek lenne jó..

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.24. 15:18:46

@Manyecs: "általában a lakás időjárása nemigen változik :D ki kell rakni a párkányra"

:))

@Baluci: "orrszörnyiró volt dögivel, hát azt elküldék"

:))

@Flashy7: "esik, akkor néninek kell öltöznöm"

:))

CID. 2016.07.24. 16:11:06

@atpijkamo116: Némá előkerültél, vége a nyaralásnak ( na, nem mintha hiányoztál volna) ? :D

Reactor 2016.07.25. 01:44:59

@Baluci: Ezt olyanok is eljátsszák, ahol pedig külön ki van írva, hogy a szállítás ingyér' van. Legutóbb a Borpatika művelt ilyesmit, amikor egy csapos üveghordót rendeltem. Nézem, ennyi meg annyi, oké, oda van írva, hogy ingyen kihozzák. Aha, azt hiszitek...
Vélhetően oda volt még írva a harsogó neonbetűs "INGYENES SZÁLLÍTÁS" alá valami, természetesen 0,00000000000000001 nanométeres betűmérettel, esetleg a háttérrel megegyező színnel, hogy ingyenes a szállítás, kivéve ha pontpontpont [insert random bullshit here]. A KRESZ-könyv esete a villamossal - a villamosnak ugye MINDIG elsőbbsége van, kivéve...
Akkor van elsőbbsége bárkinek, ha megadják.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.26. 05:15:45

@mechanikus körte: "időjárásjelző állomásom, ... kidobtam"

De paraszt vagy barátom! Elajándékozhattad volna vagy a Cseritinek adod, az is örül, aki olcsón megveszi, az is örül, aki az árát kapja.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.26. 05:18:20

@mechanikus körte: És fogadok, hogy illegálisan és környezetszennyező módon a kommunális szemétbe dobtad, nem vitted el a műszaki hulladék átvevőhelyre.
süti beállítások módosítása