Tékozló Homár

Telenor diktál, az ügyfél meg magasról le van sajnálva

2016.08.03. 09:29 | Homár Hilda | 28 komment

telenor_logo_1.png

Lehet, hogy van valami épeszű magyarázata a Telenornak arra, hogy miért csak akkor lehet lemondást intézni náluk, ha ők hívják az ügyfelet,  de nem könnyű nem kiakadt olvasónk konspirációs olvasatára hajlani. Reméljük megírják, hogy mi az igazi magyarázat!

Telenor - Megtörtént eset. 

Elképesztő, hogy a Telenor mennyire nem ügyfélbarát. Számla megszüntetés személyesen a helyi telenor üzletben lehetetlen. Elindítani és bejegyeztetni a szerződés megszüntetését megtették, de várnom kell 24 órát, amíg majd felhivnak, és valakik a nagy háttér feljebbvaló szintekről engedélyezik a megszüntetést.

A megszüntetés oka lényegtelen, de lefedettségi probléma, illetve a 4G - náluk LTE bizonyos helyeken egyáltalán nem működik. Erre a helyi telenoros hölgy válasza: rosszul használjuk a telefont, mert miért nem kapcsoltuk 3G-re, az működik. Innentől további eszmecserébe nem kivántam bocsátkozni. Miért használjam a 3G-t, amin szintén semmi nem jön? Fantasztikus marketing duma, hogy az ügyfél cseszett el valamit.

A megszüntetés miatt 3-szor próbaltak felhívni. Az első hívást ők kezdeményezték. Nem tudtam felvenni, emiatt felhívtam őket, ahol elhajtottak melegebb éghajlatra a sablon ügyfélszolgálatos dumájukkal, hogy várjak a soromra, most ők nem tudnak senkit kapcsolni, nem tudok megszüntetni se semmit, mert a szerződés megszüntető alakulat nem elérhető, nincs telefonszámuk, nem lehet őket kapcsolni és különben is most nem, majd ők hívnak másodszor is. Emlitettem nekik, most van itt a lehetőség, hogy rendezzük a megszüntetést, hiszen ezért hívtam őket, meg ők is engem, de azt mondták, azt nem lehet. Várjak a hívásra.

Milyen agyhalott protokoll szerint működik a Telenor, ahol kényük-kedvük szerint hívogatnak, de semmit nem lehet intézni, amikor az ügyfél visszahívja őket, hogy hívtatok? Ez csak egy egyoldalas csatorna, ahol a ....Ezzel ráadásul a Telenor egyoldalúan dönti el, hogy mikor akarja a szerződést megszüntetni. Hol van ebben az ügyfélbarát vállalkozói szellem? Sehol. Az ügyfél hallgason és vigyázz állásban várja, amikor a Telenor kegyeskedik visszahívni.

Ebben az ultramodern, egy kattintással elintézek, beállitok mindet az interneten, telefonon keresztül világban érthetetlen számomra már az is, hogy miért lehetetlen a számla megszüntetés személyesen vagy telefonon. Az ügyfélszolgálat direkt inkompetenciája pedig nevetséges, mert ez nem más mint direkt időhúzás, pénzlenyúlás az ügyféltől, hogy még egy napot rá tudjuk varrni az előfizetési összegből.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

no.nick.today 2016.08.03. 09:40:00

Ilyen volt már.

Át kellett volna váltani kártyás előfizetésre, majd jobb kéz - bal váll.

gottisttot 2016.08.03. 09:41:40

Sok helyen van ez igy. Az a csoprt aki a te ugyedben illetekes, nem fogad bejovo hivadlst. Kerestek,nem ertek el, majd hivnak ujra.

The Crazy One 3om 2016.08.03. 09:49:29

Bizonyám és a lemondással kapcsolatosan nem az adminisztrács részáét kívánják veled megvitatni, hanem a kevés képzett marketinges egyike keres majd a jobbnál jobb ajánlatával.
Már látom a HOMÁR POWER UPDATE-et: "Kedves Hilda, ma reggel elért a telenor alkalmazottja, aki olyan korrekt ajánlatot tett, amit nem tudtam nem elfogadni. Tehát továbbra is dúl a szerelem, köszönöm a figyelmet"

Manyecska. 2016.08.03. 09:55:32

Nekem teccett hogy ötször kerestek egy nap alatt...épp csocsóztam a gyerekekkel sajnos..:P
a témobil öt napja nem reagált érdemben semmit ugyanarra a panaszlevélre..

sáros_tehén 2016.08.03. 10:11:45

Nekem simán ment a lemondás. Emailben elküldtem a lemondó nyilatkozatot, és kész. Nem kellet várnom senki visszahívására. Volt 8 napos felmondási idő. Aztán mentünk másik szolgáltatóhoz.

mechanikus körte 2016.08.03. 10:24:41

@sáros_tehén: én sem egészen értem, mi történt a posztolóval, a fiam kb. két hete mondta fel a telenoros előfizetését, ráadásul számhordozással, minden flottul ment. Egyébként itt van, hogyan szüntethető meg meg az előfizetés:

www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/ugyintezes/megszuntetes

Szó nincs hívogatásról, a lényeg, hogy az írásos nyilatkozat hivatalos formában jusson el a rendszerbe.

Tehetséges ugandai buzi 2016.08.03. 10:25:27

Na jó, de ha én hónap elsején óhajtom felmondani a szerződést és akkor telefonálok, de elhajtanak, a Szerződés Megszüntető Csoport meg mittudomén, csak 15-én hív vissza, akkor vajon hogy tolom le 15-én a torkukon, hogy márpedig két héttel ezelőtti dátummal legyen a szerződés megszüntetve és ne is számlázzák ki azt az időszakot?

Slatyek 2016.08.03. 10:34:53

@Tehetséges ugandai buzi:
Akkor ez lép életbe:

12.4.2.1. Előfizető általi rendes felmondás
Az Előfizető a határozatlan idejű Előfizetői Szerződést bármikor, indoklás nélkül
felmondhatja 8 napos felmondási idővel.
Az Előfizető részéről történő felmondás esetén az Előfizetői Szerződés megszűnésének
napja – a felek eltérő megállapodása hiányában – az írásbeli felmondás Telenor által
történő átvételétől, illetve szóbeli felmondás esetén annak Telenorral történt közlésétől
kerül számításra.
Az Előfizető 8 napos felmondási időnél hosszabb felmondási időt is megjelölhet. Az
Előfizető által a megszüntetés dátumaként megjelölt nap a felmondás megérkezésétől
vagy közlésétől számított 8. és 30. nap közé eshet.

sáros_tehén 2016.08.03. 10:46:02

@Tehetséges ugandai buzi:
1. telenor nem számláz tört hónapot. Ha neked 30-a a számla fordulónapja, és te 4-én felmondod, akkor is ki fogják számlázni a 4-30-ig terjedő időszakot is. Ezért kell okosan lemondani. (példánál maradva 21-én beadod, 8 napos felmondási idővel)
2. Ha van még hűség akkor azt is egyből ki fogja számlázni a telenor

1gazsagos1 2016.08.03. 11:30:10

Ajjaj

hihhetetlen hogy még ezeknek is akad manapság ügyfelük

akkor mit csodálkoztok hogy itt tart az ország

encir 2016.08.03. 11:33:51

Azért milyen már ez a megszüntetés menüpont - élből letegez.

Utálom hivatalos ügyintézés során a tegező üzemmódot.

Manyecska. 2016.08.03. 12:24:47

@1gazsagos1: miér, én kártyás vagyok, néha feltöltöm, van Hármas baráti kedvezmény..!:DD

CID.. 2016.08.03. 12:54:48

Hilda te szerencsecsomag, ha mindenki úgy végezné a munkáját mint te, akkor 5 percenként új posz jelenhetne meg, még akkor is, ha a levelek 90%-a a kukában landolna, függetlenül attól, hogy abszolút jogosak lennének.

Dezsike 2016.08.03. 13:31:33

Furcsa megoldás. A T-nél úgy volt, hogy személyesen bejelentettem felmondási szándékom, az ügyintéző rögzítette, majd másnap kaptam egy SMS-t, hogy hívjak fel egy 06-80-as (ingyenes) számot a felmondással kapcsolatban. Az ügyfélmegtartó osztály telefonszáma volt, próbáltak ilyen-olyan kedvezménnyel maradásra bírni, de nem sikerült (egy korlátlan csomag mellé még havi 700 Ft-ért se kell egy másik, amivel csak 3 hálózaton belüli számot lehet korlátlanul hívni), így végül ők rögzítették a végleges felmondást, hó végén már csak törtszámla jött, kifizettem, azóta is jön a számla, csak a másik, korlátlan csomagra :D
Mielőtt bárki azt írná, hogy egyszerűbben is lehet csomagot váltani, az egyik ami most is megvan és korlátlan 12 éve megvan, mindig épp aktuális díjcsomagban, mellé volt ideiglenesen egy másik az előbb említett kedvezmény miatt, mert még a két csomagot fizetve is megérte.

1gazsagos1 2016.08.03. 15:03:04

@CID..: engem mindig van idej Hildának kitiltani új posztok kirakása helyett

Manyecska. 2016.08.03. 15:14:35

@1gazsagos1: hüje :DD hangosan felordítottam most.. :DDD amúgy monogám vagyok..:) ON

CID.. 2016.08.03. 15:20:34

@Manyecs: Te monogám? Aham, én meg királylány :D

@1gazsagos1: lexarom, hogy kitilt az a félkegyelmű, csak azt nem tudom miért. Idióta, baszatlan picsa.

1gazsagos1 2016.08.03. 16:25:07

@CID..: én is leszarom csak azt nem vágom Hilda mér nem szarja le hogy úgyse fog tudni soha az életben innen eltávolítani

ha kell annyi e-mail címet csináltatok neki akár a csillagos ég, nekem is van időm mindenre

szerintem Hilda nálam is baszatlanabb, csak irigykedik azért csinálja engem nem zavar csak nem vágom mér nem adja fel

1gazsagos1 2016.08.03. 16:27:50

Ez az ötödik nickem csak erről az e-mail címről, de én nem fáradok el, ha ez neki örömet okoz. Az már zavaróbb amikor e-mail címemet is kivágja, de egye fene van még pár, az indamail meg sose fogy el. A mobilnet se.

Ja, vodás vagyok, ócsó a mobilnet, flottásan, 3000 forintot fizetek 2 GB-ér +1 fő, mer keveset beszélek, annál többet netezek. Nem, nem játszok Pokémont.

PannonBoy 2016.08.04. 00:25:56

@encir: Hát, márpedig jobb, ha hozzászoksz, hogy a neten általában tegezést használunk. Egyrészt főleg az angol rendszerek átvételének köszönhető, másrészt pedig a cégek is közeledni akarnak így az ügyfeleikhez.
Nem gondolom, hogy interneten bárkit magázni kellene (kivéve hivatalos email), a tegezés egy megfelelő kommunikációs forma.

A poszthoz: a honlap alapján lehet személyesen is megszüntetni. Csak nyomatékosan kellett volna közölni, hogy nem akar más, jobb marketing ajánlatot, hanem meg akarja szüntetni a szerződést. Mellesleg jogilag megtámadható lenne, ha nem engedélyeznék személyesen a felmondást.

halaloszto 2016.08.04. 00:52:28

@Tehetséges ugandai buzi: Úgy mondod le sep1től, hogy aug elején küldesz nekik egy tértivevényes levelet.

babbaba 2016.08.04. 04:06:56

@PannonBoy: Nem, nem megfelelő kommunikációs forma a tegezés, én például rühellem, ha letegez ismeretelnül bárki. Lehet, hogy te egy nyolcvan éves mámikát is letegezel aki a nagyanyádnak is az anyja lehetne, de nem illik. Ismeretlenül meg a lumpen-prolik körein kívül kizárt, akkor is, ha vannak országok ahol elfogadott. Sajnálhatod, hogy nem kaptál polgári nevelést, csak ezt a valamit nevelés helyett!

Tony Almeida 2016.08.04. 12:16:21

@encir: Én meg utálom, ha magáznak, naés? Miért jó, hogy ilyennel sírjuk tele a netet?

koprofágia 2016.08.04. 17:57:05

@babbaba:
Engem jobban idegesitenek a polgari neveltetest kapott ficsurok, mint a lumpen-prolik.

joska61 2016.08.05. 09:53:23

Minden szolgáltató megpróbálja - akár ilyen szánalmas eszközökkel is - elérni, hogy a távozni szándékozó ügyfél meggondolja magát. Azért a poszter stílusa is csicskalángosért kiált.
süti beállítások módosítása