Az AAA Autó régi barátunk. Eddig főleg lehetetelen hosszú ügyintézéssel, a kecsegtető árajánlat utáni kiábrándítóan alacsony valódi ajánlattal, és a folyamatosan nyomás alatt tartó ügyfélkezeléssel került be hozzánk. Levélírónkkal extrémebb dolog történt.
Tisztelt Homár!
Történetemmel azoknak az autósoknak szeretnék segíteni, akik az AAA autónál próbálnak meg a jövőben autót beszámíttatni illetve vásárolni.
Feleségemmel elhatároztunk, hogy ha már egyszer bővül a család, akkor a kis Punto-nkat beszámíttatjuk egy az itteni telephelyen eladásra kínált 3 éves Kia Ceed-be, és akkor nem a kocsihoz kell majd vennünk babakocsit, hanem bármilyen babakocsit választunk, az be fog férni a kombi autóba. Előtte nem olvasgattunk neten véleményeket az AAA autóról, adtunk egy esély nekik.
Az egész azzal veszi kezdetét, hogy értékbecsülés alá kell vetni az autót. Nagyon sokat kell várni, de ez van, reménykedtünk benne, hogy egy tapasztalt ember lesz, aki bevizsgálja az autót. Másfél-2 óra várakozás után megtört a jég, jött az egy ember. Elsőre nagyon szimpatikus volt, elmondtam az autó előtörténetét, amiben semmi titok nem volt, úgyis megtalálta volna, hogy a bal hátsó sárhányó javítva volt, illetve a műanyag első lökhárító újra lett fényezve. Próbavazatés, mondta, hogy nagyon jó a motor, letesztelte az ABS-t, klímát, mindent, szinte semmibe sem tudott belekötni. Aztán jött még egyszer a külső átvizsgálás, amikor lehúzták a gumikat az ajtóknál, majd jött a fekete leves. Azt mondták, hogy az autóba kb. meghalt valaki, a B oszlop hiányzott, az utólagosan lett meghegesztve, a tető biztos fényezett, stb stb. Kb. "hard" törött autó, és hogy nem ér semmit.
El lehetett képzelni, hogy mit éreztem. Ismertem az autót, tudtam, hogy a bal oldala meg volt húzva, és tudtam, hogy eredeti alkatrészekkel lett pótolva, és megfelelő helyen javítva a bal hátulja. De azt, hogy meghalt benne valami, sokkolt.
Még egy óra eltelt az eset után, amikor megjelent az értékesítési vezető, aki elmondta, hogy nagyon sajnálja, de így nem vennék be az autót. De mivel tudja, hogy itt néztük ki az autót, akkor 600.000 Ft-ot, de max 650.000 Ft-ot tudna adni az autóért, viszont akkor nem tudo engedni a kinézett autó vételárából. Zárójelben jegyzem meg, hogy az autót 1.100.000 - 1.200.000 Ft között terveztem eladni.
Egyszerűen annyira lesokkolt az egész, hogy köpni-nyelni nem tudtam, de egyetlen szerencsém az volt, hogy nem mondtam az ajánlatukra semmit. Csak döbbenten néztem magam elé. Ott voltam, hogy másnap megyek a vissza Schillerékhez, hogy milyen autót adtak el nekem egy Fiat márkakereskedésben.
Ugyancsak szerencse volt, hogy az át nem aludt éjszaka után feleségem azt mondta, hogy menjek már át csak próbából a szemközti karosszériásokhoz, és nézessem már meg velük is ezt a töréses története. Át is mentem hozzájuk, készséggel megnézték az autót. Megmutatták, hogy milyen a gyári ponthegesztés, és hogy ha itt valaki csinált volna valamit, az bizony itt-meg itt, meg az egész autón látszódna. Egy szó, mint száz: kegyetlenül át akartak verni, ami olyan szinten sikerült, hogy már mentem volna vissza a márkakereskedésbe, és hisztiztem volna kicsit.
Végül az autót sikerült eladnom egy kereskedésnek azon az áron, amit én először gondoltam, és egy márkakereskedésből olcsóbban egy ugyanolyan felszereltségű autót megvásárolnom még 6 év gyári garanciával (és 1 éves autót).
Összegezvén: azt ver át az AAA autó, akit nem sajnál. Mindenkinél bepróbálkoznak valakinél, lehordják az autót, és egy fikarcnyi pénzt nem fizetnek senkinek szívesen. Ez a dolguk végülis, amit elég jól csinálják. Volt olyan ember, aki 300 km-ről érkezett, és közölték vele, hogy a telefonon bemondott ár harmadát sem tudják adni a kocsiért, mert sok baja van - ami közben nem is volt az. Sajnálok minden olyan embert most már, aki hasonló cipőben jár vagy járt. Kívánom, hogy soha senki ne lépjen ezekkel kapcsolatba: se ha kocsiját szeretné eladni, se, ha vásárolni akar tőlük valamit. Egyszer már kipaterolták őket az országból, és szerintem elég jó úton haladnak, hogy ez ismét megtörténjen.
Üdv!
Update aug. 11. 08:31
A posztra az alábbi reagálást kaptuk az AAA AUTÓ-tól:
Kedves Levélíró és Tékozló Homár!
Köszönjük észrevételét, amellyel kapcsolatban az alábbiakat szeretnénk hangsúlyozni.
Az AAA AUTO részére megvásárlásra felkínált autókat műszaki és jogi szempontból is rendkívül alaposan ellenőrizzük azok átvétele előtt. Ez azért is fontos, mert mi készpénzben fizetünk, amelyet követően minden autó a mi tulajdonunkba kerül, így tudunk az autók leendő új tulajdonosai számára minőségi garanciát adni.
Minden, a kereskedésünkbe behozott autón 107 paramétert ellenőrzünk. Ennek köszönhetően nálunk minden esetben az árnak megfelelő minőségű, ellenőrzött futásteljesítményű és jogszerű eredetű autók várják új gazdájukat. Az alapos átvizsgálás miatt valóban előfordulhat, hogy elhúzódik az ügyintézés, ám igyekszünk mindent megtenni azért, hogy a lehető leggyorsabban lebonyolítsuk az ügyletet, és ne okozzunk fölösleges kellemetlenséget ügyfeleinknek.
Szeretnénk hangsúlyozni azt is, hogy a számunkra felkínált autók árára minden esetben csak az alapos műszaki átvizsgálás és az autó állapotának felmérése után tudunk végleges ajánlatot tenni ügyfeleinknek.
Valamennyi ügyfelünk és érdeklődő véleménye fontos a számunkra, mivel hiszünk abban, hogy minden szolgáltatást lehet még tovább fejleszteni! Kérjük, hogy amennyiben szolgáltatásainkkal kapcsolatban bármilyen észrevételük vagy kifogásuk felmerül, szíveskedjenek kollégáinkhoz fordulni a kapcsolat@aaaauto.hu e-mail címen. Az a célunk, hogy az észrevételeket és tapasztalatokat meghallgatva még tovább fejlesszük szolgáltatásaink színvonalát.
Az AAA Auto vezetősége
Az utolsó 100 komment: