A papíralalpú becsekkolás annyira bosszantóan mozzanata volt évekig a repülővel utazásnak, hogy csoda, hogy nem söpört végig a földön egy eleme erejű sóhaj a megkönnyebüléstől, amikor az appok megjelenésének köszönhetően végre az enyészeté lehetett ez a végtelenül macerás és felesleges, papírpazarló rendszer. Ez azért is jó lett volna, mert akkor a nem gyakran utazók is értesülhettek volna a lehetőségről, és olvasónk sem bosszankodna ráadásul valószínűleg hiába, mert a "lassú volt az ügyintézés" és a "nekem ezt nem mondták" érv sajnos nem szokott beválni.
Üdv néktek!
A WiZZAir tört borsot az orrunk alá, és természetesen nem hajlandóak egy kanyi buznyákot sem visszafizetni. csatolom az ő levelüket, majd az én levelemet az ő levelükre. Hát nagyon mérges vagyok.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
A fenti járatra nem tudtunk becsekkolni és beszállókártyát nyomtatni , így a repülőtéren tettük meg ezt fejenként 40 euro ellenében.
Sajnos ezután megtagadták a beszállást, mondván, lezárt a gép. Ez 35 perccel a gép kiírt indulása előtt volt. A 120 eurót ekkor visszakaptuk.
A szabalyzatukban foglaltan visszatérítik a teljes viteldíjat az egyéb díjak levonása után. Kérdésem, hogy a mi esetünkben ez mekkora összeg és hogyan lehet visszaigényelni.
Tisztelt B. Zoltán!
Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot Ügyfélkapcsolati Osztályunkkal!
Engedje meg, hogy felhívjam figyelmét üzletszabályzatunk alább olvasható pontjára:
9.1. Az utasfelvétel az Indulási Hely szerinti repülotéren a Menetrend szerint indulási idopont elott 2 órával kezdodik, és rendszerint a Menetrend szerint indulás elott 40 perccel zár. Egyes repülotereken az utasfelvétel a Menetren szerinti indulás elott 60 perccel zár, ezekről a Honlapunkon vagy Telefonos Ügyfélszolgálatunkon keresztül tájékozódhat. Amennyiben Ön bármely okbó nem tud elutazni, késve érkezik vagy egyéb okból nem jelenik meg a utasfelvételnél vagy a beszállókapunál kello idoben, fuvarozását megtagadju és helyfoglalását töröljük, a Teljes Viteldíj összegét visszatérítjük levonva a Egyéb Szolgáltatások Díját és a Rendelkezésre Tartási Díjat (25 550 HUF utasonként és utanként). Javasoljuk, hogy kössön útlemondási biztosítást.
A Rendelkezésre Tartási Díj és Egyéb Szolgáltatások Díjának levonása után sajnálattal kell közölnöm, hogy nincs visszatéríthető összeg.
Köszönöm megértését!
Tisztelettel:
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd.
Tisztelt ügyfélszolgálat!
Köszönöm szépen a levelét. Egy két dolgot el szeretnék mondani az utazásunkkal kapcsolatban.
Mi bőven 40 perccel a kapuzárás előtt ott voltunk, mitöbb, több mint egy órával azelőtt. Csakhogy… Ott álldogáltunk a sorban, és a kedves hölgy munkatársuk időtlen időkig vesződött két külföldi úrral. Fogalmam sincs meddig ácsorogtunk ott, de mondhatom, hogy nagyos sokáig. Olyannyira, hogy bizony már kezdtem titokban aggódni, hogy lekéssük a gépet.
Addig-addig ácsingóztunk, míg egy a szomszédos check point-on ülő másik kedves munkatársuk hangosan meg nem kérdezte, hogy vár-e még valaki a római gépre? Mi azonnal mondtuk, hogy bizony mi arra várunk. Na, ezután gyorsan átálltunk abba a sorba, ahol is a hölgy gyorsan nekikezdett munkálkodni. Akkor derült ki, hogy gyakorlatilag minden az utazással kapcsolatos dokumentumot kinyomtattunk, kivéve a beszálló kártyát. ( Azóta sem értem, hogy miért olyan borzalmasan fontos az a nyomtatvány, lévén, hogy a számítógép rögzíti a repülőjegy vásárlást, azt is, hogy mikor vásároltuk, azt is, hogy interneten vettük, avagy nem, szóval nem értem. Minek az a papír??? ) Na, mindegy...kell és kész.
Mondta a hölgy, hogy ott szemben a pultnál kinyomtatják nekünk 40 (!!!!!!!) Euro/fő áron. Hát egye fene, kinyomtattuk..volna.
Ugye ott is sorba álltunk, teltek a percek. Nagy nehezen sorra kerültünk, kifizettük egy átlagos magyar család egy heti jövedelmét azért a 3 darab papírért, de nyomtatás helyett csak egy számlát kaptunk, holott a hölgyek mellett ott álldogált csendesen egy ipari nyomtató. Kérdésemre, hogy miért nem nyomtatta ki azt a választ kaptam, hogy ők azt ilyesmire nem használhatják... Mi van? Akkor mire használhatják??? Visszaküldött bennünket a check pointra, ahol azonban már elküldtek bennünket, hogy ott már bizony zárva vannak, menjünk a kapuhoz.
Szaladtunk is, ahogy csak bírtunk, csomagokkal, gyerekkel, át a tömegen, mint 3 spártai harcos, de a kapunál ismét csak a beszállókártyát követelték. Ami természetesen a 40 euro kifizetése, és negyed óra sorban állas után sem született meg.
Kérdem én ismét: ha annyira nagyon fontos az a beszállókártya, akkor mondjuk, amíg mi fizettük a 40 euro/fő összeget, miért nem tudta kinyomtatni a hölgy a check pointnál? Ha ott nem, akkor miért nem tudták ott kinyomtatni, ahol fizettünk, és ahol ott állt a szekrény méretű ipari nyomtató bekapcsolva, munkára várva? Arra már gondolni sem merek, hogy esetleg azért, hogy ha van pár ilyen szerencsétlen nem túlgyakorlott repülőgéppel közlekedő, akik szintén belefutnak ebbe a csőbe, kicsit ráfizessenek. Gondolom, erről szó sincs. Miért nincs az ott dolgozó, az önök alkalmazásában álló személyzetben annyi emberség, hogy kicsit segítsenek? Vasárnap délután volt, és nem volt kedvük dolgozni talán? Látták, hogy gyerekkel utazunk, a gyereknek ez lett volna az első repülőútja életében. Kocsival kellett elmennünk Rómába, oda-vissza, ami 300+ euro extra költséget eredményezett, plusz ugye egy nappal kevesebb lett az amúgy is elég rövidke nyaralás.
És ami a legjobb az egészben: valamelyik alkalmazottjuk, amikor már mindennek vége volt, az utolsó remény is elszállt azzal kapcsolatban, hogy repülővel tudunk menni, közölte, hogy igazából telefonon is be lehetett volna check-olni, ha megvan az alkalmazás. Hát kérem szépen, igen, megvolt, sőt, még internet hozzáférés is volt a telefonomon, tehát ha mondjuk ahelyett, hogy ide-oda küldözgetnek bennünket, ezzel kezdte volna, valószínű most nem írnám ezt a levelet.
Szó, ami szó, természetesen azt nem tudjuk elfogadni, hogy az ég adta világon semmit nem hajlandóak visszatéríteni. Amilyen fórumon csak lehet, harcolni fogunk az igazunkért. A nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal is felvesszük a kapcsolatot, eme történetet elküldjük a Homárnak, ha kell ügyvédet fogadunk.
Maradok tisztelettel:
B. Zoltán
HereGuru 2016.08.22. 15:10:28
AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2016.08.22. 15:10:46
The Crazy One 3om 2016.08.22. 15:10:48
lakit 2016.08.22. 15:12:09
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.22. 15:17:11
:)) Útlevél vagy személyi igazolvány. Bár kétlem, hogy az otthon nyomtatottat elfogadják.
Klafa 2016.08.22. 15:17:16
40Euro/fő egy fostaliga papírdarabért.
Remélem rákgyógyszerre költik majd az illetékesek.
The Crazy One 3om 2016.08.22. 15:26:46
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.22. 15:28:57
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.22. 15:29:20
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.22. 15:30:58
Drago Brutic1 2016.08.22. 15:36:27
Drago Brutic1 2016.08.22. 15:38:55
Baldrick68 2016.08.22. 15:42:12
"Az Index fogyasztóvédelmi blogja."
Azt vettem észre, hogy a szerencsétlen fogyasztót akárhogy cseszték át, akárhogy fosztották ki, a végeredmény az volt a hozzászólók részéről, hogy ő a hibás mert....
A hozzászólásokat olvasva már már azt gondolná az ember, hogy ebben az országban valójában minden flottul működik tök jófejek a szolgáltatók akik lesik a fogyasztók minden kívánságát, csupán ezek a balfasz fogyasztók csesznek el mindent.
Javaslom a fenti szöveget írjuk át : "Az Index fogyasztó hibáztató blogja." címre.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.22. 15:43:17
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.22. 15:44:25
vizsla_barat 2016.08.22. 15:46:32
The Crazy One 3om 2016.08.22. 15:48:00
Az a baj tudod, hogy mindenki csak sír, mindig mindenki más a hibás, a felelős a tettes, mindenki kártéríttetne, mindenki utólag jogos, mindenki utólag lesz zugjogász, mindenki fenntartja a jogot arra, hogy ostoba, agyatlan legyen. És ha a trollt egyszer elkezdik zabáltatni...
Baldrick68 2016.08.22. 15:53:45
Akkor a Homár blog gyakorlatice okafogyottá vált.
Eddig nagy átlagban 10 esetből 9-szer az jött le, hogy a fogyasztó egy balfasz kretén örüljön hogy ennyivel megúszta.
Még akkor is amikor pl. beadja szervizbe a cuccát és azok elveszítik, ellopják, tönkreteszik, stb. is az a hozzállás, hogy :"Hülye vagy nem tudtad hogy oda nem szabad vinni????"
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.22. 15:53:51
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.22. 15:55:18
Baldrick68 2016.08.22. 15:58:02
A probléma azzal van, hogy elvileg ez egy szolgáltató cég amely a fogyasztókért van (vagy kellene hogy legyen) nem pedig egy HATÓSÁG amely fejbe ver egy bunkósbottal ha nem tartasz be valamilyen szabályt.
Ezzel a csicska attitűddel csak adjuk alájuk a lovat, hogy igen ezt meg lehet csinálni.
Tanulja meg a csicska utas, hogy hol a helye ...
vizsla_barat 2016.08.22. 15:58:44
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.22. 15:59:35
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.22. 16:00:44
buksikutya 2016.08.22. 16:01:23
vadasz, vadasz....
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.22. 16:07:36
Az első pont a csekin. Asszem a határellenőrzés (ha van) is utána van. Régen repültem. Ja, @onlajnok: is ezt mondja.
Biyadhoo 2016.08.22. 16:26:51
FDToth 2016.08.22. 16:27:45
azért az elgondlkodtató h mennyi problém avan abürokratikus wizzair-rel...
Biyadhoo 2016.08.22. 16:27:51
Biyadhoo 2016.08.22. 16:30:44
Darth Revan 2016.08.22. 16:30:46
Itt pont nem a wizzair a hunyo. Geciseg annyi penzt elkerni a beszallokartyaert, de biztosan kuldenek ok is emlekeztetot, hogy csekkolje be online (a tyanair sms-t es emailt is kuld)
Az ugyfel sajnos keson ert ki a repterre, es meg akkor sem szol, hogy hé, nekem surgos, hanem magaban mergelodik. "bizony már kezdtem titokban aggódni, hogy lekéssük a gépet."
cmx85s 2016.08.22. 16:33:51
Amikor fizetett a jegyért, és megkapta a visszaigazolást, akkor biztosan ott volt, hogy Lécci, csekkolj be onlány. De ha véletlenül ezt nem nézte meg, akkor is kellett kapnia egy figyelmeztető mailt valamikor pár nappal/héttel az indulás előtt, hogy Ekkortól nyitva az online check-in, bitte!
Ugyanez igaz akkor is, ha csak ritkán repül. Én is ritkán repülök, évente 1-2 alkalom, de akkor is mindig átnézem a légitársaság Utazási feltételeit. Pontosan azért, hogy ne a reptéren kelljen fizetnem 10-20-100 eurókat.
És igen, az indulás előtt 2 órával kell kint lenni a reptéren, és nekiállni a hosszas procedurának, hogy időben ott üljön az ember a beszállítókapu előtt, akár egy órát is. De ott vagy, már nem hagyhatnak ott. Kivéve túlfoglalás esete, de akkor tányleg a légitársaság a hunyó, és jöhet az ingyen szállás, másik repjegy stb.
vanek ur 2016.08.22. 17:00:48
Mindenhol le van írva, hogy repülőtéren nyomtatva drága.
Minden légitársaság oldalán van olyan menüpont, hogy mik a teendői az utasnak utazás előtt, a repülőtéren, stb. A Wizzair oldalán ezek magyarul is megvannak.
Ebben a menüpontban (és a beszállókártyán) is rajta van, hogy járatindulás előtt legkésőbb mennyivel kell megjelenni a check-in pultnál, és a kapunál. (Ez utóbbit nagyon szigorúan veszik, láttam már családot több gyerekkel a kapunál sírni, mert 5 perccel zárás után érkeztek - ráadásul hosszú távú, nem fapados járatra.)
És ha mindez nem lenne elég: az interneten pillanatok alatt találni olyan oldalakat, amik azt taglalják, az egyes repülőterekre adott időpontú járatinduláshoz mikor érdemes kiérni, mennyi idő alatt lehet a check-innel, csomagfeladással, útlevél- és biztonsági ellenőrzéssel, valamint kapuhoz sétálással végezni. Aki átszállna (igaz, az nem Wizzairrel repül), arra is talál infót, hol mennyi időt szánjon erre a műveletre. (És az igazán ínyencek arra is találnak statisztikát, hogy a gép leszállásától számítva mennyi idő alatt jut ki a csomagjaival együtt a repülőtér kapuján.)
Az, aki rászán egy egyhetes családi nyaralásra repüléssel, szállással, mindennel együtt egy jó hónapnyi átlagfizetést, az szánja már rá azt a kis időt, hogy az utazás előtt utánanéz a dolgoknak, főleg, ha bevallottan nem gyakran utazik repülővel.
A Homár haszna, hogy remélhetőleg más nem fog ebbe a hibába esni, mert ha máshol nem, itt olvasta. Elvégre az okos a más hibájából is tanul. Így védi a Homár a fogyasztókat, mármint azokat, akik olvasnak. Mert akik írnak...
Homár Hilda 2016.08.22. 17:18:00
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.22. 17:26:34
megamen1 2016.08.22. 17:31:50
nézzük, hogy sikerül most!
nem találtam "boldog ügyfél" vagy "elégedett ügyfél" cimkét, így azt gondolom valami gebasz van. felületes infóim szerint a wizzair valami repülőgépezös, meg utazós cég, így nem lepne meg, ha valaki lekéste volna repülőjét, nem kapta meg a csomagját vagy máshová vitték (őt vagy a csomagját). olvasok ilyeneket, hogy onlájn csekin, meg bording pássz, tehát a poszter tuti, hogy eljutott a reptérre.
nyomokat találtam viszont valami reptéri nyomtatóról, ami bazidrága....hogy jön ez ide, nem tudom...
mindenesetre az biztos, hogy a poszter fasz, a wizzer meg multi.
most elmegyek horgászni, hátha összeáll a kép :)
The Crazy One 3om 2016.08.22. 17:45:04
végrehajtó helyettes 2016.08.22. 17:46:23
És nem találom az okát, hogy miért is lett ebből poszt. Nagyjából 5x leírja a Wizz rendelés közben/után hogy mit kell magaddal vinni, innentől kezdve tényleg nem értem hogy egyeseknek ez miért okoz nehézséget.
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.22. 17:57:07
"Vi prego di prendere per le puttane"
gabors 2016.08.22. 18:01:01
The Crazy One 3om 2016.08.22. 18:01:04
The Crazy One 3om 2016.08.22. 18:02:09
2016.08.22. 21:03:20
morph on deer 2016.08.22. 21:10:22
Amikor a checkint intézi, ugyancsak az interneten keresztül, akkor megkapja a kérdést, hogy kiprinteli-e, vagy, ha nem, akkor milyen formában kéri a beszállókártyát.
Ezek után álldogáll a repülőtéren, "mert nincs beszállókártyája!"
Ráadásul, ha már az app ott van a telefonján, miért nem nézi meg, mite való? Vagy mihez töltötte egyáltalán le?
Persze, a hülye személyzet az, aki nem teszi a dolgát... Ész megáll!
DarthVader 2016.08.22. 21:22:37
Hogy miért mondtam ezt? Nem is tudom. Csak eszembe jutott, hogy amaz egy olyan ország, ez meg, amiben élni vagyunk kénytelenek, ilyen, mint a Wizzair-es.
t5 2016.08.22. 21:34:26
elemes 2016.08.22. 21:43:13
elemes 2016.08.22. 21:48:49
Nyugdíjas Szektor 2016.08.22. 23:00:52
Akik a Wizzair ügyfélbarátságát kérdőjelezik meg pont a fapados model lényegét nem értik. Ha minden egyes utast mindig 10.000 forintért vinnének Londonba hamar lehúzhatnák a rolót. Egyeseket csak azért tudnak ennyiért elvinni, mert a balekokat irtózatosan lehúzzák az "extra" szolgáltatások pofátlan árazásával. Az ügyfelek nagyüzemi átverése maga az üzleti model.
Sandor Akarki 2016.08.23. 01:11:28
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 01:21:01
otgorbebogre 2016.08.23. 03:32:36
DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2016.08.23. 04:46:10
otgorbebogre 2016.08.23. 05:01:02
otgorbebogre 2016.08.23. 05:08:22
DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2016.08.23. 05:26:32
amugy tenyleg, manapsag mar a fapadosokon is elofordul hogy varni kell valamelyik fogyatekosra, lattam en mar kordonon atmaszo turistat, siman felengedtek.
koprofágia 2016.08.23. 06:34:37
Erre nincs szukseg.
Van kb. 10 ember aki tenyleg mindenbol ki tudja hozni, hogy a vevo a hulye.
Ha mar nagyon nincs mibe kapaszkodni, akkor olyan jokerek jonnek , hogy "gyanusnak kellett volna lennie az arnak" , " biztosan nem vasarlok sehol amig egy maganyomozo utan nem nezett a cegnek".
1-2 het kellene,es ki lehetne gyomlalalni a picsaba az osszeset.
Az eleje meg nehez,amig gyartjak az uj regeket,aztan ugyis megunjak.
Azert annak a dolgozonak is beleneznek a lelkebe, aki 1-2 perccel a csekkolas lezarasa elott beallit egy nyaralasra varakozo csaladot az 5-10 perces sorba ahelyett,hogy mindenkit felrelokve rohanna kinyomtatni nekik azt a kurva papirt.
Manyecska. 2016.08.23. 06:58:23
..ez tényleg ilyen nehéz????
Lucifer Morningstar 2016.08.23. 07:21:49
Van a mondás, "aki hülye, halljon meg".
Zozika, adj tanácsot. Nemsokára jön életem első repülőútja, mi a jobb, ha előre elolvasok minden szabályt és felkészülök az útra, vagy utólag sivalkodok a Homáron, hogy valamit nem tudtam?
Amúgy azt még én is tudom, hogy a beszállókártyát az utazás előtt egy héten belül bármikor kinyomtathatom. Meg is teszem, de nem azért mert te így jártál, hanem azért mert gondolkodom.
Zozika, máskor te is próbáld ki.
Hentes pékné módra 2016.08.23. 07:43:53
Hogyaszondja, mai jegy tetején 48as betűtípussal félkövérrel:
EZ NEM BESZÁLLÓKÁRTYA!
Az utasoknak meg kell jelenniük a Wizz Air
utasfelvételi pultjánál okmányaik ellenőrzése és
a beszállókártya átvétele érdekében, mielőtt
áthaladnának a biztonsági ellenőrzésen a
beszállókapuk felé. Ennek elmulasztása a
beszállás megtagadását vonhatja maga után.
kite 2016.08.23. 09:18:48
"Miért nincs az ott dolgozó, az önök alkalmazásában álló személyzetben annyi emberség, hogy kicsit segítsenek? Vasárnap délután volt, és nem volt kedvük dolgozni talán? Látták, hogy gyerekkel utazunk, a gyereknek ez lett volna az első repülőútja életében. " -> és igen-igen-igen! Ki kellett játszani a gyerek kártyát! Ezentúl, ha gyerekkel utazik valaki, követelés, hogy a reptéri személyzet a nem gyerekekkel utazókat lökje félre miattuk és a gép is késsen legalább egy órát, hogy Dezsőke még megkapja a reptéri shopból a cukorkát...
Carradine a gardróbszekrényben 2016.08.23. 09:38:06
Namármost egy papírlapért negyven ojrót elkérni, az nagyságrendileg hasonlóan arcátlan árrés, mint a fentebb felsorolt példák. Akkor ebből miért nincs ügy?
É2I 2016.08.23. 09:45:08
A kedves fogyasztó mindig, minden releváns információt elolvas, mindennek utána jár, nincsenek frusztrációik és még szép is.
Ugyanakkor a gettzi szolgáltatók, multik, tőkések (a récék is) is összejátszanak velük; együtt találják ki hogyan lehet sárba tiporni a talpig kitanult ám de ki is művelt fogyasztót, aki nem mellesleg tökéletes is.
És ezek a trollok eléggé megátalkodott módon akkor is fikkázznakk, ha valaki le meri írni, hogy milyetén járt. PEDIG ő nem hibázott, mert mind elvi-, mind fizikai-, mind teológiai-, írott és íratlan szabályokat betartotta, sőTT mi több, azokat ezekután is mérvadónak tartja! FONTOSH!
Tehát szumma-szummarum: szarjon 40 eurós sünt a Viccer!
Répázó 2016.08.23. 09:45:47
Yobbágy Fery 2016.08.23. 09:52:02
Yobbágy Fery 2016.08.23. 10:04:42
1. A szabály az szabály. Senki sem fogja az állását kockáztatni a poszter miatt. Nem emberségen, meg jófejségen múlik. Aztán ha jófejségből, az utolsó utáni pillanatban felenged egy terroristát, aki elvágja a poszter és családja torkát egy műanyag késsel, akkor mi van?
2. A Wizz fapados. Az alapszolgáltatás kimerül abban, hogy elvisznek A-ból B-be, illetve a reptéri minimum szolgáltatást megadják, minden más feláras. Ha nem tetszik, lehet nem fapadossal is utazni 4x annyiért.
Ez most egy így jártatok sztori volt, nem érdemelt homárposztot.
bendeguz75 2016.08.23. 10:11:43
Darth Revan 2016.08.23. 10:28:52
joska61 2016.08.23. 10:40:50
lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2016.08.23. 10:48:28
Jaja, picit zavaros ez a történet, de kb. a hülyeségi sorrend az, hogy 1. apuka, 2. anyuka 3. a gyerek, de erről ő nem tehet, viszont az utánpótlás-nevelés elkezdődött. Szerintem sem a wizz, sem a reptér nincs a dobogón most. Vannak alapvető feltételek, amiknek meg kell felelni és nem 1 órával indulás előtt kell méltóztatni odafáradni kártya nélkül, majd bambán bámulni a semmibe, hátha megoldódik a dolog. Az ilyen megérdemli, hogy ne utazzon. Megpróbálta, nem sikerült, legközelebb majd megy valami utazási irodával. A rossz hír az, hogy ott is lesznek játékszabályok.
Darth Revan 2016.08.23. 11:00:59
rossz peldak.
A taxi hatosagi aras (regen is az volt, de ettol lefele elterhettek)
A rossz hiru lebujokban sem az volt a baj, hogy 50 ezret kertek egy pohar kolaert, mert akar egy millioert is adhatnak, hanem becsaptak a vevoket az arakkal. Nem tuntettek fel/hamisan tuntettek fel.
A Wizzair azonban kozzetette, hogy mennyi az annyi, igy minden torvenyi kotelezettsegenek eleget tett.
Thomas115 2016.08.23. 11:06:52
"Kérjük, ne felejtse el elvégezni az utasfelvételt az interneten vagy a mobilalkalmazás segítségével, legkésőbb a járat menetrend szerinti indulása előtt 3 órával. (Azokon a repülőtereken, ahol az internetes utasfelvétel nem elérhető, a repülőtéri utasfelvétel díjmentes.)"
Mobilos bechekkolásra esélye nem lett volna már, mert kiszaladt a 3 órából.
Iszambulban voltam WizzAirrel, ott nem lehetett becsekkolni online. Vártam is mi lesz a reptéren, és valóban ingyen volt. Ennyi az egész. Olvasni, és azt csinálni, ami le van írva. Aki meg nem ezt teszi, vessen magára és vezessen le kocsival. Saját hibájából tanul az ember.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.08.23. 12:03:59
ez mostan brazilul van?
MacskaÖsszeZavaróKft 2016.08.23. 12:14:37
Iden hatszor utaztunk a wizz-zel, es nem volt semmi problema, pedig meg egy EU-n kivuli repteri csekkines eset is volt, spasibo ocseny haraso.
Megoldas? Idoben ki kell menni a repterre, es vinni a beszallokartyat kinyomtatva...
Manyecska. 2016.08.23. 12:19:57
Omnisapient 2016.08.23. 12:29:07
HA-LOU 2016.08.23. 12:29:38
Oscee 2016.08.23. 12:30:32
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.08.23. 12:53:05
Peeteer 2016.08.23. 13:17:56
Ha online megvette a jegyet ott van a lehetőség már az online utasfelvételre is.
Szó szerint 2 db kattintással lehet eljutni erre az oldalra, ahol az ilyen értetlen embereket is kellően tájékoztatni kell a további lépésekről: wizzair.com/hu-HU/useful_information/web_check-in
Ha meg először repül és nem ő vette meg a jegyeit (hanem pl. ismerős, barát, utazási iroda), akkor miért nem olvasott utána, hogy mit kell megtennie a továbbiakban az utazáshoz?
Nagy arca van, meg perelni is akar, de az embert a saját hülyeségétől egy bíróság nem fogja megmenteni, úgy lepattan, mint cserebogár a szélvédőről...
Chiccbp 2016.08.23. 14:02:53
SiKom 2016.08.23. 14:07:40
WizzAirnel viszont gaz, hogy csak 7 nappal elotte lehet becsekkolni. Pl. ha utazol kulfoldre 1-2 hetre, akkor kint kell nyomtatni valami szakadt netcafe-ban.
Mondjuk a posztolot ez ugyse zavarta volna, mert o nem nyomtatott beszallokartyat.
Na majd legkozelebb.
os2_fan 2016.08.23. 14:47:42
Így járt, ezt tudomásul vette és ezek után semmiféle segítséget nem kapott, sőt félretájékoztatták és még jól le is húzták. Miért nem lehet ezt érteni?
Egyet értek a posztolóval. A beszállókártya nyomtatás a nép sanyargatása.
Így is, úgy is sorba kell állni az check-in pultnál, poggyász-, repülőjegy- és útlevélellenőrzéshez. Mi a ráknak nem lehet valamelyik helyen azt a nyomoronc papírt kinyomtatni. Hagyjuk már, hogy nincs jogosultsága, meg hogy levonják a fizetéséből. Hagyjuk már a papírspórolást. Telenyomják hirdetésekkel az A4 oldal többi részét, nem is lehet máshogy kinyomtatni, csak festék és papírzabáló hirdetésekkel együtt. Valamiért olyan a rendszer, hogy az embert erre rákényszerítsék. Valamiért olyan a rendszer, ha már utasként elhibáztad (pl. tapasztaltan vagy repülésben és nem olvastad el a szabályokat sem) akkor feltétlenül duplán szívjál, az emberséges megoldások kizárásával. Valamiért olyan a rendszer, hogy a légitársaság még véletlenül se motiválja a saját dolgozóit a szerencsétlen balfék utas segítésében, hanem inkább a lehúzásában.
Jártam már úgy, hogy éppen rendszerhiba miatt 1-2 órába telt a beszállókártya nyomtatás, mert állandóan visszadobta valami hibaüzenet miatt. Az ember komolyan nem érti, hogy miért lett ez külön műfaj tizenöt éve, amikor bevezették mindenhol. Sokkal több a hibázási lehetőség. Semmi kényelmi nincs benne. Akinek fontos, hogy kiemelt helyen üljön vagy extra szolgáltatást vegyen igénybe, az csinálja otthon, nyomtassa és hozza magával, egyébként pedig részemről békén is hagyhatnának vele.
qwertzu 2016.08.23. 14:49:05
Nyomtatni meg nem kötelező, ha a szűlőknek van egy ios vagy android készülékük, akkor le lehet tölteni a beszállókártyát az app-ból.
qwertzu 2016.08.23. 14:51:48
Merlot 2016.08.23. 15:15:32
Hát ho la faszban kellene azokat kinyomtatni?
Csak nem az elcseszett reotéri 40 euró/fős költségű, ám NEM nyomtató gépnél?
Anyád is kinyomtatta anno a te élveszületési anyakönyvi kivonatodat, idióta?
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 15:21:11
Olvasásból, szövegértésből egyes, leülhetsz! Hülye pöcs!
zserzsenne 2016.08.23. 15:36:41
Az anyósomnak is sikerült már repülést abszolválnia, fogalma sem volt mit miért és hol kell csinálni, de megmondtuk neki hogy ide menjen, ezt mutassa be, aztán oda menjen stb.
Ha utazási irodánál is vette a jegyet, az a minimum, hogy utánanéz a részleteknek, megkérdi az irodást, felhív ismerőst, rokont hogy kell repülni stb.
Egyébként maga a leírás elég homályos, nem teljesen értem honnan-hová küldözgették.
DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2016.08.23. 17:12:50
Manyecska. 2016.08.23. 17:25:18
Facelessbook · www.dont.think.so 2016.08.23. 17:37:00
Egyebkent a Wizz check-in a 2B-n van, ahova nemreg telepitettek automata kapukat, igy mar nem a kislanyok csippantjak a kartyakat (kiveve a Priority Lane-t hasznalokat, meg a problemasokat), hanem mindenki maganak szkenneli a kapunal, ami ezutan nyilik, es ekkor lehet besetalni a csomagellenorzes elotti utvesztobe.
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 18:06:25
telkoe 2016.08.23. 18:37:30
Elegge homalyosan, de sajat elmenyek alapjan a kovetkezo az eljaras:
1) Check in pultnal / csomagleadasnal megallapitjak h nincs beszallokartya.
2) Kozlik h mennyibe kerul a helyi nyomtatas, szabad programkent Varadi elatkozasa stb
3) Ugyfel atmegy az ertekesitesi pulthoz ahol penzt / kartyat kezelnek es szamlat irnak
4) Ugyfel a szamlaval visszamegy a check-inhez es kinyomtatjak a beszallokartyajat, elveszik a csomagjat (rossz esetben kozlik vele hogy bocs a check - in lezart es itt
maradsz)
5) Ugyfel megy tovabb bizt. ellenorzes es beszallitas (boarding gate) fele
telkoe 2016.08.23. 18:41:17
Facelessbook · www.dont.think.so 2016.08.23. 18:54:00
Facelessbook · www.dont.think.so 2016.08.23. 19:10:46
telkoe 2016.08.23. 19:15:16
vanek ur 2016.08.23. 19:34:25
"Valamiért olyan a rendszer, ha már utasként elhibáztad (pl. tapasztaltan vagy repülésben és nem olvastad el a szabályokat sem) akkor feltétlenül duplán szívjál, az emberséges megoldások kizárásával. " Nyilvánvalóan nem abból van a profit, hogy olcsóbb a repülőjegy Budapesttől Charleroi-ig (1800 km), mint a buszjegy Charleroi-tól Brüsszelig (50 km).
@Tshu-hash:
"Ha eszembe jut, akkor megteszem, ha elfelejtem, akkor nem. Ilyenkor odamegyek a pulthoz, atadom az utlevelem, es odaadjak a beszallokartyat. Ja, hogy az nem A4-es, es nincs telehanyva mindenfele reklammal?" Ja, hogy az induló jegyár a fapadosénak a 3-5-szöröse? Abba bizony beleférnek ezek az úri huncutságok is. "Van par legitarsasag akiknek van ilyen kioszkja, de Europan beluli utnal lassan mar ok is csak minimalis szolgaltatast nyujtanak." Dettó.
"Nem lenne egyszerubb nehany onkiszolgalo kioszkot telepiteni?"
Az automata pultból az az igazán durva, amelyiknél a csomagfeladást is el lehet úgy végezni, hogy a szalagot is kinyomja és ráragaszthatod, utána pedig csak fel kell dobni egy futószalagra. Egyébként ezek a kütyük többtízezer euróba kerülnek, ezt és az üzemeltetés költségét kell szembeállítani az esetleges megtakarításokkal.
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.08.23. 19:45:12
A kérdés az, hogy a jegyet és a beszállókártyát miért nem ugyanabból a fileból lehet nyomtatni, miért nem kap meg minden ilyet egy csomagban az user egy kis tájékoztatással "ajánljuk, hogy nyomtassa ki, de akár elektronikus eszköze képernyőjéről is bemutathatja", könnyen kezelhetően? Nos azért, mert a Wizz pénzt akar beszedni.
68nyara 2016.08.23. 20:12:04
68nyara 2016.08.23. 20:18:50
"INTERNETES UTASFELVÉTEL
Az internetes utasfelvételre a járat menetrend szerinti indulása előtt legkorábban 30 nappal, legkésőbb 3 órával van lehetőség.
Nyomtassa ki a beszállókártyáját, és mutassa be az úti okmányokkal együtt a beszállókapunál legfeljebb 30 perccel a járat indulása előtt!
Ha feladott poggyásszal utazik, akkor legfeljebb 40 perccel a járat indulása előtt meg kell jelennie a poggyászfeladó pultnál.
További tájékoztatást és az internetes utasfelvétellel kapcsolatos előírásokat itt olvashatja el.
Az internetes utasfelvétel igénybe vételéhez kattintson ide.
MOBIL UTASFELVÉTEL
Az utasfelvételhez igénybe veheti a Wizz Air mobiltelefonos alkalmazását is. Ha az alkalmazást használja az utasfelvételhez, a következőképpen kaphatja meg a beszállókártyáját:
Keresse fel a wizzair.com webhelyet, adja meg a járat visszaigazolási számát, és nyomtassa ki a beszállókártyáját.
Mentse a készülékére a mobilos beszállókártyáját, hogy akkor is hozzáférjen, ha a telefonja nem kapcsolódik az internethez.
Kérje le a beszállókártyát az alkalmazásban, amikor a telefonja kapcsolódik az internethez.
Vegye figyelembe, hogy a Wizz Air hálózatához tartozó néhány reptéren még nem használhatók a mobilos beszállókártyák.
Kattintson ide az alkalmazás letöltéséhez. "
Ez pedig az emlékeztető levélből:
" Internetes utasfelvétel
A járat menetrend szerinti indulását megelőző 30 napon belül, de legkésőbb az indulás előtt 3 órával kérhető.
Nyomtassa ki a beszállókártyáját, és az úti okmányaival együtt legkésőbb a járat indulása előtt 30 perccel mutassa be a beszállókapunál!
Ha feladott poggyásszal utazik, akkor legfeljebb 40 perccel a járat indulása előtt meg kell jelennie a poggyászfeladó pultnál.
További tájékoztatást és az internetes utasfelvétellel kapcsolatos előírásokat itt találhat.
Az internetes utasfelvételhez kattintson ide.
Repülőtéri utasfelvétel
Repülőtéri utasfelvétel esetén járatonként és utasonként számított díj fizetendő. Ha még nem vásárolta meg a repülőtéri utasfelvételi szolgáltatást, megteheti a „Szolgáltatások hozzáadása” opcióra kattintva. Ha a repülőtéren fizet a repülőtéri utasfelvételért, magasabb díjat számítunk fel. A repülőtéri utasfelvétel ingyenes azokon a repülőtereken, ahol az internetes utasfelvétel nem érhető el. "
(a djí-ra kattintva, a díjtábla jelenik meg....)
Na ezek után mi az amit még tennie kellett volna a Wizz-nek?
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.08.23. 20:27:58
Az átlagos áron az LCC és a hagyományos hálózati légitársaság közötti árkülönbség már jóval alacsonyabb. És az átlag akkor átlag, ha nem csak átlag alatti jegyár van, hanem átlag feletti is.
A fapados nem mindig olcsó. De az utasnak akkor is azt kell éreznie, hogy "ez azért szar, mert olcsó", ha éppen nem olcsó, és semmivel sem lenne drágább jól csinálni. Mert így nem merül fel benned, hogy nem feltétlenül olcsóbb éppen a konkurensnél. És így veszik meg a drágább jegyet is.
Ha panasz van akkor beszélnek róla, és arról, hogy "hát igen, de ennyire olcsón mit vársz" és ez a cégnek piszok olcsó reklám. Amikor felmerült, hogy aki fizet azért a reptéren, hogy hostess kísérje, ha kell külön kisbusz vigye, stb. az miért nem mehet így a priorityjával a sor elejére... És ezért sokan még fizetnének, ami a Wizznek plusz bevétel lenne. Sokan ajánlották ezt.
Tudod mit mondtak? Hogy azért, mert akkor az utas nem panaszkodik, hogy miért nem lehet, és nem lesz aki elmondja, "de ennyiért mit vársz", viszont az összes többi azt látja, a gazdag is jön ezzel, akkor nincs nagy különbség... És amikor éppen a Wizz drágább mint a Legacyn a last minute megnéz egy ár-összehasonlítást.
Ezért nincs 1 PDFben a beszállókártya és a jegy. És nem biztos, hogy a Wizznek direktben megéri. De a homár post, az index címoldal, az átmenő üzenet, hogy "ez azért ilyen, mert olcsó" kapcsán ez legrosszabb esetben is egy piszok olcsó reklám nekik.
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.08.23. 20:30:19
zoli_ 2016.08.23. 21:34:17
A múlt héten 1óra és 50 perccel indulás előtt értem ki Schönefeldre. Már már kezdtem izgulni....( na jó mégsem)
68nyara 2016.08.23. 21:38:28
zoli_ 2016.08.23. 21:40:12
Nem paszmek elkésik, nem nyomtatja ki a beszállókártyát, és lepődik.
Ennyi erővel kimehet a délibe is 5 perccel a vonat indulása előtt is, hátha kap még jegyet.
68nyara 2016.08.23. 21:41:14
zoli_ 2016.08.23. 21:47:41
Soha sem repülök kézipoggyásznál több cuccal. Az egy heti nyaralásra elég.
zoli_ 2016.08.23. 21:50:48
(Apropo, Lutonon van egy bőrkanapés váró is. A folyosón, ahol a wizzhez jobbra kell fordulni, ott balra kell menni, kb 5 perc séta, a végén meg bal oldalt van egy presszó, meg talán egy kapu is. Nincs ott senki, de kényelmes bőrfotelek vannak :) :) :) )
zoli_ 2016.08.23. 21:55:44
1gazsagos1 2016.08.23. 22:13:34
A poszter kettyósabb még nálam is.
1gazsagos1 2016.08.23. 22:24:39
Itthon a nép 80%-a ilyen, kifizeti a 40 ejrót csak hogy előbb le legyen tudva a dolga, holott tudja hogy ő volt a balfasz, mert baszott időben odérni, a többiek meg idióták, mer 2 órával előbb már ott voltak, az ő dolguk hogy megvárják őt, nem is érti, miért nem mehetett fel a gépre 40 percen belül is. Hát földhöz nem verheti magát, fú, 5 percet késett mi van, ő ott volt, mással kellett baszódjanak, idős nyomorék nyuggerekkel persze, akik még nála is hülyébbek.
A poszter ilyen mentalitással soha, semmire sem vitte, hát talán Rómába még telik repülőjegyre, de lehet azt is a másik fél fizette, mer nyilván nem egyedül volt a szerencsétlen, de pénz az volt nála.
Csak épp baszik mindenhová időben odaérni, miért, mert megteheti, a többiek dolga az, hogy rá várjanak. Mit neki 1 repülőút, meg beszállás előtt 40 perccel ott lenni, mikor mások már 1-1,5 órával is ott vannak, nem aprózzák el. Nem, a poszternak szabad, sőt kötelessége a többieket várakoztatni, a gép dolga egyenesen az, hogy megvárja a magasságost, hogy elfoglalhassa a helyét. Beszállókártya? Mi az úristennek az a nyavalya? Vette a jegyet, itt van a számla, email, minden, jónapot, ő kegyeskedett mindent kinyomtatni, csak épp a beszállókártya maradt el. Nincs neki titkárnője, élettársa, miegyebe, vagy netán olyan személye, aki maga helyett is istápolja, meg nem is az ő feladata kinyomtatni a beszállókártyát, csak ezt elfelejtette itt kiplakátolni. De majd nem lesz rest ezt levonni az alkalmazottól, aki kibabrált vele, mer a 40 ejrót vissza kell kapnia, mindenáron valakitől, majd behajtja.
Nem is érti, a mai napig, hogy miért nem engedték be, és mi az a 40 ejó pluszdíj, miért nem adják vissza, meg hogy ő volt a hibás, á dehogy, mit képzelnek a csoreszek itt. Ő nem azért írta a posztot, hogy hallgassa az odamondogatást, hogy mekkora balfék, idióta puhapöcs szemétláda faszfej, mert különben is, kit érdekel az alacsonyabbrendő lények véleménye, ő magasan felettünk áll, neki mindent szabad, a Wizzair meg jobban teszi, ha összekapja magát, és visszautal 120 ejrót, különben lesz nemulass, megmutatja, ki is ő valójában.
Hogy időben ott lenni bárhol is, hát ő nem alacsonyodik le az aljanép táborába, mit képzelnek itt, hogy ő lenne a hibás, á, dehogy, neki kötelezően jár a pénz vissza, kamatokkal együtt, sőt egy tök üres gép, hogy elvigye Rómába és vissza, amin csak ő van egyedül.
Mondom a többieknek: NEM ÉRTI, ÚGY AZ EGÉSZ ÜGYET. Ott volt, fizetett, járt volna neki, hogy elutazhasson a putrisokkal, mi az, hogy NEM, meg ŐT OTTHAGYTÁK.
Elsiklottak itt sokan bizonyos tények felett, hogy nem értik, poszterünk melyik társadalmi rétegbe is tartozik, és hogy POSZTERÜNKNEK JOGA VAN ELKÉSNI MINDENHONNAN, tojni mindenre, beszállókártya, ugyan, az a hülyéknek való, minek is.
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.08.24. 00:03:40
Azaz itt bizony a szükségességről szóló érved kapcsán saját magadat cáfoltad meg.
68nyara 2016.08.24. 05:22:01
Ugyan a tények (amik makacs dolgok, csak nem Magyarországon) pont az ellenkezőjét mutatják, de nem baj, akkor is neked és a posztolónak van igaza. Javaslom neki is, hogy keressen egy jó drága ügyvédet, és perelje be a céget. Biztosan nyerni is fog. De ha nem, legalább az ügyvédet is beperelheti, mert neki senki nem mondta, hogy egy pert el lehet veszíteni, pláne neki nem aki egy meg nem értett zseni (GYEREKKEL!). Aztán majd arról is ír egy posztot a homárra és elszalad Hágáig is, mert ez a szemét ország, nem mondta neki. Hülyének lenni joga van mindenkinek.
bendeguz75 2016.08.24. 08:48:19
Mi abban az atveres, ha le van irva mindennek az ara feketen-feheren?
bendeguz75 2016.08.24. 08:54:58
bendeguz75 2016.08.24. 09:08:21
bendeguz75 2016.08.24. 09:18:56
Ezt nem igazan ertem. Nalam a jegy es a beszallokartya ugyanazt jelenti. Joparszor repulok evente, de ezidaig mindig egy darab beszallokartyaval a kezemben(telefonomban) repultem.
Manyecska. 2016.08.24. 09:26:22
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.08.24. 15:22:00
Márpedig az, hogy ezért ez nem friss adat az vitathatatlan tény amivel te ellentétes tényállítást tettél. Ha ezt nem kellene tudnod azt mondanám tévedés, ha bunkó beszólások mellett jön a mik a makacs dolgok, de az után, hogy az ellentmondásra felhívják a figyelmet is kitartasz a valótlan állítás mellett kénytelen vagyok azt mondani hazugság.
Onnan, hogy hazudtál, az előző hozzászólásod nettó személyeskedés volt, kénytelen vagyok téged egy hazug és becstelen bunkónak tartani. Itt játszottad el azt, hogy a kölcsönös tisztelet jegyében bármi udvariasság legyen feléd. Szóval azt a hazugságra, személyeskedésre épülő dolgot amit az előbb megengedtél magadnak, ezentúl ha kérlek tarts meg annak a két bunkónak (anyádnak, apádnak) aki ilyenre nevelt!
Cateringről beszélsz. Abba nem kötöttem bele, pedig mindketten tudjuk, hogy az érved azon része is hazugság volt, hiszen a fapadosnál a catering fogyasztás nem becsülhető meg a check in alapján sem. Mivel nincs a jegyárban ellátás.
A probléma az, hogy nyilván a visszaigazoló mailt, a hány papírt kérnek éppen, stb. kérdést az tudja pontosan aki utazik vele. Én pedig nem. Pl. a beszállítás, az annak kapcsán való kommunikáció és a check in miatt. Igen, a check in miatt. Ugyanis nem csak a súlyt, de a repülőgép tömegközéppontját is tudni kell. Ez is könnyen elvándorolhat, ha nem annyi ember, nem olyan súllyal van jelen, mint tervezték.
És mivel a mért, feladott poggyász többnyire drága, és sok utasnál a "nagy kézi, elsőbbségivel második kézi" játszik, ezért az utasok és csomagok átlagos méretlen súlyában nagy ingadozás van, és ezt egészíti ki az, hogy a reptéren erről kevés adatot gyűjtenek, mert az otthoni "check in" az hónapokkal korábbi.
Ez pedig a Wizznél költség, kockázat. Azért van így, mert a bírságokat a kezdetekkor bekalkulálták a bevételek közé és így jön ki a költségvetésük.
De lépjünk tovább: Ott sok ember foglalkozik ezzel. Feltetted a kérdést a mailek mellett mit kellene még tenniük. Nem válaszoltam, mert úgy gondoltam amit leírsz alapvetően a lehúzós cél érdekében elég. De abban a pillanatban ahogy felmerült, hogy ez a kör nekik is rossz így: A megoldás annyi, hogy amíg még be lehet checkolni és felszállhat a gépre addig tegye meg az utas online.
Azt, hogy ezt a saját telefonján is megteheti? Hogy elővehet laptopot? Mindkettő adott. Ellenkező esetben viszont az utas lassú körbeküldözése (amivel ők is szívtak a végén) helyett egy sima kis netes terminál egy olcsó lézernyomtatóval. 10 perc egy ezres. Vagy 5 perc. Lássuk be gyorsabb és hatékonyabb lenne.
Lehetne friss adatuk és fontos (igen, a kisebb súly kisebb fogyasztás kapcsán pénzben is), de nem frissen gyűjtik az adatot, hanem korábban. Kirakva a táblát ezt az utas önmaga elintézhetné. Mennyibe is kerül az a tábla? Kezded érteni, hogy azonnal lenne rá megoldás?
De mondok jobbat: A legtöbb okmány felismerése és azon lévő adatok leolvasása azonosítható. Ha az utast, az utazási jogosultságot, a korábbi check in minden adatát ez alapján is meg tudod találni, akkor a "saját rendszerükben" lévő adat formájában meglévő "beszállókártya" ugyanolyan jó, mint a papíros. Akinél rutinból megy a QR kód az bármelyik soron, akinél okmányt olvasnak le, az egy "lassú" soron megy be.
Ezt a rendszert a rutintalan utasok lehúzására találták ki. Meg arra, ha panasz van belőle abból reklám legyen. Nem vitatom a kezdeti szemétségek (amikből a Wizz ki tudja mennyit vett át) és a hozzá kitalált durva húzások sokaságához képest finomabb az alapján amit leírtál, de a rendszer ettől még kicsit lehúzós.
Amúgy eredetileg pont az volt a csúnya, hogy sok járatot divat volt túlkönyvelni. A check in volt az a folyamat, ahol kiderült, hogy "van-e hely", mert mindig van aki lemarad. A fapadosok minden járatot fullra akartak tölteni, és ott is jó darabig volt túlkönyvelés. Mindezt úgy, hogy előre checkolj be, és még az után is kiderülhetett, hogy nincs hely.
Mióta a Wizz az előzetes check in kapcsán már kiosztja a helyet és így azért erősen védett lehetsz az overbooking ellen (Fix hely miatt nehéz az overbooking, mert nem tudják ki marad otthon, milyen jegyből lehet többet eladni) ezért a rendszer felpuhulása (sok figyelmeztetés, telefonról mutatható beszállókártya, stb) az utas a korai check in megoldáson nyer.
MacskaÖsszeZavaróKft 2016.08.24. 17:24:34
68nyara 2016.08.24. 20:03:18
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.08.25. 01:43:34
Viszont, mivel jóval előbb checkolsz be, a sima átfoglalásra nincs lehetőséged, csak lekésés esetére. A sima átfoglalásról értesülne idejében a társaság és tudja, hogy a "zenekar marad még egy darabig valamiért". Itt pedig átfoglalás és bármi nélkül azt látja, hogy az "utolsó pillanatban nem érkezett meg egy csomó ember". Azaz amit leírtál, hogy ez miért lenne neki információ több szempontból sem igaz. És a két helyzetet te is össze tudod mérni. Azaz az általad vélt információ helyett pontatlan becslés van csak.
Ugyanis a korábbra vitt check in pont azt jelenti, hogy aki máskor kell, hogy menjen, mert valami közbejött (akár egy zenekar, több tonna) nem tud átfoglalni, visszatéríttetni. Magyarul a WizzAir nem értesül arról a változásról amiről szerinted IS fontos.
Amit mondasz nem információt ad a WizzAirnek, hanem azt teszi kvázi lehetetlenné, hogy a fogyasztó idejében információt adjon nekik. Azaz a hatása az általad várttal ellentétes, méghozzá bizonyítható módon. És innen dől össze az érved.
Innen ezt vagy képes vagy elolvasni, végiggondolni, megértené és csodálkozol, hogy "jééé adatok helyett rossz becslés, kockázatokkal" és felismerni, hogy ez így valóban nem sokat ér.
A beszólásaid alátámasztására olyan állításokat teszel amik valótlan volta bizonyítható és amikor leírtad is látható. A hazug és a becstelen jelző enyhe kifejezés veled kapcsolatban.
Azaz ismét beszóltál, hazudtál... Ezzel a "bocsánat, ha megbántottalak" sem tűnik őszintének, mert akkor végig gondolnád ne írj olyat ami valótlan, pláne ne ezzel akard alátámasztani a személyeskedő beszólásod.
De ha csak valótlant írnál, egy dolog lenne. De jeleztem az 1 papírt elfogadom, nem néztem, de más témák vannak. Innen tudod, hogy ez az állításod irreleváns, mert ugye a probléma a rendszerrel - ahogy leírtam - nem a papírok darabszáma. Hanem az, hogy:
ad 1: lenne a Wizz számára is olcsó, tökéletes megoldás. - Erre nem válaszoltál csak személyeskedtél. Vajon miért?
ad 2: felmerült az információ hiány a helyszíni check inhez képest. Ehhez képest azt mondod "becsülni" lehet... Onnan, hogy szilárd információ helyett becslést említesz a különbséget beszólás helyett elismerhetted volna. Nem tetted. Ez viszont eldönti, hogy nem érvekkel akarsz vitatkozni.
Elmondtam: Ezt a fajta hazudozást, beszólogatást tarts meg annak aki ilyenre nevelt! Arra amit művelsz a normális válasz az, hogy elküldeni téged a kurva anyádba nyíltan és bunkón. Mert többet, udvariasabbat se te nem érdemelsz, sem az aki ilyenre nevelt.
Ehhez képest mindkét on topic érvet megkaptad és ismét meg tudtalak cáfolni. Nem utazok WizzAirrel, mert mint mondtam szerintem nem jó a megoldás.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2016.08.25. 11:12:28
hozzád képest a faék egy kvantumszámítógép! és meg +120euroért nyomtattál is!
tényleg nagy dobra kell verni, mekkora marha vagy? :o)
(gyk. költői volt...)