Tékozló Homár

Van Zepter örök garancia, csak épp nem minden részre

2016.10.06. 09:50 | Homár Hilda | 116 komment

20160929_214911_1.jpg

A méregdrága Zepter edények egyik előnyeként szokták emlegetni az örök garanciát, amit a cég vállal a termékeire. Illetve olvasónk beszámolója szerint a termékek egyes részeire, és ezt nem úgy kell érteni, hogy egyes termékekre igen, másokra nem, hanem úgy, hogy ha pl. a kis hőmérő krepál be, akkor a Zepter megvonja a vállát. Ez lenne a magasabb eszme?

Zepter Örök Garancia-Döglött lóval Olimpia

Történt egyszer szép Magyarhonban hogy a régen nagy pénzért vásárolt Zepter fazék hőmérője széttörött. Nem azért mert leesett vagy ezzel vertük be az ácskapcsot a gerendába hanem mert a műanyag elfáradt a szerintem üzemszerű melegtől.

20160929_214903.jpg

Bízva az örök garanciában -melyet annó az eladók párás szemmel emlegettek hogy ez bizony egy világcég amíg világ a világ és még egy nap- úgy véltem hogy igényelhetnék egy cseredarabot. Nem pofátlanul egy egész fedőt vagy pláne egy fazekat hanem csak a kis hőmérőt.

Nosza hívtuk is a honlapjukon szereplő számot. A Zepter Ungarn Kft telefonszáma zenehallgatásra kiváló, élő emberrel beszélni esélytelen. Normál munkaidőről beszélünk, nem este 10órárol.

Emailre válaszoltak mely szerint ha az edényre forrasztott kis csavar tört volna le azt díjmentesen visszaforrasztanák de sajnos a kis hőmérőcskére az örök élet garancia nem terjed ki. Vásároljam meg 4500forintocskáért.  Ez eléggé mellbevágott ezért gondoltam megírom a Homárra így közölve a az ország népével és a világ közvéleményével.

 u.i:  Az email amit küldtek nagyon titkos információkat tartalmazhat mert "Ez az e-mail (a csatolt fájlokat is beleértve) bizalmas és kizárólag a megjelölt címzettnek szól. Másnak tilos az üzenet tartalmát elolvasni, felhasználni vagy nyilvánosságra hozni. Ha az üzenetet tévedésből kapta meg, kérjük törölje és azonnal értesítse a feladót!"

Röhej

Tisztelettel:

Alexandra

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtélyes 2016.10.06. 09:52:23

Az a "disclaimer" minden normalis vallalati email alairasaban szerepel :)

A Zepter meg dugja fel maganak a homerot :D

Terézágyú 2016.10.06. 09:57:17

"de sajnos a kis hőmérőcskére az örök élet garancia nem terjed ki."
azannya.

"Vásároljam meg 4500forintocskáért. "

Ilyen drága egy hőmérő?

Jó vásár volt, pószter :)

sarostehen 2016.10.06. 10:05:57

modoros.. de amúgy jogos..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 10:18:08

Jóminőségű a Zepter, csak kurva drága.

Ja, nem jóminőségű, ha egy műanyag szar így eleged, de legalább örökélet garancia van.

Ja, nincs is örökélet garancia. Akkor fos az egész.

The Crazy One 3om 2016.10.06. 10:19:31

Nem az örök élet garancianem terjed ki rá, hanem semilyen garancia. Magától nem törik össze.

Terézágyú 2016.10.06. 10:19:49

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
:))))))

Pószter, akkor most nem is mér egyáltalán a hőmérő????

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 10:30:23

@Terézágyú: Talán mér, csak nem ott és azt, ami a rendeltetése lenne.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.10.06. 10:32:47

Arányosan drága. Az edények is méregdrágák, mér' pont a hőmérő legyen olcsó?
Amúgy csak úgy halkan jegyzem meg, hogy a leves hőmérő nélkül is megfő, azok úgy tudják a dolgukat. Nem egy atomtudomány: hozzávalók, plusz magas hő plusz idő: a kaja megfő.

Terézágyú 2016.10.06. 10:36:18

@kekecke:
"Amúgy csak úgy halkan jegyzem meg, hogy a leves hőmérő nélkül is megfő, azok úgy tudják a dolgukat. Nem egy atomtudomány: hozzávalók, plusz magas hő plusz idő: a kaja megfő."

:)

Nem is értem miért van a nevedben a -ke :)

Terézágyú 2016.10.06. 10:37:43

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Lehet hogy 120 fok helyett 118-at mutat? :)
(Fogalmam sincs, hogy milyen ez, én még nem láttam fazékon hőmérőt...)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 10:42:57

@Terézágyú: Nekünk a fritőzön volt egy hőmérő, az olajat mutatta, nehogy túlhevítsük. Hasznos.

Ez szerintem a fedőben mérte a lábos hőmérsékletét. Mióta letörött, a szobahőmérsékletet méri.

Terézágyú 2016.10.06. 10:44:32

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Ez szerintem a fedőben mérte a lábos hőmérsékletét"
és ez is hasznos?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 10:45:51

@kekecke: @Terézágyú: Aminek 100 fok kell, azt könnyű főzni hőmérő nélkül, mert a víz pont 100 fokon forr. (Mekkora mázli!) A hús mondjuk 60 fokon is megfő, és zamatosabb lesz, na, azt hogy főzöd hőmérő nélkül?

És még egy érdelkesség a vízről: véletlenül pont 0 fokon fagy meg.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 10:48:53

@Terézágyú: Hát ha párolsz valamit, azt nem jó túlfűteni.

De a főzőcskézéshez csak annyit értek, mint a kvantummechanikához. Inkább egy elméleti fizikust kérdezz meg!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 10:50:17

És angol tudósok kiszámolták, hogy az emberek átlag IQ-ja pont száz. 23 tizedesjegy pontossággal!

Terézágyú 2016.10.06. 10:51:52

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"De a főzőcskézéshez csak annyit értek, mint a kvantummechanikához. Inkább egy elméleti fizikust kérdezz meg!"

Úristen, nem tudtam, hogy a főzéshez hőmérő kell és fizikusi képzettség!!!!

Hát hogy főztek eddig az emberek enélkül???????????????

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 11:05:20

@Terézágyú: Nem az istenit, csak ha éppen kvantummechanika tárgykörű kérdésed van. Monjuk, hogy valóban fénysebességnél gyorsabban terjedhet-e az információ.

@EurósParaszt Lite: Hát. Mondjuk az, hogy a száz nem prímszám, és a számjegyeinek összege - pont 1 - szintén nem prím szám. Kérdés, hogy vajon végtelen számú ilyen tulajdonságú természetes szám van-e.

Terézágyú 2016.10.06. 11:08:15

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"csak ha éppen kvantummechanika tárgykörű kérdésed van"

stenmencs! nekem csak földhözragadt kérdéseim vannak...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 11:13:10

@EurósParaszt Lite: Az utóbbi héten több blogba belekommenteztem, hogy a szíriai menekültek is ugyanolyan emberek, mint mi, a génállományunk is 99,6%-ban megegyezik. Vitatkoztak velem, hogy azok mind gonosz terroristák, és nem akarnak dolgozni, és elveszik a munkánkat... De a százalékokkal nem vitatkozott egyik túlművelt sem. :))

(Gy.k. a génjeink 99,6%-ban a csimpánzokéval egyeznek meg.)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 11:15:50

@Terézágyú: Az, hogy földhözragadt vagy, azaz a Föld megtart a hátán, és nem esel át rajta, a kvantummeckanika szabályai miatt van. Nélküle nem lehet megmagyarázni ezt a jelenséget. Komoly.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.10.06. 11:17:55

@Terézágyú: hámer úrinő vagyok. :D Ja, nem. :D
@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: ahogy nagyanyáink is annak idején, mindenféle flanc nélkül. A konfitálás nem mai találmány pl.

kozkozkoz 2016.10.06. 11:25:20

Tudja mán valaki, hogy hová lett a használt autót majdnem vásárló muki poszt??

EurósParaszt Lite 2016.10.06. 11:29:22

@kekecke: csak a megnevezese...az mai. te vagy az avataron es leragta egy tigris a fel arcodat?
@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: ha jol tudom, ez a nullaertek desztillalt vizre vonatkozik. a koznapi eletben eltersek vannak, ugyanigy a forras tekintetjeben is. Sot, magassafuggoek is.
fontos meg tudni, hogy a steaket olyan 6 percet illik pihentetni sutes utan, hogy fellazuljanak a rostok (sutes kozben kemenyek). sutes kozben nem csusztatgatjuk a hust a sherpenyo izgetesevel-mozgatasaval: ezt az otthoni hobbisefek lestek el hibasan, mondjuk zoldsegkavaro jelenetekbol, de itt nem szabad. ahogy lenyomni sem. nos, ha mindharom-egyiket sem csinaljuk, joesellyel lexx egy ki nem szaradt, kelloen ledus es zamatos-omlos steakunk, barmelyik fazist is szeretjuk. nekem mondjuk megfelel a middle es a rare kozti allapot.
A mosogatasrol pedig ferfiember nem ejt szot.
Ami felkur meg, hogy minden egyes musorban, nettes ismertetoben teflonos serpenyo/tepsi van, meg Tszelziusban megadott hofokok a suteshez. gondolom teljesen megallna a tudomany egy kommersz vaslabas vagy egy ontottvas alkalmatossag eseten. sutovel kijeleztetni a hofokot kicsit olyan, mint BPM-szamlalos keveropulttal DJ-zni (ami ciki). Jobb, ha erzi az ember. fozunk szart! Teritse be a szargoz az egesz hazat, nyugodtan.

Tehetséges ugandai buzi 2016.10.06. 11:30:17

[Kötözködés ON]

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: A víz csak normál légköri nyomáson forr 100 °C-on. Alacsonyabb, vagy magasabb nyomáson mindjárt más lesz ez az érték.

[Kötözködés OFF]

Szép napunk van. Tegnap horgászsapkában mentem haza. Minden rendőr, aki csak szembejött velem, összeszűkült szemmel nézett. Pedig akármilyen hihetetlen, csak azért volt rajtam, mert szemerkélt az eső és nem volt nálam esernyő. A Kiráj uccai robbantás óta démonizálták ezt a ruhadarabot. Gondoltam magamban, a rendőrésgi fotókon látszott, hogy nadrág is volt rajta, ennyi erővel mindenki más is gyanús lehet, aki nadrágot hord.

Terézágyú 2016.10.06. 11:31:23

@kozkozkoz:
Már megvolt a feljelentés. Egyelőre vizsgálják a biztonsági kamerák felvételeit, ahol látszik, hogy egy illető viszi ki a hóna alatt, sunnyogva a lexusos posztot...

Terézágyú 2016.10.06. 11:32:26

@Tehetséges ugandai buzi:
gondolom rajtad is volt!
ez már dupla jel!

Leone_510 2016.10.06. 11:33:47

@Tehetséges ugandai buzi:
[NEM Kötözködés ON]
jah ezt akartam írni és ha levesről van szó, és sót tesz bele a polgár akkor is megváltozik a forráspont :)
[NEM Kötözködés OFF]

EurósParaszt Lite 2016.10.06. 11:35:26

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: ez olyan tipikusan helgas-nos-elbaszottos, hogy egyszer nem nyilatkozott meg meg a torlesekrol Draga Fonokasszonyunk. Egyszer elaludtam mikozben o irta a felkonfot es megsem vegeztetett ki! Szoval legyozheto ez, csak ossze kell fognunk (mondjuk holgykoszoruban jarkalhatank a foteren). Meg a felek egyforman valo megkerdezeserol is kussol. Telibeszaras van itt a dologban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 11:36:09

@Tehetséges ugandai buzi: Még sose főztem levest vákuumkamrában, vagy a Mouneverest tetején.

@EurósParaszt Lite: Én konyhában csak mosogatni szeretek. A főzés eredménye - fúj! - egy rakás mocskor tányér és evőeszköz. A mosogatás eredménye sok tiszta tányér a csöpögtetőn. Mennivel gusztusosabb!

Terézágyú 2016.10.06. 11:41:40

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Én konyhában csak mosogatni szeretek. A főzés eredménye - fúj! - egy rakás mocskor tányér és evőeszköz. A mosogatás eredménye sok tiszta tányér a csöpögtetőn. Mennivel gusztusosabb!"

Te egy álompasi vagy :P

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 11:45:06

@Terézágyú: Az nem kifejezés! Még a WC deszkát is lehajtom. Mit a deszkát, még a fedelét is.

(Sokan nem tudják, azért van fedele a WC-nek, hogy lehúzáskor a pisi ne fröcsenjen ki. Persze takarítunk hetente, de addig is...)

Manyecska. 2016.10.06. 11:46:25

óóóbazzeg nekem ilyen edénykészletem van , ilyen hőmérős csak nem Zepter, szerintem én harmadannyiért vettem :D Miért nem teszel rá a patikában kapható homlokra ragasztható csíkot?? Á: 600 Ft..! :DDD@EurósParaszt Lite: óóóóó képzeld patikavezető lettem /nem vicc! :)/ mellékállásba, sírva könyörög hogy csináljam helyette napi két órában /ismi/ :D..bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: papí, bementem most a kebelbarátomhoz /:P/ a melóhelyére, ittunk egy kávét meg dumálgattunk /kivételesen/ olyan cuki bármit megcsinált szó nélkül amit kértem szerintem elveszem férjül! :D:P ON

Manyecska. 2016.10.06. 11:49:06

@Tehetséges ugandai buzi: bakker a szomszédom is abban jár és sántít, de rohadtul, képzelheted:DD !!! Én még javasolnám a poszternak hogy közben akkor végbélben mérje a hőt. :D ON

Karipapa01 2016.10.06. 11:49:29

Különben tökmindegy, hogy a hőmérő hasznos vagy nem hasznos, lehet-e nélküle is főzni, vagy sem. Rajta van az edényen, az ára benne volt az edény árában, tehát működjön!

Manyecska. 2016.10.06. 11:52:49

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: különben meg jöhetnél ide mert mire most hazaértem a kutya szétkapta a párna bélését és az egész szobát beterítette a habszivaccsal azóta simogatja a lábam a mancsával bocsánatkérésért esedezve. Most épp egy plüss-pingvint dug. ON :DD

Dikusz 2016.10.06. 11:53:18

Az első fotón először azt hittem, hogy egy hamutartó van.

Amúgy, ha nekem egy ilyen Zepter-jellegű konyhai edényem (nem vennék ilyen túlárazott holmit sosem) "széttörik", akkor az a fedő leesett/hozzáütődött valamihez, nem a műanyag fárad el.

Kérem, magyarázza el valaki nekem, mire jó egy ilyen edény, azon kívül, hogy nagyon drága?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 11:57:19

@Manyecs: Manyi, neked identitászavarod van, gyerekorvoshoz jársz, és nőt akarsz férjedül? (Kebles barát.)

Manyecska. 2016.10.06. 12:14:21

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: :)) férfi /a javából/, igaz túl öreg hozzám ötven lesz../a szerelő..egy hivatalban dolgozik főállásban múltkor volt róluk itt egy poszt az ügyfélszolgálatukról jót röhögtem :D ! / Saját szobája van lehet csetelni meg kávézgatni :D
@Dikusz: hát mutassa a hőt! Mikor lesz peteérése a szakácsnak, nemtom..
amikor zöldből átmegy pirosba már izgulhatsz hogy kész a kaja! Hát nem jó játék..? :D
Mondom, én harmadannyiért vettem készletben /ill.kaptuk karira egy rokontól akinek volt kettő, az állatja :D / Elég jól bírja a strapát monnyuk. De nem Zepter!:)
najó nem onolok amióta hazajöttem a romokat takarítom /méz kicsöpögtetve, stb./:)

Manyecska. 2016.10.06. 12:39:35

@kekecke: mi még nem de a feleség már sejt valamit.:P..:D@The Crazy One 3om: az a baj ezek ragasztva vannak /?/ egyszerűen lecsúszik. Gáz!!
Én is most akarom lecserélni az edényparkot hasonló okok miatt /hátnem hátde/ bár jól bírják a strapát. Nos, nekem most megin kéne ilyen a buktasütéshez mert ott viszont számít a fok ez itten gázsütő. pikkpakk odakap az alja ha nem tekintgetek belé kétpercente :D Nekem a kollégám szerelt egy lámpát oszt rendelt egy adag buktát hogy rohadna meg..:P ON

pengusz 2016.10.06. 12:48:30

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: És kuktával főztél már? Mert abban is 100 Celsius fok fölött forr a víz.

pengusz 2016.10.06. 12:54:47

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Szerintm a fizikát valóban hagyd meg azoknak, akik valamit konyítanak hozzá. Fázisdiagramokról hallottál? A víz nem csak 0 fokon fagyhat meg, és nem csak 100 fokon forrhat fel. Sőt a ezek a fázisátalakulások függnek pl. a víz tisztaságától is (középiskolai tananyag)
A kvantummechanika ezek után messze meghaladja a képességeidet, mint alább írtad.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 12:55:39

@pengusz: "kuktával főztél már?"

Nem, egyedül szoktam. Meg mellettem egy kukta nem is igazán tanulhatna. :))

pengusz 2016.10.06. 13:00:24

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "Az, hogy földhözragadt vagy, azaz a Föld megtart a hátán, és nem esel át rajta, a kvantummeckanika szabályai miatt van. Nélküle nem lehet megmagyarázni ezt a jelenséget. Komoly."

A kvantummechanika szerint nullánál nagyobb a valószinűsége ennek, ne írj valótlanságot.
(kiszámolni a pontos értéket senki nem tudja - én sem - , de az egyértelműen kijelenthető, hogy nullánál nagyobb a valószinűsége)

Dikusz 2016.10.06. 13:04:21

@Manyecs: akkor kár ennyi fityinget kiadni érte, mert ilyen volt valamikor az alumínium kukta. Viszont a tetején a szelep a legváratlanabb időpontban kezdett el baromi hangosan sípolni, sokszor majd a frászt kaptam tőle. Mondjuk azért fel nem robbant, de állítólag akkor rendesen át tudta rendezni a konyhát. Ugyanazt tudta, mint ez a csodaedény, csak nem volt annyira drága:)

The Crazy One 3om 2016.10.06. 13:13:15

@Manyecs: és mire cseréled üköt? Tupperváre?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 13:15:41

@The Crazy One 3om: Tisztacsere az oroszoknál: Iván elcseréli a szaros alsógatyáját a Szásáéval.

The Crazy One 3om 2016.10.06. 13:19:42

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Rend a lelke mindennek! - szólt a nagymama és az ágy alá söpörte a kutyaszart...

Manyecska. 2016.10.06. 13:20:38

@Dikusz: ez így van! @The Crazy One 3om: nem, :D de a telesoppal össze kell köttetnem magam sürrrgősen mera dokinéni /csontkinövés/ ilyen gördülő cipőt ajánlott /:D/ aszonta na abban futhatok mondom neki, arccal fogok előreesni a bokorba jó eséllye.:DD legalább posztolhatok majd jaj már úgy várom! :D ON@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: baszki, a másik párom /:D/ szakács /teológia szakon/ néha fogja a többszáz oldalas szakácskönyvét és puskázik!:D Még jó hogy öreg vagyok én legalább tudok főzni:P

2016.10.06. 13:23:36

HA bemegy az ember a Vasedénybe vagy megkeresi a sarkon a Lákátos Messit és vesz tőle eredeti Solingen edénykészletet, akkor abban is talál ilyen hőmérőset, és azok is szétesnek pár év után. Már persze ha főz vele az ember.
Amúgy egy egyszerű fémspirál van benne, biztos nagyon pontos, OMH által minősített eredményt produkál.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 13:23:51

@Manyecs: Dokibácsi nem vágta le a csontkinövésemet, nem árt az nekem, oszt pont jó lesz, mikor csontpótásra lesz szükségem. Mondhatom, nagyon boldog voltam.

Terézágyú 2016.10.06. 13:34:55

a képen az a hőmérő? a thermosystem????

Dikusz 2016.10.06. 13:36:33

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: ha szabad kérdeznem hol volt az a csontkinövés? Nem mindegyiket ajánlatos levágni ám.

Terézágyú 2016.10.06. 13:37:33

@Dikusz:
amire te gondolsz, abban nincs csont.

Manyecska. 2016.10.06. 13:43:22

@Terézágyú: :DD @Dikusz: talp /:DD túl sokat fexem?:DD/ röntgensugarakat kapok OFF ON!
igen, az a hőmérő a fedő tetején :D !!

Terézágyú 2016.10.06. 13:45:16

@Manyecs:
"igen, az a hőmérő a fedő tetején :D !! "

hát ez aztán marha pontosan mérhetett új korában is...

és mi kerül ezen a fotelon/hőmérőn négyezerhétszáz forintba???

Manyecska. 2016.10.06. 14:02:42

@Terézágyú: nemtom én a jégakkuval vagyok szoros összeköttetésben hetek óta mert reggelente fél lábon ugráltam mostanában.. Ez nem az amikor összerax öt edényt egymás tetejére és akkor mindenki örül hogy megfőtt minden húsz perc alatt..? Nem az a termoszisztem? Mer' az tök szép hogy zöldről felmegy a mutató pirosra. bakker rotyog a vajam ON :D

kiskár 2016.10.06. 14:07:19

Azt nem értem, hogy miért a posztolót ekézitek? Mindannyian vettünk már olyas valamit, ami nem volt észszerű, de kellett, tetszett, stb. Szerintem egy örökgaros terméknek (ami irreálisan túlárazott) a forgalmazója / szervize nem lehet ennyire sóher.
Szégyen és gyalázat, rohadjanak el!
Én is a kereskedelemben rontom a levegőt, de ilyen esetben szó nélkül adom a cseredarabot, és elnézést kérek!!! (aztán majd valahogy lekönyvelem, ami néha óriási probléma, akár több órás papírozás, de a vevővel sosem éreztetem)
Én már fogalmaznám az anyacégnek az ímélt!

Terézágyú 2016.10.06. 14:09:00

@Manyecs:
"rotyog a vajam ON :D"
már akartam szólni... de mondok mi közöm hozzá...hátha te így szereted...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 14:14:03

@Dikusz: A szájamon belül. Ha lesz protkóm, az zavarhattya, de addig nem kell bántani.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 14:16:53

@Terézágyú: :)) Hülye. Persze, hogy nincs a nyelvemben csont.

Bár van mindenkinek nyelvcsontja. Vagy csak az anyósnak?

Terézágyú 2016.10.06. 14:18:46

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Hülye. Persze, hogy nincs a nyelvemben csont."

áááááááá, te vén vagy, emlékszel arra a jelenetre...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 14:22:00

@Terézágyú: Melyik az a testrészünk amelyik működés közben a hatszorosára is
képes megnövekedni, és nincs benne csont? – A pupilla.

Dikusz 2016.10.06. 14:42:22

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: ha kiderülne, hogy a szájamon belül csontkinövés van, akkor eszem ágában se lett volna bolti fogsort csináltatni, jó lett volna az is. Nem lehet, hogy az a csontkinövés egy fog volt?

Az uraknál meg akkor jön el az öregkor, amikor a merevedés feljebb vándorol, és már csak deréktájékon jelentkezik.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.06. 14:43:06

@The Crazy One 3om: Nem, ez nem a poszter hibája. A Zepter edény ugyan tényleg örökélet, meg két nap, de a hőmérő az gyevi bíró. Az teljesen szar, mindenkinek szétesik egy idő után, és arra tényleg nincs gari (illetve csak fél, vagy egy év). Viszont ez köztudott ("Jöjjön csak közelebb, Safranek!"), talán a gari papírokban is benne van, sőt tisztességesebb értékesítők előre szólnak is miatta. Az érdekes, hogy a Zepter miatökért nem oldja meg ezt a hibát, miközben 20+ éve létezik és tudott. A százezer feletti szet árba valahogy csak bele kéne férnie némi innovációs költségnek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 14:47:56

@Csokis: Új piaci rést fedeztem fel, az utángyártott zepter hőmérőt. Fele annyiért fogom árulni, és kétszer addig fog tartani.

The Crazy One 3om 2016.10.06. 14:49:50

@Csokis: itt a megoldás, a posztot megoldottuk :) köszi.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 14:51:44

Mennyetek elsőzni, de vigyázzatok, a törött vótmámérő üvegcserepeibe bele ne lépjetek!

The Crazy One 3om 2016.10.06. 14:55:30

és tényleg:

"3. NOT COVERED BY WARRANTY : parts and sub-assemblies subject to natural wear and tear during operation, i.e.: filters, RO
membranes, heaters, light bulbs, batteries, fuses, gels, etc."

petit bourgeois 2016.10.06. 15:38:40

@Terézágyú: Nem mutat fokot, csak hogy "alacsony", "közepes", vagy "magas". A magamfajta rizs-analfabétáknak kiváló; berakod a cuccot a lábosba másfélszer annyi vízzel, megvárod míg a hőmérő mutatója a zöld (közepes) és piros (magas) közé vándorol, elzárod, vársz tíz percet és voilá. Pihepuha, kínai étterem-szerű, pergős rizsszemek. Mondjuk nekünk hamisított Zepterünk van, az igazi áráért inkább mennék sushi-tanfolyamra, ott is megtanul az ember rizst főzni. ;)

Terézágyú 2016.10.06. 16:03:18

@petit bourgeois:
"Nem mutat fokot, csak hogy "alacsony", "közepes", vagy "magas". A magamfajta rizs-analfabétáknak kiváló; berakod a cuccot a lábosba másfélszer annyi vízzel, megvárod míg a hőmérő mutatója a zöld (közepes) és piros (magas) közé vándorol, elzárod, vársz tíz percet és voilá. "

Továbbra sem értem, hogy minek ehhez többezerforintos hőmérő :)

az ilyesmit eddig úgy mondták, hogy tegye fel főni. forrás után hagyja ott öt percig, majd zárja el, és hagyja benne még öt percig. (ez csak egy példa)
minek ehhez hőmérő???

petit bourgeois 2016.10.06. 16:05:47

@Terézágyú: Ha anélkül főzöm a rizst akkor rendszerint leragad, masszává fő vagy épp nem fő meg; ezzel a hőmérőzéssel nem kell számolgatni a perceket meg trükközni hogy akkor olajon pirítod-e előbb vagy forrásban lévő vízhez adod a rizst, stb.
Nem KELL a hőmérő, de elég praktikus, - viszont mondom, annyira nem éri meg, hogy eredetiben megvegyem, mert annál már a szétfőtt rizs is jobb. :)

Terézágyú 2016.10.06. 16:12:58

@petit bourgeois:
"ezzel a hőmérőzéssel nem kell számolgatni a perceket

dehogynem. te írtad fentebb: "elzárod, vársz tíz percet és voilá" a tíz percet neked kell számon tartanod.

azt is írtad: "megvárod míg a hőmérő mutatója a zöld (közepes) és piros (magas) közé vándorol"

vagyis figyelni kell az edényedet... :))) percenként? :))))

"meg trükközni hogy akkor olajon pirítod-e előbb"

én nem beszéltem olajban pirításról. sosem szoktam.

"vagy forrásban lévő vízhez adod a rizst, stb. "

hát ez aztán k*rva nagy trükközés (!), hogy megnézed mikor forr a víz, és akkor teszed bele a rizst :)))))))))

persze ha nem tudod megállapítani magadtól, hogy mikor forr a víz az edényben, akkor jó van, helyes, vegyetek csak főzőedényt százezrekért, megérdemlitek!!!!!!!

Bob1899 2016.10.06. 16:13:25

Ez a hétvégi?! :o

petit bourgeois 2016.10.06. 16:18:24

@Terézágyú: Mint mondtam, nekem hamisítványom van, azt is kaptam, tehát nem hogy százezreket, de még egy ezrest sem költöttem rá :) Teavizet is lehet edényben forralni, mégis szerintem van otthon vízforralód. ;) Ugyanúgy tojáshoz sem kell szeletelő, vagy sütihez a robotgép... csak egyszerűbb.

Dikusz 2016.10.06. 17:04:28

@petit bourgeois: az biztos hogy jobb, de képzeld el, az eredeti árából mennyi rizst tudnál venni, amit szétfőzhetnél. Ráadásul a végére tuti megtanulnád, mennyi főzés elég:)

Amúgy a gyorsrizs (biztos próbálkoztál már vele) csodaedény nélkül is tudja ezt. Mondjuk nekem még az életben nem sikerült eltalálni a pontos főzési időt. Hol szétfőtt, hol kemény maradt, viszont egy előnye volt: sosem tapadt össze, ellenben száraz lett mindig, mint a tapló. Valakinek van arra tippje, hogy kell gyorsrizst főzni?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 17:12:20

@Dikusz: A rizsnek kicsit ragadósnak kell lennie, különben nem lehet pálcikával enni, vagy szusit csinálni belőle.

Józsi, a migráns köcsög 2016.10.06. 17:49:41

@Dikusz: sehogy. tanulj meg rizst főzni inkább: olajon megpirítod, duplaannyi vízzel felöntöd, lassan párolod. ha már nincs alatta víz akkor elzárod, ráteszel egy fedőt és 10 percig nem piszkálod.

EurósParaszt Lite 2016.10.06. 19:47:50

@kekecke: te mindig lebuksz, latom, szeretsz rossz lenni.:D El kell, hogy fenekeljelek. Pontosabban: el kell, hogy altassalak. Fel arccal mar nem funkcionalsz ugy a tarsadalomban, mint reg.:)

Rizotto eloallitasa (tehat a lucskos-masszas tema): ez az, amihez fozes elott meg kell piritani a rizst. EnEk folytan a kemenyito jobban kioldodik a szemekbol, ez adja a trutyis allagot. Nehez eltalalni egy ettermi minosegu szoszossagi fokot.
A rizsminosegtol is sok fugg, de. Ha sok, kis, egyedulallo szemet szeretnek, forrasban levo vizbe kurom a rizst, rutin alapjan epp annyiba, amennyit elfo majd, igy csak a rizs marad. A vegallapoti megpuhulas a viz eltunte utan nemi parolodas altal kovetkezik be, errol mar nem kell leonteni semmit. Zsirral, kis liszttel szoktam dusitani. sozas tekinteteben: mivel ha mindet a fozovizbol kivanjuk megadni neki, ahhoz aranytalanul sok so kell, ezert fele vizbol, fele a vegen sozas az idealis, szerintem.
Ha szoszt is kurunk ra: a szoszban levo liszt nem helyettesiti a kulon, rizshez hozzaadott kis lisztet,Nem felcserelheto a ketto. Fontos meg: a kesz rizs allagat fogyaszthato homersekeleten allapitjuk meg, melegebb allapotaban csaloka a dolog (ezert kevesebb lisztet adjunk hozza, mint azt a meg forro allapotaban szuksegesnek gondolnank). Ugyanigy a szoszokkal is: a hulessel az elektronrezgeseg furgesege csokken, igy a forron hignak tuno szosz zabbantasi hofokon epp megfelelore tomorodik, esik ossze, all be.

Megvalami, ami minden etkezeskor jusson eszetekbe: kurva jo vagyok.

Dikusz 2016.10.06. 20:19:45

Köszönöm a tanácsokat. Igazából a zacskós rizs elkészítésére gondoltam, azzal nem boldogultam sosem. A csak vízben főtt rizst amúgy sem szeretem.

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: még sosem próbáltam pálcikával enni, be kell vallanom: ha tehetem rizst, paprikáskrumplit, lecsót kanállal szeretek enni. A rizibizi különben az egyik kedvencem.

@Józsi, a migráns köcsög: így csinálom:) Azzal a különbséggel, hogy zsírban futtatom meg a rizst. Olajat csak akkor használtam, ha krumplit sütöttem. Most már ahhoz sem. Lehet nem jól emlékszem, de mintha mostanában nem hájpolnák annyira az olajjal való főzést.

EurósParaszt Lite 2016.10.06. 20:27:48

@Dikusz: en meg mindharmat villaval. Te nagyon kanalparti vagy, hogy meg a rizst is. Legalabb marokra fogod, jo parasztosan?:D Az a halalom.

Dikusz 2016.10.06. 22:02:55

@EurósParaszt Lite: a kanalat nem fogom marokra, azt én sem szeretem. A rizst csak itthon, idegen helyen, vendéglőben persze nem. Viszont töredelmesen bevallom, nekem meg a csámcsogástól üt meg a guta, meg ha valaki a kaja után a fogát szívogatja.

M. Péter 2016.10.06. 23:22:57

@Dikusz: A Zepter szerint a legtöbb krónikus betegséget a helytelen táplálkozás okozza, és az egészséges életmódhoz 10000Ft-os Zepter edényben kell főzni.

Manyecska. 2016.10.07. 07:52:36

@EurósParaszt Lite: :D ha Zepter fazékba k...rod akkor jobb?? Erről csak az jutott eszembe hogy Royal Bútor, Royal kasztni,- Royal ágyban legjobb...../szabni/ Há jóétvágyat mér baj ha marokra fogják?? :D ON

EurósParaszt Lite 2016.10.07. 08:10:04

@Manyecs: nem baj, csak ne talalkozzon ossze velem. Bizonyos vilagoknak nem szabad talalkozniuk.
Vannak markanevek, brandek, eleterzesek, amelyek elsosorban markak, azutan funkcionalis hasznalati targyak csak. Identitast kifejez, hovatartozast, meg olyan is lehet, hogy egy minosegi szintet. Ilyen ertelemben lehet jobb a teliberecskazott tejberizs (a gyanutlan fogyasztonak szamara:D).

Dikusz 2016.10.07. 08:12:58

@M. Péter: óóóó, ezt nem tudtam:)
Akkor a Zepter edényben főzött csülkös pacal is egészséges?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.07. 09:06:19

@Dikusz: Nem, édesem, csak az ízetlenre párolt egyszál brokkoli.

A gyógyszer akkor hatásos, ha undorító az íze, és émelyegsz utána.

Az étel akkor egészséges, ha ízetlen, kevés, és kalóriamentes.

Döntsd el, hogy jó akarsz-e élni, vagy sokáig.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.07. 09:11:49

@Dikusz: Egyébként a lányom mindig azzal jön, hogy egészségesen is lehet finomakat enni. Ezt úgy 50%-ban el is fogadom. Cukorról ilyenkor nem esik szó, mert kettőnk közül azt csak én ehetek. A vita a húson van, mert azt meg ő nem eszik, én meg utálkozom a szerinte kiváló húspótlókon. Ő még tejet, tojást és bőrcipőt se eszik, ami szerintem hülyeség, és egy hét után felkötném magam, ha az ő diétáján kéne élnem.

Isteni fagyikat eszik egyébként.

EurósParaszt Lite 2016.10.07. 09:32:40

@EurósParaszt Lite: egyebkent inkabb ez, mint terhes not latni cigizni. Aszt majdnem felrugtam akkor. Az egekbe. Mikor ott volt es csinalta es lattam.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.07. 09:37:55

Jézus Krisztus feltámad. Egy öreg ember megszólítja:
- Nem láttad a fiamat?
- Hogy nézett ki? - kérdezi Krisztus.
- Ember is volt, meg nem is, szögek álltak ki a kezéből...
- Apám!
- Pinokkió!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.07. 09:40:05

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Ha a meglevő javítását megoldod (hőálló ragasztás, ráadásul bakelitszerű műanyagot kellene ragasztani), már azzal is megveted a lábad a piacon. Én például rögtön viszem hozzád anyám hőmérős fogóját.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.07. 09:42:00

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Csak egészségesen lehet finomakat enni. Betegen vagy az ízeket nem érzem (takony), vagy a gyomrom forog a csülkös babtól. Szóval csak egészség legyen, meg füstölt szalonna!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.07. 09:52:37

@Manyecs: Ez a hófehérkeésahéttörpéből van. A fiúk a bányában dolgoznak. Nem lehecc csitri, ha emléxel. Felejcsdelgyorsan.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.07. 09:54:18

@Csokis: A hentesnél kinéztem, melyik sonkában nincs nitrites pácsó, és azt eszem, tök finom.

Dikusz 2016.10.07. 09:57:55

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Ha belegondolok, a súlyom alapján a jól élők táborába tartozom. Nálam a fogyókúra csak úgy működik, ha nem eszem. Mégpedig azért, mert a gyümölcsöt, és a zöldséget sem szeretem. Nem foglalkozom azzal, ha valaki teljesen húsmentesen él - az ő dolga - cserébe csak azt szeretném, hogy ne győzködjön senki az étkezési szokásaim miatt. Pár hónappal ezelőtt volt kollégáimmal ebédeltem. Ők natúr szeletet párolt zöldséggel kértek. Tudom, hogy az én hibám, de egyszerűen a zöldséget nem tudtam megenni. Nem azért mert rossz volt, egyszerűen számomra "ehetetlen" volt.
A lányodnak biztos igaza van - az ő szempontjából -, nekem meg az a finom, amit a vegetáriánusok nem esznek.
Egyébként milyen fagyit eszik? Fagyiban én csak az étcsokisat szeretem.

Manyecska. 2016.10.07. 10:14:23

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: nem, ez a negyvenes*ötvenes években volt reklám. nem vicc!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.07. 10:18:19

@Dikusz: Mindenfélét, párszor megkóstoltam. Én olyat nem eszek, aranyárban van.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.07. 10:51:42

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Tök igazad van. Amiben van alapanyag, abba nem kell ízfokozó, mert magától is van íze. Amikor a nejem az első gyerekkel volt terhes, ment a para, hogy mennyi E van a kajákban. Nekiláttam a nagy sparos hűtőpultnak, hogy a matricákon hány E-szám van felsorolva. Egy idő után eluntam, nem is néztem a kaját, csak felvettem a csomagot, megfordítottam, matrica ellenőrzés. Egyszerre meglett az ideális kaja. Volt benne citromsav, mint antioxidáns, még egy valami (talán tartósítószer), és kész. Megnéztem, mi az: disznósajt.

- És mondja doktor úr, ha mostantól csak nyers zöldségen, gyümölcsön és magokon élek, akkor tényleg 120 évig fogok élni?
- Azt nem tudom, de hogy annyinak fogja érezni, az biztos.

Dikusz 2016.10.07. 11:13:58

@Csokis: jó is lehet az a citromos disznósajt. :)
A vicc: :))))
Régi reklám: "ne verje ki, ne rázza ki, erikával szívassa ki"

EurósParaszt Lite 2016.10.07. 11:15:03

@Csokis: mokas, hogy edj (1-gy) mondatban emlited a fustolt termekt, meg az egeszseget. Van ez a poliaromas xenhidrogen-fele vegyulet, ami analog a dohanyfustben jelenlevovel, azt mondjak. Barmily kiralysag is, karosnak talaltatott a legutobbi kutogatasok alkalmaval.:(
Iz (magatol is) - ez igy majdnem igaz, de pl. a hus izet a lucskos zsir adja tulnyomoreszt, anelkul nemsoksemmi az iz. Arrol nem is beszelve, hogy izlestol fuggoen bizonyos vadhusokat kenytelen az ember elokezelni, pacolni, mert annyira elut a befogadhatotol kulonben. A szemettapos disznokrol nem is beszelve, utolagos tartositoktol fuggetlenul is van, amitol ott van az izzadtsagodban, a spermadban, az osszes sejtedben erzuletre az az irgalmatlan budos. Jo - egyben draga - husnal nyilvan a fuszerezes csak ront az elmenyen. Frenetikus parhuzam: tomoritetlen zenenel csak ganyolas a hangszinszabalyzas, de egy mp3-nal mar joesellyel szukseges egyes frekvenciak emelese vagy lentebb folytasa. Alapvetoen keves a minosegi alapanyag az egeszhez merten.
Fejlodesunk soran a nyers kajak erdemben valo (eletben maradashoz elegendo) feldolgozasanak kepesseget elvesztettuk. Az emesztoenzimjeink a fott etkekre vannak kihegyezve. Ez termeszetszeru is, mert ezert novekedhetett az agyunk a mai meretere, ami nem ment volna a sult/fott hus feherjeallomanya nelkul. Ez a nyers-dolog meg csak igen-igen korlatozottan igaz, par dologra, par esetben, csak hat az egynormasan gondolkodo nepesseg atvette a hitvallast, mindenre vonatkoztatva, mert az egyszerubb (es karosabb mentalisan, aki tudja, hogy mi nagy szamarsag ez). Megoldas lehet a tobbfele textura a tanyeron: nyers+fott, mindenki boldog.
@Dikusz: az ilyen 2komponensu eledelek pedig eleg jok! Zocseg es hus kivaloan ellentartanak egymasnak. Erdekes megfigyelni az esetleges mentalis palfordulasokat. Nekem is volt amit utaltam a kezdetektol, aztan rajottem, hogy jobb az, mint gondoltam. Ezek melyen huzodo, erzelmi dolgok. Biztos kiskorodban zoldsegeket gyilkoltak elotted es azota nem. Jo is, hogy teritekre kerult ez a tema, legalabb tudni, hogy kover vagy, igy en tobbet biztosan nem szolok hozzad negy(!)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.07. 11:39:28

@Dikusz: Ahogy Tóbiás a tejesember mondja: "Édes, jó istenkém! Te, aki annyi kövér embert teremtettél, tudhatod, hogy a kövérség nem szégyen. De nem is nagy dicsőség." (Én csak tudom, 30 kiló plusszal.) Viszont az is igaz, hogy a kövérség (többnyire) nem egy eleve elrendeltetett dolog. Mint ahogy a zöldség utálata sem. Egy sós vízben párolt zöldség se nem a kulináris élvezetek csimborasszója, se nem a megfelelő mód az emberek egészséges ételekhez szoktatásához. Viszont ha ugyanezt megpróbálnád úgy, hogy kockákra vágott füstölt szalonna az alap, és rendesen fűszerezve van (hagymával, fokhagymával nem spórolni ám!), rögtön lenne íze. És még mindig jobb, mint a krumpli-tészta kombó. Vagy a vajra dobott, vékonyra szeletelt/gyalult sárgarépát addig pirítod, amíg oda nem kap. Akkor a benne levő cukor karamellizálódik, rögtön más íze lesz. Hugh Fearnley-Whittingstall, angol tévészakács (mellesleg nagy húsimádó, és közben mégis lenyomott egy évet vegaként) mondta: a szín egyenlő íz. És bazira igaza volt.
Gyakorló apaszakács lévén sok trükköt be kell(ett) vetnem a gyerekeknél, de többnyire beváltak.
@EurósParaszt Lite: A zsír önmagában nem ad ízt, főleg nem, ha töményen locsog benne. Az ízt a hús leve adja, azt meg a tartás körülményei. Kevesebbet kell enni, de minőségit. Egy laza halból kell fejenként 30, akár 40 deka; egy ragadozó halból 20-25; disznóból 15-20; míg marhából 10-15 elég.
Szintén a fent említett Hugh Fearnley-Whittingstalltól származik a mondás, hogy ha már levágjuk és megesszük, tartozunk azzal az állatnak, hogy addig a lehető legjobb körülményeket biztosítjuk neki, minden részét hasznosítjuk, és a lehető legjobbat főzzük belőle.
Ebből az első személyes érdekünk, mert a jól tartott állat húsa értékesebb, kevésbé zsíros (kapirgálós csirke kontra tápos csirkegyári) és finomabb.
A második nálunk csak pár éve lehet téma, addig Magyarországon elképzelhetetlen volt, hogy a csirkének csak melle és legfeljebb combja van, a többi kutyakaja. De épp a napokban írta valaki megjegyzésként, hogy Németországban élve egyszerűen nem tud csirkeaprólékot beszerezni egy leveshez, mert ott olyan nem létezik.
A harmadik meg tökre egyéni dolog. Vö.: "Az vagy, amit megeszel."

Dikusz 2016.10.07. 19:45:38

@Csokis: én nyertem, nekem ktöbb, mint 30 kiló pluszom van:)
A túlsúlyról nagyrészt valóban mindenki maga tehet. Soha nem mondtam azt, hogy nem értem miért vagyok kövér, pedig alig eszem. De, eszem, szeretek enni.
Ahogy bő 30 évvel ezelőtt a húgomnak mondta az az orvos, akihez a hirtelen hízásával került, közvetlen szülése után: kérem, nem kell zabálni! Ez igaz is lenne, csak a húgom esetében inkább az akkor forgalomban levő fogamzásgátló volt a ludas.
A zöldségekkel kapcsolatban tudom, hogy igazad van. Itthon sok olyan szállodában jártam - megfizethető árfekvéssel - ahol remek volt a konyha. A köret mégis kimerült a sóban-vízben főtt, jórészt mirelit zöldségekből. A mostanában nagyon divatos fűszerezés (Kakukkfű, rozmaring, stb) szintén nem jön be, rászórva a húsra. Az ízüket szeretem, de az ételen a darabjaikat nem. Az remek, hogy a fiadat/lányodat hozzászoktatod, különösen akkor szeretik, ha ők is segíthetnek:)

M. Péter 2016.10.08. 12:07:31

@M. Péter: Nem 10000Ft, hanem 100000Ft.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.08. 18:16:15

@Dikusz: Nem kell azt -rögtön- túlspilázni. Mi a hagyományos, magyar szájnak való? Pirospaprika, bors, hagyma, fokhagyma. Azzal kell kezdeni. (meg a pirítással) És nem a marha egészséges (de a húshoz képest ízetlen) zöldségekkel. Csinálj babot, kukoricát, karfiolt. Vagy lecsót kolbásszal. Azzal kell szokni, nem a zöldspárgával, meg az articsókával. Aztán ha az megy, lehet variálni, hozzákeverni mást, máshogy fűszerezni, anyám tyúkja. Maratont sem úgy futunk, hogy odamegyünk, oszt' durr bele, hanem előbb kocogunk 4*1 percet, közte 4*1 perc sétával, aztán szép lassan "felépítjük".

Baldrick68 2016.10.09. 22:08:13

Tök vicces.
A tizenéve vásárolt rozsdamentes edénykészletünkön is pont ilyen hőmérő van, csak arra nem Zepter van írva :-)
És és az ára sem annyi volt.
süti beállítások módosítása