Roland egy hónapon át járt a pénze után, mivel a MÁV jegypénztárában rossz jegyet állítottak ki neki. Az ügyfélszolgálat azonban vagy nem értette a problémát, vagy mindenki azt várta, hogy majd megoldódik magától, a napok meg csak teltek és senki nem tett semmit. Kivéve Rolandot.
Kedves MÁV-START ZRT. ügyfélszolgálati vezető!
Szeretnék a 2016. szeptember 11.-én a MÁV START ZRT. Pécsi ügyfélszolgálatán leadott visszatérítési igénybejelentő lapomra választ kapni. Száma: 285/26504/2016/START (2016.09.11. 16:20 perc) Leírom a panaszom tárgyát:
2016. SZEPTEMBER 10.
Történetem 2016. szeptember 10.-én kezdődött Pécsen. Szép napocskás, kellemes hőmérsékletű idővel kezdődött a nap elindultam hát, hogy jegyet vegyek Balatonfüredre. Megérkeztem a MÁV-START ZRT. Pécsi állomásán a jegypénztárhoz, ahol kértem egy jegyet az általam kinézett útvonalon Pécs-Sárbogárd- Székesfehérvár-Balatonfüred viszonylatba 50%-os MÁV-START Klub-os kedvezményes kártyámmal, mire a Pénztáros közölte, hogy nem kell mondani, hová és honnantól átszállással, hanem csak a végállomást mondjam ahova tartok. Mondtam Balatonfüred, de szeretnék elmenni Sárbogárdig a 7.14-es IC -vel onnét átszállással Székesfehérvárra, aztán Székesfehérvári átszállással Balatonfüredre érkezek. Mire nagy nehezen megértettük egymást, a hosszas jegyvásárlást bankkártyás fizetéssel rendeztem, a 7.14-es Intercity indulásáig 3 perc volt már csak vissza. Gyorsan felpattantam a vonatra és nézem a jegyemen hová is kell, üljek, na akkor jött ám a Döbbenet! A jegyemen a következő szerepelt: Pécs-Kelenföld, Kelenföld-Balatonfüred.
A vonat elindult, azonnal a kalauzhoz fordultam és elmondtam neki a problémámat. Én szeretnék Pécsről ezzel a 7.14-es Intercityvel, Sárbogárdig utazni, ahol átszállok és Székesfehérvárig utazok másik vonattal, Székesfehérvárról pedig Balatonfüredre, hisz igy kértem a jegyem, ez a legrövidebb legolcsóbb útvonal. Miért mennék én fel Pécsről Budapestre, Budapestről pedig ismét le a Balatonra, ha félúton átszállva rövidebb és olcsóbb is, hisz Sárbogárdról Budapest még plussz 1 óra, illetve Budapestről Székesfehérvár további 1 óra. Ezt én kikerülve kértem a jegyet Sárbogárdon át Székesfehérvárra, hogy megspóroljak hosszú hosszú km-eket, 2 óra felesleges utazást, illetve jegyárat. Hisz nem azért utazok 50%-os MÁV-START Klub kártyás kedvezménnyel, hogy feleslegesen hosszabb útra vegyek jegyet.
Tehát én PÉCS-SÁRBOGÁRD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatra kértem a jegyem és nem pedig PÉCS-BUDAPEST KELENFÖLD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED. Tehát az utunkon 3x is megkérdeztem a kalauzt, hogy ezzel nem e tud valamit csinálni, lesztornózni vagy valami papírt írni, hogy nem utazom le. Mire jött a válasz 3x is: Csak az ügyfélszolgálaton tudják, majd megoldani az ügyem. Ö kezelte a jegyem. Sárbogárdon én a jegyemtől eltérve leszálltam és az általam választott vonalon utaztam tovább. Felszálltam Sárbogárdon a vonatra Székesfehérvár felé. Jött a kalauz, elmondtam neki a problémámat, hogy Én PÉCS-SÁRBOGÁRD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatra kértem a jegyem és nem pedig, PÉCS-BUDAPEST KELENFÖLD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatra kaptam, tehát a jelenlegi vonalra nincs jegyem amin jelenleg utazom, tehát jegy nélkül utazok SÁRBOGÁRD-SZÉKESFEHÉRVÁR viszonylatba, mire a kalauz közölte, hogy a problémámat nem tudja kezelni, Ö is csak azt tudta mondani, majd az ügyfélszolgálati irodába tudják a problémám kezelni, így Ö kezelte a SÁRBOGÁRD-SZÉKESFEHÉRVÁR vonalon a PÉCS-BUDAPEST KELENFÖLD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatra szóló jegyem.
Megérkeztem Székesfehérvárra, ahol előadtam a panaszomat a jegypénztárban: Pécsről indultam Balatonfüredre, de Én PÉCS-SÁRBOGÁRD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatra kértem a jegyem és PÉCS-BUDAPEST KELENFÖLD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatra kaptam, de kihagytam a SÁRBOGÁRD-BUDAPEST KELENFÖLD-SZÉKESFEHÉRVÁR plusz felesleges utazást, és SÁRBOGÁRDON át jöttem SZÉKESFEHÉRVÁR-ra. És szeretném visszakapni a le nem utazott menetjegyem árát. Ők közölték, hogy ezt nem tudják megoldani, csak tudnak adni egy Kártérítési igény bejelentőlapot amit kitültök és majd Budapesten az ügyfélszolgálati osztály fogja elbírálni. Elkértem az adatlapot, mondák hogy ráérek kitölteni, majd Pécsen is le tudom adni, most ne bajlódjak vele, de kérték, hogy vegyek egy új jegyet SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatra, mert ha felszállok az eredeti jegyemmel a Budapestről érkező vonatra, és kezeli a kalauz, akkor az ügyfélszolgálat egy fillért se fog visszaadni, mert nagyon bunkók! De ha van a viszonylatra másik jegyem, amit itt váltok Székesfehérváron, akkor a másik jegy árát ha nincs kezelve, vissza kell majd fizetniük. Elfogadtam a tanácsot és vettem egy új jegyet SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatra, MÁV-START Klub kártyámmal 50%-os kedvezménnyel. A SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED vonalon tehát a kalauz ezt a jegyemet kezelte, és nem pedig a az eredetileg kapott PÉCS-SÁRBOGÁRD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED jegyemet. Tehát ez a jegyem nem lett kezelve SÁRBOGÁRD-KELENFÖLD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED vonalon. Csak PÉCS-SÁRBOGÁRD vonalon.
2016. SZEPTEMBER 11.
Történetem másnap, 2016. szeptember 11-én délután 16:20-kor Pécsen az ügyfélszolgálati irodában folytatódott, ahová bevittem a általam kitöltött 124674 számú visszatérítési igénybejelentő lapot. Ahol közölték, ha a kalauz a az utazásom megkezdésekor, mikor szóltam neki, hogy rossz viszonylatra szólt nem kezelte volna a jegyem, hanem adott volna egy igazolást, akkor helyben megoldható lett volna a dolog, de mivel a kalauz nem adott, ezt a lapot további tani kell Budapestre az ügyfélszolgálatra, ahol majd elbírálják a kérelmemet, akiket már a Székesfehérvári ügyfélszolgálaton is említettek, hogy nagyon bunkók elbíráláskor. A kérelmi lapot átvették tőlem és lebélyegezték az átvételről, illetve közölték, hogy 30 napon belül kell választ kapjak, postai címemet adtam meg, illetve utazási kupon formájába szeretném megkapni a visszajáró összeget (ezt tűnt a legkedvezőbbnek, hisz ez 100 Ft-os címletre lesz kerekítve), illetve megadtam a telefonos elérhetőségem, ha nem volna valami világos! Mert úgy vettem észre, a Máv-nál senkinek semmi nem világos.
2016. OKTÓBER 09.
Történetem Pécsen az ügyfélszolgálaton folytatódott, gondoltam rákérdezek, miért nem kaptam választ a 30 napja/1 hónapja tartó vizsgálatra, aminek a tárgya az, hogy szeretnék visszakapni párszáz forintot a le nem utazott jegyem árából. Az ügyfélszolgálaton megnézte a hölgy a számitógépen hogy áll az ügyem, aztán mikor megláttuk, a döbenet kiült mind kettőnk arcára! Az ügyem elintézetlen, anyi van odairva: Utánnajárást igényel! A hölgy elmonta, hogy a belső vizsgálatnak 15 napon belül le kellet volna zajlania, illetve nekem 30 napon belül választ kellet volna kapnom. Amit ő lát, hogy kb. 4 ügyfélszolgálatos foglalkozott az ügyemmel, de senki nem birálta el, az ügyintézőkről se tudni semmit és arról se mit intéztek, ennyi bejegyzést látni: Utánnajárást igényel! Illetve, hogy az ügyem elintézési ideje lejárt, mert pirosan villog az ügyfélszolgálaton, tehát Ö sem érti, miért nem intézték még el, illetve miért nem értesitettek, vagy ha nem világos valami, miért nem keresetek a telefonos elérhetősegemen. A hölgy azt is elmonta, hogy 5 éve dolgozik ebben a pozicióban, de ilyet még ő sem látott, hogy piros az ügyem, ami azt jelenti, hogy az ügyintézési idő lejárt és nem kaptam választ. Talán elfelejtettek -kérdeztem én. Válasz erre nem jött, de a hölgy tekintetéből az látszott igen! Szóval ott ül az ügyfélszolgálatos, pirossan villog az ügyem, hogy lejárt az ügyintézési idő, és még is el vagyok felejtve. Hihetetlen, hogy kb. 4 ügyfélszolgálatoson ment végig a pár száz forintos le nem utazott jegyem visszatéritéséről szoló kérelmem és 1 hónap alatt senki se tudta elbírálni! A hölgy számára is érthetetlen az ügy. Jelenleg itt tartunk.
2016. OKTÓBER 10.
Október 10-én délben a Pécsi ügyfélszolgálaton érdeklődtem az ügy aktuális állásáról, ahol a hölgy csak annyit látott a rendszerben, az ügy kivizsgálást igényel, illetve beszélt a Budapesti ügyfélszolgálattal, aki az ügyemet intézi, hogy érdeklődtem. Illetve irásba is jelezte nekik belső levélben, hogy érdeklődtem. De hát én szerettem volna besztélni velük, igy hát feltárcsáztattam, hogy ne nekem kerüljön pénzbe, igy az ügyfélszolgálat telefonjáról tárcsáztattam a Pesti ügyfélszolgálatot, ahol az ügyintézővel beszéltem, aztán kapcsoltattam az ügyfélszolgálat vezetőt, aki csak annyit tudott mondani, az ügy kivizsgálása folyamatba van, de utánajárást igényel! Illetve hogy Ők csak a Máv telefonos ügyfélszolgálata, az az ügyfélszolgálat, aki vízsgálja az ügyem telefonon nem elérhető, csak belsőleg. Tehát magyarul: sima halandó ember az ügyintézővel az ügyfélszolgálaton nem tud kapcsolatba kerülni, mert az egy teljessen a külvilágtól hermetikusan elzárt területen va. És sem írásos, sem telefonos megkeresést nem kaptam eddig az ügyem aktuális állásáról, ami érthetetlen, hogy miért nem? Miért nem lehet az emberel felvenni a telefonos kapcsolatot, hol tart az ügy kivizsgálkása? Talán fáj a szájuk? Vagy miért nem lehet írásban tájékoztatni, talán fáj a kezük? Megadtam a telefonos elérhetőségemet a telefonos ügyfélszolgálatnak, azt igérték továbbitják belsőleg és az ügyintéző aki intézi az ügyem fel fog keresni. Hát ez nem történt meg. Röhej! Szeretném visszakapni azt a párszáz forintot amit nem utaztam le a jegyem árából, ezt miért kell hetekig, 30 nap óta vizsgálni, utánajárni? Mit kell ezen ennyit gondolkodni? Amit ma a Máv ügyfélszolgálatán Pécsről a telefonjukról eltelefonáltam a Budapesti ügyfélszolgálatra az a telefonszámla többe fog kerülni, mint az az összeg amit visszakérek a jegyem árából.
Amit szeretnék: A PÉCS-BUDAPEST KELENFÖLD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED jegyem árából a SÁRBOGÁRD-BUDAPEST KELENFÖLD-SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatra szóló jegyárát visszakapni, mert a jegyet csak SÁRBOGÁRD-ig vettem igénybe! A SÁRBOGÁRD-SZÉKESFEHÉRVÁR vonalra viszont nem volt jegyem ezzel a jeggyel utaztam, tehát vonják le az útra a jegyemből az árát, illetve SZÉKESFEHÉRVÁR-BALATONFÜRED viszonylatba is már az új jeggyel utaztam.
Szeretném megtudni:
- A jegypénztáros miért nem arra a viszonylatra adja a jegyet ahova az utas kéri, mit okoskodik, mit ugat bele más uticéljába Én utazok Én tudom, hova akarok menni, hogy olcsóbb nekem nem pedig Ö.
- A kalauz miért nem tudja a dolgát? Ha az úton 3x szólok neki, hogy nem e tud valamit csinálni, miért nem adott igazolást hogy rossz a jegyem, hogy az ügyfélszolgálaton egyszerűen vissza tudják adni a jegyem árát? Miért hazudott, hogy nem tud semmit csinálni, amikor, csak egy igazolást kellet volna adnia?
- Azok az emberek az ügyfélszolgálaton 30 napon belül kb. 4-en akik az én kérelmemet vizsgálták, miért nem tudtak választ adni illetve elbírálni, mi olyan nehéz, eldönteni azon, hogy a le nem utazott jegyem árát kérem vissza?
- Miért nem vette észre senki, hogy az én ügyem már pirosan villog, az ügyintézési időm lejárt, hogy lehet elfelejteni, válaszolni egy visszatérítési igényre? Amire 30 napon belül válasz kell adni, illetve a belső vizsgálatnak 15 napon belül már le kellett volna zajlania? Egy ügyfélszolgálaton hogy felejtődhet el egy ilyen kérelem, hogy lehet, hogy kb. 4 en is vizsgálták és senki nem tudott kideríteni semmit 30 nap alatt, az 1 hónap! Ha valami nem világos azoknak, akik vizsgálják az ügyem, miért nem keresnek meg telefonon, hisz ott a telefonos elérhetőségem.
- Miért mindenki a másikra mutogat, és a másikat okolja és hazudik mindenki összevissza? Számomra hihetetlen, hogy egy ügyfélszolgálat ahol legalább 4 ember kezén ment végig a kérelmem, illetve Pécsen, a jegypénztároson ahol megvettem, 2 kalauzon, a Székesfehérvári ügyfélszolgátaton, a Pécsi ügyfélszolgálaton, ez kb. kapásból 10 ember és nem oldódott meg az ügy 1 hónap, azaz 30 nap alatt! Ez hihetetlen! Ráadásul a kb. 4 személy aki vizsgálta az ügyfélszolgálaton a kérelmemet, semmilyen elérhetőség, semmilyen válasz, vizsgálati eredmény, ez emberi ésszel fel nem fogható 1 egész hónap, 30 nap alatt! Csak a le nem utazott pár száz forintomat szeretném visszakapni, ezt egy egész hónap alatt kb. 4 ügyfélszolgálatos vizsgálta semmilyen eredménnyel és végül elfelejtenek válaszolni. Mintha nem is létező emberek lennének akik vizsgálták az ügyem, mintha egy földönkívüli létforma egy másik civilizáció jelei mutatkoznának az ügyfélszolgálaton, talán akik az én ügyem vizsgálták, már egy másik dimenzióban élnek? Nyomuk veszett? Nagy érdeklődéssel várom a válaszlevelet a ***@gmail.hu e-mail címemre
Update: Hát választ nem kaptam, de az RTL klubot hívtam, és mikor ők felkeresték a MÁV-ot, akkor azonnal kivizsgálták az ügyem és postáztak 1100 Ft utazási utalványt, ami nem az én általam kért le nem utazott utat fedezte, hanem azt utalták vissza, amit leutaztam: végül a Székesfehérvár-Balatonfüred vonalat fizették ki. Illetve a nemzeti közlekedési hatóság is közben járt az ügyemben, ahol azt írták, a MÁV-nál nem 30 nap hanem 1 hónap a válaszadási határidő.
The Crazy One 3om 2016.10.21. 15:04:52
Manyecska. 2016.10.21. 15:09:23
EurósParaszt Lite 2016.10.21. 15:27:42
Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.21. 15:29:48
- A jegykiadó pénztáros hülye, nem azt a jegyet adja ki az utasnak, amit kért, hanem amit ő gondolt. De ezzel is annyit szarakszik, hogy az utas nem tudja ellenőrizni mit kapott, mert rohannia kell a vonat után.
- Az utas észreveszi, hogy átkúrták, szól a kallernak, de az, hogy ne kelljen papírmunkát végeznie, inkább lepattintja.
- Máshol elmondják, hogy ha a kaller nem pattintja le, 5 perc alatt elintézhető volna, így a pösti ügyfélszolgálat fog kotlani rajta 30 napig.
- 30 nap letelt, le se szarták, érdeklődésre sem.
És most jön az utolsó bekezdésben a lényeg:
- Utas elpanaszolja az esetet az RTL Klub-nak, azok rákérdeznek, mire másnapra ott a pénz a zsebében.
Fasza! Tiszta "megírom a Kádár titkárságra" fíling.
homar-fan 2016.10.21. 15:34:37
sarostehen 2016.10.21. 15:35:42
Mellesleg: amikor megkaptad a jegyed a pénztárnál.. MI A RETKES KURVA ANYÁDÉRT NEM NÉZTED MEG??
Megmentettél volna minket ettől a fasz irománytól.
Ja hogy akkor 3 percel hamarabb ki kellet volna érni az állomásra???
béluka · http://www.ashole.hu 2016.10.21. 15:38:23
The Crazy One 3om 2016.10.21. 15:45:25
Bombaló 2016.10.21. 15:46:57
Tanulság? Nem az utolsó pillanatban veszünk jegyet. Gyanítom, mögötte is toporogtak páran...
Regisztráljon a MÁV internetes jegyvásárló felületén, otthon egy kávé mellett állítsa össze az utazást, fizesse bankkártyával és nyomtassa ki egy jegyautomatánál az állomáson. Enjoy.
Manyecska. 2016.10.21. 15:48:23
sarostehen 2016.10.21. 15:48:25
elvira.mav-start.hu/elvira.dll/uf?language=1&i=P%C3%A9cs&e=Balatonf%C3%BCred&d=2016.10.22&mikor=-1&u=8&go=
EurósParaszt Lite 2016.10.21. 15:49:58
Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.21. 15:56:57
@homar-fan: Szerintem meg lófasz a seggébe a mávnak, hogy
a.) Nem képes egy jegyet úgy kiadni, ahogy az utas kéri.
b.) Utána még csicskáztatja is.
Ahelyett, hogy örülnének, hogy találnak még olyan birkát, aki vonattal utazik, ráadásul még "törzsvásárlói" kártyát is vesz.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.21. 15:59:00
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 16:06:49
enrico palazzo 2016.10.21. 16:19:14
Viszonylat!!!
gabors 2016.10.21. 16:20:08
Meg az sem derul ki mit es mennyit akar vissza kapni.
Itt lehet mav azt is mondhatja hogy penztartol valo tavozas utan ..... dugja fel foleg hogy kezeltek is ...
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 16:23:38
enrico palazzo 2016.10.21. 16:24:56
The Crazy One 3om 2016.10.21. 16:32:58
mól 2016.10.21. 16:52:32
Internet???
Dikusz 2016.10.21. 17:01:38
Ha a poszter ilyen alaposan megnézte, melyik vonattal kell utaznia, hogy a legolcsóbb legyen a jegy, akkor rá kellett volna jönnie, hogy mérhetetlenül felelőtlen. Ugyanis az Elvirán látható, hogy van olcsóbb is. Tehát pazarló!
Dikusz 2016.10.21. 17:04:54
Egy volt kolléganőm férjét hívták Rezsőnek. Ő meg Reskének becézte:)
Attila F 2016.10.21. 17:06:28
A posztolónak egyébként, asszem, igaza van. Nem bírtam végigolvasni, de jogosnak tűnik az igénye, bár ezt 5 mondatban is össze lehetett volna foglalni.
Dikusz 2016.10.21. 17:11:38
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 17:20:15
Annyira aranyos, nem?
The Crazy One 3om 2016.10.21. 17:21:19
Facelessbook · www.dont.think.so 2016.10.21. 17:44:09
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 18:01:15
The Crazy One 3om 2016.10.21. 18:05:26
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 18:13:09
?
Haj, régi szép idők, de becsajoztam a 81-es táncdalfesztiválkor! Sajnos végig kellett néznem. De megérte!
Az Írtam a bátyámnak egy dalt Mónika meg felnőtt, jócsaj lett, most meg már ronda, lassan nagymamakorba lép.
SH4RK 2016.10.21. 18:49:28
Dikusz 2016.10.21. 19:14:35
Igaza a 30 napon túli ügyintézésben van (kicsit). Meglep, hogy az RTL ilyen üggyel foglalkozik, hihetetlen számomra. Maga a történet is sántít szerintem.
Start-kártyát vett, akkor gyakran utazik vonattal. Ha aprólékosan utánanézett annak, hogy tud a legolcsóbban utazni, akkor talán arra is lehetett volna ideje, ha ilyen bonyolult módon utazik, akkor előbb vegye meg a jegyét.
Nem volt ideje átnézni prompt a jegyét, de ha már eltolta, elmehetett volna Kelenföldig, onnan Balatonfüredre. Székesfehérváron is ugyanarra a vonatra kellett felszállnia, mint amire Kelenföldön. A plusz költség 755,- Ft volt. Ennyire nem kellene spórolni.
A másik variáció a visszaváltás, amihez a kalauznak a jegyen kell igazolni, hogy megszakítja az utazást. Székesfehérváron lett volna ideje a posztolónak ezt intézni (a vonaton is és az állomáson is). Az igaz, hogy akkor a jegy árának a 20%-át levonták volna kezelési költségként. Ezt meg akarta spórolni a kedves utas.
Dikusz 2016.10.21. 19:58:19
Nem jól írtad, nem baty hanem Batyk. Az egy gyönyörű környezetben elhelyezkedő párszáz lakosú szép kis község.
Dikusz 2016.10.21. 20:04:37
mad-man 2016.10.21. 20:08:50
A MÁV sokszor egy rossz vicc.
A poszter balek, miért nem nézte meg a jegyet?
Örüljön hogy az átszállás után nem büntették meg.
Legközelebb időben vegyen jegyet és nézze meg! Ja és a MÁV egy rossz vicc.
Józsi, a migráns köcsög 2016.10.21. 20:56:52
maaaaóórgitt.
JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.10.21. 21:18:31
Dikusz 2016.10.21. 21:47:21
Ugyanis többször nekikezdtem, de nem értem a végére. Az elolvasottból sem értettem sokat, és nem azért, mert nem vagyok már fiatal.
megamedve 2016.10.22. 07:02:14
30 nap, azaz 1 hónap!
1gazsagos1 2016.10.22. 09:56:25
EGEN, MÁR NEM LEHET JÁTSZADOZNI A MÁVNÁL AZ ÚJ RENDSZERES JEGYEKKEL.
Hogy majd te megveszed háromra a jegyet, oszt mennél negyed órával előbb. Hja.
A poszternek is ez a gondja, hiába ugatta le, csak nem oda kapta a jegyet. Miért?
Mert felteszem, a pénztáros járt jobban azzal, hogy hosszabb távra adta a jegyet, nyilván több pénzért is.
A poszter meg ne legyen béna, mindig ellenőrizni kell vásárláskor a kapott jegyet, a pénztáros is tévedhet de a poszter érdeke az, hogy ne legyen értelmi fogyatékos.
Az még hagyján, hogy balfék volt, de hogy a többi kalauz is csalt, azzal, hogy elfogadta a jegyét. Ha találkozott volna a szuperellenőrökkel, rámenne a gatyája most a poszternak.
Kérdés:
- A POSZTER MIÉRT ÉRTELMI FOGYATÉKOS? NEM TUD OLVASNI? NEM LÁTTA A JEGYÉT, MIKOR KAPTA??? NEM TUDOTT SZÓLNI HOGY ADJON MÁSIKAT? NEM TUD OLVASNI?????
?
1gazsagos1 2016.10.22. 09:58:53
HA ROSSZUL ADJA MEGBÜNTETETT VOLNA EGY ELLENŐR A POSZTER RÁFÁZOTT VOLNA!!!
Hogy lehetnek ilyen felelőtlenek az emberek? Ennek lehet szavazati joga? ? Ha jön a vonat, nincs rendben a jegy, akkor sem szállunk fel! Tetszik, nem tetszik, várd meg a következő vonatot! A pénztáros is tévedhet, de a poszter felelőssége a jegy ellenőrzése, őt is büntetik meg, ha nem jó vonatra száll!
Nem lehet ezzel viccelni már gyerekek, más távolság, más vonatszám, más járatok, egyik helyen elfogadjuk, másik helyen meg nem. Új rendszer van.
mad-man 2016.10.22. 11:26:31
Zakari az ás 2016.10.22. 11:35:45
Zakari az ás 2016.10.22. 11:37:59
Sir Gombóc 2016.10.22. 12:00:59
Sir Gombóc 2016.10.22. 12:13:29
1gazsagos1 2016.10.22. 12:56:02
sajnos evvan nem vállalta a kockázatot hogy inkább várjon, kockáztatott és bejött
nagyon ráfaraghatott volna ha szembetalálkozik egy ellenőrcsapattal, akik főleg az IC-n mozognak
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 12:56:30
Dikusz 2016.10.22. 13:30:30
Miért hosszabb az út? Ugyanarra a vonatra száll fel Székesfehérváron, mint amire Kelenföldön szállt volna fel. Az igaz, hogyha Kelenföldön száll át, 540 Ft-al többe kerül a jegy. Tényleg érdekelne, köszönöm a válaszod.
Sir Gombóc 2016.10.22. 13:51:26
Dikusz 2016.10.22. 14:23:13
Sir Gombóc 2016.10.22. 14:55:47
megamen1 2016.10.22. 15:48:58
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 15:52:14
Dikusz 2016.10.22. 16:30:37
Ha a mostani állapotot nézed, és az augusztus végi menetrendváltozást, akkor az van amit írtál. Ha viszont szeptember 10-ét írom be, akkor úgy adja ki a találatot, hogy nem kell átszállnia Székesfehérváron.
Dikusz 2016.10.22. 16:37:22
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 16:48:34
Szaros Tehén meg akkor se sértődne meg, ha történetesen félreértené.
Zakari az ás 2016.10.22. 17:54:35
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 18:00:30
Az esetet lezártnak tekintem.
Zakari az ás 2016.10.22. 18:28:05
Manyecska. 2016.10.22. 19:08:27
1gazsagos1 2016.10.22. 19:28:40
Amúgy volt már, hogy
A RENDSZER NEM ENGED A VONAT INDULÁSA ELŐTT 5 PERCCEL JEGYET ADNI A JÁRATRA???
Próbáltam egyszer én is, nem ment sajna, mert a következőre adta már a jegyet.
Asszem.
Tehát a pénztáros ha akarta volna sem tudta volna kiszülni a poszter által kért járatokra a jegyet, mert a poszter épp hogy indulás előtt futott be, jegyet vásárolni.
A kalauzok helyében én vásároltattam volna vele jegyet. Pluszban.
Örüljön hogy rendesek voltak.
1gazsagos1 2016.10.22. 19:30:14
Hilda viszont megtalált, mer megint kimodizott. Asszem. Szóval még emléxik. Jelentem, azóta csak erősödtek a képességeim, most már senki sem vesz félvállról.
hehe :)
gabors 2016.10.22. 19:31:37
1gazsagos1 2016.10.22. 19:32:45
VONATOZNI KÖTELEZŐ. Miért? Mert a vonat kiad egyfajta speciális hangot, ami által felerősíti az ember lelkivilágát, szóval a vonatozás ajánlott minden napra, de legalábbis egy héten egyszer kötelező mindenkinek!
Nem számít, fél óra vagy sem, de minél régebbi a vonat, annál jobb, a kis piros személyikkel még jobb utazni.
Hogy én mennyire szerettem a vonatokat kiskoromban. Olyan monoton hangot adnak mindig. A vonattal együtt rezeg az agyad is csak te nem tudod, s hiába teszed be a fülhallgatót. :D
CID.. 2016.10.22. 19:48:44
1gazsagos1 2016.10.22. 19:51:41
Ad egyfajta speciális hangot, főleg a nagyon régi vonat, egyfajta monoton hangot, ami kábé a meditációs zenével egyenértékű, hasonlót lehet hallani, például egy EEG-s vizsgálaton is.
De ez szigorúan titok.
1gazsagos1 2016.10.22. 19:53:09
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 19:56:55
Csak azokkal, aki nagyon pucsítanak. :))
@1gazsagos1: Próbálom felvenni a prolitempót. Már egy perc alatt le tudok süllyedni az értelmi szintjükre. Mit tesz a gyakorlás!
Manyecska. 2016.10.22. 19:59:21
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.10.22. 20:01:09
1. Rohadtul nem kellett volna kapjál egy forintot sem, ha azt vesszük, hogy nem nézted meg, mit vettél.
2. Ettől függetlenül teljesen igazad van, hogy sérelmezed azt, hogy nem azt adják, amit kérsz, majd kiszaladnak a törvényi panaszkezelési határidőből. Ízlelgesd: ebben teljesen igazad van.
3. Nem merem leírni, hogy rohadj meg, amiért mindent minimum háromszor írtál le. Mert félő, hogy amilyen elszánt vagy, (és közel van a rendőrség, vagy valaki kölcsönadja az e-mail-jét, hogy ne a tiéd kopjon,) még feljelentesz.
4. De, le merem írni, mert a MÁV-ot is rossz helyen nyomtad fel, a rendőrök meg évtizedek óta nem arra vannak, amire tartjuk őket. ;)
Most pedig felszólítalak, hogy olvasd el a saját költeményedet háromszor!
@Sir Gombóc:
"9.24-kor induló vonat még a Déliből indult. Viszont ez 7.14-es pécsi indulással"
Tedd meg a kedvemért kérlek, hogy az óra és a perc közé a ponthoz nyomsz egy nyomorúságos SHIFT billentyűt! Mi ez az újkeletű elb@szott f@szság már, amire itt szoktatod a népet? Még egyszer meglátom és nemhogy a homárról, de az univerzumból is kitiltom az IP-det, e-mailedet, de még a személyi igazolványodat is, világos?!?
Manyecska. 2016.10.22. 20:03:29
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 20:12:53
Háromszoooor? Pl. húszor van leírva, hogy "SÁRBOGÁRD", nagybetűkkel, Hátha elsőre nem értettük.
Manyecska. 2016.10.22. 20:12:57
Vagy lehet hogy nem is sínen ment ugye a gazdaságosság jegyében..?? :D ON @a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
bammeg Papí, volt jegyem.. :DD
1gazsagos1 2016.10.22. 20:14:08
nem ér halmozni az élvezeteket, mint mondottam, hiába hallgatod a zenét, sajnos más rezgés nem hat ha vonatozol
agyhullámok, mint tudod
így ha testedbe dugsz tárgyakat és belül rezeg az sajna nem úgy hat, mivel a hallás a lényeg, hogy mondjam na
most magyaráznám, mer azt hiszitek, megfogtatok, de nem mindent írhatok le
1 biztos a vonatozás semmi máshoz nem fogható, mindennél hatékonyabb, főleg a kis piros személyvonat, de minél régebbi annál jobb
az új gyorsvonat sajnos már nem olyan hatékony az agyra
1gazsagos1 2016.10.22. 20:15:36
nem tudom valahogy nem illik hozzád ez a stílus
lehet csak irigykedek ? nem tudom
idiótákkal nem kell törődni nekem ez a jelszavam rájuk kell hagyni
Manyecska. 2016.10.22. 20:24:26
1gazsagos1 2016.10.22. 20:38:37
1gazsagos1 2016.10.22. 20:40:06
Ha Manyeccsal mennék, 400 forint lenne a jegy. Oda-vissza 800. 1 embernek, 2 embernek 1600.
Akkó már megérné velem barátkozni :)
Dikusz 2016.10.22. 20:42:21
Megtennéd, hogy leírod mi az amit félreértettem a 15:52:14-kor írt hozzászólásodban? Azonkívül, hogy nem nekem írtad.
1gazsagos1 2016.10.22. 20:50:29
teljesen elfajzottatok de dulván
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 20:58:26
Egyébként meg ha egy kommentet nem értesz, ne görcsölj rajta, lépj tovább, rövid az élet.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 20:59:29
Elszoktunk tőled, aranyom. :))
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 21:01:49
gabors 2016.10.22. 21:39:29
keskenyvaganyu vasutasok is ....
mi volt kerdes a posztolo volt hulye mert nyilvan nem "egyszeru" jegyet akart .. es a vegen meg sem nezte ..... nyilvan nem a legkepzettebb kommunikacioban jartas emberkek ulnek a jegykiadoban szoval teljesen ertheto modon az ilyet teljesen felre erthetik ... es ha meg kaucioban is dolgoznak (nem tudom) akkor persze hogy a leheto legdragabb megoldas ugrik be de ez lehet a jegykiado programba is pont ezt tettek be !!! vagyis az elado nem is tud mit csinalni ...
mas otlet ???
Taxomükke (UK) 2016.10.22. 22:42:31
pankaaa 2016.10.22. 22:48:41
1490!!!!! forintos árkülönbözetről beszélünk!!! Hát hány üveg sört ihatott volna ezért a Balatonparton??!! Na ugye, hogy ezért akadékoskodni kell....
(Ha már MÁV és a hülyeségek... Tavaly nyári esemény, hogy külhonból hazatérve, Ferihegyről megvettem kis otthonomba a vonatjegyet, ami sok-sok ezer forintba fájt nékem, majd felszállt egy csapat migráns a vonatra... jön a kaller, én mutatom a jegyem, ők lobogtatják a papírjukat, h ingyen utaznak... végülis én fizettem évekig adót magyarban, persze, h most is én fizessek... Na de ez nem illik a történethez, csak MÁV...)
Manyecska. 2016.10.23. 10:46:57
EurósParaszt Lite 2016.10.23. 11:25:03
EurósParaszt Lite 2016.10.23. 14:05:58
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.23. 14:54:41
CID.. 2016.10.23. 17:23:37
The Crazy One 3om 2016.10.24. 06:42:51
Manyecska. 2016.10.24. 08:07:36
Manyecska. 2016.10.24. 08:11:25
Manyecska. 2016.10.24. 08:27:39
Terézágyú 2016.10.24. 09:05:58
"Oké, kicsit többe került ez a kaland, de nem 10ezrekkel baszki.
Amúgy meg nem tűnt fel neki a pénztárnál, hogy többet kértek tőle mint kéne?"
Hja kérem bankkártyás fizetés... örüjjön a pószter, hogy nem százezret szedtek le a kártyájáról...
Kápénél ilyen gond nincs, egyből feltűnt volna neki.
Manyecska. 2016.10.24. 09:16:14
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.10.24. 09:25:00
Terézágyú 2016.10.24. 09:33:06
Terézágyú 2016.10.24. 09:39:39
"De a pénztáros ebben az esetben is közli fizetés előtt, hogy mennyi az annyi."
Persze. Csak nem figyelt a pószter.
Én mellesleg arra gondoltam, hogy ha előzetes kiszámolta volna a pószter a pénzt (jó, valamennyi kerekítéssel), és annyit fizetett volna, akkor rögtön kibukott volna a dolog.
Az is igaz, hogy akkor lekéste volna a vonatot :)
Dikusz 2016.10.24. 10:34:49
Viszont akkor a következő vonatra várva (ami két óra múlva indul) lett volna ideje elintézni a problémát:)
Dikusz 2016.10.24. 10:40:13
Amúgy tényleg utazhatott volna a posztoló Pécsről miskolci átszállással is:D
atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.10.24. 10:53:13
joska61 2016.10.24. 11:22:41
Manyecska. 2016.10.24. 12:14:34
tegnap volt a Bambara Hotel a tévébe'-na az is egy másik dimenzió afrikai berendezés, kaják, nagyon tetsz:)! Épp most néztem foglalást. Majd írok posztot.
Bombaló 2016.10.24. 16:46:58
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 16:50:18
Amelyik "helyesírási szabályzat" több helyes formát is megenged, az nem helyes.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.10.24. 17:41:54
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 18:26:34
Manyecska. 2016.10.25. 09:39:45
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.10.25. 22:10:57
Csillám szívárvány és pegafing 2016.10.27. 21:04:39