Itt a november, végérvényesen beléptünk a karácsonyi akciók és reklámok időszakába. Ennek terméke az alábbi Tesco-akció is, amiben megpróbálják ugyan a Mikulás segédeire tolni azt az ókonzervatív hozzáállást, ami szerint a nőknek szóló karácsonyi ajándékcsomag főleg onnan ismerhető fel, hogy háztartási gépeket és konyhai eszközöket tartalmaz, de ne legyen kétségük afelől, hogy ezt valójában nem a kis krampuszok, hanem a áruházlánc marketingesei gondolják így. Nem kell ahhoz feministának lenni, hogy fennakadjon ezen az ember. Elég, ha szeret játszani.
Kedves Homár,
Azt hiszem, nem sok kommentárát kell főzni az alábbi Teszkós poszthoz, ami a mai napon a FB-on látott napvilágot.
Egyértelműsíti, hogy hol tartják a nőket a helyükön. A legrosszabb talán az az egészben, hogy a női társadalom nem egyöntetűen kéri ki magának a dolgot, hanem még mellé is áll. A biztonság kedvéért egy screenshot is, ha netán törölnék a posztot.
Zsolt
Az utolsó 100 komment: