Tékozló Homár

Tuskólistás ügyfélkezelés

2016.11.17. 12:36 | Homár Hilda | 186 komment

"Az, hogy egy cég / Ön NEM képes IDŐBEN kifizetni nyomorult 3 000 Ft-ot, ne haragudjon, de ez ÖNT MINŐSÍTI, NEM MINKET!" - ahogy ez az egész levelezés meg a 3 in 1 Hosting Bt. képviselőjét és a céget, méghozzá még a Homáron is rég látott markáns módon.

Hello,

Bemásolom a mai levelezésemet a 3 in 1 Hosting Bt-vel. Mindenki döntse el, mi a véleménye róluk. Egy 2800 forintos domain név kifizetésére egy ausztriai bankszámláról utaltam €10-t jóhiszeműen. A cégnél kb 10 éve fizetek egy tárhelyet (korábban többet) es összesen vagy 30-40 domain címet vásároltam tőlük ez idő alatt egy vagy több évre.

Tisztelt B. A.!

Jól sejtem, hogy Ön átutalt 10 eurót nekünk a 2800 Ft-os számlára? Mert tudja mit csinált a Raiffeisen bank? Jóváírt a 10 euróra 3068 Ft-ot és LEVONT 3148 Ft átváltási és kezelési díjat. Látja a problémámat Attila? Nagy MÍNUSZBAN vagyunk így emiatt!

Nem is értem miért csinálta ezt, felfogni nem tudom (ránk verte az összes banki költséget is ezzel kapcsolatban legalább?!?)

Egy dolog biztos: mivel az egésznek az egyenlege NAGY MÍNUSZ, eszünk ágában sincs a díjbekérőn lévő domaint hosszabbítani!

Üdv.

XY
3 in 1 Hosting Bt.
Hivatalos .hu, .eu, .uk, .at és .ro akkreditált regisztrátor
Web: http://www.3in1.hu

Hallo, hallo!

Lehet kicsit baratsagosabban is rakerdezni, hogy mi törtent nem? Mivel a PayPalon epp nem volt penz, azt hittem, igy is jo lesz. At fogom utalni az összeget ujra ugy, hogy ne legyen belöle problema. Ha szepen megkertek volna ra, akkor is megtettem volna.

Azt hiszem eleg regota vagyok ügyfel ahhoz, hogy ezt a hangnemet kikerhessem magamnak.

Üdvözlettel
BA

Tisztelt BA!

Ne tegyen sírba. Most újra megint eurót átutal a forint számlánkra?

Paypal mögé be lehet rakni egy bankkártyát, így ha a Paypal egyenlegen nincs pénz, akkor kártyáról vonja le a díjat. Bankkártyája csak van a cégnek, nem?

Ezt a régi ügyfelet nem értem, van 6-7 db domain neve és egy tárhelye. Ez csepp a nagy tengerben Attila!

Tényleg nem értem miért kellett ma ezt a baromságot elkövetni. Úgy felidegesített, amikor a kolléganő mondta mi van, hogy szívem szerint azonnal kirúgtam volna!

Üdv.

XY
3 in 1 Hosting Bt.
Hivatalos .hu, .eu, .uk, .at és .ro akkreditált regisztrátor
Web: http://www.3in1.hu

Na idefigyeljen:

Elöszöris azt mondtam, hogy utalom ugy hogy ne legyen problema. Nem euroban fogom utalni.

Masodszor ha nem kell a kis csepp a tengerbe penzem, akkor keresek mast, akinek kell. Ha tovabbra sem tudja moderalni magat, akkor meginkabb. Nem a haverja vagyok. Minden ügyfelevel igy beszel Mostmar en is kezdek merges lenni.

Ha meg egy ilyen levelet kapok nem kap semmit.

Kapjon mar a fejehez!

Attila, ne utaljon semmit se! Egyetértünk, mert még képes megint 10 eurót elutalni, annyira nem képes odafigyelni arra a 10 másodpercre! Úgy is lejár a tárhelye decemberben, azt is nyugodtan elviheti, beállítottam, hogy törlődjön a december 5-i lejárattal!

A domain nevei átkérési (EPP / Auth) kulcsát megtalálja a megacp.comügyfélkapuban a Domainek kezelése-"M" ikon-Kapcsolattartói adatoknál felül. Azokat is MIND vigye el máshova, itt nem maradhat egy sem (érdemes a lejárati értesítőket figyelni és NEM 5 nappal a lejárat előtt nekiállni vakarózni az átkérést elindítani!) Az xxxxxxxxx.com átkérési kulcsa ez: xxxxxxxxx

Az sem normális, hogy kap a rendszertől 6-7 db!!!! lejárati értesítőt és mikor kezd el vakarózni a domain lejárat miatt? A lejárat másnapján! Baromira fontos lehet a domain név. Tudom, most jön, hogy Ön a világ legelfoglaltabb embere, fontosabb és elfoglaltabb bárkinél, blablablaba. Süket bullshit dumától inkább kíméljen is meg, NE RABOLJA a drága időmet!

Minden jót az új szolgáltatónál!

Üdv.

XY
3 in 1 Hosting Bt.
Hivatalos .hu, .eu, .uk, .at és .ro akkreditált regisztrátor
Web: http://www.3in1.hu

Hat kedves baratom, a csepp a tengerben penzem nem kell, de 80 forint minusz tönkreteszi a ceget?
Mert konkretan annyi lett a minusz, ha a 3068 jovairasra 3148 forintot levont a bank.  A többit nem is kommentalom. A cegüket szivesen elfelejtem es nemhogy nem fogom javasolni senkinek, de ahol lehet elmeselem, hogy mekkora faszkalapok. Minden tovabbi jot a sok ügyfellel, akik milliokat utalnak minden honapban a szamlajukra.

Attila, tegye amit jónak lát, egyetlen dolgot NE felejtsen el: ha egyetlen APRÓ HAZUGSÁG a fülembe jut, elráncigálom Amerikából / Ausztriából / bárhonnan egy kártérítési perre! Mert tudja, van olyan, hogy a cég jó hírnevének szándékos rontása és ezért sokat lehet ám fizetni!

Az, hogy egy cég / Ön NEM képes IDŐBEN kifizetni nyomorult 3 000 Ft-ot, ne haragudjon, de ez ÖNT MINŐSÍTI, NEM MINKET!

További minden jót!

Üdv.

XY
3 in 1 Hosting Bt.
Hivatalos .hu, .eu, .uk, .at és .ro akkreditált regisztrátor
Web: http://www.3in1.hu

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maradokapénzemnél 2016.11.17. 12:40:05

hihetetlen!!! és ez is megél valahogy ilyen stílussal is....

Manyecska. 2016.11.17. 12:46:38

Valaki végigolvasta ezt az okádékot???? :D Lehetne- pár szóban összefoglalni ?

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2016.11.17. 12:49:20

Ha ezt a levelet nem előzte meg semmilyen levél akkor ez tényleg nagy tuskóság

Antalbaba 2016.11.17. 12:49:22

Megyek olvasni... Szenvedni...

Jessybátsi 2016.11.17. 12:52:45

@Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit: Ha megelőzte, akkor is tuskóság. El lehet szépen magyarázni, hogy ezt ne így, mert nekünk az rossz.

kiskár 2016.11.17. 12:53:23

Azért van oka, hogy ennyire nem kedvelik.
Határidőre ippeg kifizeti, akkor is euróban?!
Értem én, hogy csak 80 Ft, de könyvelésben lehet, hogy fél óra tökölés!

Terézágyú 2016.11.17. 12:54:00

Ausztriában is be van tiltva a magyar billentyűzet... a rohatt labancok...

Antalbaba 2016.11.17. 12:55:10

Ha ez a főnök, ássa el magát, ha alkalmazott, kőbányába vele: -(

Manyecska. 2016.11.17. 12:56:33

Ez nem vadász! Vadászbál!
:D

Terézágyú 2016.11.17. 12:57:22

Szerintem nem csak most váltott át erre a hangnemre, hanem eddig is így kommunikált. Csak akkor nem volt semmi probléma. Most lett, és a problémát is ugyanúgy kommunikálta, és így már kiveri a biztosítékot ez a stílus...

Amusing 2016.11.17. 13:04:25

gyökér posztolónak üzenném, hogy ha a tecsóba 200ft a kenyér, az 200 Ft !!! nem 180, nem 190, hanem 200ft. ennyi. Kiváncsi lennék ha a fizuja 200ft-al kevesebb lenne, akkor mennyire lenne felháborodva?

hintalo 2016.11.17. 13:06:14

Anúgy neke mis volt szerencsém ehhez a céghez, forintban fizettem, de FELEJTŐS!

Szűcs Viktor 2016.11.17. 13:07:28

van olyan, hogy a cég jó hírnevének szándékos rontása és ezért sokat lehet ám fizetni! - Lehet de nem ebben a szituban és nem neked :D

bneder78 2016.11.17. 13:07:49

Mondjuk ilyen ugyfel nekem se kene, ha egyszer forint van megadva, ne euroba fizessen az idiotaja, menjen ahova akar, en egyetertek a ceggel... egy hulyevel kevesebb :)

FDToth 2016.11.17. 13:07:55

döbbenet... mondjuk sajnos nincs az a hatóság, aki ezt 'jutalmazná', így marad jószerivel hasonló stílusú ember hazánkban
Szerencsétlen ügyvezető ennek a posztnak köszönhetően jó pár ügyfelet veszít majd, de hát 3eFt-ért itthon még az anyjukat is... Méltányosság vagy hasnoló, esetleg eltekintés, blblabla, ilyen nincsen?

Szűcs Viktor 2016.11.17. 13:08:35

@Amusing: Ez most hogy jön ide? Te már megint fürdőruhában mentél gittet nyalni!

Rejtélyes 2016.11.17. 13:09:29

Akinek olyan debil szamlaja van, hogy nem a penz feladoja fizet mindenfele koltseget, akkor azt nem tudom sajnalni.

Manyecska. 2016.11.17. 13:10:09

végigolvastam, a végén fel-felvonyítottam a röhögéstől!! Nem értem mia poszter baja...:D

Terézágyú 2016.11.17. 13:11:24

Tehát a panaszos pószter valójában egy CÉG??? Ééééérdekes, a bevezetőből ez megint kimaradt...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 13:12:14

Mindig azt mondom, hogy meg kell hallgatni a másik oldalt is - Helga óta sose hallgatjuk -, a poszter jó eséllyel sumákolhat. Itt viszont most poszteré minden rokonszenvem, még akkor is, hogy előszörre tényleg hülyeséget csinált az utalással. Ennél a céges baromnál nagyobbat nem láttunk a Homáron.

Könyörgöm hoszting cégekkel Dunát lehet rekeszteni, minek volt a második levél?

megamen1 2016.11.17. 13:13:42

@Manyecs: pina, pina, pinapinapina.

sarostehen 2016.11.17. 13:27:07

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Azért 10-15 domain nevet adatbázisokkal, levelezéssel átköltöztetni másik tárhelyre nem éppen egy mulatság. Szóval azért nem kell az első szóra otthagyni egy egyébként évek óta jól működő dolgot.

Manyecska. 2016.11.17. 13:31:05

@megamen: dugujjá már el, dolgozz tovább :DD már megint takarják a kilátást mi? :D @Szarazkoro: :DD nekem is rögtön ő ugrott be!! Már szédülök is. de rohadtul.

Terézágyú 2016.11.17. 13:31:56

@sarostehen:
"nem kell az első szóra otthagyni egy egyébként évek óta jól működő dolgot. "

Erre mondtam, hogy gyanús, hogy nem most kezdett el így kommunikálni ez a doménes...

Mint amikor egy boltban tegeznek téged, és az milyen közvetlen és családias - de aztán mikor tegezve és közvetlenül mondja neked a boltos, hogy töröld le a lábad az ajtónál, akkor egyből tahóság lesz a közvetlenségből...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 13:34:39

@sarostehen: Ha valaki így viselkedne velem, pénzt nem kímélnék, hogy otthagyjam.

Manyecska. 2016.11.17. 13:35:26

@Terézágyú: ma különösen szép vagyok /:D/ de tényleg,... de amikor a biztiőr -igényes ősz copfos kb 35 kg..os ember/ hosszadalmasan nézett a zarcomba már messziről, csak megkérdeztem mi a jó fenét bámul. pedig most nem a fosszöld szemfestékemet raktam fel ami nyolc napon túl gyógyuló külsőt :D eredményez...borzalmas ez a tiszteletlenség, flegmázás és egyre több ilyen van..

The Crazy One 3om 2016.11.17. 13:38:18

itt azért erősen várható a Homár páver ápdet apámfasza. Tehát várjuk ki a végét.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 13:38:27

@Manyecs: "most nem a fosszöld szemfestékemet raktam fel ami nyolc napon túl gyógyuló külsőt"

:))

Nick-son 2016.11.17. 13:39:27

Idióta ez a cég, ennyi. Hogy lehet ilyeneket írni? Csepp a tengerben :)) Rabolja a drága időmet :))

Hova jutna a világ, ha minden nagy cég - na nem olyan mint ez a garázs bété, hanem tényleg komoly cég - így beszélne az ügyfeleivel? Csak mert nagyobb mint azok.

Bármilyen vállalkozó akinek egy csepp esze van inkább megírja mi a gond, de nem marja el az ügyfelet, mert ha az ügyfél további éveken át fizet akkor még azt a bődületes 3.000 Ft -ot újra meg újra visszanyerik, de így bebukják és kaptak egy frankó publicitást a paraszt oldaluknak :)))

Szerintem most döbbentek rá, hogy a nemzetközi utalás jóváírásának is díja van. Pedig ez mindig is így volt.

2016.11.17. 13:43:56

@sarostehen: Lehet, hogy nem mulatság a költöztetés, de egy ilyen bunkó tajtparaszt faszfejnél hagyni ... háááát .... én nem lennék nyugodt.
És ahogy apti is írta, hosting cégekkel tele van Duna rekesztésig, úgyhogy nem a posztoló szívta meg ezt a rundot. Neki most némi kellemetlenség a költözés, annak a vadbaromnak viszont alapos presztízsveszteség, ugyanis az általa is emlegetett a "cég jóhírnevének szándékos rontását" saját kezűleg végezte el. Ugyanis, ha bárki rákeres a cégére mielőtt szerződne velük, a Homár poszt is ott virít majd a találatok között.

2016.11.17. 13:51:47

összeillenek, 2 fasz!

2016.11.17. 13:53:33

mi az a link a megapc-n?

Antalbaba 2016.11.17. 13:54:44

@Pink Petsch: Bt-ként még nem, de 3in1-el rákeresve már ott a Homi ;-)

Nick-son 2016.11.17. 13:56:48

@Pink Petsch: Teljesen igazad van. Sőt, a külföldiek is elérhetőek és ezerszer jobb minőségűek. Pl. hostgator én náluk vagyok. Bármi van non-stop chaten segítenek, de úgy hogy tényleg értenek is hozzá, de eleve jól van minden kialakítva, szóval alig van gond. Minden ügyfélszolgálatost értékelni lehet a beszélgetés után, valószínűleg érdekeltek benne, hogy elégedett legyek, mert az biztos hogy amennyire csak lehet segítenek.

Nekik más a hozzáállásuk.

Itt is lehetne gondolkozni ki a hülye. Mivel van vagy 1000 tárhelyes cég, lehet többe kerül egy új ügyfelet megszerezni mint 3000 Ft... :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.17. 13:58:57

@Rejtélyes: mikor utalsz, akkor ki kell választani, hogy ki fizesse (mert ez nemzetközi utalás). A posztoló nem gondolt bele, hogy ez mennyi lesz, meg nehogy már ő fizessen...csak hát 10 eurót külföldről utalni ordas baromság, mert többe kerül a hús, mint a leves, mint a példa is mutatja.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 14:00:56

@kiskár: ippeg 2 nappal határidő _után_ fizetett, ha jól olvastam.

Másrészt az a 3K a fentartásra, nos, abból kb 0 (gyk: NULLA) forintocska marad a cégnél, ugyanis ez a pé'zecske megy tovább az ISZT (vagy ki a t'köm felé). Egyedül a tárhelyen keres a cég (bár azon se sokat), de van egy sanda gyanúm, hogy ennek a komenikációs stílusnak már volt előzménye (és az nem az ide bemásolt első levél). Majd homár hilda 5~10 nap múlva értesíti a céget (vagy rátalálnak önállóan az ingyenreklámra), és akkor talán(!) kapunk némi infót a másik féltől is. Vagy csak egyszerűen befenyítik, hogy leszedi vagy beperlik. Én már csak azért is beperelném, mert UTÓLAG értesít, szerintem még soha nem fordult elő, hogy a poszt megjelenése előtt értesítette volna a másik felet (egy ésszerű -8nap?- válaszadási határidővel).

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 14:01:47

@Antalbaba: "3in1-el rákeresve már ott a Homi"

:))

Egyébként meg milyen név már az, hogy "hárominegy"?

Fausto(tm) 2016.11.17. 14:03:07

"Nagy MÍNUSZBAN vagyunk így emiatt!" Sííííírok :D
Adja az ég, hogy reagáljanak a posztra!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 14:04:35

@Szűcs Viktor: na, elárulom mégis miért van igaza a cégnek (ha perre viszi, valószínűleg meg is nyeri). Privát komenikácijót osztott meg a nagy nyilvánossággal a másik fél hozzájárulása nélkül. Innen csókoltatom "kedves" attilát, kezdhet gyüjteni ügyvédre/perkölcségre.

Terézágyú 2016.11.17. 14:08:51

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
Elsiklotok afelett, hogy a panaszos is cég:
"Paypal mögé be lehet rakni egy bankkártyát, így ha a Paypal egyenlegen nincs pénz, akkor kártyáról vonja le a díjat. Bankkártyája csak van a cégnek, nem?" - kérdezi a doménes pasas.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 14:12:05

óóó ... baxameg ... (ROFL)
hát ez ...
"mindössze netto 800 Ft/év áron lehet regisztrálni 1 évre! FONTOS!!! Több éves regisztrációnál a 1. év felett minden további év netto 1700 Ft! NE hagyja ki ezeket a lehetőséget, regisztráljon most kedvező áron .eu domain neveket!"

ezmiez:
.EU -s domain 1 évre 800HUF, minden további év 1700HUF, tehát CSAK 900-al drágább, és ez egy olyan akció, amit "NE hagyja ki ezeket a lehetőségeket..."
Hát mindjárt rendelek egy konténernyi domaint, 50 évre előre, mert most akciós (csak 900-al drágább/év, pedig lehetne 1900-al is)
Azt már szóra se méltatom, hogy a 800 az nettó, de az 1700 mellé nem merte odaírni?
A webótvarról meg ne is beszéljünk. Szebbet hányok.

szekertabor · provo.blog.hu 2016.11.17. 14:12:40

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Ostobaság. Egyrészt a poszter nagyon helyesen anonimizálta a levélírót, másrészt a levelezés nem privát, amennyiben a szolgáltató és az ügyfél levelezéséről van szó. Ha egy cég megengedi magának az ilyen stílust az ügyfeleivel szemben, akkor az fogyasztóvédelmi ügy, és a cég csak magára vethet, ha a szolgáltatás minősége (igen, az ügyféllel való kommunikáció is része a szolgáltatásnak) nyilvánosságra kerül.

Manyecska. 2016.11.17. 14:14:13

@szekertabor: szerintem is- Máskülönben pl. egy szállásértékelő oldal is privát lenne..:) ami ugye nem igaz../épp ott mazsolázgatok onnan jutott eszembe../@Fausto(tm): :D a vajúdóban ilyen posztokkal szüléseket lehetne indítani.. :D

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 14:14:30

@Terézágyú: Számomra nem egyértelmű. Egyébként a paypal szempontyából mindegy. Beállítom a kártyát, küldéskor megadom, hogy milyen valuta landoljon a címzett számláján, oszt' jocakát (és én még cég se vagyok -már).

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 14:15:36

@szekertabor: én erre nem vennék mérget. És szerintem te se tedd ... csaxólok ;)

Terézágyú 2016.11.17. 14:16:47

@szekertabor:
"Egyrészt a poszter nagyon helyesen anonimizálta a levélírót,"
Aha :)
Azt otthagyta, hogy "Hivatalos .hu, .eu, .uk, .at és .ro akkreditált regisztrátor"

Másrészt meg, tessenek megnézni ezt:
weblabor.hu/archivum/all/2016/11

Terézágyú 2016.11.17. 14:17:58

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
"Számomra nem egyértelmű."

Persze hogy nem az, a pószterek általában elfelejtik megemlíteni az ilyesmit :)))

Manyecska. 2016.11.17. 14:23:50

Én most "Tojólistás ügyfélkezelést" olvastam..

Szarazkoro 2016.11.17. 14:26:35

@Manyecs: Homar gratest hits :D :D Hat lehet azt az embert elfelejteni?

2016.11.17. 14:29:45

@Antalbaba: No, hát ilyen ez a sóbiznic ;)

@Nick-son: Hm, na ja ... a hangnemből következtetve, nem vagyok meggyőződve arról, hogy magasfokú szakértelem is jelen van a háttérben ennél a cégnél. Ha a cégvezető így kommunikál az ügyfeleivel probléma esetén, akkor élénken el tudom képzelni milyen hangnemet enged meg magának az alkalmazottaival szemben. Ezt a stílust meg olyan ember viseli csak el, aki kénytelen, ugyanis máshova kevés a tudása. Egy szakember vagy szó nélkül otthagyja, vagy előbb ráborítja az asztalt, biztos, ami tuti alapon.

Manyecska. 2016.11.17. 14:40:51

@Pink Petsch: dehogy, ezek: www.youtube.com/watch?v=HiRFGTZY8Ls
nem igaz hogy hagymának ez nem hiányzik itthonról!!!! :D ON!
úristen, MÍNUSZBA MENT DE AZ ÍKÚM!! :D

2016.11.17. 14:41:23

@Terézágyú: Mi bajod vele? Hogy ott szerepel Tomika neve? Miért? Titok? Rákeresel a cégre, ott is megtalálod.

2016.11.17. 14:43:58

@Manyecs: Óóóó b+! De én vagyok a hülye, mert minek kattintok rá?! :DDD
Hm, gondolod Ámerikában nem elérhető a tecső? ;).

Terézágyú 2016.11.17. 14:44:44

@Pink Petsch:
Vazze, nézd már meg, hogy mire reagáltam. Arra, hogy valaki beírta, hogy nagyon helyes, hogy anonimizálta a doménest, így nem köthetnek bele a bíróságon.

De mint kiderült, nem anonimizált ő senkit, kirakta a teljes neveket is erre a másik oldalra.

Mellesleg tehát nem is a homáron jelenik meg először ez az ügy.

Manyecska. 2016.11.17. 14:48:07

@Pink Petsch: :DDD HÁ DE ez jóóóóóó!! a párom hat sör után budai nótákat hallgat :D meg a haverját valami P.Tamást ennek jó a klipje!! Amúgy a Geszti tőle tanult rappelni sza../már nem a páromtól/ www.youtube.com/watch?v=D9XyZnsR86Q na ON

kajo 2016.11.17. 14:48:49

Vagy a többi hozzászóló, vagy én nem értem, de szvsz a különbség nem 80 vagy 300 HUF. Hanem 5680 HUF:

Ígye: tartozás 2800 HUF. Befizetés: 3068 HUF (10 EUR). Pillanatnyi egyenleg +268 HUF. Ebből a bank díja 3148 HUF. A díj levonása utáni egyenleg -2880 HUF. Tehát ennyit kell a poszternek fizetnie, hogy az okozott mínuszt kiegyenlítse, majd az eredeti 2800 HUF számlát is illene kiegyenlíteni, mert a 10 EUR befizetésével generált a domaines bt-nek 2880 HUF mínuszt, banki költségekre, de az eredeti 2800 HUF számla még mindig rendezetlen, mert az annak kiegyenlítésére szánt pénzt elvitte a bank. Tehát a valós mínusz 5680 HUF.

SaKi 2016.11.17. 14:51:12

Hasonló tapasztalat miatt én is vittem a cuccot innen. Azt hittem csak velem beszélt olyan stílusban ahogy de ezek szerint nem én vagyok egyedül tudatlan szolgáltatást hibaelhárítást, segítséget (a pénzemért) elváró bunkó.

BélaTóth 2016.11.17. 14:54:07

@kajo: Valóban nem erősséged a matematika. A 2800 mínuszt kétszer számoltad. Tehát a valódi tartozás 2880,-Ft.

kajo 2016.11.17. 14:54:14

@kajo: Vagy a többi hozzászóló, vagy én nem értem, de szvsz a különbség nem 80 vagy 300 HUF. Hanem 2880 HUF:

Magam után visszaolvasva elszámoltam...

Ígye: tartozás 2800 HUF. Befizetés: 3068 HUF (10 EUR). Pillanatnyi egyenleg +268 HUF. Ebből a bank díja 3148 HUF. A díj levonása utáni egyenleg -2880 HUF.

Terézágyú 2016.11.17. 14:56:55

@kajo:
Van ember, aki elkezdte számolni ezt? :))))

Manyecska. 2016.11.17. 14:57:48

@kajo: hát én nem akartam szólni :P..

BélaTóth 2016.11.17. 14:59:35

@FDToth: Az a "szerencsétlen ügyvezető" nem e poszt miatt veszít ügyfeleket, hanem a tahó stílusa miatt. Az üzleti életben (és a nem üzleti életben is) az ilyen stílus megengedhetetlen.

Manyecska. 2016.11.17. 14:59:48

@Terézágyú: én már félórája. Azért /sem/ nem értem mit reppel a szolgáltató.. Ja, én nő vagyok, nem ember :D Az mondjuk ciki hogy az összes /gondolom a Megbízó bankkölcségét is rájuk tolta :D/ költséget rájuk testálta... a kedvezményezett mellett..

kajo 2016.11.17. 15:01:48

@Manyecs: kár! Amíg le nem írtam jónak tűnt, aztán kiderült, hogy mégsem.

Terézágyú 2016.11.17. 15:02:21

@Manyecs:
"én már félórája."
Most nagyot nőttél a szememben...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.17. 15:06:28

@BélaTóth: az a helyzet, hogy ha én időben befizetem, amit kell és annyit amennyit kell, sose kerülünk kapcsolatba és pont leszarom, hogy bunkó vagy sem, amíg szolgáltat. Sőt el sem tántorít attól, hogy őket válasszam, ha mással bunkó. Hol érdekel ez engem. Majd ha velem lesz bunkó, akkor lelépek. A szolgáltatónak vannak kötelességei, amik itt maradéktalanul teljesültek is. Az szerintem nem kötelességük, hogy ne legyenek bunkók, csak erősen ajánlott. Viszont vannak az ügyfélnek is kötelességei, amik viszont nem teljesültek....ez az egésznek a kiindulópontja.

Manyecska. 2016.11.17. 15:16:41

@kajo: :)) lehet mégse, amúgy..:P @Terézágyú: igen, konkrétan alig férek az asztalhoz lassan a melleimtől, de valamit tényleg elhallgat előlünk a poszter. Lehet japán jenben utalt először..?

2016.11.17. 15:17:34

@Terézágyú: Ja, hogy ha máshol is megjelent, akkor már nem is ér? Ha nem a Homár az első, akkor meg sem történt? Vagy mi van? Megsértődtél, hogy nem a Homáron jelent meg csak? Nem értem, mi bajod?
Mivel cégről van szó, nem magánszemélyről, és a cégnév pedig megjelent, rohadtul, de teljesen mindegy, hogy a myilvános adatnak számító tulaj/cégvezető neve is szerepel-e avagy se nem.

Terézágyú 2016.11.17. 15:19:20

@Pink Petsch:
"Nem értem, mi bajod? "

1. nekem nincs bajom (mármint a pószterrel se)
2. az a kérdés, hogy NEKED mi a bajod ezzel a hozzászólásommal?

balapety1 2016.11.17. 15:20:23

Mindkét fél hibázott,de én a szolgáltató helyében,kicsit udvariasabb lettem volna. Mondjuk így: Tisztelt xy. Sajnálattal közöljük,hogy a számláján, az EUR-HUF átváltási különbözet miatt,mínusza keletkezett. Természetesen azonnal visszautaljuk az ön által átutalt 10 eurót és kérjük mihamarabb utalja a tartozását forintban. Maradok tisztelettel: xyz

Le lehet ezt játszani emberi módon is

prunoki 2016.11.17. 15:21:31

Hova utaljak 10 EUR-t?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 15:24:08

@onlajnok: Addig fog nem érdekelni az ügyfélkezelésük, mígy egyszer szükséged lesz rá, és megszívod. Utólag már lehetsz szép is és okos is, mindhiába.

Én a fordított stratégiát választom, ha jók a tapasztalataim, csak azután vetek beléjük bizalmat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 15:26:08

@prunoki: A hárominegynek, mert nagyon kaparnak, míg negatívban vannak. De előbb váltsad át rúbelre, mer asszeretik.

2016.11.17. 15:26:34

@Terézágyú: A nehezményezésed, hogy "nem is csak a Homaron jelent meg, és ott a neve is a tagnak" ... na, ez teljesen érthetetlen számomra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 15:28:41

@Terézágyú: "@Pink Petsch:
"Nem értem, mi bajod? "
...NEKED mi a bajod"

Ne húzd a haját! Nem viselkedtek, szétültetlek!

1gazsagos1 2016.11.17. 15:29:28

Ezektől a köcsögöktől se vennék többet domaint.

Igaza van a poszternak. A cég oldja meg a bankkal ahogy tudja. A kezelési költség is költség, amit a cég jóváírhat.

Aki ezt megengedheti magának, az dögöljön meg. Ott helyben, ne szívja feleslegesen a levegőt.

Domén nevet meg ezentúl mástól vegyen a poszter.

Úgy látszik mindenhol vannak már bunkó magyarok hiába mentek ki azok maradtak.

Ügyfélkezelés terén is.

A poszter is béna volt aláírom.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.17. 15:35:14

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Egyrészről ha velem valaki írásban bunkó, attól még nem megyek a Dunának. Másrészt ha én vagyok a hülye, akkor inkább meghúzom magam, még akkor is ha bunkók (meghúzás alatt itt azt értem, hogy leállhatok velük szájkaratézni, de nem teregetem ki a világ elé, hogy én voltam a hülye).

De igazából mi kára származott itt a poszternek abból, hogy bunkó a szolgáltató? Az ég világon semmi, szóval ezt a kockázatot vállalom...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.17. 15:36:40

@1gazsagos1: szóval te is annyival kevesebbet utalsz mondjuk az Elműnek, amennyibe neked az kerül (utalás, beszedési költsége, akármi)? Mi az hogy oldja meg? Ha valakinek utalok, akkor az a minimum, hogy a költségeit én vállalom.

metal · http://electric.blog.hu 2016.11.17. 15:43:01

Létezik olyan bankszámla, amire valaki idegen ráutal 10eu-t, és ezért tőlem levon a bank 3100-t? Mármint ezen az alapon a banknak megéri suttyomban naponta 5x utalni egy kis eurot minden ilyen számlára, és gazdagszik.

ozur 2016.11.17. 15:43:41

Rég volt ilyen szórakoztató poszt. Megérdemlik egymást, a hülye és a bunkó.

Dr. Archivum Pál 2016.11.17. 15:45:46

Velem korrektek voltak (bár csak két domain és egy kisméretű tárhelyem volt a fentebbi cégnél). De ez évekkel ezelőtt volt, amikor még gondtalan ifjú voltam. Azóta inkább sörre költöm a tárhelypénzt. Nem hiába tartja az ősi dakota közmondás, hogyaszongya az élet kemény, mint Tarzan sarka...

2016.11.17. 15:47:48

@Terézágyú: Hát persze .. ez a legegyszerűbb, amikor kiderül, hogy hülye voltál. Már tegnap is egy tahó bunkó voltál a poszterral .... mostanában egészen átmentél idiótába. Lassan olyan leszel, mint igi.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 15:57:22

@metal: a kérdésedre a válasz: szövegértés. osztrákiából utalt, ojrót.
namost, a külföldre történő utalásnak több módja van. (ebben az esetben ausztriából magyarországra utalás külföldre megy)
a/ a cimzett viseli a költséget
b/ a költségeken osztoznak a cimzett/küldő
c/ a küldő viseli a kölcségeket

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 15:59:31

ps: ez csak az utalással kapcsolatos kölcségekre vonatkozik.
ettől függetlenül jelentkezett a hosting cégnél az átváltás (EUR->HUF) költsége, amit sajnos a cimzettnek kell "benyelnie". Mondjuk azt a bankot én otthagynám gyorsan, ahol a kölcség magasabb, mint a kapott összeg.

Thule 2016.11.17. 15:59:59

@metal: Létezik. Minden a fogadó banktól és a pénzt utaló féltől függ. Értelemszerűen én mint pénzt küldő, nem tudom a fogadó fél bankját befolyásolni. Az annyi díjat számít fel amennyit nem szégyell (pl. min 5% de min 2500 Ft), ezzel nem tudsz mit kezdeni. Ugyanakkor 3 féle típusú küldési lehetőség van: SHA, OUR és a BEN. BEN esetén van az, hogy minden költséget, a helyi és a kedvezményezett banki költségét is a fogadó fél fizeti. Az SHA a leggyakoribb, ilyenkor a küldő fizeti a küldés díját (nemzetközi átutalás díja és esetleges egyéb más okosság), a fogadó pedig pedig a devizaátutalás fogadásának díját (ami ugye lehet a fent említett: pl. min 5% de min 2500 Ft). OUR esetében pedig a küldő fizet mindent, tehát a fogadó bank álal a kedvezményezettnek felszámolt díjat is. OUR esetében a címzett tényleg megkapja nettóban azt az összeget, ami a küldőtől elindult.

Nem minden internetbanki felületen van lehetőség mindhárom opció választására (és megismerésére....), a leggyakoribb alapbeállítás az SHA, ugyanakkor simán elképzelhető, hogy máshol mást használnak. BEN-el utalni azonban szándékosan kell, ilyen alapbeállítás (szerintem) egyik banknál sincs.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 16:01:41

pps: "BA" viszont jól paraméterezte az utalást, ugyanis a 10 ojró eljutott a címzetthöz. Az már a cég hüjesége, hogy olyan számlát nyitott, ahol magasabb a váltás díja, mint akár a valuta középárfolyama :D

Thule 2016.11.17. 16:02:40

Ettől függetlenül, hogy SHA, OUR vagy BEN, egy cég így nem kommunikálhat az ügyféllel. Kulturáltan lehetett volna jelezni, hogy Kedves Attila, megkaptuk az összeget de van egy kis gond. Legyen szíves rendezni az így még fennálló XX Ft tartozást valamilyen más módon. Ehelyett fullba nyomta a kretént.

vNHM 2016.11.17. 16:14:46

En meg mindig azt varom ezeket a leveleket a haverja irta a masik szobabol, hogy szivassa! Ekkor paraszt nincs is! vagy megis?

metal · http://electric.blog.hu 2016.11.17. 16:18:38

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: @Thule: Tehát normális dolog az, hogy tőlem független cselekményért negatív irányba viheti a bank a számlámat? Ha holnap nekem utalnak 10eu-t így, akkor nálam is megcsinálhatja a bank, hogy a végén még kisebb lesz a számlaegyenlegem, mint előtte? Ez nem normális dolog, és ha ezt megengedik a szabályok, akkor nagyon nagy baj van azokkal a szabályokkal!

Terézágyú 2016.11.17. 16:26:11

@vNHM:
"Ekkor paraszt nincs is! vagy megis? "

Iiiiigen, ha mint cég ír ilyen levelet, akkor paraszt - de ha egy ügyfél ír így, akkor "na istenem, jogos a felháborodása, evvan"

Józsi, a migráns köcsög 2016.11.17. 16:34:38

@Pink Petsch: lassan? én először azt hittem hogy a kettő egy és ugyanaz.
de igi legalább néha vicces is, a maga módján.

Web Logger 2016.11.17. 16:37:13

Nekünk is volt hasonló élményünk a céggel.
Néhány domaint és két tárhelycsomagot hoztunk el emiatt tőlük.
A honlapjuk 2008 óta biztos semmit sem fejlődött, és vacak.
Egyébként maga a tárhelyszolgáltatás "közepes".

További magyar hang 2016.11.17. 16:39:42

Megjegyzem ez az őszinte, egyszerű stílus sokkal olvasmányosabb és érthetőbb, mint a szakzsargonnal teletűzdelt, modorosan hivatalos írás.
Én a posztoló helyében még erőltetném egy kicsit a dolgot, mármint a levelezést, hogy lássam meddig megy el az ultratahó XY.

Web Logger 2016.11.17. 16:41:04

@vNHM: De bizony pont ilyenek.

2016.11.17. 16:45:36

@Józsi, a migráns köcsög: Igi mell-mániás, legalábbis állandóan emlegeti a nemi jellegeit. A másik hölgynél ez a téma nem jött elő ... még (?).

Thule 2016.11.17. 16:48:22

@metal: Igen. Vígasztaljon az, hogy a küldőnek ez pénzbe kerül :) Az a probléma, hogy a beérkező jóváírást letiltani nem tudod. Tehát azt nem akadályozhatod meg, hogy valaki neked pénzt küldjön. A bankod először ugye bekönyveli a beérkező összeget majd az összegtől függően megterhel errre az összegre eső költséggel. Tehát először mindig a jóváírás történik meg és utána a költségek terhelése (ezek között napok is eltelhetnek). Panasszal élhetsz a bankodnél abban az esetben, ha Téged ebből adódóan kár ér és a panaszeljárás következménye lehet az, hogy az összeget amit kaptál, a bank visszautalja a feladónak (ezzel a rád eső költségteher is megszűnik). Alapból azonban erre nincs lehetőséged, tehát nem tudod megakadályozni, hogy megkapd a BEN utalást. Igazából a BEN utalás ténye sem egy tragédia, mert a küldő fél bankja a gyakorlat szerint nem számol fel annyit, mint amennyit te fizetsz a fogadásért. Fogadni külföldről devizát mindig drágább, mint azt elküldeni - bár kivételek mindig vannak :)
Az EU országokban létezik úgynevezett SEPA utalás, melynél sem a BEN, sem az OUR opció nem választható, tehát kizárólag a megosztott költségviselés engedélyezett. A fenti esetben ez sem lett volna jó - hiszen a 10 EUR könyvelése így is úgy is pénzbe kerül, amit a cég nem tudott volna megúszni.

Léteznek persze olyan bankszámlák, ahol a beérkező devizaátutalások könyvelése díjmentes, vagy nagyon minimális díjjal rendelkezik. Nyilván aki sokat kap külföldről pénzt, annak ilyet kell nyitnia.

Darth Revan 2016.11.17. 16:58:20

Na, azta kurva! erre a paraszt cegre nincsenek szavak.
jo, az ugyfel elbaszta, van ez igy, de igy reagalni erre, ehhez gratulalok, remelem minden ugyfelhez eljut a prosztosagod hire es cseppenkent elveszitik minden beveteluket.

Nyaron akartam venni egy szinhazjegyet Izraelbe. Sajnos a weblap csak heberul volt, igy online nem tudtam megvenni, felhivtam oket es kiderult, hogy hat sajnos nem igazan tudok fizetni sem, mert csak izraelben kibocsatott kartyat fogadnak el (van rajta van extra biztonsagi elem, ami nalunk nincs) Vegul megallapodtunk abban, hogy felreteszi a jegyet es en pedig atutalom nekik a penzt 70 dollart a jegyre es 20 dollart a bankkoltsegre (allitolag megkerdeztek a bankot, hogy mennyibe fog nekik kerulni.)

Az en bankom valami 38 eurot akart felszamitani az utalasert, mondtam nekik, hogy lofaszt es egy online atutalasi oldalon keresztul kuldtem el a penzt valami 3 euroert.

A szinhazbol hivtak, hogy 4 dollarral kevesebbet kaptak, kideult, a bankjuk tobb dijat szedett be, mint jeleztek. A negy dollar hianya ellenere az e-jegyet elkuldtek es en pedig egy elsorangu Billy Elliot eloadast lattam Tel Avivban.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 17:02:29

@metal: nem a szabályokkal van baj, hanem a nem gondolkodó emberekkel. Úgy kb. az élet minden területén. Esetünkben a gondolkozás nélküli bankszámla nyitása közben. A banki ügyintézőnek ugye az a célja, hogy a bank járjon minél jobban. Ennek megfelelően fog olyan ajánlatokat tenni, amiből te(a bamba ügyfél) azt fogod választani, ami a banknak a leg kedvezőbb. Ahelyett, hogy otthon előre átnéznéd a hirdetményeket, elolvasnád a kondíciós listát, egy számológép igénybevételével összehasonlítanád, hogy xFt havi utalása melyik csomagban mennyibe kerül és a szerint döntenél (milyen egyéb költségek vagy ingyenes szolgáltatások vannak, sms díj, inkasszó bejegyzésének díja -cibnél van ilyen is!-, eltérő valutában érkezett összeg átváltása, havi ingyenes utalások, "ingyen" felvehető pénz, etc.), rábízod magad az ügyintézőre, akinek nem az az érdeke, hogy az ügyfélnek legyen jó. Aztán reklamálnak(/-tok), hogy "én nem ilyen lovat akartam".
Hanem? A lehetőség ott volt, csak figyelni/gondolkozni kellett volna. A bankok(szolgáltatók) csak kihasználják a lehetőséget, de gondolkozni nem fognak az ügyfél helyett, soha.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 17:05:28

@Thule: vannak, jah, de ezeket nem találod az "ingyenes számlacsomag" esetleg a "nagyon kedvező havidíjú számlacsomag" címszó alatt :D Itt már HJE havi több milliós forgalmat is elvárnak. Ennek megfelelően persze "szinte ingyen" lehet utalni, váltják az ojrót forintra, de ez nincs (sincs) ingyen ;)

The Crazy One 3om 2016.11.17. 17:06:04

@Darth Revan: hogy is volt az operával, leírnád mégegyszer?

pöndörödő macskaseggszőr 2016.11.17. 17:15:28

Mindkét fél kissé ütődött, de a cég kommunikációja mindent visz, nem értem, milyen baromállat szerződik ilyenekkel.
Ahol én vagyok, a seggemet is kinyalják akkor is, ha hétvégén telefonálok rájuk. Én ezt várom el a pénzemért és ezt is kapom.
Uffff, szólottam.

vpbarna74 2016.11.17. 17:24:51

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Nem nem , szerintem nem volt előzmény! Én hasonlóan ma kaptam egy majdhogynem ugyanilyen levelet! Bár én az első válaszomban megirtam hogy vszem a domaint. Ez egy elkeseredett, luzer, akinek mostanában nincsenek jó napjai! Pont leszarom, én többet nem fizetek neki, és nem ajánlom senkinek! Csak a stilus miértjét nem értem?

Józsi, a migráns köcsög 2016.11.17. 17:53:24

@Darth Revan: jobb egérgomb, translate webpage, voilà.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.17. 18:00:59

@vpbarna74: akkor én kívánok (m)elnézést. Ha ennyire frusztrált, menjen haza, és polírozza a bohócot, hátha az segít. Ja, és kakiljon apró, farfekvéses, tüskés állatokat :P

maga_egy_állat 2016.11.17. 18:23:33

csókolom, miért nem birodalmi márkát utalt?

1gazsagos1 2016.11.17. 18:47:25

@Pink Petsch: NEM KELL EMLEGETNEM, az már fogalommá vált beleivódott az agyatokba

pedig nem is láttad

:)

1gazsagos1 2016.11.17. 18:51:29

@onlajnok: NÉAH TEHETNEK KIVÉTELT mondom ezt elszámolhatják

de kedves levélben tudomásul hozhatják az ügyfélnek hogy

"HIBÁZOTT AZ UTALÁSNÁL, KÉRJÜK ÚJRA UTALJON ENNYI ÉS ENNYI ÖSSZEGET. " ADDIG NEM TELJESÜL A SZOLGÁLTATÁS, AMÍG NEM UTALT

Köszönjük

Az hogy ők mínuszban vannak senkit sem érdekel. MÁs kérdés hogy nálam volt olyan opció hogy nem mehetnek mínuszba, hanem később vonják le a lóvét

akárhogy is a poszter elismeri hogy hibázott hajlandó korrigálni innentől kezdve meg rohaggyon ki a májuk

1gazsagos1 2016.11.17. 18:55:17

Akárki is ez, őt kéne sírba tenni de nagyon gyorsan mert már régóta el van szállva valahová az agya

KÖCSÖG

egyszer én is így jártam, kikötötték hogy utaljak, erre fogtam magam befizettem a pénztárba

közölték hogy a költségeket nekik kell állni én meg mondom leszarom egyszer túl fogják élni ha meg nem...

Bayliss

kimásoljam? :)

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2016.11.17. 19:05:00

@Manyecs: Miskócon van vlmi menő háromcsillagos izé ...

Darth Revan 2016.11.17. 20:00:38

@Thule:
csak 2 problema:
1) a chrome nem tudta leforditani az oldalt
2) online sem lehet fizetni nem izraeli kartyaval

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2016.11.17. 20:57:33

@bneder78: Pláne, hogy a devizaátutalást is feltalálták már, tehát minden további nélkül tudott volna forintot utalni az euró számláról, csak akkor nála jelenik meg az a fránya kezelési költség...

Facelessbook · www.dont.think.so 2016.11.17. 22:03:32

Regen a Pannon GSM-nel lehetett minuszba menni.

Dikusz 2016.11.17. 22:21:39

@Manyecs: csatlakozom@Pink Petsch: -hez. Nekem se kellett volna rákattintani:))
Borzasztó:D, de van itthon tőlük pár kazetta, kéritek? :)))
Amúgy a poszt elején az a csillámpónis bajszos ürge nagyon hasonlít a Macskajajból a Dadanra:)

2016.11.17. 22:26:23

@szekertabor: Ede is megnyerte a pert azzal, hogy magánlevelezés volt... pedig ede is szolgáltató volt.. igaz alanyi jogon kisfaszenessel műemléki környezetben. hacsak úgy nem....

Matteo79 2016.11.17. 22:27:45

Mekkora kretèn ez a cèg ezta fickot kellene jol pofanverni

2016.11.17. 22:37:06

@Darth Revan: akkor sabbat salom :-)

2016.11.17. 22:38:37

@Tshu-hash: lehetett de csak esemesekkel :-)))

Hopstimop 2016.11.17. 22:44:15

@Peti817172M: Csak halkan jegyzem meg, hogy a hozzaszolasodban semmi logika nincsen.
Ki akart megsporolni milyen kezelesi költseget?
Olvastad a leveleket egyaltalan?
Szöveget ertelmezni tudsz?

Hopstimop 2016.11.17. 22:52:45

@Kulics: Ez nem maganlevelezes. Ez egyertelmüen üzleti levelezes. Soha senki nem irt ala, vagy lepett masmilyen modon megegyezesre titoktartasrol. Meg a level lableceben sincs titoktartasi jegyzet, szoval semmi alapja nem lenne annak, ha titoktartas megszegese miatt inditana pert.

Amugy meg lathatjuk, hany embernek fenyitett mar be ilyen perrel es eddig szerintem egyik ellen sem lepett.

Csak szajhös a csavo, semmi több.

Serivor 2016.11.18. 01:32:39

A poszter helyében a domainek biztonságba helyezése után utalnék a cégnek napi 1€-t pár évig. :)

besarock 2016.11.18. 06:10:26

Ez nem lehet valodi!
Ekkora fereg biztosan nincsen!

Ha en kapnek ilyen leveleket,akar ausztriabol is hazautaznek belebaszni egy akkorat a fejebe a csavonak,hogy kiskanallal kaparjak ossze.

besarock 2016.11.18. 06:15:26

@bneder78:
Ha neked nem kell olyan ugyfel,aki meg egy ilyen stilusu levelre is azonnal azt valaszolja,hogy rendezi a kulonbozetet,akkor soha ne foglalkozz ugyfelekkel!

Irhatta volna azt is,hogy o elutalta a teljes osszeget,a kezelesi koltseget meg a sajat bankjaval beszelje meg a ceg.
Ennyit jutalekot meg a western union se szamol fel,itt valami kurvara nem kerek.

Terézágyú 2016.11.18. 07:38:51

@besarock:
"Ha en kapnek ilyen leveleket,akar ausztriabol is hazautaznek belebaszni egy akkorat a fejebe a csavonak,hogy kiskanallal kaparjak ossze. "

Tehát a doménes egy hiba miatt tahó módon reagál - te meg egy tahó levélre egyből verekednél.
Értem.

Ámbár persze te is csak levélben/kommentben írtad meg, hogy verekednél, szóval...

bneder78 2016.11.18. 07:55:09

@besarock: ok, utalj pénzt az ELMŰ-nek pl, kiváncsi lennék következő hónapban lenne e aramod, és mennyi plusz költséget számolna fel. Te lennel a legjobban felháborodva és mennél az asztalt csapkodni, hogy te pedig elutaltad igaz euroban. Itt egyértelműen az ügyfél a farok... Nem derült ki miért tegezi, de mintha mar nem először csinált volna mar hülyeséget. Azért mert ügyfél, meg mondhatom rá, hogy hülye, ha tényleg hülye.

Terézágyú 2016.11.18. 08:18:11

@bneder78:
"Nem derült ki miért tegezi"

Bocs, de nem tegeződnek... :)

besarock 2016.11.18. 08:19:43

@bneder78:
Nem ez a tema.
Ha tenyleg nem erkezik meg a penz,akkor kapcsoljak le.

Itt csak a kommunikaciorol van szo.
Egy fontos alapelvhez kell tartania magat az embernek :
Amikor valakivel online vitazol,mindig ugy tedd,mintha egy barpultnal ulnel,es a vitapartner egy 130 kilos marconakepu munkascsavo, 6-7 kommersszel az arcaban.

Megneznem,hogy ott is ekkora szaja lenne-e a csokanak ...

Regen az irces idokben havonta volt olyan,hogy a nagypofaju csicskat megkerestek irl,es vagy bezuztak,vagy csicskat csinaltak belole.
Tomcatnek meg volt is egy kifejezese ezekre a genetikai zsakutcakra : "netcigany"

bneder78 2016.11.18. 08:23:37

@Terézágyú: hat pedig rengeteg olyan ügyfelem van, akit tegezek sőt néha találkozunk is

bneder78 2016.11.18. 08:25:25

@besarock: honnan tudod, hogy az eladó nem egy 180 kilós tai chi harcos? :)

Terézágyú 2016.11.18. 08:26:19

@besarock:
"Itt csak a kommunikaciorol van szo."

Ez a kommunikáció, hogy kijelented (a távolból, a neten), hogy te már ütnél? :)

besarock 2016.11.18. 08:27:46

@bneder78:
Stilusbol.
A magabiztos emberek mashogy kommmunikalnak,nem sut le minden sorabol, hogy a lancra vert kutyat baszogatja.

Terézágyú 2016.11.18. 08:29:41

@bneder78:
"hat pedig rengeteg olyan ügyfelem van, akit tegezek sőt néha találkozunk is "

Azt nem kétlem, de speciel a pószter és a doménes NEM tegeződnek :)

Azt már az elején leírtam, hogy nem valószínű, hogy a doménes most lett ilyen laza, valószínűleg mindig is ilyen stílusban levelezett - csak eddig nem volt gond belőle, a pószter is elkönyvelte, hogy milyen jó kis közvetlen, haveri kommunikáció ez.

Megjegyzem, ebből is az a tanulság, hogy nem jó, ha az ügyfél és a szolgáltató közt ilyen haveri a kapcsolat...

bneder78 2016.11.18. 08:32:55

@Terézágyú: hat igaz, magazva nehezebb elküldeni egy melegebb éghajlatra

Terézágyú 2016.11.18. 08:34:29

@bneder78:
"Azért mert ügyfél, meg mondhatom rá, hogy hülye, ha tényleg hülye. "

Az a baj, hogy nem szabadna. Nem azért mert ügyfél, hanem mert ember, akivel éppen kommunikálunk.
Most ez fellengzősen hangzik persze... :(

Figyelmeztetni lehet, és ilyenkor a másik félnek illene is megfogadni a figyelmeztetést...

De hát ilyenkor jön az, hogy "miiiiiii? énrám ne szóljon senki!!!!"...
:(

Manyecska. 2016.11.18. 09:12:12

Jó /?/ reggelt. Megjegyzem a fészbukk-csíkban /gyanta../ valaki bemásolt még egy levelezést ASSE ROSSZ :D..

É2I 2016.11.18. 09:12:54

Tökéletes ügyfélkezelés ever!

The Crazy One 3om 2016.11.18. 09:17:18

@Manyecs: ja. Meg a poszter is megérkezett. Már csak Ede 2.0 hiányzik és teljes all-stars....

Manyecska. 2016.11.18. 09:40:13

@Kulics: én is írtam egy levelet a párom egyik kolléganőjének aki megosztotta további négy emberrel.../direkt diszkréten kértem továbbítani tudtam hogy meg fogja osztani../ mondtam is hogy most tényleg húzza meg magát! :D /naponta meghúzzák amúgy is különféle emberek akiket a netrűl szed össze, végül is egy kormányhivatalban ráér../ Hálistennek most vannak leépítések nagyjából a fél főosztályt kilőttem ezzel állítólag :D

joska61 2016.11.18. 09:44:50

Nem pontosan látom át, mennyivel volt különb a panaszos...

bounty112 2016.11.18. 10:01:25

Ha nem látom, nem hiszem el. Atyaég, ekkora suttyó egy céget.

Chris Lamb 2016.11.18. 10:19:42

"Parasztok" egymás között. Mi jusson eszébe az embernek erről a posztról ha a kedves ügyfél felveszi a kesztyűt és lemegy kutyába. Mert értelmes ember ha lássa hogy egy cég milyen seggarc módra viselkedik egy probléma miatt azt ott kell hagyni. Csak egy kérdés a képnek mi köze van a poszthoz? Ugyanis a képen Rick Rude pankrátor van aki fiatalon 40 évesen halt meg.

fifibá55 2016.11.18. 11:59:25

A fő információ, hogy vállalhatatlan a szolgáltató. Ügyfeleimet már figyelmeztettem, hogy alkalmatlanság miatt semmilyen üzleti kapcsolatba ne lépjenek vele.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.11.18. 14:38:59

Tökéletes példája, amikor egy egyszemélyes vállalkozó egyben minden, ő a főnök, a marketinges és az ügyfélszolgálat is és amúgy inkomptens mindenben!
Emellég társul egy bunkó arroganciás stílus... mondjuk nem értem miért kell ezen rugózni... fix határidőig szolgáltat, van egy fizetési határidő... lejár, akkor lekapcsolja és kész!
Újra megrendeli legfeljebbb az ügyfél majd! Ezen mit kell rugózni mind2 fél részéről!? A szolgáltató is ezért miért lesz ideges!? Lekapcsolja és kész, az ügyfél meg kicsúszott a határidőből - szal ne nagyon pampogjon...

Az megint más kérdés, hogy jó szar díjcsomagja van a szolgáltatónak, ha a devizát nem képes fogadni... én is szoktam devizát fogadni és mégsem vonnak le nekem "kezelési költséget"... bár tudom van olyan csomag, ahol tényleg így mérik kb. hogy 10€ átutalásért levonnak 10€-t Ft-ban, szal az a része totál igaz... és amúgy kiakasztó is tud lennni, ezt elhiszem!
Itt mind2 fél hülye... a poszter is... ha magyar szolgáltató felé fizet, egyértelmű lenne, hogy az Ft-ban kell kiegyenlíteni...
Ott volt a PayPal javaslat is, ami amúgy automata ingyé megoldja az átváltást (csak szarabb árfolyamon)

kolack 2016.11.18. 14:42:27

Tikipus iskolapéldája két balf*sz találkozásának, mert mindkettő egyformán balf*sz.

Az előfizető (aki, könyörgöm, egy _cég_ ügyvezetője...) balf*sz, mert nem ért a cégvezetéshez, egy cég infrastrukturális szükségleteihez és ezek menetéhez. Mindezt bizonyítja, hogy egy egyszerű átutalást nem képes elvégezni problémamentesen. Az már csak hab a balf*sztortán, hogy az ostoba még a magas kezelési költségeket is a tranzakció címzettjével fizetteti. A cseresznye a habon pedig, hogy még egyszer ugyanígy szeretné megpróbálni. Ebből a balf*sz típusból rengeteg van (sajnos).

A szolgáltat balf*sz, mert hiába balf*sz az előfizető, ilyen hangnemben akkor sem szabad kommunikálni, személyeskedni. Abban is balf*sz, hogy nem a megoldást keresi, hanem elküldi az előfizetőjét a halál kaszára. Ebből a balf*sz típusból (szerencsére) kevesebb van még.

Összességében nekem kicsit szerkesztettnek tűnnek a posztoló levelei a folyamatban, mert a szolgáltató reflektál olyan dolgokra is, amiknek feltehetően volt előzménye az előfizető levelében, amit itt nem láthatunk. Pl. a lejáratra figyelmeztető üzenetekre való utalás.
Egyébként balf*széknál ez is tipikus, hogy hiába kap akármilyen figyelmeztető üzenetet időben, vagy fizetési figyelmeztetést, mindaddig sz*rik rá, amíg nem szembesül azzal, hogy a ki nem fizetett szolgáltatás megszűnik. A balf*sz reakció erre mindig az, hogy nem látta, nem kapta meg az ilyen üzeneteket, amiről persze minden szolgáltató tudja, hogy hazugság, csak ezt nem szokták normális helyeken a balf*sz pofájába dörgölni.

Néhány hozzászóló írta, hogy ki volt fizetve a szolgáltatás, felhívnám a szíves figyelmüket, hogy ellenkezőleg, pont hogy nem lett kifizetve a szolgáltatás. De természetesen ez sem indokolja a szolgáltató válaszadási hangnemét.

Manyecska. 2016.11.18. 14:54:31

@Dikusz: amúgy én megvédeném őket a maga helyén/idejében jó ez /:D/ szerintem jól tolják és ne felejtsük el már vagy 30-35 éve ott vannak a szeren...ami a szolgáltatóról nem hiszem hogy elmondható lesz ilyen stílussal..:P

Mr. Heisenberg 2016.11.18. 16:23:07

Az ilyen ügyféltől, aki nem képes egy évi 3000-os számlát időben kifizetni, azonnal szabadulni kell. A tartozására fordított 10 perc élőmunka masszív veszteségbe fordítja az „üzletet”. Húzzon az ilyen ügyfél a ’csába, vigye az évi 3ezerforintját máshová. A szolgáltató is egy f@sz, hogy ezt az üzenetet nem képes kulturáltan átadni az „ügyfélnek”. Zsák a foltját.

gabors 2016.11.18. 17:06:48

nem tudom nekem par eruot megerne hogy mondjuk 100-an utaljunk nekik fejenkent 5 Eurot a legolcsobb dologra amit arulnak es akkor milyen MINUSZBAN lesznek :-)

ogli dzsí 2016.11.18. 17:08:11

Jó fej volt az ügyintéző. Nekem is volt ilyen melóm, utáltam mint a szart, főleg a munkáltatómat. Mindent megtettem hogy minnél több ügyfelet veszítsenek. Az Apple volt az.

i23kovacs 2016.11.18. 17:15:49

@kajo: rosszul látod.
Amikor azt írod, hogy "Ígye: tartozás 2800 HUF. Befizetés: 3068 HUF (10 EUR). Pillanatnyi egyenleg +268 HUF. ", akkor az eredeti tartozás megszűnt (ahogy írtad is).
majd ez következik: "Ebből a bank díja 3148 HUF. A díj levonása utáni egyenleg -2880 HUF.".
Valóban, ez az új egyenleg, tehát ennyit "kell" poszternek fizetnie.
" de az eredeti 2800 HUF számla még mindig rendezetlen, mert az annak kiegyenlítésére szánt pénzt elvitte a bank." - Ez már nem OK, hiszen amit egyszer már elszámoltál, azt nem számolhatod fel újból, vagy ha mégis, akkor mindkét oldalon kell.

Ez persze csak a te számításod szerint.

Én olyanról még nem hallottam, hogy nekem kellene azzal foglalkoznom, hogy milyen banki költségei vannak szolgáltatónak. És ha a Raiffeisen Ft utalás után is felszámít díjat, azt is behajtja majd? Általában az a szokásos, hogy mindenki viseli a saját banki költségeit. Az utalásnak is van költsége, a készpénzes befizetésnek is, mindezeket az ügyfélnek kell állnia.
Ha szolgáltatónak ilyen gáz szerződése van raiffeisennel, sztem az az ő problémája.

ogli dzsí 2016.11.18. 17:18:08

@besarock: Én szívesen szívóztam az ügyfelekkel, jó móka. Nyilván soha az életben nem tudod meg még az ügyintéző igazi nevét se, azt meg pláne nem hogy hol van az ügyfélszolgálati központ. Persze a normális ügyfelekkel nehéz bukózni, de ha csak a hangfekvése nem tetszik már küldöm is a bús kurva annyába. Nagyon meg szoktak ijenkor lepődni: azt mondják, feljelentik a céget, meg felvétel van róla - ami igaz, csak ő azt a felvételt nem fogja megkapni soha, mert az azért van, hogy rajta röhögjünk a meetingen.
Persze ez nem nagyon szép dolog, de ez van amikor az ember utálja a munkáltatóját. Nekem aztán tökmind1 hogy ő ügyfél itt vagy máshol, telibe lefosom (tehát a cég motivációs politikája lehet hogy nem 100%-os..:D) Na mind1, csak gondoltam itt a helye a másik oldalnak is.

ogli dzsí 2016.11.18. 17:21:32

@i23kovacs: A levélíró csóka itt biztos az ügyvezető is volt egyben. Egy alkalmazottat aztán rohadtul nem érdekel a cégének a költsége, vesztesége, ilyesmi. Legalábbis multinál, nagyobb helyen.

zooDoo 2016.11.18. 17:55:39

@i23kovacs: Pedig jogosan számítja fel, szokjál hozzá. Vagy ne utalj forint számlára devizát.

2016.11.18. 18:05:05

@1gazsagos1:

Egyes leülhetsz ... messziről láthatóan hóthülye vagy a céges és a banki működéshez is.
Minek írkál az aki ennyire sötét ezekben a dolgokban?!

2016.11.18. 18:09:02

@metal:

Te sem vagy tájékozott a külföldi utalások témában...
Igen, van olyan , hogy a cél bank az utalt összegből vonja le a saját költségét.

Ezért aki utal annak ANNYIVAL többet kell utalnia, amennyit a cél bank levon majd, a saját költségeire.

Ezt a nagyon okos poszternek is tudnia kellett volna...

theograf 2016.11.18. 18:18:13

Olyat nem lehet hogy csak IQ 60 fölött lehetne domaint venni?

1gazsagos1 2016.11.18. 18:46:48

@nonolet:

ha konkértumot is írnál majd érdeklődnék de így csak kabbe te köcsög jó nagy fszt

köszönjük Emese

1gazsagos1 2016.11.18. 18:48:33

hogy mér nem szpják le már magukat egyesek ha már másnak beszólnak tegyék úgy hogy okosabbnak tűnjenek

eh hagyjuk is

2016.11.18. 19:02:54

@1gazsagos1:

Bocs túl becsültelek.... sajnos sokkal hülyébb vagy mint gondoltam.

SiKom 2016.11.18. 21:26:02

Transferwise.com
Csak kb 2 eur az utalas dija es eleg jol valt. A cimzett pedig forintot fog kapni, forintszamlarol.

vénkujon 2016.11.18. 23:37:38

@ogli dzsí: fasza. jópár éve múlva - a jóisten tartson még addig-taknyadzó hülye gyerekek fognak majd tarkón köpőcsövezni. persze te is együtt nevetsz majd a kópékkal

Magam_a_Mondomét! 2016.11.19. 03:56:46

Továbbra sem tudnék példát hozni, hogy ennek a hostingbt-nek hol is van jó hírneve?

neet 2016.11.19. 08:01:54

Én meg azt nem értem, h 3 enter meg F2 lenyomás miért kerül 3000 körüli forintba? Mert kb ennyit tesz a "droid", a program kiszámolja, könyveli a többit. Még ha Micike le is viszi az esetleges papírokat a végén az irattárba vagy a pincébe vagy hova, akkor is max 20 Ft lehetne egy átutalás költsége De 30000???

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.11.19. 14:13:03

"Látja a problémámat Attila? Nagy MÍNUSZBAN vagyunk így emiatt!"
Akkor rendezze le a bankkal...

Kotit 2016.11.19. 23:54:21

@Manyecs: Miért, nem tudsz hosszú szöveget értelmezni?

MCTY 2016.11.20. 07:06:49

Pár dolog a kedves önérzeteseknek : Senki nem fog hasra esni 3000 forintos befizetéstől! Ne várjuk már el hogy ennyi pénzért vérvörösre nyalják a seggünk! Igen is ha valaki hülye azt helyre kell tenni!! Valahogy mindenki azt hiszi kis hazánkban hogy : úristen pár ezer forint és bármit megtehetek mert én vagyok az ügyfél! Hát nem kis barátaim nem nem és nem! A cégnek gondolom ezer ilyen kis önérzetes ügyfele volt akik azt hitték hogy a befizetett kis 3000 forintjuk , amit idióta módón még nem is úgy utalt mint kellene , az mekkora nagy truváj! Igen lehetne akár truváj is csak akkor az ügyfél se legyen kőbalta! Úgyhogy vissza lehet venni a cégnek pedig 100% respect mert nagyon jól kezeli ezeket a "háromezerényaljatoksegget" "ugyfeleket"! De amúgy birom az itt posztolókat itt a monitorok, kijelzők mögött uhh de nagy fazonok, a boltba meg ugy mennek be hogy elnézész a zavarásért!!!

Biyadhoo 2016.11.20. 12:43:45

Egyet azért tisztázzunk. Én két hónapig voltam ügyfele ennek a megacp nevű hulladéknak. Soha többet. A poszter is hülye, már csak a korrektség kedvéért is.:D

cradbox 2016.11.21. 00:14:11

@ogli dzsí: latszik te valojaban sosem dolgoztal ilyen cegnel amirol beszelsz. minden villamgyorsan kideritheto, visszahallgatjak a beszelgetest/visszakeresik a levelkedet es mar huznak is kifele a biztonsagiak a contact centerbol. persze itt nev es arc nelkul sokan vetitenek nagyokat.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.11.21. 23:09:51

@ogli dzsí: "meg felvétel van róla - ami igaz, csak ő azt a felvételt nem fogja megkapni soha, mert az azért van, hogy rajta röhögjünk a meetingen."
Vagy én vagyok nagyon eltévedve, vagy te. Van egy bank, aki még az ászf-be is beírta, hogy a hangfelvételt csak a központjukban vagy jogosult meghallgatni. Aztán elkértem tőlük a felvételt és nem adták ki. Aztán már a hatóságtól ment a levél és a bünti elkerülése érdekében bevezettek a kedvemért egy új eljárásrendet. Na ehhez mit szólsz?

@MCTY: Nem tudom, olvastad-e a beküldött anyagot. Nekem nem az volt a benyomásom, hogy a zügyfél a seggkinyalásra utazott volna. Azt sem tudom, hogy mivel foglalkozol, hogy ilyen véleményt sikerült kialakítanod. Annak örülök, ha te is ilyen szerencsés vagy, hogy megválogathatod az ügyfeleidet. Viszont megteszed kérlek a fenti suttyóBt. elnök vezérigazgatójával egyetemben, hogy ha az ügyfelek egy bizonyos részétől akarsz csak pénzt elkérni, akkor azt már jóelőre kikötöd? Pl. a fenti főrészvényes is kiírhatta volna áeszefbe, hogy 1 dúménra nem ér a nevem, vagy hogy 1.000.000 Ft alatti megrendelések automatikusan törlésre kerülnek.
Utólag nem ér a kis pénzt köpködni!

Wreck Garr 2016.11.23. 11:48:20

Amúgy nem a külföldi bankköltségek miatt von le a bank, hanem mert a cégnek van egy forint számlája, amire a posztoló elküldött 10 eurót. Eltérő devizában érkező tételek jóváírása pedig szinte az összes banknál fizetős móka, jellemzően 0,x%-a a tételnek és van mondjuk 5/10 eurós minimum. na itt emiatt volt szívás (ráadásul ez a kérdéses összeg ki mértéke miatt, le is nullázta az egész sztorit)

MacskaÖsszeZavaróKft 2016.11.25. 15:23:49

Ez a legjobb poszt EVER!!! :)

numasi 2016.11.28. 18:22:00

Velük már én is lefutottam egy hasonló kört, nem kivételes esetről van szó. Valami hatóságnál nem lehet/érdemes szóvá tenni ezt?
süti beállítások módosítása