Tékozló Homár

Még mindig sehol az októberben rendelt és fizett mosógép, de a vásárló ne hívogassa az Extreme Digitalt

2016.11.23. 14:09 | Homár Hilda | 77 komment

extreme_digital_1.jpg

Már csak pár napra vagyunk a féktelen vásárlás éves ünnepétől, a Black Fridaytől. Nagy kérdés, hogy azok a boltok, amik az év közbeni akcióikat és az üzemszerű működést sem bírják mindig kezelni, hogy fognak szuperálni a megnövekedett terhelés alatt. Egy biztos: mi itt a Homáron látjuk fogjuk.

Kedves Homár,

Október 27-én volt az Edigital oldalán egy akció, ahol vásároltam egy mosógépet és egy hűtőszekrényt, ki is fizettem, megadtam minden adatot. Mivel az egyik termék nem volt raktáron, így tudtam, hogy várnom kell majd, lehet, hogy nem is keveset, de azt nem gondoltam, hogy a kifizetett rendelés után 21 nappal sem fogom még megkapni a termékeket.

Első alkalommal november 6-án este írtam nekik egy e-mailt, hogy érdeklődjek a rendelésem állapota felől. Egy automatikus válaszüzenetet kaptam vissza, hogy sok üzenetet kapnak, de igyekeznek mihamarabb válaszolni. 

November 7-én, hétfőn felhívtam az ügyfélszolgálatukat, hosszas kicsengés után egy hölggyel beszéltem, aki egy kérdésemre sem tudott válaszolni, még arra se, mi lesz a legközelebbi rendszerüzenet, amit kapni fogok. Kétszer kérdezte meg a kolléganőjét és kérte a türelmem és azt, hogy ne hívogassam őket naponta, legközelebb leghamarabb péntek-szombat környékén érdeklődjek. Csúszásban vannak, a hűtőcsere-program nagyon felakasztotta őket. 

Én ezt már ekkor kicsit messzi időpontnak éreztem, belül bíztam benne, hogy addigra már rég tele lesz pakolva a hűtő és ki lesz mosva az első pár adag. Teltek a napok, továbbra sem jelentkeztek, és azt láttam, hogy még mindig nem érkezett be a mosógép a raktárukba. Pénteken, november 11-én újra felhívtam őket, újra érdeklődtem, újra nem tudtak egy kérdésemre se válaszolni (mikorra érkezik meg a mosógép a raktárba, mikorra várható a kiszállítás), további türelmemet kérték a hűtőcsere-program miatti csúszás okán. Délután azonban kaptam egy levelet, hogy raktáron van már a mosógép, jelöljek be időpontot, hogy mikorra szeretném kérni a házhozszállítást; megkaptam az elektronikus számlát is. Természetesen nagy örömmel a legközelebbi időpontot, hétfőt állítottam be, 8-16 óra között, vissza is igazolták. Ugyan gyanús volt, hogy még hétfő reggel is csak Összeállítás alatt volt a csomagom, de bíztam benne, hogy aznap kihozzák a rendelést. 

November 14-én, hétfőn délben mégis felhívtam őket, hogy még nem vette fel velem a futárszolgálat a kapcsolatot, érdeklődnék immár harmadjára a rendelésem felől. Ez a beszélgetés közel 40 perces volt a kicsöngéssel együtt. A hölgy újra semmire nem tudott válaszolni, kb. kiröhögött, hogy mégis hogy hihettem azt, hogy ha én hétfőre kérek házhozszállítást, azt megkapom hétfőn, hiszen ez nem az a fajta rendszerüzenet volt, ez nem azt jelenti. A türelmemet kérte, ami már valahol előző hét közepén elfogyott, és újra a raktári túlterheltségre és a hűtőgépcsere programra hivatkozott, ami engem mint fizető vásárlót nem érdekel. Nem vettem igénybe, és nem az én problémám, ha kevesen dolgoznak a raktárban, mint ahogy az sem, hogy minden második beérkező hívásuk panasz és érdeklődés. Nem tudtak semmilyen választ adni, azt mondták, pár nap, 2-3, de lehet, kevesebb, és nálam lesznek a termékek. Közölte velem a hölgy, hogy a raktár külön kérte, hogy ne hívogassák őket, hagyják őket dolgozni, és amikor kértem rá, hogy én pedig fizető vásárlóként szeretném, ha utánaérdeklődne a raktárnál, le akart rázni, majd ahogy sikerült elérnem, hogy mégis a telefonbeszélgetés során hadd kapjak választ, türelmem kérte, majd szemrehányásként közölte, hogy 'sejtheti, mennyire örültek, hogy telefonon hívtam őket', nem tudnak választ adni.

Azóta eltelt újabb pár nap, továbbra sem változott a rendelésem státusza, nem kaptam egy levelet, egy sms-t, egy semmit azzal kapcsolatban, hogy elnézést, csúszik a megrendelés, vagy hogy kedves hölgyem, ekkor és ekkor tudjuk szállítani a termékeket. Sőt, tovább bonyolódott az ügy. Ma az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy már a futárszolgálatnál vannak a rendelt termékek, holnap kiszállítják, azonban most beszéltem a futárcég ügyfélszolgálatával, akik még nem kapták meg a rendelésem, és megkeresést se kaptak az E-digitaltól a rendelésemmel kapcsolatban.

Pont azért rendeltem az E-digitaltól, mert el akartam ezt a hercehurcát kerülni, megbízható helyről szerettem volna megkapni a rendelésem. Úgy látszik, a többszörös Ország boltja nyertes webáruházon túlnőtt a feladat, hogy időben szállítsanak és megfelelően tájékoztassák a vásárlóikat, pedig még karácsony sincs.

A Black Friday előtt mindenkinek ajánlom megfontolásra, hogy valóban lecsapjon-e az edigital őrült akcióira.

UPDATE

Mintha megvuduztuk volna a rendszert! Olvasónk szerint a poszt élesedése előtt félórával megérkeztek a termékek. Hurrá!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

borso 2016.11.23. 14:13:29

kifizettem előre. NNNa itt követted el az első szarvas hibát!

besarock 2016.11.23. 14:15:52

"hűtőcsere-program nagyon felakasztotta őket. "
Szegenyek

Terézágyú 2016.11.23. 14:23:12

"Mivel az egyik termék nem volt raktáron, így tudtam, hogy várnom kell majd"

ilyenkor nem egyszerűbb inkább külön rendelni a cuccokat?

Lalikám 2016.11.23. 14:24:39

edigitaltól rendelni ősi román szokás :)

tregards 2016.11.23. 14:26:05

pénteken reggel megrendeltem a terméket, hétfő reggel már itt volt.

The Crazy One 3om 2016.11.23. 14:27:51

igen, ismerjük a poszter fajtáját.
ilyenkor tudod melyik a tudatos vásárló? Az, amelyik azt mondja, hogy ha nem, hát nem. Megyünk tovább. De neeeeeem, ő erőlteti a semmit. Tizenhetedszer sem tudod a telefonos semmit sem? Megoldás? Hívd fel tizennyolcadszor is.

Terézágyú 2016.11.23. 14:27:57

@tregards:
éppen beírtam a böngészőbe, hogy www.edigi....
és már csöngettek, és hozták a készülékeket...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.23. 14:28:30

Én pont így jártam a Jysk-el. Október 3-án akartam ágyat venni (egy akció utolsó napján), ami nem volt raktáron, így várni kellett. Végül tegnap délután hozták ki. Igaz egy fityinget sem fizettem tegnapig és aludnunk is volt hol az eltelt időszakban.

A tanulság, ha nincs raktáron, amit venni akarunk, akkor sürgős esetben meg kell venni máshol, ha meg nem sürgős, akkor se fizetni előre, jobb helyen van a pénzünk magunknál.

ideális hangyászsün 2016.11.23. 14:40:58

"Pont azért rendeltem az E-digitaltól, mert (...) megbízható helyről szerettem volna megkapni a rendelésem. "

Ez kerüljön rá a vadászdiplomára nagy betűkkel. Természetesen önmagában a rendelésért nem szidom a posztolót, nincs is miért, de azért ezt a két dolgot (ED + megbízható) egy mondatba leírni vadászösztönre utal.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.11.23. 14:57:18

@onlajnok: Mi egy ágyat és egy kommódot rendeltünk tőlük. Az ágy hamar elkészült, de a kommódra még egy hetet várni kellett. Azon a héten a Jysk raktárában aludtunk az új ágyban.

Terézágyú 2016.11.23. 15:01:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Nekünk azt mondták, hogy a fát, amiből a mi ágyunk fog készülni, még ki sem vágták... azért egy hétig az erdőben aludtunk....

(Na, ezt űbereld :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.11.23. 15:03:56

@Terézágyú: Mi eldönthettük, hogy melyik hegyoldalba ültessék a fát. Egy esőbeállót is tettek mellé, harminc évig ott aludtunk.

Terézágyú 2016.11.23. 15:05:09

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"Mi eldönthettük, hogy melyik hegyoldalba ültessék a fát."

Nem jó :)
Ugyanis így ez már plusz szolgáltatás, és nem a bolt hülyesége... :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.11.23. 15:07:32

@Terézágyú: Nem volt nekik raktáron megfelelő csíjű fa, ezért vezekeltek. Még a seggünket is tisztára nyalták minden lefekvés előtt.

apaarpi 2016.11.23. 15:15:42

@Terézágyú: Én talán jövő kedden fogom rendelni, és a múlt héten kihozták.

Terézágyú 2016.11.23. 15:16:33

@ideális hangyászsün:
Mondjuk valóban az edigital lett kétszer is a legnagyobb forgalmú webáruház Magyarországon...
Persze, hogy a nagy forgalom mire garancia...

The Crazy One 3om 2016.11.23. 15:19:41

@Terézágyú: arra garancia, hogy sok lesz a sirám. Ha három százalék a problémás, akkor az 10000 megrendelésnél már 300 potencionális homár-poszter.

Terézágyú 2016.11.23. 15:21:46

@The Crazy One 3om:
Na ja...
de azt mégse mondhatjuk, hogy keresd meg a 122. webboltot a forgalmi rangsorban... :)

enrico palazzo 2016.11.23. 15:26:37

Az egyik felem azt mondja, hogy 100k feletti rendelésnél hadd baszogassam már az ügyfélszolgálatot, ami részben ezért van. A másik viszont azt, hogy miért nem álltál el a szerződéstől nagyon gyorsan és moneyback? Tudom, hogy ez idő, de ha ez megy a rendelésnél, akkor ugyanez megy egy esetleges garancia ügyintézésnél is.

rarabel 2016.11.23. 15:36:37

"Pont azért rendeltem az E-digitaltól, mert el akartam ezt a hercehurcát kerülni, megbízható helyről szerettem volna megkapni a rendelésem."
:D :D :D
Vadász, vadász....

The Crazy One 3om 2016.11.23. 15:49:44

@Terézágyú: azt viszont lehet mondani, hogy raktáron nem levő terméket ne vegyél meg, pláne ne fizesd ki azt, ami nincs is...

VonBraun 2016.11.23. 15:52:56

Előrefizetés - utólag fizetés:
Én - amikor megunom a rakétatervezést - könyveket rendelek innen-onnan. Kezdetként elmentem próbavadászatra: annál a magyarországi webboltnál, ahol a vásárlásaim zömét bonyolítom, először megfigyeltem, hogy milyen alapállásból küldik a megrendelt árut. A megfigyelésem eredményét itt összefoglalom, a t. összegyűltek épülésére:
- előre kifizettem nekik a cuccot (bankkártyával): két hét múlva _postázták_ a csomagot,
- utánvétellel kértem: a negyedik napon már a _kezemben_ volt az anyag.

Tudom, hogy utólag okos az ember, de egy mosógépet előre _én_ bizonyosan nem fizetnék ki.

(Kérdés: miért nincs a kommentekben formázási lehetőség? <b>Vagy van, csak <i>én</i> nem tudom?</b>

The Crazy One 3om 2016.11.23. 15:55:25

baszhatjátok fentiek, @Dikusz: nyert...

pengusz 2016.11.23. 15:58:58

Nekem jött az ímél, hogy megszűnt a pick-pack pont, ahová kértem az árut. Sebaj, megadtam másikat. Jön az sms, hogy ott van az áru, felveszem, majd kapok egy újabb ímélt, hogy megszűnt az a pp pont is, adjak meg másikat

Terézágyú 2016.11.23. 16:18:04

@pengusz:
... aztán mondták, hogy mindegyik pp pont megszűnt, sőt 20 perc múlva maga a Föld is megsemmisül, mert gyön a vogon flotta?

Manyecs 2016.11.23. 16:20:45

@The Crazy One 3om: assemmi engem meg is dugott a szerelő. :DDDDD

Manyecs 2016.11.23. 16:23:38

@The Crazy One 3om: ...de azért remélem ezt nem überlik aptiék:D !! azon gondolkozom megveszem a havibérletet a futttópályára de rájöttem elég ha elfutok odáig :D

Manyecs 2016.11.23. 16:24:52

@Terézágyú: viszont kaptam számlát:D... de én a saját szerelőmről beszélek, a bejáratottról :D

Terézágyú 2016.11.23. 16:26:10

@Manyecs:
azt tudjuk, hogy bejáratos...

Manyecs 2016.11.23. 16:27:13

@Terézágyú: na azért mondom! :D az én hamvaimból nől majd ki a fa amiből a karnist rendeltem bár még nem patkoltam el...

Terézágyú 2016.11.23. 16:28:25

szerelő is meg karn is?

Drizari 2016.11.23. 16:31:37

Nahhát, ilyen macerás a neten vásárolni?!

The Crazy One 3om 2016.11.23. 16:31:52

@Manyecs: szegény poszter, jött bőgni, erre megint le van tojva :DDDDD

Fausto(tm) 2016.11.23. 17:53:53

Itt maximum egy dologban hibázott, hogy előre fizetett.
Ezen kívül értem én, hogy volt már itt egy párszor az eDigital, de "vadász,vadász"-ozás helyett inkább valaki megmondaná, hogy honnan kellett volna rendelni? Mert vannak ők, az MM (akik szintén szerepeltek már itt) akik korrekt, magyar garanciával adják a cuccokat, meg talán az Euronics. Más boltok, webshopok meg általában szürkeimportos cuccokkal bizniszelnek vagy egyenesen szlovák/román székhelyűek. Szóval akkor melyik lenne a tutimegbízható magyar webshop?
Akik okosan a személyes átvételt emlegit: egy hűtőt/mosógépet hogyan tudott volna megvenni személyesen? Bedobja a csomagtartóba, hazabékávézik vele? Ugyanúgy házhozszállítás, ugyanúgy előre kell fizetni, semmivel nem lett volna előrébb.
Végül azok, akik azt tanácsolják, hogy 1-2 hét után el kellett volna állni és kérni vissza a pénzt: gondolják, hogy ez úgy ment volna, hogy egy telefon és ahogy lerakja, már a számláján van a pénz? Arra is várhatott volna és akkor se pénz, se hütő, ráadásul az egészet kezdheti újra.

Dikusz 2016.11.23. 20:03:58

@The Crazy One 3om: ráadásul mivel nem is rendeltem, azt sem tudom, mit hoztak ki.

Tkq 2016.11.23. 20:11:42

Előre fizetni ennek a cégnek bármit? Na ne röhögtess. A KP felvét díját simán megéri, hogy probléma esetén nem kell hónapokig harcolni, hanem meg sem kapják a pénzt.

A blekfrájdéj akcióra kiírták, hogy 14 napjuk van átadni a futárnak.
Azt is írják, hogy a futár jelenlétében fizetés előtt (!) bontogassam ki a csomagot, mert csak akkor van reklamációra lehetőség. Kinyomtattam az oldalukról, azzal várom. Kíváncsi leszek az arcára.

Nick-son 2016.11.23. 20:21:39

Akasztott embert tényleg nem elegáns telefonon hívogatni :)

Antalbaba 2016.11.23. 20:31:35

Most is van "akció", 36 hónapos hitel;-) Nem fizetek semmit (előre) + abból választok, ami AZNAP van az adott helyen - vagy várok... Vagy százszor vásároltam már náluk, de én a szerencsés 97%-ban vagyok - talán nem véletlenül?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.11.23. 21:02:03

@Dikusz: "én nem is rendeltem, és kihozták."

:))

Na de onnantól, hogy nem rendelted meg, mennyi idő múlva hozták ki?

Dikusz 2016.11.23. 21:06:35

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: még azelőtt, mielőtt nem rendeltem meg.
Micsoda fogalmazás már:))
Egy ilyen mondat után mondtuk annak idején, hogy : csókoltassa Lőrincze tanár úr.

EurósParaszt Lite 2016.11.23. 21:19:07

Igy jar, akit beszippantott a fogyasztoi tarsadalom es uj portekakat vesz. Teknovel ez nem fordulhatna elo!

bendeguz75 2016.11.23. 22:33:58

@Manyecs: Ezen mondjuk nem csodalkozom. Erre pont jo vagy (talan). A hulye homaros haverjaid nem huztak meg meg?

Reactor 2016.11.23. 23:48:48

Extreme digital mint megbízható hely? Ez olyan, mint a forró jég, vagy a becsületes tolvaj?
Ha sok pénzed van, és jó ügyvéded, esetleg a bíróság rájuk csöröghet, de arra számíts, hogy az ilyen rongy hulladék cégek pont az ügyvédeiktől nem sajnálják a pénzt, egyszóval ha pereskedni akarsz, nem biztos, hogy te fogsz nyerni.
Egyébként pedig aranyszabály - előre SOHA SEMMIT nem fizetünk. Sok ember még mindig nem képes ezt megérteni, és valahogy mindig itt kötnek ki utána.

@Fausto(tm): Meg kell nézni ezen az oldalon, mely elektromos kis-közepes-nagykereskedésekre van a legtöbb panasz, és azokat elkerülni. És itt konkrétan a extreme digital egy jó orrhosszal nyerne (a második helyezett az eMag). A "média márk"-ról például feleennyi negatív felhasználói élményt nem olvastam & nem is tapasztaltam. Konkrétan lassan 6 éve van ingyen hősugárzóm a "média márktól", mert mindig ledöglik a garanciaidő lejárta előtt, és mindig szépen, szájhúzogatás nélkül cserélik, még a különbözetet se fizettetik ki velem. Lehet ezt így is csinálni.
A házhozszállítást is meg lehet oldani, ismerős, árufuvarozó, vagy tehertaxi által. Pízbe kerül, persze, de még mindig olcsób, mint elutalni a zsozsót, oszt várni a mosógépet, ami sohase fog megérkezni. Azonkívül személyes átvételnél jóval kisebb a valószínűsége annak, hogy átbsznak.

megamedve 2016.11.24. 05:16:15

@VonBraun: nem gyanús, hogy senki más nem írt ilyen bacán, mint te?

besarock 2016.11.24. 06:10:38

@ideális hangyászsün:
Ha meg kinezi a legolcsobb szlovak afas sufnit az arukereson, akkor az a baj.
Sorold mar fel nekem azokat a nagyobb uzleteket, ahonnan batran lehet rendelni, mert soha senki nem panaszkodik ra ...
Ha egy harmincmilliardos forgalmu cegre egy evben erkezik 5 homar level,a 4 milliosra meg egy, akkor melyik a megbizhatatlanabb?

Manyecs 2016.11.24. 07:12:19

@bendeguz75: dede, az összes! most is itt fexik mind!!! kérgezd a kézműves étcsokimikulást ez ügyben. Ahelyett hogy éjjel fél tizenegykor pornót néznél impotens barom. :D

Manyecs 2016.11.24. 07:19:48

@bendeguz75: jelzem ÉN minden nap fél hatkor kelek nem érek rá éjjel hülyeségeket írogatni, már megfőztem, bevasaltam, és most elfáradok a saját irodámba..

Amúgy a KELLO pont ekkora hóhányó, három hete "feldolgozás alatt " van egy rendelésem ..
oszt annyi.:D

The Crazy One 3om 2016.11.24. 07:32:07

Nálunk holnap black friday, így még a sofőr is árulni fog. A plusz bevételt én xanaxra költöm...

Tony Almeida 2016.11.24. 08:02:59

Belegondoltatok abba, hogy közben a kismama otthon a nem tudja kimosni a síró kisgyerekek plüss kiskutyáit... :'-(

Manyecs 2016.11.24. 08:51:05

@The Crazy One 3om: te figyejjé én is, nézem-nézem a pénztároscsajt, mán fél éve jóba vagyunk, oszt rájöttem hogy honnan ismerős hát EZ költözött be a páromhoz egy napra amikor doPta a pasija! mosmiaxart csináljak???? :D

Manyecs 2016.11.24. 08:51:05

@The Crazy One 3om: te figyejjé én is, nézem-nézem a pénztároscsajt, mán fél éve jóba vagyunk, oszt rájöttem hogy honnan ismerős hát EZ költözött be a páromhoz egy napra amikor doPta a pasija! mosmiaxart csináljak???? :D

The Crazy One 3om 2016.11.24. 09:01:21

@Manyecs: addig cselekedj, amig nem fagy. Aztán egy cseppet nehezebben lehet ásni...

Manyecs 2016.11.24. 09:04:16

@The Crazy One 3om: :DD elég ha csak megemlítem onnantól kezdve pénztárhiánya lesz erősen..:D

joska61 2016.11.24. 09:18:51

"Pont azért rendeltem az E-digitaltól, mert el akartam ezt a hercehurcát kerülni, megbízható helyről szerettem volna megkapni a rendelésem." Muhaha :-D

Manyecs 2016.11.24. 09:33:52

@joska61: igen.. én is itt dobtam le a láncot. A bendegúz kollégának meg szaggat az állatospornó na arról bezzeg nem írnak poszt:( ..ON

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.11.24. 10:05:36

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Nekünk az esőbeálló hulladékából csináltak egy cipősdobozt...
@The Crazy One 3om: Miért lenne letojva? Hóvégén csak megjött neki, és örült.

zserzsenne 2016.11.24. 10:42:04

leírom századjára is: www.markabolt.hu
Pénteken délután tönkrement a mosógép, kinéztem net-en, szombaton személyesen is megnéztem és kifizettem, vasárnap délután mostam.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.11.24. 11:27:59

@zserzsenne: "vasárnap délután mostam"

Miért? Túl sokára igérték a kiszállítást, és addig rédrohadt volna a szennyes? Egy-két hetet kibír a büdöszokni.

Manyecs 2016.11.24. 12:41:42

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: láccik hogy nem volt még kamasz fiad csak lányod.:D...a borz sírva könyörögne néha a receptért..

The Good Boy 2016.11.24. 13:09:38

nekem múlt hét közepén halt meg a mosogatógép. vagyis valahol alul kilyukadt.
csütörtökön végignéztem a közeli megyeszékhely elektronikai boltjait. amilyet (tudásra) szerettem volna, az vagy nem volt, vagy volt, csak drágábban, mint a neten, vagy hasonló árban, de kicsiny falumba történő kiszállításért külön fizetnem kellett volna, úgy pedig már ismét drágábban jött volna ki. Ezért szétnéztem a neten, megvárva az e-digital múlt péntekre előrehozott black friday akcióját is (onnan, mint lelkes homárolvasó nem szívesen rendeltem volna, de azért kiváncsi vártam, náluk mire lehet ezen a napon számítani). Nos. az edigitalnál 1 azaz egy darab mosogatógép volt az akcióban, nekem pont nem olyan kellett volna, ezért szétnéztem a nem akciós termékek között is. Ott találtam 3 fajta, nekem megfelelőt, ingyen kiszállítássál. az euronics oldalán is kettőt, (aznapi rendeléssel mindenre ingyen kiszállítássál-régi termék igény szerinti elszállítással /ezzel éltem volna, de mivel még nem "vertem szét" a konyhabútort a régi kiműtése miatt, sajnos így nem volt ez a jó opció, de ez se baj, a helyi iskola minden évben összegyűjti a rossz háztartási eszközöket és legalább kis pénzt az enyém után is kapnak majd). Végül a hülyebolttól rendeltem, alapáron egy évvel hosszabb garanciával, mint a másik adta volna, előre történő kártyás fizetéssel (igen, náluk ezt be mertem vállalni, ediginél nem mertem volna, pont a hasonló dolgok miatt, mint ahogy a poszter járt), és tegnap szépen meg is érkezett a termék. no izgalom, mindenről tájékoztattak (a hülyebolt emailben, a kiszállítócég telefonon), semmi kétely idegeskedés.
nem értem, aki tud a homár létezéséről (mint a poszt-ter), az miért nem tájékozódik először itt??? nem kellett volna méteres hosszú posztot szülni! de legalább heppiend lett a vége (plusz majd az új poszt a jövő hónapban a csilliónagy összegű telefonszámla miatt, amit az ügyifogyi szolgálattal folytatott. Komolyan, nekem eszembe se jutna edigital, mall, meg emagról rendelgetni. És nem azért, mert nem kapnám meg, hanem elsősorban az ügyfélszolgálatuk, meg a garanciakezelésük miatt. de kinek a paplan, kinek a pap simogató keze.

The Good Boy 2016.11.24. 13:13:32

@joska61: ez nekem is fájdalmas volt, mint bokszolónak egy jól sikerült jobb egyenes. még mindig szédeleg a fejem ettől a mondattól... nem csak átfutott rajtam, hanem bent maradt. edigital, mint megbízható hely. hova lehet zsákszámra a vigyorgó smájlikat dobálni érte?

The Good Boy 2016.11.24. 13:19:22

@Tony Almeida:
de terhes már ismét?
és átadták neki a villamoson a helyet?
megannyi fontosch kérdés

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.11.24. 13:24:10

@Manyecs: :))

Akkor csak kicsit koszos a farmer, ha a sarokban megáll. Ha igazán koszos, akkor elindul.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.11.24. 14:23:40

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: A szennyes jól elvan, de mit vegyek fel, amikor kifogyott a tiszta? Csináljak olyan tisztacserét, mint a seregben volt?

Manyecs 2016.11.24. 14:33:38

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: jó de a fiam szétdobálja a tisztára-mert én b.szok helyette elpakolni ő szintén:D.- szóval szaglás útján szoktam megállapítani melyik a koszos zokni!!! Felér a legdivatosabb fogyókúrával :D kicsit el is homályosul a látásom olyankor :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.11.24. 14:46:24

@Csokis: Igen. Szovjet tisztacsere: Iván alsógatyát cserél Szásával.

Egyébként férfiaknak nem kell naponta tisztát húzni, elég hetente, mikor megfürdenek. :))

@Manyecs: :))

Na de hova tűnnek a zoknik párjai mosás után? Darabra megvan, de egy pár sincs.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.11.24. 16:10:03

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Ugyan nem engem kérdeztél, de pár éve itt elég alaposan kivesézték a témát. forum.index.hu/Article/showArticle?t=9016293
De brit tudósok is vizsgálták a kérdést: www.nlcafe.hu/oltozkodjunk/20160429/fel-par-zokni-eltunes-magyarazat/

Csorba Piroska (Kaláka): Reggel csak fél zoknit találok

Esténként a sötétben megjelenik
a nagy zoknifaló.
És a zoknijaim sajnos eléje másznak.

Reggel azért nem találom sehol
A fél zoknimat.
Persze az is lehet, hogy
Az ágyneműtartó mögött reszketnek
A nagy zoknifalótól.

A legjobb, ha az embernek valamennyi zoknija
Egyforma színű.

joska61 2016.11.25. 10:37:38

@Manyecs: @The Good Boy: Hát látjátok... Megyek is feketepéntekezni az emaghoz :-D Nem... Inkább a HelloBlackFriday. Megnézem azoknál milyen eksönök vannak. helloblackfriday.hu

Sir Gombóc 2016.11.26. 00:17:29

@The Good Boy:

Érdekes, mert nekem meg épp a hülyebolttal volt az, hogy a raktáron levő terméket épp a maximális határidő lejárta előtt (több mint 1 hét után) szállították ki. Míg az e-nél 3 napon belül mindig minden megjött.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu