Tékozló Homár

Nyom nélkül ügyintéz a Voda

2016.12.02. 12:26 | Homár Hilda | 30 komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Vajon miért nem kapott számlát Klaudia Monoron? És, hogy lehet, hogy nemcsak a számlának, hanem az egész vásárlásnak nincs nyoma? Vagy az van, hogy Klaudia csak álmodta az egészet, vagy valaminek nagyon utána kéne nézni a rendszerben.

Tisztelt Szerkesztők!

Ezt a levelet küldtem meg a mai napon Vodafone Magyarország Zrt részére, használják nyugodtan,  amennyiben tudják,  hátha az Önök oldalán keresztül hamarabb kapok választ.

Üdvözlettel:

M. Klaudia

Tisztelt Vodafone Magyarország Zrt!

Panasszal szeretnék fordulni Önökhöz. Azért írásban,  mert sajnos kétszer hiába jeleztem telefonon az ügyfélszolgálatukon,  választ nem kaptam és nem foglalkoztak kellő mértékben a problémámmal,  amely egyébként teljes mértékben a Vodafone-t terheli.

2016.07.10.  napján lejárt a hűségem a 0670/XXXXXXX telefonszámomhoz. 2016.08.11. napján bementem a Monoron található Vodafone üzletükbe, hogy készüléket szeretnék vásárolni. SONY XPERIA XA telefont szeretnék venni és tarifát is váltanék, mert akkor még Red Basic EU + tarifában voltam és kértem a Go + B tarifába való átváltást. Az Ügyintéző (elvileg XXXXXX)  azt is mondta,  hogy 2GB internetre vagyok jogosult a rendszer kimutatása alapján.

Ekkor még minden jól ment,  röpke 1,5(...) óra alatt sikerült elintézni a készülékváltást,  megkaptam a számlát 1ft-ról,  ugyanis szerződéshosszabbítás történt,  valamint a készülék Jótállási jegyét (sorszáma: XXXXX) Szerződést nem kaptam meg,  ugyanis tableten kellett aláírnom és azt mondták,  hogy e-mailben fogják elküldeni nekem,  így megtörtént az adatok egyeztetése is,  és nagy nehezen sikerült végre a korábbi budapesti címe​met is javítani a jelenlegi vasadi címemre.

2016.09.07. napján kaptam egy üzenetet,  hogy "a csomagomban foglalt adatmennyiség 80%-át felhasználtam." Mivel az Ügyintéző elmondása szerint 2GB netemnek kellett volna lennie,  gyorsan bejelentkeztem a Vodafone fiókomba,  ellenőrizni annak a tényét,  hogy módosították-e a korábban megbeszélteket. Kiderült,  hogy nem hogy az internetet nem emelték meg,  de a tarifacsomagomat sem változtatták át a rendszerünkben.

Ezen a napon felhívtam az ügyfélszolgálatukat,  hogy ellenőrizzék le ők is,  valamint,  hogy megkérjem őket,  hogy küldjék ki újra számomra a szerződésemet., mert akkor még 1 hónap után sem kaptam meg az e-mail címemre.  Telefonon azt a tájékoztatást kaptam,  hogy nem látják a rendszerben, hogy készüléket váltottam volna sőt azt sem, hogy tarifát módosítottam, valamint még egy korábbi telefon van megadva (LG), amit már régóta nem használok és fizetem még rá a készülékbiztosítást (...) Megkérdeztem,  hogy jól gondolom-e, hogy akkor a jelenlegi nem 2 forintot érő telefonomra nem fizetem a készülék biztosítást, amit külön kértem, és hogy jól értem azt, hogy jelenleg bármikor bemehetnék vásárolni egy másik készüléket, hiszen a rendszerük nem mutatja, hogy váltottam volna tarifát, illetve, hogy hosszabbítottam a szerződésemet? Erre azt a választ kaptam, hogy 'igen - kis szünet - az kemény". Jeleztem, hogy nem kaptam meg a szerződésemet, és ha jól emlékszem - mert már régebben volt - azt a választ kap​tam, hogy várjak még, valamint, hogy ha bemegyek valamelyik Vodafone márka üzletbe (ami Budapesten van legközelebb) kinyomtatják ingyenesen nekem. Én mondtam, hogy nem fogok bemenni.

2016. október közepén hívtak a Vodafone-tól, már megörültem, hogy módosították az adatokat és a tarifámat, de ismét csalódnom kellett. Azért hívtak, hogy felkínáljanak nekem egy másik tarifát, és készülékváltási lehetőséget, MERT LEJÁRT A HŰSÉGEM!!! Ami elvileg 2016.08.11. napjával meghosszabbításra került. 

Elmondtam a fent említett történéseket, kérdeztem, hogy ebből nekem lehet-e problémám, mondták, hogy nem és amint vissza jön a kolléganőjük, aki ezzel foglalkozik, visszahív és megoldják a problémát, ugyanis ők még azt látják a rendszerben, hogy nem váltottam, valamint, hogy egy LG telefont látnak, hogy az van a tulajdonomban, ami azóta már készülékbiztosítással lecseréltünk egy Vodafone Prime 7-es készülékre.

Természetesen a Vodafone engem azóta is hív.... A türelmem végleg akkor fogyott el, amikor 2016.11.02. napján kaptam egy​ ismételt sms-t, hogy az előfizetői szerződésemnek határozott időtartama lejárt, röviden, ha nem változtatok elfogadom az új ÁSZF-et és emelkedik a tarifám 2016.12.19-ét követően, 12.990 forintra.

Kérdésem, hogy lehet az, hogy ezek után még én fizessek pluszba, amikor nem képesek egy egyszerű készülékváltást, 2016.08.11. napja óta megoldani. Követelem Önöktől továbbá, hogy írják jóvá azt az internet mennyiséget, amit augusztus óta nem kapok, továbbá azt, hogy visszamenőleg írják jóvá a készülékbiztosításom összegét.

Úgy gondolom​, hogy ezen felül még az lenne a minimum, ha egy havi telefonszámlámat jóváírnának. Kérem az ügy kivizsgálását, amennyiben ez 30 napon belül, azaz 2016.12.05. napjáig nem történik meg, kénytelen leszek módosítani a tarifámat, valamint továbbítani fogom a panaszomat a fogyasztóvédelem felé. 

Örülnék, ha vásárolhatnék még egy készüléket, félre ne értsenek, de kérdezem én akkor ezek szerint, aki Monoron vesz készüléket, annyit vesz, amennyit szeretne és akkor, amikor akar? 

Bízom benne, hogy írásos formában talán foglalkoznak a régi hűséges ügyfelek panaszaival, mert az aktivitásuk telefonon keresztül, annak ellenére, hogy telefonokat forgalmazó cégnek vallják magukat, nem éppen megfelelő. Ezen levelemet, megküldöm az Önök felületén keresztül is - http//www.vodafone.hu/elerheto segeink/ugyfelszolgalat 

Üdvözlettel

UPDATE

Pár napja hívtak felajanlottak bruttó 19.000ft jovairast,  annak ellenére hogy már betoltottem a korhatart megkapom a tarifahoz járó 2gb netet, mert amikor kötni akartam,  még a korhatár alatt voltam. Először tolni akarták a hűségem, de elvileg negoldják, h az augusztus legyen a készülékváltás. Nekem kell bemennem a Vodafone üzletébe, hogy megkössék újból a szerződést, ugyanis az volt a gond, hogy aki csinálta, elkezdte a szerződéskötést, de nem zárta le.  Minderre december 19-ig van lehetőségem, különben automatikusan átáll Redre a tarifam, ami többe kerülne, és nem lenne kijavítva a készülékbiztosításom sem,  ami egyébként augusztus óta nem volt elérhető.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorenz 2016.12.02. 12:31:03

Nem tudom eldönteni, hogy ez az egész vodás dolog kifigurázás, vagy szimpla hülyeség.

Terézágyú 2016.12.02. 12:38:24

Szóval nem volt lekönyvelve a voda rencerében, hogy a pószter átvett tőlük egy vadiúj telefónt?....

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.02. 12:39:54

Kíváncsi vagyok, ha a vevőnek especiel nincs ímélcíme, akkor vajon hogy küldik ki a szerződést?

enrico palazzo 2016.12.02. 12:40:44

"Ekkor még minden jól ment, röpke 1,5(...) óra alatt sikerült elintézni a készülékváltást, megkaptam a számlát 1ft-ról, ugyanis szerződéshosszabbítás történt, valamint a készülék Jótállási jegyét (sorszáma: XXXXX) Szerződést nem kaptam meg, ugyanis tableten kellett aláírnom és azt mondták, hogy e-mailben fogják elküldeni nekem"

Azt mondták...

"Mivel az Ügyintéző elmondása szerint "

Elmondása szerint...

"Elmondtam a fent említett történéseket"

Elmondtam...

"kénytelen leszek módosítani a tarifámat, valamint továbbítani fogom a panaszomat a fogyasztóvédelem felé. "

Eddig sem tudtad módosítani. A fogyasztóvédelem fogyasztói jogvitával nem foglalkozik, de amúgy mi a panasz? Ja, hogy semmiről nincs papírod, vagy leveled, csak szavak. Hát...legközelebb talán ne írj alá úgy semmit, hogy nem kapsz belőle egy pédányt. Majd elküldik emailben? A homár amúgy nem egy rövidítés? Hülye, olvasninemakaró, magyar, átbaszott retardátltak?

Terézágyú 2016.12.02. 12:41:16

@Tehetséges ugandai buzi:
akkor lehalna a voda rencere...

de lehet, hogy akkor azonnal felánlanának neki egy vodás emilcímet. ha van olyan egyáltalán.

Terézágyú 2016.12.02. 12:45:25

@enrico palazzo:
"amúgy mi a panasz? Ja, hogy semmiről nincs papírod"
De, van papírja: "megkaptam a számlát 1ft-ról, ugyanis szerződéshosszabbítás történt, valamint a készülék Jótállási jegyét"

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.02. 12:46:27

Nyilatkozom, hogy nincs e-mail címem, számítógépem, internet-előfizetésem (se vezetékes, se mobil adatcsomag). Még csak okostelefonom sem.

Akkor vajon hogy küldik ki elektronikusan?

enrico palazzo 2016.12.02. 12:53:52

@Terézágyú: A számlát én is olvastam, most már a jótállási jegyet is, de mondjuk sokat segít, ha a mondat végére pont kerül. Viszont, ha nincs szerződés, ami a konrétumokat tartalmazza, akkor ez így szerintem kevés. Illetve szerződés van, csak nem ismeri.

Terézágyú 2016.12.02. 12:59:04

@enrico palazzo:
"sokat segít, ha a mondat végére pont kerül"

Ez teljesen jogos felvetés.

Manyecska. 2016.12.02. 13:01:46

Akkor ez a hétvégi?

EurósParaszt Lite 2016.12.02. 13:31:14

Most tehat akkor igy most szoval Prime7 vagy Sony XA? A helyzet az, hogy annyira profi vagyok, hogy ugyintezoi csakbemondasra nem hiszek el semmit, valamilyen fajta, egyeb csatornan jovo visszaigazolasra, egybecsengesre is szuksegem van. Van olyan persze, hogy a szavukra kell hagyatkozni. Nagy konszern, ecetera, Ecet Erika, de ez is csak azert van mert mar megint egy hulyeostoba, felelotlen leanypicsa uzemel a rendszerben. A posztolo vissza is elhetett volna a heljzettel. Nem hiaba nem vagyok vodafonos, sot, semilyenes. Kurva jol nyomom.

EurósParaszt Lite 2016.12.02. 13:40:32

@Tehetséges ugandai buzi: akkor ironikusan kuldik ki.:)
ja, hogy kulon njilatkozat kell iljenrol mar! Mint az ujmunkahely eseten: ha nem vagy rajta arckonyvon es/vagy nem hasznalaod aktivan a profilod (tehat eled az eleted online, ahogy az atlaghulye es osztasz meg minden szart ugy es ahogy az atlaghulye), nos, akkor mar gyanus vagy. A rendszer reszenek kell lenni es idomulni. En meg volt, hogy valakit nem vettem fel, epp iljen miatt. Na hoppa, mondom forditott nap van. Arrol inkabb nem is szol a famam, hogy en hany helyrol esnek ki eleve, ha ilyen sikon nezzuk a dolgokat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.02. 14:03:46

Valaki mondja meg, poszter miért nem ment be, és vett még egy 1 forintos készüléket hűséggel?

bendeguz75 2016.12.02. 14:08:52

En vettem volna egy zsir uj keszuleket amikor hivtak, hogy lejart a huseged a masikat meg eladtam volna.

Szarazkoro 2016.12.02. 15:31:20

En mocskos modon lehuztam volna oket meg 1 teloval, a kapottat meg eladnam. Azanyamuristenit!

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.12.02. 16:15:33

@Szarazkoro: egyel? szerintem ezek képesek lennének évekig ezt játszani, 3 havonta lehetne új készüléke a poszternek :D.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.02. 16:47:13

A The Sun azt írja, a Chapecoense tragédiáját az okozta, hogy az egyik játékos a feladott poggyászában felejtette a videojátékát, és a keresgéléssel túl sok idő ment el, ezért nem tudott tankolni a Kolumbiában lezuhant gép. Az volt a terv, hogy a cobijai repülőtéren leszállnak tankolni, de a húszperces késés miatt a reptér bezárt, mire a közelébe ért a szerencsétlenül járt járat.

Szarazkoro 2016.12.02. 19:47:47

@onlajnok: igazad van! Megéri Monorra utazni :)

Szarazkoro 2016.12.02. 19:54:17

Klaudiát sem az eszéért szeretik

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.12.02. 20:10:17

@Szarazkoro: Vasad Monortól 5 km-re van. Ezen megy a nagy rinya. Hát akinek ennyit se ér meg, az annyit is ér.

szombi 2016.12.02. 20:33:43

Talán nem volt térerő: vodás mobilnettel nem lehet számlát kiállítani Monoron. De UPC-s nettel (42-es körzet) sem...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.03. 03:55:41

"...Követelem Önöktől továbbá..."
és közben hisztizek, seggem verem a földhöz, ordít a számba szorult féreg.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.03. 03:58:39

@Tehetséges ugandai buzi: lebuktál b+. Itt posztolgacc, tehát van legalább egy netképes eszközöd. A netet meg lehet, hogy a szomszédtól lopod (szólok is maj' neki) :P

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.03. 09:16:29

egy nő rénszarvasos dekorációt akart venni az irodába ahol dolgozik, de valahogy sikerült neki két valódi rénszarvast rendelnie. Ráadásul ez csak akkor derült ki, mikor a két állat megérkezett, így szegényeket a cég biciklitárolójába állították, míg kiötölték, hogy akkor most mi legyen.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.12.05. 08:59:23

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Tényleg, miért is ne? Legfeljebb azt is kiszámlázták volna annak a múltkori szerencsétlennek, akinek a nevére bevásárolt valami csaló.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.05. 09:04:13

@Csokis: A Voda a szerencsétlen. Ők szívják meg, mert kupleráj van náluk.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.12.05. 12:46:55

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Ebben a meccsben az ügyfél sosem nyerhet. Max kihúzza döntetlenre. Ez nem Amerika, ahol simán a nyakukba lehetne akasztani egy kártérítési pert a szopásért, a lelki nyomoromért, meg a rossz hírem keltéséért.
süti beállítások módosítása