Tékozló Homár

Kidobták a laptopozókat a postáról

2016.04.22. 16:07 | Homár Hilda | komment

magyar_posta_1_1_1.JPG

Féltékeny a posta az internetre vagy mi?

Sziasztok,

Első alkalommal írom meg a panaszom, mert ritkán dühít fel ennyire ami történt, de mivel itt nem csak ellenem, hanem családom nyugdíjas tagjaival szemben történt az eset, egy Postahivatalban, nem bírom tétlenül hagyni a dolgot. Történt ugyanis, hogy a postai biztonsági őr, egy túlbuzgó, magát mindenhatónak képzelő biztonsági őrként dolgozó nő, távozásra szólított fel minket a Posta ügyfélvárójából csak azért, mert laptopon meg akartunk valamit nézni.

A rövid, de annál felháborítóbb történet úgy kezdődik, hogy legjobb barátommal és a feleségem nyugdíjas szüleivel mentünk be a postára, hogy elintézzünk nekik egy ügyet a Postán. Sorszámot téptünk, majd elintéztük a dolgot.

Olvasson tovább!

Na, így tényleg jobb lenne az Elmű és az ügyfelek élete!

2016.04.22. 11:56 | Homár Hilda | komment

elmu.jpg

Kedves Elmű-Émász Energiaszolgáltató! Olyan jó lenne, ha megszívlelnéd az elégedetlen, de higgadtan és összeszedett fogalmazó fogyasztód konstruktív javaslatait!

Tisztelt  ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálat!

A minap egy barátom (vevőazonosító 2600704751, a meghatalmazásából én jártam el) lakását, egy elnézett januári kifizetetlen számla miatt lekapcsolták a hálózatról. Azt nem vitatom, hogy a lekapcsolás a belső szabályzatuknak megfelelő volt, az ügyintézés és a történések alapján szeretnék azonban néhány észrevételt tenni, továbbá konstruktív javaslatot megfogalmazni. Leginkább azt nehezményezem, hogy a lekapcsolás előtt egyetlen tértivevényes levélen kívül SEMMILYENmás úton vagy formában nem próbálták meg megelőzni ezt. Mintha önöknek érdekében állna bajlódni a szerelővel, továbbá a le és visszakapcsolással…

Olvasson tovább!

Nekem mint bejelentőnek nincs jogom????

2016.04.21. 15:00 | Homár Hilda | komment

super-mario-igra-voprosiki.jpg

Az emberek nagy rész csak panaszkodik, panaszkodik, de ennél tovább nem jut. Róbert azonban egészen a hivatalos fogyasztóvédelmi bejelentésig is elment. Rendhagyó módon a meglepetés ott várta. De vajon miért?

Sziasztok!

Gondolom párszor találkoztatok extreme digitalos panasszal, na én még a fogyasztóvédelemhez is írtam.
2015.12.12.-én megindították az eljárást. Eltelt 2 hónap, így rákérdeztem, hogy mégis mi a helyzet. Jött is válasz:

A mai napon elküldött levelére válaszolva az alábbiakról tájékoztatom:

A Főosztályunkon 2015. december 12-én, BPO/001/10228-2/2015. számon megindult eljárásban a 2016. január 20-án kelt, BP/FOGY/0498-2/2016 számú határozatban 100.000 Ft fogyasztóvédelmi bírság megfizetésére köteleztük a vállalkozást, ezen túlmenően köteleztük a Zrt.-t arra, hogy az általa hirdetett termékek szállítására vonatkozó valós adatot, információt tüntesse fel.

Kérem tájékoztatásom elfogadását

Olvasson tovább!

Kéményseprőt nem láttam, szerencsét se találtam

2016.04.21. 11:36 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-04-21_11_06_03.png

Gyerekkorom egyik kedvenc könyve volt Gazdag Erzsi Mesebolt című kötete. Egy verset gyűlöltem csak belőle, az elkódorgott füstgyerekről szólót, de azt annyira, hogy mindig összefogtam a lapokat, csak látnom se kelljen a felhőn magányosan sírdogáló kiskéményseprőt. Aztán oviban megtudtam, hogy "kéményseprőt látok, szerencsét találok", persze csak, ha a rigmust mondva hármat tekerek egy gombomon, és addig nem is engedem el, amíg  három vakablakot (vagy könnyített, de persze csak kisebb szerencsét hozó verzióban három szemüveges embert) nem látok, ami végképp megalapozta gyengéd érzelmeimet a fekete ruhás, bakancsos férfiak iránt.  A gyerekkori beidegződések bitangerősek, szóval mi tagadás, máig elég megbocsátó vagyok a kéményseprőkkel, de azért szakikáim, egy óvodába kétszer nem bejutni, azért tényleg már....

Kedves Homár!

Pár éve a Homáron már leírtam a saját esetemet, amikor a kéményseprő elmondása szerint nem tudott bejutni. Én akkor végig otthon voltam és vártam, de csak cetlit találtam. A történet akkor békéltető testületnél végződött.

Úgy érzem, most sikerült a Főkétüsznek szintet lépni. Gyermekem egy olyan óvodába jár, ami kívülről családi háznak látszik. Ha a gyerekek elmennek sétálni az erdőbe az egyik óvó nénivel, akkor is mindig van valaki az óvodában. Az óvodának egy kapucsengője van, ami a házon belül és a kertben is csörög. Annyira hangos, hogy a kert minden sarkában jól hallható.

Olvasson tovább!

Észt és magyar nem két jóbarát

2016.04.20. 14:52 | Homár Hilda | komment

telekom_logo_2013_svg.png

Legalább is a Telekomnál, ami valami rejtályes oknál fogva nem támogatja, hogy Gabi telefonon tartsa a kapcsolatot az észt barátaival.

Sziasztok,

Mivel már több, mint egy éve húzódik, nem mondhatják, hogy nem voltam türelmes.

Telekomnál van 2 éves hűségidőm, ami pár hónap múlva lejár. Korlátlan csomagom van belföldre, a nemzetközi hívásokat pedig rendszerint extraként felszámítják, ez így is normális.

2015. január óta vettem észre, hogy valamiért nem mindig enged külföldre telefonálni az országból. Először nem volt nagyon tetten érhető, mert hol engedett, hol nem, de végül 2015. nyarától semmilyen észt számot nem enged hívni (se mobil se vezetékes). Észtország bár pici, de tagja az Európai Uniónak. Ahogy Magyarország is. Az Uniós egységesítés kapcsán pedig az ember azt hihetné, hogy korlátlanul hívhat bárkit ingyen az Unióban, ehelyett még mindig 200 forint egy perc nemzetközi hívás az Unión belül, ha egyáltalán lehetséges.

Olvasson tovább!

Napi fúj: fémforgáccsal turbózott kenyér a Sparból

2016.04.20. 09:50 | Homár Hilda | komment

spar-logo_svg_1.png

A  Spar sokáig példaértékű cégnek számított panaszkezelésből, erre most rövid időn belül ez a második eset, hogy az üzletben történtek mellett a kommunikációból sem vizsgáznak túl jól. Mi történhetett?

Budapesten élünk, alkalmanként Tiszafüredre látogatunk. Március közepén a hosszú hétvégét is ott töltöttük, a Pestre való visszaút előtt vásároltunk a helyi Sparban - többek közt - egy fél kilós félbarna kenyeret. 

Este Budapestre visszaérkezvén jó étvággyal nekiláttam a vacsorámnak, amihez ebből a kenyérből is fogyasztottam. Az egyik falatnál valami karcolta belül a számat, megnéztem, egy fémszál volt. Alaposabban szemügyre vettem a kenyeret, és találtam benne még egy fémszálat, ezt le is fotóztam. Bele volt sütve a héjába. Egyet lenyeltem, szerencsére nem lett tőle később bajom (belegondoltam, hogy ez még a jobbik eset, hogy nem a feleségem nyelte le, aki az öt hónapos kisfiunkat szoptatja, annak beláthatatlan következményei lehettek volna…). A másikat lefotóztam, és megtartottam bizonyítéknak, ha esetleg a Spar kéri, de nem kérte.

Olvasson tovább!

Tisztelt CBA! / Kedves Ügyfélszolgálat!

2016.04.19. 16:01 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-04-19_15_42_01.png

Csudálatos és alapos elemzés a Dózsa-István sarkon található CBA abc-ről. Én ugyan soha nem jártam ebben az üzletben, de tudom, honnan koppintották! Igaz, a Katona József utcai Reál végül hiába hozta évekig hiba nélkül ezt a lehangoló fílinget, végül úgy bezárták egyik napól a másikra, hogy még csak különösebb űrt sem hagyott maga után. 

Tisztelt CBA! / Kedves Ügyfélszolgálat!

Gratulációmat és köszönetem szeretném kinyilvánítani Önök felé az egyik üzletükben tapasztalt lenyűgöző teljesítményük okán. A mai vadkapitalista, elképesztő versenyt diktáló világunkban ugyanis valóban LENYŰGÖZŐ, hogyan tudnak egy olyan pöcegödörhöz hasonlító helyet nyereségesen üzemeltetni, mint VII. Dózsa György út 54. szám alatti, valamelyik rendkívül jóképességű partnerük által üzemeltetett üzletük. Bár -ha jobban belegondolok-, az üzletet vezető cirkuszi majomnak nincs is olyan nehéz dolga!

Olvasson tovább!

Egy véletlenül Vidanet-ügyféllé váló előfizető sirámai

2016.04.19. 10:37 | Homár Hilda | komment

download_1.png

Semmi különös, csak a hétköznapiságában, unalomigismételtségében hervasztó valóság.

A düh beszél belőlem, de szerintem érthető. Volt már lehetőségem jó pár internet szolgáltatót kipróbálni (UPC, Telekom, Datanet, Nordtelekom, etc..) de ezek közül is a legszánalmasabb a Vidanet volt.

A megboldogult Nordtelekom előfizetésem elkezdett vándorolni cégről - cégre, szinte évente, míg végül kikötött a fent nevezett garázscégnél. A vándorlás előtt általában levelet, e-mail -t, sőt jobb esetben telefonhívást is kaptam a szolgáltatótól, hogy közöljék velem a "jó hírt". Vidanet-től semmilyen ilyen jellegű értesítést nem kaptam. Az előző szolgáltató még odaböffentett egy e-mail -t, amiben tudatta, hogy akkor ő most átadott a Vidanet -nek. Nagyjából ennyi! Se szerződés, se valamilyen hivatalos értesítés. SEMMI! 

Olvasson tovább!

Tyga és a farokarcúak/Frissült a fogyasztóvédők tanácsával

2016.04.18. 15:09 | Homár Hilda | komment

11224671_927529127288739_1556835024839964204_n.jpg

Tyga egy menő amerikai rapper, aki elvileg tavaly május 17-én lépett volna fel az a PeCsában. A koncert elmaradt. Majd a június 23-ára meghirdetett pótbuli is. Ezzel kapcsolatban a szervező Crazy Stylez elég érdekes stílusban kommunikált a Facebookon, majd az egészre rátett még egy lapáttal, amikor az erről beszámoló Index-cikk szerzőjét sikerült lefarokarcúznia, de ez csak egy mellékszál. A lényeg, hogy később belengettek egy augusztus 2-ai időpontot a fellépés pótlására, majd felbukkant egy októberi dátum is, de Tyga csak nem jelent meg Budapesten. Itt nálunk persze nem emiatt van poszt a dologról, hanem mert az elővételben 8500 forintért megvett jegyek visszaváltása sem megy igazán zökkenőmentesen, és szerencsétlen, többszörösen póruljárt rajongók majd egy éve  futnak a pénzük után.

A legfrisebb hírek szerint egyébként Tyga júliusban tényleg jön Magyarországra  - igaz, most már nem a Crazy Stylez, hanem a Sziget szervezésében a Balaton Soundra.

Tisztelt Címzett!

Igazából nem is tudom jó helyre küldöm-e ezt az email, de megpróbálom, hátha lesz valamilyen ötlet mely segíthet!

2015.februárjában vásároltam gyermekemnek jegyet 8500.-ft-ért Tyga (USA) koncertjére ! 2015.május 17.-re szólt a jegy a Petőfi Csarnokba! A koncert sajnos nem lett megtartva a „sztár”magánéleti problémái miatt, azóta már négy új időpont is meg lett, de „sztárunk”csak nem tud ide érni!

A jegyet neten rendeltem. TIXA.Hu van a jegyre írva. 

Olvasson tovább!

Féléve keresi egy hibára a megoldást a Telekom

2016.04.18. 10:00 | Homár Hilda | komment

telekom-logo.jpg

Rövid. Velős. Abszurd.

Tisztelt Homár!

Újabb T-hom csoda.

2015 novemberében kértem egy harmadik set top box telepítést, amit meg is kaptam, azóta is jól működik.

2015 február ejején át akartam térni egy magasabb internet sebességre, aminek semmi akadálya mondták ők. Másnap visszahívtak, hogy van egy lezáratlan ügyem, még pedik a box. Nem tudják véglegesíteni, ezért átadták az informatikus csoportnak hibakeresésre az ügyemet. 30-40 sürgetésemre az a válasz, folyamatban van a hiba keresése. Minden visszahívásomra megsürgetjük volt a válasz.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása