Tékozló Homár

Felszámoltás alá került a hotel, csak a vendégeket elfelejtették értesíteni a dologról

2016.05.20. 15:22 | Homár Hilda | komment

3169979.jpg

Nincs kész a szoba időre? A wifi csak a recepció falára tapadva él? Hajszál volt a levesben? Nem tiszta az ágynemű? Mik ezek a problémák ahhoz képest, ha az ember érkezéskor azzal szembesül, hogy bezárt a hotel, ahova nyaralni indult, annyira, hogy felszámolják, úgyhogy a befizetett pénze is ugrott! A soproni Hotel Fagus honlapja már nem él, a nagy szálláskereső szájtok közül a Szállás.hu-t csekkoltuk, ott már nem foglalható, de ki tudja hányan lehetnek Ágiékhoz hasonló helyzetben?

Sziasztok! 

Lehet már Ti is tudjátok, lehet nem. 2016. május 9-től felszámolás alatt áll a Hotel Fagus Sopronban. Természetesen erről a pünkösdi hétvégére érkező vendégeket elfelejtették értesíteni, mint az a facbook oldalukon jól olvasható: 

Olvasson tovább!

70 ezres fejhallgató 3 ezerért?

2016.05.20. 09:48 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-05-18_18_53_44_1.png

Hát a hülyének is megéri! Kivéve a webshopot, ugye. Nem is adták oda. Az eset analóg a hirhedt Media Marktos esettel, ahol már megismerkedhettünk a feltűnő értékaránytalanság fogalmával. Itt csak ismétlünk, hogy tudjuk.

Tisztelt Homár Hilda,

Történt, hogy a Samsung Experience Store-ban nézelődtem, szerettem volna egy vezeték nélküli töltőt vásárolni. Keresgélés közben vettem észre, hogy egy régebb óta kiszemelt, ám eddig túl drágának titulált termék ára jelentősen leesett. A szokásos 69 900 forint helyett mindössze 3 ezer forintért lehetett megvásárolni.

Elütés, vagy nem, ezt nem hagyhattam ki, rendeltem belőle egyet, természetesen csináltam a folyamatról screenshotokat. Ezeken tisztán látszik a 3 ezer forintos vételár, és hogy a termék már benne van a kosaramban. Online ki is fizettem, levonták a 3000 forintot és megerősítő emailt is kaptam róla, amiben még mindig az alacsonyabb összeg szerepelt.

Olvasson tovább!

Óvatosan a Vodafone Európa Napijegyével!

2016.05.19. 14:49 | Homár Hilda | komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Igazán cseles a Vodafone, ha ez az Európa Napijegy nevű szolgáltatása tényleg így működik, márpedig eléggé úgy tűnik, hogy így.  Szóval, aki külföldre megy, az nagyon gondolja át, hogy mit szeretne, mert napi egy sms-sel egy hét alatt 8000 forintba fog kerülni a buli - még, ha az arról is szólt naponta, hogy kösz, ma sem kérem.

A roaming és a Vodafone, avagy egy szolgáltatás, amit csak önmagán keresztül lehet lemondani

Április végén Krakkóba mentünk osztálykirándulni, márpedig ha az ember külföldre utazik, óhatatlanul is találkozik  "Üdvözlünk ...ban a ... hálózatán!" jellegű SMS-ekkel a határ(ok) környékén. Most sem volt ez másképp, Szlovákiába érve jött is az SMS, amiben a Vodafone tájékoztatott, hogy külföldön vagyok, az aktív roaming tarifám pedig az Európa Napijegy, amely napidíja 990 Ft/nap, és jujjdejó, mert ezzel használhatom a hazai internetem és egységeim.

Olvasson tovább!

Mikortól él a szerződés: a telefonos megrendeléstől vagy az aláírástól?

2016.05.19. 09:35 | Homár Hilda | komment

telekom-logo.jpg

Olvasónk meggondolta magát a T-home-mal való telefonos megbeszélést követően, és le is mondta az előző nap megrendelt szolgáltatást. A Telekom viszont ezt nem igazán akarja tudomásul benni. Megkérdezzük, mennyire jogos ez.   

Szia!

Leírom a sztorimat mert már nem tudom hová fordúljak vagy mit lépjek remélem tudsz mondani valami bíztatót.

Február végén leadtam egy megrendelést a T-homnak telefonon adsl internetre, Netmánia S csomag, 2 évre önmagában 5400 Ft/hó a weboldal szerint.

Másnap meggondoltam magam, mert lett usb-s internetem, ezért gondoltam azonnal felhívom őket és törlöm a megrendelést és a megkezdett szerződés stb. Felhívtam őket, és azt mondták, hogy törölték, további teendőm nem lesz.

Olvasson tovább!

Minek a menetrend, ha nem aszerint közlekednek a buszok?

2016.05.18. 15:35 | homar herold | komment

enykk.jpg

Közhely, de az embernek minden esetben eszébe jut, amikor tömegközlekedési járatra várakozik feleslegesen, hogy ha ilyen szolgáltatást nyújtana egy mobilszolgáltató, vagy cipészmester, akkor nemhogy felkopott volna az álla, de hozzávágták volna már a cégért, mint Mekk mesterhez minden epizód végén. 

Az olvasói levél szerint úgy tűnik, az Északnyugat-magyarországi Közlekedési Központ is az utasok szívatásának szenteli tevékenységét.

 

Tisztelt enykk!

Hivatalos panasszal fordulok önökhöz! Mégpedig Győr 5-ös járat,Szent Imre út- József Attila utcai megállóhelynél tapasztalt 15-20 perces rendszeres késések miatt.

Olvasson tovább!

A bank, ami nehezen emészti az ügyfele költözését

2016.05.18. 09:07 | Homár Hilda | komment

erste.JPG

Az Erste azt állítja, hogy értik egymást valakikkel. Miklós levele alapján ezek a valakik nem az ügyfelek.

Kedves Homár,

Egy érdekes kis történetet szeretnék megosztani veled a magyar bankvilág legaljáról. Családunk minden tagja az ERSTE banknál vezette a számláját eredetileg. Ezzel nem is volt semmi probléma, mindaddig amíg nem akartunk sehova költözni.

Én 2003-2004 között Debrecenben voltam egy szakképzésen, és oda kértem át a bankkártyámat. Amit sikeresen be is rögzítettek, és utána kiküldték: a Szegedi bankfiókbam, mert a rendszer nem rögzítette, hogy Debrecenben kértem a bankfiókba. Persze vissza is ment Pestre. Ordibálás, káromkodás és az ügyintéző sűrű bocsánatkérése közepette nagy nehezen elintéztem, hogy mégiscsak megkapjam.

Olvasson tovább!

Az nem reptéri transzfer, ha a sofőr jóindulatán múlik, hogy az ember felszállhat-e a buszra

2016.05.17. 14:32 | Homár Hilda | komment

plusairportline_logo.jpg

Egy repülőút előtt vagy után csomagokkal megpakolva, időkeretbe szorítva az ember igazán nem vágyik még egy kis extrafaxnira, pláne, ha előre fizetett a dologért. Andrással együtt mi is kíváncsian várjuk a PlusAirportLine magyarázatát. 

Kedves Homár!

Az imént írtam az alábbi emailt egy reptéri transzfert biztosító magyar cégnek, melyről nem mondható el, hogy maradéktalanul biztosította volna szerződésben vállalt kötelezettségeit... A sztori kiderül a szövegből, amit alább közzé is teszek:

Tisztelt PlusAirportLine Kft.!

Szeretnék elfogadható magyarázatot kapni arra, hogy éppen egy hete, máj. 8-án 10:57-kor Pozsonyban landoló Ryanair-járat azon utasai, akik Bécsbe tartottak volna az Önöktől előzetesen megvásárolt -vagy legalábbis kifizetett- "jegyükkel", miért nem tudtak többletköltség nélkül hazautazni az Önök által biztosított transzfert igénybe véve!

Olvasson tovább!

Megbecsült láncfűrész sínylette meg a szervizt

2016.05.17. 09:41 | Homár Hilda | komment

husqvarna_560_xp_g_h110-0242_huge.jpg

A kertészeti és erdészeti termékek nem közeli barátaim, mert általában veszélyes elemek és rémes hangok jellemzik őket, így rettegéssel vegyes csodálattal tekintek kezelőikre, és mélyen bánt, ha ilyen csalódás éri őket. Természetesen a személyes viszonyuláson túl fogyasztóvdelmi szempontból sem oké a sztori.

Kedves Homár, és olvasók!

Ez év március elején elromlott, a régi de megkímélt Husqvarna Electric 1500 típusú láncfűrészünk. A motor nem forgott, a szénkefénél szikrázott. A készüléket beadtam javításra, a Tektormen Kft. üzletébe.(1239 Budapest, Haraszti út 149. ). Az üzletvezetővel megbeszéltem egy szénkefecserét, mint legvalószínűbb hibalehetőséget.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása