Tékozló Homár

UPDATE: Telefonos értékesítés Országos Telefonkönyv Kft. módra

2016.08.05. 15:55 | Homár Hilda | komment

shutterstock_47871322.jpg

Az alábbi levél szerint netes telefonkönyvi megjelenést próbálnak rátukmálni a kősziklánál kicsit is kevésbé határozottakra, majd fenyegestéssel pénzt behajtani. 40.000+áfa, vagyis 50.800 ft a tanulság ára.

Update: A poszt korábbi verziójába a Telefonkönyv Magyarország Kft.-ről szóló posztokat említettünk és linkeltünk, helytelenül. A hibáért elnézést kérünk az Országos Telefonkönyv Kft-től.

Újfajta telefonkönyves csalásra szeretném felhívni a figyelmet: ha az Országos Telefonkönyv Kft. hív telefonon, jobban teszi mindenki, ha nem mond semmit, és azonnal lecsapja a kagylót. 

A cég üzletpolitikája ugyanis abból áll, hogy felhívják a nyilvános cégjegyzékben szereplő kis cégeket - ahol valószínűsíthetően nincs külön szervezet, és a cég képviselője veszi fel közvetlenül a telefont -, aztán megpróbálják beugratni, és egy amennyire kéretlen, annyira értelmetlen és túlárazott „szolgáltatást” rásózni.

Olvasson tovább!

Nemlétező karambolt vízionált a kocsira az AAA

2016.08.05. 09:53 | Homár Hilda | komment

2d5ae8c8-2869-4e90-ba05-9e2efdf60903.jpeg

Az AAA Autó régi barátunk. Eddig főleg lehetetelen hosszú ügyintézéssel, a kecsegtető árajánlat utáni kiábrándítóan alacsony valódi ajánlattal, és a folyamatosan nyomás alatt tartó ügyfélkezeléssel került be hozzánk. Levélírónkkal extrémebb dolog történt.

Tisztelt Homár!

Történetemmel azoknak az autósoknak szeretnék segíteni, akik az AAA autónál próbálnak meg a jövőben autót beszámíttatni illetve vásárolni. 

Feleségemmel elhatároztunk, hogy ha már egyszer bővül a család, akkor a kis Punto-nkat beszámíttatjuk egy az itteni telephelyen eladásra kínált 3 éves Kia Ceed-be, és akkor nem a kocsihoz kell majd vennünk babakocsit, hanem bármilyen babakocsit választunk, az be fog férni a kombi autóba. Előtte nem olvasgattunk neten véleményeket az AAA autóról, adtunk egy esély nekik.

Olvasson tovább!

Sávosodás, mint sajátosság 160 000-ért

2016.08.04. 14:51 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-08-03_18_55_26.png

Hát szerintem kevés ember állná meg, hogy ne folyamatos szitokszavakkal cifrázva mesélje el a sztorit arról, hogy a zavaró jelenség, ami miatt szervizbe vitte a gépét, szóval az a rohadt idegesítő kis izé nem hiba, hanem sajátosság. Tudod, mit csinálj a sajátosságoddal - süvítené a többség. De Dalma nem. Le a kalappal előtte!

Kedves Tékozló Hilda!

Kérlek, oszd meg a történetem, mert nem tudom ezt az „ügyfélkezelést” szó nélkül hagyni: Nem csak magam miatt, hanem, hogy mások ne „dobjanak ki” százezreket, úgy hogy utána egy hiba esetén a cég törvényi kötelezettségét figyelmen kívül hagyva, inkompetens módon szóba se álljon vele…

Lenovo laptopot vásároltam 2015. március 18-án eredetileg 2 éves garanciával, 159 900 Ft-ért. Hét hónap telt el, mikor a probléma jelentkezett. A szervizt háromszor járta meg a készülék, még mindig ugyanaz a hiba, mint amivel először bekerült, csak most még rosszabb. Röviden vázolom a részleteket:

Olvasson tovább!

Ember legyen a talpán, aki kibogozza, hogy mit is akar mondani a Mobilbirodalom

2016.08.04. 09:35 | Homár Hilda | komment

jk.png

Az, hogy a Mobilbirodalom olyan stílusban levelezik ügyfeleivel, mint más a haverjaival, szórakoztatóan furcsa csak, mert elsősorban mégiscsak mobilértékesítés és szervizelés az ő munkájuk, de hogy utóbbit se végezzék el rendesen, azért az elég gáz.

Kedves Homár!

Szeretném megosztani veled történetemet azzal kapcsolatban, hogy a Mobilbirodalom Kft. hogyan (nem) javít garanciális mobilkészüléket.

Történt, hogy 2015 januárjában vásároltam tőlük egy Sony Xperia M2 Aqua készüléket, ami tökéletesen működött. A készüléket egy újabb vásárlása miatt terveztem eladni és gondoltam eladás előtt beadom a szervizbe, hogy a töltőfedél és az alján található „hangszórómatrica” hiányát pótolják (mindkettő típushiba, hogy leesik a készülékről).

Olvasson tovább!

Telenor diktál, az ügyfél meg magasról le van sajnálva

2016.08.03. 09:29 | Homár Hilda | komment

telenor_logo_1.png

Lehet, hogy van valami épeszű magyarázata a Telenornak arra, hogy miért csak akkor lehet lemondást intézni náluk, ha ők hívják az ügyfelet,  de nem könnyű nem kiakadt olvasónk konspirációs olvasatára hajlani. Reméljük megírják, hogy mi az igazi magyarázat!

Telenor - Megtörtént eset. 

Elképesztő, hogy a Telenor mennyire nem ügyfélbarát. Számla megszüntetés személyesen a helyi telenor üzletben lehetetlen. Elindítani és bejegyeztetni a szerződés megszüntetését megtették, de várnom kell 24 órát, amíg majd felhivnak, és valakik a nagy háttér feljebbvaló szintekről engedélyezik a megszüntetést.

Olvasson tovább!

Taxis becsül, óra mér, utas káromkodik

2016.08.02. 10:18 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-08-01_14_05_48.png

Mi legutóbb a reptérre mentünk taxissal. Az elején tök szimpatikus srác volt. Ernyővel várt minket a zuhogó esőben, közvetlen volt, vicces. Aztán egyre émelyítőbbé vált a dicsáradat, amivel fényezte magát, a kocsiját, a szolgáltatását. Lendületét ráadásul az is csak picit törte meg, hogy egy ponton jeleztem, a napfénytetőn keresztül időnként csorog rám egy adag a kinti zuhéból. Mivel pont az Uber leállása idején jártunk, szóba jött az is. Naná, hogy szidta őket, főleg, hogy szerinte pont annyiba kerül taxival is a reptéri transzfer, mint a kiutált konkurensnél volt. Az út végére sofőrünknek sikerült leküzdenie magát a nagyarcú, idegesítő pöcs kategóriába, nekünk másfélszer annyit fizetni, mint a hosszan ekézett Uberrel korábban bármikor. A társaság nem a Max Taxi volt, csak úgy eszembe jutott ez a dolog.

A posztban a számok és százalékok nem stimmelnek, de a lényegen nem változtat.

Tisztelt Homár,  

MaxTaxi. Becsaptak, senkinek sem ajánlom ezt a céget és autóit.

A Délinél láttam meg az autójukat. Mielőtt beszálltam megkérdeztem, hogy mennyi lesz a fuvar Érdig. A sofőr kb 7000 forintot mondott és hozzátette, hogy  Budapest határától át kell kapcsolnia a kettes tarifára. Mikor megérkeztünk 11370 Ft lett a vége. A diszpécserszolgálatot még az autóból felhívtam, megkérdeztem, hogy mit csináljak, az eredeti ajánlathoz képest ~60%-al több lett a fuvar. Azt tanácsolták, hogy fizessem ki és jövő hét keddig kivizsgálják az esetet.

Olvasson tovább!

Matracgurunak tűnő időhúzásguru

2016.08.01. 15:45 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-08-01_15_24_27.png

Remek, hogy raktársöprés van a Matracgurunál, ennek keretében esetleg kicserélheték végre Ilonáék matracát, amire május óta várnak.

Kedves Homár! 

A budapesti Matracguru ügyintézésével kapcsolatban szeretném megosztani negatív tapasztalataimat.

Márciusban vásároltunk náluk egy közepesen kemény matracot, amiről már pár hét után kiderült, hogy nem megfelelően támaszt alá, anyaghibás. Erre hivatkozva garanciális cserét kértünk, amit áprilisban el is kezdtek intézni, majd sok sok kényelmetlen éjszaka után májusban meg is kaptuk az új matracot. Csakhogy, nem ugyanazt a matracot kaptuk, hanem ugyanannak a típusnak a kemény változatát. Mivel még a színe is más, azonnal jeleztük, hogy ez nem a jó matrac, kérjük a közepesen kemény matracot, (ha már egyébként is azt vettük). (Tudtuk milyen a kemény, nem véletlenül nem azt választottuk).

Olvasson tovább!

Könnyen így járhat ön is, ha előre vesz repülőjegyet

2016.08.01. 10:34 | Homár Hilda | komment

wizz_air.png

Eleve bosszntó, ha meg még pénzbe is kerül, akkor az utasból pláne könnyen előbőjik a sárkány egy repülőjárat átvariálásakor, és sajnos még csak nem is feltétlenül jöhet ki nullára belőle. Kivédhetetlen szitunak tűnő helyzet következik.

Kedves Homár!

engem a Wizzair többszörösen kiakasztott. Kezdődött azzal, hogy februárban lefoglaltuk és kifizettük a jegyünket Malmöbe, a repjegyhez igazodva szállodát is foglaltunk. Június elején jelentkezett a Wizzair, hogy sajnálatos módon megváltozott a menetrend és aug. 4 helyett aug. 3-án jön vissza a gép Budapestre.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása