Tékozló Homár

Többszörösen ráfizetett a vásárló, a Lego Store vezetője meg tesz rá

2017.01.03. 12:40 | Homár Hilda | komment

WALL-E, a cuki kis takarítórobot szerelmi balladája óriási siker volt 2008-ban, nem csoda, hogy az utóbbi időben mozihősökben utazó Lego lecsapott rá. A figura szuper lett, az meg, hogy motorizálható egyenesen állat. Hát van szívmelengetőbb látvány, mint a növénykéjével a gyepen száguldozó kis robot? Kár, hogy olvasónk gyerekei ezt nem tudták reprodukálni karácsonykor. A sztori igazán kiakasztó része ráadásul nem a 8885-ös elem hiánya.

Kedves Homár!

Feltételezem karácsonykor nem csak az öröm és boldogság, hanem sajnos bosszúság is sokaknak jut. Szeretném megosztani veletek esetem a WestEnd-es Lego Store-ral kapcsolatban. Idei nem is oly rég történt nyitásuk óta kisebb vagyont hagytunk náluk - hála a család legifjabb tagjának, s gyermeteg lelkünknek egyaránt. Maradnék hűséges vásárlójuk, feltéve ha üzletvezetőjüknek hála nem okoztak volna egy nagyobbacska karácsonyi meglepetést, plusz életem első békéltető testületi levelét. Kíváncsian várom, mennyit ér nekik egy lelkes, fizetőképes Lego-rajongó vásárlójuk kiengesztelése.

Üdvözlettel hű olvasójuk,

N

A WestEnd-es Lego Store bolt eladóival igen elégedett voltam, ám üzleti szabályzatuk meglepett. Történt hogy vásároltunk tőlük egy Wall-E lego szettet. Ezen készlet motorizálása és távirányítjatóvá tétele lehetséges további technic lego elemekkel, ezért vásárláskor kértük az eladók segítségét, akik egy általuk előre összeállított lista alapján készségesen összeszedték a termékeket. Mivel állításuk szerint ez igen gyakori kérés, előre összeállított listával készültek a hasonló esetekre.

A probléma ott kezdődött, amikor otthon dec.24.-én megpróbáltuk a készlet összeállítását - ehhez kibontottuk az egyes elemeket - majd konstatáltuk, hogy hiányzik egy elem (8885 - távirányító), helyette kettőt kaptunk egy másikból (8884 - IR érzékelő). A hibát észlelve azonnal személyesen látogattunk a boltba, ahol közölték, bontott terméket nem áll módukban cserélni. Egy zacskós, nem áttetsző, egységes kinézetű termékről van szó, amelyet csomagolásával együtt, minden papírjával vittünk vissza.

nib-lego-functions-power-functions-ir-tx-8885.jpgMellékelten küldök egy képet a hiányzó elem csomagolásáról, a kapott csomagok egy kivételével mind, tehát 6 csomagból 5 pontosan ugyanígy nézett ki - egyedül kódjuk tért el, pl.8883 vagy 8884 szerepelt a feltüntetett 8885 helyett. Minden másban megegyeznek, csak 'Building toy' néven szerepelnek, és egységes biztonsági feliratot mutatbak. 

A kapott elem ára a blokk szerint 5.490 Ft az üzletben, ezt egy olcsóbb termék helyett kaptunk, tehát eleve 2000 Ft-tal többet fizettünk a kívánt szettért, mint kellett volna.

A helyzetet az eladók kedvesen próbálták intézni, majd megnyugtattak, az üzletvezetővel karácsony után egyeztetve találnak megoldást - hiszen nem azt kaptuk amit kértünk, s ez a blokkon is jól látható - de a bontott termék miatt szükség van a vezető jóváhagyására... 

Ma hívtak, hogy az üzletvezető ragaszkodik ahhoz, hogy hiába ismeték el munkatársai, hogy hibáztak, ragaszkodik hozzá, hogy nem veszi vissza a terméket, cserét sem ajánlott fel.

Ilyenkor mit tehetünk - hiszen nem kedvtelésből kértünk cserét, hanem az eladók hibáztak, s mi is kedvesen, konstruktívan és türelmesen álltunk a problémához? Valóban megteheti egy üzlet, hogy egy sértetlen, de bontott csomagolású terméket nem vesz vissza - akkor sem, ha ők is hibáztak a kiszolgáláskor? Az említett termékek nincsenek polcon, csakis a raktárból szolgáltak ki minket velük.

Ma már sajnálom, hogy nem ellenőriztük azonnal, tételesen az árukat, illetve hogy zárt, átlátszatlan zacskók alapján nem tudtuk ellenőrizni csak kibontva, mit is rejtenek a kis zacskók. Gondolom cikkszám alapján érdemes lett volna átnézni, ebben mi hibáztunk, de ugyanezt elvártuk volna a szakértőbb alkalmazottaktól is eladáskor. Sajnos nem merült fel bennünk, hogy bármi probléma merülhet fel, hiszen hasonló esetekben készséggel segítettek más üzletekben a cserében.

UPDATE

Siker! Illetve egyelőre félsiker, de már legalább valami:

Kedves Homár!

Megérkezett a válasz, úgy néz ki sikerül rendezni a dolgot. :) Köszönöm támogatását,
üdvözlettel,
N.

Tisztelt N,

az Ön által vásárolt és kibontott terméket (LEGO Technic - Power Functions - Infravörös vevőegység (IR) – LEGO 8884) a LEGO Store Westend üzletben kicserélik a szükséges alkatrészre és a különbözetet készpénzben visszafizetjük Önnek. Mindenképpen hozza magával a vásárláskor kiállított számlát vagy blokkot. Ha legközelebb ilyen előfordul, akkor kérjük írjon be a panaszkönyvbe, vagy írjon nekünk erre az e-mail címre (info@lstore.eu), mert ilyen esetekben ez a leggyorsabb elintézési mód. Levelét tegnap kaptuk meg, ilyen esetekben 30 nap áll rendelkezésünkre a probléma elhárítására.

Üdvözlettel,

Kocka Store Kft. 

A jogszabály is WALL-E mellett áll!

Kedves Olvasó!

Sajnáljuk, hogy az igényérvényesítésed akadályokba ütközik, álláspontunk szerint igényed megalapozott.

A Polgári Törvénykönyv alapján a teljesítés akkor szerződésszerű vagyis hibátlan, ha a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra, és a fogyasztó által meghatározott azon célra, amit a szerződéskötés (vásárlás) időpontjában az eladó tudomására hozott, és abba az eladó beleegyezett.

Jelen esetben megbíztad az üzlet eladóját azzal, hogy állítsa össze a szetthez szükséges termékeket, de ez nem megfelelően történt, hiszen a szett használatához hiányzik egy termék, azaz a vállalkozás hibásan teljesített. A törvény alapján érvényesítheted a szavatossági igényedet, és ennek keretében cserét vagy ha ez nem megoldható a vételár visszafizetését kérheted. A vállalkozás pedig az igényérvényesítést nem kötheti eredeti vagy bontatlan csomagoláshoz, amennyiben ezt teszi jogsértést követ el.

Helyesen jártál el, amikor abba az üzletbe mentél vissza reklamálni, ahol a Lego-t vásároltad, hiszen a vásárlás kapcsán a termék eladójával kerültél szerződéses jogviszonyba. Továbbá azt is jól tetted, hogy a Békéltető Testülethez fordultál, mivel közvetlenül nem sikerült a vállalkozással rendezni a jogvitát. Bízunk benne, hogy a Békéltető Testület segítségével rendeződik a problémád.

Alkalmazott jogszabály:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1300005.TV

UPDATE jan. 8.

Kedves Hilda!

Jelentem, tegnap visszakaptam a problémás tétel árát. :)) Szerencsésen végződött a történet, köszönöm a segítséget.

Maradok hűséges - remélhetőleg csak és kizárólag - olvasójuk a jövőben is,

Noémi
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2017.01.03. 13:24:28

@Tikakukac:
Én nem dolgozom ilyen munkakörben. Te meg éppen most menekülsz belőle... na bumm.

Én annyit mondtam: felesleges a gondolkodás számon kérni, mert te nem gondolkodtál. Lehet hogy igazad van - de ezen nem gondolkodtál.

Tikakukac 2017.01.03. 13:32:07

@Terézágyú: Bumm bizony. Pont egy bummal vagyok előrébb onnan, amit te látsz.

Értem, tehát ezek szerint agyhalott állapotban gépeltem. Gondolkodás nem kellett hozzá, csak random vert billentyűk. A matematika szerint ez lehetséges, szóval neked lesz igazad.

sarostehen 2017.01.03. 13:34:20

@Tikakukac: Egyenlőre csak a poszter szemszögéből ismerjük a történetet.
És hát elég sokszor megesett (99%) hogy a poszter ordas nagy hazugságokkal tálalta a történetét.
Szóval messze nem biztos hogy csak a bolt hibázott.. akkor pedig miért is kéne benyelni a veszteséget?

Cycmen 2017.01.03. 13:36:55

A probléma ott kezdődött, amikor otthon dec.24.-én megpróbáltuk a készlet összeállítását

Majd ha sötétben mezítláb rálépsz egy darabra akkor kezdődik a probléma!

Terézágyú 2017.01.03. 13:40:14

@Tikakukac:
"Bumm bizony. Pont egy bummal vagyok előrébb onnan, amit te látsz."

ne légy ilyen szerény. Csak eggyel?

"Értem, tehát ezek szerint agyhalott állapotban gépeltem. Gondolkodás nem kellett hozzá"

Nem, ehhez nem kellett. Visszamondtad, azt amit beléd vertek, amit igaznak gondolsz (és valóban igaz is lehet). De ehhez nem kellett gondolkodnod. sarostehen viszont gondolkodott, és aztán írta azt, amit írt. Lehet, hogy nincs igaza, de gondolkodott.

Sajnálom, hogy ezt nem érted - bizony ehhez már gondolkodni kéne.

Tikakukac 2017.01.03. 13:49:34

@sarostehen: Miért lenne veszteség? Ahhoz ennél sokkal cifrább sztori kéne. Ez annyira egyszerű és kicsi tétel, hogy egy ilyen bolt instant csapná ki a cserét.

@Terézágyú: Igen, csak eggyel.

Először nem, aztán talán mégis, végül azért mégsem. Én is sajnálom.

Cycmen 2017.01.03. 13:52:51

Az ilyeneknek akik nem figyelik a zacskón levő számokat kukorica csutkából készített bábukat adnék csak!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.03. 13:52:55

"nyitásuk óta kisebb vagyont hagytunk náluk - hála a család legifjabb tagjának,"
kit érdekel?

"Maradnék hűséges vásárlójuk, feltéve ha"
aha, zsarolni próbál? menj békével, mások is vásárolnak rajtad kívül. mellesleg nem az üzlet vezetője pakolja bele a dobozba az alkatrészeket, több sikerrel jártál volna, ha a gyártónak írsz. nem lehetetlen, hogy simán elküldték volna neked postán, de te is csak élvezni akarod a problémát, nem pedig megoldani.
Azt mondták már, hogy ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy?
Gondolom szerinted mindenki hüje, egyedül te vagy helikopter.

Terézágyú 2017.01.03. 13:53:31

@Manyecs:
Köszi, ez legalább közel van. És hatig nyitva!

KaTe 2017.01.03. 13:53:51

Ha a blokkon 2 csomag szerepel ugyanabból a tételből, akkor nem egyértelmű hogy a bolt a hunyó? Meglehetősen életszerűtlen, hogy a posztoló direkt 2 csomagot vett volna ugyanabból a tételből hogy aztán visszavihesse kicseréltetni egy másik csomagra. Szerintem a posztolónak azt se kell tudnia, hogy a cikkszám a csomagoláson mit jelent, mivel az eladók válogatták össze a szükséges csomagokat, majd adták át a posztolónak. Ellenőrizni se tudta, hiszen az csak a csomagolás megbontásával lehetséges. Összességében rohadjon meg a bolt vezetője és jó lenne ha a szilveszteri másnaposságát nem a posztolón vezetné le.

sarostehen 2017.01.03. 13:58:05

@Tikakukac: "Miért lenne veszteség?"

eladják csökkentett áron (mivel bontott) == veszteség

vagy

visszaküldik újracsomagolásra (a gyár sem jótékonysági intézmény.. biztos nem csomagolja újra ingyen) == veszteség

sarostehen 2017.01.03. 14:00:41

@KaTe: Azért ha pl veszek egy számítógépet, és a boltban azt mondják hogy van egy előre összeállított lista.. attól én még tutira átnézem.. Mert mi van akkor ha olyan processzort adnak, ami nem jó az alplapba..

Szóval itt is át kellet volna nézni mielőtt átveszik.

Attila F 2017.01.03. 14:01:59

@Terézágyú: Szerintem azért csak jobb gondolkodás nélkül okosat mondani, mint gondolkodással együtt hülyeséget.

Manyecska. 2017.01.03. 14:07:21

@Terézágyú: de hívd fel van-e egyáltalán!? Ez spéci kütyü..

Tikakukac 2017.01.03. 14:07:43

@sarostehen: Nem voltam pontos, jogos.

Olyan veszteségről beszélek amiből a végén ki is jön valami az excel tábla alján, tehát érdemes miatta Homár posztokat meg egyebeket kockáztatni amit olvasni fog más is. Plusz verni bele az időt, ami a legnagyobb értékű az egyenletben.
Egy ilyen bigyónál 1k kedvezmény vagy egy visszaküldés nagykerhez olyan tétel, hogy hacsak nem százat csinálsz meg havonta a kutyát nem fogja érdekelni. Lehet a hónapban lesz x fillér mínuszban, de ha amúgy is vásárol nálad akkor kamatostul visszahozza a pénzt az ügyfél, ha jól csinálod még bővítheti is a kört.

Terézágyú 2017.01.03. 14:09:35

@Attila F:
"Szerintem azért csak jobb gondolkodás nélkül okosat mondani, mint gondolkodással együtt hülyeséget. "

Csak nem biztos, hogy amit gondolkodás nélkül mondunk az okosság, és amit gondolkodással, az hülyeség. Még ha a fenti példában pont így is volt esetleg.
Ami nem biztos különben, mert csak annyi történt, hogy egy boltos (bár éppen menekül ebből) gondolkodás nélkül a vevőnek adott igazat - a másik hozzászóló meg, aki nem boltos, csak általában vevő, a boltnak adott igazat...

Cycmen 2017.01.03. 14:09:56

@KaTe:Ha a blokkon 2 csomag szerepel ugyanabból a tételből, akkor nem egyértelmű hogy a bolt a hunyó?

A végtagok mondjuk ketten vannak még bábuknál is!

Terézágyú 2017.01.03. 14:11:05

@Manyecs:
majd odaballagok valamelyik este...

Attila F 2017.01.03. 14:12:29

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Nagyon jól összefoglaltad, milyen a tipikus magyar kereskedő, és hogy miért haldoklik a többségük.

"menj békével, mások is vásárolnak rajtad kívül" tipikusan magyar kereskedői hozzáállás. Bármilyen nagy is a forgalom, az egyszeri tranzakciókból jön létre. Az elégedett vásárlók hoznak még egyet, az elégedetlenek elvisznek kettőt.

"mellesleg nem az üzlet vezetője pakolja bele a dobozba az alkatrészeket, több sikerrel jártál volna, ha a gyártónak írsz." - igen, a kereskedő nem felelős semmiért, ez is tipikus. Ők csak eladják, amit a gyártó gyárt, közük nincsen hozzá. Mintha az emberek valami gyári outlet-ből vásárolgatnának Dániában, és egyébként jobb dolguk sincs, minthogy egy külföldi ügyfélszolgálattal levelezzenek, amikor itt a bolt Budapesten, ahol a cuccot vették.

Ha a bolt kicserélte volna ezt a dobozt, akkor talán bukott volna rajta 1000 Ft-ot, és lenne egy elégedett vásárlójuk, aki mindenkinek elújságolta volna, hogy milyen korrektek itt. Ehelyett meg kapták ezt - megérte?

kiskár 2017.01.03. 14:12:51

Rohadjon el a lego cég, amiért ilyen kereskedelmi szakbarbárokat alkalmaz.
Mondom mindezt úgy, hogy énis a kereskedelemben keresem a kenyerem, nagyon rossz körülményekkel, (üzlethelyiség, raktár, szoftver) amiket próbálok nem éreztetni a vásárlókkal. Nem hiszem el, hogy nem lett volna, ott helyben megoldás! Vélelmezhetően a jóindulat szikrája sincs meg bennük...

KaTe 2017.01.03. 14:19:24

@sarostehen: Helyben össze is szereled?

Ha olyan processzort adnak, egyszerűen visszaviszed és kicserélteted, elvégre ők állították össze a listát és nem te találtad ki, hogy pl. egy AM3 foglalatbú alaplapba akarsz egy INTEL I7 processzort faragni.

A blokkon szereplő tételek /cikkszámok gondolom stimmelnek azzal, amit a bolt adott a posztolónak. Akkor miért kellett volna a posztolónak bármit is ellenőrizni? Megbízott a boltban, azok meg hibásan teljesítettek. Klasszikus 3 napos elállást/cserét kellett volna alkalmazni. A gond valószínűleg az, hogy a posztoló már jóval korábban megvette az ajándékot, a jog meg nem biztosít kivételt a karácsonyi ajándékokra, maximum a bolt(vezető) jófejségén múlik, hogy cserélik -e a hibás / hiányos csomagot.

Szóval a poszt tanulsága, hogyha valaki ebben az üzletben bármit is vásárol, akkor érdemes még aznap este felbontani, átnézni, összerakni az egész szettet, mert később a bolt minden felelősséget hárítani fog és nem lesz hajlandó kicserélni az esetleg hiányos szettet.

Cycmen 2017.01.03. 14:20:34

@kiskár: Rohadjon el a lego cég, amiért ilyen kereskedelmi szakbarbárokat alkalmaz.
Mondom mindezt úgy, hogy énis a kereskedelemben keresem a kenyerem,

Ha azt hiszed hogy azokat a játékbolti eladókat a LEGO cég alkalmazta, akkor sokkal többre nem is viszed!

kiskár 2017.01.03. 14:25:51

@Cycmen: :)
Nem volt kedvem végigírni, szerintem most nem ez a lényeg.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.01.03. 14:26:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Az ige módjával hiba van. A bolt tudná javítani. Csak leszarja. Ahogy @Sluck Ödön: pontosan megfogalmazta: "elmúlt a karácsony megvolt a jó kis szezonális bevétel a vevő ha már fizetett nem ember többé"

sarostehen 2017.01.03. 14:27:46

@KaTe: "Klasszikus 3 napos elállást/cserét kellett volna alkalmazni"
Ez csak gyári hibás termékre vonatkozik. Ha jól tudom.

Cycmen 2017.01.03. 14:27:54

@kiskár: Oksa, csak hülyéskedek, mert elég lepukkant itt a hangulat, jó hogy veszed a lapot! :))))

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.01.03. 14:31:59

@sarostehen: Viszont felvett egy olyan olcsó alkalmazottat, aki nem tud egy csomagot összállítani == nyereség.

homar4prez 2017.01.03. 14:38:24

@homar4prez: nehogy abból is homár poszt legyen, hogy lötyög a nyaka :)

Manyecska. 2017.01.03. 14:38:24

@Csokis: viszont a renoméját roncsa, ergó minimum nullszaldós... :))

Manyecska. 2017.01.03. 14:39:37

@Cycmen: akkó írjál levelet hogy lemaradt Walley fitymája a zacskóból!!! vagymittudomén..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.03. 14:39:46

@homar4prez: Vissza kell hívni az összes eladottat, és alkalmazni a javítócsomagot.

sarostehen 2017.01.03. 14:41:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Nem állok én vesztésre. Van egy véleményem, ami nem feltétlen egyezik másokéval.

Tudod a vélemény olyan mint a segglyuk.. mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.03. 14:42:05

@Cycmen: "A végtagok mondjuk ketten vannak még bábuknál is!"

Aha. Pl. 2balkéz. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.03. 14:43:32

A 2balkéz az az eladó volt az eredeti hibás összzeállítással.

Cycmen 2017.01.03. 14:52:17

@Manyecs: akkó írjál levelet hogy lemaradt Walley fitymája a zacskóból!!!

Ha lyól átgyúrod a zacsit akkor ki tudod tapogatni hogy benn van e vagy nem! :)))

Cycmen 2017.01.03. 14:55:43

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Aha. Pl. 2balkéz. :))

Akkor a mogyorói, azok nem oldalspecifikusak!

babbaba 2017.01.03. 14:57:03

@Terézágyú: Ha egy nyilvnvaló hiányosságot hibát a vásárló nem fedezhet fel másként, csak, ha megbontja a csomagolást, akkro nem csak lehetősélg, hanem kötelelség is az árút kicserélni, vagy a hiányosságot pótolni.

Bennetek (akik szerint ilyenkor a vásárló a hibás) a Kádár szolganépe él tovább,.

babbaba 2017.01.03. 14:58:44

@sarostehen: Azért tudok én olyanokat, akik nagyon is kiváncsiak a másik segglyukára.:)))

zserzsenne 2017.01.03. 14:59:53

Abszolút jogos panasz. Legalább tudom, hol ne vegyek duplot illetve legot, épp most lett aktuális.

Manyecska. 2017.01.03. 15:03:01

@zserzsenne: a KÖKIben van cuki legóbolt! :D

Baluci 2017.01.03. 15:03:42

@sarostehen: De hát minek venne két egyforma szart?... Tuti, hogy két különböző alkatrészt akart.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.03. 15:05:46

@Attila F: aztán odamenne a sok gyökér, hogy nem is volt benne, más színű, repedt, törött, etc. Ezt a csontot már sokszor megrágtuk. Jó megoldás nincs, csak rossz, és még rosszabb. Kicseréli = veszteség + a nyomorult elhíreszteli milyen rendesek, a sok kis köcsög ügyeskedő meg odaszokik = még több veszteség, vagy elhajtom a πcsába és kevesebb veszteség.
Állj át a barikád -pult- másik oldalára, és szerezz némi tapasztalatot a "kedves" vásárlók erkölcsösségéről (vagy annak hiányáról), mielőtt ész osztásba kezdenél.

babbaba 2017.01.03. 15:05:49

@Attila F: Nekem a Phillips egy vasalót cserélt ki majdnem két év után, mert nem tudták (nem akarták) megjavítani. Kérezték akrok egy másikat, mondtam rendben. És adtak is. Azóta is nagyon jó a véleményem róluk. Ha javítgatták volna hónapokig, biztos nem vennék soha tőlük semmi mást.

babbaba 2017.01.03. 15:08:45

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Évekig a saját kereskedéseben dolgoztam. Egészen kevés idióta vásárló van (mondjuk ezerből egy), napláne olyan, aki át akar vágni, vagy teljesen hülyének néz. Magadból indulhatsz ki.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.03. 15:09:32

@sarostehen: kezdő vagy, én (ha nem értenék hozzá) összeszereltetném, átvétel előtt bekapcsoltatnám. Így már át sem kell nézni, múkodik vagy nem múkodik ;)
problem solved.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.03. 15:13:01

@babbaba: mesélj még!négy! TANÍCCSS!!négynégy
cérna, használt kotonbolt és múltidő (hány évvel, évtizeddel ezelőttig?) nem ér

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.03. 15:17:14

én is, munkából kifolyólag a fűnyíró elvet kell, hogy alkalmazzam. Sajnos nincs méltányosság, éppen azok miatt, akik át akartak verni.

#holakompi?

babbaba 2017.01.03. 15:24:20

@The Crazy One 5tös: Ez nem méltányossági eset. Törvény szerintt kötelezett vagy, és még azt is neked kell bizonyítani ilyen rövid idővel a vásárlás után, hogy benne volt amit a kuncsaft hiányolt és nem volt benne, amiből kettőt kapott. Nincs esélyed, ha folytatja a rekalmációt a törvény előtt, vagy semmilyen fórumon. Csak vesztesz egy vevőt az addig vszteségeden túl. (Bár az valójában nincs is, mert visszaküldöd és kész. CSak akkro van ha nem azt teszed.) Akkro meg minek?

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.03. 15:59:08

@babbaba: de igen, méltányossági eset. ugyanis éppen az maradt ki a történetből, hogy mikor vette. Teszemazt november végén, blekklófasz idején. Majd karácsony után reklamálod, hogy nem az van benne, aminek kéne. Itt a baj tudod, hogy egy picsándli legódarabot panaszolunk, elbírálunk, a békéltető tárgyal róla ahelyett, hogy a dán küldene ilyen kramancokat pótléknak, hogy mit a vevők után dobni, ha valamelyiknek sír a szája.

Apropó blekk frájdéj és méltányosság. Azon karácsonyi ajándékokat, amiket még november végén vettek meg, eredeti állapotában szerinted vissza kellene vennünk mostanában?

Advanced Flight 2017.01.03. 16:09:51

Na, kedves posztoló, itt már többen utaltak rá, mi lett volna a helyes megoldás, de én most egész konkrétan vázolom is neked.
Szóval ha szeretnél venni teszemazt egy porszívót, akkor az a helyes megoldás, hogy az üzletben a kiválasztott, becsomagolt darabbal, mielőtt kifizetnéd, szépen letelepszel a szőnyegre, kibontod (figyelem! még nincs kifizetve!) és az összes kis biszbaszt egyesével kipakolgatod sorban, majd a csomagban található papírkáról ellenőrzöd, hogy mind megvan-e. Mindezt az eladók lelkes asszisztálása mellett, hisz minden vevő így cselekszik, azért is vannak tele az üzletek földön ücsörgő és pakolászó emberekkel. Hát ezt kellett volna csinálni :-)

KaTe 2017.01.03. 16:42:26

@Advanced Flight: Ha vennék egy 10.000 darabos puzzlet, az a minimum, hogy ott helyben megszámoltatnám az eladókkal, minimum kétszer. Ki tudja nem -e hiányzik 1-2 darab a készletből. Aztán megkérném őket, hogy rakják ki, elvégre lehet benne nyomdahibás, vagy duplikált darab.

@sarostehen: Igazad lehet, a törvény említ valami párhuzamot a tartós fogyasztási cikkek és a 3 napos csere között. Mondjuk ezért jó webáruházban vásárolni, ott nem kellett volna küzdeni a posztolónak a helyi kiskirállyal. (már ha 14 napon belül van)
Pedig már azt hittem, hogy valami okosat írtam...

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Szerintem is a posztoló azért vett 2 csomagot ugyanabból a tételből, hogy aztán az üzletet jól megszivathassa!!!44

kapuka 2017.01.03. 17:34:41

Pedig lehetett volna ezt korrektül is. Én november közepén neten rendeltem egy olyan intelligens gyurmát, amihez szettben lett volna egy világítós kulcstartó (foszforeszkálós gyurma). Amikor érte mentem (személyes átvétel, játékboltban), kérdésemre (hogy hol a lámpa), azt válaszolta az eladó, hogy belecsomagolják a dobozba. Mikulásra kapta a gyerek, nyitjuk a dobozt, hát abban csak a gyurma volt. Szépen írtam egy e-mailt a boltnak, két nappal később válaszoltak, hogy jelezték a problémát a gyártónak, aki megküldi a hiányzó lámpát, másnap lehet érte menni. Meg is kaptuk, elnézést is kértek.
Na mármost. Én a kedvező tapasztalatom miatt biztosan fogok még rendelni/vásárolni abból játékboltból, ellentétben a levélíróval, aki nem biztos, hogy bármit vesz még abban a Lego üzletben.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2017.01.03. 17:38:27

Köszönöm a figyelmeztetést, ezután sosem megyek a Westendbe legoért!

asdf 2017.01.03. 18:22:12

Szerintem hibás teljesítés, és a bolt szopóágon van. Simán csak vissza kellett volna venni, kicserélni, a bontottat meg felkínálni a következő páciensnek beker áron akciósan. Ennyi kereskedelmi érzékkel hogy a pöcsömben lehet üzletvezető valaki?

nickM 2017.01.03. 18:42:06

@asdf: Miért?
Ha Hilda a posztoló által küldött képet rakta be, akkor a csomagoló (gyártó) hibázott, nem a bolt.

nickM 2017.01.03. 18:44:14

Hilda, lehet kérni update-et?
A posztban szereplő kép az, amit "N" küldött?

Mert akkor bizony a gyártónál pattog a labda.

Reactor 2017.01.03. 19:07:07

Szerintem se életszerű, hogy a cikkíró csak azért vett 2 csomagot, hogy karácsony alkalmából jóóóól megszivassa a boltot. Pláne hogy még tudta is előre, hogy a 2 csomag közül valamelyik gyíkos lesz, már előre dörzsölgette a mancsocskáit, hogy "huhú, de le fogom járatni ezt a boltot, hihihí-hahaha, olyan unalmaskák ezek az ünnepek, ideje anyázni egy kicsit ebben a nagy békességben". Egy kicsikével hihetőbbnek tűnik, hogy a bolt volt a hunyó.
A hozzáállásukon már meg se lepődök, idehaza orbitálisan magas az egy négyzetméterre jutó tapló tahó nyomorékok aránya, a honi kereskedelem eme képviselője kitűnő szemléltetőpéldány. Sebaj, még pár ilyen eset, és a pronyósága lehúzatja majd vele a rolót - az internet korában ez nagyon is lehetséges (egy Microsoft-főmuftit a suttyózásáért vágtak ki a cégtől mint macskát szarni).

@sarostehen: Ez már az ő saruk. Aki kereskedelembe fog, annak számolnia kell időnként némi deficittel is, de ez mindenütt így van. Aki sakkozik, számítson rá, hogy legyőzhetik. Aki harcművészetet tanul, készüljön fel rá, hogy lesz, aki erősebben üt vissza, mint ő. Aki játékvezetőnek megy focimeccsekre, számítson rá, hogy párszor úgy elkalapálják, hogy a tulajdon jó édes anyja nem fog ráismerni. Aki MLM-átverésbe fog, készüljön föl, hogy pár ezerszer elszedik majd a pénzét. Aki bányásznak vagy árokásónak megy, lehet hogy olyan szerszámot kap ki, aminek egy félóra után leesik a feje. 100%-os sikerességi ráta egyetlen munkahelyen sincs. Azzal, hogy a jogosan reklamáló vevőt prosztó módon leugatja és elküldi melegebb éghajlatra, maga alatt vágja a fát, ugyanis a deficitje ettől pont hogy nem csökken, hanem nőni fog, méghozzá iszonyú mértékekben...

SH4RK 2017.01.03. 19:53:26

@The Crazy One 5tös: Figyelmedbe ajánlom, hogy a Legonak nincs magyarországi hivatalos boltja. Az összes magyar boltot törvény és vásárlótisztelő tisztes magyar/külföldi üzletemberek vezetik.
www.lego.com/en-us/stores/stores

Más: valószínűleg, ha írt volna a Legónak, már kapott volna másikat ebből a 3 ezer forintos alkatrészből (igen, az lstore a legdrágább boltok között van, még a hivatalos oldalon, forintban, szállítással kerül ennyibe, amennyibe ott).
Szerintem is a bolt a hunyó, ha a poszter nem két hónapja vásárolt.

asdf 2017.01.03. 20:52:37

@nickM: Latom, az erto olvasas nem erosseged, igy idezek:

"Mellékelten küldök egy képet a hiányzó elem csomagolásáról, a kapott csomagok egy kivételével mind, tehát 6 csomagból 5 pontosan ugyanígy nézett ki - egyedül kódjuk tért el, pl.8883 vagy 8884 szerepelt a feltüntetett 8885 helyett. "
gy.k.: a kep illusztracio

Egyebirant pedig ha a gyarto felrecsomagolta volna, akkor sem pattog a gyartonal a labda, a vevo a bolttal all szerzodesben, fele az teljesitett hibasan egy felrecsomagolt termek atadasaval, tehat az felel erte. Utana a boltos meg majd lemeccseli a beszallitojaval, de ehhez a vevonek egy deka koze nincs.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.03. 21:21:15

@babbaba: Ez ám az érvelés. Akkor itt egy idézet tőled
"Magadból indulhatsz ki."
egyéb hozzáfűznivalóm nincs

É2I 2017.01.03. 21:40:22

Jó kis bolt lehet amelyik egy pár ezer forintos bisz-baszért szétbassza a renomét. Gratula, főni!

De nekem az is szemet szúrt, hogy a LEGO hogy nem képes legalább egy piktogramot ráfesteni a csomagolásra.

Vagy csak simán a bolt játszik és külön darabokra szedve árul egy amúgy csak egyben megvásárolható kiegészítő csomagot? Mert akkor érthető lenne a csak cikkszámmal jelölt tasak és a csak hátsó traktusból megvehető kiegészítő. (Sose láttam doboz nélküli Legot, nem hogy gyakorlatilag jelöletlen csomagolású _eredeti_ cuccot tőlük - mondjuk ettől még lehet... jó fajta utángyártott, szürke-importos.)

Így akár még az is körvonalazódhat, hogy miért vakaródzik a kedves bolt tulaj.

nickM 2017.01.03. 21:44:11

@asdf: Ott a pont, átsiklottam felette. Ebben az esetben viszont mindkét fél hunyó, az eladó véletlenül kétszer vette le a polcról a 8884-es alkatrészt, a poszter meg nem ellenőrizte, mit kapott, eddig 1-1, sőt. (Jó'van na, halmozottan gy vagyok, de a problémás csomag(ok) képe helyett "illusztráció"t csatolni eszembe sem jutna, sajnálom. Valóban a bolttal van szerződésben, azonban ha mindketten jóhiszeműen jártak el, akkor ennék picit bonyolultabb a helyzet.)

nickM 2017.01.03. 21:51:02

@SH4RK:
"Szerintem is a bolt a hunyó, ha a poszter nem két hónapja vásárolt."
Valóban a bolt felelős azért, mert az eladó mellényúlt - két hónap ide, vagy oda, de a poszter is ellenőrizhette volna fizetés előtt azt a bizonyos listát...

SH4RK 2017.01.03. 23:15:57

@nickM: nyilván ellenőrizhette volna, de múltkor, mikor vásároltam kiegészítőket ugyanúgy Wall-E-hoz, én sem néztem meg, csak otthon, kibontás előtt. Mondom, sokszereplős a történet, de az eladó apróhirdetés adhatna több tiszteletet/garanciát, mint egy jófogásos magánember, ha már kétszer drágábban adja.

RakdosWin 2017.01.04. 01:15:28

Üdv, a szerencsés Wall-E tulaj vagyok. Köszönöm a sok-sok infót, véleményt, segítséget :)

Kis pontosítások:
- Ajándék volt ezért nem piszkáltuk a cuccokat. A karácsony igen sűrű volt, így dec.23.án éjfélkor ünnepeltünk, 24.én építettünk - rokon gyerekekkel töltöttük az estét, így gondoltuk már őket is meglepjük a kész robotkával, ezért tudtam 24.én berongyolni a boltba korrekciót remélve.
-a mellékelt képet netről szedtem, de pontosan megegyezik az említett termékekkel, szerintem hivatalos lehet. Megvannak a kérdéses zacsik, fotóm van róla hogy a 8884, 8883 jelzésű elemek is éppen ilyen csomagolásban érkeztek hozzám mint a fotón látható 8885. Tehát megértjük hogy ez eladóként sem egyszerű műfaj egyesével helyesen összerakni, sem ellenőrizni.
- A blokkon minden tételesen szerepel, tehát látszik hogy kaptunk 2db 8883-at (helyesen), 2db 8884-et (ebből 1 kellett volna) és nulla 8885-öst, plusz tápegységet meg a wall-e-t.
-Dec.13.án történt a vásárlás, dec.24 a panasz. Ez karácsonyi ajándéknál egész jó időnek mondható szerintem - részemről már októbertől szoktam elkezdeni a beszerzést, szerencsére ez későbbre maradt
- láttam már náluk bontott technic motorokat akciósan, gyári áron adva, egy példányt - nem értem miért volt az különb eset ennél (bár ettől jelen esetben eltekinthetünk, más téma).
- legot szeretjük, eladókat szeretjük, főnit nem értjük. Őket nem fenyegettük, sem szóban sem írásban, szerintem intelligensen álltunk hozzá, segítségüket kértük, belátva a helyzet nehézségeit. Kértünk egy az egyben cserét a kimaradt olcsóbb elemre, abba sem mentek bele, azt megvettük végül azóta.
- mivel szóban és telefonon nem jutottunk előre, ezt az emailt ők is (a plázás boltjaik neten elérhető közös email címükre) megkapták, de még várom szíves válaszukat.

Az eladók tényleg kedvesek. Végül telefonon azt javasolták, melyik használt legos csoportba tegyük fel eladásra... Ők látszólag tényleg mindent megpróbáltak, csak a felettes szava szent... ha nem jutunk dűlőre, jobb híján úgyis mehet a reménytelen apróhirdetősdi, de mint rendes 'homárfogyasztó', azt nem szeretem ha vitás helyzet rendezetlenül marad, ezért még kíváncsian várom, hátha találunk megoldást.

Elnézést a hosszú kommentért, csak sokk dolog merült már fel itt :)

RakdosWin 2017.01.04. 01:24:52

Még vmi: az elutasítás minden esetben a bontott csomagolásra hivatkozva történt. Szóba sem kerültek dátumok, csak hogy bontott termék és ők azt már nem fogják tudni újra eladni... Erre vonatkozó üzletszabályzatukat neten láttuk, vásárláskor (érthető okokból) erről infót nem láttunk-hallottunk, más kereskedőknél pedig mintha nem ez lenne a gyakorlat. Nem volt még hasonló gondunk, de van kereskedelemben dolgozó ismink, ők is meglepődtek ezen.

ebella 2017.01.04. 09:53:54

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Mert nem is lehet. Egyszerűen nem ismered a szavatosság és a jótállás szavak tartalmát, az állítólagos saját gyakorlatból indultál ki. Tanulni kéne, ha már kerekedsz! A szakmád törvényi alapjait mindenképpen.

joska61 2017.01.04. 10:39:45

LEGO komoly cég, nyilván meg fog oldódni az ügy. Boltvezető pedig nem fog örülni, hogy bebizonyította, alkalmatlan a feladatára...

Jegkoko 2017.01.04. 10:52:03

Írni kell a legonak ennyire egyszerű a dolog.Nekem tavaly januárban eltört egy tecnic autóm rugója alig 10 centis esés után, és kérdés nélkül küldték is. Másrészt meg magyarországon még mindig nincsen hivatalos lego szaküzlet, a legközelebbi bécsben van.

FDToth 2017.01.04. 11:02:04

sosem érettem az ilyet..bontott csomagolás? ninc sbelőle probléma, vissz a gyártónak, újracsomhgolájk, vagy nyomott áron eladják. ez benne van a kereskedlemi gyokorlatban, elfődorul... be kell nyelni... itthon vmirét ezt nem akarják.. ja, ninc snfh? akkor azrt..

CID.. 2017.01.04. 11:19:00

Atya gatya, hová korcsosult ez a LEGO? Infra adó/vevő, elem, egyebek. Össze lehet ebből a szarból rakni mást is, vagy csak ezt a robotot?

KaTe 2017.01.04. 11:20:22

@RakdosWin: Magyarázd már el nekem, hogy a termék cikkszámából (ráadásul magad írod, hogy másikból is kaptál 2 csomagot, amiből kellett is annyi) hogy jössz rá anélkül hogy FELBONTANÁD, hogy abból a csomagból neked csak egyet kellett volna kapnod?!

A bolti alkalmazottak persze hogy kedvesek, aranyosak, ez a dolguk, hogy kiszolgálják, illetve udvariasan elhajtsák a problémás ügyfeleket.

Én azon az állásponton vagyok, hogy a boltnak vissza kellene vennie a csomagot, akkor is ha sérült a csomagolás, pláne, hogy ők maguk válogatták ki a csomagokat. Alig telt el másfél hét a vásárlás és a reklamáció között. Téged simán lekoptattak. Nehogy már mentegesd a boltot. Nonszensz az egész.

Cycmen 2017.01.04. 11:24:47

Van Tesco gazdaságos óvszer, csak előbb ki kell enni belőle a kempingsajtot.

metal · http://electric.blog.hu 2017.01.04. 11:28:18

Miért nem lehet egy egyszerű történetet érthetően leírni? Most akkor az IR egységet 2x számlázták neki, és távirányítót egyszer sem? Vagy a számlán a jó termékek voltak, csak rosszat kapott? Nagyon nem mindegy a dolog. Bár most már nem aktuális, mivel úgyis kicserélik.

KaTe 2017.01.04. 11:30:28

@RakdosWin: Hozzáteszem, az üzletszabályzatukkal kitörölhetik a seggüket, ugyanis az ő hibájukból lett megbontva a csomagolás, mivel rossz cikkszámú csomagot adtak neked. Amúgy ha az eladók kedvessége ennyire hátráltat téged a fogyasztói jogaid érvényesítésében (Vásárlók könyvébe vajon belefirkantottál bármit is?) akkor hagyd a francba az egészet. Megértem, hogy úgy gondolod hogy nem a bolti eladón kell leverni a dolgot, de mégis valamelyik eladó adott neked dupla csomagot, okozott ezzel kellemetlenséget, mellékesen ő képviseli a céget, ahonnan vásároltál. Amúgy meg igazán kíváncsi lennék a bolt válaszára miután a vásárlók könyvébe leírtad, hogy a hibájukból rossz csomagot kaptál, amit megbontottál majd "nagyon kedvesen, segítőkészen" elhajtottak, hogy bontott csomagot nem vesznek vissza, azzal a megoldási javaslattal, hogy "tedd fel apróhirdetésre". Mehet ez is a vásárlók könyvébe. Gyönyörű sztori.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.04. 11:31:27

@ebella: ez is egy felettébb értelmes hozzászólás.
Értelme annyi van, mint a szerzőjének. Úgy kb 0 (gyengébbek kedvéért: nulla, alias zéró)
Ha okosat nem tudsz mondani, inkább hallgass.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.04. 11:46:17

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: "A cégeket kéne védeni vagy a vásárlókat?"
Valamiről lemaradtam? Valami védi a cégeket? Mert tudtommal semmi. Ott szoptatják őket, ahol lehet.

Manyecska. 2017.01.04. 12:12:42

Igen, a becsület/tisztesség általában védi a cégeket..............

RakdosWin 2017.01.04. 12:20:01

@KaTe: Ha nem telefonon ér az elutasítás, vásárlók könyvés asztalcsapkodás lett volna belőle, két ünnep közti családlátogatáskor maradtak az emailezések. Személyesen még megnyugtattak, hogy menni fog a csere méghozzá bármire a boltból, ezért nem asztalborogatással kezdtem. De úgy néz ki a megfelelő csatornák így is működtek.

Csak szerencsétlen dolgozót védtem, ők a feladatukat jól végzik. A boltot magát nem, hiszen nem tartom korrektnek a hozzáállást, lehet szabályosnak sem.

Úgy nézek ki mint akit le tudtak rázni? :)

szemétpasi 2017.01.04. 12:32:11

@sarostehen: Itthon nagyon szeretnek a boltok kissé törvénytelen megoldásokkal szolgálni a vevőnek.
Pl tipikus a csak levásárlás erőltetése, vagy mondjuk a garanciával való trükközés... 14 napos elállásról még csak nem hallottak vagy ennek igen tágan való értelmezése...

Ez egy egyszerű hibás teljesítés, innentől a bolt problémája, hogy mit kezd a visszavitt termékkel. Ha blokkon is 2 IR vevő lenne, akkor már esetleg a bolt is mondhat valamit, de itt szava nem lehet.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.01.04. 12:38:50

@Manyecs: No, de olyanja láthatóan nincs neki, illetve tesz rá magasról. Csak a Homár veszi rá, hogy megemelje a seggét, különben szarik a vásárlóra magasról.

SH4RK 2017.01.04. 14:49:34

@CID..: Elég sok mindent össze lehet vele rakni: www.youtube.com/results?search_query=lego+remote+control

(Csak az már más kérdés, hogy van nemhivatalos, okosabb vezérlési mód is, amit ráadásul magyarok fejlesztenek, forgalmaznak: az SBrick)

Tehetséges ugandai buzi 2017.01.04. 19:02:00

@SH4RK: Egészen idáig azt hittem, hogy a nagybrit érdekeltségű Vengit Limited forgalmazza, méghozzá USA dollárt. Merthogy a honlapjukon ez van.

SH4RK 2017.01.04. 20:53:33

@Tehetséges ugandai buzi: Szerintem nekik is úgy van irodájuk Londonban, mint pár másik magyar cégnek...

Manyecska. 2017.01.05. 09:25:49

Én évekig dolgoztam a legósokkal egy épületben! most az Index irodája székel ugyanott!:)
ott volt a manufaktúrájuk :) kurva sokan voltak gondolom ott öntötték ezeket a műanyag izéket..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.05. 09:28:03

@Manyecs: "a legósokkal egy épületben"

Mármint egy pincében. A légo pincében.

Manyecska. 2017.01.05. 09:54:30

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: nem, a harmadikkon voltak. de igazad van voltak a pinyóban is egy időben!

SH4RK 2017.01.05. 19:58:19

@Manyecs: Ennyi erővel elmehet a poszter Nyíregyházára is, ott meg Lego gyár van.
Ott a gyárkapuban is lehet venni Legot, a bolti ár alatt. A dolgozók jelentős kedvezménnyel tudnak ott vásárolni, és mivel a főnökség hát, hogy is mondjam... nem éppen nyugat-európai bérért foglalkoztatja őket elmondásuk szerint, így jól jön a keresetkiegészítés.

Bővebben:
mno.hu/hetvegimagazin/amibe-meg-orban-viktor-sem-mer-belelepni-1374586

Mr.Mickey 2017.01.08. 18:31:46

Megoldódott ,,N" "kálváriája"? A hozzászólásokat átolvasva nem derül ki. Mert, ha megoldódott vagy valamilyen oknál fogva vissza kapta a vásárlás értékét, akkor miért fordult a médiához? Esetleg tíz perc hírnévért tette? Tegnapelőtt a Borsonline szerint ,, Megkeserítette egy család karácsonyát egy fővárosi lego üzlet". Túlzónak érzem. Mint kiderült a vállalkozás nem maradt csendben, hiszen válaszra méltatott és megoldást próbált nyújtani a sértettnek. Soha nem szabad szem elől téveszteni azt a bizonyos mondatot, amit nagyon sok cég elfelejt ma hazánkban. „Mindig a vevőnek van igaza".
Sajnos ,,N" csak azt érte el, hogy a tűz tovább terjedjen más blogokra és internetes újságokra. Azt nem tudom, hogy szándékosan tette mindezt vagy csak véletlen láncreakció lépett érvénybe, de az események ismerete nélkül nem is tudok rosszalló megjegyzést tenni maga a sértett illetve a cég felé sem, mert az éremnek két oldala van.
Jómagam rendszeres Lego Store vásárlóként, egy csalódott ügyfél miatt nem pártolok át a konkurenciához.
Maradjunk annyiban, hogy a boltvezetőt is megkérdezném hogyan emlékszik a történtekre. :)
A személyes tapasztalatomat szeretném megosztani veletek:
Történt ugyanis, hogy nyári napon vásároltam egy 60130 Lego City-börtönszigetet, de kiderült megvan már az ajándékozottnak, kértem vissza a pénzemet, de a kedves eladók felajánlották, hogy a meglévő törzsvásárló kártyámra feltöltik a vásárolt összeg értékét, majd időkorlát nélkül levásárolhatom. Természetesen igent mondtam. Több alkalommal vásároltam barátaim, gyermekeim, nejem társaságában Lego Store üzletekben, tapasztalataim szerint a cég igyekszik javítani a szolgáltatását, újabb és újabb szolgáltatásaikkal vagy termékpaletta bővítéseikkel folyamatosan jelen vannak a vevők fejében.
Éppen ezért remélem több pozitív hozzászólást is kap majd a cég mint negatívat. És ez csak növelni fogja a cége szavahihetőségét! :)

Témától függetlenül:
Azért a következő hónapokban érdemes odafigyelni a legalapvetőbb illemszabályokra, azaz, hogy kivel miként viselkedjünk. Üdvözlési kisokos: a belépő köszön előre. :)
Egy „kérem” és egy „köszönöm”, netán egy mosoly nagyban befolyásolhatja, hogyan viszonyulnak hozzánk az eladók. A kereskedelmi szférában dolgozókkal szemben rém undorítóak, lekezelőek tudunk lenni. Ők továbbra is nyelnek. Arra az álláspontra jutottam, hogy kellene egy Tékozló Homár ellentét oldal, amikor az alkalmazottak reagálnak az: ,, Írd meg ami kiakasztott" felhívásra. :)
süti beállítások módosítása