Tékozló Homár

Maguk tényleg totálisan hülyének akarják nézni az ügyfeleket, cserébe a több mint 10 éves hűségért?

2017.01.13. 15:57 | Homár Hilda | komment

telekom_logo_2013_svg.png

Gábor egyértelműen Magyarországon él, és egyaránt sajátja a szkeptikus-öntudatos-mindentudó attitűd, a szolgáltatók eleve hazug kutyának nézése, és a jó öreg "Intézzék el és kész!"-mentalitás is. De lássuk, igaza van-e! Csudálatos levelezés következik tanácsadással.

Kedves Tékozló Homár!

Azért írok önnek, mert akadt egy kis nézeteltérésem a T-Mobile-lal, és kíváncsi vagyok a véleményére az esettel kapcsolatban.

Kinéztem magamnak az Interneten az említett szolgáltatónál a "Családbarát kedvezmény" nevezetű szolgáltatást. A névre emlékeztem, rákerestem a Google keresőben, és ki is dobott egy telekom.hu-s oldalt, konkrétan ezt, (az oldalról PDF-et is nyomtattam, ha megszűnne), melyen minden jel arra utal, hogy ez a kedvezmény aktív ("Rendeld meg!" stb.). Bementem a szolgáltató üzletébe, ahol közölték velem, hogy a szolgáltatás már nem rendelhető meg, csak az használhatja, akinek korábban már beállításra került és még nem mondta le. Nem értettem, hogy ez esetben mit keres még mindig változatlan formában a T-Mobile honlapján ez a lehetőség, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot is, ahol szintén csak sajnálkozva közölték, hogy már megszűnt a lehetőség.

A kérdésem az lenne, hogy jól gondolom-e a dolgot. Ha a szolgáltató saját honlapján fent van az ajánlat, akkor ugye kötelesek ennek megfelelően eljárni?

A szolgáltatóval való levelezés nem vezetett eredményre, csak kötik az ebet a karóhoz, pedig kizártnak tartom, hogy ne állíthatnák be a szolgáltatást nekem a panasz hatására, ha meglenne rá az akarat. Pedig akarat helyett látszólag csak rugalmatlanság van a köbön.

Bemásolom a szolgáltatóval folytatott levelezést is, az oldalas hosszúságú "fordulhat az ilyen-olyan békéltető testülethez" és hasonlók kihagyásával.

Tisztelt T-Mobile!
Azért fordulok önökhöz panasszal, mert az internetes oldalukon úgy van feltüntetve a "Családbarát kedvezmény", mint egy élő lehetőség. Feliratok hogy rendeljem meg személyesen, vagy a 1430-on stb. http://www.telekom.hu/lakossagi/10254644.html (Csatoltam a mai napon kinyomtatott oldalt PDF formátumban.) Ezzel szemben mind személyesen, mind a 1430-on azt tapasztaltam, hogy a kedvezmény már nem beállítható. Ezt nem érzem jogosnak, így hogy a saját internetes oldalukon még elérhetőként van megjelenítve a lehetőség, és azt szeretném ha ennek okán elintéznék hogy be tudjam kapcsolni a kedvezményt. A saját telefonszámomat (XX/XXX-XXXX) és a XX/XXX-XXXX számot szeretném bevonni.
Köszönettel,
Szabó Gábor

KEDVES ÜGYFELÜNK!

Ügyfélszolgálatunkra 2016. december 8-án érkezett elektronikus levelére az alábbiakban válaszolunk.

Bejelentésében Családbarát szolgáltatással kapcsolatos kérelmet fogalmazott meg. Tájékoztatjuk, hogy honlapunkat ellenőriztük, azonban a Családbarát szolgáltatás nem szerepel rajta. Külső honlapon rákeresve található információ az interneten a szolgáltatással kapcsolatban. Üzletszabályzatunk értelmében nem lehetséges aktiválni, illetve azt csak telefonos és személyes munkatársaink kapcsolhatják be, online megrendelés nem volt lehetséges. Családi mobil opció szolgáltatás elérhető jelenleg amiről információt a következő címen talál: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/csaladi-mobil-opcio 

Együttműködését és megértését köszönjük!

Üdvözlettel: 

Tisztelt Telekom!

Maguk tényleg totálisan hülyének akarják nézni az ügyfeleket, cserébe a több mint 10 éves hűségért?

"Tájékoztatjuk, hogy honlapunkat ellenőriztük, azonban a Családbarát szolgáltatás nem szerepel rajta. Külső honlapon rákeresve található információ az interneten a szolgáltatással kapcsolatban."

Ott van a levelemben a link a Telekom honlapjára (www.telekom.hu az Önök honlapja, jól tudom?), ahol pontosan elérhetőnek tűnik az ajánlat, egy szóval nem írják, hogy már nem megrendelhető vagy bármi hasonló. El volt mentve a könyvjelzők közé, teljesen lényegtelen az, hogy a kezdőlapról oda lehet-e navigálni. Nem egy külső honlapon található az információ, hanem a sajátjukon. Miért kéne nekem ügyfélként ellenőriznem, hogy a honlap kezdőlapjáról indulva is megtalálom-e az ajánlatot, ami feketén-fehéren ott van, és a megrendelésre csalogatja az ügyfelet? Ha megszűnt az ajánlat, miért nem módosították, illetve törölték le a lapot?

"Üzletszabályzatunk értelmében nem lehetséges aktiválni, illetve azt csak telefonos és személyes munkatársaink kapcsolhatják be, online megrendelés nem volt lehetséges."

Ez a válasz meg egy vicc. Ha a telefonos és személyes munkatársak a megszűnésre hivatkozva nem kapcsolják be a szolgáltatást, és én az Interneten reklamálok, akkor nyilván nem fogok visszamenni személyesen zaklatni a kollégáit, akiknek bizonyára nincs rálátásuk a panaszlevelemre. Nekem teljesen megfelelne a személyes illetve telefonos bekapcsolás is, ha ki tudnak állítani egy olyan igazolást, ami alapján nem fognak vitatkozni velem a munkatársak.

De nem hiszem el, hogy egy ilyen vállalatnál központilag nem lehetne bekapcsolni bármilyen szolgáltatást. (Amikor az internetszolgáltatásunknál a Telekom egy díjcsomagváltás miatt szó nélkül megváltoztatta az ADSL jelszót, és nem volt Internet, akkor is több mint fél órán keresztül kellett hadakozni a különböző ügyfélszolgálatosokkal, mire valami rendszergazdához kapcsoltak, aki elvégezte azonnal a kívánt diagnosztikát és jelszómódosítást, amit az előző ügyfélszolgálatosok szerint "nem lehet". Erről ennyit.)

Szóval legyenek szívesek valamit csinálni, hogy a panaszban közölt két telefonszámra aktiválhassam a szolgáltatást, ellenkező esetben a fogyasztóvédelemhez fordulok panaszommal.

Üdvözlettel:

Szabó Gábor

TISZTELT Szabó Gábor, KEDVES ELŐFIZETŐNK!

Ügyfélszolgálatunkra 2016. december 20-án, elektronikus úton érkezett megkeresésére az alábbiakban válaszolunk.

Magyarország piacvezető mobilszolgáltatójaként időről-időre új ajánlatokkal, díjcsomagokkal és kedvezményekkel kínálunk kedvezőbb mobilhasználatot ügyfeleinknek. Tarifarendszerünk formálása során egyes régebbi csomagjainkat kivezetjük, helyettük más, kedvező díjcsomagokat ajánlunk ügyfeleink számára.

A Családbarát szolgáltatás értékesítését társaságunk, ahogyan korábbi levelünkben is említettük, 2016. június 1-jével lezárta. Az említett időponttól kezdődően új Családbarát csoportot nincsen lehetőségünk aktiválni, továbbá a már meglévő csoportba sem lehetséges új hívószámot bevonni, azon módosítani.

Mindezekről a törvényi előírásoknak megfelelően értesítettük előfizetőinket. A 2016. április 1-jei havi számla végi üzenetben, országos napilapban megjelelő Közleményben, illetve az információ elérhetővé tettük ügyfélszolgálatainkon is. A 2016. június 1-je előtt beállított hívószámokra azonban tovább él a kedvezmény. Honlapunkon még ebből adódóan talált a szolgáltatás leírásával kapcsolatosan információt.

Sajnáljuk, azonban a leírtaktól eltérni nincsen lehetőségünk. Reméljük, álláspontunkat megértéssel fogadja és a jövőben is bizalommal fordul hozzánk!

Levelünk végén engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk, a www.telekom.hu internetoldalunkon keresztül a gyorsabb ügyintézés érdekében lehetősége van személyes ügyfélszolgálatunkra online időpontot foglalni.

Üdvözlettel

Olyan mintha vagy komplett idióták ülnének ott, vagy csak egyszerűen juszt sem hajlandóak csinálni semmit, mert megtehetik. (Valószínűleg inkább az utóbbi.) Ha nincs igazam az ügyben, akkor se értem, hogy miért nem lehet módosítani azt a félrevezető oldalt a honlapon a mellébeszélés helyett.

Köszönöm előre is, ha foglalkozik a témával a blogon. Minden jót!

Üdvözlettel:
Szabó Gábor

Na lássuk, mi van,  ha kinn marad egy tarifacsomag anyaga az oldalon?

Kedves Gábor!

A leveledhez mellékelt weboldalon még a mai napon is megtalálható a családbarát kedvezményre vonatkozó információ, amellyel kapcsolatban a „Rendeld meg személyesen!” és a „Rendeld meg a 1430-as számon!” felhívás is tartozik.

A cégeknek a kereskedelmi kommunikációjuk során a valóságnak megfelelően kell tájékoztatniuk a fogyasztókat, kereskedelmi gyakorlatuk nem lehet megtévesztő. Ilyen megtévesztő kereskedelmi gyakorlat többek között, amely valótlan információt tartalmaz vagy a valós tényeket olyan módon jelenít meg, amely alkalmas arra, hogy a fogyasztót megtévessze és ezáltal olyan ügyleti döntés meghozatalára készteti, amelyet egyébként nem hozott volna meg.

A szolgáltatónak a panaszodra adott válaszai alapján ezt a kedvezményt már nem lehet igénybe venni a hatályos üzletszabályzatuk szerint, így a hivatkozott weboldal ezzel ellentétes felhívása valótlannak tekinthető. A cég ezen magatartása alkalmas lehet a fogyasztók megtévesztésére irányuló tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat megvalósítására is, amely megtörténtének a vizsgálatára ebben az esetben a Gazdasági Versenyhivatal jogosult.

Az esetleges jogsértés megvalósításától független kérdés, hogy a szolgáltatót ebben az esetben terheli-e a szerződés megkötésének kötelezettsége. A törvény értelmében a hivatkozott weboldal tartalma nem minősül a cég részéről szerződés megkötésére irányuló ajánlatnak, ahhoz nem kapcsolódik ajánlati kötöttség sem, így a szolgáltató ennek alapján a szerződés megkötésére nem kötelezhető.

Felhasznált jogszabály:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EurósParaszt Lite 2017.01.13. 16:15:26

Ez hülye (a hűségre való hivatkozás miatt, kiba' uncsi, szokjunk már le rolla).

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.01.13. 16:42:48

@EurósParaszt Lite: Saját tapasztalatomból azt tudom leszűrni, hogy szolgáltató felé hűség = szimpla lustaság.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.01.13. 16:43:58

Viszont mivel a posztban senki sem bűntelen, így pont jó lesz hétvégi kövezésre.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2017.01.13. 16:49:31

Nem értem a posztert... rámentem a T honlapjára (régen 5éve nekem is aktív volt ez a nevezetű ajánlat), és most ilyet találtam (kezdőlapon rögtön):
CSALÁDI MOBIL OPCIÓ
www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/csaladi-mobil-opcio
190 Ft-ért
(apróbetű buktatót nem olvastam végig... de ez nem jó neki!?)

Még TV-be is pont ez a reklám megy ebben a pillanatban! ESKÜ!
(még aszondja MAGENTA 1-esként 0Ft-é ingyen van)

ghck 2017.01.13. 16:57:46

Az aldi honlapján is fent van (ugyanígy eldugva, hivatkozás nem mutat rá) a tavalyi akciós újság, miszerint akció csütörtökTŐL. Akkor az még most is érvényes? Hülye!
catalog.aldi.com/emag/hu_HU/print/Online_katalogus_12_22/

PITTA 2017.01.13. 17:03:21

@EurósParaszt Lite: belép a netes felületen, ha be tudja X-elni akkor van ilyen, ha nincs nincs... google hivatkozással tele a világ...

gabors2 2017.01.13. 17:59:06

Na jo kis hetvegi lett megint ?? ez tre-kom be akarja csapni az ugyfelet vagy mi ??

Nagyon sajnalom a posztolot mert " totálisan hülyének akarják nézni" plusz a "több mint 10 éves hűségért" ... Ez kb azt jelenti hogy O fizeti a leheto legmagasabb tarifat ma a tre-komnal

bendeguz75 2017.01.13. 19:07:50

@ghck: Teged sem az eszedert tartott meg anyad. Azon az aldis szaron vilagosan latszik az ervenyessegi ido.

2017.01.13. 20:09:25

T-nel nalam is volt 10 ev utan szakitoproba de tuleltuk tuti teszteli a posztolo kreativitasat/kitartasat/huseget/mennyire engedi magat szivatni.... T-nèl a szamlafizetes egy vicc mostansag ... dehat kihez legyek huseges ha nem a magentahoz :))) Amugy csaladbarat cucc mas neven tuti vanvagy ha nincs van egy csomagjuk amibe ingyen beszelhetsz az osszes T-s igy erdeklodjel :)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.13. 21:36:31

hüm, elolvasván ezt a szemetet (jó, nem az egészet, úgy kb minden 10. sort) felmerült bennem egy kérdés.
Kényeztetne orálisan egy bálnát a felszabtéren fényes nappal a pószter? És ha feldobnék rá 20Ft-ot?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.01.13. 21:54:41

@GVTI "és ezáltal olyan ügyleti döntés meghozatalára készteti, amelyet egyébként nem hozott volna meg"

Anikó Hajdú 2017.01.13. 23:28:35

Ne haragudj Gábor, de ha egyszer azt mondja a Tkom, hogy bocsi, de már nem él ez a lehetőség, akkor miért vered magad? Lecsúsztál róla. Előfordul... Teljesen követelőzővé váltál a leveleidben. Én is 15 éve vagyok telekomos, de erre hivatkozva mégsem mehetek be hozzájuk, hogy addmeguramdemánis azt ami nincs. A honlapjukkal kapcsolatban viszont egyetértek veled. Az valóban félrevezető és igazán optimalizálhatnák.

Carradine a gardróbszekrényben 2017.01.14. 01:39:47

Pár hete egy Tkom telefonos üzletkötő felhívta anyámat (aki mellesleg rendelkezik pár diplomával, szóval alapértelmezetten nem hülye, csak a szakterülete nem a telekommunikáció), hogy lejárt a hűségideje. Nem akarja most telefonon meghosszíbbítani UGYANOLYAN feltételekkel? Mondom UGYANOLYAN!!!négy!!! (Ezt nem véletlenül emeltem ki, ennek később még jelentősége lesz.) De. Jó, rendben. Akkor küldjük a dobozt. WTF! Milyen dobozt? Két-három nap múlva jóanyám szól, hogy megérkezett egy doboz, az van ráírva, hogyaszondja digitális elosztó, ráköthetsz több számítógépet, meg telefonokat is, meg wifi is van benne. Mondok magamban, ez nekünk nem kell, hiszen a vonalas telefon most is nagyon jól be van kötve, Sziszkó szviccsel osztom meg a netet lakás számítógépei közt és a Netzsír wifije nagyon jól lefedi a lakást, a klozetet is, a kádat is, meg az erkélyt is. Ha ott vagyok, a lakás minden pontjáról tudok homárt olvasni. Mondom anyámnak, hagyd ott, ha majd arra járok, felugrom és megnézem. Öt nap múlva anyám kétségbeesetten hív mobilon, hogy a vonalas telefon süket! Hívom mobilon a hibabejelentőt. Aszondja nekem: Nem dugta fel a dobozt, amit nemrég küldtünk? Mér dugtam volna?!? Hát mert a régi, analóg telefon nem fog működni a digitálisra átállított vonalon, pont azért küldük digitális elosztót!

Anyád!

Felhozom a helpdeszkesnek érvként, hogy ha a telefonos ügyintéző azt mondja, hogy úgy hosszabbítjuk a szerződést, hogy minden marad a régiben, akkor miért állította át az analóg vonalat digitálisra? Kérte azt valaki?

Dehát az jó, az a jövő, haladás, miért nem kell az nekünk?

Mivel boldogult gyerekkoromban jómodorra neveltek, ezért nem vágom a képébe, hogy "Csak!", hanem kifejtem neki, hogy mondjuk azért, mert a riasztó modeme nem tud kifelé kommunikálni, mert az a jel nem megy át digitális elosztón, ahogy azt kábé több, mint tíz éve tudja a szakirodalom. Jaaa, azt miért nem mondta anyám az üzletkötőnek, hogy nekünk biztonsági szolgálathoz bekötött riasztónk van? Hisztérikusan felnevetek: mondjuk azért, mert ezt az ügyintéző nem kérdezte. Gondolom csak az érdekelte, hogy minél több szerződést megkössön. A technikai részleteket elhallgatta, nem kérdezett rá semmire és kérés nélkül állította át a vonalat analógról digitálisra.

Jó, mondja a helpdeszkás, akkor visszaállítjuk. De ezzel visszavonjuk a nemrég kötött szerződést. Újabb agyvérzés! Ne a szerződést vonja vissza, mert a telefonvonalra, meg az ADSL netre úgy általában szükségünk van, az se baj, ha újabb két évre leszünk hozzájuk láncolva, mindössze csak azt kérjük, hogy ne digitális vonal legyen, hanem maradjon analóg, ahogy eddig volt. Pont ugyanolyan! Ahogy azt az üzletkötő kérdése is sugallta. Óóó, az nem olyan egyszerű! Mert a szerződés digitális vonalra történő átálással lett meghosszabbítva, azt előbb vissza kell mondani és egy analóg vonalra szólót újrakötni! Mondom neki, hogy én basztam el? Én kértem az átállítást? Önhatalmúlag csinálták! Kérdés nélkül! Legyen analóg vonal az analóg telefonunkhoz, de zofortosan!

Aszondja jó, megnézi, hogy mit tehet, de mivel ez a magasröptű beszélgetés ma, péntek délután zajlott, ezért a hétvége miatt legkorábban hétfőn lesz ebből valami. Itt köszöntem el tőle, további kellemes hétvégét kívánva neki.

Jessybátsi 2017.01.14. 09:01:08

@Carradine a gardróbszekrényben: sziszkó szitcs wifivel? Neba... :D Az milyen?

WiZZu 2017.01.14. 09:13:06

@Carradine a gardróbszekrényben: hát ez sokkal jobb poszt volt, mint a Hilda által kirakottak :D

Dani23 2017.01.14. 10:14:05

A Telekom főoldálról két kattintásból el lehet jutni az aktuális ajánlatokig. Ha valaki ezt nem érti... Mindjárt neki is esek, hátha van még valami Westel900-as ajánlat is a honlapjukon aztán verem az asztalt mert a Googleből rátaláltam.

Digitális Dzsihád 2017.01.14. 10:45:23

@Jessybátsi: Úgy látszik, itt egyedül én nem vagyok diszlexiás. Én tökéletesen megértettem a leírás alapján, hogy a wi-fi az egy Netgear eszközből jön.

Ez hülye 2017.01.14. 12:03:17

@The Crazy One 5tös: Svájcban voltam. Ottan nincs internet abban. Az országban.
@Anikó Hajdú: jajj, de kis zöldbakfis vagy márr. Birka beálítocságú. Nyilván az ügyintéző szava szent, soha nem lehet mögé menni, megkerülni, nem is érdemes, mert mindig azt és úgy és akkor mond ahogy az neked a legjobb, semmit nem hallgat el, ezért neked feltétel nélkül magadba kell építeni megkövítve a hallott szavakat. Amennyiben kérdeznél, gondolkodnál, ne adj isten ELLENT MONDANÁL, rossz vagy. Érted, rossz. Nem szabad követelőzni, fogadni kell, elfele, s tschengetni. Európengőt, sokat. Sokáig. Úgyvan. Halál.
@PITTA: lol, miről beszélsz? Nem értem, de szeretném megérteni. Nem URL-i vonatkozásában használtam a hivatkozás kifejezést.:)

Szombat, enter.

btprg 2017.01.14. 12:04:58

@JunkieeeBoy:
Ez a családi mobil opció teljesen értelmetlen, mivel csak EGY SZEMÉLY TÖBB ELŐFIZETÉSE között működik. Még családon belül se mindig szokott ugyanannak a nevén lenni az összes előfizetés, a korábbi lehetőséggel meg bárkik között be lehetett állítani az ingyen beszélést havi 1090-ért.

@Bellocska:
Természetesen úgyse fogom ott hagyni a T-t, de ezt nekik nem kell tudniuk :D

@gabors2:
Like S díjcsomagban vagyok, ez szerintem kifejezetten jónak mondható. Egyelőre szerintem nem lenne értelme máshova átmenni.

@EurósParaszt Lite:
Ezek szerint őket se hatotta meg. Bele kellett volna írni azt is, hogy a számlákat is mindig pontosan fizettem, és a telefonos ügyfélszolgálat hívása közben is állandóan mosolyogtam!!4!

@mindenki:
Valóban az agresszív, köcsög, hepciáskodó "fogyasztót" testesítettem meg az utolsó levélben, de úgy voltam vele, hogy talán a hiszti célt ér :D Ettől függetlenül továbbra is fenntartom, hogy a T-nél ki lehet adva, hogy "szarjátok le az ügyfelek kínjait, úgyse tudnak semmit csinálni ellenünk". Ha az első válaszban nem baromságokat írt volna, hanem leírja hogy "elnézést, hogy a honlap megtévesztő, hamarosan módosítjuk, de ettől függetlenül sajnos nincs lehetőség beállítani a szolgáltatást", akkor máris nem annyira pofátlan az egész.

btprg 2017.01.14. 12:14:23

@Carradine a gardróbszekrényben:
Nagyon jó szöveg volt :)
Vicces, hogy nálunk is ugyanezt csinálták kedves édesanyámmal. Sőt, a hab a tortán, hogy új számot is adtak. Sok ügyfélszolgálat, bemászkálás után a régi számot visszakapta, az "analógosítás" még folyamatban van, az valamiért nem akart menni azonnal.

BTZ 2017.01.14. 13:01:05

@JunkieeeBoy: De neki nem az az ajánlat kell, mert azt meg lehet rendelni simán, nem lehet fenyetőzni fogyasztóvédelemmel és nem lehet hosszan levelezgetni mindenféle hivatali mókusokkal, szóval az tiszta unalmas!

BTZ 2017.01.14. 13:23:36

@Carradine a gardróbszekrényben:
Az analóg vonalakat hamarosan le fogják kapcsolni, az NMHH oldalán a vezetékes gyorsjelentésben nézheted, hogy csökken a PSTN vonalak száma. Előbbutóbb mindenféleképpen sor kerülne a digitalizációra jobb minél előbb túlesni rajta.
Azt valószínűleg kellett mondania az ügyintézőnek, hogy a digitális telefon már csak a HGW-n keresztül fog működni, max anyukád nem figyelt a részletekre. Nekem is elmondták, hogy amint elhalgat a PSTN vonalam, kössem át a kapott HGW eszközre a telefont. Persze ha nem így volt, akkor kérjétek ki a beszélgetést (mivel azt rögzítik) és osszátok meg a nagyvilággal, hogy pontosan mi hangzott el azon a beszélgetésen.
Ha normális szabványkövető riasztó rendszer van akkor az működik digitális elosztóra kötve is, az már magánügy, ha a riasztó sutyiba PSTN frekvencia sávon felül is forgalmazott. El kell adni, ha még valaki megveszi, és GSM rendszeű és belső akumlátorral is felszerelt riasztóra áttérni, ha azt akarod, hogy áramszünet esetén is riasszon az a riasztó.

Tehetséges ugandai buzi 2017.01.14. 14:14:54

@BTZ: Hogy ezt a Trékom telefonos üzletkötője garantáltan nem mondja el, az tuti! Főleg nem úgy, hogy egységsugarú adófizető is megértse. Nekem Műegyetem után sincs halvány lila fingom se, hogy mi a rák az a pstn, meg a hgw. Jó, nyilván rá tudok guglizni és akkor kidobja, hogy az a híres író, H. G. Wells. De hogy olyan részletességgel tuti nem mondja el, hogy a riasztó jelzése mostantól áramszünet esetén vonalason telefonon nem fog kimenni, mert a digitális elosztó nem fog működni, az hótziher! Így tuti nem mondják el! Persze nyilvánvaló, hogy ami árammal megy, az áramszünet esetén leáll, de az a rákfenéje a dolognak, hogy eddig ilyen probléma nem volt! Az analóg készülék működéséhez szükséges 12 Volt a központ felől jött.

Nyilván majd egyszer a Trékom bejelenti, hogy az Úr X. évének december 31. után lekapcsolja az analóg telefonhálózatot. De ha valakinek most még tökéletesen megfelel az 1970-ben gyártott tárcsás bakelitkészülék, se riasztóvonala, se faxkészüléke, akkor miért van erőszakkal rákényszerítve a vonala digitalizálására?

btprg 2017.01.14. 14:43:57

@Tehetséges ugandai buzi:
Tényleg nagy előny az analóg rendszernél, hogy áramszünet esetén is lehet telefonálni. Sajnos a digitális rendszeren már nem használhatóak a régi tárcsázós készülékek se, mert csak a DTMF módot támogatják a végberendezések...

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2017.01.14. 15:17:42

@btprg: Ez hülyeség!

www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/csaladi-mobil-opcio

Ezt írják
"Hogyan veheted igénybe?
Minimum két Telekom havi díjas előfizetést be kell vonnod az opcióba, amelyek azonos ügyfél nevén és azonos havi számlán szerepelnek.További 3 Domino feltöltőkártyás vagy havi díjas mobil hívószám vonható be. A havi díjas hívószámoknak szintén azonos ügyfél nevén és azonos havi számlán kell szerepelniük.A bevont mobil előfizetések jelenleg is elérhető, lakossági mobil díjcsomagok legyenek.A kedvezmény aktiválásáról SMS értesítőt kap minden csoporttag, ekkor lép életbe a 0 Ft-os tarifa."

ergó legrosszabb esetben is 1. vagy átiratod az egyiket a saját nevedre (nagy kaland)
2. vagy akkor veszel még egy sim kártyát 90Ft-ért és arra bekötsz valami legolcsóbb 1.000 Ft havidíjas csomagot.... még így is nagyon jól jössz ki... pláne ha 5számot bekötsz... de már 2db esetén is "jól jársz", mivel 190 Ft-ért ingyen beszélgettek egymás között!
Azt milyen alap átlag perdíjak vannak? valami 35 meg 44 Ft / p volt régen még telekomadó előtt azután meg felmentek mégjobban... most vannak ezek a 9Ft / p behülyítések... de akkoris, még ha ezzel számolok is 190 Ft / 9Ft/p = ha már 20p-nél többet beszélsz egy hónapban, a jelenlegi kondíciókkal megéri!

BTZ 2017.01.14. 15:31:20

@Tehetséges ugandai buzi:
Érdekes módon nekem mindent elmontdak. Igaz én magam kezdeményeztem nagyobb internet csomagraváltást, tehát én hívtam fel őket, mondták, hogy ez a nagyobb internet csomag csak a telefon előfizetésem digitalizálásával lehetséges, az ügyintéző pedig levezette, hogy mi fog történni, tudtam mit kell tenni, hogy működőképes legyen a telefonom, tudatában voltam, hogy nem opció lesz hogy rákötöm e vagy sem a telefont a HGW-re (HighGateway, alias digitális eloszzó), hanem kötelező mert csak ezzel fog menni.

Távtáplálás hiánya: Szünetmentestáp. Ennyi. Nekem amúy is vezetéknélküli telefon deckem van, az pedig PSTN (Analóg telefon) vonalon is megszűnt létezni távtáplálás ide vaoda.

Egyenlőre még nincs senki rákényszerítve digitális vonalra, ha valaki meg akarja tartani, mert a PSTN frekvencián felül kommunikáló riasztója csak így működik az megtarthatja.

BTZ 2017.01.14. 15:35:22

@btprg: A Mukácsi TV-vel sem tudom HD-ban nézni a HBO-t. Na puff neki, haladnom kell a korral és vennem egy LED TV-t, pedig a Munkácsi még ment úghogy a faburkolata nem is rázott.

Ez hülye 2017.01.14. 16:57:22

@btprg: nem értelmetlen az: okos kiscsajok mindig kijelentik, hogy idegenekkel nem ismerkednek! Oké, akkor viszont családon belül kell házasodni! Na, és így jön ki ennek a létjogosultsága, érted márr?

2017.01.14. 20:09:18

@btprg: hat T-vel tudni kell kommunikalni , megeri :)))) en se birok 15 eve szabadulni tole ;)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.14. 23:53:30

@btprg: "Valóban az agresszív, köcsög, hepciáskodó "fogyasztót" testesítettem meg az utolsó levélben, de úgy voltam vele, hogy talán a hiszti célt ér"
ezexerint te vagy a pószter? nos, csak 1 üzenetem lenne (pontosabban kívánságom). szülessen egy öcséd, és hívjon apunak ;)

btprg 2017.01.15. 10:58:58

@JunkieeeBoy:
Ebben igazad van, hogy így megéri, elméleti lehetőségnek vagy családon belül jó lehet... (Amúgy köszi a részletes számolgatást!)

De a gyakorlatban meg pl. egy barátnak nem fogom a nevemre venni az előfizetését. Az meg hogy csak emiatt legyen egy külön SIM kártya, egy külön telefon, amit külön töltögetni, cipelni stb. kell... Bizonyos esetekben lehet megéri, de ez azért nem ugyanaz, mint egyszerűen ingyen hívni valakit a megszokott módon.

Lehet ennek is a jó oldalát nézni: nincs ingyen beszélgetés, így kevesebb idő megy el a telefonálásra :D

btprg 2017.01.15. 11:15:46

@BTZ:
Eddigi szerény tapasztalatom szerint a technikához való hozzáállás szempontjából két fő típus van.
¤ Az egyik ragaszkodik a jól bevált és megbízható dolgokhoz, főleg ha használati szempontból kvázi ekvivalens megoldásokról van szó. (Pl. vezetékes analóg telefon, elektronikamentes autó, nem "okos" hűtő, porszívó stb.) Ilyen vagyok én is.
¤ A másik sokkal nyitottabb az újdonságokra, szinte természetes neki, hogy mindenből a legújabb, divatos lehetőségeket használja. Akkor is, ha ez némi kellemetlenségekkel jár a korábbihoz képest, inkább a modern dolgok között keresi a megoldást. (Pl. távtáplálású analóg telefon helyett szünetmentes tápegység otthonra, bármikor cserélhető elemes MP3 lejátszó helyett beépített akkus + power bank stb.) Te valószínűleg ebbe a csoportba tartozol :)

Egyébként a szünetmentes tápod addig ér valamit a telefonhoz, amíg nincs a társasházban valami digitális szolgáltatói berendezés (szünetmentes táp nélkül), ami ugyanúgy megszűnik működni. Az analóg telefonnál kicsit egyszerűbb volt, hogy csak egy-egy központban kellett szünetmentes tápellátás.

btprg 2017.01.15. 11:18:43

@Ez hülye:
Logikus, erre eddig nem gondoltam. De lehet benne valami, mert az egyik baromarcú utánad azt tanácsolta, hogy ejtsem teherbe a jó édesanyámat.

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
Ugye? Te idióta :)

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2017.01.15. 12:24:10

@btprg: ...dual-simes telók (Xiaomi olcsóé ad kib*szott jókat)

Manyecska. 2017.01.15. 15:33:19

aranyérmesek lettünk női gyorskorcsolyában OFF /nem én/!!! Mintha magamat láttam voln:!!:DD

Cycmen 2017.01.15. 15:50:12

@Manyecs: aranyérmesek lettünk női gyorskorcsolyában

Az én kedvencem a 200 női mell!

2017.01.15. 16:32:23

A posztíró a hülye ez esetben.
Ritka kivétel ez, de most tényleg nem a trékom a hunyó...

---

Az internet világában természetes a már idejét múlt weboldalak felbukkanása is.

Manyecska. 2017.01.15. 16:51:35

@Cycmen: jamégse, valami elődöntő volt pedig aszonta, 1.55-54 és 1-55-55 volt szorosan!!:P a bírák nem tudták eldönteni /tiszta fogyvéd/ OFF

Cycmen 2017.01.15. 17:43:40

@Manyecs: jamégse, valami elődöntő volt pedig aszonta,

OBMG! Egyáltalán indult magyar, meg korcsonya vót? Manci mongyá le! :)))

Manyecska. 2017.01.15. 19:05:55

@Cycmen: jóhát közben olvastam, sütöttem, telefonáltam és a kutya is rohangált folyton ráadásul éjjel fél kettőkor reggeli rosszullétem volt:D milyen jó lesz holnap konferenciára megyek viszek /rejtvényt is/ hányózacskót:D mondjuk már a témától is hányok /nyugdíjrendszer stb./

Nick-son 2017.01.15. 20:38:15

Az biztos, hogy a telekomnál simán megesik, hogy 5 ügyintéző azt mondja valamire lehetetlen (fizikailag, műszakilag, aszf. miatt, de gyakran azt mondják nem tudják miért de nem) aztán a hatodik meghazudtolja az előző ötöt és megcsinálja. Közben kicsit lesajnálja az ügyfelet mért nem kérte ugyanezt már korábban.

További magyar hang 2017.01.16. 00:44:22

magyar ember keresi a kiskaput okosba

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.16. 06:32:04

Jé, írt a poszter :) Te figyu...... Ábaszokrá
Amúgy őrült jó ez a xiaomi redmi 3S, be köll tőle fosni.

Más: ma ünnepélyesen megnyitottam a báli szezont, főleg az álarcosat. Ma például rokkernek öltöztem. No, hajrá :)

kolololo 2017.01.16. 07:57:17

@További magyar hang: ha ennyire utálod a magyarságot (gy.k.: itt is magyarozol), akkor miért böfögsz magyar oldalon, magyar olvasóknak magyarul?? Aszkéta?
Egyébként nem tudom, a mondandódnak mi köze van a poszthoz?! Talán el is kellene olvasni...

Manyecska. 2017.01.16. 08:31:22

@The Crazy One 5tös: jóvan, én minek öltözzek most megyek a fürdőkádba... :DD ON

Cycmen 2017.01.16. 08:49:55

@Manyecs: éjjel fél kettőkor reggeli rosszullétem volt:D

Teszt? Kölni dómnál szilvesztereztél e? :)))))

Manyecska. 2017.01.16. 09:12:41

@Cycmen: úúúúúú :D de brutál.

Terézágyú 2017.01.16. 09:31:07

"Maguk tényleg totálisan hülyének akarják nézni az ügyfeleket, cserébe a több mint 10 éves hűségért?"

ha 9 éve lennél trékomos, akkor rendben lenne a hülyének nézés???????????

Terézágyú 2017.01.16. 09:33:43

@Carradine a gardróbszekrényben:

"Pár hete egy Tkom telefonos üzletkötő felhívta anyámat (aki mellesleg rendelkezik pár diplomával, szóval alapértelmezetten nem hülye, csak a szakterülete nem a telekommunikáció), hogy lejárt a hűségideje. Nem akarja most telefonon meghosszíbbítani UGYANOLYAN feltételekkel? Mondom UGYANOLYAN!!!négy!!!"

NEM kötünk telefonon szerződéseket. Hiába egyszerű, meg nem kell csinálni semmit - NEM kötünk!
Semmiféle szerződést.

Aki mégis, az ne csodálkozzon, hogy "félreértés volt, nem ezt mondtam, de ezt mondta, nem figyeltem, mert éppen főztem is" stb.

Cycmen 2017.01.16. 09:37:24

@Terézágyú: cserébe a több mint 10 éves hűségért?"

ha 9 éve lennél trékomos, akkor rendben lenne a hülyének nézés???????????

Matematikailag 10%.-kal! (gyertek csak nyelvtannácikok! ) rendbenebb a 9 mint a 10 !

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 09:42:02

@Terézágyú: "NEM kötünk telefonon szerződéseket."

Pedig kényelmes. Ha megfelelőnek látszik szerződtök, elküldik a szerződést, elolvasod, meggondolod, és ha mégsem tetszik, 14 napon belül lemondod.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 09:45:52

@Terézágyú: Viszont a matávnál minden változtatás veszélyes, mert gyakram elbasszák.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 09:49:40

@Terézágyú: Csak ha személyesen írod alá, nincs 14 napos elállás, ha későn jösz rá, hogy farok voltál.

Terézágyú 2017.01.16. 09:52:30

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
ha bemész személyesen és mégsem figyelsz oda az is a te bajod természetesen.
de telefonon viszont az odafigyelés is kétséges.

de nekem mindegy.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 09:55:17

@Terézágyú: Mikor anyám telefonját átállítottam VIOP-re, kiderült, hogy épp akkor szerződött 2 év hűséggel egy kevésbé lehúzós díjcsomagra. Esküdözött, hogy nem hangzott el telefonba a 2 év hűség. Veszekedtem egy kicsit az ü.sz.-tal, jó, majd visszahallgatják, van rá 30 napjuk. Mikor az letelt, viszakoztak. Egy hónappal később lett így VOIP. Most félévente fizet annyit, mint régen havonta.

Terézágyú 2017.01.16. 09:57:09

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
ez a sztori mitől érv a telefonos szerződéskötés mellett??

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 09:59:11

@Terézágyú: Telefonba ugyanúgy lehet figyelni. Viszont nem kel odautazni, visszautazni, várni, és lehet Homárt olvasni, míg az ü.sz.-os mojol az adatokkal. Sőt, hirtelen utána lehet nézni a neten, meg a szerződésben lehet keresni (Ctrl-F). Meg nincs nyomás, hogy azonnal el kell ott dönteni, 5 perc, 1 óra, 2 nap múlva visszatelefonálsz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 10:00:54

@Terézágyú: Ennél te jobb vagy!

Ha ugyanezt offlájn csinálja, nincs mit visszahallgatni. Ott volt előtte a 128 oldalas szerződés, egyetértőleg aláírta.

M. Péter 2017.01.16. 10:20:44

@Nick-son: Ez nem telekom specialitás, bankban is megesett már, hogy két ügyintéző szerint lehetetlen volt megcsinálni, amit kértem, a harmadik meg 5 perc alatt elintézte.

2017.01.16. 11:19:03

már 1000 éve nem T-Mobile, okoska!

joska61 2017.01.16. 15:01:40

"Maguk tényleg totálisan hülyének akarják nézni az ügyfeleket, cserébe a több mint 10 éves hűségért?" Nos. Az kifogásolt cég teljesen korrekt, nem a 10 év hűségért cserébe néz hülyének. Ezt teszi minden ügyfelével kortól, nemtől, bőrszíntől, politikai beállítottságtól, nemi identitástól teljesen függetlenül.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.16. 18:45:34

@btprg: idióta ... érdekesen "hangzik" ez tőled, aki eleve vesztes helyzetből indulsz. És olyasmit követel, amit ha kicsit megerőltetik magukat a tcsótányosok, percek alatt előkerítik neked azt az aszf-et, amiben az adott csomag/kedvezmény kivezetésének dátumát meghirdették.
Szerintem anyádnak mondogasd, hogy idióta, amiért ilyen seggfejt nevelt abból a darab szarból.
Igaz, nem semmi teljesítmény, de mégis, jobb lett volna, ha inkább lehúz a wc-n ;)

CID.. 2017.01.17. 08:07:23

@Tehetséges ugandai buzi: 48V lesz az ;)

Egyébként a poszternak szófosása van, hogy nem elég neki az a havi 300 ingyen perc?

Lady Scarlett 2017.01.17. 08:49:56

Szabó Gábor úr tényleg egy nyamvadt meg nem kapott, interneten ottfelejtett kedvezmény miatt van berágva a T-mobile-ra? Ennyire?
Mit fog tenni ha számlareklamációja lesz? Bemegy a showroomba és lever mindenkit?
Kedves Gábor!
Túltoltad a hisztit. Remélem tanulságos volt.
Mindenjót, a kedvezményt így se kapod meg. Válthatsz Vodafonera vagy Telenorra. Egyéb probléma?

2017.01.17. 10:22:43

@Anikó Hajdú: nálad a pont, végre egy higgadt normális vélemény.
Amúgy a honlapról NEM érhető el a kedvezmény oldala, azt csak a poszter látja, mert elmentette könyvjelzőnek. A Tkom web lapjának szerkesztői meg csak a linket törölték, magát az oldalt nem, ami hanyagság. De ez egyáltalán nem jelent üzleti ajánlatot, ahogy a posztoló kiabálja.

További magyar hang 2017.01.17. 11:12:42

@kolololo: Beteg vagy, ha azt gondolod, hogy ha valaki leírja a "magyar" szót, akkor az 'magyarozás', magyar-gyűlölet, magyar-ellenesség, automatikusan pejoratív.
6 szóban összefoglaltam a posztot (vö.: az egész érdemelne 6 szónál többet?), reflektálva Hilda bevezetőjére.
A mondandómnak köze a poszthoz: emberünk elvárná a szolgáltatótól, hogy azért mert elérhető még az akció részleteiről szóló weboldal (azoknak információt nyújtandó érhető el, akiknél még él az akció), bevonja őt is az akciós kedvezménybe, mert nyilvánvalóan technikailag az kivitelezhető, holott ő már fél évvel az akciós időszak lejárta után próbálkozik. A szolgáltatót ekézi, ahelyett, hogy "Na, erről lemaradtam!" felkiáltással továbblépne, azaz "magyar ember keresi a kiskaput okosba".

besarock 2017.01.18. 07:55:15

- "10 eve kapja tolunk a telefont/netet szare-hugye,aztan meg o pampog"
-" 10 eve jarok ebbe a CBA-ba, de ugyanannyiert kapom a parizert,mint az,aki a heten koltozott ide"

Mikor lepunk mar tul azon a baromsagon, hogy egy evekig igenybe vett szolgaltatas barmilyen extra jogositvanyokkal ruhaz fel bennunket?

Leteznek husegakciok, de ezt mindig a szolgaltato sajat hataskroben donti el,nem JÁR.

Ha szar volt eddig is,miert nem mentel mashova?
Ha jo volt eddig,akkor kit erdekel,hany eve hasznalod ?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 08:32:15

@besarock: "baromsagon, hogy egy evekig igenybe vett szolgaltatas barmilyen extra jogositvanyokkal ruhaz fel"

Márpedig én a hentesemnél a piacon a legszebb húsokat kapom.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 08:59:05

@További magyar hang: @kolololo: Ki kell ábrándítsalak, a szókaratét egyiktek se nyerheti meg, mert mindkettőtőknek igaza van. :))
süti beállítások módosítása