Tékozló Homár

Ki szeretne otthon Liebherr hűtő tanműhelyt nyitni potom 313490 Ft-ért?

2017.01.18. 10:59 | Homár Hilda | 215 komment

liebher-logo.jpg

Az Index hűtős fórumában megoszlanak a vélemények, hogy a Liebherr a hűtők Rolls-Royce-a vagy Audija, de az alapvetésnek számít, hogy minőségi háztartási gép. Ami persze azért meghibásodhat, de azt gondolná az ember, hogy prémium termékhez prémum vevőszolgálat dukál. Aha.

Ki szeretne otthon Liebherr hűtő tanműhelyt nyitni potom  313.490 Ft. –ért? Avagy a Liebherr hűtőnk, és a konyhaluxnet.hu története…

2015. szeptember 22-én vásároltunk a HPH Special Kft.-n keresztül (Konyhaluxnet.hu) 1 db Liebherr CNP 3913 típ. alulfagyasztós hűtőszekrényt 313.490 Ft. –ért. Közel két hónapot vártam a készülékre, de mindenképp ezt a prémium kategóriás terméket szerettem volna megvásárolni abban bízva, hogy hosszú éveken keresztül fog rendeltetésszerűen működni, valamint egy esetleges meghibásodás esetén a prémium márkához hűen, és az igen magas vételárnak megfelelően kiemelkedő színvonalú szerviz szolgáltatásban részesülhetek .

2016.12.14-én észleltem, hogy a hűtőszekrény normál hűtő része egyáltalán nem hűt (belső hőmérséklet 16c), valamint a fagyasztó teljesítménye is lényegesen lecsökkent. 2016.12.15-én jeleztem a problémát a vevőszolgálatnak, ahol nagy nehézségek árán (visszahívást ígértek, nem tették, én érdeklődtem többször, majd közölték: a szerelő hívni fog, az sem tette, nekem kellett felhívni, hogy mindenképp jöjjön, mert nincs másik készülék stb..) sikerült elérnem, hogy a készüléket megbízott javító munkatársuk délutánmegvizsgálja.

A hűtőgép szerelő közel két órás helyszíni vizsgálata során a hűtőszekrényt kikapcsolta, megbontotta,leolvasztotta, újraindította, többször rácsodálkozott, majd arra a megállapításra jutott, hogy megítélése szerint kevés a gáz a rendszerben, az ismeretlen helyen eltávozhatott (ezt persze leírni nem merte). A hibajelenség (ami szerint a készülék nem hűt, ennek megfelelően rendeltetésszerűen nem használható!) a szerelő számára a helyszínen azonosítható volt, továbbá az a tény is egyértelműen megállapítást nyert, hogy a meghibásodást nem rendeltetésellenes használat, vagy külső behatás okozta. A szerelő tájékoztatása szerint ilyen készülékkel még nem találkozott, ezért a hibát a helyszínen megszüntetni nem tudta. Több kollégájától a helyszínen telefonos segítséget kért, de nem járt eredménnyel. Annak ellenére, hogy a szerelő a készüléket kívül-belül megbontotta, kérésünk ellenére semmiféle munkalapot nem hagyott hátra mondván, „azt nem szokták csinálni”.

2016. december 16- án telefonon jeleztem a szerelőnek, hogy a készülék továbbra sem hűt rendesen, reggelre virradóan egy nagy víztócsa állt alatta, mire azt a tájékoztatást kaptam,hogy mivel ez a típus teljesen ismeretlen a szervizes körökben, megkereséssel élnek a külföldi gyártó felé, hogy kapcsolási rajzot, és leírást küldjön a készülékről, hátha azzal sikerül beazonosítani, és megszüntetni a hibát.

Felfoghatatlannak tartom , hogy jelen esetben, mikor a meghibásodás ténye egyértelműen azonosítható (mivel a készülék NEM HŰT !), a vásárlót kiszolgáltatott, és hátrányos helyzetbe kényszerítik azzal az indokkal,hogy mivel ezt a készüléket a szerelőjük nem ismeri, ezért amíg a külföldi gyártótól kapcsolási rajz, illetőleg egyéb leírást nem kap kézhez, garanciális igényét nem rendezik! Ehhez a vásárlónak mi köze? Esetleg azt ne várjuk meg, amíg kiképeznek ehhez a készülékhez kompetens, és hozzáértő szerelőket? A szerelő arra a kérdésre, hogy mégis mit csináljon a háztartás egy működő hűtő –és fagyasztó nélkül csak annyit mondott, hogy „vészeljék át valahogy”!

A fentieket követően 2016.12.21-én a Liebherr megbízott szerelője a helyszínen ismét azonosította a hibát, ami szerint a készülék maximális teljesítményre állítva, folyamatos kompresszor működés mellett nem hűt megfelelően! A hűtőszekrényben maximális fokozaton legfeljebb 15-16c érhető el, a fagyasztó pedig jellemzően -1,-2 c fokon üzemel (jó esetben -8), de időnként még ennél is magasabb hőmérséklet észlelhető ( +1,2 c, ), és olvadni kezd. A szerelő munkatársuk ismételten több mint két órán keresztül tett kísérletet a készülék javítására (a korábban hiányolt kapcsolási rajz alapján), aminek során a hűtőt megbontotta,egy érzékelőt is kicserélt, de a hiba továbbra sem szűnt meg sőt, napról napra rosszabb lett. Természetesen munkalapot ebben az esetben sem hagyott hátra.

A készülék meghibásodása, és helyszíni javítási kísérletei (2x2óra)  következtében a fagyasztószekrényben tárolt élelmiszerek kiengedtek, kb. 30.000 Ft. értékben kidobásra kerültek fagyasztott termékek.

2016.12.22-én telefonon ismét egyeztettem a szerelővel, hogy nagy a gond, a hűtő egyre rosszabb, mire közölte, hogy fogalma sincs mi lehet a gond, de ha szeretnénk kijön másnap, de előre megmondja, hogy nem fogja tudni elhárítani a hibát. Abban maradtunk, hogy szenteste előtt egy nappal azért ne jöjjön ki, hogy megint két órát nézze a számára ismeretlen készüléket, de ígéretet tett arra, hogy utánajár a szerelő körökben, hogy mi lehet a probléma, és jelentkezik. A beszélgetés során persze még kitért arra is, hogy a két ünnep között Ő bizony nem dolgozik.

A hiba miatt a két ünnep között folyamatosan kerestük a márkaszervizt és a képviseletet, de senkit nem lehetett elérni.

Az üggyel kapcsolatosan már három panaszt is küldtem faxon (2016.12.17., 2016.12.22.,2016.12.28) a Liebherr Vevőszolgálatnak amiben kértem, hogy akkor cseréljék ki a rossz készüléket, vagy adják vissza a pénzt, nem tudunk hűtő nélkül létezni, de január 03-ig még válaszra sem méltattak . Telefonos megkeresésemre úgyszintén semmi érdemleges intézkedés nem történt. Egy alkalommal sikerült elérnem a szerviz vezetőjét aki közölte, hogy Ő szabadságon van, nem tud senki mást kiközvetíteni, amúgy pedig szakmai oldalról sem tud segíteni, mert Ő nem hűtőgép szerelő!!!???? (WTF??) A külföldi anyacégnek is írtam angolul emailt, de válaszra sem méltattak.

Ezt követően Január 03-án egy hölgy felhívott a Liebherr vevőszolgálatról mikor is megkérdeztem, hogy mégis mit csináljunk, több mint 21 napja nincsen hűtőnk, meddig tart még ez a procedúra? Erre pökhendi hangvételben kioktatott, hogy ők szabadságon voltak, és amúgy pedig addig fogják próba szerencse alapon taknyolni a készüléket, míg meg nem oldódik a hiba, mert szerinte egy autónál is van olyan, hogy a szerelő nem tudja elsőre megcsinálni . A munkalapokról kérdésemre annyit mondott, hogy azt nem szoktak ott hagyni sehol, de a vállalkozók minden hónapban elszámolnak velük. Kértem, hogy akkor a két elmaradt munkalapot pótolják,mégis csak a mi tulajdonunkat mókolták.

Végül a szerelőjükkel abban maradtunk, hogy egy plusz kollégával 2017.01.05-én ismét megtekintik a készüléket, immáron harmadszor, és pótolják az elmaradt munkalapokat.

2017.01.05-én a szerelő egy plusz kollégával ismét megjelent a helyszínen. A szükséges teszteket lefutatták, majd gyanakodni kezdtek a mélyhűtő elpárologtató ventilátor meghibásodására, ezért ismét szétkapták a belső burkolatot. Ekkor állítólag észlelték, hogy kontakthibás a csatlakozó, újból széthúzták-összedugták, visszaszerelték a burkolatot és közölték, egészen biztosan ez volt a hiba oka.

Az a szerelő, aki korábban már két alkalommal járt kint a helyszínen kicsit bátortalanul azért előadta a kollégájának, hogy a ventilátort Ő a múltkor már ellenőrizte, és a műszere szerint rendben működött, egészen pontosan 5w teljesítményt vett fel (ami legyünk őszinték, hogy szétcsúszott csatlakozó mellett nem igazán lehetséges). Ennek ellenére mindketten keresztet vetettek, hogy innentől kezdve ez a készülék jó lesz…Személyes meglátásom szerint a ventilátor csatlakozó akkor csúszhatott szét, amikor az előző szerelési kísérletnél a szaki kicserélte a mélyhűtő elpárologtató szenzort, és össze-vissza tekergette azt a hűtőlamellás egységet, hogy kiszedje a régi érzékelőt, és visszaépítse az újat…Az egyszer biztos, hogy a második szerelés után drasztikusan romlott a helyzet az alaphibához képest, mert éjszaka egy nagy tócsa víz állt a hűtő alatt, és a mélyhűtő olvadni kezdett..

2017.01.05-én este már a következőket észleltük : maximális fokozaton a hűtőtérben +8c (1c helyett) a fagyasztóban pedig legfeljebb -15c (-32C helyett), és óráról-órára romlott a helyzet… éjszaka pedig sípoló hibajelzésre keltünk. A hátsó hőleadó csövezés pedig jég hideg, egyedül a kompresszor langyos egy kicsit, ami viszont folyamatosan dolgozik, és már furcsa búgó hangot is ad!

Ügyvéddel való konzultáció után arra jutottunk, hogy 21 nap óta hűtő nélkül vagyunk, és a tapasztaltak alapján köszönjük szépen, de inkább nem kérünk a Liebherr márka nyújtotta „prémium” szolgáltatásból, ezért írásban jeleztük a kereskedőnek, hogy hibás teljesítés miatt elállunk a szerződéstől, és kérjük vissza a vételárat.

Erre a Konyhaluxnet.hu ügyvezetője küldött egy lekezelő, és kioktató hangvételű levelet amiben leírta a történeti tényállást a saját szemszögéből . Szerinte itt mindenki annyira törekszik, hogy megszüntessék a hibát, szóval a törvényi kötelezettségnek eleget tesznek, és különben is prémium termék ide vagy oda, az Audi, vagy a BMW is meghibásodik, mégis népszerűek (úgy látszik, hogy ez az autókkal való példálózás a szenvedélyük). Ezután még olvashattunk egy litániát arról is, hogy a kereskedő Miele hűtőszekrényét is 4 alkalommal kellett javítani, mégsem kérte a cseréjét. Záró akkordként az ügyvezető úr hozzátette, hogy szerinte a kereskedő joga eldönteni azt, hogy javítással, cserével, vagy a szerződéstől való elállással rendezi a garanciális igényt, és álláspontja szerint erre csak akkor kerülhet sor, ha gazdaságtalan a javítás. Ügyvédünk szerint az ügyvezető úr ezt nagyon rosszul tudja.

Időközben több szerelőnek is felvázoltuk telefonon a hibajelenséget, és a tüneteket. Ezek egymástól függetlenül arra az álláspontra jutottak, hogy szinte a bizonyossággal határos a valószínűsége annak, hogy a hűtőkörrel van a probléma (elszökött a gáz, dugulás van a rendszerben, vagy a kompresszor kezd tönkremenni), és garanciális készüléknél ragaszkodni kell a cseréhez..

A jelen állás szerint az inkorrekt kereskedő és hazai support miatt csak peres eljárásban tudjuk érvényesíteni az érdekeinket, amit el is indítottunk…

Többet ezt a márkát, és ezt a kereskedőt egészen biztosan nem választjuk..

 

Kedves Homár Olvasó!

Jól gondoljátok, a cég részéről adott válasz ebben a formában ellentétes a jótállási igény érvényesítésével kapcsolatos jogszabályi rendelkezésekkel.

Egy ilyen hűtőgép esetében az eladó kötelezően legalább egy éves jótállást köteles biztosítani, továbbá szerződés alapján e határidőn túl is biztosíthatja a jótállásból fakadó igények érvényesítését.

Jelen esetben az interneten található információk alapján a gyártó az adott termékre két év jótállást vállal. E határidőn belül bekövetkezett meghibásodás esetén a bejelentett igények teljesítése alól a cég csak akkor mentesülhet ha bizonyítja, hogy a hiba oka az eladást követően keletkezett (pl. a leveledben is említett külső behatás miatt vagy rendeltetésellenes használat során). Jelen esetben ilyen mentesülés nem törtéhet, hiszen ennek lehetőségét a szerviz szakemberei kizárták.

A fogyasztó a jótállás alapján elsődlegesen a hiba kijavítását vagy a termék kicserélését igényelheti, amely ebben az esetben meg is történt. Az eladónak pedig törekednie kell arra, hogy az igény teljesítése során a vevő érdekeinek kíméletével járjon el, és a kijavítást lehetőség szerint 15 napon belül elvégezze.

A levél alapján az is megállapítható, hogy ennek a kötelezettségének az eladó nem tudott eleget tenni, ezért a fogyasztó választása szerint jogosult másik jótállási igényre áttérni. A hibát az eladó költségére maga kijavíttathatja, a vételár arányos leszállítását igényelheti vagy a törvényben meghatározott feltételek fennállása esetén a szerződéstől elállhat és a teljes vételár visszatérítését követelheti. A cég képviselője tehát válaszában tévesen hivatkozott arra, hogy az eladót illeti meg a jótállásból fakadó igények közötti választási lehetőség.

Reméljük, hogy a jogi képviselőd segítségével hamarosan megoldódik a problémád a megindított polgári peres eljárás során. A jogvita lezárására egyébként a perhez képest alternatívát jelenthet még a békéltető testület eljárása, amely díjmentes és elsődleges célja a felek közötti egyezség létrehozása

Felhasznált jogszabály:

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

UPDATE febr.3.

Mindig tanulságos a másik fél szemszögéből is látni egy esetet. Ezt a levelet a Liebherr hivatalos hazai ügyfélszolgálatától kaptuk:

Tisztelt Liebherr-vásárló!

Mivel levelében ezen a fórumon szólított meg minket, ezért fontosnak tartjuk, hogy mi is itt reagáljunk.

Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlensége adódott a LIEBHERR hűtőszekrény használata során. A helyzet tisztázása és a tárgyilagosság érdekében az alábbiakban röviden összefoglaljuk az ügy részleteit, illetve megosztjuk tapasztalatainkat, hogy a jövőben elkerülhetőek legyenek a félreértésekből adódó kellemetlenségek (választott márkától függetlenül).

1. A szóban forgó készüléket 2015.09.22-én vásárolta. Megrendeléskor a kereskedő jelezte, hogy nem raktáron tartott készülékről van szó, tájékoztatta a szokásosnál hosszabb szállítási határidőről.

2. 2016.12.15-én telefonon jelezte ügyfélszolgálatunknál először a hibajelenséget. A szerelő még aznap, a bejelentés napján megjelent Önnél, megvizsgálta a készüléket és kísérletet tett helyszíni hibaelhárításra. A hűtőszekrényt leolvasztás után, működőképes állapotban hagyta ott, de tájékoztatta Önt, hogy ez valószínűleg nem fogja maradéktalanul megoldani a problémát. További intézkedésre a készülék dokumentációjának hiányában nem került sor, a szerelő jelezte, hogy azok beszerzése után, egy későbbi időpontban ismét kísérletet tesz majd a hibaelhárításra. Ennek tényét az Ön által aláírt munkalap is igazolja. A dokumentumok hiányát jeleztük a gyártó felé.

3. 2016.12.16-án telefonon, közvetlenül a szerelőnek jelezte, hogy a készülék továbbra sem üzemel megfelelően. Vevőszolgálatunkra a bejelentés faxon, 2016.12.17-én érkezett meg.

4. A kért dokumentáció 2016.12.19-én érkezett meg a gyártótól. Ennek birtokában a szerelő - 2016.12.21-én - másodszor is kísérletet tett a hibaelhárításra. Egy érzékelő – amit már korábban megrendeltünk, mivel feltételeztük, hogy az okozhatja a hibát - cseréje után, a készüléket „automatikus üzemben”, azaz működőképes állapotban hagyta ott. Ezt az aláírt munkalap igazolja.

5. 2016.12.22-én telefonon jelezte a szerelőnek, hogy a készülék teljesítményével továbbra sem elégedett. A szerelő felajánlotta, hogy másnap, 2016.12.23-án ismét kísérletet tesz a hibaelhárításra, ám Ön ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni. Vevőszolgálatunknál ezzel egy időben faxon tett újabb hibabejelentést. Azonban cégünk 2016.12.22. és 2017.01.03. között zárva tartott és csak telefonügyeletet biztosítottunk. Erről nem tájékoztattuk kellőképpen ügyfeleinket. Tanultunk az esetből és a jövőben igyekszünk pontosabban eleget tenni a tájékoztatási kötelezettségünknek.

6. A faxokat első munkanapunkon, 2016.01.03-án dolgoztuk fel. Kapcsolatfelvétel után 2017.01.05-én, egyeztetett időpontban, a szerelő, aki ekkor már egy másik tapasztalt munkatársát is elhívta, ismét kísérletet tett a hiba elhárítására. Jelezték, hogy a készüléket csak elszállítás után, szakműhelyben lehetne alaposabban megvizsgálni. Erre az időre díjmentes cserekészüléket ajánlottunk, az importőr pedig felajánlotta, hogy kicseréli a készüléket egy újra. Ön ezeket a lehetőséget elutasította és kérte a vételár visszafizetését. Az erről szóló Jegyzőkönyvet és jogorvoslati lehetőségeit postai úton és e- mailen elküldtük (postán küldött leveleink a „Cím nem azonosítható” megjelöléssel visszajöttek).

7. A kereskedő időközben visszafizette Önnek a készülék új, vásárláskori árát, a készüléket pedig 2017.01.26-án saját költségünkön elszállítottuk, hogy a műhelykörülményeket igénylő vizsgálatokat elvégezhessük.

Végezetül szeretnénk hangsúlyozni, hogy az ügyben résztvevők közül soha, senki, egy pillanatig sem feltételezte, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használatból ered. Mivel a hibajelenség a két éves teljes körű garancia időtartam alatt jelentkezett, annak költségeit az importőr állta. Biztosíthatom róla, hogy minden érintett fél igyekezett a legjobb tudása szerint eljárni és segíteni Önt. Őszintén sajnáljuk, ha mindezek ellenére csalódott!

Üdvözlettel:

LIEBHERR Vevőszolgálat
Pál Andrea
ügyfélszolgálati vezető

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

solomun 2017.01.18. 16:32:48

@melaena: Annyira mokas,ahogy magukra ismernek a kedves, es hasznos emberkek,akik nelkul e blog nem letezhetne ugye...

solomun 2017.01.18. 16:34:23

@melaena: Annyira mokas,ahogy magukra ismernek ezek a kedves,hasznos emberkek,akik nelkul nem letezne ez a blog ugye...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 16:42:20

@The Good Boy: Csak bemutattam az én látásmódomat, ömmel tölt el, ha hasznosnak találtad. :))

Ez hülye 2017.01.18. 16:43:05

@melaena: házhoz mész a pofonért, ami eleve nagy bölcsességről tesz tanúbizonyságot (illik a képbe). Nem, nem igazságos vagyok. A "való" valóban nem illik oda (később más irányt vett A Mondat és nem javítottam vissza). Ettől eltekintve próbáld meg azért értelmezni, mert ha egyszer sikerül, akár nyomaiban is, talán ráeszmélsz, hogy a whitelistes agymenésed kifejezetten szabadgondolat-ellenes és.. a többit leírtam. Te az a tipikus, környezetét felületesen, távolról szemlélő birka-szektatag vagy, internetelőfizetéssel. Annyit tehetsz a magad és mindegyikünk érdekében, hogy visszatérsz a saját, korlátolt kis közegedbe, ahol önazonos lehetsz a többiek által.
@solomun: ettől még nem leszel több, de hiheted magadban ezt. Sajnálom, hogy nem sikerült érdemben gondolatot cserélnünk (nem vártam mást).
Buta majmok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 16:44:47

@Manyecs: "mi meg megfeledkeztünk róla aztán megzabáltuk"

:))

És mondtátok a tulajnak, hogy volt egy kétnapos áramkimaradás, de ne aggódjon, nem ment veszendőbe, megmentettétek.

solomun 2017.01.18. 16:47:40

@Ez hülye: latom befeszultel, az utolso mondatod meg gyonyoruen elarulja a szemelyisegedet, mint egy fogyatekos durcas kisgyerek,akit leszidtak...felelmetes. Akarmilyen mezesmazos ertelmetlen maszlag moge probalod bujtatni semmitmondo es gyerekes mondandoidat, nem fog sikerulni,akibe szorult egy kis ertelem, az latja ezt. Okadd csak a szart tovabbra is,sok sikert!

The Crazy One 5tös · http://tudolotyoges.blog.hu/ 2017.01.18. 16:48:31

@solomun: köszönjük a posztot. Takarodsz a picsába?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 16:48:58

"Trump thus spoke: Let's invite the Orban named cock from Bucharest as well."

Percekig ezen röhögtem, Itt is megosztom, legyen közkincs.

solomun 2017.01.18. 16:49:41

@The Crazy One 5tös: iszonyat kemeny vagy te is. Bantottak a kishaverodat es megveded,ugyes vagy neked is jar a keksz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 16:51:21

@solomun: "semmi ertelme ennek a blognak,regen volt,de..."

...aztán jött Hilda, és szétcseszte. Sokkel kevesebb értelme van így, az igaz.

Olyan szarság, amit te szeretnél, sose volt, és remélem sose lesz.

solomun 2017.01.18. 16:55:14

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Jaja,tuti O,nem pedig azok,akik miatt semmi kedve emberkeknek ide beirni,ertelmes vitat folytatni, mert ugyis paran azt hozzak ki,hogy mekkora faszfej az,aki rosszul dontott egy vasarlasnal peldaul,ugye?

Ez hülye 2017.01.18. 16:58:21

@The Crazy One 5tös: pont ezzel a szókapcsolattal akartam élni, de már megtetted helyettem.
@solomun: látod, nem látod magad, csak az van, amit írtam: odáig jutsz (szituációba beleerőltetett sikerélmény), hogy a mááásik magára ismert. Aztán a többit elolvastad-e, értelmezted-e? Volt-e ilyen szándékod egyáltalán? Reménytelen nyilván. Nyilván az egód nem engedi beismerni, hogy egyszerű vagy, mint a faék, de ez egy mondhatni természetes emberi tulajdonság. A nagyobb gond abban áll, hogy képtelen vagy a másik fél oldalát és gondolatait látni, ellenben mindenbe beleuszakolod a sajátjaid. Nehéz így a felvételi a szalag mellé is, ott szoktak ilyen "tedd a háromszöget a háromszögbe" jellegű logikai tesztek lenni. Ez a szint megy most, csak betűkkel - és elbuktál rajta. TAKARODJ MÁR VISSZA A GYÁRBA, baszd meg. Az ostobaságon feszülök be, ami benned uralkodik.
Ne sikerezzél, nagyon kérlek, mért táblán való körömcsikorgásként hat a rojtos közhelyed.
Látom már, külföldre szakadt okospolgár, ami vagy, a maga összes tipikusságával. Olyan ez, mint az idegennyelv: ha egy ismeretlen és számodra érthetetlen szöveget olvasol, az még nem jelenti azt, hogy ne te lennél a szűk keresztmetszet (tehát te vagy az). Fergetegesen komplex replikákkal illeted a kis párbeszédünk, levéve önnön agyadról a fogalmazás és érvelés terhét, rögtön kihivatkozva a nagyvilágra. Igen, mindenki látja, hogy képtelen vagy a párbeszédre. Imádom a fajtád.

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: mint a kutya, az is jó kaja"tároló".:)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 16:59:41

@solomun: "akik miatt semmi kedve emberkeknek ide beirni"

Mindenkinek köszönöm, akik miatt nincs kedved ide írni. Semmi szükség rád ebben a formában.

Ha van kedved, kommentelj, válaszolj, de ne rinyálj.

D-Fens 2017.01.18. 16:59:44

Nem az a baj, hogy prémium hűtőt vett, hanem hogy prémium szolgáltatás nem jár hozzá, már ami a javítást/cserét illeti a vevő megelégedettsége érdekében. Helyette leginkább olyan tipikus magyaros. A vételárat besöpörték, ha viszont gondja van, forduljon a sóhivatalhoz vagy a jóistenhez. Vagy akár fel. Utánuk a vízözön.

solomun 2017.01.18. 17:00:26

@Ez hülye: mar megint ugyanazt csinalod,amit leirtam,zsenialis vagy! :D :D :D szoval copyznek: Akarmilyen mezesmazos ertelmetlen maszlag moge probalod bujtatni semmitmondo es gyerekes mondandoidat, nem fog sikerulni,akibe szorult egy kis ertelem, az latja ezt. Okadd csak a szart tovabbra is,sok sikert!

Ez hülye 2017.01.18. 17:03:25

Mézes-mázos: pont erről beszéltem. Biztosan direkt csinálom, mert fel akarok vágni (idegen szavak példája). Magas pálya ez itt.

KaTe 2017.01.18. 17:06:03

A jövőben 313.900 forintos hűtőt se fogok vásárolni. Maximum az emagtól, újracsomagolva.

A posztoló amúgy szépen levezette a történetet, ha megfelelően le van dokumentálva, akkor jó eséllyel számíthat a kártalanításra. Persze ha csak ki nem derül az updateből, hogy a posztoló által leírtak egy része nem egyezik a valósággal. (nem ezt lenne az első eset) Mondjuk a hűtőben megrohadó 30.000 forintnyi "terméke(ke)t" én inkább elpasszoltam volna ismerősnek / rokonnak minthogy kidobjam a kukába, dehát különbözőek vagyunk. :)

@solomun: A sok acsarkodás helyett ott a "szűrés" gomb. Szívesen.

solomun 2017.01.18. 17:06:25

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: De nem latod,hogy olyanok vagytok,mint a kis hulye gyerekek a jatszoteren?Ha beteved valaki a kis teruletetekre (amirol azt hiszitek valamiert,hogya tietek), es elmondja,hogy mennyire gaz,amit muveltek, elkezdtek hisztizni,meg hozongeni,mint a furdos kurvak,hogy de ez nem igy van,meg igenis mi vagyunk a hulyek,meg hogy kepzeljuk mi kivulallok,hogy nem tetszik a kis szaros birodalmotok...@Ez hülye kollegadrol peldaul leri,hogy egy serult ember,aki itt elheti ki magat nevtelenul,es ezaltal lesz teljes az elete. Ezzel nincs is semmi baj,mindenfele ember kell a vilagnak,csak kicsit el kellene gondolkozni,hogy nem jogosak-e az eszrevetelek,es nem azonnali jelleggel elkuldeni az anyjaba a kritikusokat.

solomun 2017.01.18. 17:10:20

@KaTe: koszi,de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha...talan eszreveszik magukat egyszer ezek a fogyatekosak,hogy mit muvelnek,es talan eltakarodnak vegre pornooldalakra vagy valami retardalt gyujtobe mittudomen, hogy helyet hagyjanak normalis emberkeknek es velemenyeknek. Amiert letrejott anno ez a blog...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 17:10:46

@solomun: "olyanok vagytok,mint a kis hulye gyerekek a jatszoteren"

Problémád van ezzel?

Szerintem túl feszült vagy, lazulnod kéne.

Két sas ül a szirten, odamegy hozzájuk a nyuszika.
- Mit csináltok sasok?
- Lazulunk!
- Én is lazulhatok veletek?
- Persze!
Lógatják a lábukat.
- HŰ DE LAZA.
Nagyokat köpnek a mélybe.
- HŰ DE LAZA.
Sasok ráunnak, leugranak, ugrik velük a nyuszika is.
- Nyuszika te tudsz repülni?
- Nem.
- HŰ DE LAZA!

Ez hülye 2017.01.18. 17:11:57

@solomun: ja-ja, ugyanazt csinálom - szerinted. Ez így uncsi. Nem vagy nyitott a másikra, ellenben magadban _korlátlanul_ biztos vagy. Nem tudod értelmezni/szükségtelenül hosszúnak és bonyolultnak ítéled Szent Írásom, mivel a te köznapi kommunikációd sokkal egyszerűbb, nem gond. Az zavar, hogy saját szintedből nem tudsz kitekinteni (de hát épp ez teszi egy szintté). Amit teszek: próbálom minél jobban, félreérthetetlenül megvilágítani a problémát, hogy félreértések ne lehessen, egyúttal a lehetőségekhez egészképet láttatni. Ironikus velejárója és hátulütője ennek a módszernek - melyet jobb helyeken értelmes és nyitott kommunikációnak hívnak - hogy minél jobban árnyal az ember, a másik annál jobban hajtja a maga egyszerűségét, kezdeti gondolatát, azt semmiben meg nem változtatva. Valahol biztos beivódott, hogy a szemellenzősséghez ragaszkodni menő. Tulajdonképpen nem hazudtolod meg magad, mindvégig konzekvensen veszel részt ebben az értelmetlen szarban. Remélem állandó tag leszel és röhöghetünk. A faszt, eltűnsz, abban a biztos tudatban, hogy ez a 7 Patkány Földje és mindegyik hülye, Antikrisztus szoftver fut rajtuk, debizony te mindent jól értelmeztél.

Ez hülye 2017.01.18. 17:13:40

@solomun: " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... " " de igazabol nem a struccpolitika a megoldas soha... "

Annnyáááád, ennyire ostoba nem lehetsz.

solomun 2017.01.18. 17:15:25

@Ez hülye: :D :D :D Es ugyanezt eloadod,beszaras...Apa,tenyleg nem akarlak basztatni,de az hogy sokat irsz,nem jelenti azt,hogy van ertelme is. Latom,hogy ezt tanultad szuleidtol (gondolom es reszvetem nekik), hogy mindegy mit irsz,mondasz,csak sok legyen, de hidd el nem veletlen van az a mondas,h szaz szonak is egy a vege. Gondolkozz el rajta, probald meg,talan meg fogod erteni.

melaena 2017.01.18. 17:19:16

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
De ha a hazigazdak tobbszor is jeleztek,hogy persona non grata vagy,akkor miert pofatlankodsz vissza sokadszor is,mint a cigany,aki kethavonta feltori az ember sufnijat?

Ez hülye 2017.01.18. 17:29:16

@solomun: gondoltam közeledhetnek az álláspontok (bennem a jószándék megvolt), ezért fejtettem ki a gondolataim. Az egy másik kérdés, hogy te képtelen vagy értelmezni, hogy a szándék vagy a képesség hiánya okán, azt te tudod jobban. Attól, hogy 100%-os a meggyőződésed a saját elképzelésedben, az nem jelenti azt, hogy jól is gondolod. Befordító, hogy csak a hülye biztos mindig magában (ez vagy most te). Értem, hogy pusztába kiáltótt szó mindegyik, van, amikor hasznos egyébként, nyilván nem ilyen kvalitású vitarpartner esetén. Ne, nehogy elgondolkodj ezen, soha. Az meg mindennek a teteje (alja), hogy ennyire nem látod magadban, hogy pont te folytatsz struccpolitikát. És nem a kritikád miatt küldtelek el. Könyörgöm, olvasd vissza és értelmezd amiket írtam.
@melaena: neked ehhez mi a fasz közöd van? Jártál ide valaha is? Korlátozott valaha aptijkamó valamiben is? Elfogyott sajátháztájon az okosság? Komolyan nem értem mi a szentfing sodort ma ide.

solomun 2017.01.18. 17:31:40

@Ez hülye: @melaena: neked ehhez mi a fasz közöd van? Jártál ide valaha is? Korlátozott valaha aptijkamó valamiben is? Elfogyott sajátháztájon az okosság? Komolyan nem értem mi a szentfing sodort ma ide.

Ehhez meg csak annyit mondanek,hogy bravo,mit is mondanak a stilusrol es az emberrol?

Ez hülye 2017.01.18. 17:34:44

@KaTe: az igaz, hogy különbözőek vagyunk, de a példa ordító: az ilyen "ki kellett dobnom", "engem emiatt kár ért" tipikusan azok, amik továbbgyűrűznek és megjelenik mellé további 67 kárigény, holott már a kiindulási is egy erőltetett, életszerűtlen szar volt, amit a kereskedőegységre akar ráverni a kedves állampolgár (természetesen az eladói, disztribútori oldalt sem kell félteni). Szóval nem olyan alaptalanul álltunk bele itt többen ebbe a kajai elembe. Remélem lesz része a posztolónak élete során éhezésben.

The Crazy One 5tös · http://tudolotyoges.blog.hu/ 2017.01.18. 17:36:55

egyébként ki a 7-8 patkány, azt tudjuk?

Ez hülye 2017.01.18. 17:38:11

@solomun: azt, hogy ősrégi lakótelepi vitafogás, hogy valami szarral megpróbáljuk kisiklatni a témát, hogy kegyeltünk/csapattagunk megússza a válaszadást. Látod, ezt láttam már benned az első pillanatban és hozod is szépen a szokásos jegyeket. Ez itt nem válik be.

The Crazy One 5tös · http://tudolotyoges.blog.hu/ 2017.01.18. 17:55:29

jó, akkor ha lehiggadtatok, akkor jelezném, hogy baj van, A főnököm szerint kóros káromkáskényszerben szenvedek. Egyelőre Karády Őrmester monológjával próbálnak kezelni, de miapicsát csináljak szerintetek?

solomun 2017.01.18. 18:01:04

@Ez hülye: Csapattag/kegyelt...hu bmeg nalad valami tenyleg nincs rendben,latom csak csordaszellemben tudsz gondolkozni,ertem mar ezt a megfelelesi kenyszeredet a blogcimbik elott,de probalj meg e/1-ben gondolkodni, nem pedig t/1-ben, sokkal jobb lesz az elet meglatod,ha nem azt figyeled hogy a kis barataid mit szolnak majd...(bar latom,nagyon bejon neked ez az ovoda,hogy meg kell vedeni valakit)nem vagyunk olyan felszopocimborak,mint ti,csak megnyugtato latni,hogy masnak is bassza a csoret a retardalt idetlenkedesetek ezen a blogon.

The Crazy One 5tös · http://tudolotyoges.blog.hu/ 2017.01.18. 18:07:46

@solomun: Te tényleg nem látod Zéró tevékenységében a művészetet? Vagy a romantikus bájt?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 18:22:04

@melaena: "a hazigazdak tobbszor is jeleztek"

Uh, el vagy tévedve, bogaram. A Homár nem a "házigazdák" miatt az, ami, hanem a kommentelők miatt. Ha valaki akar egy kibaszott "fogyasztóvédelmi" fórumot csinálni, hát menjen, és csináljon egyet. Amíg a Homár Homár marad, mi is maradunk. Amíg mi maradunk, addig a Homár Homár marad.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 18:24:15

@solomun: "nalad valami tenyleg nincs rendben"

Most kapaszkod meg, cuncimókus! Fogod? Erősen? Jó! Itt mindenkinek van egy beütése. Evvan. Különben olyan kurva unalmasak lennénk, mint te.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 18:25:21

@The Crazy One 5tös: Megpróbált esetleg jelentős fizetésemeléssel kikúrálni? Azt mondják, az hat. (6!)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 18:27:13

@The Crazy One 5tös: "ki a 7-8 patkány"

Szerintem számold össze az avatarokat, és szerintem a 7-8 leggyakoribb lesz az, szeintem.

The Crazy One 5tös · http://tudolotyoges.blog.hu/ 2017.01.18. 18:41:26

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: kibaszott jó ötlet a fizetésemelés. Kapaszkodj meg, elsejétől valorizáltak, 2 darab százalékkal. :)

The Crazy One 5tös · http://tudolotyoges.blog.hu/ 2017.01.18. 18:45:37

Tehát összegezzünk. A poszter szerint a homár a kommentelők miatt szar. Erre ő ír a szerinte szar homárra, majd megsértődik és beleállt a kommentelőkbe. Ádámbá szokta mondani, hogy aki kurvának áll, az ne jajgasson, ha megbasszák...

gkc 2017.01.18. 19:02:16

Magyarország egy pitiáner hely, csak szopatja magát, aki prémium cuccot vesz. Kevés a vevő, nem érdemes foglalkozni ilyen cuccal, sem szerviz, sem készlet szinten. Egyszer vettem egy prémium szódagépet 30 000 Ft-ért (! :-)) de én is hamar rájöttem, hogy a 10 000-es Tescóst kellett volna.

The Crazy One 5tös · http://tudolotyoges.blog.hu/ 2017.01.18. 19:15:26

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: vissza a patkányokhoz. Akkor már osszuk szét, hogy ki melyik lesz. Találtam olyat hogy feketelábú patkány, Rattus fuscipes, az leszek én. Van még választék..

The Crazy One 5tös · http://tudolotyoges.blog.hu/ 2017.01.18. 19:17:33

@gkc: akarod mondani, a szódasztrímbe is szén-dioxid patron van? Átbaszás, mi?

The Crazy One 5tös · http://tudolotyoges.blog.hu/ 2017.01.18. 19:38:51

@solomun: hoppá poszter, mit olvas a szemem?

Ezt írja a bolt az árukeresőn : "...A szerviz felajánlott Önnek egy cserekészüléket a javítás idejére( a törvény ezt nem teszi kötelezővé) de ezt Ön nem fogadta el...". Tehát hogy is van az a kidobott 30000 forintnyi élelmiszer?

Scipovicsné 2017.01.18. 19:44:09

Munkahelyemen sokféle olyan hűtőt vásároltunk, aminek darabára súrolja az 1 millió Ft-t. Bátran mondhatom, hogy mind között a Liebherr a legszarabb. Semmiféle kvalifikáláson nem ment át, vissza lett minősítve konyhai hűtőnek (annak azért kicsit drága). Semmit nem vennék ettől a cégtől (darura nincs szükségem).

bendeguz75 2017.01.18. 20:02:50

@solomun: Tokeletesen latod a helyzete!

KaTe 2017.01.18. 20:06:50

@The Crazy One 5tös: Apróbb csúsztatások. Ez a baj ezekkel az egyoldalú történetekkel.

CID.. 2017.01.18. 20:08:05

Ajjaj, csóri Hildának ínhüvely gyulladása lesz, mire törli ezt a sok kommentet :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 20:17:46

@CID..: Ne fesd Helgát a falra! Minden csupa víz, legalább egy hete nem törölgetett. :))

gkc 2017.01.18. 20:22:29

@The Crazy One 5tös: ja, mint ahogy minden autóban benzin.

Cycmen 2017.01.18. 21:28:59

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: A Homár nem a "házigazdák" miatt az, ami, hanem a kommentelők miatt.

Ja a Szilyék napokig leszarták a homárt aztán ezer fölött volt a kommentek száma! Milyen dilizések voltak!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.18. 21:36:19

@Cycmen: Az.

De szerintem a blog.hu-s idők előtt volt a legagyamentebb. 2005 nyarán zárták be.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.01.18. 21:37:00

@Ez hülye: Te, ez mostanában legalább a második második elsőd. Ha ez szándékos, akkor zseni vagy, egyébként egy igen szerencsétlen elsőző.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.18. 22:18:00

@solomun: 1 pillanatig, de tényleg, csak 1 0.000000000000000000000000000000000000001mp-ig akartam neked írni valamit.
Aztán jött a felismerés, hogy egy olyan élő fogamzásgátlónak mint te fölösleges, csak nyomkodod a gombokat ész nélkül. Legyen neked könnyű a föld

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.01.18. 22:20:25

@Cycmen: jó lenne, ha hh is megértené ezt, de az a 2 agytekervény a fejében nem elég egy ilyen összetett mondat feldolgozására. :(

Ez hülye 2017.01.19. 00:03:02

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: próbálom beállítani magamban is az elsőnek. Mármint az első felvetésednek.:D Közbe' meg csak simán a második. Ha rásütjük, hogy mívészet, hát ez is az.
@Scipovicsné: mekkérdezhetem, hogy milyen munkahely a tied? Hentes-e vagy?
@The Crazy One 5tös: nemmondod, hogy ezen nick megett a poszter rejtezik. Most értékelhetem át az egészet.
@gkc: nem csak az álprémium elitkommersz szegmens létezik. Azért ne vonjuk már meg magunktól a jót, mert magyarok vagyunk. Na persze kell jól vágyni tudni is.
@solomun: a vitakultúrád - fogjuk rá, hogy van ilyened - nem izgi, teljesen statikus és kiszámítható: ami rád igaz vagy félsz, hogy a következő lépésben rád lehetne bizonyítani 1 tőmondattal, annak inkább elébe mész és ráolvasod a másikra, akkor biztos elterelődik rólad a figyelem és a gyanú, közben meg ugyanaz vagy, aki akkor voltál, amikor ide beléptél és sajnos az is maradsz halálod napjáig, mert fejlődésképtelen vagy. A magad olvasatában nyilván teljes életet élsz. Legalább valami ténylegessel replikáltál volna, ne ilyen közhelyes szarral (ez is mutatja, hogy a merítési lehetőséged is erősen limitált). Naelég.

Ez hülye 2017.01.19. 00:08:38

@Cycmen: hogy híjják a szegény ember prémium csokoládébonbonját? Proliné! Háhááháá.:D
@solomun: a felszopásról meg annyit, hogy aki idegenbe megy patkányozni, meg szembemenni a forgalommal, az ne csodálkozzon már, ha összezár ellenében a köz. Mindegy, ebben is csak a saját síkodat vagy képes meglátni. Ezért inkább ugorj egy kútba és ott rohadj el, ésdemiközben meztelencsigák lakmároznak a herezacskódból, de nem tudsz odanyúlni, hogy megvakard, mert a mellkasodhoz paszírozódott a karod, merthát ez egy kút, érted. A megnyugtatást meg valóság is jelenthet időnként, nem csak a görcsös önigazolás és projektálás. Iggazi barom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2017.01.19. 01:27:07

@solomun: ezt a blogot 3-4 ember kurta szet, ebbol egy macskamano
van meg par
atfutottam a hozzaszolasokat
senkinekk eszebe nem jutott, ha kimegy a szerelo es nem latja a problemat, akkor szol, hogy ez szar
ki kell cserelni
nem, szopjon az aki kifizet 300 rugot egy hutoert
annyira szanalmas, hogy ez amacskamano, meg sarorostehen, meg meg 2 masik szetbassza a blogot
bocs szetbaszta
ide regen normalis humoros emberek jartak
mind lemorzsolodott

solomun 2017.01.19. 07:28:49

@Ez hülye: idegenbe...mijafasz,tan tied/tietek ez a blog,vagy mi?ugyanolyan kommentelo vagy itt,mint mindenki mas,ez nem a tied/tietek. Azert, mert a parazitak befeszkelik magukat valahova, meg nem ok a tulajdonosok,hanem kenyszerbol megturt valamik,amihez alatalaban valami eros oldoszer kell (ami jelen esetben nem eleg eros), hogy a mocskot es ferget kitakaritsak.

Cycmen 2017.01.19. 07:30:13

@hagyma: ezt a blogot 3-4 ember kurta szet, ebbol egy macskamano
van meg par

Kispofám felhívnám a figyelmed egy roppant egyszerű dologra! Ha nem tetszik valaki, akkor konstatáld hogy egy hülye (mint most én teszem veled) és ugord át a kommentjét! Nincs szétkúrva a blog mert neked nem tetsző kommentek is előfordulnak, pl. te most meg az a másik két pszichopata sem tudott kihozni különösképpen a sodromból. A kommentek meg semmiképpen nem tükrözik az itt megfordulók nagy részének jellemét hanem inkább a humorizálás a céljuk. Ebben a posztban valaki vett egy háromszáz gurigás hűtőt, én lazán leburzsujoztam holott különösebb kisebbrendűségi érzést nem vált ki belőlem hogy az enyém még száz rongy se volt. Nekem jó az enyém, ő meg vegyen olyat amilyen neki kell és igaza van ha kiakad hogy még ennyiért sem kap üzembiztos készüléket. Csakhogy így marha unalmas lenne a blog, arról nem is beszélve hogy érdemben hozzászólni sem tudnék mert nem érdekelnek a hűtőgépek azon túl hogy hűtsön rendesen, meg nyíljon ki az ajtaja ha ki akarok venni belőle valamit!
A lemorzsolódásról meg annyit, hogy az meg az új gazdaasszony óta van, ő gyomlál összevissza, engem is kitett anno és akkor már annyira fos lett minden hogy vissza sem regeltem inkább. Mostanáig. Hogy ez meddig tart nem tudom.

besarock 2017.01.19. 07:47:35

@Cycmen:
Szoval ha valaki a strandon beleszarik a vizbe ,akkor szo nelkul menjek at egy masik medencebe?

Cycmen 2017.01.19. 07:54:38

@besarock: Szoval ha valaki a strandon beleszarik a vizbe ,akkor szo nelkul menjek at egy masik medencebe?

Nem, kezdj el rágódni rajta!
Te tényleg analógiát vélsz felfedezni a két eset között, vagy csak játszod itt a hülyét????

solomun 2017.01.19. 07:57:13

@Cycmen: így marha unalmas lenne a blog...

Mi tart vissza,hogy menj el mashova es csinalj magadnak es a vidam cimboraknak egy masik platformot,ahol lehet vidamkodni, idetlenkedni egymassal,virtualisan lefingani a masikat,stb...ezt meg meghagyni unalmas fogyvedes blognak,ami az alapveto rendeltetese? Mindenki jol jarna.

besarock 2017.01.19. 08:01:35

@Cycmen:
Szerintem az itteni torzstrollok sokkal undoritobbak,mint az, aki beleszarik a medencebe.

Scipovicsné 2017.01.19. 08:02:04

@Ez hülye: gyógyszeripar. Kinézetre ugyanúgy néz ki, mint az otthoni, csak +-2°C pontosan kell tudnia tartani a beállított hőmérsékletet a hűtőn belül mindenhol. Na ezen bukott meg, de csúnyán.

Cycmen 2017.01.19. 08:03:58

@solomun: Te mindenbe így belelovalod megad! Árt a szépségnek.

solomun 2017.01.19. 08:06:37

@Cycmen: uhum,de meg mindig nem valaszoltal a kerdesemre:

Mi tart vissza,hogy menj el mashova es csinalj magadnak es a vidam cimboraknak egy masik platformot,ahol lehet vidamkodni, idetlenkedni egymassal,virtualisan lefingani a masikat,stb...ezt meg meghagyni unalmas fogyvedes blognak,ami az alapveto rendeltetese? Mindenki jol jarna.

Cycmen 2017.01.19. 08:06:57

@besarock: Látom téged meg a medencébeszarás foglalkoztat. Salynos nem vagyok képben ezügyben.

Cycmen 2017.01.19. 08:08:18

@solomun: uhum,de meg mindig nem valaszoltal a kerdesemre:

Miért kéne?
Ki vagy te?

Manyecs 2017.01.19. 08:14:12

@hagyma: én pl. szívesen néztem az IDE felrakott húszperces családi videódat.., meg másfél évig szívesen olvasgattam ahogy anyáztatok vénszivarral. Mutass egy pontot ahol a bloggazda is bekapcsolódott /jackyll/, ahol volt aktivitás..!??

solomun 2017.01.19. 08:15:54

@Cycmen: nem muszaj termeszetesen,csak erdeklodtem,bar gondoltam,hogy elsunnyogod a valaszt gerincesen :)...ugyanolyan kommentelo vagyok,mint te,se tobb,se kevesebb.

Cycmen 2017.01.19. 08:21:14

@solomun: Figyelj! Az álláspontom megérthető lenne ha elolvasnád a Hagymához szóló kommentemet. Nem értesz egyet vele az a te dolgod, nem is akarlak győzködni számomra közömbös hogy mit gondolsz hidd el!
Az meg hogy ugyanolyan vagy mint én?
Meg is ölném magam!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.19. 09:28:14

@solomun: "ugyanolyan kommentelo vagyok,mint te"

Faszt. Zongorázni lehet a különbséget. :))

solomun 2017.01.19. 09:30:13

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: fu de durvan beszoltal megint.

Hanyadik nicked ez, nem veszed eszre hogy ki akarnak mar baszni vegre innen? Mindig visszamaszol,mint egy csotany,felelmetes.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.01.19. 09:32:53

@solomun: Mi durva a zongorán?

Na jó. Akkor csellózni lehet a különbséget. Így már nem bánytya a lelked? :))

FDToth 2017.01.19. 09:46:14

van eg yilyen ügy, ami kb 1-2 nap alatt megoldható, de nincsen hatóság, akinek lenn ehatásköre, mehetsz a bíróságra, ami minumum fél év, és lesz költséged, az fix...
egy kereskedpnek miből álna cseerlni? simán a gyártóval el lehet ezt inzétni, nem szarakodnak ilyennel, egy németnek fontos a hírneve...
de hát amíg mindent a maygarokra bíznak..

The Good Boy 2017.01.19. 09:56:12

@solomun:
"ezt meg meghagyni unalmas fogyvedes blognak,ami az alapveto rendeltetese? Mindenki jol jarna."

bocs, hogy belevau: én emlékszem rá, hogy jó pár éve a nemzeti fogyivédő sóhivatal (nem tudom, akkor milyen néven futottak, a Kathy attila szóvivős korszak volt, kb. a jusztlacis fogyivédős tévéműsor idején) csinált egy fogyivédő oldalt. anno még én is regisztráltam, és néhány posztnál kommenteltem is, sőt talán még én is inditottam topic-ot. Na ott nem voltak vicces fiúk (és hölgyek), csak megoldásra törekvő kommentek, segítségek. Hol is van már az az oldal? Már a nevére sem emlékszem. 1-2 év alatt elsüllyedt, mint a titanic.
Félreértés ne essék. engem is zavar(t), amikor volt olyan időszak (hilda dominakorszaka előtt), amikor volt olyan, hogy 1-1 posztra akár a gyönyörű szép kerek nulla darab építő jellegű hozzászólás érkezett. Akkoriban én is eltűntem, mint olvasó, aztán idővel visszaszivárogtam, nagyrészt olvasni az idiótákat, néha reagálni (főleg, mikor elsőre látszik, hogy nem kerek a sztori, vagy a bemószerolt cég volt aránytalanul gyökér)
Ez van. Nincs kitéve, hogy kötelező olvasmány, aki meg veszi a fáradtságot, hogy ír egy emailt hildának (aki nem is hilda, csak a domina álneve az), az számítson rá, hogy akkor is kap egy köteg lehúzó kommentet, ha maga a sztori a világ legegyértelműbb világraszóló sérelme. Ez az internet. Így működik. Vannak a jófiúk, mg a kevésbé jók. Név és arctalan mindenki. Aki meg nem, annak egy perc alatt fent lesz a faceprofilja, mert vannak itt ám unatkozók, akik rákeresnek mindenre:)

besarock 2017.01.19. 10:00:13

Nekem is romlott mar el ugy premium (Asus Z77) alaplapom, hogy 4 het utan meg azt se tudta a szerviz,hogy javitva,vagy cserelve lesz.
33 nap utan kicsit bepoccentem, irtam egy levelet, arra irtak,hogy levasarolhatom, vagy visszakerhetem az arat. Az utobbi mellett dontottem, mert addigra mar a z97 is kijott,es abba mas proci kell, Z77-et mar nem forgalmaztak.

Csere lapot nem kaptam,pedig munkaeszkoz a pc, 2-300k buko lett volna,ha nem szerzek sajat koltsegen masikat az atmeneti idoszakra.

sarostehen 2017.01.19. 11:01:28

@hagyma: Tanulj meg helyesen írni.

Ez hülye 2017.01.19. 11:28:39

@solomun: magadról írsz itt és ebben a kontextusban most, szerintem kár ezt erőltetned. Idegenbe, igen, mert maleaea picsa egy másik blogon honos, ami nem ez. Tetszik érteni. Komolyan ezt a kutyakomédiát szüntesd be itt, még ha igazad lenne sem lehetne itt igazad, meg hát nincs is. Amíg nem érzed a rezgést, addig menj valami egyszerűbb, számodra befogadhatóbb tartalmat szolgáltató helyre. Ökörgyerek módjára mész előre a meggyőződéseddel, de te vagy a betolakodó, ha nem tűnne fel. A legelkeserítőbb az egészben az, hogy bár felvértezted magad egy kifele felmutatható, látszólagos meggyőződéssel, valójában nem tudnád megmondani, miért állunk hadban, már úgy igazából. Szólj a _szupervízorodnak_, hogy adjon több mosogatnivalót. A csótány az durvább, mint a patkány? Szintet akartál lépni? Sajnos érvénytelen, mert _sufnifeltörő_!
@The Good Boy: az ilyennek/ennek hiába magyarázol, politikai tüntetésre való ez, rigmust ismételni.
@FDToth: egyrészt nem kisössszegű _a termék_, másrészt saját hasznát védi a kereskedő, főleg a magyar. Ilyenegyszerű. Miből tartana? Megtudnád, ha szépmentalitású forgalmazó lennél, amiljen a többség is.
@Cycmen: túl magas társaságba keveredett, de az elképzelése und vitamodora marad statikus. Nem lesz ennek jóvége. Égési sérülésekkel való, winnyogó távozás alert.

solomun 2017.01.19. 11:44:59

@Ez hülye: Betolakodo,idegen :DDDD Beszaras,milyen hulye szektas szavakat hasznalsz,te kis butus...komolyan,ez az otthonod ugye? Egyebkent szart pucolok, nem mosogatok,mar eloleptettek,ezert hasznalhatom a wc-laptopot.. Tudom,hogy a kis kommentvilagodba nem fernek bele nagyobb hordereju munkak,szoval alkalmazkodok hozzad... a csicska lelkivilagodat meg tokeletesen jellemzi,hogy supervisortol szoktal munkat kerni :) Es megint irtal egy esszet tartalom nelkul,nalad butabb emberke meg ezen a forumon sincs,pedig van jelentkezo boven. te meg probalsz okosnak is tunni,az a szomoru, bar gondolom a szuleid (nagy grat nekik ujra a csodas nevelteteshez) egyfolytaban ezt sulykoltak beled,szoval nem a te hibad,apa...csak annyit kerek az emberiseg neveben,hogy ne szaporodj :)

Manyecs 2017.01.19. 12:17:34

Hogy kussolja..kussetáljatok tovább, megnéztem, nálunk a paradicsom kg-ja 980! harminc kg-val tele a hütő ugye??:D

Ez hülye 2017.01.19. 13:43:25

@solomun: 1:1-ben való visszafordítani-akarása az olvasottaknak, értelmezés nulla, nem vagy partner, bocs. Nem az otthonom, de mindkettőtökről süt az ostobaság, hiába próbálod ügyetlenül úgy forgatni a tényt, hogy megszűnjön ténynek lenni. Még mindig nem tudtad megírni miért állsz velem hadban vagy szerinted én miért veled - nem árt rákérdezni az alapokra sem néha. Majd egyszer talán rájössz, hogy nem mindig a világ/a másik a hülye, van, hogy mi magunk vagyunk a szűk keresztmetszetek, bármennyire is másként tűnik a dolog. Persze ebből egy büdös szót nem értettél megint, szóval be is szüntetem a további értelmetlenségeket: takarodj!

solomun 2017.01.19. 13:45:21

@Ez hülye: takarodj!

A birodalmadbol, ugye te isten barma? Betolakodok kifele! :DDDD

solomun 2017.01.19. 13:55:08

@Ez hülye: de legalabb harom szoban is ki tudod fejteni vegre, nem kell az irdatlan okosnak tuno boduletes suletlensegeidet vegigolvasni,fejlodsz kiskoma,jar a csoki. :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.01.19. 15:55:34

@besarock: "Csere lapot nem kaptam,pedig munkaeszkoz a pc, 2-300k buko lett volna,ha nem szerzek sajat koltsegen masikat az atmeneti idoszakra. "

ez más csak így megy.. én is felhőbe' dolgozok 2 kliens van nálam de ha mindkettő egyszerre megy tönkre beugrom a teszkóba veszek másikat. ez a modern kor

Viszont dupla net is kell, ez a hátránya. van egy 4G kapcsolat meg ADSL :) bocsesz, budapest, lenne kábeltv-s, csak az matávos, TVt meg nem nézünk a meztelen dsl-t ebben meg nem láttam még (bár lehet van már..)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.01.19. 16:04:21

Ja, hogy ON is legyek: "hüttőből" is kettő van, egy megfelelő méretű, meg egy tartalék, sziget üzemben (ha van mit belerakni bekapcs).
Mosógépből is.

Hűtés/fűtésrendszerből is. Sajna az áramot még nem tudom biztonságosabbá tenni, de tényleg ha annyire tele van a szekrény érdemes még egyet beüzemelni.

Volt ilyen tantárgyunk "megbízhatóság személet" vagy mifene. Láttam filmet Netgeon világvégevárók vagy mik voltak.. az ottani katasztrófavédelem azt mondta, hogy 2-3hétre érdemes betárazni. Kajából is. sztem kritikus műszaki cuccokból is, legalábbis amíg van tervezett elavulás illetve a minőségi cuccoknál is lám ez történik..

élhetetlen 2017.01.19. 19:08:38

@Terézágyú: Te hol élsz? Harminc kiló libamáj? Még liba hály sem. Esetleg három kiló libamáj.

ProsTata 2017.01.19. 19:21:24

Nekem van egy 300 literes Liebherr fiókos fagyasztószekrényem és naggggggyon jó!
Egy áruházi bemutatódarab volt és a gyári csomagolás nélkül mélyen áron alul vettem meg a neten. Folyamatosan Durafrost üzemmódban járatom -28 fokon és a fogyasztása ennek ellenére is nagyon jó.
Most ezt nem a márka védelmében írom, hanem mert ha valaki beruház egy vastag összeget egy prémium kategóriás gépre, az ezt várja el.
És mert nekem is volt műszaki problémám amellyel lehet, hogy tudok segíteni a posztolónak.
Az én gépemet nem forgalmazták egy percig sem magyarisztánban, tehát a márkaszervizzel ugyanaz volt a problémám, semmiben nem tudtak segíteni, pedig azt gondolom a az alapelv Frigider óta változatlan és alkatrészt is könnyebben kapja meg a gyártótól.
Nos a tünetek kb 6-7 év után jelentkeztek és teljesen azonosak voltak mint a posztolónál, gyengén hűtött, -4-6 fokra "fagyasztott" és persze éjszaka a vész csipogásra ébredtünk. Kiolvasztottam, aztán vagy elindult, vagy nem. Ha elindult, akkor pár napig működött és egyre ritkábban indult el, egyre rövidebb ideig. Közben viszonylag rendszeres kommunikáció a szervizzel... Inkább telefonos szolgáltatásban voltak aktívak... Horror összegért kijönnek, vagy beviszem, ellenőrzik, hogy hol megy a el a gáz, biztos az a baj. Kicsit csodálkoztam, mert jó pár hűtőm és fagyasztóm volt már, de a zárt hűtőkör mindegyiknél az volt, akkor is, ha Lehel-nak hívták és akkor is, ha Csinár-nak.
Besokalltam és elkezdtem keresgélni a neten. Találtam egy céget, aki ajánlott egy szerelőt... Egy prémium márkánál szerintem vicc...
Felhívtam az úriembert, elmondtam a típust és a tüneteket. Azonnal mondta a később beigazolódott diagnózist. A gázvesztés esélyét 1 % alá tette.
Tipikus probléma, hogy a hőmérsékletérzékelő műanyag védő és szigetelőburkolata megreped és beázik. Neki persze van csere alkatrésze. Kijött és kicserélte az érzékelőt, gyantás zsugorcsővel (ezt én adtam neki) ráforrasztottuk a meglévő vezetékre. Ez két éve volt és a Liebherr azóta ismét tökéletes.

Manyecs 2017.01.20. 10:56:06

@ProsTata: úristen:(((( Durva sztori!! Nem azért reped meg mert a -28 fokon szétfagy minden? :D:O ..komolyan kérdem simán kinézem belőlük ezek után..

zooDoo 2017.01.20. 11:21:21

"Annak ellenére, hogy a szerelő a készüléket kívül-belül megbontotta, kérésünk ellenére semmiféle munkalapot nem hagyott hátra mondván, „azt nem szokták csinálni”."

Akkor a rendőr vett volna fel jegyzőkönyvet. Amelyik neki szimpatikusabb.

citroen bx 2017.01.20. 17:25:41

Pózernek üzenem, h 1243600 Ft-ért tudok neki intézni prémium márkás SZARATOW hűtőt! Gari lesz a kertkapuig, az ügyvédeit meg majd bedaráljuk, ha szükséges a malacokkal feletetjük...

ProsTata 2017.01.20. 22:02:40

@Manyecs:
Nekem nem a fagyasztóval van bajom, az szuper! Jól pakolható, praktikus, nagyon jól fagyaszt, No Frost és a -28 fokos fagyasztás mellett sokkal tovább tartható el benne minden.
Szolgáltatásaiban hozza a prémium szintet. Hogy javítani kellett benne valamit, azt elfogadom. De egy prémium márka prémium terméke esetében prémium terméktámogatási, szerviz szolgáltatást várok el. Akkor is, ha a Keravill-ban (van még egyáltalán?) vettem, akkor is ha kártyán nyertem. Magyarországon (EU tagja?) ugyanúgy, mint Kongóban. A biztosítékot az verte ki, hogy egy viszonylag egyszerűen diagnosztizálható és nem egyedi hibára így mozdulnak rá a márkaszervizben (vagyis aki akkor a neten márkaszerviznek tüntette fel magát)... prémium áron.
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy az enyém pár éves történet. Már azt hittem a múlté és azóta sok minden javult. A posztoló története azonban de ja vu érzéseket ébresztett bennem. Szerintem ugyanazokba botlott, akikkel én próbálkoztam először.

Manyecs 2017.01.31. 08:55:47

@ProsTata: mondjuk ez már a fagyasztók ..bocsánat fogyasztók megtévesztése-kategória ez így nem?? Saját zsugorcsövet forrasztgatni hozzá tényleg vicc!::D :O Mi van ha valaki nem ért hozzá?? ...ja akkor jár úgy mint poszter?
Most hirdetnek egy autómárkát is saját asszisztenssel pedig tömegautó, hát megnézném egyáltalán felveszik- e a telefont rögvest :D a miénkhez meg alkatrészt kapni jómurva drágán -Ford- azzal is bevásároltunk rendesen egy rohadt égőcseréhez le kell bontani az egész elejét a kocsinak stb. :DD a Suzukival nem volt ilyen baj simán csak kiesett az ablaküveg :DDDD annó.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu