Tékozló Homár

A szomszédhoz igen, olvasónkhoz nem tudja bekötni a netet a DIGI

2017.02.14. 11:29 | Homár Hilda | 92 komment

264.jpg

A DIGI-vel kapcsolatban sokszor merült már fel nálunk, hogy kevés a technikusuk, hiába szeretnének a leendő ügyfelek simán ügyfelek lenni, csak nem sikerül a megrendeléstől a bekötésig eljutniuk, Roland azonban azon különleges személyek közé tartozik, akihez ki is mentek a szakemberek. Nem is egyszer. Aztán valahogy mégsem sikerült nethez jutnia, pedig elvileg nincs messze.

Tisztelt Homár!

Azért írok Önöknek, mert ma ért véget a kicsit több mint 3 hetes kálváriám mire közölték, hogy végül hozzám nem is fognak bekötni internetet.

Ott kezdődött az egész mókás történet, hogy Ideköltöztem Január 10-én, és gondoltam 1 héttel később, hogy illene beköttetni a netet, mert ez a pár giga ami a telefonomon van annyira nem jó hosszútávon. Így Január 17-én rátaláltam a DIGI-re, mint az egyetlen szélessáv szolgáltatóra a házban, Budapest, panel, van még ADSL, de hát az semmire sem jó, grafikus vagyok, feltöltök 90 megás PSD-ket, 100 év lenne ADSL-en.

Szóval ígérték, hogy jönnek kötni, 2 nap múlva hívtak is, hogy jönnek. Kijöttek, és közölték, hogy nincs odahúzva a kábel az ajtómhoz, így 10 perces látogatást követően el is mentek azzal, hogy leadják a munkalapot, mert ide csak a DIGI, mint fővállalkozó köthet. Ezután kb egy héttel később felhívtak, hogy következő héten hétfőn jönnének kötni, de hétfőn felhívott az ember, hogy nem jön, mert a szmogriadó miatt nem tudja használni a kocsiját... Vágtam egy OK fejet, de rendben, biztos ami biztos megkérdeztem tőle, hogy Ő akkor most DIGI-s fővállalkozó? Mert nálam csak az köthet, alvállalkozó nem... Közölte, hogy jó, hogy ez nincs rajta a munkalapon, akkor Ő is leadná, mert ide Ő sem tud kötni, visszaadja a DIGI-nek pár nap és keresnek...

Pontosan 1 héttel később meguntam a várakozást, és 31-én felhívtam a DIGI-t, hogy na akkor most mi a helyzet? Megmondták, hogy látják a munkalapot, és 1-2 napon belül keresnek, jön a kolléga kötni.

Újabb 6 nappal később Február 6-án felhívtam őket, hogy akkor most mi lesz, kötnek vagy nem? Akkor is azt mondták, hogy látják, hogy kerestem őket 31-én, de még nem történ semmi, Ő most megsürgeti ahogy csak tudja, 1-2 nap és hívnak.

Ma február 10-e van, gondoltam már csak odacsörgök, hogy mi a helyzet, kötnek, nem kötnek, mi lesz? Mire közölte velem a DIGI-s úriember, hogy a műszaki kollégák kijelentették, hogy ODA nem kötnek, mert Technikailag nem kivitelezhető... Csúcspoén az egészben, hogy a falszomszédomnál DIGI NET 1000 van bekötve, és arra a falra van feltéve az osztó, amelyik a közös falunk... Tehát konkrétan egy nagyobb mozdulat lenne onnan hozzám is kötni... Egyszerűen ki sem jöttek, meg sem nézték, és természetesen nem kötötték be. Közölték, hogy ha nem tetszik akkor bemehetek a DIGI személyes ügyfélszolgálatára panaszt tenni. Ha kell tudok telefonbeszélgetést csatolni, mert felvettem az utolsó beszélgetésünket a DIGI-vel, ahol mondták, hogy így jártam. 

A DIGI-nél sajnos ezt jelenti a weboldalukon hirdetett ügyfélbarát hozzállás :( Remélem, hogy mások nem járnak így velük majd, nekem sajnos fogalmam nincs, hogyan lesz netem, mert a házban ADSL-en kívül csak DIGI van, se UPC, se más értelmes szolgáltató, akik nem ilyen lusták. 

Remélem a DIGI a válaszlevelében nem akar majd arra hivatkozni, hogy hozzám csak azért nem jöttek, amikor itt járt a kolléga, mert nem lehetett elérni, ugyanis 24/7 itthon vagyok egészségügyi okok miatt.

Köszönöm, hogy elolvasták. Azért Önöknek írtam, mert ha az Önök oldalára kikerül egy hasonló eset, érdekes módon a szolgáltató azonnal megmozdul, tud intézkedni, válaszok érkeznek a kérdésekre, stb. Hátha most is így történik!

Üdvözlettel,

Roland

UPDATE febr. 27.

Levél jött a DIGI-től:

A tisztelt megrendelő az adott címen a földszint 3-as lakást adta meg címként, hogy oda kéri a szolgáltatást. Ennek ellenére mégis egy alagsori helységbe kívánta beköttetni azt, ahová az hálózat hiányában valóban nem volt kiépíthető a szolgáltatás Ezt az információt az igénybejelentéskor tudtuk volna már jelezni, ha a valós címet adja meg az igénylő és nem egy másik lakásét. A hálózat kiépítése nem a szolgáltató egyedüli döntése, hanem hatóságokkal, lakókkal és egyéb szolgáltatókkal történő egyeztetés eredménye, ezért a hálózat meglétét a cím ismeretében azonnal ellenőrzik kollégáink, hogy a megrendelési folyamat egyáltalán elindítható-e. Sajnos a megadott cím helyességéért nem tudunk felelősséget vállalni.

üdvözlettel:

DIGI Kft.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarostehen 2017.02.14. 11:37:29

Szomszéddal megbeszéled hogy áthúztok egy kábelt hozzád, és felesbe fizetitek a netet.. 500Mbit/lakás sávszél csak elég..

Terézágyú 2017.02.14. 11:40:28

A grafikus iskolában azt tanítják, hogy a szavak közül néhányat véletlenszerűen nagybetűvel kell kezdeni?

Terézágyú 2017.02.14. 11:41:33

Különben meg jön atpi és közli, hogy minden szolgáltató szolgáltat mindenhol...

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.02.14. 11:47:21

Apti asztala. Mindenki más maradjon addig csömbe!

Cycmen 2017.02.14. 11:48:10

@Terézágyú: A grafikus iskolában azt tanítják, hogy a szavak közül néhányat véletlenszerűen nagybetűvel kell kezdeni?

Mi vagy te Higgins professzor? Haggyad békén úgy írja ahogy akarja! :D

Tehetséges ugandai buzi 2017.02.14. 11:49:40

Ááá, szerintem csak a lusta szerelő talált ki valami átlátszó indokot, hogy miért nincs kedve dolgozni.

neet 2017.02.14. 11:52:06

Ez égi Jel. Sztem az ilyet Nem is szabad erőltetni, úgyse Működne.
(Nem értem még a Logikát, de remélem, Jó szavakat írtam Naggyal...)

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 11:54:36

@sarostehen: tehhnika ide, tehhnika oda, vége már annak a világnak, mikor virágos peremű tányéron sütirakománnyal beállított a szonnszéd, hogy tessékittvan, mertsütöttem ésmajdvisszaadod atányért (persze viszontsütivel).

Cycmen 2017.02.14. 11:55:14

@neet: a lyó L y-nal van a Nagggyal meg 3 gy, a többi lyó úgy látom!

sarostehen 2017.02.14. 11:56:22

@rocksziklai szatyorkőzet: Érdekes.. én jóban vagyok a szomszédaimmal. lehet ez neveltetéskérdése is..

Terézágyú 2017.02.14. 11:57:18

@Cycmen:
"Mi vagy te Higgins professzor? Haggyad békén úgy írja ahogy akarja! :D"

Ne legyé má libsi! rendnek köll lenni!

Zirowe 2017.02.14. 11:58:16

Modoros.
Rendkívüli módon.

"Ott kezdődött az egész mókás történet, hogy Ideköltöztem Január 10-én, és gondoltam 1 héttel később, hogy illene beköttetni a netet, mert ez a pár giga ami a telefonomon van annyira nem jó hosszútávon. Így Január 17-én rátaláltam a DIGI-re, mint az egyetlen szélessáv szolgáltatóra a házban, Budapest, panel, van még ADSL, de hát az semmire sem jó, grafikus vagyok, feltöltök 90 megás PSD-ket, 100 év lenne ADSL-en."

Ezt így mind egy mondatban lehetett volna felesleges sallagok nélkül.

Megjegyzem amúgy nem, a drágalátos 90 megás psdk nem 100 évig töltődnének fel adsl-el, de még 56,6-os kapcsolattal sem.

Terézágyú 2017.02.14. 11:58:26

"Köszönöm, hogy elolvasták. Azért Önöknek írtam, mert ha az Önök oldalára kikerül egy hasonló eset, érdekes módon a szolgáltató azonnal megmozdul"

Nyalinyalinyal....

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 11:58:57

@sarostehen: érdekes, hogy ezt hozod ki belőle, hogy én nem. Környékfüggő erősen. Ne kóstolgass te szar.

Cycmen 2017.02.14. 12:00:01

@Terézágyú: Ne legyé má libsi! rendnek köll lenni!

Ez a költői képzavar szabadsága! Nem hallottál még róla?

neet 2017.02.14. 12:00:17

@rocksziklai szatyorkőzet: épp a minap adtam vissza a cseretányért. El is gondolkodtam, h most nekem megint rá kéne tennem vmit? (Én kezdtem, ő folytatta, a sajátom mellé adott egy sajátját, másfajta sütivel.)

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 12:02:51

@neet: te vitted vissza üresen, ő meg automatikus jelleggel és meglepetés-szerűen újból rátöltött? Derék.:D Nem teljesen tiszta, de azt látám, hogy működik a cserekereskedelem. Jól van, örülök neki!
@Zirowe: de ő rátalált, haggyadmárérted, GRAFIKUS, Mac cámítógép említése kimaradt. Az ADSL meg már nem számít széles-e sávnak. Jobb is, hogy ezt megtudtuk, inkább most, mint soha.:'(

sarostehen 2017.02.14. 12:28:48

@rocksziklai szatyorkőzet: Én ilyet nem mondtam.. de látom bemutatkoztál.. azt hiszem mindent tudunk rólad.. mehetsz haza kispajtás..

Terézágyú 2017.02.14. 12:31:12

@Cycmen:
a költői képzavar libsi dolog.
te azt nem szeretheted!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.02.14. 12:33:50

@rocksziklai szatyorkőzet: ha nem értesz hozzá, ne kotyogj bele.
"feltöltök 90 megás PSD-ket"
feltöltésnél az uplink számít, abban pedig az adsl nagyon kevés. ha nem érted, csak fogadd el, hogy van akinek ez számít.
amúgy mi köze van ehhez a mac-nek? ablakOS-ra is vannak grafikus programok (HJE)

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 12:47:02

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: nyilván nem értek hozzá. Arra próbáltam reflektálni, hogy az ilyen modoros fiatalúrfik hajlamosak barokkos túlzásokba esni a technikát és úgy alapjában véve az élet dolgait illetően, lefitymállnak olyat, ami bőven jó volna nekik vagy a féllel előtti generációk még állva tapsikoltak volna ugyanazon teljesítményért. Valóban szerencsésebb a szimmetrikus net, de nem ez a gondolat lényege. Hanem az, hogy az optimalizációt még hírből sem ismerik, a pazarlást, nagyzolást, nagyolást, elnagyolást, elégedetlenséget viszont igen. Sehol nem áll meg egy percre sem, csak tölti a 20 gigákat, habzsol, "megy előre", közben meg csak a sokat markol keveset fog elvet alkalmazza, 'szt csodálkozik, hogy boldogtalan. Attól, hogy történetesen szüksége van ápploadra e gyermeknek, tökéletesen és gusztustalan töménységben hozza a fenn sorolt attitűdöket. Első blikkre mindenképp. Úgyhogy bocs, de belekotyogtam!
@sarostehen: már itthon vagyok. Ha nem mondtál, hát félreértettelek (azért lázzsd be, hogy félreélrthető volt). Vagy ha direkt csináltad, akkor halj meg.

sarostehen 2017.02.14. 13:02:54

@rocksziklai szatyorkőzet: hát.. hmm.. hogy is mondjam.. téged sem az eszedért fognak elrabolni...

Terézágyú 2017.02.14. 13:03:47

@rocksziklai szatyorkőzet:
"Hanem az, hogy az optimalizációt még hírből sem ismerik, a pazarlást, nagyzolást, nagyolást, elnagyolást, elégedetlenséget viszont igen."

ezek a mai fiatalok... mindent akarnak és azonnal...

Cycmen 2017.02.14. 13:07:30

@rocksziklai szatyorkőzet: lefitymállnak olyat, ami bőven jó volna nekik vagy a féllel előtti generációk még állva tapsikoltak volna ugyanazon teljesítményért.

Faterom egy kétméteres dróttal befogta a Bratislava 1 adót és tótul néztük a Derricket, azok voltak a nagy idők!

Cycmen 2017.02.14. 13:10:33

@sarostehen: . téged sem az eszedért fognak elrabolni...

Fel kell hozzá vennie egy hatvanezres Nike csukát!? :)))))

Terézágyú 2017.02.14. 13:16:03

@Cycmen: igen, nekem is bejöttek a szlovák adók, gyakran néztem is.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 13:17:06

@sarostehen: jellemző a fajtádra, hogy szándékosan megkeltenek egy szituációt, hogy aztán megnyilvánulhassanak hasonlóan eredeti gondolatok mentén ahogy te is most. De mondom, félre is érthettelek (bár egyre kevésbé érzem valószínűnek ezt). Ettől függetlenül halál. Ostoba kis geek.
@Cycmen: ez béna történet, mert nincs benne gigabájt!

Cycmen 2017.02.14. 13:18:41

@Terézágyú: a költői képzavar libsi dolog.

Néhány bazmeggel nemzeti jellegűvé tehető!

Dezsike 2017.02.14. 13:19:15

Lehet jobb, ha fel se hívjuk őket? Családi ház, a kapu melletti villanyoszlopon 1 éve fityeg a Digi optikai drótja, pont van is egy doboz amibe tudnának kötni, csak ezidáig hűségünk volt a T-nél. Március 12.-én lejár. Feleannyiért lenne 12x gyorsabb net és 4x több tv csatorna (igaz abból csak kettő érdekel ami a T-nél nincs, a Diginél meg van)... De lehet jobban is járunk, ha maradunk, mert nagyon vékonyka és instabil szemre az a drót, lehet az első komolyabb vihar letépi (errefelé szokott lenni) - a T-s kábel soha nem szakadt el, csak egyszer kilazult egy kicsit, a szaki húsvét vasárnap kijött és megcsinálta.

Cycmen 2017.02.14. 13:22:41

@rocksziklai szatyorkőzet: ez béna történet, mert nincs benne gigabájt!

Nem tudtam hogy kell.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 13:27:19

@Dezsike: nem inkább a szupporti hajlandóságon kellene elmélkedni, mint egy _ránézésre_ vékony dróton lamentálni? Te is értesz ám hozzá merről fogd meg a dolgokat. Biztosan nő vagy... Háhá.

sarostehen 2017.02.14. 13:27:41

@rocksziklai szatyorkőzet: Mi van jancsika.. nehéz elfogadni, hogy még egy sáros tehén is okosabb nálad? :))

Terézágyú 2017.02.14. 13:27:54

@Cycmen:
vagy legalább kutya.
vagy csimota.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 13:33:49

@Cycmen: terabájt kell. Azalatt nincs sztori!
@sarostehen: tudod, egy normális ember tisztázta volna a helyzetet, hogy igen, úgy gondoltam, vagy nem, félreértettél, gyermekem. Az első verziót nyilván jelleméből adódóan a kötözködni kívánó nem fogja felvállalni, inkább burkoltan és kicsinyesen folytatja a metodikát. Amilyen tipikus reakciókkal élsz itt most, egymás után, számomra ez a szándékosságot bizonyítja. Alapvetően, ha nem kötözködni akarnál, ezek a replikák sem születtek volna meg, hanem az 1. válasszal annyiban marad. Lehet persze, hogy az a dedós kiegészítés - ami végül is alátámasztani látszott már az elején a vergődési szándékod - csak egy hirtelen visszacsapni-akarás volt a "szar" miatt, ám összességében csak az a valószínűbb, hogy egy kötekedő kis geci vagy. Főleg egy újjal. Ami felhatványozza a jellemtelenséged. Erre írtam, hogy a fajtád. Még ha belülről nincs is rálátásod magadra. Nagyon nem komálják egy bizonyos infantilis geekközegen kívül az ilyen vitakultúrát. De miről is beszélek, nyilván nem is áll szándékodban kilátni magadból.

sarostehen 2017.02.14. 13:36:23

@rocksziklai szatyorkőzet: Látom nem tudod elereszteni a dolgot :)) Te prédikálsz miközben Te sértegetsz folyamatosan..

Manyecska. 2017.02.14. 13:40:47

OFF Reactornak telefonja lesz este csaxólok% elég fontos..ON
Egy grafikus rajzolhatna magának bekötést, kábelt..:)

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 13:43:31

@sarostehen: erről beszélek. Pontosan ismerem amit csinálni próbálsz: a másikat belesodorni valamibe, amit kívülről az egységsugarú júzer előtt be lehet állítani szarnak, sértegetésnek, közben meg te mozgatod a szálakat a háttérben, kurvaokosnak gondolva magad. Ugye nem gáz, hogy van, aki ezen át merészel látni? Túl sok ilyen kis gecit láttam már.
Áruld el hát, mégis hogyan értelmezendő ez?
" Érdekes.. én jóban vagyok a szomszédaimmal. lehet ez neveltetéskérdése is.."
Mit sugall?

Dikusz 2017.02.14. 13:46:02

@neet: megfogtad a lényeget, de tényleg:))) én Is ezt írtam Volna.
Ez nem modoros, de hogy mi, inkább nem minősíteném (EgyetértVe velEd).

Ennek a jóembernek valamikért fontos volt kihangsúlyozni, hogy ő grafikus. Saját maga szerint - úgy tűnik nekem -, hogy ez valami pluszt jelent. Annyiban igaza van, hogy a grafikus mint "szakma" , felsőfokú végzettséget jelent.

Nem mai csirke(tyúk) vagyok. Áruljátok el nekem legyetek szívesek, mi alapján tanították a magyar nyelvtant, hogy "magasan" képzett emberek kényszert érezzenek egy mondaton belül ott is nagybetűt használni, ahol nem kell.

sarostehen 2017.02.14. 13:47:34

@rocksziklai szatyorkőzet: Ha nem tudod mit jelent akkor mér régen rossz. 10-es IQ felett az ilyet nem kell elmagyarázni.

Manyecska. 2017.02.14. 13:51:37

háhhh a kézműves nyúl szomszédjaival viszont ÉN vagyok jóba! :) kb egy órát dumáltunk múltkor.. :DDD:P ON

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 13:53:08

@sarostehen: hát mivel ilyen prímán sikerült értésemre adnod a magyarázatot, így maradunk annyiban, hogy te kezdted az egészet, szándékos célozgatással, s a fentiekben foglalt irányelvek mentén, ami egy erősen érzelmi analfabéta rencergazda szintjének megfelel. Javasolnám, hogy elmésebb időtöltéssel élj, de reménytelen. Látod, tisztázhattad volna, de nem oldottad fel a helyzetet. (@sarostehen: neveltetésé, ez rendben van, DE KIÉ? :P" pl.)

Manyecska. 2017.02.14. 13:54:34

műltkor = másfél éve nyúl =étcsokimikulás és hozom a popcornt. ON@Dikusz: ha jobban megnézed láthatod hogy cizellált grafika lesz az!:P Mellesleg a grafikusok is jórészt már géppel rajzolnak nincs már hogy a Magyar népmesék elején durván okádó galambot odabiggyeszti kézzel...

sarostehen 2017.02.14. 13:54:57

@rocksziklai szatyorkőzet: okés nagyokos :) most megmondtad a tuti..

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 13:58:23

@sarostehen: az igazán tuti egy érdemi válasz lenne tőled, de tipikus, hogy lapulsz, mint szar a fűben, mivel be kellene ismerni az eredeti szándékot.

Cycmen 2017.02.14. 14:02:20

@Manyecs: a Magyar népmesék elején durván okádó galambot odabiggyeszti kézzel...

Hasonlót láttam élőbe amikor a kutya nyüszítve kiszarta az ún. raffia kötelet. Ott mondjuk grafikus a környéken nem volt!

sarostehen 2017.02.14. 14:04:27

@rocksziklai szatyorkőzet: Nem volt semmilyen szándék.. te voltál aki magára vette egyből.. én nem tehetek róla, hogy te egy senkinek tartod magad...
Aztán amikor félreértesz valamit, elkezded a másikat sértegetni.. ez a te szellemi színvonalad.. ennyi... nincs ebben több.. engedd el...

Manyecska. 2017.02.14. 14:08:48

@Cycmen: :DDD hát én most ágyhoz vagyok kötve /nem úgy!!!! :D/ osztán egész nap a Digit kell bámulnom sokkal durvább dolgok mennek benne pl. másfél órán át egy nő tornázik a hófehér háttér előtt és ilyeneket mond: "gyere" "jó vagy!" "ez az, most húzzál még bele" én meg közben döglöm a fransziágyban, eszem a halvát /=halva/ osztán sajnálom szegényt.:P

MrZed001 2017.02.14. 14:14:09

@Dezsike:
Én is féltem tőle, hogy a vékonyka üvegszál mit bír ... átmegy 2 fán és 30m-t lóg szabadon a levegőben.
Fstam tőle amikor volt az a durva 120-140 kmh-s fakicsavargató szél, hogy b+ ennek annyi.
Aztán mégse, évek óta vigyorogva állja a természet kihívásait.

A lusta szerelő meg fsson sünt !
Momentán net téren szerintem a legjobb a digi. Stabil, nincs cicózás, meg copatás. Megy, nagysáv le-FEL, kész.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 14:15:31

@sarostehen: nem tartom senkinek magam, egyszerűen erősen gyanús volt. Jelezném, még mindig nem világosodott meg, hogy kinek a neveltetésére is gondoltál, meg a tányéros szösszenetből rögtön azt kihozni, hogy TE bezzeg.. Kicsit érdekes. Meg hát kurvaokos vagy te is, ha azzal kívánsz lezárni egy vitát, hogy ráteszel mégegyet. Utolsó szó fontosnagyon, mi? Fasza. Hagyjuk ezt a sértegetés-dolgot. Nulla hajlandóságot mutattál a megoldásra, ráadásul. Ezt emelgessed kifele.
@Manyecs: mást kell nézni. Az egy crazy csatorna. Megfelelő zenével lehetne jó is pár torna. De nem. Fitteknek felpörgető ritmusoszene (gagyi trance), plöttyedt tankoknak pedig folyós komolyzene dukál.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 16:39:32

@The Crazy One 5tös: @Terézágyú: Az igaz, hogy ADSL szolgáltatókkal Dunát lehet rekeszteni, de 15/1 Mbps neki nem jó, mert a 90 MByte-os PSD fájlja 12 perc alatt mászik fel, és nincs ideje kivárni, lekési a lapzártát. Havi 15 ezer forintja meg nincs a nagymenő grafkusnak egy szimmetrikus üzleti kapcsolatra.

Ki kell hívni egy villanyszerelőt, az feltesz egy kábelcsatornát a dobozig, beletesz egy kábelt (50 Ft/m), oszt akármelyik digis bekötheti.

De tényleg a legyszerűbb a szomszédhoz átdobni, és felesben fizetni. Persze ehhez az kell, hogy rutinból ne szarjanak egmás küszöbére, és ne tologassák a bútorokat hajnali 3-kor. Ezt nehéz kivitelezni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 17:01:48

@Cycmen: "tótul néztük a Derricket"

Alul zöld, felül sárga fóliát a TV elé, és színesben ment a focimeccs.

A tévé tetejére a szokol rádiót, a Vitray-t lehalkítottuk, és a Szepesit hallgattuk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 17:24:52

A szokol rádió hátára volt gumizva két laposelem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 17:34:08

@The Crazy One 5tös: A letöltés-feltöltés ugyanannyi.

15/1 ADSL, 15 Mbps a letöltés, 1 Mbps a feltöltés. A 90 MByte fájl háromnegyed perc alatt letöltődik, de 12 perc feltölteni.

A 15/15 Mbps SDSL-en háromnegyed perc mindkét irányban. Csak azt drágábban adják.

Még annyit, hogy egy xDSL vonalon a letöltés-feltöltés egymással versenyez. Pl. 0,5 Mbps feltöltést használva csak 7,5 Mbps letöltés lehetséges a 15/1 Mbps ADSL vonalon. 1 Mbps feltöltésnél pedig 0 Mbps letöltés van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 17:41:45

Azt hiszem, a bérelt vonal kér érpáron jön, a feltöltés-letöltés egyszerre megvan, nincsenek egymásra hatással. Bérelt vonalon az ígért sávszélesség - a központig - bitre megvan pontosan.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.02.14. 17:54:54

@rocksziklai szatyorkőzet: "Úgyhogy bocs, de belekotyogtam!"
ha nem értesz hozzá, ne kotyogj bele. "Ő" a 90MB-jával még kispályás, van olyan grafikus ismerős (és képzeld, ő is ablakOS gépet használ, nem almást) akinél nem ritkák az 500MB-os fájlok sem. Na, azt töltögesse fel adsl-el akinek két anyja van. Nem nagyzolás. Nekem is volt olyan melóm egy időben, hogy itthon kellett beüzemelnem, és amíg össze nem ált minden, futtatnom egy szervert, amit közben használtak is, természetesen távolról, sokra mentem volna egy "pár 10k-s feltöltéssel".
Van aki csak az esti pornó letöltésére használja (meg a visszaosztásra), lehet ők vannak többen, de lehet értelmes célra is használni egy normális előfizetést.

otgorbebogre 2017.02.14. 17:57:02

a digi 2 eve 3 utcaban volt a (megyeszekhely ) varosban. most hogy lejart egy keteves husegem megint raneztem. ugyanaz a harom utca. (><) ugy tunik sikerul olyan alacsonyan tartani az arakat hogy ujabb kabelezesre mar nem futja.

AufWiedersehenMonty 2017.02.14. 18:05:44

Na ezért használok UPC-t az legalább működik, és két perc alatt átköltöztették a szolgáltatást is. Pedig van a házban t meg digi is, de kösz, nem.b

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.14. 18:47:01

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: értem és tudom, hogy néha használódik értelmes dologra is. Azért olvasd el mégegyszer miről is kotyogtam. Abszolút mellékszál volt, amire most reflektál-tál.

bendeguz75 2017.02.14. 22:10:07

@rocksziklai szatyorkőzet: Tok jo jellemzest irtal onmagadrol. Tetszik! Kar, hogy modoros, nagyon modoros.

bendeguz75 2017.02.14. 22:13:15

Amugy azok, akik kritizaljak folyton az irasokat igy-vagy ugy, irjanak mar legyenek szivesek egy akar kitalalt esetet is, szerintuk mi a sztandard, ami nem modoros es ahol nem "vadasz" a posztolo. Koszi

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 22:31:04

@bendeguz75: Sajnos az utóbbi 2,5 év termésében nem nagyon találni ilyet, Hilda előszeretettel posztolja a szarokat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 22:37:07

@bendeguz75: Tessék, egy teljesen eszement kommentáradat. Direkt olyat kerestem, ahol nem szerepelek (azok persze viccesebbek):

homar.blog.hu/2008/10/13/ujra_lecsapott_a_matricas_plakathekker

Pyrrhus 2017.02.14. 23:29:30

Hát a szomszéd lakásnál lévő elosztódobozból tényleg nehéz dolog ám áthúzni egy kábelt...
Az egyébként eléggé általános, hogy a szolgáltatók iszonyúan nehezen mozdulnak mindenre, amivel munka van. Még akkor is, ha csak ott ül a számítógép előtt és bámulja, hogy már hányan foglalkoztak az üggyel, bármilyen történés nélkül.

Pyrrhus 2017.02.14. 23:39:39

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
Ha van egy mega feltöltése, akkor elvileg egy óra tíz perc alatt felmegy az 500 mega. Ha közben nem terhelődik más feltöltéssel.
De általában hosszabb, mert belassulhat, ill a számítógép, a programok és az oprendszer is hajlamosak mindenféle adatokat, frissítéseket keresgélni a neten, s ott van még a fogadószerver is.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.02.15. 02:29:16

@bendeguz75: a kurva anyádért nem takarodsz vissza wc-t pucolni a supervisori posztoddal a mellkasodon te buta proli. Teljesen létezik az a Z generációs típus, akikről írtam. Idetolhatod a pofád beszólogatni, de akkor legalább üss már meg egy szintet! Ha nem megy, akkor nem ez a hely a te helyed.

joska61 2017.02.15. 10:07:39

Hasonló esetem volt egy másik szolgáltatóval. Mondás: Én fizetni szerettem volna önöknek, de ha nem hagyják, lopom tovább a netet a szomszédtól wifin. Az is maguktól van. 1 héten belül be volt kötve.

neet 2017.02.15. 11:42:21

@joska61: ez jó, bár kissé erős a dialóg benne. :D

Ami viszont tuti s kipróbált, amikor hívnád az ilyen-olyan ügyfélszolgálatot, és az
a, Hibabejelentő
b, Általános Érdeklődés
c, stb
D, Új ügyfél fizetne új szolgáltatásért
menüpontok közül az első 3-t sose veszik fel, a D-t minden esetben. Szal akármi a problem, mindig azt kell választani, és Micike jó esetben továbbpasszol a kellő mellékre.
Ez most csak úgy eszembe jutott, de meg tudom magyarázni, mitől releváns.

Reactor 2017.02.15. 16:19:20

@rocksziklai szatyorkőzet: Anno még az 56K-s faxmodem is nagy sláger volt itt vidéken (igen, falusi vagyok, oszt pereg a vetőmag is a szájambul, e!), ma meg már a "zádéesel" se elég jó, pedig az 56K-s modemhez képest az is mekkora előrelépés.
Az emberek egy dologhoz értenek jól igazán: az elégedetlenkedéshez.

@Pyrrhus: Ahogy mondod. De a pénzt azért úgy elfogadják az emberektől.
Na ilyenkor kell szolgáltatót váltani.

joska61 2017.02.16. 09:21:57

@neet: Szó szerint idéztem magam ;)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.02.19. 21:21:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
@sarostehen:

Én nem javasolnék szomszéddal közös netet. Persze, ha a szomszédot nem zavarja, hogy ponilogyilokporno.psd file-ok az ő előfizetése égisze alatt jönnek-mennek, akkor nem szóltam.

arolandazvanitt 2017.02.20. 10:25:51

Csak idekommentálok én is valamit, pedig saját posthoz nem illik...
Szóval az van, hogy ADSL felfelé maximum 10Mbit/s amit itt kapni lehet az Externettől, 1 db 90MB-os PSD feltöltése pont 72 másodperc, de gondolhatod, hogy nem naponta egyet töltök fel egyrészt, másrészt az ár-érték arány siralmas (ez 8490 HUF, DIGI NET 1000 4300 HUF)

Nem mindegy mit írok nagybetűvel? :D

Nem egészen értem a megemlített generác

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Attól, hogy valaki megírja egy problémáját mitől lesz nagymenő grafikus? Bírom amikor valaki csak azért irigykedik mert megteheti :) És itt nem arról van szó, hogy nincs 15k szimmetrikus netre, hanem arról, hogy amikor ideköltöztem, senki nem mondta, hogy a ház minden egyes lakásába be lehet kötni a DIGI netet, csak hozzám nem. Egyébként nyilván opció volt a szomszéddal a netmegosztás felesbe, de mivel a szomszéd egy cég, azt mondták, hogy Ők nem szeretnék a privát hálójukra felengedni senkit...

@Mindenki:
Szeretem amikor már azért beszólnak az embernek mert létezni mer. Nekem is szokott lenni amúgy 500+ megás PSD-m is, csak nem azok vannak túlnyomó többségben, úgyhogy direkt nem azt írtam a levelembe. A célom az lett volna, hogy a DIGI lássa azt, hogy mégiscsak lehet ide kötni, csak valaki, valahol ledarálta a munkalapot. Erőltessék meg magukat, és kössék be a netemet :D Mert a nagymenő grafikusnak elfogy lassan a mobilnete :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 12:06:02

@arolandazvanitt: "idekommentálok én is valamit, pedig saját posthoz nem illik..."

Miért ne illene? Leginkább akkor illik.

"nem naponta egyet töltök fel"

Kurva mindegy, hányat töltesz fel, amíg felmászik, addig tudsz csinálni mást.

"mitől lesz nagymenő grafikus?"

Te jöttél a munkáddal. Ha a pénzkeresetedhez minőségi internet kapcsolat kell, ne nyígjál azon, hogy a lakosságnak megfelelő kapcsolat neked nem jó. Vegyél magadnak megfelelőt!

"irigykedik"

Huh. Grafikusra nem irigykednék. :))

"Ők nem szeretnék a privát hálójukra felengedni senkit"

Olcsó kifogás. Nem kell felengedni senkit a privát háljukra megosztott internetkapcsolat miatt. Más miatt nem vagytok jóban.

arolandazvanitt 2017.02.20. 13:13:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Miért ne illene? Leginkább akkor illik."

Magyarázni a bizonyítványt...

"Kurva mindegy, hányat töltesz fel, amíg felmászik, addig tudsz csinálni mást."

Te láttál már ADSL-t? :D Vagy letöltesz vagy fel. Ha töltesz felfelé ezerrel, gyakorlatilag nincs neted...

"Te jöttél a munkáddal. Ha a pénzkeresetedhez minőségi internet kapcsolat kell, ne nyígjál azon, hogy a lakosságnak megfelelő kapcsolat neked nem jó. Vegyél magadnak megfelelőt!"

Vennék, csak basszák bekötni, erről beszélek...

"Huh. Grafikusra nem irigykednék. :))"

Éhen azért nem hal az ember, nem mindegy mi valakinek a munkája? Szükségem van a munkámhoz a jó internetkapcsolatra, elvileg szolgáltatják, de mégsem, mert elfelejtették kiírni, hogy ebben az egy lakásban nincs DIGI-s net ha tetszik ha nem, sehol nem jelezte az online rendszer sem, azt sem írta, hogy felmérés szükséges... Egyszerűen hagytak boldog tudatlanságban, és 3 hétig húzták azt, hogy közöljék, hogy "bocs mégse"

"Olcsó kifogás. Nem kell felengedni senkit a privát háljukra megosztott internetkapcsolat miatt. Más miatt nem vagytok jóban."

Semmi bajunk egymással egyébként, tekintve, hogy 40 napja lakom itt, nem nagyon lett volna időm velük összeveszni. Ez egy kft+egyesület, az elnöke akivel még sosem találkoztam azt mondta, hogy nem... Ennyi...

Tökre nem értem miért vicces kötekedni, de ha ilyen jól szórakozol akkor én nem veszem el a napi betevőt :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 13:22:13

@arolandazvanitt: "Vagy letöltesz vagy fel. Ha töltesz felfelé ezerrel, gyakorlatilag nincs neted... "

Kicsit gondolkodj előre! Amíg rajzolsz, addig letöltöd az állatos pornót, és utána nézheted, amíg feltöltöd a grafikát. :))

zooDoo 2017.02.20. 15:43:59

"nem jön, mert a szmogriadó miatt nem tudja használni a kocsiját... Vágtam egy OK fejet,"

A világ már csak ilyen, nem statikus. Én 6 éve használok 2 helyen is digi előfizetést, teljesen rendben van minden. Kimaradásom se volt még. (lekopogom)
Az ügyfélbarát hozzáállás fogalma egy internetszolgáltató esetén nem a kiépítés tárgykörébe tartozik. A kiépítés költsége lehet magasabb, mint amit te termelnél neki. Még akkor is, ha "csak egy fal választ el". Hasonló volt az én helyzetem is, egy házzal odébb volt a digi, de nekem kiépítették egy lengő kábellel és átfúrt ablakpárkánnyal, 30eFt-ért. Nem szép, de megérte a "beruházást".

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.02.20. 16:07:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: azért, mert a fenti tárgykör a jelenleg hatályos jogszabályokba ütközik. Mint pl. rasszistafasisztagyűlöletkommenteket küldeni is, amiért nem az elkövetőnél jelentkezik a zsandár, hanem az előfizetőnél. Adott esetben lehet kihallgatásokra járkálni, mert jófejségből megosztottad a neted.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 16:26:07

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Értem.

Láttál már olyat, hogy valakit komment miatt kihallgatott a rendőrség?

Feltörte a routert, ellopta a jelszavamat, keresék meg, ki volt.

Ha már ketten használják, úgyse lehet mit csinálni. Nehezen találnak olyan net elérést, amit egyetlenegy beazonosítható ember használ.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.02.20. 17:41:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: volt a hírekben is, mikor a helyi potentátot szapulták a népek.
Ok, akkor a következő lépés, hogy elviszik az összes pc-t, hogy kielemezzék. Sokkal jobb. :/

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 18:22:43

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: "elviszik az összes pc-t, hogy kielemezzék"

Másfél év múlva jönnek. Mit találhatnának?

arolandazvanitt 2017.02.20. 18:58:05

@zooDoo:
Hát én kifizetném a 30k-t is, csak kössék be.

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Ez azóta nem igaz, mióta létezik UPC Wi-free. Ugyanazt az IP-t kapja a Wifree-s felhasználó, mint a gyári user, úgyhogy ez már így fals... De régen valóban így volt.

zooDoo 2017.02.21. 10:35:17

@arolandazvanitt: Akkor ezt jelezd feléjük emailben, hogy akár részben vagy egészben fizeted a kiépítés költségét, csak mérjék fel, mennyi lenne az annyi. Illetve még kérném, amennyiben így is elutasítják a kérésed, konkrétan indokolják meg, miért, milyen vélt vagy valós akadályok miatt nem teljesíthető a kiépítés. Így megismerve a probléma jellegét.

arolandazvanitt 2017.02.23. 10:37:35

@zooDoo: Done... Válaszra sem méltattak. Már amikor elküldtem a cikket a homárnak, ezen túl voltunk. Mikor először azt mondták, hogy csak DIGI-s köthet, felajánlottam, hogy kifizetem, mindegy mennyi az annyi.

arolandazvanitt 2017.02.23. 11:50:39

HOMÁRPOWER van gyerekek!

Tudtam én, hogy csak veletek kell fenyegetőzni :D most írtak, hogy részletes kivizsgálást eszközölnek, és hamarosan keresnek, ha valóban van DIGI NET1000 a szomszédnál, nálam is lesz!

Megírtam nekik a Facebook ügyfélszolgálaton, hogy Homár cikk lett a dologból, azonnal visszaszóltak :D

Lacus82 2017.04.10. 22:11:56

Nálam is ugyan ez a helyzet.

Ezt írták: Tisztelt Érdeklődő!
Köszönettel vettük DIGI KÁBEL szolgáltatásaink iránti érdeklődését.
Jelenleg nincs információnk arról, hogy mikor lesznek elérhetőek kábeles szolgáltatásaink (kábel tv, internet, telefon) az Ön címén.
Hálózatunk folyamatos bővítés alatt áll, amennyiben kiépítésre kerül sor lakókörnyezetében, szórólapokat fognak kapni.
Érdemes figyelemmel kísérni oldalunkat: digi.hu/
Műholdas televíziós (DIGI TV) szolgáltatásunkat igénybe veheti az ország egész területén.
Elérhetőségeik:
telefon: 1272
e-mail: ugyfelszolgalat@digi.tv
Bővebb információt a 1272-es telefonszámon kaphat, ahol munkatársaink a nap 24 órájában rendelkezésére állnak.
Köszönjük megértését!
Pedig ki van építve. Itt megy el előttem. Na de az benne a poén, hogy a szomszédba be van kötve a Digi, Pedig ő messzebb van a csatlakozástól, mint én. De azt hozzá kell tennem, hogy ez utcai hálózat. Így nem értem hogyan válogatják meg kinek kötik be és kinek nem. Ez eléggé ....... a részükről. :D
süti beállítások módosítása