Tékozló Homár

Hány napig mehetünk vissza reklamálni a boltba?

2017.03.03. 11:12 | Homár Hilda | komment

super-mario-igra-voprosiki.jpg

Azt biztosan minden Homár-olvasó tudja, hogy a boltban egy terméket annyiért kell tudnunk megvenni, amennyire a polcon be van árazva, ha más szerepel a kasszában leolvasáskor, akkor is. De mi van, ha csak otthon vagy pár nap múlva jövünk rá, hogy nem annyit fizettünk, mint amire számítottunk?

Kedves Homár!

"Na nem azért az 1000 ft-ért..." - de, azért írok.

Minap a Blaha Lujza téri Corvin Skálában jártam, női textilzsebkendőket venni. Náthás fejemből alig bírtam kinézni, de az feltűnt, hogy amit mutogat az eladó, arra 190 ft van írva. Na, egyből fel is markoltam 5 db-ot (milyen olcsó!), meg egy másik fajtából egy 6 db-os csomagot. Vígan mentem a pénztárhoz fizetni, érintős, mehet, persze, már mentem is tovább.

Tegnap néztem meg a bankszámla-kivonatomat - hát ez a vásárlás bizony sokba került! Hogyhogy? Elővettem a számlát: a 190 ft-os zsebkendőket 390 ft-nak számolták. Ma visszamentem reklamálni. Békésen megállapítottuk, hogy bizony rossz vonalkódok vannak a zsebkendőkön, azért veszi be a vonalkód-leolvasó magasabb áron. Gondoltam, probléma megoldva, mindjárt kapom vissza az 5x200 ft-om. De megkérdezte ekkor az eladó (vezető?), hogy ezt most vásároltam-e.

Még mindig naivan, mondtam, hogy nem, néhány nappal ezelőtt. Hát akkor ők nem tudnak mit tenni, csak akkor tudnának, ha aznap vásároltam volna. ??? Erre ideges lettem, mondom, hogy akkor "csináljanak valamit". Erre megilletődve kérdi az eladó, hogy mi az, hogy "csináljanak valamit". Gondoltam, biztos megsértettem érzékeny lelki világát, úgyhogy kulturáltan hozzátettem, hogy "legalább más vásárlók ne járjanak pórul, mint én". Persze, mondták, megcsinálják az átárazást - még ő volt felháborodva (tudom, az volt a fejében, hogy ne osszam már ki a munkát - mintha erről lett volna szó...).

Nem vagyok az a reklamálós fajta, sajnos, nem voltam elég erőszakos, talán majd legközelebb. Mindenesetre náluk nem, ugyanis nem vásárolok ott többet. Sajnos utólag jöttem csak rá, hogy ha a vásárlók könyvével fenyegetőzök (eszembe sem jutott, hogy van ilyen), akkor valószínűleg hirtelen mégiscsak kitaláltak volna valami megoldást a kártérítésemre, de mivel ezt nem tettem, én jártam pórul.

Üdvözlettel,

Egy Utoljára Látott Vásárlója a Skálának

Na, meddig mehetünk vissza reklamálni?

Kedves Homár olvasó!

Érthető a felháborodásod, hiszen elmondásod szerint az áru csomagolásán más ár szerepelt, mint amit ténylegesen ki kellett fizetned érte. A vállalkozás ezen magatartása, felveti a megtévesztő kereskedelmi gyakorlat megvalósulását.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat vizsgálatára az általad előadott esetben  lakóhelyed szerinti Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi főosztálya jogosult. Az eljárás a jogsértő kereskedelmi gyakorlat megvalósulását követő 3 éven belül indítható meg, amely eljárás lefolytatása nem zárja ki azt, hogy a kereskedelmi gyakorlat tisztességtelenségére alapított polgári jogi igényedet közvetlenül a bíróság előtt érvényesítsd. >

Amennyiben bizonyítható módon többet fizettél az áruért, mint annak az ára, lehetőséged van jogalap nélküli gazdagodás címén visszakövetelni a különbözet összegét késedelmi kamattal együtt a vállalkozástól. Ezzel kapcsolatosan fontos tudni, hogy a bizonyítási teher és az eljárás költségeinek megelőlegezése is téged fog terhelni.

A hasonló problémák elkerülése érdekében minden esetben (pay pass-os, illetve pin kód megadásával történő fizetéskor is) javasoljuk még a pénztárnál ellenőrizni a fizetendő összeg és a ténylegesen kifizetett összeg összehasonlítását.

Felhasznált jogszabály:

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiralygabor 2017.03.03. 11:24:07

ez elég gyenge, remélem nem ez lesz az utolsó a hétre. hétvégére valami izgalmasabb poszt kell! :D

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.03.03. 11:25:19

a GVTI jól becsomagolta az I.J. című klasszikust :)

Manyecska. 2017.03.03. 11:25:41

Telesírt zsepit is visszavesznek?

Cycmen 2017.03.03. 11:28:32

@Manyecs: Telesírt zsepit is visszavesznek?

Taknyost is! Azt nevezik tépőzárasnak, recseg amikor szétnyitod!

Manyecska. 2017.03.03. 11:30:22

@kiralygabor: a következő ugyanez, csak vécépapírral...

Terézágyú 2017.03.03. 11:31:56

JOG
JOG JOG

NEKEM JOGAIM VANNAK!!!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.03. 11:36:16

"kedves" gvti, oszt' napokkal később, a többszörösen lezárt (ugye minden nap van kasszazárás) kasszából hogy a bánatba sztornózzák ki a hüje blokkot, és adjanak másikat?
Teknikailag sajnos valóban csak aznap, még zárás előtt lehet ezt a manővert kivitelezni.

@Manyecs: de kizárólag használttal!

borso 2017.03.03. 11:37:51

Azt ugye ismered, hogy a pénztártól való távozás után..........
1 megnézem mit veszek
2 mennyiért
3 pénztárnál újra, mennyit fizetek
4 ha nem stimmel ott helyben és azonnal reklamálok
5 van még kérdés vagy a többi elúszik a takonyban.....

sáros_tehén 2017.03.03. 11:50:58

Aki járt általános iskolába, és tudsz számolni is annak csak feltűnik, hogy egy ezressel többet fizet mint kéne.

Cycmen 2017.03.03. 12:05:51

@sáros_tehén:Aki járt általános iskolába, és tudsz számolni is annak csak feltűnik, hogy egy ezressel többet fizet mint kéne.

Kártyával fizetett, az ugyanakkora ha egy ezressel kevesebb van rajta!
Lassan végigolvashatnád a posztot!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 12:09:46

@Cycmen: "Taknyost is! Azt nevezik tépőzárasnak, recseg amikor szétnyitod!"

:)) Tényleg! Ezt még nem hallottam.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2017.03.03. 12:17:34

@sáros_tehén: az emberek jó 80%-a szinte analfabéta és egy alapvető összeadást is képtelenek fejben megcsinálni... Én komolyan azt nem értem, hogy megveszem - fizetek és MEGNÉZEM A BLOKK-ot, mit mennyiért... ha valami probléma van ott helyben azonnal jelzem... ha meg voltam olyan hülye, hogy nem ellenőrzöm le - nem megyek vissza egy héttel később, hogy hééé ez drágább volt!

cmx85s 2017.03.03. 12:40:06

Jó, jó, értem én, hogy xarul volt a poszttoló, azt is elhiszem, hogy nem arra fordította minden energiáját, hogy a fizetendő összeget számolgassa. Szal SÜNt a Skálának, a Centrumnak, meg a Kópénak is!
De azért azt halkan megkérdezném, hogy ha valaki náthás, akkor miért nem papírzsepit vesz? Ehelyett vesz 5 db textil zsebkendőt (kicsit drágábban, mint a 10*10-es ultrapuha papírverzió) és baktériumtenyészdét nyit.

Nick-son 2017.03.03. 12:47:22

Persz, évek múlva is visszamehetsz, miért ne, ha akkor vetted észre 10 év múlva perelj.

Micsoda aljas trükk, hallatlan...

Terézágyú 2017.03.03. 12:55:34

@cmx85s:
"De azért azt halkan megkérdezném, hogy ha valaki náthás, akkor miért nem papírzsepit vesz? Ehelyett vesz 5 db textil zsebkendőt (kicsit drágábban, mint a 10*10-es ultrapuha papírverzió) és baktériumtenyészdét nyit. "

Újrafelhasználhatóság <-> azonnali eldobás.

Tehetséges ugandai buzi 2017.03.03. 13:03:40

@Terézágyú: Van, akinek érzékeny a bőr az orrcimpájánál. Tudod, ez hasonló ahoz, amikor anális szexnél síkosítót használnak, nem pedig kristálycukrot.

:-D

Cycmen 2017.03.03. 13:23:50

@Tehetséges ugandai buzi: anális szexnél síkosítót használnak, nem pedig kristálycukrot.

pláne kockacukrot

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.03. 13:26:57

@Cycmen: a cukor tilos, vagy úgy általában az édesítőszerek? például mézet még lehet?

Terézágyú 2017.03.03. 13:27:13

@Cycmen: @Tehetséges ugandai buzi:
vagy smirglit. vagy ráspolyt.

csakhogy a textilzsepi és a papírzsepi közt nincs akkora különbség mint a síkosító és a ráspoly/cukor között.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.03. 13:30:57

@Terézágyú: ha a ráspolyt bekened vastagon gépzsírral, egész LYól csúszik ;)

Terézágyú 2017.03.03. 13:33:24

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
ezt a viccet ismerem, sokáig dolgoztam műszaki rajzolóként.

cmx85s 2017.03.03. 13:33:30

@Terézágyú: hát, ha az 5 db textilzsepit használja a náthája 5 napja alatt, akkor nem csoda, h 3 hétig sem mászik ki belőle.
Értem én, hogy recycling, meg környezettudatosság, de a mosással messze több vegyszert enged le a lefolyón, mint a pár hónap alatt elbomló papirzsepivel.

Terézágyú 2017.03.03. 13:35:54

@cmx85s:
"Értem én, hogy recycling, meg környezettudatosság, de a mosással messze több vegyszert enged le a lefolyón"

Ha csak és kizárólag ezt mosná.
De a zsebkendők csak egy kis rész a napi/heti mosandók közt, amiket mindenképpen ki kell mosni ugyebár...

enrico palazzo 2017.03.03. 13:36:15

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Erre van a visszáru. Ugyanúgy visszaveheti és eladhatja az eredeti árán, vagy visszaadhatja a különbözetet. Ha nem élelmiszert viszel vissza a pl. Tescoba, akkor pláne simán megoldható. Nekem is adtak már vissza így különbözetet, pedig csere is volt. Meg lehet oldani, ha akarják és elég meggyőző az ember.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.03. 13:39:17

@enrico palazzo: itten a probléma élvezete zajlik, a kutyát sem érdekli a megoldás :P

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 13:48:59

@Terézágyú: Nem vagyok szakértő, de a mosható a környezettudatosabb szerintem.

Én környezettudatosnak tartom magam, de papírzsepit használok, nagyon utáltam a zsebkendőket.

Akkor akadtam mi, mikor a nejem a szelektív szeméttel le akart autózni a 400 méterrel lejjebb levő gyűjtőszigethez.

Meg mikor nem elég neki kiöblíteni kefíresdobozt, hanem melegvízzel, mosószerrel fertőtleníti. Anyám! Többet pazaroltál el, mint amit megmentettél!

Mikor két pinvint agyontaposok, hogy egyet megmentsek.

The Good Boy ! 2017.03.03. 13:53:37

én értem, ha valakinek egy pár tízezres vásárlás során mondjuk a madaras teszkóban nem tűnik fel ha egy ezressel átröptetik, de azért 5X190 + 1x valamennyi a 6 db. zsepiért, még 4 osztállyal is jól körülhatárolt összeget ad ki, ahol egy ezres is fel tud tűnni (pl. nekem). Én nagy élharcosa vagyok a bolti átbaszásoknak. Mivel már szinte minden környékünkön jelen lévő üzletben (nagyon vidék) történt véletlen vagy szándékos átbaszás, vagy annak kísérlete, ezért sajnos már nincs ilyen téren "szűz" egység a közelben, kénytelen vagyon az átbaszós helyekre is betérni, igaz nagyon alaposan sasolva a fizetési, vonalkód leolvasási procedúrát. szinte mindig történik valami "tévedés", de mindig a káromra, soha nem az érintett üzlet kárára. Legutóbb az egyik tuskóban egy 55.000.- HUF -os hétvégi bevásárlás során az egyik felvágott fajtából, amiből kettőt vettem, sikerült 21-es mennyiséget beütnie. Már a kocsiban vettem észre, és mentem vissza a blokkal, meg a két db. azonos felvágottal. Legnagyobb meglepetésemre szó nélkül sztornóztak és fizették vissza a különbözetet (400 ft-os db ár mellett azért az nem pár százas hiba volt). És nekem ne magyarázza meg senki, hogy egy ilyet lehet véletlenül csinálni. 11-et, 22-t be lehet ütni véletlenül, de 21-hez két külön számot kell beütni. És ezek a "véletlen tévedések" mindig akkor fordulnak elő, amikor már az ember a pénztárcáját keresi, vagy amikor besegít az asszonypajtinak a feltorlódott cuccok bepakolásába.

Pár hónapja, már csak azért is (meg volt kivételesen időm rá, hogy tudatos vásárlósat játsszak), 60 ft-os tétel árát kértem vissza. pedig az tényleg nem pénz, de érezzék, hogy a jó k'va anyjukat.

Terézágyú 2017.03.03. 13:57:15

@The Good Boy !:
"És nekem ne magyarázza meg senki, hogy egy ilyet lehet véletlenül csinálni. 11-et, 22-t be lehet ütni véletlenül, de 21-hez két külön számot kell beütni."

És? Te még sose gépeltél úgy, hogy egyszerre nyomtad le as (!) "a" és az "s" gombot?

Szerintem ilyen hülyén senki nem akar csalni, hogy tízszerest üt be... :)

Ami nem mentség persze arra, hogy a kasszásnak az a DOLGA, hogy jól, pontosan üsse be a számokat...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.03. 14:05:25

@The Good Boy !: "nekem ne magyarázza meg senki, hogy egy ilyet lehet véletlenül csinálni. 11-et, 22-t be lehet ütni véletlenül, de 21-hez két külön számot kell beütni"
hidd el, lehet. Kapkodsz, zavarnak, nem koncentrálsz (eléggé). Nagyon ritkán, de előfordul. Az viszont nem jellemző (legalábbis nálam), hogy duplán ütöm a számot 1->11; 2->22. Ennél valamivel gyakrabban fordul elő, hogy melléütök, és valamelyik szomszédost sikerül (1->2/4,5; 2->1/3/5,4,6).

The Good Boy ! 2017.03.03. 14:06:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ezen én is el szoktam gondolkodni. Adva vagyon szerény személyem, túl a negyedik x-en, de még egyenlőre ahhoz közelebb, nem az ötödikhez. Azaz nagy valószínűleg életem lemezén már a bé oldal forog (tudod, ahol a szarabb számok vannak, kitöltve a szükséges felületet - bár általában a lemez húzó számának remixe szokott az utolsó szám lenni, azaz bízom benne,hogy a végén lesz valami extra jó tűzijáték). Szóval én is gyűjtögetem a Pet palackokat, és dobom be a kicsiny falunk két pontján lévő szelektív gyűjtőbe. Már az is megér egy misét, hogy a 4 irányú kis falunknak, miért a két régi településrészén, pont a zömében fiatalabbak (így erre fogékonyabbak) által lakott részektől legtávolabb helyezték el ezeket, oda, ahol ezer éve ott élő generációk kiöregedő tagjai laknak). Szóval van jóindulattal talán még 30 évem. szórom be a gyűjtőbe a műanyagot, amivel valószínűleg a föld élettartamát kb. 2 ezredmásodperccel fogom kitolni, ami majd néhány ezer/millió/milliárd év múlva következik be. Miközben az autómmal arra gurulok (szennyezve némileg azt amit védeni akarunk), hogy bedobjam őket (mentségemre szolgál, hogy igyekszem olyankor megtenni, amikor nagyjából arra van dolgom). Szerintem többet érünk, ha nem dobjuk el a szemetet, mert azzal legalább vizuálisan sem szennyezünk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:09:05

@The Good Boy !: :))

A Föld köszöni jól van. Az emberiséget mentjük, és az általunk ismert környeztet az ezredmásodprceinkkel.

The Good Boy ! 2017.03.03. 14:14:03

@Terézágyú: @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
oké, visszavonom a gonosz, szándékosságot!
De! Volt olyan, amikor a pénztáros gyakorlatilag minden második tétel után megállt és ellenőrizte, hogy jól és jót ütött-e be, aztán otthon vettem észre, hogy az egyik egy darabos mennyiségű termékre ráütött egy kettes szorzót. Most akkor védjem őt, hogy szegény, biztos nem volt formába, azért ellenőrizte végig magát 5 mp-ként, de mégis becsúszott a hiba? Ráadásul az egy lidl-ben történt, ahova én korábban ritkán jártam, és akkor is a legkorrektebb láncnak gondoltam/om. igaz mostanában egyre gyakrabban, tetszenek az országspecifikus heti étel akcióik. Bár ott legalább azóta sem ért hasonló. tehát elfogadom egyszeri dolgozói hibának.

Manyecska. 2017.03.03. 14:15:36

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: ..nekem 10 kifli helyett 100-at ütöttek be, ..1700-ér.... mondom nézzedmármeg..:( :D

2017.03.03. 14:18:24

posztoló párti vagyok. nem egy darab textilzsepit használok a gyógyulási folyamat alatt, hanem jósokat, és (mivel ultraérzékeny a bőröm, a legszoftibb papírzsepi is úgy kidörzsöli -ellentétben a textillel-, h vizuális rémálom vagyok miatta jó pár napig, amíg elmúlnak a sebek. Sztem úgy meglátna egy buszsöfőr, meg se engedné, h felszálljak a patikatisztaságú járműjére. ;)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.03. 14:21:13

@The Good Boy !: van aki a 2 kezét összetenné, ha ott tartana a 4. X-ben ahol te, szóval ezt ne hangoztasd, mert a végén valami csúnya baleset ér ;)
Másrészt nem az ezredmásodpercekről van szó, hanem a relatív közeli jövőről (20-40-60 év).
Műanyag -> bekerül a wasserba -> tengerbe -> halba -> emberbe, no ez utóbbi nem egészséges. Bár az utolsó előtti is problémás, mert előbb-utóbb a halak sem köszönik meg (megszokják vagy megdöglenek, én az utóbbit tartom valószínűbbnek), és borul a tápláléklánc. No, nem biztos, hogy akkor én itt szeretnék lenni :(

affene, elkanyarodtunk a témától.
tehát, síkosító vagy kockacukor?

Cycmen 2017.03.03. 14:22:57

@Manyecs: ..nekem 10 kifli helyett 100-at ütöttek be, .

Hova?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.03. 14:23:12

@Biriksz_Krokiksz!: viszont fel sem tűnne, ha felszállna melléd egy bagós :D

The Good Boy ! 2017.03.03. 14:24:42

@Manyecs: Nekem az eddigi legsúlyosabb "melléütéses" bevásárlás az volt, amikor tizenéve az egyik hiperben iskolakezdés előtt a gyerköcnek vásárolt 10 darabos (zárt, tehát gyári) kiszerelésű füzetborítót megnézte az eladó, szépen elolvasta, hogy a csomag tartalmaz 10 db. izét, aztán beütötte rá a tízes szorzót. Plusz bónuszként az 12xx ft-osként külön árusító "szigeten" elhelyezett filctollkészlet vonalkódja 7xxx.-os terméket "rejtett"...

2017.03.03. 14:25:12

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: neogranormon seggkenőcs és jó az orra/orrba is! véletnen? aligha!
xD

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:25:34

@Manyecs: "nekem 10 kifli helyett 100-at ütöttek be"

Hogy vitted haza?

2017.03.03. 14:27:11

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: sztem ezért állnak mindig mellém, én vagyok az elterelő hadművelettyjük! ;)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:31:04

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: "Műanyag -> bekerül a wasserba -> tengerbe -> halba -> emberbe, no ez utóbbi nem egészséges. "

így van. Főleg, ha könnyebb a víznél. A műanyag nem bomlik le, hanem egyre apróbb fecnikre törik. Szemmel nem látható méretű porrá. És szépen kering a táplálékláncban, míg egy ember el nem patkol tőle, és a földbe nem temetik, vagy el nem égetik.

Az indiánok nem környezettudatosak, mert keselyűkkel megetetik a hullákat, és marad a műanyag a táplálékláncban.

2017.03.03. 14:41:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: már a műanyag meg a kemikáliák is beépültek a körforgásba, részévé lettek. Meg is érdemeljük h megegyük.

2017.03.03. 14:43:32

@Biriksz_Krokiksz!: ...amit "főztünk".
(szomiszmájli)

The Good Boy ! 2017.03.03. 14:49:13

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: "Műanyag -> bekerül a wasserba -> tengerbe -> halba -> emberbe, no ez utóbbi nem egészséges. "

Persze értem én, sőt, mint nagy hal fogyasztó aggaszt is ami várható halászati fronton a következő években évtizedekben (lehalászás, halászati tilalom egyes népszerű fajokra, méreganyaggal telítődés), de azért a szelektív hulladékgyűjtésen túl is van élet. mert, ha nem vánszorogsz el a szelektív szigetig, hanem beledobod a kukádba, és a kukásautó onnan viszi el az eu konform hulladéklerakóba, hulladékfeldolgozóba, akkor elvileg elég kicsi az esély, hogy az a pet palack bekerül a közeljövőben a vízkészletbe/halba stb. Ha nagyon önimádó akarok lenni, akkor azt mondom, hogy még a gyermekem sem fog olyan halat enni, amiben az én kikukázott (nem erdőbe szórt) flakonom megjelenik. Tudom, önző gondolatok, de ha eljön a pillanat, mikor kihunynak a fények, onnantól úgyse fogsz emlékezni semmire, azt sem tudod, hogy voltál stb (bocs, ha vallási okokból beleléptem a lelkedbe, mások lelkébe). Ettől függetlenül elég aktívan próbálom védeni ilyen jelleggel a környezetet, tehát nem én vagyok a zöldek szemében a szemetelő, felelőtlen ördög, hanem ellenkezőleg, egy a környezetét minden módon óvni próbáló emberke vagyok (na jó, nem priusz az autóm, hanem egy dög nagy, relatíve sokat fogyasztó, két tonnás, dízel döggel közlekedek, de amúgy próbálok eNberi maradni:D).

sáros_tehén 2017.03.03. 14:53:13

@Cycmen: "Kártyával fizetett, az ugyanakkora ha egy ezressel kevesebb van rajta!
Lassan végigolvashatnád a posztot!"

Ahol eddig én jártam, ott úgy működött a kártyás vásárlás, hogy az eladó megmondta az összeget, mire én átadtam a kártyámat. Olyan még nem történt, hogy elmentem vásárolni, kártyával fizettem, és a hónap végi elszámolásról tudtam meg menyit is fizettem.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.03. 19:13:46

@The Good Boy !: "...két tonnás, dízel döggel közlekedek..."
szóval megölsz 2 pingvint, hogy egyet megments, nincs több kérdésem :)
(amúgy nem vagyok zöld, sötétzöld meg végképp nem, csak az ezredmásodperces hosszabbításos megjegyzésedre reagáltam)

Szubrina 2017.03.03. 19:17:31

Utálatosnak tartom, h az embernek árgus szemekkel kell figyelnie állandó jelleggel, nem lehet sehol nyugodt szívvel vásárolni, mert ahol érnek ott basznak át...nem tudom kinek van erre energiája, de nekem pl. nincs. Dolgozom, főzök, mosok, takarítok, még jó, h gyereket nem kell nevelnem, mert az már sok lenne.

Múltkor pl. álltam a Tescoban az önkiszolgáló kasszák melletti pénztáros sorában, annyi zöldséggel és gyümölcsmennyiséggel, amivel egy kisebb zöldségest nyithattam volna. Erre az önkiszolgáló segítő Tescós dolgozó csábítgatott, de én mondtam neki, h nincs az az isten, h én ennyi zöldséget itt leméregessek és keresgéljem a kódját magamnak.

Van saját munkahelyem, megmondom őszintén, h az én munkámat se végzi más. Kedvem lett volna megkérdezni, hogy ha már a pénztáros munkáját nekem kell elvégezni, előtte ne töltsem-e fel a polcokat vagy ne ugorjak-e el valami szállítmányért a gyárba, esetleg ne konzerváljam a kukoricát, tán ne arassam-e le a búzát a liszthez, hogy a polcokra kerülhessen?

The Good Boy ! 2017.03.03. 20:21:25

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: semmi gond, értem én:)

ha már pingvineket ölök tú in ván, akkor azt nem lehetne átváltani valamilyen károsabb lényre (mert a pingvineket csodálom, aranyos jószágok. A világért nem tennék olyat, ami miatt elpusztulna akárcsak egy is.
Mondjuk ping-vin helyett kullancs??? utalom őket, nem is cukik (jaj, ez olyan buszcsi volt:D), ráadásul bevállalok belőlük utanként pár százat. Ennyivel hozzá tudnék járulni egy irányított ökoszisztémához...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.04. 03:56:48

@The Good Boy !: nyugodtan, sőt. Ajánlom figyelmedbe a mindenféle poloskát (vidéken büdöskét), már van belőle kínai, afrikai, és ugye itten van nekünk a miénk, igaz kisebb, igaz zöldebb, de legalább olyan büdös, mint a másik kettő (hogy rohadna el aki kitalálta, hogy ilyen is kell a kullancsok, meg szúnyogok mellé)

GiaMarie 2017.03.04. 10:58:02

Ezekkel a jótanácsokkal karikírozzák ki legjobban a fogyasztóvédelem meg a békéltető működését. Tüzelni az "eccerű" polgárt, hogy jelentsen fel, pereljen be, verje a harci dobot 1000 Forintért - többe kerül felemelni a telefont! Egyáltalán visszamenni ennyiért! Ez tipikusan az, hogy senki nem akarta meglopni, átvágni, hanem betért egy olyan egységbe, ahol 1983-ban megállt az idő, minimálbéres alkalmazottak a fizetésüknek megfelelő lelkesedéssel végzik a munkájukat. Nem figyelt, "átverték" 800 Forinttal. Tanulság: FIGYELJ! Nem az, hogy jelentsd fel, kövezd meg, pereld be... mert van az a hülye, aki megfogadja a tanácsot, aztán majd lehet aktákat gyártani, iktatni, ellenjegyezni, válaszlevelet címezgetni...és csodálkozni nagyokat, hogy ha tényleg komoly gondunk van, és a hivatalhoz fordulnánk, akkor az átfutási idő 8 hónap...

Dikusz 2017.03.04. 23:44:50

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: de a miénk, hogy a rosseb egye meg őket. A harlekinkaticákat nem is írtad, azt is vissza kéne teleportálni Kínába, ahonnan jöttek a rohadékok. Baromi sokan vannak, és felzabálják a hétpettyeseinket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.04. 23:56:50

@Dikusz: Nem zabálják fel, csak kiszorítják. És csípnek is a rohadékok.

A hétpettyes katica az egyetlen bogár, akit szeretek.

joska61 2017.03.06. 09:20:39

1: vevő figyeljen. 2: eladó ne lopjon. Ha lopott, és lebukott, legalább ne neki álljon feljebb.
süti beállítások módosítása