Tékozló Homár

Ez neked helyettesítő termék?!?

2017.03.13. 15:18 | Homár Hilda | komment

screenshot_2017-03-13_15_07_31.png

A posztba betettem szegény Homár-olvasónk levelét is, de valójában teljesen elég lett volna a fenti kép a webshopon még csodálatos és meggyőző Slimming belt fogyasztó öv helyett a korcs kis szürke gumiszorítót postázó XLO.hu oldalának linkjével.

Kedves Homár!

Őszintén megmondom, nem tudom hova forduljak, úgyhogy téged hívlak segítségül.

Édesanyám születésnapjára kinézett magának egy fogyasztó övet. Én meg gondoltam meglepem vele. Az XLO.hu oldalon találtuk meg fergeteges áron, 1490 Ft+ 990 futárköltség. Január 14-én le is adtam a rendelést,bankkártyával azonnal ki is fizettem. No,és itt jött a bonyodalom.... Jött egy e-mail hogy megérkezett a pénz,és ez után pedig nagy kuss. Se egy email, se semmi arról,hogy feldolgozták a rendelést, vagy valami.

Írtam emailt, semmi reakció. Telefonáltam. Az ügyfélszolgálat egy rakás kaka, napokig nem tudtam őket elérni, mire aztán végül január 23-án vagy 24-én (sajna a vezetékes telefon nem jelzi a dátumot :( ) el tudtam érni őket. Az ügyfélszolgálatos kollegina tájékoztatott, hogy másnap érkezik be a raktárba a termék, ami mihamarabb futárhoz kerül,így azon a héten megérkezik hozzám. Szupi. Közben jött egy válaszemail is tőlük,hogy nemsokára raktáron lesz a termék.

Aztán megint kuss. Nem jött a futár.

30-án hétfőn telefonáltam újra, hogy mi a helyzet. Ügyfélszolgálatos: hát, nemhogy raktárban nincs a termék, de még KÉSZLETEN SEM, és valószínű hónapokig nem is lesz. Nem kaptam emailt erről? BAAAAAH.. Nem. Sőt a másik csajszi azt mondta megkapom a terméket a múlt héten. Panaszt nem lehet telefonon tenni, gondoltam azért nem normális dolog,hogy egy webáruház ügyfélszolgálata hazudozik az ügyfélnek... Panaszt tegyek emailben. Jó. Közben azért megkérdeztem az ügyfélszolgálatost, hogy ha nincs készleten, akkor miért írja azt a honlap,hogy még mindig rendelhető,és raktárban van?.... Válasz: karbantartás van,a kollegák intézik.. (Hozzáteszem azóta a mai napig (február 3. még mindig rendelhető és raktáron lévőnek írja a honlap.)

Na de mi lesz a megrendelt termékkel? Felajánlottak egy helyettesítő terméket,amiről mindent el tudtak mondani,csak a méreteit nem,ami azért elég fontos tényező. Visszahívást ígért az ügyfélszolgálatos, utánanéz.. Aztán pár órával később kaptam egy emailt, hogy a termék amit megrendeltem nincs készleten, helyettesítő termék tekintetében küldjek válasz emailt.. Időben..... Visszahívás nem érkezett.

31-én telefonáltam, hogy na, megvannak a méretek? Mert Február 1-jén esedékes az ajándékozás.. A csajszi először bemondott valami blődséget, hogy 30*15 centi, majd amikor közöltem vele,hogy egy ÖVről beszélünk, amit embereknek találtak ki,akkor hívta a kollégáit segítségül és együtt keresték a megoldást. Megoldódott a probléma,szupi, kértem a cserét.

Most van Február 3-a. Megjött a várva várt termék. Kibontjuk a csomagot, újabb sokk: nem az van dobozban aminek kéne. Valami gagyi hamisítvány, se logo se semmi, még csak nem is hasonló mint a képen. (Csatoltam a képet) Plusz a vicces mellé,hogy mintha rosszul lenne kiszabva az anyagból az öv, ugyanis hosszában nem nyúlik, csak keresztbe, ennek meg az lenne a lényege,hogy hosszában legyen rugalmas,hogy kényelmes legyen viselni.....

Telefon elő,ugyanaz a csaj veszi fel. Most már erőteljesebb hangnemben kértem ki magamnak,hogy velem ne szórakozzanak, ez nem az a termék,blablabla. Elállhatok a vásárlástól persze, küldjem vissza és visszafizetik a termék árát. Aha, tehát 990 volt hogy idehozza a futár, én kifizetek 990-et hogy visszavigye, és elutalják nekem az 1490 Ftot ami a termék ára :) Vicc. Kértem a telefonhoz felettesét, azt mondta itt nincs ilyen. Csak emailben tehetek panaszt.

Nem lehet tenni ezekkel valamit? Nem az a 2500 Ft bánt amit elbuktam, hanem az egész folyamat, hogy mindennek nekem kell utána járni, 5000-szer telefonálgatni, hogy átvertek hamis információval kétszer is, utána átvertek a termékkel is. Ötlet esetleg?
Előre is köszi,
Eszti

Képek: a termékről és a dobozáról

Illetve az először rendelt termék, hogy még mindig elérhető a mai napig a honlapon.

ne_vtelen.jpg

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2017.03.13. 15:26:05

1. Sajnálom a pósztert.

2. Nagyszerű dolog ez a netes vásárlás, megjött hozzá a kedvem.

Magam_a_Mondomét! 2017.03.13. 15:27:08

Az Aldiban nem kapni ilyet?

Manyecska. 2017.03.13. 15:27:38

@Nick-son: :DDD én húsz éve vettem még mindig megvan kb 5x használtam de leégett a bőröm folyton :DDD akkor jó ha felfázik az ember lánya naakkor tényleg jól jön de ez ritka. Próbáltam futás közben is de rohadt hosszú vezeték kéne az 5,3 km-re /szigetkör/ :D
nem értem milyen indíttatásból vettem de fiatal voltam és kellett a pénz izé jó ötletnek tűnt!:D

Terézágyú 2017.03.13. 15:28:26

"végül január 23-án vagy 24-én (sajna a vezetékes telefon nem jelzi a dátumot :( ) el tudtam érni őket."

a rohattvezetékestelefon!!! honnan is lehetne tudni a mai dátumot, ha ez a mocsoktelefon nem írja ki????

Terézágyú 2017.03.13. 15:30:11

"gondoltam azért nem normális dolog,hogy egy webáruház ügyfélszolgálata hazudozik az ügyfélnek..."

De.
Na jó, nem "normális", de általános.
Az ügyfélszolgálatos ugyanis nem atyaisten, nem tud mindent, ami a cégnél történik, és ráhatása sincs arra, hogy ott mi történik, ő a legutolsó senki...

Manyecska. 2017.03.13. 15:30:11

@Dávid András: nagyon jól felmelegíti azt a részt 1-10-ig lehetett felcsavarni, konkrétan főttél a 10-esen. Én fizetek ha valaki elviszi :DD De az enyém Szaunaöv /:DDD/k..va drágán vettem /miért is??/ ..nem is voltam akkor dagadt tényleg nem értem. Részeg se..

Répázó 2017.03.13. 15:31:33

@Manyecs: Megértelek, de ne adj túl rajta. Magányos,hideg téli estéken egy forró ölelés....Hmmmm

Terézágyú 2017.03.13. 15:31:44

@Manyecs:
"Én fizetek ha valaki elviszi"

Na jó jó, de mennyit???

Facelessbook · www.dont.think.so 2017.03.13. 15:33:31

Az xlo-ra es hasonlo nagynevu tarsaira hogyan lehet raakadni?

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.13. 15:34:31

Ez neked az? Igen? Hö? He? Helyettes. Vót régen ilyen zenekar. Nem, nem vót. Tudósok. Legjobb. Olyan vót. Nem sokan értik. Hát igen. Ostobaság, ha magas fokozattu hiúsággal párosodik, létregyön a nő! Hehee, jajj de jó, jajj de nem jóó. Jajj nekem. Ebhoroszkoop.

Manyecska. 2017.03.13. 15:37:18

@rocksziklai szatyorkőzet: A.E. Bizottság vótaz! :D@Dávid András: ha lesz kiskutya azok alá ponjó lesz!!! :DD..

Manyecska. 2017.03.13. 15:40:01

...megtekintettem sorolt oldalt, leírást ..már csak egy kérdésem van.: ebben afrikai tűzhangyák vannak belül amik lerágják a hájt... vagy hógy működik???..

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.13. 15:40:49

nagyonjó, megint egy write-only fillérbaszó.
le lett írva, már nem tudom hányszor. keress rá, fröcsögés helyett.
Ha nem vagy képes/hajlandó, akkor meg is érdemled a szopóálarcot.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.13. 15:42:03

@Dávid András: és a dugásról még szó sem esett :P

@blogmoci: 2 komment, anyád, ravatal

borso 2017.03.13. 15:42:46

vadász, vadász!!!!Mikor tanuljátok már meg végre, hogy ELŐRE SEMMIT NEM FIZETÜNK!!!!???? mellesleg neked nem 990.-Ft a visszaküldés költsége hanem legalább a duplája. Ugyanis a cég le van szerződve a futárral és erre tekintettel 990.-Ft /azaz nem ennyi mert ezen is húznak/ neked viszont ez legalább a kétszerese.
Másrészről, ezek a "webáruházak" úgy működnek, hogy bejönnek a megrendelések, húzzák az időt, természetesen cucc az kínában van, szóval ha bejött kellőszámú megrendelés akkor ők is megrendelik kínából és amikor bejött akkor magkapod. Jó esetben átcsomagolva némi magyar nyelvű hablattyal, többségében még ere sem veszik a fáradtságot.

Beerhead 2017.03.13. 15:43:43

@Terézágyú: a vásárlásnál ügyelj arra, hogy a lehető legolcsóbb terméket vedd meg, kategóriától függetlenül
@Tshu-hash: egyszerű, google keresés: ócsó fogyás olcsón akciós
A poszternek meg chargeback, igaz pár hónappal lekéstünk már erről, talán legközelebb eszébe jut.

Manyecska. 2017.03.13. 15:46:15

@Nick-son: igen ez a Szopó csillagöv.... :DD hát ha más nem az idegtől f...sik pár napig.

ptspts 2017.03.13. 15:51:44

Köszönjük a posztot! A leírtak alapján mindenki eldöntheti, akar-e az XLO.hu-nál bármit is vásárolni.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.13. 16:04:40

@ptspts: határozottan igen. Hamis reményt. A hülyeség a fizetőeszköz. Múkoddó rencer!
@Manyecs: jaigen, az is jau vault.
@borso: ez egy sarkított tanács. Sokszor fizetünk előre. Sokkal többszor anál, mint a-hány xór megszívjuk.

Szubrina 2017.03.13. 16:26:57

Na most aztán nem hisztizhettek, h modoros volt a poszter.
Én is sajnálom őket, ezer és ezer hasonló termékkel járnak ugyan így emberek és mivel a postaköltség több, vissza se küldik.
Ezt a "lustaságot" használják ki ezek a webshopok. Jó lenne, ha valamiféle szervezet ellenőrizné őket, akár próbavásárlásokkal is.

Szubrina 2017.03.13. 16:28:41

Eccer még gyerekkoromban, egymillió éve apukámék rendeltek tv-shopból olyan felüléssegítő műanyagszékizét, olyasmi kinézete van, mint amin a havon is le lehet csúszni...semmit sem segített a felülésben, én ekkor döntöttem úgy sosem fogok ilyen hazug szírszarokat rendelni.

sáros_tehén 2017.03.13. 16:29:19

Hilda most komolyan.. kiraksz ide ilyet aztán azt akarod hogy ne a poszter legyen ekézve?? Eszednél vagy??

Szubrina 2017.03.13. 16:38:19

@sáros_tehén: ha meg nem ilyen, akkor meg az a bajotok, h modoros...döntsd már el, hogy összefűzött szóvirágokra vágysz vagy erre! Ha van rajta sapka az a baj, ha nincs az...

FDToth 2017.03.13. 16:46:01

sztem elállásnál bizonoys esetkeben a szállítási kültésg is visszajár, legalábbis eddi gnekem mindig visszafizették (akár hazai, akár külföldi webshopból rendeltem). Erre van vmilyen szabály/rendelet?

GiaMarie 2017.03.13. 16:52:43

Én csak azt nem értem, hogy jut bárkinek eszébe egy webshop ügyfélszolgálatát hívogatni, és felháborodni rajta, hogy az ügyfélszolgálatos- nagyon helyesen- írásbeli ügyintézést kér. Ugyanis az igaz, ami le van írva! Persze lehetne rögzítős ügyfélszolgálat is (itt jön a kérdés: Ön szívesen fizetne 5-10-20%-kal többet egy termékért vagy szolgáltatásért, hogy az írástudatlanok kedvéért üljön ott egy Manyika teljes munkaidőben, aki kapkodja a telefont. Nyilván fogalma sincsen a webshop mind a 710 termékének pontos paramétereiről, sem nem emlékszik az összes telefonhívásra csuklóból a szerencsétlen) Ahelyett, hogy INGYEN leírnád egy emailben, mi a kis hasfájásod, aminek még költsége sincsen, és valaki megválaszolja neked, miután megkereste a szükséges információt. Igen, ez nem azonnal lesz. Nem, ha telefonon hívogatod, akkor sem, csak pillanatnyilag megnyugszik az eccerű kis lelked...

Rongyosgárda 2017.03.13. 16:59:10

Nekem ilyen kéne hordosszható
www.humoroskepek.hu/humoros-kep/7266/kockahas.html

Mármint nem az ember, hanem a kockahas-maker 2000

Bendeguz 1001 2017.03.13. 17:51:42

Fogyaszto ov? Mozgasrol hallott az ismerosod?

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.13. 18:18:29

@Bendeguz 1001: az mi? Nem termék! Error!!! False. Nót true.

anr96 2017.03.13. 18:33:58

Ebayen a "slimming belt"-re keresve, ugyanezzel a képpel már az ajánlott találatok között is van ezeröté'. Igaz 3-4 hetet kell rá várni.

The Good Boy ! 2017.03.13. 18:59:38

én komolyan kérdezem: hogy lehet ilyen no name, ismeretlen netes boltokba belefutni?
Én igyekszem, de ilyenek nem jönnek szembe velem az internetben. Jó mondjuk van adblock, meg ilyenek, meg a guglit sem azért tartom, hogy olyanokat írjak bele, hogy felesleges kacat a legolcsóbban.

Bevallom, kivételesen nem olvastam végig az egész levelet, így nem tudom, kiskutya, terhes nő, síró gyerek, meg a "párom" van-e benne, bár egy piros pontot végül is megadom, mert új szint vitt a homár életében a vonalastelefonrólhivtam-al.

Azért, hogy közszolgálati is, meg együttérző legyek:
1./ sajnálom a poszt-tolót, mert gusztustalan, hogy ilyen cégek létezhetnek, és átbacchatják az ember fiát, meg a lányát.
2./ sajnálom a poszt-tolót, mert úgy gondolja, hogy 1500 értéktelen HUF-ért használható, fogyasztó övet lehet kapni. Szerintem sem használható fajta se másmilyen, se fogyasztó(s) öv nincs.
3./ sajnálom a poszt-tolót, mert ennyi pénzből vehetett volna egy egy- két alkalmas fitnesz, szauna, egy fél alkalmas masszázs belépőt, azzal se lett volna sokkal kisebb súlyú, de legalább valami igazi történt volna vele.
stb

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.13. 19:04:41

@Manyecs: "Próbáltam futás közben is de rohadt hosszú vezeték kéne az 5,3 km-re /szigetkör/ :D
nem értem milyen indíttatásból vettem de fiatal voltam és kellett a pénz izé jó ötletnek tűnt!"

:))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.13. 19:06:11

@The Good Boy !: Én is sajnálom a posztolót, és akkor már minden mást is elmondtál helyettem.

Cycmen 2017.03.13. 19:11:38

@Nick-son:Létezik olyan, hogy egy öv ami képes lefogyasztani? Ez valami hihetetlen.

Persze ! Meg van fogyasztó zokni és térdnadrág is!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.13. 19:17:33

@Terézágyú: "honnan is lehetne tudni a mai dátumot, ha ez a mocsoktelefon nem írja ki?"

IP telefon kiírja. :))

Cycmen 2017.03.13. 19:20:32

@Tshu-hash: Vagy fogja magát az ember és nem vacsorázik háromszor!

Cycmen 2017.03.13. 19:22:30

@Terézágyú: honnan is lehetne tudni a mai dátumot, ha ez a mocsoktelefon nem írja ki????

A tegnapi dátumhoz hozzáadsz egyet!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.13. 19:23:31

@Szubrina: "Jó lenne, ha valamiféle szervezet ellenőrizné őket"

Civil szervezet? Ne gondolkozz ebben, mert rezsiszilárd eltakartíja őket.

Facelessbook · www.dont.think.so 2017.03.13. 20:00:08

@Cycmen:
Igy van! Eleg naponta egyszer enni: reggeltol estig.

citroen bx 2017.03.13. 20:19:33

Volt az olx,majd kivásárolták.
Aztán meglovagolva a 3 betűs domain variációit hamar lett xlo, lxo,lox stb...
Szánalmas.

Sam Crow 2017.03.13. 20:27:23

Slimming beltet csakis utánvéttel, kedves poszt-toló!

KaTe 2017.03.13. 20:55:11

@GiaMarie: Az megvolt, hogy emailre nem válaszoltak, ezért hívta őket telefonon? Most komolyan, azonkívül hogy a posztoló hülyeséget vásárol (ő dolga) ebben az esetben mennyire pofátlan az egész ügyintézés? Ez nem ügyfélszolgálat, ez nem cég, ez egy szeméthalmaz.

Amúgy meg nem múltkor vitatkoztak itt páran, hogy a törvény szerint a 14 napos elállásnál a visszaküldés költségét is vállalnia kell(ene) az értékesítőnek?! Most akkor öntsön már valaki tiszta vizet a pohárba, mert tök jó, hogy egyik poszt alatt ezt mondják, másikban meg tökéletes ellentétét.

Aztán meg örüljön a posztoló, hogy nem valami teleshopban vette meg 15.000 -ért ugyanezt, vagy mondjuk egy kedves házalótól 150.000 baráti forintért is megkaphatta volna.

KaTe 2017.03.13. 20:56:18

Jah igen. A "pénzügyi osztály" rész kimaradt a sztoriból és ez mélységesen felháborít!

Leooo 2017.03.13. 22:16:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ...meg a tápos telefon is, sőt még logolja is a hívásokat...!

Bendeguz 1001 2017.03.13. 22:32:22

@Manyecs: Csupan hulye voltal, ez azota sem valtozott. Hogy is szoktatok ekezni az osszes posztert ha kell hanem? Vadasz? Na, ez rad kulonosen jellemzo, ugytunik.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.13. 23:03:31

@Bendeguz 1001: kussollyámábazmeg. Egyszer te voltál a poszter, aztán rosszul esett valami? Lehet ám önvizsgálatot is tartani enter. Hányadik nikked is ez? Pontosan miért is a többedik? Pontosan hányszor is vagy jobb nálunk szintén többszörös kibaszottként? Nahagyjuk.
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem volt jobb iGi? Ne kérjük azt vissza? Jó ez az újSzabrina minékünk? Mindig van a közösségben egy Szabrina. Mondjuk helyenként felkúr, de alapvetően meg tudnék vele barátkozni, úgy érzem. Márpersze ha vonagolna szép felsőtesttel, félmeztelen asztalra állva. Fele ennyit szövegelve, 5x ennyi élettapasztalattal és ésszel. Jajj, nem, úgy kell elfogadni mindent ls mindenkit (ezseigaz), ahogy van, jajj, jajj. Jajj. A homárdzás ősi ungarn szokás, de nehéz kenyér az, fiam! Az.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.13. 23:30:24

@rocksziklai szatyorkőzet: "nem volt jobb iGi?"

:)) Igazságos más.

Én elfogult vagyok Szubrinával szemben. Ha engem kérdezel, legyenek mindketten. Már alig vagyunk. Egy egész év eltelik, míg föltöltődik a teljes létszám új emberekkel. Inkább HH ne legyen, hanem egy random hajléktalan az utcáról. Minden posztért kap egy kiflit.

--

Az segítene rajtad, ha megkérnénk Szubrinát hogy tegyen fel avatarnak egy csinos cickót? (Mindegy, hogy a sajátját-e, csak mondja, azt rá, hogy az övé.) He?

--

Ha nem teszel fel avatart, akkor nem lehetne, hogy minden nicked a kelemes szóval kezdődne? Pl. kellemes rocksziklai szatyorkőzet. Vagy zéró vagy komponista szavak? Nem mintha nem ismernélek fel azonnal egy reinkarnáció után, de nehéz így rád hivatkozni.

Volt egy scifi novella, ahol a pasi szerzett egy marslakót, aki mindenféle testbe bele tudott költözni. Mindig szép csajnak kérte. Aztán a csaj kettéosztódott, és a két "gyerek" a pasi nagy bánatára hazatért. Meg volt egy Lem novella is, az őrült uralkodó mindig más testbe lépett, úgy üldözték..

Ha itt nem értek valakit, rögtön azt hiszem, te vagy. :))

Zamasu 2017.03.13. 23:41:42

Nem tudom mit várt a vásárló...
nem tudom miért vesznek egyáltalán emberek ilyen hulladék oldalakról és mindenki az hiszi, hogy kolbászból van a kerítés? Mikor kapni minőségi cuccot olcsón is?

Amúgy kérdés: megért 2480 ft-ot az a rohadt sok idegeskedés, telefonálás, telefonszámla?
Bár én is ismerek embereket, akik ha a 100db-os fogpiszkálóban találnak egy használhatatlant másnap a tesco ügyfélsz. pultját verik :D és kérik vissza mind a 90 ft-t

Reactor 2017.03.14. 03:39:58

A dolog már onnantól erősen büdös, hogy fogyasztóöv. SZVSZ a népesség igen jelentős százaléka annak idején tamagocsit meg búcsús tetriszt pöntyörgetett biológia órán (esetleg az egész órát a kocsmahivatalban töltötte), hogy ilyen csaló szarságoktól várják a zsír eltűnését. Más okot egész egyszerűen nem tudok elképzelni arra, hogy ennyire nincsenek tisztában az anyagcsere, metabolizmus folyamatával, és fogyasztóövtől, fogyasztótablettáktól, fogyasztópapucstól, fogyasztóbajuszkötőtől várják a csodát, és képesek súlyos pénzeket elpisálni ezekre. Bármit, csak NE kelljen helyesen étkezni és edzeni!!! Az ilyen szarságoktól maximum az ember pénztárcája fog fogyni. Az viszont rohamos ütemben.
Figyelemre méltó, hogy havonta bejelentenek csalók varázslatos új fogyókúrás termékeket, de valamiért még soha egyik sem futott be, pedig a feltalálója csiliomos lehetne, kövér embert pedig legfeljebb rezervátumban lehetne látni. De úgy látom, ez túl komplex összefüggés ahhoz, hogy belássák, egyszerűbb hinni a csodákban, nagy a világ, majd más gondolkozik helyettük...bleh.
Ha kitalálnék fogyókúrás rágógumit és "márkettingelném", úgy 2 hónap alatt mehetnék a Kanári-szigetekre nyaralni. Nem is értem, minek dolgozom... :D

Ez az XLO nagy valószínűséggel az OLX.hu gonosz ikertesója.

@Manyecs: Vegyél aggregátort hozzá, legalább kombinálod a futást a súlyemeléssel :DDD

@borso: Aki azon a szinten van, hogy fogyókúrás bajuszkötőt vásárol, méghozzá meggyőződéssel, miért várod el, hogy ilyen alapdologgal tisztába legyen, hogy ELŐRE SOHA SEMMIT? Túl nagyok az elvárásaid :D

@rocksziklai szatyorkőzet: Nekem nincs bajom Szubrinával, szerintem helyre kis csaj, szókimondó, és nagyokat kacagok amikor mesél :D Először a neve tűnt fel (az általam készített játékban az egyik fegyver a Sabrine MK3 nehézgéppuska), aztán amikor mesélt a negatív élményeiről, de olyan plasztikusan, hogy szabályszerűen át lehetett érezni :D Na az ilyet szeretem!

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.03.14. 06:54:51

Visszajár-e a szállítási költség? Kétélű ez is, hiszen a szállítási díj külön tétel a számlán és bolt szempontjából ez egy teljesített szolgáltatás. Ugyanakkor elállásnál jogilag az eredeti állapot áll vissza, mintha mi sem történt volna. Tehát mindent visszaadsz és mindent visszafizetnek.
A visszaszállitás költsége az nem járhat vissza. Hiszen nem csak postaköltség létezik. Az edigital, vagy euronics rendeléseket bármelyik boltjukban visszaadhatod. Ki kéne fizetni a benzint vagy a buszjegyet?
Mi annak idején Hegyeshalomban bereltünk egy visszárukat gyűjtő raktárt. Egyszer egy Csongrád megyei illető hívott, hogy pontosan mikor van nyitva a raktár, mert személyeses fogják leadni. Konkrétan az ingyen vonatozó apja pesti átszállással fog jönni. Na most, ha csomagolnak az öregnek az útra pástétomos kenyeret, akkor az a visszaszállitással összefüggő költségnek számít?

ideális hangyászsün 2017.03.14. 07:23:56

@Tshu-hash: Az ilyen fogyatékosoknak, akik a világhírű XLO-n vásárolnak, amiről most hallottam először? :)

Terézágyú 2017.03.14. 07:53:36

@The Crazy One 5tös:
"Mi annak idején Hegyeshalomban bereltünk egy visszárukat gyűjtő raktárt. Egyszer egy Csongrád megyei illető hívott, hogy pontosan mikor van nyitva a raktár, mert személyeses fogják leadni. Konkrétan az ingyen vonatozó apja pesti átszállással fog jönni. Na most, ha csomagolnak az öregnek az útra pástétomos kenyeret, akkor az a visszaszállitással összefüggő költségnek számít? "

:)))))))))))

Szubrina 2017.03.14. 08:14:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Isten ments, nem szívelem a civil szervezeteket, mert álságosan arra használják álcaként, hogy mindenféle vadlibsi és vadliberális szart hajtsanak végre és ürügyből vállalnak normális emberek ügyeit.

Arra gondoltam lehetne egy hivatalos szervezet, olyan, mint az APEH, webrendőrség vagy akármi elképesztőnek tartom, hogy posztokban ilyen konkrét átbaszásokat kelljen siránkozni, mert valójában tényleg nincs hová fordulni és tuti biztos vagyok benne, hogy ebből a sok kicsalt pénzből profi ügyvéd által írt tutibiztos ÁSZF-jük van ezen cégeknek, amiből a hétköznap embere egy kukkot se tudna kibogozni.

Hogy tudunk védekezni? Nem veszünk semmit, köszi!

Rongyosgárda 2017.03.14. 08:20:06

Mi lett a régi falusi praktikával, hogy úgy fogyik a zember, hogy pufajka alatt körbetekeri gömbtestét nylonfóliával??? na az a fogyi bmeg.
Ez az öv max arra lehet jó, hogy ha rendszeresen használod, akkor büdös lesz tőle a hasalatti tajték, mint a rothadó márnatetem egy brazil nudistastrandon, oszt az emberek nem azzal fognak törődni, hogy dagadt vagy, hanem azzal, hogy büdös. Jó figyelemelterelés.
Releválni nem tudok, sose tudtam és nem tudok akarni tudni...

Rongyosgárda 2017.03.14. 08:23:11

@Szubrina: az a te jobb orcafeled az avatárodon? teccesz nekem, hívjál fel:
0690 123 123
jelszó: fogyiöv

vagy találkozzunk a szökőkútnál!!!

Terézágyú 2017.03.14. 08:27:17

@Rongyosgárda:
"Mi lett a régi falusi praktikával, hogy úgy fogyik a zember, hogy pufajka alatt körbetekeri gömbtestét nylonfóliával???"

Na, a fogyiöv pont ugyanilyen, csak modernebb.

Terézágyú 2017.03.14. 08:31:01

Na, a homár a jobbosok randihelye lett? :)

Rongyosgárda 2017.03.14. 08:34:03

@Szubrina: Jessz!! mindig is tuttam, hogy egy homár lesz a szeretőm.... őőő akarom mondani, homáros... (nem ez se jó bazeg...) na mindegy is, viszek fogyiövet!!!

@Terézágyú: hol látol te itt jobbosot? :D :D nemisértem....

szamaritánus 2017.03.14. 08:54:21

FOGYASZTO OV :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nick-son 2017.03.14. 09:04:37

@Manyecs: pedig lenne egy esztétikuma futáshoz, ha nem is szigetkör méretben, csak 50m sugarú körben, egy hosszú kábellel ahogy futsz körbe olyan lenne mint a lovakat amikor futószáraztatják.

Nekem tetszene.

Facelessbook · www.dont.think.so 2017.03.14. 09:14:42

@ideális hangyászsün: Igy van. Lehet valasztani, hogy hasbol, fenekbol, vagy a maradek agysejtbol akarnak fogyni.

Facelessbook · www.dont.think.so 2017.03.14. 09:15:58

@Nick-son: Sot, gabonakorok elkeszitesere is kivaloan lehetne hasznalni.

Tehetséges ugandai buzi 2017.03.14. 09:17:39

@Nick-son: Ötletem van! Futhatna egy olyan mókuskeréken, ami régen volt a játszótereken.
A forgó kerékben lenne egy dinamó - ami pont azt az áramot termelné, ami a szaunaöv fűtéséhez kellene, amit az adóalany visel kocogás közben! Ehez a konfigurációhoz elég lenne egy-másfél méter rugalmas derót, mondjuk olyan, mint ami a telefonkagyló spirálzsinórja. Kellemest a hasznossal, ugyebár! A valagadról is olvad a zsír, mert kocogsz, a beledről meg a szaunaöv olvasztja.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.14. 09:22:47

Fell néztem facebookra, oszt' szivecskemegérzést kaptam. Mérgezést, szivecskemérgezést. Közbe ráken rólt hallgattam, de már nem..

zserzsenne 2017.03.14. 09:38:47

Én is megkérdezem, hogy lehet ilyen hulladék oldalakat megtalálni? Arról most tényleg ne beszéljünk, hogy ki és miért rendegel fogyasztó övet, ráadásul 1500 forintért?

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 10:02:48

@The Good Boy !: én napjában 2x megyek el a telephelyük (Budapest, Dombóvári út - Szerémi út sarok) mellett villamossal, ott elég rendesen ki vannak zászlózva, táblázva meg ilyenek. Gondolkoztam is rajta, hogy megnézem már mi ez, mert furán hasonlít az olx-re, de eddig nem jutottam el, hogy a tettek mezejére is lépjek. Mint a példa is mutatja, mások igen. Hát így.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 11:37:41

@Szubrina: "nem szívelem a civil szervezeteket, mert álságosan arra használják álcaként, hogy mindenféle vadlibsi és vadliberális szart hajtsanak végre és ürügyből vállalnak normális emberek ügyeit."

Hülyeséget beszélsz. Átlátszó, Direkt36 korrupciós ügyeket derítenek fel, sose tudnál különben róla. TASZ, ...

"Arra gondoltam lehetne egy hivatalos szervezet, olyan, mint az APEH,"

... NMHH, régi Fogyasztóvédelem, KSH, ... hát ezek nem sikertörténetek.

Szubrina 2017.03.14. 13:29:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Erről beszélek...

Nem győztél meg a civil szervezetekkel kapcsolatban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 13:33:16

@Szubrina: Akkor nézz utána a civileknek itthon és külföldön. Tevékenységük, szerepük a társadalomban, stb.

Szubrina 2017.03.14. 13:49:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Feltétlenül szeretném felkutatni a Soros által támogatott összes fostaligát, főleg azok érdekelnek, amelyek a menekülteket ellátják minden jóval, miközben hófehér magyar emberek fagynak halálra a téli hidegben.

Sztem ezt itt és most fejezd be, nem érdekelnek a libsi vonalak. Köszi!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 13:56:39

@Szubrina: Soros György a legnagyobb magyar patrióta Széchenyi óta.

"a menekülteket ellátják minden jóval"

A menekültek ellátása állami feladat, nem a civileké.

"miközben hófehér magyar emberek fagynak halálra a téli hidegben."

Az elesettek ellátása is állami feladat.

"nem érdekelnek a libsi vonalak"

Akkor lépj ki az SZDSZ-ből. Vagy várjál, már évek óta nincs is SZDSZ. Nem tudom, honnan tudnék neked libsiket szerezni. Keress magadnak.

Szubrina 2017.03.14. 14:02:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Soros a legnagyobb féreg a világon, egy olyan zs* elit tagja, aki szomorúságunkra magyar származású, amcsiból árulja a hazánkat, méghozzá a legviccesebb módon az itteni kis férgeket lefizeti, h tegyék tönkre ezt az országot...

Bocsánat rosszul fogalmaztam, menekültek nincsenek, gazdasági telepesek vannak, akik idejönnek a muszlim identitásukkal és eszerint szemétkednek az ő istenük nevében, büszkén.

Nem állami feladat a nyomorultakat ellátni, az államnak az a feladata, h munkahelyeket teremtsen, olyat, ahol tisztességesen megfizetik az embereket, nem kerülnek deviza adós csapdába, majd utcára.

Minden baloldali libsi mszp, együtt, lmp, kétfarkú stb...faszságok...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 14:14:23

@Szubrina: Soros Györgyről lövésed nincs. Utána kéne olvasnod, tájékozódnod. A habonymédia hazuságait szajkózod. Értelmetlen.

Soros György is nagyban hozzájárult, hogy a Teszkó árubőségében tudod magadat kizsákmányoltatni, és nem az ABC áruházban veszed az egyetlen doboz orosz olajoshalat. A Homár arról szólna, hogy nincs, tej, nincs vaj, nincs sör a boltokban, és a Jonatán almtát mind a Szovetúnióba viszik.

"gazdasági telepesek vannak, akik idejönnek"

Miért engedi be őket a csúti geci? Nála panaszkodj. A határőrizet és vízumkiadás is állami feladat. És a terroristák honosítását eurószázezrekért is az állam intézi, nem a civilek.

"Nem állami feladat a nyomorultakat ellátni"

Pedig de. Ezt nevezik társadalmi szolidaritásnak. Akkor a jogállam és demokrácia témaköröket is nézd át. Nagyon hiányosak az ismereteid.

Szubrina 2017.03.14. 14:18:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Kurvára írd újra a neved, mert olyan vér liberális szutyok vagy, h szinte fizikaliag fáj. Az mszp nótáját fújod, szóval ha már nyalsz nekik, ne köpd szembe magad a neved miatt!

Szubrina 2017.03.14. 14:19:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A Tescot pozitív hősnek beállítani, huhuhúúúú ki kéne nyittatni Gyurcsány apáddal a Lipótot, lenne ott helyed.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 14:22:56

@Szubrina: Jobboldali anarchista vagyok, a demokrácia feltétlen híve. A liberálisok puhapöcsök.

Neked viszont nincsenek vallott értékeid. A fideSS seggnyalása nem az.

Ha tudod tőlem idézni az MSZP nótáját, akkor rajta!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 14:26:33

@Szubrina: "A Tescot pozitív hősnek beállítani,"

Ne vásárolj multinál, csak szittya magyar boltban. Mucsán készült okostelót, számtógépet használj. Nem lesz itt több kommented. :))

Életem nagyobb részét a kádári szocializmusban töltöttem, nem kívánom vissza. Szerintem kérjél szovje... orosz állampolgárságot.

Szubrina 2017.03.14. 14:28:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A Soros és a Tesco védelme neoliberális vonulat.

Rühellem a fideszt te gyík. Felőlem fejbe is lőhetné vki a Viktátort.

Szubrina 2017.03.14. 14:29:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Neked is szittya magyart kéne vásárolnod...seggfej...persze csak, ha magyarnak képzeled magad, ha nem, akkor leszarom, de akkor hagyd el a hazámat!
www.youtube.com/watch?v=ZkBwQI2-YbI

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 14:36:29

@Szubrina: A Soros demokrata és patrióta. A liberális elvei nem számítanak, nem meghatározó.

A Tesco vérbeli kapitalizmus, semmi köze a liberalizmushoz. orbán neoliberális, központi árakat, irányítást akar.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 14:38:59

@Szubrina: "szittya magyart kéne vásárolnod"

:))

Előnyben részesítem a magyar termékeket, de nem vagyok olyan elvakult, hogy lemondjak a kaviárról, hiába rohattkapitalistamulti.

Szubrina 2017.03.14. 14:41:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem számítanak? ja csak akkor, amikor a migration aid tőlük kapja a pénzeket, hogy kis hazánkba minél több csótányt telepítsenek, mintha még nem elnne elég élősködő őshonos alfaj...tudod az éreinthetetlenek, Indiában a legalacsonyabb kaszt...menj el Indiába eccer, h értsd miről beszélek vagy csak a sorra...szóval még vannak civilek, akiket soros pénzel, pl.. az imént emlegetett érinthetetlenek...hát őket is megdobja, de a lényeg, h nem liberális...áhh dehogy...de a liberális nem szabadságot jelent, hanem rabszolgaságot és mételyt...az utcán folyik már a geci, csak te ezt csodának látod, valamiért...a rendes embernek a kommunizmusban és most is kuss van, ahogy írtad korábban, nem kommentelhetek itt...hát igen, csak az agymosottak írhatják ki magukból bátran a fost...

Szubrina 2017.03.14. 14:44:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hát pedig nem kéne lemondani a kaviárról sem, ha fellendítenéd a gazdaságot azzal, h csak magyart veszel...mert ha mindenki jobban él, akkor biza te is és akkor esetleg másnak is jut kaviár...mert ugye az egyértelmű, hogy nem olyan termékekből vegyél magyart, ami fizikaliag nincs pl. tengeri hal ikrája.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 15:14:50

@Szubrina: "kis hazánkba minél több csótányt telepítsenek"

Vérfideszes hülyeségeket beszélsz, a habonymédia hazugságait szajkózod.

Nem tudnak, nem is akarnak bevándorlókat betelepíteni bárhova. Civil szervezet nem állíthat ki személyi igazolványt, lakcímmártyát. A magyar állam határozza meg, hogy kit fogad be, vagy kit akar betelepíteni, civil szervezeteknek nincs jogosítványa erre.

"nem kommentelhetek itt"

Ha csak magyar gyártású számítógépekre támaszkodsz, akkor nem fog sikerülni. :))

Esetleg rovásírással írhatsz egy fapálcára, és az index szerkesztőségből valaki begépeli neked, ha szépen megkéred.

Reactor 2017.03.14. 18:05:09

Nem kell azért Sorost se ajnározni, semmivel nem jobb a Viktátor. Ugyanolyan, mint a többi multicsiliárdos pénzsóvár szörnyeteg. A pénz, gazdagság, hatalom mindenkit megront. Akinek ennyi dellája van, azoknál többnyire csak a képzeletük szab határt, hogy mit tehetnek meg. És sajnos meg is teszik...
Lehet választani, hogy kutyaszarral vagy macskaszarral öntsenek nyakon. A végeredmény szempontjából mindegy - büdös és koszos leszel, az illető pedig mossa kezeit.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.03.14. 18:31:28

hogy ebből mennyi Nike cipőt lehetett volna venni...

valamilyennev 2017.03.15. 09:01:22

a bosszúságot félretéve a helyettesítő cucc pont annyit ér mint az eredeti. placebo...

amindenes.blog.hu 2017.03.15. 11:13:20

@PeniValdes: Drágábban se kapsz jobbat..ugyanúgy kínából rendelik, lásd Wish, Ali ecetera.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.03.15. 13:55:55

@amindenes.blog.hu: való igaz,csak annak van haszna, a fogyasztóövnek meg nincs. tőlem meg rendelhetik akár Belga Kongóból is

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2017.03.15. 19:51:26

hát ha esetleg ecer möggyünne a fogyasztóöv akkor a pószter igen ügyeljík arra, hogy nehogy a fejit burkolja be vele.
maaaaórrgitttt.

szsuzsanna 2017.03.16. 13:24:15

Ez itt, remélem egy tök kamu poszt.
Nem olvastam végig, ki mit írt hozzá. -DE, szerintem épeszű felnőtt!, -nem hogy nem rendelne ilyet "azAnyukájának", hanem, -(sajnos) vérmérséklettől, -és Anyuka agyi állapotától függően, (vagy függetlenül), megpróbálná megmagyarázni neki, hogy miért nem veszünk, rendelünk meg, semmi ilyen kamuszart!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2017.03.16. 14:06:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

úgy tűnik nemcsak a fidesz seggnyalói komplett agyhalottak, hanem már a külsősök között is terjed a kór.

Manyecska. 2017.03.17. 09:20:40

Amúgy nyilván ez csak optikai "fogyasztó öv" ..
bár állat edzés közben alufóliába tekeri magát mer az jó....ja, kosárlabdázás közben zizeg mint a xar három méterről hallom hogy jön..:D@Reactor: Te tök költői vagy!! :D

Hipóallergiás 2017.03.17. 11:55:24

Fogyaszto ov? MAFsz? Aki ilyet rendel az sikeres ember nem lehet es egyebkent is roman szokas.

lobster thermidor 2017.03.19. 07:16:53

@Nick-son:
Létezik, csak fulladásig be kell húzni.

2017.03.23. 20:00:39

eszti egy "úr" :D gondolta meglepi az annyát egy 1500 ftos ebayos övvel, extra szopással fűszerezve. (nem olyannal.) - na mind1, lényeg h ezek az oldalak amikor rendelsz vmit ötezeré, az ebayról berendelik 35 ftért a szemetet, te meg vársz másfél hónapot rá. de ezt nem tudni...
süti beállítások módosítása