Tékozló Homár

Ember, dobj el mindent, jön a vízóra-leolvasó!

2017.03.14. 09:25 | Homár Hilda | 143 komment

screenshot_2017-03-01_11_31_16.png

Hát így első blikkre ezzel a délután 1 és 2 közötti érkezéssel nem adtak sok esélyt maguknak a Vízművek munkatársai, amin a másnapi 2-4-ig intervallum sem javít sokat. Azért, hogy ne legyünk igazságtalanok: az értesítő alján volt egy mobilszám, reméljük azt sokan igénybe vették, és mindenki boldog lett a végén.

Kedves Homár Blog, kedves Szakértők,

2017. 02. 24-én pénteken délután (!) 5 óra után tette ki a vízművek a mellékelt plakátot, hogy a kötelező éves leolvasás hétfőn, 2017.02.27-én 13-14 óráig lesz. Pótleolvasás másnap (kedden) 14-16 óra között.

Türelmes vagyok, de azt gondolom, hogy a határidő kissé mintha szűkre lenne szabva és ez nem teljesen szabályos eljárás a szolgáltató részéről. Elvárható, hogy mindenki ilyen rövid határidővel szervezze át az életét? Csak kb. tucatnyi lépcsőház lehet érintett...

Üdvözlettel:

egy mindig határidőre fizető fogyasztó

Kedves Homár Olvasó!

1. A fogyasztásmérő leolvasásának gyakoriságát a víziközmű-szolgáltató jogosult megállapítani azzal, hogy legalább évente egy alkalommal köteles a fogyasztásmérő leolvasására.

2. A szolgáltató köteles legalább öt napos időtartam megjelölésével a felhasználó figyelmét felhívni a leolvasás várható idejéről a leolvasás előtti utolsó számlában, számla mellékleteként vagy egyéb módon.

3. Ha a leolvasást végző személy nem tudja az előzetes értesítésben meghatározott időpontban rögzíteni a mérőóra állását, akkor köteles erről a fogyasztó részére értesítést hagyni a levélszekrényben vagy más fellelhető módon a felhasználási helyen. Az értesítésben meg kell jelölni egy időpontot a második leolvasás megkísérlésének idejére, fel kell hívni a fogyasztó figyelmét az időpont egyeztetés lehetőségére és a leolvasás legkésőbbi időpontjára.

4. Abban az esetben, ha a szabályok ellenére sem sikerül a leolvasást elvégezni, akkor a szolgáltató az átlagfogyasztás alapján jogosult megállapítani az elfogyasztott vízmennyiséget.

Látható tehát, hogy a jogszabályok alapján a szolgáltató legkésőbb a leolvasását megelőző számlában köteles tájékoztatást adni annak várható időpontjáról. Ezt meghaladóan a szolgáltatónak nincsen külön tájékoztatási kötelezettsége. Ha a szolgáltató a számlában megadta ezt a tájékoztatást, akkor a levélben említett értesítés nem jogszabálysértő. Ezzel együtt a szolgáltatónak be kell tartania az értesítési kötelezettségével kapcsolatos további rendelkezéseket és a leolvasás időpontjára vonatkozó egyeztetési kötelezettsége is fennáll. Ezek a szabályok együttesen már lehetővé teszik, hogy minden fogyasztó eleget tudjon tenni a mérőóra rögzítéssel kapcsolatos kötelezettségének.

Felhasznált jogszabályok:
2011. évi CCIX. törvény a víziközmű-szolgáltatásról 
- 58/2013. (II. 27.) Korm. Rendelet a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tehetséges ugandai buzi 2017.03.14. 09:31:25

Régen úgy volt, hogy évente egyszer ki kellett vegyél egy szabadnapot a vízóra kötelező leolvasásához, egyet a gázórához, egyet a villanyórához. Három nap szabadságod a szolgáltatóké volt. Mostanra azonban konszolidálódott a helyzet, ha jól idézem a törvényt, akkor kötelező egyeztetniük a szolgáltatóknak: egy háztartás összes mérőórájának leolvasását egy napra kell tenni és akkor elég, ha az adóalany egy napot áldoz erre. Persze megint bassza a szemem, hogy a szolgáltató hatóságot játszik, ezen még változtatni akarok, mielőtt meghalok. Mondjuk felgyújtom a Vízműveket. Hm. Ez eléggé oximoron.

Terézágyú 2017.03.14. 09:37:51

vótmá.

Szerintem mostanában pont a vizesek sokkal jobb fejek, nálunk eleve adnak esti időpontokat is, illetve meg lehet beszélni velük ilyet...

Sőt külön ráírják a papírra, amit bedobnak, ha nem vagy otthon, hogy "ma este a közelben óraleolvasok, hívjon fel, és jövök még ma..." stb.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.14. 09:38:33

Ell dob tam a pöcsömet, mit csinájak.
@Tehetséges ugandai buzi: teddcsináld azt, hogy levizezed a tűzoltóságott! Reciprokértéken úgy is ugyanaz. És mi az abszolút abszolútérték? Hát hogy Manyecska! Éérteeed.

Terézágyú 2017.03.14. 09:40:23

@Tehetséges ugandai buzi:
"Persze megint bassza a szemem, hogy a szolgáltató hatóságot játszik"

Valójában akkor lenne ez, ha rögtön vízóra-leszereléssel fenyegetne... pedig:
"Abban az esetben, ha a szabályok ellenére sem sikerül a leolvasást elvégezni, akkor a szolgáltató az átlagfogyasztás alapján jogosult megállapítani az elfogyasztott vízmennyiséget."

Szubrina 2017.03.14. 09:41:21

@Tehetséges ugandai buzi: Huhh te ilyeneket honnan álmodtál? Nem egymással kell egyeztetniük, hanem a tulajjal, hogy mikor tud otthon lenni, ha nem jó neki a megadott időpont. Viszont pl. a kéményseprők punktum jelleggel jönnek ki és ha nem vagy ott kiszabnak büntetést.

Szubrina 2017.03.14. 09:45:07

Én azt várom, hogy mikor jut el odáig a fejlődés, hogy nem mi vagyunk a szolgáltatókért, hanem ők értünk, mi tartjuk fent az adónkból vagy épp a havidíjból, tehát mikor lesz egy önkormányzatban, adóhivatalban a munkakezdés délután 4-órakor zárás este 10-kor, ugyan ez a vízóra, gázóra, villanyóra leolvasókkal? Mikor már? Tegnap is késő lett volna.
Postás is mindig délben akar ajánlott leveleket átadni...most őszintén a nyugdíjasokon kívül ki a retkes faszom van otthon napközben?

Terézágyú 2017.03.14. 09:48:19

@Szubrina:
"Én azt várom, hogy mikor jut el odáig a fejlődés, hogy nem mi vagyunk a szolgáltatókért, hanem ők értünk"

Ez rendben is van, de valahogy ellenőrizni kell/szükséges/jogos hogy ténylegesen mennyit fogyasztasz... ugye aki telefonvonalat vagy netet szolgáltat annak nem kell leolvasnia semmit, ott helyben látják a fogyasztást... de ez már csak így van, hogy a víz/gáz/villanyóránál csak akkor látszik a tényleges fogyasztás ha megnézik a nálad lévő mérőórát...
Nyilván be kéne vezetni, hogy minden mérőóra a neten keresztül továbbítson adatokat a szolgáltató felé...(?)... jobb lenne???

Terézágyú 2017.03.14. 09:50:35

@Terézágyú:
És ugye én még emlékszem arra, hogy régebben kötelező volt HAVONTA leolvastatni a mérőórákat... az, hogy most már évente csak egyszer kell az már elég nagy fejlődés...

herk 2017.03.14. 10:03:57

@Terézágyú: Kicsit mozgasd meg a fantáziádat. Ha az emberek >90%-a 8-17-ig a munkahelyén van, akkor vajh, hány órakor kéne dolgozni az óraleolvasónak?

a) 8-17 óráig
b) 14 órától 22 óráig?

A pékek / orvosok / tűzoltók / rendőrök / portások / biztonsági őrök / stb. tudnak nem-8-5-ig dolgozni, tán a leolvasók is alkalmazkodhatnának az igényekhez.

Terézágyú 2017.03.14. 10:05:18

@herk:
" Kicsit mozgasd meg a fantáziádat."

Te meg a szemedet. Vagy az egeredet.
És olvasd el, amit fentebb írtam.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 10:09:22

@Terézágyú: hát az a helyzet, hogy a fűtésnél ezt meg lehet oldani, azt távolról olvassák le. Igaz nekik ugyanúgy járkálni kell, de legalább a user nem kell otthon legyen. A villanyóra eleve hozzáférhető helyen kell legyen. Sok ismerősnél, panelban szintén távleolvasós a vízóra, persze ennek van többlet költsége, amit a lakók nem nagyon akarnak kifizetni, jó lesz a hagyományos vízóra is, aztán meg megy a nyígás, hogy otthon kell lenni napközben.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.14. 10:15:16

@Szubrina: ez már a fejlődés. Akarommondani a fejleccség. Minden létező világok legjobbikában élünk, már most! Rendelje meg a Világot! Tv shopos, meggyőzőfej-szmájli, agybaszó harsánybeszéddel. Őszintén, te szeretnél egy olyan műszakot, amelj este 10-kor ér véget? Mindig csak a más faszcsiklójával lehet verni a csalánt elégedetlenkedés címszó alatt?

Fekete medvecukor jut eszembe a kemény seprökröll. Enter.

Terézágyú 2017.03.14. 10:15:43

@onlajnok:
"A villanyóra eleve hozzáférhető helyen kell legyen."
Hát, nálam sincs. Meg a házban senkinél..

" Sok ismerősnél, panelban szintén távleolvasós a vízóra, persze ennek van többlet költsége, amit a lakók nem nagyon akarnak kifizetni, jó lesz a hagyományos vízóra is, aztán meg megy a nyígás, hogy otthon kell lenni napközben."

Hát igen, erről van szó. nyilván a netre között vízóra is drágább lenne, mint a normál...

cmx85s 2017.03.14. 10:16:01

@Terézágyú: a kassai albérletemben decemberben lecserélték a fűtés hőfogyasztásmérőjét - Wifisre, b+! Jön az óraleolvasó, megáll az ajtó előtt, olvas, oszt megy tovább. Na, ezt kéne Magyarhonban is. Ja, hogy akkor nem lehetne szívatni a népet?
Ja, és ezt a ketyerét a szolgáltató fizette.

Terézágyú 2017.03.14. 10:17:06

@cmx85s:
"Ja, és ezt a ketyerét a szolgáltató fizette."

A mellékvízmérőt a tulajdonosnak/lakónak kell fizetnie. A főmérőt állja a vízművek...

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.14. 10:17:40

@onlajnok: távleolvasós plazma = szomszédból tévézel, függönyön keresztül.

kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen kell legyen

Magyar nyelv kell legyen, nem ilyen.

sáros_tehén 2017.03.14. 10:18:18

Ha jól tudom ennek nincs semmilyen szankciója. Szóval ha nem vagy otthon akkor IJ.

Szubrina 2017.03.14. 10:20:38

@Terézágyú: Nem, csak mondjuk ezeknek a munkaideje lehetne úgy belőve, hogy délután háromtól kilencig vagy kettőtől nyolcig...ehhez nem kell modern teknika, pénzbe sem kerülne. Én dolgoztam gyárban három műszakban és még élek...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 10:21:40

@Terézágyú: azért írtam, hogy kéne :D. Nálunk a lépcsőházban van, olvasgatják is állítólag, én még egyszer nem beszéltem elműs-emberrel.

Rádiósak ezek a mérők, az egy fokkal azért olcsóbb, de legalább a ház elé oda kell állni az embernek, ha le akarja olvasni. Persze ezt sem lehet úgy, hogy nekünk van, de a lépcsőházban nem mindenkinek. Így aztán senkinek nincs. De hát ez van, ha jönni akarnak vagy otthon vagyunk, vagy nem. Ha nem, akkor olvasgatunk mi, vagy átalányt fizetünk, aztán jónapot.

Terézágyú 2017.03.14. 10:21:46

@Szubrina:
Én már ezt leírtam fentebb...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 10:23:30

@cmx85s: Ja csak Magyarországon a vízórát a user fizeti. És a legolcsóbb a hagyományos mérő és ott is szívják a fogukat a népek, mikor cserélni kell. Hiába lennék én hajlandó többet fizetni a kényelmemért, ha van 2-3 lakótárs, aki nem, akkor bukó a dolog.

Terézágyú 2017.03.14. 10:24:24

@onlajnok:
" Ha nem, akkor olvasgatunk mi, vagy átalányt fizetünk, aztán jónapot."

Évente egyszer akkor is le kell olvasniuk. De igen, volt már olyan, hogy nálam is kimaradt, és ehelyett is elfogadták a diktálást...

A rohatt hatóságotjáccó szolgáltatók!!!

enrico palazzo 2017.03.14. 10:26:05

Hehe. Velem az elmű játsza ezt. Egyszer salak részegen felhívott a leolvasó szombat este, mondtam hogy köszönöm, nem. A megadott telefonon meg hebegés-habogás megy, hogy alvállalkozó végzi, illetve a posta. Hát leszarom azóta is, számoljanak átlagot.

cmx85s 2017.03.14. 10:26:55

@Terézágyú: igen, és ez a baromság. Ha fizetné a szolgáltató, akkor nem lenne akadálya, hogy felszereljék a modernebb eszközöket, minden lakásban.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 10:27:12

@Terézágyú: Valahogy én mégis eltengődök így. Akkor voltak utoljára a vízóra környékén, mikor lecserélték. Az nem tavaly volt. Azóta is akartak jönni, de volt jobb dolgom. Rászoktam, hogy 2 havonta bejelentem a díjneten. Ha nem felejtem, akkor annyit fizetek, amennyit fogyasztok, ha elfelejtem, akkor kijön valami kis számla az átalányról és 2 hónap múlva kell sokat fizetnem :). Szóval inkább próbálom nem elfelejteni.

Szubrina 2017.03.14. 10:27:56

@rocksziklai szatyorkőzet: Nos, nem kötelező olyan munkakörben dolgozni, amiben nem túl tetszetősek a feltételek. Tehát, aki utál korán kelni, ne menjen péknek, aki nem szeret hétvégén dolgozni, ne menjen BKV sofőrnek és sorolhatnám.

Nos egy szolgáltató, akitől mi igénybe veszünk valamit, az örüljön, h igénybe vesszük tőle és fizetünk érte, tehát ha neki valami hasfájása van (évenkénti egy óraleolvasás) akkor azt végezze olyan időpontban, amikor az emberek többsége otthon találtatik.

Nekem pl. 21 szabadnapom van egy évben és nem szeretnék egyet se azért kivenni, mert jön a gázóraleolvasó, (aki értem van és nem én vagyok érte, látom ez bonyolult neked) egy másikat mert jöna villanyóraleolvasó...a kertes házakban amúgy a vizesekkel "semmi baj nincs" ugyan is gond nélkül átmásznak a kerítésen és leolvassák az órát.

Igazából igazad van, szólj a BKV-soknak is, hogy reggel 8-tól délután 4-ig dolgozzanak csak! nehogy már 22-ig vagy nehogy már hétvégén is, nagy faszt!

Szubrina 2017.03.14. 10:29:23

@onlajnok: Akkor is évente egyszer leolvassák, hogy nem kamuzol-e...igazából mindenki, mindnet bejelent havonta vagy átalány van, de azért évenként ellenőrzik, h nem Kolompár Tarzanka mentalitású vagy-e és minden rendben leledzik az óráid körül.

cmx85s 2017.03.14. 10:29:44

@onlajnok: igen, ezért kéne a szolgáltatónak fizetnie az ilyen eszközöket.
Mindjárt nem lenne akadálya az újításnak, a mindenki számára kényelmesebb megoldásnak.
Ezelőtt 8 évvel Angliában láttam okosmérőket, amelyek SIM-kártyával küldték az adatokat a központba... Így is lehetne. De a mi szolgáltatóink egy árva fillérrel nem költenek többet, mint az feltétlenül szükséges, így marad, hogy szív mindenki.

Szubrina 2017.03.14. 10:33:23

@cmx85s: Egy fillérbe nem kerülne és a dolgozók sem veszítenék el a munkájukat, ha délutáni műszakba tolnák, arra még pótlék sincs, akinek nem tetszik kilép, akinek bejön marad.
A kecske is jól lakik és a káposzta is megmarad.
Egyébként nálunk az adóhivatalban már van egy pici fejlődés...heti két nap 8:15-től 18:00-ig vannak, ekkor van esélye valakinek meló után odaérni, a hét többi 3 napján elég lazára vették az ügyfélfogadást 8:15-től 11:30-ig...hát ilyen...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 10:34:34

@Szubrina: Hát mondom, hogy nem olvassák :). Hacsak nem másznak be a levélbedobón. Akarni akarták, de be nem jutottak. De nem ez a lényeg, hanem az, hogy jól elvagyunk így.

@cmx85s: Ja, hát sok mindent kéne. Nekem mondjuk sok bosszúságot nem okoz, ha nagyon muszáj otthon tudok maradni bármikor, ha mégse, akkor legfeljebb nem olvassák le. Szerintem nincs nálunk másik olyan közműszolgáltató, ahol nem az előfizető tulajdona a mérő, talán csak az áramszolgáltató.

Terézágyú 2017.03.14. 10:40:54

@Szubrina:
"de azért évenként ellenőrzik, h nem Kolompár Tarzanka mentalitású vagy-e"

Vagy éppen Kovách János mentalitású, aki képes a vonaton alvást színlelni, csak hogy ne kelljen elővennie a bérletét...

Fausto(tm) 2017.03.14. 10:42:30

Még mindig jobb, mint a kéményseprők, akik kb. egy egész napos intervallumot adnak, majd miután szabadásgot kértem arra a napra, basztak kijönni

Terézágyú 2017.03.14. 10:43:46

Az vótmá, hogy a szolgáltató van értem, és igenis nyalják ki a seggem is, nemhogy még ellenőrizni is legyen pofájuk?

Szubrina 2017.03.14. 10:43:56

@onlajnok: A nyaralókba és a kertesházakba bizony bemásznak, így oldják meg. Sztem elég fura módi...ilyenkor jönne jól egy pit-bull.

Szubrina 2017.03.14. 10:45:01

@Terézágyú: Nem tudom milyen mentalitású Kovách János, én még csak rézbőrűeknél találkoztam ezzel a jelenséggel.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 10:45:28

@Szubrina: Ott van értelme, mert az óra kint van az udvaron az aknába. Mondjuk saját felelősségre :D. Nálunk a WC-ben van, a lakást kéne feltörni, hogy leolvassák, remélem oda nem jutunk el.

lcsaszar 2017.03.14. 10:46:38

Nálam hiába van lehetőség havi bejelentésre a Vízművek netes oldalán, mégis minden hónapban jön a leolvasó ember. Amikor megkérdeztem miért, azt mondta: mert mellékvízmérőm is van, és akkor ez az előírás. Pedig mind a fő-, mind a mellékmérőt le tudnám jelenteni elektronikusan. Azóta is gondolkozok, hogy vajon mit tudhatnék csalni a mellékvízórával. Mondjuk egy hosszú gumicsövet bevezetek a lakásba, és abból iszunk meg főzünk, esetleg virágot locsolunk, ezzel megspóroljuk a csatornadíjat. Zuhanyozás a hideg víz miatt nemigen jön szóba.
Apropó csatornadíj. A mellékvízmérő értelme az, hogy amit mér (tipikusan kert locsolás), az után nem kell csatornadíjat fizetni, mert nem folyik a csatornába. De könyörgöm, amit megiszok, sőt amit a szobanövényekre locsolok, az sem megy a lefolyóba! Ja de, amit megiszok, az mégis, kicsit később.

Szubrina 2017.03.14. 10:48:54

@onlajnok: Csodálkozom, h ilyet engedélyezett valaki...

Szubrina 2017.03.14. 10:50:38

@onlajnok: Szóval, ha váratlanul betoppan a vízóraleolvasó, imádkozhat, h előtte ne szarjatok a budiba mi? Lehet ott ájer...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 10:51:33

@Szubrina: anyámék is ismerik a leolvasót, nincs a kapu sem lelakatolva, se az vízóra akna. Így mindenkinek egyszerűbb. Ha más járkálna az udvaron, a szomszédok csak megkérdeznék mit akar, de a leolvasó hozzájuk is megy. Faluhelyen így megy.

Terézágyú 2017.03.14. 10:53:38

@Szubrina:
"Nem tudom milyen mentalitású Kovách János, én még csak rézbőrűeknél találkoztam ezzel a jelenséggel."

Hát persze.
Azok a rohattmocskok.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 10:54:59

@Szubrina: Mi már egy újabb evolúciós szintre léptünk, vízöblítéses angol wc-nk van, aminek a teteje lehajthatós (igaz nem levehetős, mint az NDK turmixgépé). Ha nagydolgunk van, akkor le szoktuk húzni, meg különben is rózsaillatú, ami kijön :). De amúgy ez a panelek sajátossága, a vizesblokk környékén megy a strang, a vízórát meg ugye arra kell szerelni. Az olyan kialakítású házakban, mint a miénk is, ezt a WC-n keresztül lehet a legkönnyebben megközelíteni, nem kell se a csap, se a kád alá bemászkálni, bevilágítani, csak kinyitod a szemmagasságban levő kis ajtót a hátfalon.

horex · http://horex.uw.hu/ 2017.03.14. 11:10:19

Látom a Homár a régi. Jelennek meg hülye posztok
Mi lenne megfelelő a poszttolónak, ha egy hetes intervallumot adna meg a leolvasó?
De hogy ne offoljak, van egy vidéki házam. Hétvégén ott fityegett a papir hogy már kétszer leolvasták volna a vízórát
Lefotóztam, elküldtem, köszönték szépen

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 11:15:58

@Szubrina: "mikor jut el odáig a fejlődés, hogy nem mi vagyunk a szolgáltatókért, hanem ők értünk"

Vagy jön egy időpontban, ahogy sorrakerül neki, és leolvassa az összes órát, vagy külön időpontban jön hozzád csillámpónin, de akkor fizesd meg a különszolgálgatatást.

horex · http://horex.uw.hu/ 2017.03.14. 11:17:21

@onlajnok: Szerintem nincs nálunk másik olyan közműszolgáltató, ahol nem az előfizető tulajdona a mérő,"

Bizony sehol nem az előfizetőé a mérő
Vagy???

Terézágyú 2017.03.14. 11:20:34

@horex:
"Bizony sehol nem az előfizetőé a mérő
Vagy???"

A főmérő a szolgáltatóé.
De pl. a víz-mellékmérők (pl. egy társasházban, lakásonként) már a lakóé.
És nem olcsó - bár inkább a beszerelés a pofátlanul drága, illetve az ún. "hitelesítés", ami annyiból áll, hogy a hitelesítő megnyitja a csapot, és ha forog az óra, akkor jó... ez így önmagában 5000 ft.

Nick-son 2017.03.14. 11:22:04

Még jobban jártatok mint mi, amikor a kéményseprők olyan értesítőt hagytak, hogy egy két hónapos intervallumban jönni fognak és legyünk itthon. Abban az évben sem voltak a kémények megnézve. Azóta viszont évente kétszer jönnek... most is legutóbb egy hónapja - fűtési szezonban ugye... - mondom kotrás hogy működik? Hát most megcsinálta volta, mert az benne van a díjban (csak hát nyilván amikor fűtési idényben amikor a vegyes kazán üzemel nem lehet), de ha később kihívom megcsinálja pénzért is :)) Ezek de rendesek :))

De a szembe szomszéd járt a legjobban a vízüggyel. A ház melletti kanálispartot jönnének rendbe tenni és három éves! határidőt szabtak maguknak erre, kérik a lakókat itthon lenni amikor jönnek :)))

horex · http://horex.uw.hu/ 2017.03.14. 11:25:08

@Szubrina: dolgozók sem veszítenék el a munkájukat, "

A technika elveszi az emberek munkáját
Anno havonta jött a díjbeszedő munkatárs, gáz , villany, egyházi adó. Volt házanként házmester, kapott 50F pénzt éjfél elötti kapunyitásért, éjfél után 1Ft-ot
Támogatom a XIX.századi géprombolókat

Szubrina 2017.03.14. 11:27:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Már bocs, de az miért szolgáltatás, h jőn és leolvassa a cégnek az órát?
Mit nyerek én ebből? mit is?
Leolvassa és ez azért jó nekem, mert fizethetek...bazmeg tényleg, legközelebb vörös szőnyeget terítek elé, megkínálom ezzel-azzal...

Egészen biztos vagyok benne, hogy te kőkeményen éltél a kommunizmusban és szereted az onnan itt maradó, örülj, h luk van a seggeden dolgokat...

Tudtommal jelenleg kapitalizmus van, tehát nekik kéne kinyalni a seggünket melegszarig...

Tudnám miért fogod a pártjukat esetleg ott dolgozol?

Szubrina 2017.03.14. 11:28:45

@horex: Ha a technika elveszi az emberek munkáját, az embereknek nem lesz pénzük megfizetni azt, amit a technika legyárt...szóval a technikai fejlődés az egy komoly visszafejlődés lesz...én mondjuk örülnék, ha már újra földet művelhetnék, de nem úri-muriból, hanem, hogy legyen mit zabálni...

Terézágyú 2017.03.14. 11:31:10

@Szubrina:
"Tudtommal jelenleg kapitalizmus van, tehát nekik kéne kinyalni a seggünket melegszarig..."

Igen, gondolom te ezt csinálod... mert ugye valamilyen szinten minden egyes dolgozó ember "szolgáltat"...

De az ne zavarjon, amiről már szó volt itt, hogy ellenőrizni JOGA van a szolgáltatóknak is.

Ezt az ellenőrzést általában éppen az általad rézbőrűeknek nevezett emberek szokták kifogásolni - meg azok a "nem rézbőrüek", akik azonban szintén "rézbőrű"-mentalitásuak valójában...

horex · http://horex.uw.hu/ 2017.03.14. 11:39:56

@Terézágyú: Jahogy mellékmérő! Az mellékes :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 11:40:45

@horex: asszem talán az áramszolgáltatónál nem a tiéd az óra. De erre nem tenném rá a fizetésem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 11:42:49

@Szubrina: "az miért szolgáltatás, h jőn és leolvassa a cégnek az órát?"

A szolgáltatás része.

Biztos van okosóra, ami szépen beküldi az adatait, ha fizetsz neki internet kapcsolatot, és kifizeted az óra egyszeri százezer forintos költségét.

"jelenleg kapitalizmus van, tehát nekik kéne kinyalni a seggünket melegszarig..."

Persze! De azéret a szolgáltatásért nem fizethetsz gombokkal.

Most ezzel nem azt mondom, hogy a vízdj különöen alacsony lenne a fizetésekhez képest, csak általában mondom. Az egy külön diszkusszió lenne, hogy monopol szolgáltatásokat hogyan kell végeztetni és árzani.

Terézágyú 2017.03.14. 11:44:08

@horex:
"Jahogy mellékmérő! Az mellékes :)"

Hát nem, mert a társasházban aszerint fizetsz.
Mellesleg talán nem is kötelező ez a mellékvízóra, de akkor átalányt kell fizetned, illetve nagyobb a közös költség...

Manyecska. 2017.03.14. 11:56:54

@Szubrina: te figyejjé az adóhivatalból ennyit lehet kommentelni??? :DD:O
bazzeg ezért tartitt az órszág!!!

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.14. 12:05:00

Jőn, aszongya. Mekkora költő. Babérjaimra tőr.
@Manyecs: bezavarod, ha hozzá szólsz. Ébren vagyok, de nem tudom mit kell csinálni - mit kell? Nem tudom.:=( dé

Hipóallergiás 2017.03.14. 12:10:44

@Szubrina: En annak orulnek ha lenne ekezet a telefonomon.

horex · http://horex.uw.hu/ 2017.03.14. 12:30:11

@onlajnok: Családi házban a víz,gáz villany fogyasztásmérő nem a tulajé
Egyedül társasházban az al vízmérő, hőmennyiségmérő, ha ugyan ez utóbbi az

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 12:32:11

@horex: hát jó kérdés, nálunk is van, de fogalmam sincs.

horex · http://horex.uw.hu/ 2017.03.14. 12:35:00

@Szubrina:
Végeztél parasztmunkát valaha? Anno nyaranta vidéken voltam. Szántás, kaszálás, kévekötés, behordás, cséplés. Nem egy leányálom hobbikertész munka! Nem is tudom hogy bírták akkor
Ma akár GPS vezérlésű traktor elszántogat "magában", a többi is erősen gépesített.

Bluemotion 2017.03.14. 13:07:35

@cmx85s: Általában oda szoktak ilyen típust bekötni, ahol felmerül a gyanú a manipulálásra.

lakit 2017.03.14. 13:14:42

Lehetne egy "közös" leolvasó, aki évente egyszer jön és az adott körzetben érdekelt szolgáltatók óráit leolvassa, majd továbbítja nekik. Államosítani kell ezt is, na.

Terézágyú 2017.03.14. 13:22:30

@horex:
"Jajmá, szójáték! "

Jaaaaj. Má, szójjá, ték....

Szubrina 2017.03.14. 13:32:16

@Terézágyú: Húúú és én még azt hittem rólad értelmes vagy...tévedni emberi dolog.

Tehát lehet ellenőrizni, de nem, amikor nekik kényük, kedvük van...évek óta így megy bejelentik, hogy akkor holnap jönnek, most figyelj 11:00 és 16:00 között, nálunk így szokás...ekkor ott haptákolok, se boltba nem megyek, se hajat mosni, nehogy ne halljam, majd 16:00-kor csalódottan ejtem ölbe a kezem, hát ma mégsem értek ide.
Egy nap szabi, köszi ki fizeti ki nekem? és a következőt, amikor esetleg méltóztatnak megérkezni?

Szubrina 2017.03.14. 13:35:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:Leszarom, nem istenek, ha jönni akarnak, akkor vagy adjanak több időpontot vagy telefonszámot és majd egyeztetünk, esetleg jöjjenek munkaidőn kívüli időben, hogy 90%-os eséllyel otthon legyen valaki.

Mi a kurva isten fasza bonyolult ezen számodra?

Szubrina 2017.03.14. 13:51:33

@Hipóallergiás: Annak úgy általában mindenki örülne, de ha egyszer ilyen igénytelen vagy, hát lelked rajta...tudtad, h van ékezet benne egyébként?

Szubrina 2017.03.14. 13:53:34

@horex: Valaha? Minden évszakban az éppen aktuálisat, kapálás, ásás, fűnyírás (nem várjuk meg, h kaszálni kelljen, búzát nem termelünk). Hétvégén fát fűrészeltünk apukámmal, mikor mi van...de szeretnék lecsatlakozni a világ csöcséről és szeretnék szabadon élni...de egyelőre ez nem könnyen kivitelezhető, mert a rencer nagyon ragaszkodik a rabszolgáihoz.

Rongyosgárda 2017.03.14. 13:56:24

Legutóbb nálam elmű cserélt órát. Direkt péntek délutánra tervezték, mert akkor a nép nagy része otthon lehet. Pont otthon voltam, nagy mázli (amúgy normál munkarendbe nem fért volna bele). Tehát próbálkoznak azért, de nem túl rugalmasak.

@Szubrina: ezúton visszavonnám korábbi közeledésemet irányodba, hozzádfeléd. Nem tetszik érzékeny és romantikus lelkemnek a fenti stílus, nem nekem való... sajnálom!

Szubrina 2017.03.14. 13:58:47

@Rongyosgárda: Leszarom mi tetszik, én itt nem azért vagyok, hogy megtessek valakinek, hanem azért hogy leírjam a véleményem és ha valaki ostoba és faszságot ír kijavítsam.

Nem is értem miről beszélsz, amúgy én eleve fel sem kínáltam magam neked, mire fel vonod vissza azt, amire a kutyafasza sem kért...idióta férgek...

Terézágyú 2017.03.14. 13:59:15

@Bluemotion:
"Általában oda szoktak ilyen típust bekötni, ahol felmerül a gyanú a manipulálásra. "

Ciki :)

Rongyosgárda 2017.03.14. 14:01:46

@Szubrina: kissé indulatosak lettünk :)
kapj be egy váliumot... vagy egy ciánkapszulát, jobb lesz :)

Manyecska. 2017.03.14. 14:02:03

@Terézágyú: no az a ciki apu mellé illegálisan egy urnát helyeztek- ősszel halt meg nagynénije!!- ..hát k..vára meglepődtem mondom a húgomnak olyan a sír tisztára mint egy kibaszott Volt-fesztivál ..annyian vannak ott.. :D ON

Szubrina 2017.03.14. 14:05:26

@Rongyosgárda: Nem akarom, h neked jobb legyen.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.14. 14:08:53

Azt hiszem tiltom Szubrigirlt. Fantáziátlan, cserébe alpári. A mesélőkéjét messze elnyomja e kettő negatívum.
@Manyecs: táncolj önfeledten egy hátadra kötött klasszikus diavetítővel. Hangokat is adhatsz ki.

Rongyosgárda 2017.03.14. 14:12:36

@Szubrina: ne rám gondolj. A világra, a közjóra!
hisz ezt akarod, nem? :)

@rocksziklai szatyorkőzet: engem szórakoztat az erőlködése :)

Manyecska. 2017.03.14. 14:17:36

@Terézágyú: tudod hányan csinálják?:) ő legalább rokon. az volt a gyanús mért van mécsessel telerakva..most hogy végigkérdeztem mindenkit /3 fő :D/ leesett a tantusz!

Manyecska. 2017.03.14. 14:18:46

@rocksziklai szatyorkőzet: :DD most a húgom szórakoztat ő kérdezte nincsenek-e túl sokan hát bammeg mondom nem te jártál a Voltra?? :DDD

Rongyosgárda 2017.03.14. 14:27:05

@Szubrina: megtisztelő, hogy ilyen mély benyomást tettem rád, de most engem felejts el. A közjó érdekében!

Szubrina 2017.03.14. 14:30:56

@Rongyosgárda: Abszolút nem tettél mély benyomást én csak minden megszólításodra reagálok, amit nekem intézel, ha nem szeretnéd, ne írj többé!

Manyecska. 2017.03.14. 14:32:08

@horex: én benne vagyok a Vidéken újrakezdők csoportjában...most struccot nyúztunk a héten..:)))) ..nagyon pfájj:)

Rongyosgárda 2017.03.14. 14:39:30

@Szubrina: most mi ez a kulturált hozzászólás? Most úgy érzem magam, mint egy kisgyerek, kinek elvették a játékát :(

Szubrina 2017.03.14. 14:45:46

@Rongyosgárda: Muszáj volt bazmeg megint hozzám pofáznod? Kurva anyádér' nem tudod befogni azt a szaros lepcses pofádat!

Rongyosgárda 2017.03.14. 14:52:26

@Szubrina: Köszönöm! Tudtam, hogy fontos vagyok neked!!!! :) :) :)

FDToth 2017.03.14. 14:55:27

Nem ertem minek nezegetik meg mindig, eleg lenne a fogyasztoknak az orarol egy fenykepet kuldeni, aztan kesz...
Gondolom PS-ezni ezzel senki sem akarna...

Terézágyú 2017.03.14. 15:03:09

@FDToth:
"Nem ertem minek nezegetik meg mindig, eleg lenne a fogyasztoknak az orarol egy fenykepet kuldeni, aztan kesz..."
És akinek nincs ilyen jó fotómasinája?
És ha életlen lett a kép? Direkt?...
...

Manyecska. 2017.03.14. 15:07:56

@rocksziklai szatyorkőzet: a kedvenc futárom -huszonéves srác- meghívott egy kávéra, nyolc éves ismereccségünkre való tekintettel aszonta huszonévesnek nézek ki! Nem tudtam hogy vakokat is alkalmaznak. :D oszt itt erősködött hogy fizet egyet há mondom jólvan.

FDToth 2017.03.14. 15:08:43

@Terézágyú: nincs? Ahhoz mennek, kevesen vannak, tobbsgeben raero nyugdijasok
Homalyos? Direkt? Ahhoz is akkor kennek, de nem erdeke senkinek sem rossz minosegu kepet kesziteni.
Ez olyan mint a postai nyugdijkezbeaites... meg mindig nem szamlara utaljak, holott az emberek 80-85%-anak van, akinek meg nincs, annak vigyek ki...

Rongyosgárda 2017.03.14. 15:12:04

@Terézágyú: Szerintem sem tartható minden esetben ez a kivitelezés. Legyen mérés, meg minden, hogy ellenőrizhessék a bediktált, beküldött adatokat. Mondjuk jó lenne, ha lenne hétvégi mustra is. Az a 3 perc, míg készít egy képet, az nem oszt nem szoroz...
Nálam a vízóra rádióadós az elmű meg kint van a kukaledobónál, ahova van kulcsuk, vagymi. Még nem volt leolvasás, csak csere :)

Terézágyú 2017.03.14. 15:12:52

@FDToth:
"Ahhoz is akkor kennek, de nem erdeke senkinek sem rossz minosegu kepet kesziteni."

Nem tudom, hogy érdeke-e, de sokan leszarnák. Nehogymá egy szolgáltató ugráltasson, megcsináltam a képet, félhomályban, mert rossz a vaku a telefonomon, nehogymá ezé vegyek egy újat, elküldtem nekik a képet 640x480-as jpg, jó az ezeknek. Ja, hogy rossz címre küldtem? Nem mindegy, vízmű, vízmű, ki nem szarja le, külgyék át ők, ahova akarják.

Terézágyú 2017.03.14. 15:21:14

@FDToth:
Most olvasom, hogy visszaállítják a központi ajtónyitást a kettes metrón :)))
Nem megy ez az önállóság nekünk, drága magyar véreim :)
Még hogy önállón csináljunk értékelhető fotót a mérőóráról? :)))))

Rongyosgárda 2017.03.14. 15:26:35

@Terézágyú: Dehogynem megy, csak van, aki nem tud haladni a korall!!! :)

Terézágyú 2017.03.14. 15:34:41

@Rongyosgárda:
"nem tud haladni a korall"

Valóban nem. A korall nem tud haladni...

Rongyosgárda 2017.03.14. 15:37:41

@Terézágyú: Azt hittem már szűrsz, de a hibáimra még lecsapsz... megnyugodtam.. nem is tudom, hogy mit tettem volna, ha tényleg szűrtél vóna!!!!! :D
Nade visszatérvén: rendszeresen látom, hogy emberek megálló előtt nyomkodják a gombot és csodálkoznak, ha nem nyílik a megállóban. Nem tűnik fel nekik, hogy kibassza a szemüket a zöld ledes cucc, mikor megáll!

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.03.14. 18:31:01

@Fausto(tm):
"Még mindig jobb, mint a kéményseprők, akik kb. egy egész napos intervallumot adnak, majd miután szabadságot kértem arra a napra, basztak kijönni"
Én is így jártam, aztán a pót-napra is vettem ki szabit arra eljöttek. Ott a kapuban meg is kérdezték, hogy használom-e a kéményt.
Szomorúan a napelemre mutatva mondtam, hogy nem. Akkor: Alá' szolgája, írt egy pappírt, hogy ellenőrzés megtörtént, minden rendben, hasonlóan az elmúlt évekhez amikor szintén nem használtam. Tegyem el egy évig, hogyha esetleg a katasztrófavédők rámrúgják az ajtót be tudjam mutatni.

Megjegyzem azért kor.acéllal kibéleltették, kéményseprő korlátot, lépcsőt, gerenda kiváltást kértek (asszem 600ezer pénzbe fájt).

Pyrrhus 2017.03.14. 20:05:31

@onlajnok:
Nálam a távfűtés költségmegosztók és a vízórák rádiós távleolvasással működnek. Gázóra nincs az épület egyetlen lakásában sem, átalánydíjat fizetünk. Az árammérő pedig eleve adattovábbításra alkalmas hálózaton van, de a szolgáltató baxik rá, inkább átalánydíjat szednek. Évente egyszer leolvasnak, a többi időben meg meresztik a seggüket a számítógép előtt.
A hetvenes években ötvenforintos villanyszámla miatt akár négyszer is kijött minden hónapban a leolvasó.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.14. 21:03:18

@onlajnok: "A villanyóra eleve hozzáférhető helyen kell legyen"
be is baszna. Majd valami gyökér megpiszkálja a plombát, te meg fizetsz százezreket.
Persze rakhatod hozzáférhető helyre, a pénz és a döntés a tiéd :P

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.14. 21:10:26

@cmx85s: ha ez megnyugtat, nálam is vmi drótmentes cucc van a radiátorra applikálva. Annyit mondott a tulaj, amikor kivettem a lakást, hogy ne piszkáljam. Az Úr 2015. esztendejében, fészkesfővárosunk XIII. kerülettyében :P

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.14. 21:46:57

@Szubrina: "legközelebb vörös szőnyeget terítek elé, megkínálom ezzel-azzal"
valahogy így?

Az öreg postás már 35 éve hordta ki a küldeményeket nap, mint nap, hóban és szélben éppúgy, mint a legnagyobb forróságban. Lassan elérte a nyugdíj korhatárt, és azok az emberek, akik ismerték és szerették (mert mindenkivel kedves és udvarias volt), mind megajándékozták valamivel utolsó munkanapján.
Az egyik háznál a teljes család várta, és egy kis ajándékcsomagot nyomtak a kezébe.
A másiknál kapott egy doboz finom szivart.
A harmadiknál (akivel többször váltott pár szót horgász-szenvedélyéről) nagy doboz csalit kapott.
Az egyik háznál pedig a gyönyörű, fiatal szőke háziasszony sokat sejtető hálóköntösben várta, megfogta a kezét, bevezette a hálószobába, és élete legszenvedélyesebb szeretkezésében részesítette. Miután kipihenték magukat, a lány kiment a konyhába, és nagyszerű reggelit készített. Miközben evett, meglátta, hogy kávéscsészéje alatt egy százas lapul.
- Amit eddig kaptam, túl szép ahhoz, hogy szavakba lehessen önteni! - mondja a postás. - De szeretném megkérdezni, a százast miért kapom?
- Tegnap este mondtam a férjemnek, hogy ma lesz az utolsó munkanapod - válaszol a lány - és megkérdeztem, mit adjak neked.
Azt mondta: "Bazdmeg, adj neki egy százast!" A reggeli már az én ötletem volt.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.03.14. 21:58:26

@Pyrrhus: Nálunk is ez van, annyi különbséggel, hogy a villanyóra nem távleolvasós, mert le lett szavazva a költségek miatt, de mondjuk a lépcsőházban van, szóval bármikor le tudják olvasni, és állítólag szokták is.

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: hát egyrészt megvan ez a veszélye, de ez ott áll fönn,ahol régi fajta szekrény van, vagy egyáltalán nincs is, mint pl nálunk. Az új villanyóra szekrények olyanok, hogy van rajt kis ablak, de belül van plombázva, mondjuk kívül is, de asszem ha az sérül az nem akkora gáz. Szóval leolvasni le lehet, ezért lehet rakni, és szokták is, külső falra, magánházaknál is, viszont belepiszkálni jóval nehezebb. És már csak azért is jó ha hozzáférhető helyen van, mert nem kell feltörni lakást, ha gázszivárgás van, de nem vagy otthon. Kint simán lekapcsolják a tűzoltók amit kell és a világ megmenekült.

Nálunk is felmerült, hogy lakatolják a szekrényt, amiben a szinten levő lakások órái vannak, de elvetették, mert akkor az is leolvashatatlan lenne, az meg senkinek se jó. Ennyire megbízik magában és egymásban a lakóközösség.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.14. 21:58:30

@Szubrina: Mint mindenki, ugyanakkor leírhatnád a véleményed kicsit szofisztikáltabban.

fabatka2 2017.03.15. 02:36:34

@Terézágyú: Egy társasházban EGY vizes főmérő van, a bejövő ágon, azt a vízmű cseréli. A lakásokban levő vízóra pedig jogilag mellékmérőnek számít (még ha ennek alapján számlázzák is ki a fogyasztást), így annak cseréjét (fogyasztói ár+beszerelés+plombálás) a lakás tulajdonosa állja.

fabatka2 2017.03.15. 02:41:11

@fabatka2: @Terézágyú: most látom, hogy te is leírtad ugyanezt, kicsit lejjebb. Szóval: bocs, nem akartam kötözködni.

FDToth 2017.03.15. 06:10:29

@Terézágyú: ezert modnom h aki tudja, az csinalja igy, aki nem, oda mehetnek... van az Otthon nevu fovarosi vuzmuvek alkalmazasa, ott pl fotoval lehet azboraallast minisig bejelenteni, es nem is jonnek ki (az elmult ketto evben nalam nem is voltak leolvasni)
A 2-es metro pedig: erdekes kulfoldon mukodik a dolog, vmirt nalunk egy minimalis kisebbseg sipakol es rogotn visszacsinaljak... a bkk helyeben leszarnam, ra kell szoktatni az embereket, nem pedig a kokorszaki dolgokat visszahozni kb 10 tucat barom miatt...

2017.03.15. 08:13:18

@FDToth: ezt nagyon koszi (vizmu/otthon app/ fotó), nalunk hetfon-kedden voltak, de messze jartunk, igy kimaradtunk az eves leolvasasbol. Nem tudtam, h van ilyenre is lehetoseg. Hasznos info volt, koszi!

Bendeguz 1001 2017.03.15. 08:16:02

@Szubrina: "de szeretnék lecsatlakozni a világ csöcséről és szeretnék szabadon élni."

Akkor a fasznak netezel? Sajat magad szivatod mikozben azt mondod le akarsz jonni a csocsszopasrol? Menj ki a szabadba, maris szabadabb leszel. A kurva kommunizmusban ugy mukodott a szabadsag, hogy a szabadban voltunk.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.15. 08:23:02

@Bendeguz 1001: na mostazeccer egyetértünk!
@Biriksz_Krokiksz!: hogy jon ide az eves??:D Mokas fazon vagy.

2017.03.15. 08:29:49

@rocksziklai szatyorkőzet: ahogy a pósztba, kötekedős szerelmem. "Kötelező éves leolvasás"
Az igaz viszont, h néha hanyagul bánok az ékezetekkel.

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.15. 09:00:57

@Biriksz_Krokiksz!: arra köll ma ügyelni, hogy geciHilda nehogy kikúrjon posztót. A látterületre-homlokzatra. Gondolom ez megvalósulmenni fog enter.

2017.03.15. 09:20:15

@rocksziklai szatyorkőzet: munkaszüni nap van, nem kell félni új poszt tolástól, ma is vizezünk!

Manyecska. 2017.03.15. 09:27:00

@Biriksz_Krokiksz!: mi három duracell-kutyával és egy csecsemővel dúljuk szét a sziget nyugalmát....:)

2017.03.15. 09:34:58

@Manyecs: az jóféle! remélem mind jó hangos! xD
Mi gondolkoztunk, h füttykoncertre menjünk-e tapsolni hajókürttel szirénázva...de sztem itthon maradunk, hátha beugrana egy leolvasós. ;)

2017.03.15. 10:51:21

@rocksziklai szatyorkőzet: @The Crazy One 5tös: jó, de a 03.15 is be volt jelentve előre, tegnap lehetett volna +1 pószt, az úri közönség nagy boldogságára :)

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.15. 11:19:51

Saját posztot kell kreálnunk. VAGY terhes kismamaként, pluxx egy, már meglévő gyerekkel, amelj babakocsiban van _tüntetésre menni_. Tévébe láttam, úgykell csinálni enter.

2017.03.15. 11:30:43

@rocksziklai szatyorkőzet: pósztot a TH-ról! (mindig csak egysoros kommentkritikák vannak a THról, pószt meg, ehhhh)

2017.03.15. 12:17:43

@rocksziklai szatyorkőzet: nem tudok most válaszolni, mert csimótástól, terhes kiskutyástól kizavartak főzni a konyhába, ahol csak első ajtós felszállás van, térerő meg nuku, csak Trónok Harca. :/

Bendeguz 1001 2017.03.15. 12:57:33

@Biriksz_Krokiksz!: Bena vagy. Chargeback es meg van oldva a problemad.

2017.03.15. 13:07:16

@Bendeguz 1001: remélem még nem futottam ki a határidőből! (a csárdzsolásból, nem a bénázásból, mert az megvót már)

Bendeguz 1001 2017.03.15. 14:00:12

@Biriksz_Krokiksz!: Szerintem kifutottal, de a wizzair - orangeway parossal meg utolerheted magad. Egyuttal visszavihetsz par termeket a romanokhoz...

2017.03.15. 14:13:09

@Bendeguz 1001: őket fel akartam hívni per/év/per7/per/nap sokszor...elrontottad a játékomat :/

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.15. 14:22:12

@Biriksz_Krokiksz!: ez lerománozott! (Van gyereked? Mik vannak. Aszittem tini vagy oszt jóvan.)

2017.03.15. 14:33:23

@rocksziklai szatyorkőzet: :D dehogyis, csak homáros címszavakkal kommunikálunk ;)
és nem, csimótám sincs, meg terheskiskutyám se, nem vagyok sikeres, ne is mondd.

Bendeguz 1001 2017.03.15. 15:00:20

@Biriksz_Krokiksz!: Be kelett volna fizetni rendesen jupiszi, tcom es egyeb szamlakat, akkor sikerult volna lebonyolitanod a hivast.

2017.03.15. 15:12:12

@Bendeguz 1001: de nem az van, h csak mélen lehet minden üfszolg-gal kommunikézni?! ne zavarjál már össze, Bendim!

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.15. 15:13:53

@Biriksz_Krokiksz!: ja jó, meg vágom én, a Manyecska alapú közléstant, csak gondoltam belecsempésztél valami módfelett reálissatt. Beindult a bendegúzgeci is, látom. Ilyen egyszemélyes vergődős sztendapokat szokott előadni, de annyira szar, hogy már jó. Jellemző, hogy izomból tolja a humort, nem agyfej-észből.

Bendeguz 1001 2017.03.15. 15:38:40

@rocksziklai szatyorkőzet: Nem akarod apadat a farkadra huzni te pocs? Sokat segitene ha vegre kielegulnel. Hidd el nem rossz dolog, kerd szuleid segitseget ha maskent nem megy nyomorult.

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.03.15. 17:08:43

@Bendeguz 1001: Hányszor kértelek javulj meg fiam Bendegúz mert előbb-utóbb elvisz az ördög..

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.15. 17:24:42

@The Crazy One 5tös: dokkmunkás proli marad egész életében a szigetországba száműzve, ez fáj neki. Legyünk könyörületesek és tapostassuk halálra azonnal tehénnel!

rocksziklai szatyorkőzet 2017.03.16. 07:44:44

De a legjobb mégis az, hogy azt mondja: nem várják meg, amíg kaszálni kell a füvet. Akkorbazmeg lefűnyírózod? Hogy hasznosítod akkor az állatok alámellébelé a száradt füvet? Vagy bee adód a tyukokknak a fúnyózott maszát ami massza enter? A csöcsről való lee csatlakozás a gonn dolkodásal kezdödik entroáá.

Manyecska. 2017.03.16. 14:06:40

@herk: ..igen de senki nem fog délutáni vagy esti műszakpótlékot fizetni a leolvasónak az tuti!! :)@Bendeguz 1001: legyél Mézengúz666! na?

Szubrina 2017.03.19. 21:18:49

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Nem gondolom, hogy egy postás többet ér egy bármilyen másik munkakörben dolgozónál, ő választotta, nem kell lefizetni, kap pénzt a munkájáért...a többi ember is hóban fagyban megy be dolgozni és van aki szintén kint dolgozik. Az, h ki mit melózik egy döntés. nem gondolom, h bárkinek is nyalni kéne a picsáját, mert ezt a munkát választotta.

Szubrina 2017.03.19. 21:19:58

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Ne akarj már kioktatni, mindenki olyan stílusban véleményez, ahogy akar, ki a fasznak képzeled magad, h majd te itt megmondod a frankót?

Szubrina 2017.03.19. 21:22:36

@Bendeguz 1001: Te kis féreg, ha eljön az idő lecsatlakozok, de amíg ki vagyok szolgáltatva a renCernek, jóformán szarni se lehet net és okostelefon nélkül stb...ennyi óberokost egy helyen csezzegh.
süti beállítások módosítása