Tékozló Homár

Olcsó parfümnek híg a leve és modortalan a forgalmazója

2017.03.24. 16:13 | Homár Hilda | komment

screenshot_2017-03-20_13_16_38.png

Mindenki nyugodjon meg, a Kolibri Űgyfelszolgalat kérdés esetén reagál a levélre 5 órán belül. A posztban azt is meg lehet nézni, milyen stílusban. 

Érdekes történettel fordulok Önökhöz! Egy internetes parfümöt áruló cégről szeretnék írni, a www.colibrifragrance.com-ról.

A facebookon számtalanszor találkozunk hirdetésekkel, én is belefutottam ebbe a "parfümösbe" és mivel nő vagyok, rögtön meg is néztem... Az oldal luxus termékeket árul az eredeti ár töredékéért, pl. egy 36 ezer Ft-os Chanel parfümöt, mindössze 7990 Ft-ért.

Valamiért az utóbbi időben nagyon bosszant, ha látom milyen aljas módon próbálják becsapni, hiszékeny embertársaimat. Rögtön írtam egy kommentet, hogy

Chanel parfüm 7990Ft - ért � Na persze.

Hozzászólásomat 30 percen belül eltávolították és már nem tudok hozzászólni a posztjaikhoz. Párom reagált is rá, hogy a cenzúra is erősen működik az oldalon, az ő kommentjét is eltávolították illetve hozzászólási lehetősége sincs. Gondoltam a weboldalukon megkérdezem akkor, hogy hogyan tudják ennyiért adni a szerintük eredeti parfümöt és, hogy rendelést fogok leadni , de ha nem eredeti akkor a fogyasztóvédelemhez fordulok.

Ma megérkezett a reakció. 

TISZTELT ELMEBETEG
Sajnos az ön nevén nem látok megrendelést így levele számomra tárgytalan

mivel a kérdezzen tőlünk opciót vettem igénybe az oldalukon, nem értem miért nem válaszolnak a kérdésemre, vagy csak akkor kapok választ ha rendelést adok le?

Mindenki vigyázzon ezzel az oldallal , ne tessék elhinni, hogy egy eredetileg 36 ezer Ft-os parfümöt meglehet vásárolni 7990 Ft-ért.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 20:53:24

A Tsu-n van egy kamuprofilom, 19 éves kiccsaj. Nem, már van vagy 20. Majd meg kell nézni, hátha lettek új követőim.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 20:54:55

Ja, a faszbúkon volt Atpij Kamo profilom pár hónapig, míg a Zsiráf föl nem jelentett.

Szubrina 2017.03.24. 21:07:43

"Tisztelt ELMEBETEG"
Ez mekkora:DDD

Egyszer én is mertem rákérdezni egy hajnövesztő csodaszer alant, hogy miért nincs a kép sarkába téve, h hirdetés, mert úgy szokás hirdetéseknél.
Kaptam egy csomó kérdőjelet, aztán:
Törölték a kommentemet és letiltottak onnan...

Tehetséges ugandai buzi 2017.03.24. 22:17:05

Na én mentem aludni. Aki akar, az hétvégén elhívhat sörözni. Hétfőn, ugyanitt.

Zsüszlát.

Kutyahoroszkóp 2017.03.25. 08:33:20

Mindig élvezet nézni a lyukra futó/árnyékra vetülő, extrahiú nőket. Kiírthatatlan alapfelszereltség. Az ostobábbja még a helyzetiróniát sem érzékeli ilyenkor. Fontos még látni, hogy ezek nem kereskedők vagy webáruházak, de még ha azok is volnának, ma már bárki nyithat ilyet, nulla kereskedői, vagy egyáltalán: emberi mentalitással. Ezek vaterán szocializálódott, falusi kis gecik, csak hát már van internetyük. A forma és tartalom nem feltétlenül követi egymást, de ezt mink már tudjuk elvileg!@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem mintha még nem lennénk itt mindig.:D

Manyecska. 2017.03.25. 09:10:51

@Kutyahoroszkóp: Yoló! az enyém CocaCsanel fix hogy eredeti már nem netről hanem kaptam, és megbízható forrás, :D most hogy mondjátok hogy ennyi elrakom a rózsaszínNivea mellől :D Meg kell adni nagyon jó illattya van!

Kutyahoroszkóp 2017.03.25. 09:34:02

@Manyecs: túl sok csicsasmink (bohóc style), túl erős és tolakodó illat, abbol is jó sok, jó nagy, veres frizura, libbenő fátylak, gusztustalan ruhák, így az igazi!

Destroyah2 2017.03.25. 11:51:41

"ne tessék elhinni, hogy egy eredetileg 36 ezer Ft-os parfümöt meglehet vásárolni 7990 Ft-ért."

tényleg?
nemár...

már pont rendelni akartam 520darabot...

2017.03.25. 12:09:47

az mótvá, h reklámot lehet blokkolni, még fészen is?

Am' @borso: hsz-ét lájkolom.

2017.03.25. 12:14:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: érdeklődnék, h veszélyes hulladékként volt a tv lomtalanítása-e?
(a megmurdelt mikrot azóta se dobtam még ki, annyira szótfogadok neked)

Manyecska. 2017.03.25. 12:41:16

@Kutyahoroszkóp: ja.fiamat most fosta telibe a kutya, a pólóját, mert az ölébe ült a kocsiban , jól jön most a csánel! amúgy ennek finom illattya van de mondom hogy csak este használom..napközben miaráknak??

Manyecska. 2017.03.25. 13:12:00

@Biriksz_Krokiksz!: itt tegnap azt is dobtak ki:) de mindez semmi ahhoz képest hogy megyek a futópályán-saját sportpályám volt tegnap érdekes hogy délben senki nem dolgozik namindegy- oszt egy kismamamszaurusz a háromsávos -rekortán-pálya középcső részén ÜLT! ..a babóca meg ott tanult járni..:D mondjuk pont átugrom lendületből mer épp kanyar után volt de szerinted ezek nóóóóórmálisak??? :D komolyan jövök ezerrel a kanyarban ez meg ott piknikezik. Ismétlem, valódi futópálya..

Kutyahoroszkóp 2017.03.25. 13:14:31

@Manyecs: nem tomm, ugyanezt a kérdést az éjjelre vonatkozóan is fel tudom tenni (feature). Ilyenalapon bármi is minek.
@Biriksz_Krokiksz!: marhára nem jól toldalékolod a hsz-t. Toldalékold normálisan, s akkor majd akceptállak, addig nem enter.

Manyecska. 2017.03.25. 13:15:29

@Kutyahoroszkóp: szerintem most befújkálom magam futás előtt kivi vagyok hányan követnek/dőlnek ki mögöttem!!!! :DDDD@Biriksz_Krokiksz!: én a gyerekem hálózsákjait vasalgatom stb. csak ezek 74 cm-es magasságra jók még megvan:))) kell nemsokára:)! kár hogy a babakocsit két éve adtam el most pont kéne namindegy.:) szerintem nyugodtan vágd ki a hulladékokat elviszik, én tegnap két dévédét lejáccót dobtam ki lehet nem kellett vóna?:)

Kutyahoroszkóp 2017.03.25. 13:16:27

@Manyecs: valódi hülyeanyuka. Evolúció sajnos nehezebben szelektírozza ma az ilyet. Felkúr! Minek mész emberek közé? Há felkúró! Ma a Comedy Centralon LárPúr Árt est.

Kutyahoroszkóp 2017.03.25. 13:19:28

@Manyecs: hát milyen lejácó volt? Réges időkben haveromat - 11-12 évesek lehetűnk - belekúrtam tesóm babakocsijába és nem tudott kiszállni, mert az övzár megmakacsolta magát, nagyon jól szórakoztam.:D

2017.03.25. 13:23:47

@Manyecs: terep+akadálygátfutás, reakcióidő-csekk, mi a gond?! ;)
mondjuk mamaszauront megharaptam volna visszakézből...minden az övék; járda, bkv, futópálya. Most már van/lesz gigamagas műugrótorony is (lett rá zsuga), sporik majd kikerülik ott is őket, ne hisztizz, nekik mindent szabad és jár!

2017.03.25. 13:27:02

@Kutyahoroszkóp: te se, drága szotyoládém. egyezzünk ki egy -át toldiban, deal?

2017.03.25. 13:32:10

@Manyecs: babakocsi nemtom mire kell (majd osszad meg az infot), de sztem kössél el egy bevásárlóst bolt elől, az nagyobb...de mondom, nemtom, mire kell xd

2017.03.25. 13:46:42

@Manyecs: am' futószalagon nyomulok, ott nem ér meglepcsi kanyarban (se) ;)

m.youtube.com/watch?v=2nEzfa43VF8

Manyecska. 2017.03.25. 14:02:23

@Biriksz_Krokiksz!: könnyű!!! :DD én is azt akartam neki írni hogy "vok" de türültem mert tudom hogy idegesíti. :D Itt résen kell ám lenni!! @Kutyahoroszkóp: jézusszíve!!:D

2017.03.25. 14:10:56

@Manyecs: bírom a kritikát. piros lámpánál meg gyorsan kell írni, rövidítés kell, és van létjogosultsága netes kommunikációban. nyilván ha majd fotelhuszár/ina leszek, majd kiírok rendesen minden szót :)

Manyecska. 2017.03.25. 14:12:57

@Biriksz_Krokiksz!: haggyad má' én a szentendrei utat feltartottam mert azt hittem képes bekötni a kicsifiam magát 0,5 mp alatt--nem számoltam azzal hogy a kutya az ölébe van..addig átadta... mondom most vagy mindannyian meghalunk vagy csináljon valamit mert a lábammal nem tudok váltani :DD

Manyecska. 2017.03.25. 14:16:29

@Biriksz_Krokiksz!: azért meglepődnél ha jönnének szembe a kanyarban, ugye?:D no lépek -futok- majjövök!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.03.25. 14:23:17

@Manyecs: lehet,hogy ő volt az ifju Usain Bolt,akkor meg a gyorspálya jár neki:)

2017.03.25. 14:44:29

Onozok!
Neten szagot márpedig nem veszünk!

Manyecska. 2017.03.25. 15:00:33

@PeniValdes: jó én most lefekszem a középső sávba és alszom, hamár fizettem érte jó kis homárposzt lenne belőle!:D egész éjjel a lomokat fosztogatták az utcában, de legalább megtudtam hogy a cigányasszony nagyon "utálja a cigányokat"-most nem azért jó hogy recepció /recesszió, mindegy/ van de ez most tényleg ötven évig nem nézett a tükörbe???
senki nem szólt neki hogy ő is az? :DD:O..

Manyecska. 2017.03.25. 15:06:04

@Biriksz_Krokiksz!: én is onoztam túlüvöltöttem a cigányokat is -gyereket neveltem..- rögtön csend lett!!!! :DDDD :P:D há 12 óra pakolászás után kicsit elpattant az agyam a fiam oly makacs néha!!:)) Há ha nekik is lehet rikárdózni egész nap mintálat, akkor én miért ne káromkodjak már a saját házam előtt tanultak a gyerekek pár szót szerintem /gondolhatod:D/ :D

connector 2017.03.25. 15:07:03

A 8 ezerért árult 36 ezres parfüm pontosan annak való, aki megveszi.

Cycmen 2017.03.25. 15:09:55

@connector:A 8 ezerért árult 36 ezres parfüm pontosan annak való, aki megveszi.

Ja! Én hozok neked hatezerért! Érdekel?

2017.03.25. 15:45:04

@Manyecs: hagyjad, melóhelyen durván bzdmglk, itthon sosem. DE illatosan.

Kutyahoroszkóp 2017.03.25. 18:51:25

@connector: azt olvastam, hogy annak megalázó, aki megveszi. De végülis így is igaz...
@Manyecs: Vaklárma elejébe belétekintettem, ott rihárd pajorkukac kifakadt a metrón, hogy fekete vagyok, bazmeg? "apa már tudja?":DDD zsenialité az a színes művész, meg jóhalott is

Cycmen 2017.03.26. 08:47:33

kifakadt a metrón, hogy fekete vagyok, bazmeg? "apa már tudja?

Stevie Wondert meg megkérdezték, hogy nem zavarja hogy néger? még mindig jobb mintha szemembe sütne a nap!
Vagy ilyesmi

Cycmen 2017.03.26. 10:33:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A Tsu-n van egy kamuprofilom, 19 éves kiccsaj.

És jó segged van?

Manyecska. 2017.03.26. 10:53:40

@Kutyahoroszkóp: hát nemrég halt meg, de ő a fehér:) No megyek megtekintem kik parkolnak a középső futósávban:D múltkor a németjuhászt engedte el a gondnok az is rendesen hajtotta a futókat de szerencsére az a focipályán belül! volt de volt rá kéccáz métere hogy körbeűzze a futót. ott mekkora anyázás volt!!:D

Manyecska. 2017.03.26. 11:01:30

@Kutyahoroszkóp: ja, az a másik vót, tényleg. a fehér volt a fekete! Vajon tudta? :D

Cycmen 2017.03.26. 13:20:41

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: A pitralont is hamisítják?

Valószínű, mert mostanában ihatatlan!

Dikusz 2017.03.26. 13:25:04

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: az szerintem nem soknak kellene eredetiben sem:))

Lady Scarlett 2017.03.26. 13:52:09

@Cycmen: Ne viccelj. Nem ér az a lötty ezret se.

Manyecska. 2017.03.26. 16:04:15

@Cycmen: most szedtem le a lábujjaimról a körömlakkot, egész ütős!!!! :DD tiszta sánel vaze mondtam cigit ne nagyon dobjanak a szemetesbe ..:D

Manyecska. 2017.03.26. 16:06:00

@Cycmen: ...már az acetonos lakklemosó, vágod ugye? @Dikusz: nem akartok írni egy bü.posztot valamiről?

Manyecska. 2017.03.26. 16:18:06

@Dikusz: Hat nap hét éjszaka c. nyálas romantikus előadás kezdődik fél óra múlva a tévékettőn..a másik szerelmem..:D nem a nő, a Ford. most b...sztam bele a Fordba a szülinapi tortámat lekötöttem a biztonsági övvel :DDDD

Manyecska. 2017.03.26. 16:20:50

@Dikusz: jajj olyan cuki volt a kislány megkérdezte a számgyertyákra a 2-es meg a 4-es 24-e?? :D mondom nézzen rám magamnak lesz kivételesen én veszem mer nem érnek rám :D
:))

Cycmen 2017.03.26. 17:06:54

@Manyecs:...már az acetonos lakklemosó, vágod ugye?

Ja vótam nős néhányszor.

Cycmen 2017.03.26. 17:11:43

@Manyecs:A 2 + a 4 nem az évek, hanem hogy 2.4-es térhatású Manyecska! :DDDDD
Boldog szülinapot!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.26. 18:05:34

@Kutyahoroszkóp: "nem mintha még nem lennénk itt mindig."

Nem, vagyunk. :(

Vászka (néha benéz)
Batgirl
Népszvazás
Vénszivar (néha benéz)
Törökk
Sznaccs (néha benéz)
Sztálin
Helimeli
És még sokan mások...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.26. 18:11:40

@Biriksz_Krokiksz!: "veszélyes hulladékként volt a tv lomtalanítása"

Kiraktam egy posztittel, hogy "működik". 10 perc múlva nem volt ott.

Ha nem vitték volna el, akkor a cseritinek adtam volna.

Ha megdöglött, akkor meg lomtalanítás napján nekünk it a Marczibányi térre kell levinni a műszaki cikkeket, autógumit, olajat.

De egész évben átveszik a műszaki hulladékot a Kékfestő utcánál Óbudán, azt hallottam, a Böszörményi útnál is, de ott még nem voltam.

Túl sok benzint ne puffogtass el, egy mikórért nem érdemes átpöfögni a városon, akkor suvaszd bele a kukába. De esély van rá, hogy a lomizók elviszik hibásan is, a vasért. Filccel írd rá, hogy rossz, vagy a hibáját.

2017.03.26. 19:13:40

Biztos eredeti :-))) Atyaeg! Parfum netrol!!! Nap vicce :-)))))

élhetetlen 2017.03.26. 19:15:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Te egy jó ember lehetsz. Mikor felhívott egy fehérvári iskolatársam, hogy jön Pestre, és szívesen találkozna velem, és egy másik iskolatárssal, persze, mi is igent mondtunk. Aztán, mikor megjelent a találkozó ponton, és széles mosollyal invitált bennünket a bérelt terembe, ahol bemutatná az új vállalkozását (MLM), akkor én elküldtem a jó anyukájába, és azóta sem bocsátottam meg neki, hogy visszaélt a bizalmammal.

Cycmen 2017.03.26. 19:26:19

Néhány napja azzal szórakoztam itt, hogy "férfi vagyok, de nőnek képzelem magam, viszont leszbikus vagyok és csak nőkkel csinálom" , erre tessék!
index.hu/kultur/media/2017/03/26/eddie_izzard_interju_standup_budapest_force_majeure/

MOST KÉRJEK JOGDÍJAT? Bár ahogy olvasom, ez a barom komolyan képzeli!

élhetetlen 2017.03.26. 19:30:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Van, amikor van értelme a facebooknak. Nem rakok fel dolgokat, csak arra használom, hogy három HP-t, (nem nyomtató), azért követhessek, hogy mi van velük. Az egyik Ausztráliában, a másik Angliában, a harmadik mobil, eddig Angliában, most megy a Himalájára, és levelet legfeljebb félévente kapnék, vagy az anyjuktól valami infót, mert nem a saját gyerekeim. Így látom őket, és ha valamelyik hülyeségre készül, még tudok írni neki.

Cycmen 2017.03.26. 19:32:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ja, mondd már meg hogy a régi de átnevezett arcok kik, zerot, terézt mancit meg téged ösmerlek.

2017.03.26. 19:39:44

szép munka, nem volt egy hossz életű lehúzás.
Creation Date: 2017-03-02T04:00:00Z

amúgy aki ilyen whois protect meg whois shield szarok mögé bújva regisztrál domaint az egyenes ember nem lehet; korrekt szolgáltatást nem nyújthat; eredeti, megbízható terméket nem árulhat.

élhetetlen 2017.03.26. 19:49:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „Egész biztos, hogy eredeti cuccot árulnak. Ha meg nem, 14 napon belül visszaadják a pénzed. Hüle vagy, ha ilyen tuti üzletet kihagysz.”. Ez is kétesélyes. Vagy lopott az áru, vagy selejt. Börner V-vágó interneten ezer forintért (Sajnos Magyarországon már nem forgalmazzák, Londonból 15 eft volt). Megvettem. Ha lopott lett volna, jó, de selejt volt, de mázlimra a három betét közül az volt a selejt, amire nem sok szükségem van. Hogy értsd, két sárgarépát fel tudok szeletelni, de egy tököt szálakra metszeni nem, és az a betét jó volt. Egy ezres kockázatot megért.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.26. 20:58:07

@Tshu-hash: Lopott: Jó minőségű, de olcsóért adják. Elképzelhető, de nem valószínű, túl sokat nem lehet ellopni. És nehéz hozzájutni. 1%

selejt: Elképzelhető, hogy slejtet is gyártanak, de nem sokat, és azt megsemmistik. 0%

Hamisítvány, olcsó előállítani, nem túl jó minőségű, vagy éppen szar. De korlátlanul lehet előállítani, és könnyű hozzájutni. 99%

Cycmen 2017.03.26. 21:12:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: selejt: Elképzelhető, hogy slejtet is gyártanak, de nem sokat, és azt megsemmistik. 0%

Ha nem nagyon selejt akkor eladják.www.youtube.com/watch?v=Hnj9Gkl47CE

Dikusz 2017.03.26. 21:53:19

@élhetetlen: valamiért az az érzésem, hogy nem nézted meg a volt iskolatársad bemutatóját a vállalkozásáról...

élhetetlen 2017.03.26. 22:04:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ezen kár vitatkozni, más esetekkel találkoztunk. A hamisítvány általában tök úgy néz ki, mint az eredeti, csak nem az a minőség. Az, ahol a három betétből egy nem megy be a helyére, az nem hamisítvány, hanem selejt. A selejt. Anno az Arany János utcában volt egy legálisan működő bolt (úriasszonyok boltjának hívtuk), ahol fillérekért lehetett selejt ruhát venni, ugyanis nem minden ruha volt hibás, csak, ha a meó talált megfelelő darabszámú hibás terméket a sorozatban, akkor az egész jött ide, nem semmisítették meg. Tökéletes darabok is voltak, csak a vevőre bízták, hogy válogassa át a készletet. Lopott áru kevesebb van, de van az is. Más témában, a törött táblás csokit sem semmisítették meg, azt is lehetett celofánban, kilóra kapni. De mindegy.

élhetetlen 2017.03.26. 22:11:16

@Dikusz: Így van, nem néztem meg. Ha elmondja, hogy miről van szó, akkor meggondolom, hogy érdekel-e. De ez, hogy régen láttuk egymást, és most Pestre jön, jó lenne találkozni, és utána ez, hát ezt nem kérem.

Dikusz 2017.03.26. 22:26:07

@élhetetlen: ha ilyen barátai/osztálytársai vannak az embernek, már nincs is szüksége ellenségre.

2001-2013 között dolgoztam azon a környéken, a Sas (Guszev) utcában, amennyiben az V.kerületi Arany János utcára gondolsz. Merrefelé volt ott ilyen üzlet?

élhetetlen 2017.03.26. 22:50:10

@Dikusz: Ha nem számoltam el magam, akkor 1983 és 88 között dolgoztam az EÜ min informatikáján, tehát még az „átkosban”. Ha a metro felől mentél a Duna fele, az első blokkban volt, jobb oldalon, az első sarok előtt. Valószínű, hogy már nem találkozhattál vele. De akkor tök jó volt, aki abból az irányból jött, az benézett, aztán jött a riadólánc, hogy selyemblúz 150-ért, farmer ruha 200-ért. és aztán kiugrottunk, ha érdekelt a napi ajánlat.

igazi hős 2017.03.26. 23:03:45

@beszoptuk: "a Nyugati aluljáróból" Ne dőlj be a pozitív diszkriminációs imidzsnek: ők is hamis szart árulnak, csak nekik elhiszed, hogy eredeti, "hiszen lopott".

igazi hős 2017.03.26. 23:08:50

@Cycmen: B+, leesek a székről :-)))))))))))

Taxomükke (UK) 2017.03.26. 23:12:18

@Tshu-hash: Ami nem kinai, az hamisitvany, mint az koztudott.

Nevoeiro66 2017.03.27. 00:34:16

@Kutyahoroszkóp: Fogadok, hogy te meg egy büdös pesti tahó vagy. :)

Gyúrótermi BUNKÓ 2017.03.27. 01:06:50

"TISZTELT ELMEBETEG
Sajnos az ön nevén nem látok megrendelést így levele számomra tárgytalan"

Szerintem teljessen korrekt, mi nem szoktunk ilyen udvariassak lenni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.27. 02:40:02

@élhetetlen: A kabátnagy nagy része alapanyag, gyárt's, egy kisebb része haszon.

A parfüm 10%-a alapanyag é gyártás, 90% brand. Ha selejtet esetleg gyártanak is, nem fogják a saját márkájukat lerontani azzal, hogy selejtet árulnak olcsón. Bár el nem tudom kpzelni, hogy lehet selejt parfümöt készteni. Kihagyják az egyik alakotóelemet?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.27. 07:10:07

Hmmm... van egy kevés kapcsolatom a kémiával.
Elmondanám, hogy az illatanyagok közül igen sok heteroaromás. Ezeket elő lehet állítani mesterségesen is, ami sokkal olcsóbb mint a természetes anyagokból kivont. Azonban a szerveskémiai reakciók sok esetben melléktermékeket is termelnek, amelyek lehetnek rákkeltőek. Ha nincs megfelelően megtisztítva akkor egy rákkeltő cuccot ken a megrendelő magára. Egy márkás cég parfümjei tuti be vannak vizsgálva, különben a konkurencia azonnal felnyomná őket. Amit az interneten rendelsz, az lehet maga a rákhoz vezető út.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.27. 07:15:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " Kihagyják az egyik alakotóelemet?" - Nem, csak mondjuk nem vonják ki a káros melléktermékeket a gyártásnál, vagy nem megfelelő tisztaságút használnak fel.

"Természetes eszenciák, illóolajok
A növényi vagy állati eredetű illóolajokat gőzdesztillációval, macerációval, enfleurage-al, extrakcióval vagy préseléssel nyerik ki. Ezeket a számunkra érdekes módszereket később részletesen ismertetni fogjuk. Az illóolajokon kívül természetes eredetű koncentrátumokat, gyantákat és „fragrance”-t, azaz koncentrált illóolajat is használnak a parfümök készítése során.

Virágok: pelargonium-félék (geránium), jácint, jázmin (egy tonna virág ad egy kilogramm „fragrance”-t), levendula (ez a parfümkészítésben leggyakrabban használt illóolaj), gyöngyvirág, mimóza, keserűnaracs virága, illatvirág (illatos osmanthus), rózsa, tubarózsa (mely egyike a legdrágább parfüm alapanyagoknak), ibolya és ylang-ylang.
Gyümölcsök: bergamott, grapefruit, zöldcitrom (lime), narancs, keserűnaracs, citrom, szilva, málna, eper, zöld alma, őszibarack, kókusz és fekete ribizli.
Fűszerek: ánizs, fahéj, gyömbér, kardamom, koriander, szerecsendió, szegfűszeg és szegfűbors, rozmaring és vanília.
A parfümök kéreg és gyanta összetevői: sziámi benzoefa, al-lami (füstölőkben használt gyanta), mirha, mastix (a mastix-pisztácia fa gyantája), guajak, copaiba, tömjén, opopanax, peru balzsam olaj, rózsafa, szantálfa, storax, tolu balzsam, cédrus, boróka fa
Levelek, füvek, mohák, bogyók, gyökerek: citronella, tölgyfazúzmó (a bőrrel és a meleggel érintkezve illatreakciót ad), galbánum, írisz gyökér, babér, muskotály zsálya, pacsuli, petitgrain (a keserűnaracs leveléből, gallyából és éretlen terméséből nyert illóolaj), dohány levél, tonkabab illóolaj (férfi parfümök és füstös illatok összetevője), illatos ibolya, vetiver, borókabogyó, ciprus
Állati szekrétumok (az állatok leölését követően azok mirigyéből ill. az ámbra esetében a beteg gyomorból vonják ki, a szekrétum után zárójelben annak az állatnak a neve található, amelyikből kivonják): ámbra (ámbráscet), pézsma vagy más néven mósusz (hód), cibet (cibetmacska)
Gourmand-jegyek: csokoládé, karamell, cukor, méz, édes tej, mandula
Szintetikusan előállított illatok
A legtöbb illatanyagot manapság szintetikusan állítják elő. Így ugyan olcsón és nagy mennyiségben előállíthatóak és az eredetivel megtévesztően hasonló illatuk van, azonban csak a fő illatot hordozzák, a természetes illatok finomsága, összetettsége nélkül.
Ezek az anyagok részben a valódi illóolajokban is megtalálhatók és allergénként deklarálták őket.

aldehidek, kumarin, vanilin, maltol (intenzív, édes, karamellás-gyümölcsös illat), mósusz keton és mósusz xylol (melyek az eredeti állati eredetű anyaggal ellentétben bőrirritációt okoznak, ezért csak olyan parfümökben használható, melyet nem közvetlenül a bőrön használunk), fenolok, alfa- és béta- jonon, linalool, linalylacetát, citral, citronellol, damascon, eper-keton, farnesol, hexylacetát."

A parfümök összetevőinek a parfümös üvegen történő megnevezési módját az ún. INCI-rendszer szabályozza. - NA AZT ÉRDEMES ELOLVASNI!!!!!

Manyecska. 2017.03.27. 08:09:00

..de ez eau de toalett, nem parfüm..:)

Manyecska. 2017.03.27. 08:32:58

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: tehén. Reggel bekentem a lábam lábbalzsammal kutya tüsszögőrohamot kapott a krémtől /a krémtől, ismétlem../

Manyecska. 2017.03.27. 08:38:39

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: az én CocoCsanelem is eau de toilette... .olyan mint a jó pálasz,kb. 30 % /ázalék/ami hasznos benne, tökmás érlelés a kettő :P

Manyecska. 2017.03.27. 08:41:56

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: tehát nem én írtam a poszt ..:D szerintem ez nem lehet parfüm, ennyiért pláne, nemsoká nagyi leszek nincs időm ilyenekre hogy rendelgessek a netrűl, ráadásul a 24.szülinapomon nem is óhajtok foglalkozni ilyenekkel ..:D

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.03.27. 08:44:28

@Manyecs: jaaj, aszittem, hogy az ő dü tojlett az a domesztosz...

Dikusz 2017.03.27. 08:45:52

@Manyecs: lenyalta a krémet a bokádról? Máskor ne azt adj neki reggelire:)
El tudom képzelni, ahogy pattog a kutyi a szőnyegen:)

igazi hős 2017.03.27. 09:01:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Gyanús vagy, nekem, mit szakértesz itt. Bolsi-e vagy?
Pont ezen a blogon írod, hogy a hetero romák felköltik a homárt?

konrada 2017.03.27. 09:12:47

Nem értem a kedves beírót.
Mert addíg teljesen normális, amíg tisztázza magában, hogy a hírdetés kamu átverős.
De amikor erről azt akarja meggyőzni, aki feladta???
...hát tényleg elmezavaros...;)

Galicius 2017.03.27. 10:24:23

Ezt a Rezsiszilárd üzemelteti?

wazzu 2017.03.27. 12:11:21

Mi a frász ez? Cégnév? Termékek? Ilyesmi?? Vicc. A face-en egy korrekt bagázzsal találkoztam az pedig az olcsoparfumok . Mondjuk ott kár kiakadni, hogy nem eredeti, mindenki tudja, de legalább jó. Meglepő módon, kétezerért :D A többi gyöngszem a török hamis cucc, amivel minden tele van... Na azok a leg*rabbak. A kedvencem meg a szintén 2e körüli árfekvésben lévő "noname" parfümök, amiket kiváló termékként a plázákban veheted meg, ajándék +1 termékkel most csak akciósan 20e helyett csupán 10, najó, 8 ezerért! :)))

OmegaMale 2017.03.27. 12:36:12

Cím: 89 New Bond Street, London

Székhely hosting-nek (cégtemető?) tűnik.

beta.companieshouse.gov.uk/company/OC391498

El vannak maradva némi papírmunkával. Náluk az ügyfél az első!

XDDDDDDD

ergerberger 2017.03.27. 12:52:26

"és mivel nő vagyok, rögtön meg is néztem..."
.
Nagyon ügyesen vagy nőőő, büszke lehetsz magadra, hogy jól játszod el a nőőőt!
Ha nem kattintasz azonnal egy fosos hamisparfüm-reklámra, le fog esni a csöcsöd és szőrös tökeid nőnek!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.27. 14:59:23

@igazi hős: :-)) Jót röhögtem. Ja, szakértek, vagyis ballib vok. A heteromák már csak hab a tortán. :-))

takacs 2017.03.27. 15:30:03

Az Invitel is azt csinálja, hogy az FB oldaláról törli a negatív kommenteket, és letiltja azokat a hozzászólókat, akik kritizálják azt a szemét céget. Hogy rohadnának meg... Az is megérne egy posztot, hogy csökkentették a csatornaszámot, de felmondani nem lehet kötbér nélkül, a havidíj pedig ugyanannyi. A médiahatóság szerint ez rendben van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.27. 15:45:47

@takacs: "csökkentették a csatornaszámot, de felmondani nem lehet kötbér nélkül"

14 napon belül lemondhatod.

Ballib cenzorok réme 01 2017.03.27. 16:00:06

index.hu/gazdasag/2017/03/27/megegyezett_a_heineken_a_csiki_sorrel/
A felek megegyeztek abban, hogy a Ciuc és a Csíki Sör márkanevek egymás mellett békében meg fognak férni a piacon. A megegyezés része, hogy minden peres ügyet a felek egymás ellen megszüntetnek.

----

Győzelem ez a multik ellen, ahol a magyarok ellen a klföldi multi összefogott a külföldi bírósággal !
Győzelem a magyaroknak.
Végre megmutattuk, hogy nem nyelünk le bármit.

A ballib bérrettegők persze a multi oldalán foglaltak állsát a mygarok ellenében.
Ismerjük őket.

De mi győztünk !
Magyarok !

takacs 2017.03.28. 08:11:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: az Invitel szerint nem, amikor megpróbáltam, elhajtottak. Írtam az NMHH-nak panaszt, szerintük is rendben van. A Vajna csatornákra cserélték a normális műsorokat (pl Eurosport helyett Izaura Tv) és ki is vettek két csatornát amúgy!
süti beállítások módosítása