Tékozló Homár

Citibank-árvák erstés kalandjai 3.

2017.03.28. 11:29 | Homár Hilda | komment

 

Minden váltás nehéz, ráadásul idővel az emlékek megszépülnek, úgyhogy be is linkeljük ide gyorsan a Citibankos Homár-posztokat, de azért levélírónkat tényleg jól megforgatta új bankja.

Kedves Homár és Homár Olvasók!

A Citi-Erste váltás áldozataként ragadok billentyűzetet, és reménykedem, ha kiírom magamból, az Erste nevének hallatán nem fog az egekbe szökni a vérnyomásom.

A történet hosszú, de cserébe izgalmas - illetve én izgulok, mi a bánatot fognak még elcseszni, mielőtt végleg megszabadulok tőlük.

Kezdjük ott, hogy gyanútlan Citi ügyfélként tengettem a napjaimat, költöttem a pénzt a betéti- és a hitelszámlámról, és gyűjtögettem némi forintocskát megtakarítási számlákon.
Szám szerint kettőn, mert volt valami húzása anno a Citinek, hogy bizonyos összeghatárig barátságos kamattal lehetett takarékoskodni. Az összehatár feletti összeget meg kevésbé barátságos kamattal tároltam egy másik megtakarítási számlán. Aztán a barátságos kamat megszűnt, a számlát meghagytam, meg valami éhenhaláshoz elegendő összeget rajta. Mindezt természetesen on-line variáltam össze. Kényelmes és antiszociális ember vagyok, nem fétisem bankfiókokban múlatni a drága időmet.

Aztán jött a váltás híre. Picit összeszorult a gyomrom, mert anno 6 éve pont az Erstétől menekültem dühömben a Citihez (sűrű anyázások közepette). De reménykedtem, hogy azóta sok víz lefolyt a Dunán, év bankja, meg miegyebek...

A Citi-Erste átállás előtt egy tonna levelet kaptam. Biztos volt benne hasznos infó is, de amikor már az ötödiket nyitod, valahogy elveszted az érdeklődésed.
Hát nem is olvastad el aprólékosan mindet.
Hát meg is szívtam mindet.

Nézzük részletesen:

Kihívás Nr 1
A hitelkártyámra szorgos hangya módjára gyűjtögettem a Citi-forint visszatérítéseket, hogy zsíros kajákra vásárolhassam el őket valamelyik lidliben. Január végén - az átállás előtt kb egy hónappal - bevillant, hogy vajon mi a helyzet a forintpontjaimmal. Irány a netbank. Ahol szembesültem azzal, hogy ja épp tegnapig lehetett beváltani a Citi-forintokat, innentől el a kezekkel, majd átteszik forintokat a Citi-life hitelkártyámról az új Wizzair hitelkártyámra ?!
Akkor felhívtam a telebankot, mégis hogy lett nekem Wizzair hitelkártyám, ahol az összegyűlt pontokért csak és kizárólag repjegyet lehet vásárolni. A biodroid azt mondta, a költéseim alapján állították be nekem ezt a hitelkártyatípust.
Itt öntötte el az agyamat először a vörös köd.
Ezt mégis ki a rák állapította meg? És miből? Én még a büdös életben nem vettem repjegyet, nem hogy hitelkártyával, sehogyse. Utálok repülni, max akkor teszem, ha a munkáltatóm rákényszerít. De akkor meg ő fizeti.
Ok, az én hibám, hogy nem eszméltem előbb, hogy az Erste egy Wizzairrel akar meglepni, valamelyik szerelmeslevélben utólag rábukkantam, de az az ő kreténségük, hogy ezt állították be nekem. Mondtam az ügyintézőnek, hogy villámgyorsan cseréljék egy normális kártyára, ami a Citi-life-ra hasonlít, amint a beszélgetésünkből kiderült, hogy van ilyenük is. No comment. Szóval lesz egy Erste Max-om. Szuper.
Amíg pedig a helyes kártyát megkapom, nyugodtan használjam a Wizzairt.
Oké.

Kihívás Nr 2
Éppen külföldön időzöm a munkáltatóm kényszerítésére, amikor is a hónap közepén kapok egy sms-t az Erste Banktól, miszerint a kb félmillió forintos hitelkártya tartozásom beszedése fedezet híján nem teljesült. Vadul pillázok, Európa másik felén, az egész napos meeting közepén: a fordulónapom a hó eleje, az előző havi egyenleget kifizettem, mégis mit akarnak? Nem kicsit vagyok ideges. Végre végzek a megbeszélésen, külföldön netem inkább nincs, hívom a telebankot. 19 percen keresztül hallgatom, hogy minden ügyintézőjük foglalt, és a várakozási idő több, mint 2 perc, ezért ha jót akarok magamnak, nyomuljak inkább a netbankon keresztül. Ja, ha lenne netem. De nincs. Mert külföldön vagyok. A 20. percben inkább leteszem, mielőtt a gatyám is rámegy a roamingra...
Egy álmatlan éjszaka, másnap újabb maratoni meeting, késő repülőgép után végre újra hazai földön, remegő kezekkel hívom ismét a telebankot.
Ahol is mucika csicsergő hangon újságolja, hogy technikai hiba miatt mentek ki ezek az sms-ek, nem kell foglalkozni vele.
Marhák. Nem lehetett volna küldeni egy másik sms-t, amikor rájöttek, hogy valamit elbarmoltak, hogy a kedves ügyfeleket ne törje ki a frász? És ha véletlenül van elég fedezet a számlámon, akkor bevasalják rajtam tévedésből azt a félmillát?!

Kihívás Nr 3
Egy szép napon flash-em van, és kitalálom, nincsen szükségem a második megtakarítási számlára, megszüntetném. Átteszem az éhenhaláshoz elegendő összeget a másik megtakarításira.
Aztán próbálom megszüntetni. Hegesztgetem jobbról-balról a neten, nem megy. Hívom a telebankot.
Hát számlát se telefonon, se neten keresztül nem lehet megszüntetni.
Mondom jó, de hát neten nyitottam. Igaz, hogy a Citinél.
Ja, hát ez kérem az Erste Bank. Ja, köszi, sokkal jobb. Üdvözlök mindenkit az Erste Bank XXI. századában.
Persze befáradhatok egy bankfiókba, ahol lezárják nekem. Hát nem fantasztikus? Ja, nem.
Itt jegyezném meg, hogy a fiókok nyitvatartási ideje összecseng a munkaidőmmel. Így azért nehéz. A fizetésemet tartom a bankszámlámon, amit munkával munkaidőben keresek meg. Szóval munkaidőben a munkahelyemen dolgozom.
Jó, ez így erős.
Szóval munkaidőben a munkahelyemen tartózkodom. Vagy szabit kéne kivennem?

Kihívás Nr 4
Telnek a napok az Erstével, a korábban kért - az Erste hülyeségéből fakadó - Wizzair-Max kártyacseréről megkapom az értesítést, hogy akkor adott dátummal indul a buli, a Wizzair-t zárják, és hamarosan küdik Max-ot.
Eddig jó. Aztán jön az sms, hogy Wizzair halott, de mivel Max még nem tűnt fel a horizonton, újra a telebank bűvkörébe lépek.
Mondom az ügyintézőnek, hogy én most hitelkártya nélkül vagyok, Wizzair letiltva, Max sehol, én meg 2 nap múlva külföldre utazom, ahol durva árú szállást kéne fizetnem valami hitelkártyaszerűvel.
Jön a sablonszöveg, amit már tudok, hogy a Wizzair már nem működik, letiltották a kártyacsere miatt.
Maxot pedig hamarosan elkezdik gyártani?! Ja, ezt eddig nem mondták.
Hogy csere közben hitelkártya nélkül vagyok, evidens. De hogy ez több nap, az nem.
Mondom az ügyintézőnek, hogy akkor ezt most szépen vissza kéne csinálni, élesszék újra Wizzair-t, mert nekem két nap múlva hitel kell.
Hát azt nem lehet. De ha bajom van vele, nyújtsak be panaszt.
Miért, azzal tudok majd a szállodában fizetni?!
Mindegy, a panaszt megtettem, nehogy ezen múljon már. Egyúttal jeleztem, hogy Maxot mostmár ne is küldjék, nem kell, ne a bank mondja már meg nekem, mikor használhatom a pénzét, ha hitelkártyám van. Tartsák meg maguknak.
Szóval szüntessük meg a hitelkártyát, a hitelszámlát, a gyűjtögetett "pontforintokat" meg írjuk jóvá a betéti számlámom. A telebank droid leokézza, bekerül a panaszba. Aminek az adminisztrációs számát ugyan lediktálja, de mivel jelzem, hogy épp vezetek, és a kormányba mégsem karcolhatom bele, megnyugtat, hogy az ügyféladataim között visszakereshető lesz majd a panaszom azonosító száma.
Klassz.
Telefonbeszélgetés vége.

Kihívás Nr 5-6-7
Rászánom magamat, és bemegyek a bankfiókba - szerencsére a Mammutban szombaton is nyitva. Két ügyfél, két ügyintéző, amúgy kong az ürességtől, röpke 12 perc múlva sorra is kerülök.
Mondom, hogy szüntetném az egyik betéti számlámat. A nullásat. Természetesen, megoldható. Huh, köszi, megnyugodtam.
Mondja az ügyintéző, hogy akkor ő most készít egy kalkulációt. Csak hogy tisztázzuk, ő most készít egy kalkulációt, a nullás számlámhoz. És utána le tudja zárni.
És bxmeg, tényleg generál egy nyomtatott oldalt, amin minden rublikában van egy nulla. Úrinő vagyok, nem röhögök hangosan, és nem kezdek el vonyítani, hogy marhák, a fák meg a környezet. A következő papír már a megszüntetésről szól.

A banki látogatásom következő felvonásában jelzem, hogy nem tartanék igényt a havi bankszámlakivonataim postai kiküldésére.
Itt jegyezném meg, hogy a marketingduma szerint az Erste a Citihez hasonló, vagy annál jobb feltételeket biztosítva veszi át a Citi ügyfeleit. Ha. Ha. Ha. ...
Szóval mondom a jóindulatú fiatalembernek, hogy nem is értem, mi a bánatnak küldözgetik a 4 számlám (betéti, hitel, megtakarítási 1 + 2) többoldalas kivonatait papíron?! Ki kérte? A citinél minden online volt. Honnan vették az ötletet? A fák, meg a környezet, ... de ha ezeket mind le is szarjuk, magasról, a postai díjak akkor is számítanak, nem?!
Ebben egyetértünk, sűrű elnézések közepette kiveszi a nyüves pipákat a postai kiküldés mellől a rencerben. Kösssssz, a fák nevében is.

Az utolsó felvonás a legszebb, és itt döntöttem el, nem hogy hitelkártyám, de semmilyen kártyám és számlám nem lesz az Ersténél.
Mondom, hogy van ez a hitelkártya megszüntetésem panasszal fűszerezve.
- Azonosítószáma?
- Nem tudom, de a telebankos kisasszony szerint ez visszakereshető az anyagomban.
- Tényleg? ...
- Jó, nem gond, kezdjük előről. A hitelkártyámat akarom megszüntetni. Úgy értettem, hogy nullás egyenleg kell hozzá, az megvan. Vezessük át a csoportos beszedési megbízásokat a betéti számlámra, aztán zárjuk le a hitelszámlát.

Innentől átmentünk valami szürreálisba, ami azt hiszem, minden épeszű embernél kiveri a biztosítékot.

Ha a csoportos beszedési megbízások átvezetését a bankfiókban kérem, azt papíron adminisztrálják. Ahelyett, hogy átírna az ügyintéző 3x8 számot a rendszerben, inkább kitölt egy papírt, 9989274752 rublikával a megszüntetésről a régi számlán, aztán egy másik papírt újabb 4948557548395 rublikával az új csoportos beszedési megbízásról az új terhelendő számlára.
Az 5 csoportos beszedési megbízásom 5x ennyi papírt eredményez. Tehát minden megbízás szorozva 2-vel, mert először megszüntetünk, aztán újat indítunk.
Mindegyikről. Egyesével.
Kb 1 órába telt. Az 1 óra leforgása alatt az ügyintéző kb 5-ször mondta el, hogy netbankon keresztül, ha én csinálnám, egyszerűbb és gyorsabb lenne.
Mégis ember, én erre mit lépjek?! Menjek haza, otthon a gép előtt pötyögjem végig a netbankban a számlacserét a megbízásokhoz, aztán jöjjek vissza a bankfiókba lezárni a hitelkártya-számlát?

Az Erste rendkívül következetes.
Számlamegszüntetést csak bankfiókban tesz lehetővé. De ha már ott vagy a bankfiókban, mást ne nagyon akarj elintézni, mert papírözönnel, és időrablással büntet.
Mindegy, az ügyintéző szorgalmasan körmölt, én addig kiolvastam az Index aktuális híreit... Aztán a Díványt... Aztán a Velvetet....
Aztán végre kész lett. Minden kézzel kitöltött rohadt oldal. Két példányban.

Ugrunk a következő szintre. Megszüntetés. Igenám, de nem nullás a hitelkártya egyenlegem. Tisztázzuk, hogy amit én a netbankban látok, az nem a valóság. Még vannak rajta zárolt láthatatlan tételek. OK, azokat is befizetem.
Az csak hab a tortán, hogy a befizetéshez át kell fáradni a másik ablakhoz.
Végülis nem baj, ha egy óra ücsörgés után, amíg a csoportos beszedési megbízások átírására vártam - kicsit átmozgatom magam.
Megyek az ablakhoz, veszem elő a bankkártyámat.
Ja, hogy kártyás fizetés lesz? Ahhoz nem kellett volna átjönnöm ide, megtehettem volna ugyanott.
Megyek vissza a kedvenc ügyintézőmhöz.
Ja, ő nem gondolta, hogy kártyával fogom befizetni a hitelkártya tartozást. Azt a tartozást, amiről nem is tudok. Csak úgy véletlenül szokott lenni nálam 128,345 Ft készpénzben. Miért is ne!? Mindenki ennyi kp-vel szokott császkálni.
Ja, nem.

Mindegy, lekártyázom, mostmár minden univerzumban és idősíkon nullás a hitelkártya-számlám.
Akkor szüntethetjük.
Most szó szerinti idézet következik:
- Bocsánat, nem tudom megszüntetni, mert nem tudom kipipálni a kockát a megszüntetés mellett.
- Akkor keressünk egy háromszöget???

A megfejtés kulcsa, hogy nincsen aktív hitelkártya a hitelszámlához. Ennek hiányában nem lehet megszüntetni.
És ki tehet róla? A régit letiltották - innen indult a balhé - az újat még nem kaptam meg, így ha megfeszülök sem tudom aktiválni.
Így az elmúlt 1 órám az ördögé.
Feleslegesen ültem végig a csoportos beszedési megbízások átírását.
Feleslegesen fizettem ki a hitelkártya egyenlegemet.

Épp egy kicsit voltam csak ideges.
Arra, hogy mivel túlléptem az egy órás vizitidőt, és a parkolásért 800 Ft-ot fizettem, már csak legyintettem.

Így telt az első 1 hónapom az Erstével.
Most számlavezető bankot keresek, minden ajánlást szívesen fogadok.

Köszönettel,
Egy leendő ex-Erstés ügyfél

Ui: ma reggel csoportos beszedési megbízással leemelték a hitelkártya-számlámról a közös költséget... Aminek a csoportos beszedési megbízását három napja 1 óra kemény melóval ELVILEG a betéti számlámra módosítottam
Így újra van tartozás a hitelszámlámon
Vajon mikor lesz vége(m)?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycmen 2017.03.28. 14:06:45

@Terézágyú: Csodálkozik a pószter, hogy az új rendszerre való átállás nem zökkenőmentes...

A régi asszony keresztnevén szólítja az újat dugás közben?

Terézágyú 2017.03.28. 14:10:51

@szelidorzo:

De hozzám esztergom is messze van :)

És mennyi havi fizetést kell jóváírni ehhez?

Terézágyú 2017.03.28. 14:12:41

@Cycmen:
"A régi asszony keresztnevén szólítja az újat dugás közben? "

Nagyon be vagy sózva :)

Egyébként a régi asszony nevezi az újat a keresztnevén ...?

The Good Boy ! 2017.03.28. 14:12:56

Valamikor a távoli galaxisok időeltolódással teletűzdelt világában, mint westel900 juzer, belerántottak egy jó kis szitibankos hitelkártyába, mert az nekem jó lesz. Fiatal voltam és naiv, a homár még vagy nem volt, vagy én nem tudtam róla, vagy internet sem volt. Aztán rájöttem, ha van hitelkártyám, akkor lesz hitelem is. ha ezt látva emelik a hitelkeretemet, akkor emelkedik a hitelem is (ugye, mint írtam fentebb, fiatal voltam és naiv). Aztán egy napon úgy döntöttem, elég a nyakkendős kizsákmányolásból, megszüntetem a szitis hitelkártyát (amit postán kaptam, semmit sem téve érte - na jó, amikor megkaptam, felhívtam az ügyfélszolgi mucikát, hogy jött egy plasztik, megtartom. kb. ennyi. +anyja neve, kutya születési neve, életkora és máris modern, hitelkártyás emberke lehettem). Miután kiderült, hogy a megszüntetéshez nem elég mucikával felidézni a régi megkopott telefonos emlékeket, még úgysem, hogy a poszterhez hasonlóan lenulláztam a hitellel sújtott számlámat, bementem a legközelebbi sziti bankfiókba, és letettem az ügyintéző asztalára a kártyát, hogy jöttem megszüntetni, csá. Mondták, hogy ez nem így működik: van egy telefon a falra szerelve az ügyféltérben, onnan hívjam fel az xxxx mellék számot, és akkor kezdeményezzem a lemondást. Őszinte leszek, miután még fiatal voltam, de már annyira nem naiv, először körbenéztem, hogy hol a kandikamera, meg hol a stáb, de semmi ilyen. Így telefonáltam a szitibankból a másik szitibankba, lemondani a szitibankos számlát. Miután ezzel majdnem végeztem, mondja a telefonos emberke, hogy még van xxxxx ft tartozásom, ami miatt nem tud lezárni (a szerintem nullás egyenlegemmel). Fizessem be a bankfiókban a xxxxx összeget, aztán hívjam fel őket ismét, és ha a rendszerben látják a befizetésemet, akkor tudja megszüntetni. Komolyan én azóta hiszek a mesékben, azt gondolom, ilyen nincsvagy ha van az csak ott lehet. befizetés után leöltem sorstársaim közé és kb. fél órát vártam, hogy ugyan már szóljanak, hogy megszűnt a kapcsolatunk, de csak nem akart oda a telefon másik oldalára érni a befizetett pénzemről a jó hír. Végül abban maradtam a kb. 3. fali telefonos társalgás után, hogy szépen menjek haza, majd visszahívnak, hogyha sikerült törölni. Igaz gyanús volt, hogy cserébe megkértek, ha nem hívnak, keressem őket egy megadott számon. Persze végül nekem kellett hívnom őket, hogy akkor most mi van. Így ért véget a kb. egy éves szitis banki sztorim. azt gondolom, soha többé szitibank, meg a többi sem (BB-nél voltam rövid ideig, az sem szép válás volt. igaz ők csak szpemmeltek hónapokig postán és sms-ben mindenféle kedvező hitel lehetőséggel) Nekem az otépé bevált, jó a netbankjuk, minden működik, nekem még negatívumom nem volt velük, pedig nem egy számlám van. Csak divat itthon szidni őket (na jó, egy-két éve egy homár posztot már generáltam miattuk:D)

Manyecska. 2017.03.28. 14:15:43

@Cycmen: mér, fuzionálnak, hármasban tolják?? :DD

The Good Boy ! 2017.03.28. 14:18:58

@Manyecs: nekem is akkor szokott a legjámborabb ábrázatom lenni, ha véletlenül úgy néz ki késtem valahonnan (megmondom őszintém, nagyon utálok késni, és rettentően nehezen tolerálom, ha más késik az én kontómra). De így kell csinálni, ahogy te írtad (plusz egy kis husi kitol a dekoltázs alól - mármint neked, aki nőciből van összerakva, mert nekem nem igazán adja ki a renccer az előnyöket ez ügyben)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.28. 14:23:07

@The Good Boy !: "Fiatal voltam és naiv"

Azt úgy kell mondani, hogy "fiatal voltam, és kellett a pénz". :))

The Good Boy ! 2017.03.28. 14:28:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem. tényleg nem volt szükségem arra, csak jól hangzott, hogy hitelkártya. mint a filmekben:) Aztán elkezdtem nyújtózkodni, a takaró hosszán túl is, mert van hitelkártya, usákok filmekben is mindig ez van.
Amúgy, most is van hitelkártyám, american express, de ez kimondottan külföldi utak, foglalások, vásárlások miatt, "jövedelemszerző" célból, hiszen, ha okosan használja az ember, meg havi szinten komoly összegeket képes vele vásárolni, amit a záráskor vissza is rak, akkor a megéri. csak nem szabad elcsábulni, mert akkor jön a lavina, meg a spirál, amiből egyszerű user nehezen lép ki.

Manyecska. 2017.03.28. 14:32:01

@The Good Boy !: a Szitiről is jópár poszt volt itt a Homáron!
találtam egy kb másfél hetes keménytojást a női táskámban, köll-e? :P még jó hogy most vettem újat. Táskát. Qrrrrva / @Terézágyú: így nevezi az új assszonyt a régi ..:P/ büdös. :DD

The Good Boy ! 2017.03.28. 14:41:03

@Manyecs: a női táskákat ne hozd elő: asszonypajti a női táskák bűvöletében (is) él, folyamatosan érez vágyat egy újabb beszerzésére (szerintem egy szekrényben csak ezek vannak), csak az a baj, hogy valahogy soha nem képes öt-hat számjegynél kevesebbet tartalmazó árcédulásat a kezébe venni (na jó, külföldön sikerül, ott elég neki a három számjegyes is, persze csak akkor, ha "€" jellel végződik a felsorolás:D)

Kemény tojást meg nem szeretem, azt kihagyom.

Manyecska. 2017.03.28. 14:45:33

@The Good Boy !: óóóóigen táska rulez! meg cipő!!! /nem vagyok Józsi, naugye/ hitelt meg a Szitbanktól!! :P Mondjuk én skót-zsidó vagyok, nálam nem áll a cucc fél napom ment rá most amíg kiürítettem a gardróbot lomtalanítás címszó alatt:) ami nem köll az megy a szegényeknek, porfogónak csak erste-számlákat, kizárólag:P

Cycmen 2017.03.28. 14:47:05

@Terézágyú: Értsed már meg, ne légy terézagyú! :P

Terézágyú 2017.03.28. 14:49:26

@Manyecs:
én meg kizárólag ilyen "lomtalanításból" öltözködöm...

Cycmen 2017.03.28. 14:53:22

@Terézágyú: Nagyon be vagy sózva :)

Ja! Meg romantikus! Tolnálak mint a lopott biciklit!

Terézágyú 2017.03.28. 14:57:41

@Cycmen:
"Ja! Meg romantikus!"

Ezzel a szóval nem sértenélek meg...

Manyecska. 2017.03.28. 14:58:14

@Terézágyú: ...a netet is onnan? :P ilyen tárgyaim /nem olyan!/ vannak inkább mint pl. szaunaöv :D:P a ruhák valahogy összementek mostanában :P@Cycmen: te ő nem pasi??

The Good Boy ! 2017.03.28. 14:59:05

@Manyecs: nálunk két hete, az első tavaszi jellegű napot követően tűnt el asszonypajti a szekrényei birodalmában. ezt 3 dologból tudom biztosan:
1: megkérte, hogy a szobai létrát cipeljem egyik helyről a másikra, ami két dolgot jelent: a./ függönyt mosott, vagy vett - nem ez volt, mert tegnap történt függöny vétel, míg nem volt a látókörömben, b./fontos pakolhatnékja van a szekrényeiben, gardróbban.
2: lett egy csomó szabad helye ruhafronton (átmenetileg) - cserében egy csomó kukászsak tünt fel itt-ott, kitömve (nem jön rám, nagy lett rám) ruhanemükkel
3: feltűnően sok új szatyor, táska tűnt fel az utóbbi időben a házban, közben sok-sok levágott árcédula fordult meg ideig óráig a dohányzóasztalon
+1: tegnap az új függöny mellett vett 10 új vállfát
+2 ma közölte, hogy nincs helye a ruháinak...

Manyecska. 2017.03.28. 14:59:38

@Terézágyú: jóvan csak az van hogy a másik :P párom az én gardróbomat használta az elfekvő készletének :)) na most a 17 éves fiam hálózsákját is megtaláltam sza azért megfontolom ám !!:P

Facelessbook · www.dont.think.so 2017.03.28. 15:03:42

@Cycmen:
Ezert jo, ha a reginek es az ujnak ugyanaz a keresztneve.

Cycmen 2017.03.28. 15:09:19

@Manyecs: te ő nem pasi??

Ne hülyíts!

Cycmen 2017.03.28. 15:12:04

@Tshu-hash: Ezert jo, ha a reginek es az ujnak ugyanaz a keresztneve.

Az nehéz, ezért vannak a hülye becenevek amit senki sem szeret, de biztonságosabb cuncikámnak, vagy bugyikámnak hívni a csajt, mint elbaszni aztán menekülni!

Serivor 2017.03.28. 15:37:40

@The Good Boy!: A nejem maga mellé tette a retiküljét az anyósülésre. Egész úton csipogott az öv bekötésére figyelmeztető jelzés...

Manyecska. 2017.03.28. 15:38:49

@The Good Boy !: ezek karmikus körforgásban vannak!! :D látnád a fürdőszobapolcot HÚÚH:P / Valahogy át kéne kötni a Szitibankra../ ON

Manyecska. 2017.03.28. 15:40:33

@Serivor: :ddddd ő is hord benne ezt-azt..? :D Nálam a könyvtári könyvek is felbukkannak. de a tojás hogy került bele tuti a kisfiam uzsonnája volt én szoktam hasznosítani másnap /mondom hogy skót-zsidó vagyok!:D/

The Good Boy ! 2017.03.28. 16:09:51

@Serivor: húhh ez az:D az én oldalbordám is rendszeresen két számmal nagyobb táskákat cipel magával, mint indokolt lenne, aztán mivel én férfiból vagyok, és nem szeretem, ha nem szabad mindkét kezem, illetve nincs kedvem kibélelt zsebbel, kis táskával bandukolni, és megkérem, hogy a pénztárcámat hagy tegyem bele, előbb jön a kifogás, hogy így is tele van, utána 5 perc után, meg, hogy jaj, leszakad a karom attól a sok sz@rtól, amit pluszba beletettél. És ilyenkor egy kis könnyű pénztárcáról meg max egy nem túl nehéz mobilról beszélünk. De ha a helyet még maximálisan kitölti a "pont ilyet keresek már régóta", aznapi fontos vásárlásokkal, akkor azok mindig légneműek, mert azok sokkal nagyobb súlya nem szokta zavarni, ráadásul azok meg még be is férnek...

The Good Boy ! 2017.03.28. 16:11:09

na térjünk vissza az alapsztorihoz: szitibankot már szabad?

Dikusz 2017.03.28. 16:57:15

@Manyecs: az nem a fél pár zoknid volt (a másfél hetes tükörtojgli) a többnapos túrórudi mellett? :))

Dikusz 2017.03.28. 17:01:09

@The Good Boy !: vegyél neki egy ruhásszekrényt húsvétra :)))

Amikor kivételesen nem akartam vinni magammal táskát, akkor meg azt kaptam meg, hogy mi vagyok én, serpa?

Dikusz 2017.03.28. 17:02:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem az Erstét említetted a múltkor, hogy az szerinted jó bank?

Még mindig nem értem egyébként, hogy mitől rosszabb az OTP a többi banknál.

nagyzee 2017.03.28. 17:30:53

Talan erdemes lett volna megis elolvasni a Citi leveleit...minden szivas megsporolhato lett volna.

The Good Boy ! 2017.03.28. 17:50:34

@Dikusz: az nem megoldás, két okból sem:

1: nincs már több szekrénynek hely a házban.
2: amúgy is, az is csak felületi kezelés lenne, ismerve, hogy mennyire kevés idő és ehhez mérten mennyire sok pénz egy ilyen szekrény minél gyorsabb, 100% közeli feltöltése, kihasználása.
+1: amióta nem fiatal és nem naiv vagyok, azóta már nincs szintibanki hitelkártyám, hogy egy újabb szekrénnyi (jövő tavasszal leselejtezendő) göncöt megfinanszírozzak, miközben Afrikában meg gyerekek százmilliárdjai hallnak meg naponta az éhínség, szegénység, a nem megfelelő higiénés körülmények, meg a kevés, de sokszor fertőzött ivóvíz miatt!
Megjegyzés: nálunk úgy indul a nyaraláshoz a bepakolás, hogy előtte az asszonypajti végignézi az előző évi nyaralás, wellness hétvégék összes fényképét, és csak olyan ruhákat hajlandó betenni, ami nem szerepel a képeken, nehogy egy év távlatából ugyanabba a ruhában kerüljön ki a világhálóra... (mintha bárki is emlékezne az 5 m3-nyi cuki nyári ruhakollekciójának minden darabjára)
Mondom, súlyos (mármint a helyzet)!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.28. 18:24:21

@Dikusz: OTP, CIB szar, Erste, BudapestBank, Unicredit jó.

Azert az Erste a legkevésbé jó. Vagy a legjobb rossz. Volt pár afférunk 1998 óta.

A legszarabb az OTP, a legjobb az Unicredit.

Bendeguz 1001 2017.03.28. 18:46:11

"Urino"... haha, rendkivul unszimpatikus a poszter. Egy igazi idiota.

Bendeguz 1001 2017.03.28. 18:54:28

@piroshangszóró: Nekem is van erste szamlam, igaz nem hasznalom, dea havi dij 500 kemeny magyar forint. Nem tudom honnet vetted az 5000 az alap szamla dijara.

piroshangszóró 2017.03.28. 19:00:06

Igazad van, a számlavezetés "csak" 2500 Ft (Erste Standard Lakossági Bankszámla). Rosszul írtam, a havi összköltségre értettem a 4500-at (átutalások díja, sms díjak, stb.)

2017.03.28. 19:38:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: unicredit párty vok én is. A BBvel óvatosssan, az okés, h most jófélék, de hallottam pletykákat, h migrálni akarják (tán az MKBba bele.)
((bár tesómékok pár hónapja mentek át mkb-ba és szerizik))

Roadster68 2017.03.28. 20:47:31

Szintén CITIs voltam. ott nagyjából jó volt minden.
Aztán jött az Erste, és 5850 Ft kamat, úgy hogy befizettem (kifizettem) mindent a hitelkártya lfordulónapja előtt. Nem tudták megmagyarázni hogy mi az az 5850 Ft kamat, erre kértem egy ollót, összevagdostam kártyáimat és a fejükhöz vágtam. Ennyi a történet. Aztán kifizettem minden tartozásomat, majd 15 nap múlva jött még egy levonás a megszüntetett kártyámra!!
Ma azt is befizettem és SOHA TÖBBET ERSTE. VICC az a bank.

Roadster68 2017.03.28. 20:53:29

@nagyzee:Nehogymár 5 db 3-4 olfalas levelet olvasgassak. A legjobb amit tehettem beszántottam a kártyákat. Azóta nagyjából nyugi van. Soha többet hitelkártya, ráadásul semmi szükségem nem volt rá soha, a költségei pedig éves szintem több mint 16000 Ft (2 kártya+1 társkártya)
Megjegyzem a Citinél összesen nem fizettem az elmúlt 10 évben 6000 Ft kamatot itt meg 5850 Ft a legutolós hónap amit meg sem tudtak magyarázni hogy miből áll. Azt mondták irjak panaszlevelet. Ir a faszom, halljanak éhen, a közelükbe sem megyek többet. Az 5850 Ft bukó pedig megér ennyit, hogy végre megszabadultam a kártyáktól.

nagyzee 2017.03.28. 21:21:09

@Roadster68: természetesen igazad van, ha ennyire nincs szükséged a kártyákra és a folyamatos működésre, akkor nem kell foglalkozni semmivel. Nálam másképp áll a helyzet, jol elvagyok a Citiből lett Erste hitelkártyámmal, az első levelükben világosan leírtak mindent, pontosan követtem. Nálam nincs éves díj, gyűlnek a Wizz pontok, no para. Ettől függetlenül nagyon hasonló elvet vallok veled: bankfiókba kétszer megyek személyesen: egyszer megkötni a szerződést, ha másodszor is menni kell, az már a szerződésmegszüntetés lesz, addig jo egy bank, amíg nem kell velük beszélni.

Hidasy Eleonora 2017.03.28. 21:28:18

@Terézágyú: Nem megszünt, csak kivonult az Országból.

andd1234 2017.03.28. 21:59:32

Szombaton ingyenes a parkolás vagy hova állt ez a nőszemély?
Én mindent (átutalás, csoportos beszedés...) a neten intézek és nincsen semmi probléma. Mondjuk, nem az Ersténél van a számlám. :)

Csokis2 2017.03.28. 22:08:23

@nagyzee: Az Erstevel az a gond, hogy maximalizálta az egy hónapban visszaigényelhető pénzt. Próbálta valaki, hogy csökkenti a hitelkeretét, és igényel egy második kártyát? Max melle Wizzt, vagy fordítva?
Mellesleg az Erste tényleg egy kommunikációs csődtömeg, de ingyen egyelőre megfelel. Kiváncsi vagyok, mikor kezdenek díjakat kitalálni a citiseknek.

Csokis2 2017.03.28. 22:09:46

@Csokis2: Ja,és a Granittal egy gond van: egyáltalán nincs hitelkartyajuk.

0rdas 2017.03.28. 22:34:30

Na, ennek a hülye pöcs posztolónak üzenve:

1. minden bank kb. 8-16-ig van nyitva. Menjen plázás fiókba (Erstébe és minden másba), ott 6-7-ig vannak és szombaton is

2. Egyik banknál sem lehet on line megszüntetni számlát.

3. "Menjek haza, otthon a gép előtt pötyögjem végig a netbankban a számlacserét a megbízásokhoz, aztán jöjjek vissza a bankfiókba lezárni a hitelkártya-számlát?"
Netbank sarok minden fiókban van.

4. "Tisztázzuk, hogy amit én a netbankban látok, az nem a valóság. Még vannak rajta zárolt láthatatlan tételek. OK, azokat is befizetem."
Zárolt tétel látszik a netbankban. Itt estleg számla megszüntetés költsége lehet, vagy be nem fizetett számlavezetési díj

5. "Az csak hab a tortán, hogy a befizetéshez át kell fáradni a másik ablakhoz."
Kamu... multiszéfek vannak minden ügyintézőnél.

0rdas 2017.03.28. 22:35:57

@Manyecs: Csak a lakossági rész. Vállalati maradt citi. Egész közép európában leadták a lakosságit.

mojoking77 2017.03.28. 22:44:38

Vegigolvastam.
Tipikus noi, logikatlan (elnezest a holgyektol) idiota picsogas.
Nekem, nekem, en, en, az en idom, az en penzem, mindenki bekaphatja, mert mindenki hulye, nem olvastam el a leveleket, mert minek, de mindenki mas hluye, es kulonben is en annyira rohadtul fontos vagyok, hogy egesz nap meetingeken kell ulnom abbol a penzbol amit a cegem ad nekem (kurva Lync meetingrol meg nem hallott a rohadtfontos picsaja, mert az ciki biztos, meg nem lehet ugy kolteni a ceg penzet).
De az basszus eszebe sem jutott, hogy amikor megszunik a CITI, akkor ne defaultbol ahoz a bankhoz menjen vissza, amit mar egyszer ott hagyott mert szar volt.
OSTOBA.
De legalabb idegesito, lekezelo stlusban tud irni.
Sokat.
Ez is valami, gondolom ezert fizetik

Dr. Archivum Pál 2017.03.28. 22:44:46

@Manyecs: Nem igaz! A MagNet korábban egy takszöv volt, magyar tulajdonossal (ma is magyar). A Banco Popolare magyarországi cégét az említett bank felvásárolta.

A póószter helyében a Gránit Bankhoz mennék. Úgy hírlik, hogy nekik elég jó online szolgáltatásaik vannak. S éljenek az antiszociálisok!

Dr. Archivum Pál 2017.03.28. 22:54:41

@Csokis2: Á, tényleg! Pedig pont a póószter antiszociális hozzáállása okán akartam a Gránitot ajánlani (hisz jó online szolgáltatásaik vannak).

Thera 2017.03.28. 22:59:24

Én is gondoltam hogy beirok.

Ami törtönt röviden: Citinél SMS értesítést kaptam ingyen és bérmentve minden átutalásomról (SMSek megvannak, kivonat igazolja nem történt levonás), míg Erste szerint bár az írásos tájékoztató szerint ugyanolyanok vagy jobbak a feltételek ez nem jár csak 440Ft havi díj ellenében. Erste azt állítja a Citinél sem járt volna.
Reklamációra hetekkel később a következőt tartalmazó levelet voltak képesek megszülni:
"Biztosítjuk továbbá, hogy a Citibanknál a CitiPriority díjcsomag esetében a Hírnökszolgáltatás díja 440 Ft/hó volt. Elnézését kérjük, amennyiben korábban a Citibank nem terhelte számláján a jelzett havi díjat, így Ön kellemetlen tapasztalatokat szerzett szolgáltatásaink használatakor. "

Szóval elnézést kérnek hogy a Citinél ingyen járt a szolgáltatás amiért az Erste pénzt kér és azt állitja hogy biztos a másik bank tévedett éveken át.
Ízelgessük: "Elnézését kérjük, amennyiben korábban a Citibank nem terhelte számláján a jelzett havi díjat, ...."

Az hogy a kereskedett befektetési termékekről is félretájékoztattak, - a "természetesen a korábban megszokott termékekkel lehet kereskedni"-ben a kereskedni az Erste-nek annyit jelent eladni - venni nem. Vagy hogy változtattak a számlavezető fiókon (visszaettek ahova kötöttem 2012 ben, pedig azóta változott) vagy hogy a hitelkártyán a beállított kiegyenlités miatt most én hitelezem a bankot több tízezer forinttal mert a "teljes egyenleg" autokiegyenlitése nem veszi figyelembe hogy tartva hogy elmarad manuálisan is kiegyenlitettem hetekkel azelőtt, hogy nincs instant saját számlák közti átvezetés, hogy a "priority bankár" percenként segitséget kért kollégáitól mert nem értett semmihez, és telefonon sem elérhető apróság. "Elnézését kérjük, amennyiben korábban a Citibank nem terhelte számláján a jelzett havi díjat, ...."
Hova menjek?

Thera 2017.03.28. 23:03:13

@mojoking77: A Citis csomagok többsége teljesen ingyenes volt. Átutalás, felvétel tetszőleges automatából, minden. Az Erste megvette az ügyfélállományt és elvben vállalta hogy korábbi feltételekkel megegyező vagy kedvezőbb szolgáltatást nyújt. Más banknál nincs hasonló ingyenes számlacsomag. Sajna szemlátomást az Erste filozófiájába nem fér bele az ügyfélbarátság , hanem szőrszálhasogat. Pedig összességében a Citiis nyert pl a befektetési termékek értékesítésénél, vagy az üzletek bankártyaelfogadási díján....

Thera 2017.03.28. 23:05:13

@Csokis2: A 440 Ft/hó esetemben hogy kapjak SMS-t a kb 1 bejövő átutalásból meg 2-3 kimenő beszedési megbizásról szerintem ilyen fiktív díj amit vársz.

2017.03.29. 06:47:32

1) Állandóan külföldön volt, van, de Nem érti miért repjegyes kártyával indított a bank :).
2) Ha igazán szar bankhoz akar menni, akkor ajánlom az UniCredit, majd gyorsan utána a Raiffeisen bankot. Majd utána sírva könyöröghet az Erste után :)! Én csak tudom. Én is szívtam az átállással volt nullás Citi ügyfélként, de volt szerencsém az átmenet alatt végigpróbálni az összes többit is. Én maradnék az Ersténél, ha jót akar :)!

szelidorzo 2017.03.29. 06:48:22

@Terézágyú:
3 állandó megbízás és 3 kártyás vásárlás kell hozzá havonta.
Ez lehet pl:
1. 100€ havonta a megtakarítási számlára (az átvezetése ingyenes, ha kell bármikor visszateszed ingyen a folyószámládra.
2. 10 € havonta a gyereknek zsebpénz számlára (átvezetés ingyenes oda-vissza)
3. 5 € havonta egy kockázati-megtakarítási életbiztosításra. Másfél év után ha meg akarod szüntetni, akkor 80%-át a befizetett összegnek visszakapod.

Háromszor gondolom vásárolsz havonta. (lehet internetes, vagy bármi más kártyás.

Nincs minimum havi beérkező pénz, minimum havi költés. Nincs velünk fizettetett bankadó, stb.

2017.03.29. 06:52:17

@Thera: Az Erste Hirnök szolgáltatás ingyenes azon ügyfeleknek, akik 2013 előtt már Citi ügyfelek voltak. Ez van benne az apró betűs részben! Én pl. ennek megfelelően havi díj nélkül kapok is mindenről értesítőt külön kérés nélkül, sőt! A Citi-vel ellentétben itt a csoportos beszedésekről és a jóváírásokról is kapok! Ingyen!

citroen bx 2017.03.29. 07:20:46

Eleve: ami úgy végződik,hogy BANK, az egy darab zsidó XAR!

Ha jót akarsz, maradsz a takszövöknél!
Legalább annyit tudnak nyújtani, profibban persze!

Terézágyú 2017.03.29. 08:03:04

@szelidorzo:
Ugye, hogy vannak feltételek, amelyeket nem mindenki tud teljesíteni...
Te igen, ezért neked marhára tetszik az egész.

"3. 5 € havonta egy kockázati-megtakarítási életbiztosításra. Másfél év után ha meg akarod szüntetni, akkor 80%-át a befizetett összegnek visszakapod."

Ez röhej!!!!!!! :))))
Ezt nevezed te ügyfélbarát banknak?????? KÖTELEZŐ biztosítás?????? :)))))))))

Nevetséges ez az egész.
Már a múltkor is leírtam: nincs ingyenbank. Valamilyen módon mindenki fizet a banknak. Ha te speciel kedvezőnek érzed azt (csak egy sarkított példa), hogy nem kell fizetned semmit, de havonta egyszer fel kell mosnod a bank előterét, akkor csináld, a te dolgod.

I_Isti 2017.03.29. 08:05:33

@citroen bx: Hány magyar(országi) bank ment a lecsóba mostanában?
És hány takarékszövetkezet?

Manyecska. 2017.03.29. 08:08:33

@I_Isti: jaja!!! :D@Kutyahoroszkóp: vótmá!@Dr. Archivum Pál: tudom. Csak jól esett beírni :D !

blaubner 2017.03.29. 08:33:34

akkor én vagyok az üdítő kivétel: citibankos voltam világéletemben, és meglehetősen elégedett voltam velük.
aztán jött az erste, és láss csodát: simán ment az átállás, és azóta sincs velük (se) semmi problémám :-))

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.03.29. 08:45:05

@➊: dettó. Nagyon tetszett. És sokáig nem derült ki, hogy nőnemű a poszt-toló. :)

­DezInf 2017.03.29. 09:15:36

Nekem az OTP bejön, de nem a legolcsóbb.

Viszont a szolgáltatásai nem ilyen döcögősek.

Csokis2 2017.03.29. 09:18:25

@Thera: Várja franc, de valamiért érzem, hogy jőni fog, ha jőni kell.

Csokis2 2017.03.29. 09:22:49

@0rdas: Lehet, hogy akkor van nyitva, csak citisként az ember ezt nem tudta, mert leszokott a bankfiókba járásról. Én csak akkor jártam ott, amikor vettük, meg felújítottuk a lakást, és néha több kápé kellett, mint ahova a kártyám napi limitjét fel lehetett volna emelni.

ProsTata 2017.03.29. 09:26:09

Ezt a qrva hosszú posztot végigolvastam és qrva hosszan kellene válaszolnom.
A posztoló kissé elkényelmesedett a citibanknál. A sajnálatos ügyfélátadás a két bank között nem egyszerű művelet volt. És nem az Erste-t védem!
A lehető legrövidebben...
Én is citis voltam, több mint 10 éve és én is átkerültem (volna) az Erste-hez, nekem is felajánlották a Wizz hitelkártyát.
De a posztolóval ellentétben (bár én is elég elfoglalt ember vagyok) egy banki értesítést átolvasok, bármilyen hosszú. Mert az én pénzemről szól és mert már sokkal korábban bejelentették, hogy a két bank megállapodott az ügyfelek átadásáról. A citibankos ügyfelek pedig (eddig úgy tudtam) a tudatosabbak közül kerültek ki és azért is képviseltek magasabb értéket, jó részük úgynevezett prémium ügyfél volt!
Szóval a posztoló azt ne hánytorgassa fel, amit nem olvasott el!
Abban a bizonyos sok oldalas tájékoztatóban a CITI tájékoztatott (posztolót is), hogy a banki műveleteim és az ebből leszűrhető információk szerint (pl. sokat fizettem hitelkártyával külföldön) a WIZZ kártyát ajánlják. Nem fogadtam el, felhívtam az ügyfélszolgálatot. Korrekten tájékoztattak, hogy kicsit elkéstem, ők már átadták az adatokat az Erste-nek, velük egyeztessek ha a MAX-ot választom.
Nekem speciel a MAX sem kellett, mert az Erste ügyfele vagyok (JOKER-es). Felhívtam az Erste-t, ahol tájékoztattak, hogy a WIZZ kártyám már valszeg el fog készülni és kiküldik, de ha nem aktiválom akkor semmi nem fog történni. Nem kell sehova menni.
Így szépen megszűnt a CITI Life-om és nem lett sem WIZZ, sem MAX. A posztoló kicsit utána nézett volna, akkor ugyanígy járt volna el. A JOKER-ük meg kifejezetten jó kondíciókkal van. Nem is értem, azt miért nem ajánlották fel?
Ajánlanám a figyelméba a posztolónak a Budapest Bankot, ahol én nyitottam a CITI LIFE helyett hitelszámlát, na az szívás és ott aztán tényleg meg kell küzdeni, hogy ügyfelük lehessél! Ott megismerné a magyarok istenét! :-) Én már túl vagyok rajta, boldog BB UPC kártya tulajdonos vagyok, és ha már ügyintézés, akkor az ERSTE ehhez képest fáklyásmenet!
Aztán a posztoló kifogásolja a számla megszüntetéssel kapcsolatos anomáliákat. Sajnos ez mindenütt így megy, pénzről van szó! Számlát nyitni könnyű (általában), megszüntetni sokkal nehezebb! A hitelszámla megszüntetés előtti váltásával meg még jól be is kavart...

igazi hős 2017.03.29. 10:13:26

@cmx85s: " a magyar bankok, azt hiszem, kivétel nélkül, valutaárfolyamon" Senki sem használ valutaárfolyamot, kivéve talán ha pénzt veszel ki ATM-ből. A különbség inkább a közép és a vételi devizaárfolyam.

fifibá55 2017.03.29. 10:57:50

Modoros posztegy magával nagyon (túl!) elégedett posztolótól: jellemzően az élet minden területén mindig más a hibás.

kerecsen2010 2017.03.29. 11:30:04

Nekem a Citibank szüntette meg a hitelkártyámat minden indoklás nélkül (mer' az BANKTITOK!). Minden hónapban pontosan törlesztettem. Szóval, megérdemli, hogy beszántották, sóval is be kellett volna vetni a helyét. Ersténél a lányom van egyetemista kora óta, neki semmi baja. Lehet, azért mert ott kezdte, és van 1 db betéti számlája, slussz. Nem kell kérem ennyi számlával meg kártyával bonyolítani egy bank életét :(

Rwindx 2017.03.29. 11:30:38

Kb másfél éve nem vagyok ertse ügyfél, és pont pár perce hívott valami telefonos, hogy ő az erste partnere és nagyon jó ajánlatuk van a számomra... ki a kurva anyja kérte meg és hatalmazta fel rá?

Az erste jelenleg kb azon a hígtrágya szinten van, mint amin az otp volt a 90-es években. A droid pedig tökéletesen lefedi az ügyfélszolgálatosok képességét, a szövegértési képességük a nullát súrolja, de alulról, nagyot lendítettek azon, hogy otthagyjam azt a szemétdombot. Nemtom hogy a faszba kapták meg 2015-ben az év ügyfélszolgálata díjat, de kurva sokat fizethettek érte.

kerecsen2010 2017.03.29. 11:36:31

@cmx85s: Tegyük hozzá, hogy nagyon ügyintéző-függő a dolog. Nekem OTP-s ügyintéző spórolt meg pár millió forintot a munkavállalói részvényem utáni adózás kapcsán. OTP-nél amúgy is röghöz vagyok kötve, mert nincs az a bank, ahol még egyszer ekkora hitelkártya-keretet kapnék (akkori multis fizetés, meg mostani nem multis). Az tény, hogy a hitelemet nagyon gyorsan átvittem másik bankhoz, mert negyedévente emelte a kamatot.

ze11 2017.03.29. 12:09:53

Nomostan a problémák gyökere az, hogy a t. üf. nem olvasta el a kapott leveleket, amikben hülyéknek is érthetően, több alkalommal leírták, hogy mik a teendői, milyen változások lesznek, illetve hogy automatikus migrációval milyen Citi-s termékről mire fogják átállítani. És a levélben az is benne szerepelt, hogy ha nem tetszik, ami automatikus, akkor _előre_ tessen jelezni, és az alapján kap új hitelkártyát.
Én speciel örültem, hogy attól a banktól, ahol telebank - netbank - fióki ügyintézők kb. néyg féle megoldást adtak arra, hogy hogyan lehet folyószámlát megszüntetni (csavar: Ft folyószámla, megtakarítási számla és €-ban vezetett számla egy üf.-nél) megszabadultam.
Meg attól a banktól megszabadulni, ahol a netbankhoz csak egy usernév/jelszó (amiben nem számít a kis- és nagybetű különbsége) kell... Mondjuk úgy, hogy sokkal nyugodtabb vagyok azóta.
A Cikibank Vörösmarty téren lévő fiókjában töltött kb. egy óra alatt sikerült majdnem jól kiszámolni/kifizetni/átutalni a Cikibanknál lévő pénzemet egy másik bankhoz - de a hitelkártyám maradt, mert azt aztán nagyon nem tudták/akarták megszüntetni - bár nem voltam jól tejelő üf., hiszen minden hónapban a teljes keretet visszafizettem.

De térjünk vissza az r=1 ügyfélre, aki a posztot tolta. A netbankon látszanak a zárolások is, igaz (egy plusz kattintás), és ha zárolás van a kártyán, akkor tényleg nem szüntethető meg. Ahogy ugyanahhoz a hitelkártyaszámlához nem lehet egyszerre kettő főkártyát rendelni - ezért történt az, hogy a wizes kártya letiltása _után_ kezdték volna gyártani a másik kártyát.
Mivel az összes igénylést, amit a bankfiókban nyújt be, alá kell írnia, így az még papíron is megy - amíg az index/velvet/akármit olvasta a mobilján, hatszor meg tudta volna csinálni a netbankon...
Szóval erre mondják azt, hogy PEBKAC...

szelidorzo 2017.03.29. 12:10:39

@Terézágyú:

Egy kissé egysejtű vagy! Hasznos lenne azt olvasnod és értelmezned amit írok.
Nem állítottam soha, hogy minden ingyé és feltétel nélkül van.
Magyar banki megoldásokhoz képest jobbak a kondíciók és az ügyfélkezelés.
A három állandó megbízás egy lehetséges példa volt, bármi más is lehet. Gondoltam mutatok egy olcsó válogatást, ha valaki nem akar szolgáltatóknak pénzbeszedési megbízást teljesíteni. Nem írtam, hogy kötelező biztosítást kötni. Lehetőség, vazeg, érted, lehetőség!
Szóval szövegértés, ha kérhetném.

ze11 2017.03.29. 12:14:23

@Rwindx: Zotépé üf.-e voltam 1998-ig. Utána 2015-ben kellett nyitnom otp-s számlát, a fióki ügyintéző előtt két kattintásra ott volt a 17 évvel korábban megszüntetett számlám összes releváns adata... Amit k.ra nem tárolhattak volna...

Egyébként meg nem itt kell feltenni arogánsan a kérdést, hogy ki hatalmazta fel erre, hanem ott, prompt a hívónak, és jelezni, hogy a személyes adatok további kezeléséhez men járulsz hozzá.

ze11 2017.03.29. 12:16:11

@blaubner: Dettó, bár csak hitelkártyám volt már a cikibanknál. Mondjuk bő egy évvel a migrálás előtt annyit szenvedtem a cikibankos folyószámlám megszüntetésével, hogy az bőven megért volna akkor 2-3 homárposztot is...

cmx85s 2017.03.29. 12:29:03

@igazi hős: Igazad van, most csekkoltam, a trükk nem a valuta-devixza, hanem a deviza I-II volt, amibe én belefutottam. Az ügyintézőnél rákérdeztem, milyen árfolyammal számolnak, szerinte deviza II, megnéztem, nem sokkal a középárfolyam alatt, Heuréka, jöhet az utalás. Jóváírták, gyanúsan kevesebb. Gyors ellenőrzés, a vételi árfolyam 5 Ft-tal kevesebb, mint a deviza II, de nini, ez pont megegyezik a deviza I árfolyammal. Azóta nem utalom a pénzt, hanem felveszem és átváltom a körúti pénzváltónál.

Terézágyú 2017.03.29. 12:32:12

@szelidorzo:
én sem írtam, hogy te mondtad volna, hogy ingyen van!!! szövegértés!!!!

nekem a te általad mondott feltételek kizárják, hogy abban a bankban legyen számlám. slussz.

szelidorzo 2017.03.29. 12:41:57

@Terézágyú:

"Ez röhej!!!!!!! :))))
Ezt nevezed te ügyfélbarát banknak?????? KÖTELEZŐ biztosítás?????? :)))))))))"

Remélem ezzel nem vitatkozol, hogy szerinted én kötelező biztosításról írtam?

Ha ezeket a feltételeket nem szeretnéd, akkor 3 állandó megbízás és 3 vásárlás, akkor 5€ a díj. Szólj, ha magyar bank ettől akad kedvezőbb összességében.

Terézágyú 2017.03.29. 13:20:58

@szelidorzo:
"Remélem ezzel nem vitatkozol, hogy szerinted én kötelező biztosításról írtam?"

Nem, te nem írtad ezt, mert te nem érzed annak :)

ÉN viszont annak érzem.
FELTÉTELEK vannak, amelyeknek teljesülnie kell.
Ahogy fentebb mondtam: ha te a kisujjadból kirázod ezeket a feltételeket, akkor te nyilván nem érzed annak.

Fentebb már hoztam egy példát erre (gyengébbek kedvéért), most hozok még egyet:

Ha valahol az a feltétele az ingyenességnek, hogy havonta ott helyben rögtönözni kell egy epigrammát disztichonban, azt én vigyorogva teljesítem, és örülök, hogy ingyen megúsztam - de nem csodálkozom azon, hogy másnak ez nem megy, és inkább fizeti a díjat...

I_Isti 2017.03.29. 15:23:37

@ProsTata: Naja, Pontosan! Egyébként én kettő darab,-- ha jól emlékszem nem is ajánlott, hanem tértivevényes -- levelet kaptam tőlük a citibank-erste ügyfélmigrációról való tájékoztatásképpen, mind a kettő levél borzasztóan unalmas volt, és borzasztóan rossz tördeléssel, és az információ redundánsan és szájbarágósan volt benne, de volt benne néhány nagyon fontos információ, ami miatt mégiscsak el kellett olvasni. Ja és mind a két levelet elküldték ügyesen az e-mail címemre is valami egyéb perverzió miatt jelszóval védett pdf állományban. A levél tárgya valami ilyesmi volt: "Fontos tájékoztató a Citibank ügyfélszámlák Erste Banknak történő átadásáról"
(Persze mind a két pdf-hez külön jelszó volt generálva, mind a két jelszó valami ilyesmi volt:
PJ0u2Why -- úgyhogy örültem neki, amikor negyedszerre kb sikerült normálisan begépelni. A jelszót egyébként sms-ben küldték, ami egész biztonságos eljárás.)

Egyébként meg ha közismerten és szokásosan a fillérrel rendszeresen szexuális kapcsolatot folytató bank arra vetemedik, hogy "fontos" címmel neki egy csomó pénzbe kerülő levelet küld, akkor azt nyilván nem azért teszi, mert szeretné támogatni a tulajdonosi köre a magyar királyi posta kézbesítés üzletágát, hanem azért, mert valami roppant fontosat akar tudatosítani a t. ügyfelében. -nek...

I_Isti 2017.03.29. 15:42:17

@ze11: Naja, a citi online-banki rendszere enyhén szólva szar volt. De az erstéé... hú, amikor megláttam a böngészőmben a flash plugin betöltődését, és hogy még azt is három-négyszer áthelyezte az oldal betöltődés közben hát... hogy is mondjam...
Azé' a citinél egy költés lekönyvelődése nem vett igénybe 3-4 napot...
Az Erstenél meg nagyon nem sikerült az első számlakivonatot időben elkészíteniük, az nekem nem elfogadható idő, hogy a fordulónap után még egy hétig sem találok kivonatot...

ProsTata 2017.03.29. 15:56:49

Ha már banki rémtörténetek, adomázzunk! :-)
Évekkel ezelőtt (elévülési időn túl!) felvettem a cégemnek 10 milla hitelt 6 hónapra. Igazából nem voltam rászorulva, de van az a helyzet, amikor jó ha van mit megmutatni az APEH-nak (akkor még annak hívták), hogy ha meg találja kérdezi: miből? :-)
A hitel kvázi lombardhitel volt, a 10 millát (5+5 millió) betettem a lakossági folyószámlámra és azt lekötötték-zárolták fedezetként, biztosítékként.
Mivel a törlesztés 3 havonta volt esedékes, az első etap (3. hónap) végén az első 5 millió felszabadult és azt a bank az előzetes megbízásom alapján levette a számlámról, én meg papíron befizettem tagi kölcsönként a cégbe.
Ez mind szép és jó, sőt zseniális... lenne, ha Jucika a bankban nem csináltat hosszabb műkörmöt a kelleténél.
De Jucika hosszabbat csináltatott és mellékörmölt a tasztatúrán. Az első etap végén rögtön 10 millát akartak bevasalni a lakossági folyószámlámon. Nem sikerült nekik, azért ennyit nem tároltam rajta. Erre beindult a gépezet, azonnal (!) letiltották a folyószámlámat a rajta lévő pénzzel együtt. Én meg ott álltam Ausztriában egy Erste-s debit kártyával a kezemben és nem tudtam kifizetni vele a betankolt naftát...
Na ez volt az a pillanat, amikor eldöntöttem, soha többé nem állok egy lábon bankilag.
Mivel mérnök vagyok pontosan tudom, hogy egy dolog biztos nem billeg ami három lábon áll... Jelenleg három hitel és folyószámlám van kártyákkal.

Szubrina 2017.03.29. 17:26:54

Roppant jó a posztoló stílusa, nagyon jól szórakoztam, gondolom ő a haját tépte, nagyon jogosan.

ze11 2017.03.29. 17:30:09

@Szubrina: Ha már olvasni nem tanult meg, legalább írni tudjon...

ze11 2017.03.29. 17:33:29

@I_Isti: Ha a fordulónapot követő napon nincs számlakivonat a netbankban, fel kell hívni őket, hogy gáz van. Egyébként nekem most küldték az sms-t a hitelkártyám fordulónapján fennálló könyvelt tartozásról, a fizetési határidőről és a fizetendő minimum összegről - majd benézek a netbankba, hogy hogy néz ki a számlakivonat, aztán néhány kattintással elintézem a fizetést.

Szubrina 2017.03.29. 17:34:41

@ze11: Figyi...az van, hogy nemrég kötöttem egy kártyás szerződést egy telefonos cégnél...előtte javasolták, h olvassam át a 63 oldalas A4-es terjedelmű ÁSZF-jüket...nem kétlem, hogy te mindent alaposan átolvasol és a jogi blablákat maximálisan értelmezed is, de, ha azzal reklámozza magát az ERSTE, h minden opció marad a régiben, mint a Citinél, akkor utána miért is várhatná tőlük vki, hogy Wizzairos hitelkártyává alakít egy sima bevásárlósat? Főleg, h életében nem vett még repjegyet...
Úgy gondolom nem véletlenül került ide a homárra, mert tisztességtelen és béna ez az egész és én csak a fákért is felrobbantanám a bankocskát...

ze11 2017.03.29. 17:46:56

@Szubrina: A levél nem volt hatvansok oldal, hanem jóval kevesebb, és igen, ha könyvelt küldeményt kapsz a banktól,akkor az olyan, amit el _kell_ olvasni - és ha nem érted, akkor kérdezni kell.
A "minden marad a régiben" nagyjából-egészéből igaz - ami a termékek kondíciós listáját illeti. De például T-Mobile-os co-branded hitelkártya az Erste-nél nincs, ergo az én új kártyámról lekerült a "Founder member" felirat, és kaptam sima kék plasztikot az arany helyett. Mert döntően belföldi költéseim voltak. Akinek jelentős külföldi költések jelentek meg a hitelkártyáján, annál vélhetően ez nyomott anniyt a latban, hogy Wizz-es "utazós" kártyára tettek ajánlatot Erste oldalról. Amit, ahogy a leveleikben le is írták, nem volt kötelező elfogadni, kérhető volt gyakorlatilag bármely más hitelkártya-terméke az Erstének - a Citinél meghatározott hitelkerettel.

Mondjuk úgy, hogy a cikibank sokszorosan homárra való társulat volt, már ami a lakossági "muszáj" üzletágukat illeti, és az, hogy 1-2%-nyi üf.-nek hasfájása van, pláne úgy, hogy kiderül, a t. üf. sz@rt bele nagyívben az egészbe (nem olvas), és baromira nincs tisztában azzal, hogy hogy működik a banküzem (személyes megjelenéssel végzett módosítások papíron aláírva üf. és banki példányokkal), az teljesen jó eredmény egy ekkora migrációnál.

I_Isti 2017.03.29. 18:21:03

@ze11: Az első számlakivonatról van szó, ezért még nem fogok pánikolni. Ha többször elő fog fordulni, akkor legfeljebb megszüntetem a hitelkártyát. Viszont soha nem telefonálgatok, mert a telefonos ügyfélszolgálatokat alapból nem szeretem.
Az it-rendszer nem ember, hogy személyválogató legyen, ha valami el van benne screwed-up, akkor nem csak az én számlámmal van gond, hanem mindenkiével, és ilyenkor minden ügyintéző úgyis kap egy e-mailt, amiben leírják, hogy azt _nem_ mondhatja ki a szájacskájával, hogy valami nem működik, és azt is leírják, hogy mi az, mit egyáltalán kimondhat, ez meg úgysincs benne abban a halmazban, amire kíváncsi vagyok...

Szubrina 2017.03.29. 18:51:51

@ze11: Nem gondolnám, h aláírós levelek voltak, ezek inkább sima postaládásnak tűnnek a posztoló írásából ítélve, persze ha az 5-6-odik 2 oldalas teleírt a4-es lap volt az már 12 oldalnál is jár...és mi az amire az ember legjobban sajnálja az idejét, a mindenféle jogi blablákra, amik tőle függetlenül jöttek létre.
Egyébként, ha az elejével problémád is van, az utolsó bekezdésekben már igazán igaza volt még szerinted is, hiszen mi ez a kőkorszaki faszság már, amik az ERSTE-nél működnek.
Mondjuk én leszarom a büdös kurva életben nem lesz se hitel se bankkártyám valahogy túlélem az életet olyan ódivatú dolgokkal, amik áramszünetben is működnek PÉNZZZZ!!!! és mindenféle véletlen folytán nem tűnnek el egyik pillanatról a kártyáról, valamiféle rendszerhiba miatt.

Répázó 2017.03.29. 20:57:38

Nagy respect a posztolónak, ex erstésként. Van türelmed, nekem nem volt ennyi. Budapest Bank. Hozzájuk mentem át,soha gondom nem volt.

Dr. Archivum Pál 2017.03.30. 00:04:06

@Manyecs: Nem szép tőled, hogy becsaptál :D

citroen bx 2017.03.30. 20:46:20

@I_Isti:
Naja... Bankcsőd vótmá korábban is, csak azt a te adódból ( közpízbül ) tőkeinjektálták, tudodé?
A zorgoványt,meg a többit meg azok a fideszes köcsögök fingatták meg,akiknek hiteleztek,oszt nem akartak törleszteni a buzikák.
( egész véletlen személyesen is érintett vagyok a zügyben )
De majd rájösz,hogy működik a system,ha nem ma,akkor holnap,vagy sosem...

Mrlax 2017.04.01. 11:50:36

Kicsit nyigós a poszt, most vették át nem tudom mit akart. Hogy majd 2 kattintas.. idiota ellenszenv ez erste felé, mert ő utálja őket. Oké, akkor mondta volna fel a bankszámlát, a beszedési megbizas meg vicc kategoria, hogy beül intézni a bankfiókban, már csak akkor is mer az utazó gazdag mitingelos valaki tesasszony most megmutatja. Az erste privilegium L, valamint az erste kolléga extra bankszámla a legjobbak a piacon... a max hitelkártya meg a top 3.azt nem értem hogy miből gondolja hogy majd neki a hitelkártyát 1 nap alatt kinyomjak.. meg hogy nincs lekonyvelve, mert nem szoktak napi 2x varialni hogy most kell, utána meg nem, meg most masik kártya utána meg nem. Jo ez a bank, de azt is meg kell érteni nem máról holnapra megy egy migralas meg a 21. Sz. Sem.

Hobelman 2018.07.20. 15:35:14

Szüksége van egy sürgős kölcsönt indítani üzleti vagy kifizetni a tartozásokat? mindenfajta hitelt kínálunk megfizethető kamatlábon 2%
Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben: hobelmanfinance@gmail.com

Webhely: hobelmanfinance346789211.wordpress.com/
süti beállítások módosítása