Tékozló Homár

Bárkit kizárhat indoklás nélkül a Vatera?

2017.03.29. 09:57 | Homár Hilda | komment

vatera.png

Vigyázat, ingerült tartalom! Olvasónk láthatóan menet közben elvesztette a hideg fejet, amivel nekiült a levelet megírni. Az első pár bekezdésig még kitartot, de aztán a Vatera biztonsági szolgálatától érkező tájékoztatók újraolvasása letépte az önfegyelmező akarat utolsó láncszemeit is. Mivel hetente kapunk, ha stílusában nem is, de témájában hasonló levelet a nagy hazai online piactérről kiebrudaltaktól, ezúttal megkérdeztük, mennyire van szabadkeze a cégnek a vaterázókkal szemben.

Tisztelt Cím,

Megosztanám Önnel történetemet, és egyben tanácsot/segítséget is kérnék mi a lehetőség ilyen méltánytalan ügyben.

Körülbelül 10 éve regisztrált vaterás vagyok 100%-os minősítéssel, nem használtam túlzottan, de "megbecsült" felhasználójuk vagyok, "vártak nagyon", ajándék kódokat küldtek évente, megbecsülésük jeléül stb., viszont több mint két hete hitelesítettem magam eladóként is. Egy-két dolgot vásároltam e-bayről, amikkel meg voltam elégedve, és kíváncsi voltam itthon milyen árakon vannak. Mikor láttam, hogy a fent nevezett oldalon minimum 3-5-10-szeres áron árulják ezeket a termékeket, gondoltam egyet, és mondom megpróbálom én is. Persze nem kapzsi módon mint a többiek, csupán párszáz Ft-tal többért, mint amennyiért az E-bay-en kapható. Gondoltam az aki a vateráról vásárol, így jól jár, nem veszi meg olyan drágán, és én is kapok érte egy kis pénzt.

Március 16-án kaptam egy levelet biztonsági adatellenőrzés végett. Mindezt azok után, hogy tíz éve megfeleltek az adataim, most "eladóként" újra frissítettem őket,  sőt még a bankszámla számomat is hitelesítettem, ami 100Ft-ba került. Tehát minden megfelelt, de most megint adatot egyeztettek. Nem is lett volna vele semmi bajom, ha nem függesztik fel a fiókomat, mint valami csalónak. Még ezt is lenyeltem volna, de több vásárlóval is beszélgetésben voltam, kérdeztek stb. és én emiatt nem tudtam nekik válaszolni. Már napi szintű megrendelések voltak, és nagyon zavart, hogy most tüntetik el a fiókomat, és így vevőket vesztek.

Kidühöngtem magam, félve de elküldtem ennek a "nagyrabecsült" biztonsági szolgálatnak az igazolványaim fényképét (remélem majd valami oknál fogva, "véletlen" majd valami bűncselekményben felhasználja ez a nagybecsű Dante biztonsági szolgálat), és a nyilatkozatot, miszerint "ÖNKÉNTESEN" nyilatkozni szeretnék nekik, adataimról, és ugyancsak "ÖNKÉNTESEN" elküldöm nekik igazolványaim fényképét. Számomra az önkéntesség nem azt jelenti, hogy befenyegetik az embert (aki már vagy kétszer beazonosította magát, még banki úton is), hogy küldje el személyes iratainak fényképét, és nyilatkozza le, hogy ezt "önkéntesen" majdhogynem a saját szórakoztatására végzi, KÜLÖNBEN véglegesen kitiltják. Na ugye abban megegyezhetünk, hogy ez nem önkéntesség.

Dögöljenek meg, megtettem, és kértem a fiókom mielőbbi aktiválását. Erre másnap jön a levél, hogy a beazonosítás sikeres, viszont biztonsági kockázatot találtak, ezért VÉGLEGESEN KITILTANAK. A biztonsági kockázat, olyan szigorúan bizalmas, hogy szerintem még nemzetbiztonsági kockázatot is jelenthet, így valószínűleg vagy 50 évre még titkosításra is kerül. Nevetséges rablóbanda.

Ezek után kértem, kérleltem őket, hogy segítsenek, újra elküldtem a nyilatkozatot, ráadásul úgy, hogy magam előtt tartom, hogy én is látszódok rajta, igazolványaimat úgyszintén. Erre nagy nehezen sikerült válaszolniuk ezeknek a magasan kvalifikált biztonsági szakembereknek, válaszuk tükrözi azt a hihetetlen szakértelmet, melyet magukból ki tudnak préselni:

Tisztelt Felhasználó!

Tekintettel arra, hogy ellenőrzési módszereink nem publikusak, így a megállapított kockázat mibenlétét sem áll módunkban részletezni. A fiók aktiválására a továbbiakban nincs lehetőség.

Megértését köszönjük!
Levelünkkel kapcsolatos további kérdéseit erre az üzenetre válaszolva teheti fel ügyfélszolgálatunknak. Kérjük, hogy a válaszlevél tárgy sorát ne módosítsa, ellenkezõ esetben válaszát nem kapjuk meg!

Üdvözlettel:
a Dante International csapata

A hatalmas biztonsági kockázatról szóló szakértői megállapítás, melynek miben valósága nemzetbiztonsági titok:

Tisztelt Felhasználó!

Tájékoztatjuk, hogy fiókjával kapcsolatban biztonsági kockázatot állapítottunk meg,ezért azt véglegesen inaktiváltuk.

Általános Felhasználási Feltételeink értelmében a Vatera fenntartja jogát bármely felhasználó kizárására, vagy bármely tranzakció vagy más tartalom, információ törlésére, amely a Vatera értelmezése szerint ellenkezik az online piactér megfelelő használatával.

Ellenőrzési módszereink nem publikusak, ezért ismertetésükre nincs lehetőség. Adatokat kizárólag hatósági megkeresés esetén adhatunk ki.

Megértését köszönjük! Levelünkkel kapcsolatos további kérdéseit erre az üzenetre válaszolva teheti fel ügyfélszolgálatunknak. Kérjük, hogy a válaszlevél tárgy sorát ne módosítsa, ellenkezõ esetben válaszát nem kapjuk meg!

Üdvözlettel:
a Dante International csapata

Mellékelve elküldöm ezeknek a köcsögöknek az önkéntes nyilatkozatukat amit küldtek. Hozzáteszem, hogy minden eddigi vevőmmel jó a kapcsolat, amit tartani is próbálok velük, mind e-mailen, mind telefonon. Amúgy több mint valószínű, hogy mocskos mutyi folyik ezeknél, mivel direkt többször is megnéztem, több termékem, amit én olcsóbban hirdetek (nem volt pofám ilyen haszonkulccsal lehúzni a vásárlóimat) , ugyan azon feltételek mellett, ugyanúgy fent van ezen a drága oldalon, csak drágábban. Persze ezt nekik is megemlítettem, semmi válasz.

A teljes levelezésünket elküldöm Önöknek, ha úgy érzik érdemes, plusz a termékeket is. Most vizsgálom ennek a mocskosságnak a jogi útra terelését, valószínűleg ügyvéddel kellene beszélnem. Amennyiben tudnak tanácsot, segítséget adni, azt megköszönném! Az ilyen kivételezős, mocskos monopol helyzetben lévő bűnözőknek, nem hiszem, hogy mindent meg szabad úszniuk büntetlenül.

Várom válaszukat, addig is minden jót!

O.

Lássuk, mindent megtehetnek-e az emberrel!

Kedves Homár Olvasó!

A Vatera weboldalra történő regisztráció során a felhasználó elfogadja az általános szerződési feltételeket. A felhasználó az általános szerződési feltételek átolvasása során dönthet úgy, hogy az abban meghatározottakat nem fogadja el, ebben az esetben a továbbiakban nem veszi igénybe a weboldal részéről kínált szolgáltatásokat. A felhasználók tehát önkéntesen, szabad akaratelhatározások alapján döntenek úgy, hogy alávetik magukat ezen szabályoknak. Ezek az általános szerződési feltételek itt érhetőek el. 

A szerződési feltételek 6/2. pontja szerint a Vatera fenntartja jogát a felhasználó által megadott adatok ellenőrizésére. Az ellenőrzés ideje alatt pedig jogosult a felhasználó eladói jogosultságait határozatlan ideig, de legfeljebb az ellenőrzés lezárásáig felfüggeszteni. A 6/3. pont alapján a Vatera a felhasználót kizárhatja, vagy bármely tranzakciót vagy más tartalmat, információt törölhet, amely értelmezése szerint ellenkezik az online piactér megfelelő használatával. A cég meghatározza azokat a szempontokat is, amelyek alapján az adott információ törölhető a weboldalról vagy a felhasználó kizárható.

Fentiek alapján a cég az általános szerződési feltételek alapján járt el, amelyet a felhasználók elfogadtak.

A vonatkozó szabály azonban a céget egyoldalúan jogosítja fel arra, hogy az online piactér megfelelő használatát értelmezze. A törvényi rendelkezések alapján fogyasztói szerződések esetében tisztességtelennek minősül az az általános szerződési feltétel, amely a vállalkozást egyoldalúan jogosítja a szerződés bármely feltételének értelmezésére. A tisztességtelen általános szerződési feltétel megtámadható, amelynek sikere esetében az érvénytelenné válik.

A fogyasztónak minősülő felhasználók esetében tehát lehetőség nyílik a vonatkozó általános szerződési feltétel írásbeli megtámadására. Ha a vállalkozás ezt nem fogadja el, akkor az ezzel kapcsolatos igény bírósági eljárás során érvényesíthető.

Felhasznált jogszabály: 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 

UPDATE

Az alábbi levelet küldte a Vatera:

A Vatera számára fontos felhasználóinak védelme és a piactéren történő tranzakciók biztonsága, ezért többlépcsős biztonsági rendszerünk folyamatosan ellenőrzi és kiszűri a gyanús felhasználókat illetve tranzakciókat. Kizárást von maga után többek között az önlicit, valótlan kapcsolattartási adatok megadása, negatív értékelések magas aránya illetve bármely olyan tevékenység, ami biztonsági kockázatot jelenthet felhasználóinkra valamint a közöttük zajló adásvételekre.

A piactérről való kitiltást minden esetben alapos vizsgálat előzi meg, hiszen nekünk sem érdekünk a felhasználók kizárása a piactérről.

A kizárásra vonatkozó döntésünket azért nem indokolhatjuk meg, mert az biztonsági ellenőrzési módszereinket hoznánk vele nyilvánosságra, mely információk segítséget nyújthatnának a szabálytalankodni szándékozó felhasználóknak. Az indoklás tehát túl nagy biztonsági rést jelentene a pajzson, a mi legfontosabb célunk pedig, hogy védjük a Vatera közösségét.

Regisztrációnál mindenki köteles elfogadni az ÁFF-et, amelyben a fentebb említett szabályok tisztázva vannak.

Üdvözlettel,

Vatera

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycmen 2017.03.29. 11:04:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Lombroso arcod van. Kellett volna a fénykép helyére valaki mást fotosoppolni.

Az típusokat határoz meg papi! Kéjgyilkos fejjel még becsületesen árulhat telefonokat!

KaTe 2017.03.29. 11:04:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mostanában találta ki valami kis béna ország, hogy megtagadhatják bizonyos országokból érkező állampolgárok beutazását biztonsági kockázatra hivatkozva. Lehet a Vateránál is valami ilyesmi lehet a gond. Manapság amúgy is sok az internetes terrorista!

Manyecska. 2017.03.29. 11:08:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: miért lombrágó arca legyen, mint a Zsiráfnak izé zsiráfnak???? :DD Az lyobb?? Még a bankban is megkérdik lemásolhatják-e ..már nem az arcod, az igazolványt...

Cycmen 2017.03.29. 11:10:44

@KaTe: Mostanában találta ki valami kis béna ország, hogy megtagadhatják bizonyos országokból érkező állampolgárok beutazását biztonsági kockázatra hivatkozva.

Ja például a papírok nélkül érkezőket mi? Tényleg nem érted? Az a baj, hogy nem az ilyeneket kapják el aztán a "szegény szánnivaló ártalmatlan" menekültek!

Kutyahoroszkóp 2017.03.29. 11:15:35

@Leadfoot: mert ófólia sepkában a zUFÓkat kell..

Terézágyú 2017.03.29. 11:18:14

Ezt a seggf*j posztolót lehet már...???

Cycmen 2017.03.29. 11:23:50

@Terézágyú: Ezt a seggf*j posztolót lehet már...???

Sőt, már téged is!

Terézágyú 2017.03.29. 11:25:15

@Cycmen:
pedig én nem vagyok migráns.

Cycmen 2017.03.29. 11:46:54

@Terézágyú: pedig én nem vagyok migráns.

Nem, te az űrből jöttél!

Manyecska. 2017.03.29. 11:48:05

..idén ez a harmadik poszt a Vateráról, fizetnek ezért a reklámért?? :)

Terézágyú 2017.03.29. 11:48:24

@Cycmen:
"te az űrből jöttél! "

Igen, Sziriuszról, mint minden Magyar!

Terézágyú 2017.03.29. 11:50:57

@Manyecs:
és még csak március van...

Terézágyú 2017.03.29. 11:59:52

@Cycmen:
nekem a szűrésgomb tetszik.

Manyecska. 2017.03.29. 11:59:54

@Terézágyú: ez is LOL, idén még kilenc lesz ? :P

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.29. 12:06:21

@Cycmen: Igen. Kultúrált emberek, nem szarják össze a kocsit.

Terézágyú 2017.03.29. 12:13:07

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:

Bevállalok egy DNS-összehasonlítást a rudabányai előember és köztem, ha kell :)

Manyecska. 2017.03.29. 12:17:39

@Terézágyú: Rudabánya Borsodban van azért csak óvatosan! :DDD *most kirekesztő vagyok??* :D

Terézágyú 2017.03.29. 12:19:09

@Manyecs:
akkor lehet hogy a borsodi tudjukkik az igazi őslakosok, mert tőle származnak? :)

VonBraun 2017.03.29. 12:45:15

@valaki feljebb: (hozzá csatlakozok)

"Nekem is folyton küldözgetik a kuponjaikat, meg hogy rég láttak. Hát baszki, nem véletlenül..."

Terézágyú 2017.03.29. 12:49:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ő azt üzenné a pószternek:

"Gondosan tanulmányoztam Napóleon, Tolsztoj, Chaplin és D. S. Windthorn életét. E nagy emberek azért lettek halhatatlanná, mert "Bájóka" Lenolajat használtak kopaszodás ellen.
Akar Ön fogalommá válni, mint Rasputin, Beethoven, Shaw, Pasteur és D. S. Windthorn?
HASZNÁLJON "BÁJÓKA" LENOLAJAT!
Gyártja: D. S. Windthorn mérnök, 24. Brooklyn"

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.29. 13:02:13

@Terézágyú: hát izé, hogymongyammagának, hogy önismegércse ... én ezt inkább elhallgatnám :D

Cycmen 2017.03.29. 14:48:43

Csurka István ma lenne 83 éves!

Nem ő írta a Keménykalap krumpliorrt!

Manyecska. 2017.03.29. 14:55:37

@Cycmen: erősen kétlem!! Nincs újposzt? Vagy újhold?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.29. 15:00:07

mi ez a csönd? mindenki a GDP növeléssel van elfoglalva?

Terézágyú 2017.03.29. 15:06:56

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
"mindenki a GDP növeléssel van elfoglalva? "

Aha. Az én oldalamon már iiiiilyen nagy.

Ámbár az GDP-növelés.

homar-fan 2017.03.29. 15:18:40

Inkább örülj neki, hogy most kitiltottak, mert ezért a "mondom megpróbálom én is" akcióért a NAV úgy megbaxhat, hogy 1000 évig árulhatod a 100 ft-os xarokat a józsefvárosin, mire kinyögöd a büntetést.

melaena 2017.03.29. 15:30:17

mondd azt,hogy zsido anya,cigany apa gyermeke vagy,es csak azert tiltottak ki. teljesen kizart,h egy ennyire durvan monopol helyzetben levo siterol indoklas nelkul kitilthatnak. etterrm,disco is csak a publikus hazirendet megszegoket tanacsolhatja el,kulonben fizet,durvan.

melaena 2017.03.29. 15:31:51

@homar-fan: azert nem. ha csak par darab 1-2000 forintos motyot arul,akkor 1-200 ezerbol megussza elsore

The Good Boy ! 2017.03.29. 16:53:38

@melaena: "mondd azt,hogy zsido anya,cigany apa gyermeke vagy,es..."

...és homokossá váltál az idők során. Sőt, mivel 15 éve (18 évesen friss bölcsész gólyaként) a kendermagos tüntetésen is részt vettél, azóta vegzálnak a hatalmasságok, és már munkahelyként sem tudtál máshol elhelyezkedni (miután anyád rokonai megfinanszírozták a jogi egyetemet), mint a helsinki bizottságnál jogi képviselőként, 0 (azaz nulla) élet és szakmai tapasztalattal.

Na ez az igazán kátrányos helyzet!

OFF vége

Szubrina 2017.03.29. 17:02:15

@KaTe: Kis béna ország? Kimerítetted a hazaárulás gondolatát. ha annyira utálod ezt a kis béna országot és hiányoznak a nigger bennszülöttek irány dzsörmeni vilkommen!

The Good Boy ! 2017.03.29. 17:03:17

múltkor kitudja milyen indíttatásból és milyen erők hatására szétnéztem a vaterán (csak vevőként vagyok 100%-os, soha nem akartam (itt) eladni.

Szóval, ha már ilyen önérzetesek a vatera biztonságos őrei (tényleg ez a szekurutyi előrelépés a teszkós vevőbaszogatónál, vagy ez visszalépés, mert még arra sem alkalmas, hogy embereket élőben vegzáljon, meg fiatal pipihúsi stíröljön 400-as zoommal a kamerán?), akkor miért nem baszarintják ki azt a sok tetűt, aki nyilvánvalóan hamisítványt árul, sokuk pofátlanul még oda is írja, hogy replika, mintha az nem ugyanolyan bűncselekmény lenne (áru hamis megjelölése vagy mi a töcköm), mintha azt írná oda, hogy hamisítvány. A másik gusztustalan féreg kategória, amelyik úgy hirdeti, hogy áru helye külföld, szállítási határidő 30-60 nap. Mondjuk, az hogy ezek még így is napi szinten kapják a pozitív visszaigazolást, jelzi az ország népének egy jelentős részének szellemi, anyagi helyzetét. Persze, 15.-én már kajára nincs pénz, cipő alibabás nájki, póló dolce and gabbana vagy gucci, a kezén meg vaterás omega, meg iwc, lakhelye a putrisor végén jobra fenn a dombon, autója meg a XXI-ik századi zsiguli, azaz szétcsoffadt béemvé. És akkor még higgyem el, hogy a nyakában a trombitaréz "ez bizony árány, tesvírem".

Terézágyú 2017.03.29. 17:05:26

Annyira jó, hogy a szürendők mindig figyelmeztetik erre az embert, ha törlődnének a szűrési beállítások :)))))

Terézágyú 2017.03.29. 17:08:41

@The Good Boy !:
"Szóval, ha már ilyen önérzetesek a vatera biztonságos őrei ... akkor miért nem baszarintják ki azt a sok tetűt...A másik gusztustalan féreg kategória, amelyik úgy hirdeti, hogy áru helye külföld, szállítási határidő 30-60 nap."

Hát éppen fentebb írta valaki, hogy nyilván a pószter is pont ez a kategória :)

Szubrina 2017.03.29. 17:09:18

@melaena: "mondd azt,hogy zsido anya,cigany apa gyermeke vagy,es csak azert tiltottak ki."
Jobb lenne, ha nem adnál ilyen tanácsokat már tele van a padlás a pozitív rasszizmussal, azért adnak oda állásokat cigóknak és nem fehéreknek, h nehogy rasszizmussal vádolhassák őket, miközben a fehérek emiatt hátrányt szorulnak, sőt valószínűleg rátermettebbek az adott munkára.

Szubrina 2017.03.29. 17:12:47

@Szubrina: *hátrányt szenvednek v. hátrányba szorulnak

The Good Boy ! 2017.03.29. 17:16:06

@Terézágyú: akkor még igencsak a munka elején járhatnak (vagy eléggé lassan munkálkodnak), mert én úgy láttam, hogy egyre több az ilyen megélhetési vaterázó.

Cycmen 2017.03.29. 17:21:00

@Szubrina: azért adnak oda állásokat cigóknak és nem fehéreknek, h nehogy rasszizmussal vádolhassák őket,

Ja, múltkor is mentem két állásinterjúra is az egyik agysebészi munka volt, a másik meg vájár uránbányában, erre tele volt az előtér cigányokkal és basszus elvitték a melókat! A végén mehetek rezet lopni!

The Good Boy ! 2017.03.29. 17:21:39

@Szubrina: egyszer nálunk is megjelent egy ilyen kőrímél, valamelyik humán jellegű minisztérium ajánlásával, hogy ha egy adott beosztásra több jelentkező mellett jelentkezik egy olyan kátrányosabb jellegű helyzetű is, akkor azt kell a felvételnél előnybe részesíteni, még akkor is, ha nem rendelkezik teljességgel az adott munkakörhöz tartozó minden feltétellel. Na ez a driszkrimi ízé vagy mi sz'tem.

Bár én nem vagyok jó pártkatona, pártom sincs, amiben oszthatnám ,meg terjeszthetném az eszmét, úgyhogy mindegy is. Csak mondom.

The Good Boy ! 2017.03.29. 17:25:57

@Cycmen: a rézlopáshoz azért kell egy kis szakmai előélet, tudás is. Nem lehet csak úgy hipphopp rezet lopni. Tudod-e egyáltalán melyik a jó réz, meg melyik a kevésbé jó?
nem mindegy, hogy 300 Ft a kilónkénti felvásárlási ára, vagy 350! meg az sem mindegy, hogy a felvásárló jelez-e a policájoknak, vagy sem. Vagy szól-e a tesóknak, hogy konkurencia jelent meg a capcara iparban.
Megannyi kérdés. ajjaj

Terézágyú 2017.03.29. 17:26:21

@The Good Boy !:
" akkor még igencsak a munka elején járhatnak (vagy eléggé lassan munkálkodnak), mert én úgy láttam, hogy egyre több az ilyen megélhetési vaterázó."

Lehet hogy jelentkezned kéne biztőrnek a vaterára, és megnyomni egy kicsit a dolgot :)

Szubrina 2017.03.29. 17:30:11

@The Good Boy !: Köszönöm, hogy megerősíted a mondandómat...igen ezt nevezik pozitív diszkriminációnak. Természetesen ez a fehérekkel szembeni diszkrimináció, de valahogy a fehéreket nem védi egyetlen civil szerveződés sem, sajnos Sorosnak csak az agyalágyultak kellenek a nagy terveihez.

Cycmen 2017.03.29. 17:31:16

@The Good Boy !: Akkor tényleg gáz van, lomizni sem merek, ott is botokkal sétálnak, kénytelen leszek 8-10 gyereket csinálni, de pedig ezzel a mostanival sem mindig bírok, tisztára kiborít!

Cycmen 2017.03.29. 17:33:14

@The Good Boy !: Tudod-e egyáltalán melyik a jó réz, meg melyik a kevésbé jó?

Tán amelyik kevésbé ráz az a jó réz!

The Good Boy ! 2017.03.29. 18:02:09

@Terézágyú: áááá, nem felelnék én meg ilyen komoly és felelősségteljes munkára!

The Good Boy ! 2017.03.29. 18:06:18

@Cycmen: írtam neked mindenféle életvezetési tanácsokat, hogy a két általad felvázolt út közül melyiket válaszd, melyiknél mire figyelj, de aztán nem mertem megnyomni a "komment küldése" gombot, mert jönnek ilyenkor mindenhonnan az internet legmélyebb bugyraiból is ezek az állat-, és fajvédők, és olyan veszedelmet hoznának a fejemre, hogy végül tényleg el kellene hagynom ezt a kis országot a további boldogulásomért, pedig már vagy 5 éve kerülgetem ezt a lépést.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.29. 18:12:43

@Cycmen: "a mostanival sem mindig bírok, tisztára kiborít!"

Meséjj!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.29. 18:21:20

@The Good Boy !: engem speciel első körben az jobban érdekelne, hogy feszű'ccsék alatt van é az a réz drót vagy sem :P

The Good Boy ! 2017.03.29. 18:27:44

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: első lépésként ásd ki. ha ez megvan akkor a szigetelésétől szabadítsd meg egy darabon, majd nyálazd be a hüvelyk és mutató ujjadat, aztán ezzel a kettővel érintsd meg, mintha egy gyertyát oltanál el. Ha bizsereg, akkor engedd el, ha tudod. Ha esetleg közben a telefonodon megszólal a lambada, a környezeted azt is gondolhatja, hogy csak táncra perdültél:)

Cycmen 2017.03.29. 18:30:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Háromegészöttizedéves leánygyermek, jó beszélőkével és határozott elképzelésekkel amik köszönőviszonyban sincsenek az én terveimmel, szóval gondolhatod mi mehet!

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.03.29. 18:32:05

Korábbi munkahelyemen az egyik leginkább effektív hirdetési felület a vatera volt. Ott is kétszer kibaszták az accountunkat, mert a hülyegyerek elcseszte a feedet és a tizedes vessző megcsúszott, így 10 százalékos áron kínaltunk mindent. Persze jöttek is a leütések, amit nem győztünk sztornózni. A sok negatív értékelés miatt ugye jött a büntetés. A vetaras srác maga hívott minket telefonon, hogy mivel vétettünk az Ászf ellen, így 24 órás tiltást kapunk, addig szedjük össze magunkat​ és főleg a feedet, mert a havi 70000 forint provízióra igenis szükségük van a továbbiakban is...
Szóval poszter, neked egy dolgod van: perkálni.

Cycmen 2017.03.29. 18:33:37

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: : engem speciel első körben az jobban érdekelne, hogy feszű'ccsék alatt van é az a réz drót vagy sem :P

Annyit már tudok, hogy először a trancformátort köll ellopni, utána lehet a derótot vágni csak!

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.03.29. 18:35:08

Apropó réz: vénszivart tényleg kábellopásért ültették le?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.29. 18:36:47

@Cycmen: Aj, nagyon irigyellek, ez a legjobb kor. Azért sztorizhatnál!

A következő legjobb kor a 10 év körüli: már egyedül pisil, de még nem viszi el a kocsit.

The Good Boy ! 2017.03.29. 18:37:07

@Cycmen: a transzformációban nagyon drága olaj van, azt kell először leereszteni!

The Good Boy ! 2017.03.29. 18:39:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a legkövetkezőbb kör meg már a húszon picit túl. ilyenkor már csak akkor jön, ha mi is akarjuk, nyaralni szököévente egyszer jön velünk (akkor is hozza az embert, aki lefoglalja, nem nyafog), unokát még nem tervez nekünk, meg már önálló annyira, hogy hagyja anyát-apát éldegélni:)

Cycmen 2017.03.29. 18:40:21

@The Good Boy !: a transzformációban nagyon drága olaj van, azt kell először leereszteni!

Azt egybő tessxzük a piros Merdzsóba hagy füstöjjön!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.29. 18:41:27

@The Good Boy !: Akkor kezdődik az élet, mikor a gyerekek kirepültek, és a kutya is megdöglött. :))

Cycmen 2017.03.29. 18:43:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Azért sztorizhatnál!

OK. A közértben megvetet magának mindent, fél perc múlva lepattint ha én kérem valamire.
Kár hogy adott pillanatban nem találom humorosnak!

The Good Boy ! 2017.03.29. 18:44:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a 'csába!

Tudtam, hogy valahol elszúrtam a dolgot.

Én hüle tavaly nyáron vettem az asszonynak egy kutyát..
hol az a nyamvadt időgép???
bár azóta tizedannyi gondja nincs velem. legalábbis nem szól... lehet, hogy mégsem olyan nagy baj?

Szubrina 2017.03.29. 18:45:02

@The Good Boy !: Első lépés téves, ugyan is először is el kell tulajdonítani a hosszabbítót valakinek a szerszámos fészeréből. Aztán jöhet minden más. Legalábbis "rézbőrű barátaink" így szokják. Ezt saját hófehér bőrömön is megtapasztaltam már.

The Good Boy ! 2017.03.29. 18:55:08

@The Good Boy !: mármint a gyerek. ha itthon van:)))

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.03.29. 19:28:29

- mikor van egy nőnek orgazmusa?
- ki nem bassza le...

Szubrina 2017.03.29. 20:31:38

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: Legyél büszke erre, te férfiak gyöngye, aztán majd ha nem akar veled nő baszni, akkor még ott lesznek a tátongó szőrös férfiseggek, hiszen egyre több a homo...és úgy is az análszex a fixaideátok, mer a pornóba is az vót...ti meg majmok vagytok...hö

reunalla 2017.03.29. 20:40:49

biztonsági kockázat = nem szeretjük az adócsalókat

KaTe 2017.03.29. 21:01:45

@Szubrina: Nem tudom melyik országra gondolsz, én az USA-ra. :)

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.03.29. 21:02:47

@Szubrina: kisasszony, lazítson egy kicsit.

A blogodban ha hiszed, ha nem, lajkoltam magamban, amit írtál az análszexrű. Szerintem is s vannak inputok és outputok, hiba volna összekeverni...

Szubrina 2017.03.29. 21:08:25

@KaTe: Még mindig fenntartom, ha gondod van a "rasszizmussal" irány dzsörmeni, ha szírnek hazudod magad, ahogy a többi migráns még segíjt is kapsz és teljes ellátást, internetet, meg bármit, vilkommen!

Szubrina 2017.03.29. 21:13:14

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: Kellemes meglepetés, de a blogomban nem csak a véleményem van leírva, hanem tudományos orvosi tények is és a tények makacs dolgok, így a lájk nem is nekem szól, hanem az emberi biológiának.

Ettől még a hozzáállásod eléggé hímsovi...nem szeretnék szavazójogot és karriert sem, nem vagyok femináci, csak olyan férfiakat, akik nőként tudnak kezelni és az internet különös csodájának köszönhetően (ha már ösztönösen nem megy, mert én ösztönösen tudom mi esik jól egy férfinek, de én csodalény vagyok biztos) tanulják már meg, hogy a csikló nem a két mellünk között van és a mellbimbónk, nem a seggünkben és akkor még nem is voltam mohó!

melaena 2017.03.29. 21:26:05

@Szubrina:
Az kellemetlen,amikor az idealodnak magasabban van lec,mint amit meg tudsz ugrani :D

KaTe 2017.03.29. 21:28:03

@Szubrina: Szerintem egészen más dolgokat kellene fenntartanod magadnak és pont oda, ahová azt gondolom. :)

Szubrina 2017.03.29. 21:31:19

@melaena: Szerintem az nem kellemetlen, hanem motiváló arra, hogy jobbá, minőségibbé váljon valaki, egyébként hogy jön a témához?

Szubrina 2017.03.29. 21:34:12

@KaTe: Stilisztikailag eléggé selejtesre sikeredett drágám ez a mondat, amit nekem szántálértem én, hogy a fenntartani szóra lett kiélezve és viccesnek gondoltad, de ez nem jött össze kedves picsulína, ugyan is ahhoz, hogy valamit ott fenntartsak már fent kéne lennie, azonban azok a dolgok, amikre te gondolsz nincsenek se fenn, se leírva, így nincs mire hivatkoznod:DDD

KaTe 2017.03.29. 21:38:11

@Szubrina: Stilisztikailag lef***m. Ha nem tetszik, irány dzsörmeni, még segíjt is kapsz és teljes ellátást, internetet, meg bármit, vilkommen!

...ja és stilisztikát is kapsz!!!

Szubrina 2017.03.29. 22:07:50

@KaTe: Nem én hiányoltam az arab és niga' belterjes génállományt felvilágosult országokból, ahnem te én a fehérre gerjedek, mert megtehetem.

Manyecska. 2017.03.30. 08:37:25

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: :DD@Cycmen: ettó ez pont így lesz 10-14 év múlva, de akkor már sámli kell hozzájuk hogy nyakon vághassuk, én legalábbis a fiammal néha így vagyok kicsi 45-ös bakancsával dübörög otthon.:)))@Szubrina: most nem azért de dugás és szeretkezés közt a különbséget zongorázni sem lehet...nagyon sajnálom aki utóbbit soha nem ismerheti meg, na az tényleg ássa el magát :D Ki nem sz..rja le kinek hány orgazmusa volt, és hol keletkezett na ezért tartittaz órszág csak dugtok mint a nyulak szórakozásból stb. :P

joska61 2017.03.30. 09:12:16

A vatera bárkit kizár.

Szubrina 2017.03.30. 09:15:07

@Manyecs: Az még hagyján, hogy dugás és szeretkezés közt van különbség, de női és férfitest között is és ezt a férfiak gyakran hajlamosak elfelejteni, egy nőnek a talpától a feje búbjáig megszámlálhatatlan erogén zónája van, plusz még ott van az agyunk is és a lelkünk/szívünk, összetett lények vagyunk, nem csak egy darab, vagy petyhüdt vagy épp merev faszból állunk (plusz egy prosztatából).

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.30. 09:30:03

Én is kizártam őket. Sose fizettem ki azt a 40 ezer Ft jutalékot nekit, ami a szabályzatuk szerint járt volna nekik. Az én szabályzatom szerint nem jár nekik, s pont.

Manyecska. 2017.03.30. 09:48:15

@Szubrina: az a baj hogy olyan illúzióromboló tud lenni egy ilyen könyv is pl. még egy nagykorúnak is, hát még egy kisgyereknek, őket "csak" megzavarja, dehát a fogyasztói társadalom a sokhülyéből él, ez tény! :( :D

Manyecska. 2017.03.30. 11:46:42

@Szubrina: ja, beleolvastam a blogodba, nagyon kidolgozott, egy kérdés merült fel bennem ezzel kapcsolatba..: Te mióta látsz be hozzánk..?. . :D :P

2017.03.30. 12:35:47

@Leadfoot: teljesen igazad van. Sajnos a vaterát is elérte a kapzsiság és netes boltosokat vettek be a pénzért/jutalékért. Egész biztos a posztoló is a vatera saját biznisszét rontotta.

Egy jó dolog volt a vaterában, hogy meg lehetett nézni a vevő/eladó korábbi életét és kissebb volt a csalás esélye. Már ez is kb szertefoszlott.

citroen bx 2017.03.30. 20:35:55

Őőő....
Egyébként jaaa....
Rémlik,hogy mintha korábban én is írtam vóna egy JOBB motort,mint a vakeráé,ugyanakkor lőn biztonsági kérdés nálam is: mit tegyek a csalókkal?
Mer ugye az átlag júzer szaros gatya szinére még se legyek már kíváncsi...
Elítéltem a vakera ilyen ÁVH- s módszereit, ezért már akkor is le se xartam őket, ezen véleményem máig nem változott.

Viszont TÉNY!,hogy a gazda azt tehet, amit csak akar a saját portáján.

Valszeg a júzer beletenyerelt valamibe oszt kick/ban forevör...
Ennyike...

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2017.03.30. 21:36:18

felmegyek a vaterára és elhányom magam.

biztos, hogy soha semmit nem vennék vaterás eladótól. előreutalás, stb. nagyon 20. század.

Reactor 2017.04.01. 17:29:47

@The Good Boy !: A csalókat sem tiltják, pedig egy egyszerű bankszámlaszám alapú tiltással megoldható lenne. Nos, valamiért náluk mégsem. Szinte biztos vagyok benne, hogy létezik emögött egy csipetnyi szándékosság, mint ahogy a Csendes-óceán is tartalmaz egy kevéske vizet.
A pozitív értékeléseket meg nagy valószínűséggel a saját zoknibáb másodregjeitől kapja. Óvodás trükk.
Rézkábel lopáshoz valóban szükséges néminemű tudás, pláne mikor nagyfeszültségű kábelt bugáznak meg. Egy rossz mozdulat, és máris kész a finom Human BBQ! A gonosz rasszista hitlerista fasiszta trappista ipari áram nem kegyelmez! Őt miért nem állítják bíróság elé vajon? :D

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: Ezt máshogy ismertem kicsit :)
- Miért színlelik a nők az orgazmust?
- Mert azt hiszik, hogy érdekli a férfiakat :D
Ja és nem ám komolyan venni, Szubrina :) April foolz!!!

Attila790107 2017.05.04. 09:51:01

Sziasztok!
Engem is kizárt a Vatera, de az elbírálásaim pozitívak voltak!
20-25 db pozitív.
Pár semleges, mert nem lett adás-vétel.
1 negatív: mert: A családunk vasárnapi (2éves kisfiú)„családi programját” tette tönke.
Mert nem indult az autója, és vigyem neki oda házhoz…
Persze alkudozott, már úgy 50%-ot, s vett volna még másik cuccot olcsóbban,vaterán kívül.
Leendő leütő levonta a vetara jutalékát is, s így kin ált olcsóbb árat megvételekor…
pl.: 14eFt-os francia étkészlet, dobozban, számlával, „érintetlen” 8eFt-ért volt fent, adott volna érte 7eFt (vatera jutalékot Ő vonta le – „vaterán kívüli ajánlattétel”-nek hívta..,és még én vigyem oda,ahol jó neki…Mert lerobbant a kocsija?
3-4évig csak vettem rajta. Nem volt gond. 1 éve csak eladok rajta. Vagy inkább kidobjam?
Hogy bővüljön egy család? 2 éves gyerkőc, nagyobb pl.: hűtő kell, mint mikor egyedülálló voltam.
Kidobjam a tökéletes állapotban lévő cuccaimat? Elajándékozzam? Anyagilag nem vagyok nettó 200eFt körüli munkavállaló.
Valós adataim voltak.
Ki ez a Vatera? Hatóság? Kérhet személyit és lakcímkártyát?
Amíg fizettem neki az eladás után kemény 17eFt-okat, addig nem kért semmi adatot!
Csak mert kénytelen vagy elfogadni a felhasználási feltételeit? Egyébként ki szokta azokat elolvasni?
NEM OKOZTAM KÁRT SENKINEK! SEM ANYAGIT! SEM ERKÖLCSIT!
Sosem voltam letiltva, mindenki elégedett volt.
Inkább az van, ezzel a Vaterával, hogy ha el is adtam volna....akkor sem fizettem nekik jutalékot!
Ha módosítottam az adataimat...az azért volt, mert vki lefikázott "annyit értesz a kereskedéshez, mint tyúk a wc keféhez". Mert nem adtam neki oda a tökéletes amerikai hangfalakat, azon az áron, amit Ő gondolt, hogy „ennyiért mennek…” Kérdem én hol nézett utána, mikor itthon nincs ilyen, Ebay-en meg számolta volna át a $-t s még olcsóbban is adtam. (nem használt, csak „porosodott” a 2 főiskola, 1 egyetem, és egy Valencia egyetemi időszak alatt)
- amit egyébként 11-en figyeltek…Miért adtam volna neki oda olcsóbban, mint amire Ő gondolt?
Én leírtam, hogy nem kereskedek, csak a felesleges cuccaimat adnám el, persze nem mindenáron, viszont olcsóbban…
- de számla,garancia, doboza megvolt mindennek, és mivel vigyáztam rá: így gyűjtői daraboknak titulálták a vásárlók!
Nem okoztam kárt senkinek.
Nem kereskedésből éltem, csak saját felesleges dolgaimat adtam el.
Ha el is adtam...lehet nem éppen a vaterán keresztül... (még 3 helyen hirdetek, INGYEN!!!)
ÍGY NEM FIZETTEM NEKIK JUTALÉKOT, S EZÉRT ZÁRTAK KI.
Bankkártya adataim a valóságnak megfeleltek.
Ha módosítottam volna címemen, az csak azért volt, mert vki aki fikázott letiltottam, más néven újra regisztrált, s 1-2órán belül ugyanazt a hangfalat akarta megvenni. (még nem volt azonosítva, nem volt vatera tag, később az lett, de aztán nekem furának tűnt…így letiltottam…
Megfenyegetett. A vatera az miért továbbította?
Szóval egy nő rendelte meg a hangfalat, "nagy zenerajongó", közben csak a férje jött volna megnézni a hangfalakat...
Ezért módosítottam címem, hogy egy olyan Nő aki nagy zenerajongó, megrendeli a hangfalakat, még nem volt azonosítva a vaterán, s a férjét küldi meghallgatni a hangfalakat. Miért is? Nincs saját füle?
Elég sok rámenős van ott, s mindent szinte ingyen akarnak, sokan ebből élnek, kereskednek.
Mindent sza..-ért / hu..-ért vennének… Sokan ebből élnek, pl.: volt csajom előző pasija. Nem dolgozik, nem tanult, csak ad/vesz. Talán ért is hozzá.
Akkor egy vatera: létrehoz egy oldalt, (nem olyan rossz), s Önként fizetnek, mert manapság már nincs „bazár” újság?
Én az ilyeneket szűrném, nem azokat, akik óvatosak, megijednek,s a családja védelmében, módosítja a címét, születési évét.
A bankszámlaszámom....a vaterának való utalások miatt....érvényes volt, azon a valós címem szerepelt.
Csak a leütés után "nyilvános címemet",amit a vetara kiad...csak azt változtattam meg a családom és 2éves fiam védelme érdekében.
Sok olyan „vásárló” leütő jött, hogy megnézi, s minden szarba belekötött, pl.: 1mm-es karcolás, hogy még alkudjon az áron…
A vaterások meg sem hallgattak!
Járjatok utána és vmi szankciót hajtsunk végre.
Önkényuralma van a piacon a vatérának, amiért büntetést érdemelne.
Ő dönti el????????? S mire alapozza?
Indokolja meg! Pontosan!
Ha már fizettem nekik 17eFt-ot minimum!!!!!!!!!!!
Én az ilyen kötözködőket be sem engedném a lakásba, ezért változtattam címemen egy számot. Majd eldöntöm, hogy beengedem a lakásba, hogy a leütött pl.: hangfalat meghallgathassa....
süti beállítások módosítása