Tékozló Homár

"Nem kell annyit piázni kicsim!"

2017.04.04. 15:50 | Homár Hilda | 315 komment

screenshot_2017-04-04_15_49_05.png

Köntösben didergés, nulla információ, folyamatos letolás, lekezelés, gyanúsítgatás - ha tényleg így működik a Gunaras Resort Spa, akkor nem jósolok nagy jövőt nekik.

2017. Március 18-20-ig (2 éjszaka) volt foglalásunk a Gunaras Resort Spa hotelbe a párommal. 18.-án Szombaton meg is érkeztünk dél körül, 14.00-tól vehettük át az exclusive Deluxe szobánkat (326) melynek szolgáltatásai közé tartozik egy jacuzzi, mely a teraszon foglalt helyet. A „Mézédes Romantika” csomagot foglaltuk le a szálloda honlapján keresztül, melynek tartalma: 

screenshot_2017-04-04_14_52_40.png

14.00-kor el is foglaltuk a szobánkat, majd a 15.00 órás kezdésű masszázs előtt 1 órán keresztül igénybe vettük a szoba szolgáltatásaihoz tartozó jacuzzit. 40 fokra állítottuk a hőmérsékletet, mely érezhetően forró volt, lejjebb is tekertük így a hőmérsékletet 37 fokra. A jacuzzi tisztasága hagyott némi kívánnivalót maga után, ezen kívül más egyéb problémánk nem volt és ezt sem tettük szóvá.

15.50-kor ért véget a masszázsunk , mellyel nagyon meg voltunk elégedve, a két masszőrn tisztességesen végezték munkájukat. 16.00-kor újból felmentünk a szobánkba és beüzemeltük körülbelül 16.30-kor jacuzzit, 37 fokra tekertük a hőmérsékletet és közben fogyasztottunk az előre bekészített ajándék üveg pezsgőből. Sajnos a víz hőmérséklete nem lett meleg, fáztunk. Fél órát töltöttünk el így, közben feltekertük 40 fokra és vártuk, hogy melegedjen, majd mivel ez nem történt meg, szóltunk telefonon a recepciósnak, hogy nem tudjuk melegebbre állítani a hőmérsékletet, nem melegszik a víz és kértük, hogy küldjenek fel valakit megnézni. A párom bent maradt addig a vízben, hátha közben mégis felmelegszik.

Hárman érkeztek meg javítani. Nem mutatkoztak be, hogy kik is ők pontosan, milyen pozícióban dolgoznak a hotelben.  Mint utólag kiderült az egyik hölgy a „Housekeeping Menedzser” volt, az úr a „Karbantartó” és egy hölgy, akiről azóta sem derült ki, hogy kicsoda is volt és milyen minőségben dolgozott a hotelben. 5 percet tartózkodtak a teraszunkon. Az úr miután kezével felmérte a hőfokot, elismerte, hogy ez valóban nem elég meleg,  majd némi „tekergetés és gombnyomogatás" után azt ígérte, hogy maximum 10 percen belül meleg lesz. 

Megvártuk a 10 percet (melyet stopperral mértünk, hogy ne legyen ebből probléma, hogy nem vártunk eleget) immáron mindketten a szobában, mert feltettük a ponyvát, hátha könnyebben bemelegszik. 10 perc  elteltével a ponyvát levettük, megnéztük elég meleg-e már a víz, sajnos ismételten csak langyosnak lehetett nevezni, ezért a párom ismét felhívta a recepcióst,  aki közölte, hogy ő ugyan nem ért a jacuzzikhoz, de szerinte ha feltennénk a ponyvát gyorsabban melegedne. Szerintünk ez nem a mi dolgunk lett volna  és egyébként sem ezzel szerettük volna tölteni az időnket, ennek ellenére, mint már említettem feltettük. 

2-3 perc elteltével újra megérkezett a housekeeping menedzser és a karbantartó. Nem informáltak minket egyáltalán, hogy mi történik, mit fognak tenni, mennyi időt fog igénybe venni és nem tettek javaslatot, hogy mivel töltsük el az időt addig. Egy szót sem szóltak hozzánk, még mi az átázott köntösben ültünk az ágyon és vártuk, hogy történjen valami. A karbantartó és a menedzser „szakszerűen” elkezdék kimerni a vízet vödörrel a jacuzziból.

airbrush_20170319120409.jpg

Mivel nem kaptunk semmilyen tájékoztatást, lementünk a recepcióra, körülbelül 17. 45 körül. A recepciósnak említettük, hogy szeretnénk a csomagban foglalt szobaszervízes  vacsorát későbbre helyezni, mert nem tudjuk mikor fog elkészülni a szobánk és mivel még mindig köntösben vagyunk, nem tudunk átöltözni sem, mivel a szobánkban 2 ember tartózkodik, nem tudjuk, hogy 19.00-kor nyugott körülmények között el tudjuk-e majd fogyasztani a vacsorát a szobánkban. A recepiósnő közölte, hogy ezt beszéljük meg a konyhával, ami szerintem ismételten csak nem a mi dolgunk lett volna.

A párommal átfáradtunk az étterembe, hívtuk az étteremvezetőt és a szakácsot, hogy megbeszéljük, de egyikük sem jött ki. Helyette egy pincér jött ki, aki közölte, hogy sajnos a konyha már zár, neki nem szóltak, hogy nekünk 19.00-ra vacsorával kellene előállniuk, javasolta, hogy másnap estére tegyük ezt. Mivel már éhesek voltunk, nem fogadtuk el az ajánlatot, ekkor a pincér bement a konyhára majd egy kézzel írt „étlapot” mutatott nekünk, melyen ki voltak pipálva, mik azok, amiket még el tudnak készíten.

Az „étlapon” nem szerepelt vegetáriánus menü, holott a szerződésben (amit szintén csatoltam kép formájában) 1 fő vegetáriánus étkezés áll (19.00-i vacsora időponttal). Később ezt a felelősséget is ránk akarták hárítani, azt mondták nekünk kellett volna szólnunk a konyhán, hogy megjöttünk és szeretnénk kiválasztani, mit szeretnénk majd enni. Ezt, hogy nekünk kellett volna intézkedni ez ügyben, sem a szerződésben nem írták le, sem a honlapon nem olvasható, e-mailben sem kaptunk erre vonatkozó információt és a recepcióstól sem kaptunk tájékoztatást érkezésünkkor.  A konyha felé ez nem lett kommunikálva, nem készültek ránk.  Nem választhattunk a rendes étlapról, így végül a párom rántott sajtot kért grillzöldségekkel a kézzel írt "étlapról".

Panaszkodtunk a pincérnek, hogy sajnos minket továbbra sem tájékoztattak affelől, hogy mi történik a szobánkkal, senki nem ajánlott semmit, hogy mivel is töltsük addig az időnket.  A pincér jelezte, hogy sajnos ő sem tud semmit, megy és érdeklődik a recepción, ahol azt a választ kapta, hogy 10 perc múlva kész lesz a szoba, majd telefonálnak. Mi addig a bárban szerettünk volna inni egy –egy koktélt, de a ott sem tartózkodott felszolgáló, ezért átmentünk az étterembe, hogy szeretnénk addig valamit inni.

Az étteremből kiküldtek minket a nem megfelelelő ruházatunk miatt, ami érthető, hiszen valóban még mindig a vizes köntösben voltunk, hiszen átöltözni nem volt lehetőség továbbra sem. Nagyon megalázó és kellemetlen volt ez nekünk. Ekkor jött a pultos, kifejezte sajnálatát a minket ért kellemetlenségek miatt és beinvitált a bárba, nagyon kedvesen  a SAJÁT kontójára (mivel továbbra sem ajánlotta fel a hotel) meghívott minket 1-1 koktélra és elfogyasztottuk a „Welcome Drink”-et is.

A megígért 10 perc helyett 20 perc elteltével szóltak, hogy kész a szobánk, ekkor  volt 18.45. Mivel 19.00-ra volt beígérve a szobaszervízes, idilli vacsora,  (amit nem tudtunk későbbre helyeztetni) próbáltuk összeszedni magunkat ezalatt a 15 perc alatt, hogy megfelelően tudjuk várni a vacsorát. Az ifjú hölgy, aki felhozta az ételt, egy kelletlen mosollyal betolta a zsúrkocsit, annyit sem mondott, hogy „jó étvágyat” nem hogy elnézést kért volna, amiért ennyi kellemetlenség ért minket.

A párom nem kapott tartámártást a rántott sajthoz. Letelefonáltunk és kértük, hozzanak egy adag tartármártást, majd 1 perccel később visszatelefonáltak, hogy 1000 Ft- szervízdíjat fognak felszámolni érte. Ekkor már tényleg azt éreztük, hogy ez több a soknál, már nem tudtunk pozítívak maradni, mint addig, ezért kértem a recepciósnőt, hívjon nekünk taxit, esetleg sofőrszolgáltatot, nem szeretnénk a továbbiakban maradni és a fizetést is visszautasítjuk, valamint az előleget is visszakérjük.

A recepciós közölte, hogy nem tud taxit , sem sofőrszolgálatot hívni, mondtam, hogy akkor megoldjuk ezt is magunk. Összepakoltam, közben a párom lement a recepcióra, ahova közben megérkezett a hotel tulajdonosa. Egy rettentően arrogáns, együttérzést nem tanúsító emberrel találta magát szembe a párom, aki kérte, hogy beszéljék meg most, mi a probléma. Lejöttem én is, majd próbáltuk részletezni, mi mindennel nem vagyunk elégedettek.

Folyamatos közbevágást és gúnyos mosolygást kaptunk  az alkalmazottak részéréről, kinevettek és hazugnak állítottak be minket, valamint folyamatosan hangsúlyozták, hogy ittasak vagyunk  (sőt valószínűleg drogoztunk is) ezért persze hogy nem hisznek nekünk és amúgyis az ilyen tipikus, folyton elégedetlenkedő vendéggel, aki direkt nem akarja jól érezni magát sőt, a tetejében részeg is, nem tudnak mit kezdeni.

Ezen felül folyamatosan azt hangoztatta, hogy 40 fokot mutatott a jacuzzi beépített hőmérője és az nem tud elromlani, ergo 40 fokos volt a víz. Kérdeztük, hogy akkor miért is voltak fent 30 percen keresztül, ha tényleg nem volt vele baj, miért nem hoztak egy másik hőmérőt és bizonyították be, hogy az tényleg 40 fokos? Ezt a párom többször is elmondta, mire az igazgató kért engem, fáradjak fel az ő lakosztályába, és nézzem meg a jacuzziját, megmutatja, hogy az 40 fokot mutat és 40 fokos is.

A párom kérdezte, miért is nem informáltak minket folyamatosan, miért nem lettünk tájékoztatva, hogy éppen mi történik? Erre az igazgató agresszívan azt válaszolta, hogy mégis miért tájékoztatott volna, nem kötelessége.  Majd miután a párom sokadszorra is megkérdezte, nem lett volna-e egyszerűbb a vödörrel való kimeregetés helyett egy hőmérővel bebizonyítani, hogy valóban 40 fokos a víz, a következő mondatok hagyták el az igazgató száját:

Minek ide hőmérő, hova ? Minek? Nehogymár itt hőmérőzni kelljen, minekután ott van egy gép, a műszer működik, nehogymár azt bizonygatni kelljen! Hát hol van ilyen gyerekek, álljon meg a világ már! Mostmár én mondom, hogy elég volt! Komolyan hagyjuk ezt a kurva, szájbabaszott hőmérőt, mit hőmérőzzek, ha van rajta egy hőmérő!

és megint elmondta, hogy az nem tud elromlani, valamint , hogy azért merték ki vödörrel a vizet, mert mi fáztunk és a kolléga  a „legjobb tudásához mérten járt el”, ami ezek szerint a  víz leengedése volt, vödrök segítségével.

Elkértem a Panaszkönyvet (Vásárlók Könyvét), amit megtagadtak tőlünk, a kezembe nyomtak egy A4-es papírt, hogy írjam le a panaszomat, majd ők annak hátuljára válaszolnak.

Az igazgató a párommal is minősíthetetlen stílusban beszélt, beléfolytotta a szót, megvádolta, hogy hazudik és miért ült továbbra is az „elvileg hideg vízben” és amúgyis be van rúgva. Ezen felül „kicsimnek” szólította,

Nem kell annyit piázni kicsim

majd miután a párom kikérte magának ezt a hangnemet és hogy „kicsim”-nek szólítsa, az igazgató felháborodva kérte a recepcióst, hogy a panaszlevélünkre adott válaszukba írja bele, hogy

agresszívan beszél a hölgy még most is.

Miután megkaptuk a panaszlevél másolatát, azonnal távoztunk a hotelből, édesapám segítségével, aki értünk jött kocsival Pécsről, majd ott tudtunk aludni.

Rendkívül megalázó volt az egész szituáció. Lelkileg, erkölcsileg  és anyagilag is megkárosítva érezzük magunkat. Életünk legrosszabb szolgáltatás élményén vagyunk túl.

UPDATE

A posztot elküldtük a hotelnek, akiktől az alábbi levelet és dokumentumokat kaptuk:

Tisztelt Homár!

Levelem mellékleteként küldöm Önnek a kérdéses panasszal kapcsolatban a vendég helyszínen tett panaszát, illetve a Szállodától arra kapott azonnali választ.

Kiegészítésként annyit szeretnénk elmondani, hogy a vendég maga kérte az A4-es papírt, a Vásárlók könyvének megtekintése után, melybe állítása szerint túl kevés hely van, ezért panaszát nem kívánja abba eszközölni.

Az érintett dolgozók meghallgatása a vendéggel közösen, azonnal megtörtént, melyről a jegyzőkönyvet szintén csatoljuk.

A jegyzőkönyvben foglaltakkal kapcsolatban a vendég észrevételt nem tett, aláírásával elfogadta az ott leírtakat.

Véleményünk szerint a vendég A4-es lapon lévő bejegyzése hűen tükrözi a vendég akkori állapotát. A blogon tett későbbi bejegyzésére – melyben újabb és újabb vélt sérelmeiről mesél – nem kívánunk hosszasan reagálni.

Kérjük Önöket, hogy az Önöknek eljuttatott leveleinket teljes körűen legyenek szívesek nyilvánosságra hozni. Személyiségi jogokra való tekintettel, mivel a vendég sem vállalta a teljes nevét, a bejegyzésben szereplő vendég nevet kitakartuk.

Kollégáink azonban készséggel vállalták nevüket és beosztásukat.

Üdvözlettel:

Drigán Barbara Fanni
recepciós
Gunaras Resort Spa Hotel****superior

UPDATE 2.

Olvasónk reagált a szálló levelére:

Tisztelt Homár szerkesztőség!

Ezúton szeretném megköszönni hogy kiraktátok a gunarasi posztomat.

Viszont a hotel részéről a nyilatkozat szemenszedett hazugság. Nem írtam alá a jegyzőkönyvet, nem cetlit kértem, hanem panaszkönyvet(ezt a gunaras beleegyezésével közzé is tenném pl. hangfelvétel vagy videófelvétel formájában) és az, hogy nem reagálnak a hivatalos elektronikus úton elküldött panaszlevelemre márc.21 óta az vicc...annyit sem hogy megkaptuk. Az általuk megfogalmazott válaszlevél kicsinyes, bocsánatot azóta sem kértek. 

Nagy-Rédei Attila

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eda666 2017.04.05. 21:02:13

@andd1234: mi volt rossz rajta? Hogy 37 fokos? Hány fokosnak kéne legyen? Van előírás?

andd1234 2017.04.05. 21:07:04

@fillérbaszó vadász: Elég sokat járok külföldre, ezért van némi tapasztalatom és ezek alapján összességében jó benyomásaim vannak. Ahol probléma merült fel, ott orvosolták, pedig én aztán elég hirtelen haragú vagyok, ha nem azt kapom, amiért fizettem.

Az itthoni rossz tapasztalatok, irreális ár-érték arány és a folyamatos lehúzás miatt hanyagolom az itthoni wellnesszt. Ha ilyenre vágyom, akkor beülök az autómba és irány valamely környező ország, ahol megbecsülik a vendéget.

andd1234 2017.04.05. 21:08:05

@eda666: Talán olvasd el figyelmesebben a postot, ott van benne.

KaTe 2017.04.05. 21:09:19

@eda666: 17.00 körül jelezték a problémát először a szállodának. Aztán 17.45-kor másodszor. 18.45-re készült el a szobájuk (17.00 és 18.45 között lényegében nem tudták használni a szolgáltatást) A meghallgatásra pedig valamikor 20.50 körül kerülhetett sor (már ha a szálloda válaszáról bescannelt papírfecni alján a dátum melletti szám az időpontot jelöli.

Szóval elsősorban az lenne a kérdésem, hogy ha a jacuzzi rendben volt, akkor mit csináltak az alkalmazottak 17.45 és 18.45 között? Egyáltalán mit csinált vödörrel kezében az arc a jacuzzinál?!

Smano 2017.04.05. 21:11:42

Kedves vendegek azt miert nem irtak le h meztelenul ugraltak ki be a jacuzyba s a masszazsolajon kivul gci is volt benne nekem sem tetszett volna mar ez utan a vizminosege... az h a karbantarto vodorrel merte ki a vizet nem az o tudasat merte fel hanem hogy a vendeg gyorsabban tudja tisztan melegen hasznalni a jacuzyt. Mert ugye bar aki latott mar jacuzyt s benne vizet azt tudja h nem keves van benne s ahogy a furdokadbol sem igy abbol sem folyik le 10 perc alatt.
S a "csak takarito" szemelyzetnek lehet megkoszoni h ilyen helyen pihen az ember az mar mellekes h ki h.

fillérbaszó vadász 2017.04.05. 21:12:33

@Missberger: "Konkrétan a problémázás csúcspontján, kértetek a kajátokra egy extra adag tartármártást? Jaj, édeseim, szinte sajnálom hogy végül is kimaradtatok a szakács bácsi "mézédes romantika csomagjából"."

:)
Ha felbasztad a személyzet agyát, akkor elég bátor dolog tartármártást rendelni. :)

KaTe 2017.04.05. 21:22:02

@Smano: Krisztián, Evelin, Vagy Mónika a keresztneved? Esetleg Róbert?!

Érdekelne, a "geci" meglétét hogy állapítottad meg? Ízlésre, vagy a a posztoló vizelete mellett egyéb mintákat is vizsgáltok a laborotokban?

Smano 2017.04.05. 21:26:16

@KaTe: Egy akkor ott megszallo vendeg s sajnos lattalak az ablakunkbol ah meztenul ki be ugraltok a jacuzyba...

KaTe 2017.04.05. 21:30:04

@Smano: Lebuktam :( De remélem, hogy az ott megszálló vendég azt azért nem látta, hogy mit csináltam a jacuzyban a kedves anyukáddal... :(

Smano 2017.04.05. 21:33:37

@KaTe:
En is anyukad lehetnek kisgyerek.
Sok mindennek ful es szem tanuja voltam ti is pontositathattattok volna amikor megerkeztek ahogy mi is tettuk hisz egy ekkora helyen ennyi ember kozott muszaly! Mind ti is s a szallo is kezelhette volna maskeppen.

KaTe 2017.04.05. 22:02:21

@Smano: Ezek szerint nem a te anyukáddal láttak! Micsoda megkönnyebbülés!

Kisgyerek? Múltkor még a "kicsid" voltam! Amúgy meg nézd már meg a profilomat, mielőtt olyasmiket hallucinálsz, hogy én vagyok a posztoló vagy a "párja". Kikérem magamnak ezt a bánásmódot !!! Arra viszont kíváncsi lennék, hogy te melyik lehetsz az 5 aláíró közül, mert az már kiderült, hogy nem te vagy a csapat esze. Ha viszont te lennél a főnök, akkor nincs is több kérdésem. :)

Smano 2017.04.05. 22:10:37

@KaTe:
En nem neztem senkinek a profiljat sem en a velemenyemet irtam le ennyi az egesz. Lehet h nem en vagyok a gunarasi hotel esze mert nem dolgozom ott meg mi is ott pihentunk de ha a posztolok is ilyen bunkok valojaban mint te nem csodalom h ennyi problemajuk van. Egy felnott ember szerintem minden problemat megtudd oldani s nem ezen a lejaratos modon. Ennyi az egesz! S meg te kered ki magadnak?!? Uristen

andd1234 2017.04.05. 22:13:12

Mi a fene van, tényleg nem lehet meztelenül jacuzzizni a privát teraszon???

Phteven 2017.04.05. 22:15:20

Tapasztalatból tudom, hogy a 40 fokos víz már kellemetlenül meleg tud lenni. Szerintem a vendégek nem ok nélkül panaszkodtak. Az se teljesen világos, hogy ha a hőfokkal volt a baj, akkor miért kezdték el kimerni a vizet a lavórból? Nem lehet, hogy a hőmérő a beállított hőfokot mutatta, és nem a víz hőmérsékletét? (Ha rossz a fűtés, a beállított érték simán lehet 40 fok, a víz meg 33.) A vendég vajon tisztában volt-e vele, hogy előtte hányan ejakuláltak abba a kádba? És megannyi kínzó kérdés...

Bendeguz 1001 2017.04.05. 22:17:38

@Smano:"mind ti is mind a szallo is...." b+ vegyuk mar eszre, hogy akarmilyen hulye egy vendeg,ha nem tor zuz es kell ra rendort hivni, akkor a szolgaltatonak kell tudni alkalmazkodni a hulyekhez is es megfeleloen kezelni a helyzetet. A gunarasi kacsalabon forgo szar erre nem volt kepes. Minimalis problemamegoldo kepesegrol sem sikerult tanubizonyosagot tenni. A szemelyzet meg olyan mint a fonok.

Smano 2017.04.05. 22:18:08

@andd1234:
Nem a meztelen furdes a problema de ha kiszallok belole azert a kontosom felveszem vagy a torolkozott magamra tekerem h ne lassak a szoros mindenem... s annyira nem privat a terasz mert en a folyoso masik vegerol az erkelyrol lattam mindezt.

Smano 2017.04.05. 22:24:34

@Bendeguz 1001:
Az h hany fokos volt a viz s h milyen volt a minosege nem biztos h a vendeg vagy a hotel hibaja. Lehet minket reszrol felreertes is. A vodorrel kimeres stb problema megoldas volt a vacsorat megkaptak a tartarmartas kivetelevel s a sajat kontos pultos meghivasa is sztem.

Bendeguz 1001 2017.04.05. 22:24:52

Azert a hotelben megis a Monika lehet a legnagyobb befolyassal biro szemely, hisz o nem takarito hanem hausekeeping, pedig ott meg az igazgato sem director.

KaTe 2017.04.05. 22:26:10

@Smano: Hát bassza meg, azt is láttad, hogy épp kufircolnak?! Amúgy meg képzeld, múltkor lent voltam a spanyol tengerparton, azt mit látok, egy halom néni meg bácsi meztelenül járkál, képzeld milyen sokk ért engem!! Annyi lógó csöcsöt még életemben nem láttam magam körül! Azt hittem valami kivénhedt nudistáknak szóló partszakaszon vagyok, pedig nem!

Amúgy meg ahelyett, hogy itt lejáratod a kedves posztolót, inkább szólhattál volna neki, vagy a recepciósnak, hogy téged zavar a meztelen jelenlétük ! De te is csak itt tudsz háborogni!

Smano 2017.04.05. 22:27:48

@Bendeguz 1001:
Ebben igazad lehet mert amennyire tudom a director egy szemely de a hausekeeping az egy kiszolgalo terulet.

droppolt kismamma szép 2017.04.05. 22:29:55

@Roadster68: "meg aztán nem is fizetsz ki érte 80ezret, hogy jól érzed magad a postásnál."
Nem biztos, ha púpos, ronda nő vagy, nem is olyan biztos ez!

Smano 2017.04.05. 22:29:58

@KaTe:
Meg is fordult a fejem h szolok de nem azert mentem s szerintem ok sem h balhezanak s itt sem haborgok ez a velemenyem s egyszeruen leirtam mit lattam.

Bendeguz 1001 2017.04.05. 22:30:28

@Smano: a vendege semmikepp, kizarolag a hotele. Ezeken van leereszto csak szolok, es nyilvan nem a vendeg elott kezdek vodorrel vizet kimerni egy jakuzzibol ha netan megsincs (bar ez kizart). A minimum az, hogy arra az idore amig baszogatja a jacuzzit, hogy rendben legyen, elkuldi a vendeget a barba egy ingyen itlr, msik szobat janl fel stb... de semikepp nem ucsorogteti az agyon. A vacsora meg nem keresre kellett volna felszolgalni hanem bejelenetkezeskor "udvozoljuk szallondnkban bla bla az onok szallodai csomagja a visszaigazolas szerint vacsorat tartalma 19 orakor mit szeretnenek es/vagy az etteremben szobabn szeretnek elfogyasztani..." ez alap lenne egy szallodaban nem 4 de meg 2 csillagnal is.

Bendeguz 1001 2017.04.05. 22:31:47

@Smano: directorbol is lehet tobb.

Smano 2017.04.05. 22:34:12

@Bendeguz 1001:
Ebben igazad van h ezt a vendegnek nem kellett volna latni a de akkor nem a szemelyzet a hulye hanem csak o!
Hat en meg ilyen hotelban nem jartam ahol ilyen szoveggel vartak volna.

droppolt kismamma szép 2017.04.05. 22:35:54

@Phteven: "Nem lehet, hogy a hőmérő a beállított hőfokot mutatta, és nem a víz hőmérsékletét?"
Minden lehet, de te ismerel ilyen rendszert? Én nem.

KaTe 2017.04.05. 22:36:10

@Smano: Kösz hogy leírtad, egyben elnézésedet kérem, hogy a kedves anyukáddal példáloztam, de kissé nehezen bírom és ingerültté válok, ha olyasvalakivel próbálnak azonosítani, aki nem én vagyok. Jóccakát!

Smano 2017.04.05. 22:38:28

@KaTe:
Nem akartalak megserteni. Csak az eletben nem mindig minden pont ugy van ahogy, mindig kiderul vmi mas is mint amit elmondunk. Jo ejt

Bendeguz 1001 2017.04.05. 22:49:17

@Smano: azert mert olyan helyekre jarsz mint ez a hotel, ahol tripadvisoron 65 hsz-bol kozel a fele a beka segge ala osztalyozta a hotelt. Probalj ki minosegibb szolgaltatast ugyanezen az aron.

Smano 2017.04.05. 22:50:54

@Bendeguz 1001:
Tudsz egy ilyet mondani kiprobalom.

Roadster68 2017.04.05. 23:01:56

@eda666: az 1000 Ft-os tartár az konkrétan pofátlanság teteje egy ilyen szutyok helyen, ráadásul még a talponállóban is alap a sajthoz te gasztrokirály. Egyébként már az is pofátlanság hogy a rántottsajt van eladva vegetariánus kajának, mert az a vegetariánus kaják legalja. A Jacuzzi pedig szar volt, nincs mit ezen szépíteni, attól hogy 40 fokot ír még lehet hideg és szar. Te mit tudsz róla amikor ott sem voltál? Te szállodaigazgatók gyöngye te pedig egy iszonyatosan nagy paraszt vagy aki még most is hazudik.

Bendeguz 1001 2017.04.05. 23:02:16

@Smano: Tripadvisoron szepen kiszurod "ratings" alapjan a hoteleket es maris feldob joparat amit erdemes lehet kiprobalni.

Smano 2017.04.05. 23:10:10

@Bendeguz 1001:
Kep alapjan ezt is. Tapasztalata meg mindenkinek mas.

Bendeguz 1001 2017.04.05. 23:12:30

@Smano: Kep alapjan nem valasztunk hotelt. Ertekeles alapjan valasztunk a penztarcankhoz megfelelot. Egy kepek alapjan ocska hotel kivalo szemelyzettel 1000x jobb mint egy csili vili hotel dombovari stilusu szemelyzettel.

Roadster68 2017.04.05. 23:14:02

@KaTe: Smano is és eda666 is ma regisztrált, mindketten a szóban forgó hotelben érdekeltek ez nem vitás, viszont ha már ilyen genya kis módszerekkel operálnak akkor adok is nekik mindjárt egy nagy mínuszt a google+-on meg a tripadvisorban is, hadd dolgozzanak egész nap a kijavytásán ;) sőt azt hiszem a haveroknak is kiadom hogy írjanak már valami szépet :) Azt hiszem ez fájni fog ;)

Smano 2017.04.05. 23:14:49

@Bendeguz 1001:
De az ertekeles sem biztos tamasz mert egy fiatal nem azt fogja ertekelni mint egy idosebb vagy esetleg nem ertekeli s nincs ev az ertekelo neve melle irva.

Smano 2017.04.05. 23:17:00

@Roadster68:
Sztem nem bun valahova regisztralni akkor ha velemenyed van. S senki sem tokeletes!

Phteven 2017.04.05. 23:21:49

@droppolt kismamma szép: Ismerek. Az én fűtésemen beállítom a kívánt hőfokot (ezt mutatja). Ilyenkor addig fűti, amíg eléri a kívánt hőfokot a víz. Nyáron hamarabb, hidegben lassabban. Ha túl hideg van, akkor meg fel sem melegíti a vizet teljesen, csak folyamatosan fűt.

Roadster68 2017.04.05. 23:33:52

@Smano: Nem, ment a google+ra a vélemény, ti ott SPAban már olvashatjátok is, már a google fiokotokban biztosan ott van. Majd juttatok minden napra;)

Smano 2017.04.05. 23:36:45

@Roadster68:
Nem tudom mi vagy ki ez a tobbes szam en nem tartozom a hotelhez s nem is ertem.

Roadster68 2017.04.05. 23:47:25

@Smano: Jól van biztosan elhiszem amilyen hevesen ömlik a sz.r ebből az irányból. Most már átmehettek oda aztán próbáljátok felhozni az átlagot lúzerkéim :D

Smano 2017.04.05. 23:51:52

@Roadster68:
H mit hiszel vagy sem igazabol engem nem erdekel. Ha elolvastad volna amit irtam nem csak azt szajkoznad amit akkor latnad nem vedtem a hotelt en a szemelyes velemenyemet irtam le az meg szerintem mindenkinek van!

Roadster68 2017.04.06. 00:00:18

@Smano: pont lesz.arom, a vélemény olyan mint a segglyuk. Mindenkinek van egy de a másé senki mást nem érdekel. A fehér Panamera megvan még?

Smano 2017.04.06. 00:01:32

@Roadster68:
Akkor te se foglalkozz az enyemmel. Mi az a feher panamera?

Roadster68 2017.04.06. 00:12:01

@Smano: Már el is felejtetted, tudod ami 4 éve volt.

Smano 2017.04.06. 00:14:52

@Roadster68:
Nem tudom mi volt 4 eve es azt sem h mi az a panamera. De szerintem nagyon durvan osszekeversz vkivel.

Roadster68 2017.04.06. 00:20:02

Mindegy úgy látszik amnéziás vagy Robika.

Smano 2017.04.06. 00:24:29

@Roadster68:
Uristen te meg durvan paranoias! En egy 40 et elkerulo no vagyok aki 3 napot toltott a csaladjaval a hotelban pont ekkor. Regisztraltam ide latvan a posztolot s leirtam en is a velemenyem. De mar ne is haragudj de ez mar durva feltetelezes amit muvelsz.
S ebbol mar nem is kerek tobbet!

Roadster68 2017.04.06. 00:38:48

@Smano: Jól van Robika, most már feküdjél le, de még előtte leírom hogy Smano és eda666 miért ugyanaz a személy aki ugyanaz mint Te, hátha legközelebb okosabb leszel amikor szállodádat fikázzák. Bár ekkora IQval nem fog menni, hiába a mankó.
Ne regisztrálj be aznap amikor kommentelsz, ráadásul egy egynapos poszthoz.
Kérj meg valakit hogy írja le helyetted a kommentedet mert a stilisztikai egyezések megvannak a szövegben pl "hogy helyett h, valami helyett vmi, a sok írásjel a mondatok végén '..., ???, ?!?'
Ezenkívül a görcsös erölködés hogy karaktergyilkossággal végezzétek ki a poszttolót ez önmagában is árulkodó.
A magyarázkodás pedig hogy te NÖ vagy vicces, mint ahogy az is hogy éppen akkor voltál a szállóban és mindent láttál. LOL LOL LOL A térdemet csapkodom a röhögéstől, még, még, még, táncolj még bohóc.
Mondjuk az összes szaros gunarasos poszthoz hozzászólsz, de mindenhol kilóg a lóláb. Azt hiszed a kommentelők mind hülyék, hát nem, csak te ;)

Smano 2017.04.06. 00:45:20

@Roadster68:
Uristen te tenyleg beteg vagy

Bendeguz 1001 2017.04.06. 00:54:11

@Smano: Semmi sem biztos tamasz, de egy hotel 1500 velemennyel,10 legszarabb ertekelessel azert bizalimgerjesztobb mint egy hotel 65 ertekelessel amibol 7 legroszzabb ertekeles. Tokeletes sehol sem lesz, de abban biztos vagyok, hogy high rating helyen ilyen hibaknal a vacsit pl ki se szamlaznak, vagy ingyen reggeli stb... suru elnezesek kozepette.

Piros19 2017.04.06. 08:23:23

Szemenszedett hazugság az amit a hotel állít,a könyvet kértem és papirt kaptam.Részemről nincs aláírva mert gyalázat.
Szemét bagázs.Hivatalos panaszlevelet küldtem március 21.én, arra azóta sem jött válasz.Amennyiben nem kapjuk vissza a foglalót az ügy jogi útra lesz terelve.Amennyiben a hotel egyenes beleegyeznek abba hogy közzétegyem a videót és hangfelvételt hogy működik náluk a panaszfelvétel és el tudja dönteni ki mennyit ivott.
Elnézést azóta sem kértek.Szakadjon rájuk a kóceráj.

Tisztelettel, a posztoló

Bendeguz 1001 2017.04.06. 09:12:30

Engem amugy komolyan erdekelne,ki, hogy, es milyen kriteriumok alapjan valaszt szallast ha nyaralni megy? Pl ez a Gunarasi ritka szar, nagyon draga, megsem megy csodbe. Hogy talaljak neg sokan a leheto legszarabbat?

milyen nőazilyen 2017.04.06. 09:37:03

Engem csak az érdekelne, hogy Szubrinának van-é sinosz kártyája :D

Piros19 2017.04.06. 09:41:14

@Bendeguz 1001:
Nekünk ezt ajánlották, valószínűleg tréfából de viccnek is rossz

DominoFX 2017.04.06. 09:51:52

Voltam a Gunarasban, és a saját tapasztalataim alapján én bizony elhiszek mindent, amit a posztoló leírt. Ritka arrogáns és pénzéhes bagázs dolgozik ott a hotelben (az étteremben rendesek voltak velünk is). Wellness hétvégére mentünk, ehhez képest nem működött a wellness részlegük. A szomszéd fürdőbe mehettünk, de ott is be volt zárva minden élményelemes medence, csak a melegvizesek mentek. Persze mindezt csak a bejelentkezéskor tudtuk meg, előtte nem mondták. Kijelentkezéskor fel akarták számolni a parkolást. Mondtam nekik, hogy a kocsival 2 házzal arrébb álltunk meg, az utcán, ahol ingyen lehet parkolni. A recepciós szerint az egész utca az övék (!!!) és mindenkinek nekik kell fizetni. Meg különben is ráutaló magatartást tanúsítottam akkor, amikor bejelentkezéskor ráírtam a papírra a kocsim rendszámát. Mondtam hogy mindez baromság, és egy fillért sem fogok fizetni nekik a parkolásért. Volt még némi hiszti, de ebben maradtunk.
Mindeközben az előttem levő vendég éppen a panaszkönyvbe írt egy hosszabb történetet.
Kellemes hely, na.

eda666 2017.04.06. 09:56:38

@KaTe: "14.00-kor el is foglaltuk a szobánkat, majd a 15.00 órás kezdésű masszázs előtt 1 órán keresztül igénybe vettük a szoba szolgáltatásaihoz tartozó jacuzzit. 40 fokra állítottuk a hőmérsékletet, mely érezhetően forró volt, lejjebb is tekertük így a hőmérsékletet 37 fokra." "16.00-kor újból felmentünk a szobánkba és beüzemeltük körülbelül 16.30-kor jacuzzit, 37 fokra tekertük a hőmérsékletet és közben fogyasztottunk az előre bekészített ajándék üveg pezsgőből. Sajnos a víz hőmérséklete nem lett meleg, fáztunk. Fél órát töltöttünk el így, közben feltekertük 40 fokra és vártuk, hogy melegedjen, majd mivel ez nem történt meg.." Most akkor olvasd el, és légyszi értelmezd nekem. Pontosan mi is történt. Szerintem a következő: megérkeztek, a jacuzzi be volt üzemelve. Nem tetszett neki a hőmérséklet, hozzá nem értő módon állítgatta ide-oda, közben szépen elkezdte a romantikát egy kis pezsgőzéssel, azért üdögelt a túl meleg - túl hideg vízben, aztán kezdte az ámokfutást. Ha kikapcsolta a fűtést, akkor a szabadtéren hamar kihűl a víz, és bizony az a nem kevés mennyiség nem volt 10 perc alatt vissza melegedni. Tehát a jacuzzi működött, mert amikor levette a hőfokot (szerintem meg kikapcsolta a fűtést), a víz lehűlt. Ja hogy nem melegedett vissza azonnal...ez bizony ilyen. Akkor nem ülök hülye liba módjára a jacuzziban, az állítólag hideg vízben. Akkor nem működött volna, ha mondjuk a légbefúvás (pezsgőfunkció) nem megy. Nem tudhatjuk, hogy a posztoló meddig bolyongott vizes köpenyben, mire jelezte a problémáját.

DominoFX 2017.04.06. 10:03:40

@Bendeguz 1001: Nekem ismerős ajánlotta, akinek bejött. Nyáron voltak, működött a wellness a fürdőben, a parkolást kifizette, problémája nem volt, a személyzettel nem kellett kommunikálnia.
Maga a hotel amúgy szép, csak a dolgozók olyanok, mintha korábban védelmi pénzek beszedésével foglalkoztak volna.
A konyha is jó lenne, ha nem sóznának túl mindent (sztem azért, hogy több italt rendeljenek a népek).

Bendeguz 1001 2017.04.06. 10:07:16

@eda666: Ez meg akar magyarazat is lehetne de ezek a jacuzzik ha jol tudom egy digitalis erintos akarmivel vannak ellatva tehat igen mehez elbaszni barmit is, vagy bekapcsolja vagy le illetve a homerseklet allitas az jelen esetben 3x gombnyomas volt le aztan kesobb fel. Azonkivul ha csak szimplan kikapcsolta volna ad1) ennyi ido alatt nem hult volna ki teljesen a jacuzzi ad2) a 3 tag nem kezdi el vodorrel a vizet merni hanem szimplan visszakapcsoljak es szolnak, hogy ne basztasd x gombot.

KaTe 2017.04.06. 10:19:17

@eda666: Bazzeg! Egy hőfokszabályzó forgatása tényleg sok precíziót és hozzáértést követelhet meg!

Megnéztem az aznapi időjárást és bár nem voltak mínuszok, én elhiszem, hogy 15-20 fokban kihűlhet a víz, ha nem használják. Na most gondolom nem a posztoló az első, aki ezzel a problémával szembesül (csodálkoznék ha csak az ő vize hűlt volna ki a szálloda történetében) ezért gondolom a recepciósok az érkezésnél elmagyarázták a kedves vendégnek, hogy mi a teendő és mire figyeljen oda. Vagy esetleg elmulasztották? Mert az ciki. de nem a posztolóra, hanem a szálloda alkalmazottaira nézve!

eda666 2017.04.06. 10:21:01

@Roadster68: A rántott sajtot a hotel önkényesen adta vagy a posztoló rendelte? Te ott voltál? Tartár alapból jár? Tényleg? És ha rántott camambert volt áfonya szósszal? Te akkor is követelted volna mellé a tartárt mi?
Olvasd el a posztoló mit írt a jacuzziról Érkezéskor feltekerte a hőfokot 40-re. A víz meleg lett. Ergo a jacuzzi működött. Aztán letekerte a hőfokot, a víz hideg lett. Hupsz itt is működött.
Az alap problémáról beszéljünk. Mi volt a baj? Konkrétan.

droppolt kismamma szép 2017.04.06. 10:24:49

UPDATE-hoz: vendégnév egybe. Nem hosszasan nem reagáltok édesem, hanem sem. Az íráskép meg nehogy már szászázaLÉKban alkoholos befolyásolcság hű tükre legyen. Annyira vártam egy ilyen önmosogatós, ultimate érvet. Igazi vendéglátós húzás.

eda666 2017.04.06. 10:26:35

@Bendeguz 1001: Mivel van jacuzzink, bizony tapasztalat, hogy szabadtéren hamar kihűl a víz ha nem megy a fűtés és nincs rajta a termo tető. Könnyen el tudod állítani védett vagy eco módba, amikor a fűtés minimálisan, vagy egyáltalán nem működik. Gondolom azért kezdték kimerni a vizet, mert tisztában voltak vele, hogy a kihűlt vizet a jacuzzi fűtése sokára melegítené fel, így újra teljesen vagy félig fel akarták tölteni a hálózatról meleg vízzel. Ennek gyorsítása érdekében a leeresztést nem csak az általában kicsi méretű lefolyón végezték, hanem rásegítettek. Nem érzem ezt problémának. A személyzet dolgozott a vendég "problémájának" megoldásán.

droppolt kismamma szép 2017.04.06. 10:27:49

@DominoFX: "Mindeközben az előttem levő vendég éppen a panaszkönyvbe írt egy hosszabb történetet."
:D Tényleg megfilmesítésért kiált.

KaTe 2017.04.06. 10:28:08

@droppolt kismamma szép: Ez az írás minden, csak nem bizonyíték az alkoholos befolyásoltságra. Én ennél alkohol nélkül is rondábban írok, pláne, ha felkúrják az agyam.

eda666 2017.04.06. 10:30:23

@Roadster68: Fogadd már el, hogy vannak a tiédtől eltérő vélemények, és új regisztrálók, akik nők, és nem holmi Robik. Nem is értem Te konkrétan kinek írogatsz?

KaTe 2017.04.06. 10:30:42

@eda666: Tehát ezzel azt akarod mondani, hogy a szálloda felszereltsége totál alkalmatlan az általuk beszerelt jacuzzi megfelelő használatára? Te most amúgy a szállodát véded, vagy a szálloda ellen vagy? Mert lassan nem tudom eldönteni. :)

eda666 2017.04.06. 10:33:55

@andd1234: Egy szálloda teraszát nem nevezném privátnak. Ha a hely nem egy nudista strand, akkor a többi vendégre való tekintettel a pucérkodást tartsuk meg magunknak.

Bendeguz 1001 2017.04.06. 10:34:20

@eda666: Lrgyen igy. Miert nem tajekoztattak errol a vendeget?

Roadster68 2017.04.06. 10:41:35

@eda666: "Érkezéskor feltekerte a hőfokot 40-re. A víz meleg lett. Ergo a jacuzzi működött."
De jól tudod, csak nem voltál ott? DE. Meséld már el hogy akkor a bugris mit keresett ott a vödörrel? Miért merte ki a vizet 1 órán át, ha a dzsakudzzi működött, és meleg volt a víz? Na ugye hogy valami nem stimmel.
"Tartár alapból jár? Tényleg? És ha rántott camambert volt áfonya szósszal?"
Csak következtettem, camamberhez nem szoktak -normál esetben- tartárt kérni. Viszont ha rántott sajtról beszélünk az nem szokott camambert jelenteni, legalábbis magyarországon. Tehát nagy valószínűsége van annak hogy nem camamber volt. Viszont tartár ahogy elnéztem az étlapot nincs, ami azért eléggé kínos, főleg annak tükrében hogy 1000 FT-ot kértek érte amikor egy savanyúság 4-600 Ft a rántott sajt pedig 1400.

eda666 2017.04.06. 10:42:58

@KaTe: A jacuzzi nem bonyolult szerkezet, de a kezelése igényel némi figyelmet. A kezelőpanelek nem csak egy be- és kikapcsoló gombot tartalmaznak. Egy-egy hibás kombinációval, gombok egyszerre megnyomásával könnyen el tudjuk állítani. Ha nem értek egy berendezés kezeléséhez, akkor segítséget kérek a személyzettől. Nem pedig nyomok mindent, mint süket a csengőt. Elolvastam a posztoló beírását, aztán a hotel által feltöltött doksikat is. Nekem az jött le belőle, hogy a posztoló elnyomkodta a jacuzzit, lerészegedett, és elkezdte játszani az agyát.
Nem akarok igazságot tenni, hiszen nem voltam ott. Voltam viszont rengeteg más 4 és 5 csillagos szállodában, nem csak Magyarországon, hanem a világ minden táján. Egy bécsi hotelben a nyitás évében 2 szobában töltöttünk el 1 éjszakát (reggeli ellátással) 1000 euroért! 2-kor lehetett volna elfoglalni a szobákat, helyette 5-kor érkeztünk, és a szobák nem voltak készen! A recepciós hölgy ezt szárazon közölte, és nem volt felajánlva szobacsere, meg kárpótlás. Nem volt ingyen koktél, de még egy pohár víz se. És nem kezdtem el posztolgatni, meg lehúzni a szállás foglaló oldalakon a hotel értékelését. Van akinek az egyik hotel bejön, míg másoknak pont az nem.

Roadster68 2017.04.06. 10:45:34

@eda666: elmész a picsába ezzel a hozzászólással. Nem veszed észre hogy mennyire gáz hogy kiadod magad másnak, közben a szállodából nyomod a kommentet véded a mundér becsületét, nem mersz ide kiállni saját névvel. ANNYIRA ÁTLÁTSZÓ!

eda666 2017.04.06. 10:48:52

@Bendeguz 1001: Most komolyan azt gondolod, hogy érkezéskor egy recis arról is tájékoztatást nyújt a vendégnek, hogy mi a teendő a jacuzzival? El kéne mondani azt is, hogy mielőtt beleülsz vedd le a fedelet? Biztosan van a szobákba bekészítve valamiféle használati utasítás, vagy információ a műszaki segítségnyújtás módjáról. De ha nincs semmi, és bizonytalan vagyok, hívom a recepciót.

Roadster68 2017.04.06. 10:50:52

@eda666: okoska a szállodából: "A kezelőpanelek nem csak egy be- és kikapcsoló gombot tartalmaznak. Egy-egy hibás kombinációval, gombok egyszerre megnyomásával könnyen el tudjuk állítani. Ha nem értek egy berendezés kezeléséhez, akkor segítséget kérek a személyzettől. Nem pedig nyomok mindent, mint süket a csengőt."
Ha valami 40 fokot mutat akkor miért hideg? Miért kell meregetni? Miért nem elég megmutatni hogy így működik? Nagyon gáz hogy nyomod a süketet a tegnapi regisztrációval, foggal körömmel magyarázod a bizonyítványod, próbálod lejáratni a vendéget hogy részeg volt -amikor elvileg ott sem voltál, persze gyakorlailag ott voltál és most is ott vagy Robika ;)

eda666 2017.04.06. 10:56:54

@Roadster68: annyira alpári vagy. De miért velem foglalkozol? Te valami személyes bosszú hadjáratot indítottál a szálloda ellen? Akkor nekik toljad magad ne nekem! Arról a témáról beszélj, amihez én hozzá szóltam. Kit érdekel a te magán nyomorod? Indíts külön blogot magadnak, ahol minden embert gyalázhatsz akinek saját véleménye van. Szóval magyarázd már meg te zseni, mi baja volt a posztolónak? Mert felnőtt ember lététe elég gáz, hogy nem tudta rendezni a saját dolgát. Felírta egy blogra. És mi fog történni szerinte? Vagy szerinted te mit érsz el azzal, hogy mindenkiben ellenséget látsz?

eda666 2017.04.06. 11:02:22

@Roadster68: te szerelmes vagy? Folyamat Robika így, Robika úgy. Én még mindig nő vagyok. És ki mondta h a 40 fok hideg? Olvasd el a posztoló mit írt. Megérkezett és feltekerte a hőfokot 40re. A víz meleg lett. Ezért letekrte 37re. Akkor fázott. 3 fok különbségről beszélünk. Amúgy szerintem a 37 tök jó.

Roadster68 2017.04.06. 11:07:10

@eda666: "Mert felnőtt ember lététe elég gáz, hogy nem tudta rendezni a saját dolgát. Felírta egy blogra. És mi fog történni szerinte?"
Ne aggódj, ahogy olvasom jogi eljárást is indított a kóceráj ellen. Egy ilyen büdös paraszt vendégellenes tahónál aki ezt a kócerájt vezeti másképp nem lehet fellépni. A blog az Ö véleményét tükrözi nagyon meggyőzően. Ezzel bíróság előtt sem lesz semmi gond, simán megítélnek neki a komoly kártérítést is, úgy hogy a kóceráj jobban teszi, ha nem küld olyanokat kommentelni mint te, és visszafizeti a pénzt. Tudom, hogy ezt úgysem teszi meg, de a bíróság ellen nem tud mit csinálni. Kisértékű perként 1-2 tárgyalási nap alatt lezavarják aztán fizethetsz ;)
A bíróságon ha megmutatják a véleményeket a szállodáról akkor nem lesz kétség arról hogy ki hazudik. Csak a homáron 6 poszt van -amit a google az első oldalon hoz -akik mind ezt a szart fikázzák, és ahogy elnézem jogosan. (keress rá: tékozló homár gunaras)

KaTe 2017.04.06. 11:15:07

@Roadster68: Én azért a bíróság előtt a békéltetőhöz vinném az ügyet, nem árt körbe puhatolózni, hogy a szálloda mennyire van felkészülve egy ilyen helyzet kezelésére, illetve, hogy milyen érveket hoz fel, ugyanis sokszor kevés az, hogy "a többség szerint igazad van", a bíróság meg maximum kiröhög. Konkrét tények kellenek, jegyzőkönyvek, felvételek, esetleg tanuk, stb.

@eda666: A legnagyobb gond nem is a jacuzzival van, fogd már fel, hanem hogy a szálloda gyökér módon intézte az egész ügyet. Szerinted a posztoló jókedvéből távozott a szállodából?!

Roadster68 2017.04.06. 11:27:26

@KaTe: A szálloda már minden bizonnyal teljesen ki van művelődve, még nem sok pert veszíthetett, mert akkor nem lenne ekkora arca, de ez annak is betudom hogy azok akik kifizetnek 80 ezret 2 éjszakáért ritkán akadnak fenn ezen a 80 ezren, letudják annyival hogy ide sem jövünk többet és a baráti társaságot is lebeszélik erről.
Csak a homáron rengeteg posztot találtam ahol ez a kóceráj a főszereplő. Lassan elfogy a levegő a szálloda körül, bár egyelőre bejön nekik a bunkó stílus. Szerintem e pernél többet ér ha havonta kapnak 1-1 rossz értékelést a megfelelő internetes fórumokon, a szép lassan taccsra veri őket.

CID.. 2017.04.06. 11:27:36

@Piros19: Azt azért áruld már el, tényleg meztelenül grasszáltatok egy nyitott teraszon?

Roadster68 2017.04.06. 11:45:57

@CID..: ezt írta Smano aki egyébként állítólag pont akkor pont ott volt 'vendég' : "Kedves vendegek azt miert nem irtak le h meztelenul ugraltak ki be a jacuzyba s a masszazsolajon kivul gci is volt benne nekem sem tetszett volna mar ez utan a vizminosege"
Azért itt ugye mint vendég, honnan tudja hogy mi volt a vízbe, ha nem látja saját két szemével? Bement a szobába? Kimerte a vizet és megtalálta a két köbméter vízbe a 3 ml genyát meg a napolajat? vagy mi?
Az meg megint érdekes hogy egy ilyen dzsakuzziba hogyan lehet beugrálni? Honnan látta hogy beugrálnak és hogy meztelenek? Másrészt a dzakudzzi pont erre való. Mondjuk simán el tudom képzelni hogy van kamera ami veszi és ez nyilván teljesen gázos, de a helyet így megismerve nem zárom ki.

Piros19 2017.04.06. 12:18:43

@eda666: "Ha nem értek egy berendezés kezeléséhez, akkor segítséget kérek a személyzettől"

Mikor rákérdeztem hogy miért a House-keeping vezetőt küldték fel a szobánkba, hiszen nyilván nem ért a jacuzzikhoz, éppen maga ("bocsánat", tehát az igazgató) mondta, hogy mégis mit kell ehhez érteni, nem atomfizika. Egyrészt... Másrészt pontosan ez történt, hívtuk a személyzetet.

És kérlek te értelmezd a leírtakat, de segítek, mert látom nem megy:

- 40 fokra állítottuk először, forró volt.
- 37 fokra levettük, az már megfelelő volt. Igen, ekkor működött a berendezés

eltelt egy óra.

- 37 fokra volt állítva a hőmérséklet, vártunk és vártunk sajnos nem volt elég meleg, ezért 40 -re ( a maximális hőmérsékletre) állítottuk.
- Ezután is ugyanolyan volt a hőmérséklet, nem volt hideg, langyos volt, ami a kinti hőmérsékletet figyelembe véve nem volt a legkényelmesebb tekintve, hogy órákat szerettünk volna eltölteni benne.
- Hívtuk a recepciót. Feljött a személyzet 3 tagja. Az úr beledugta a kezét, elismerte, hogy valóban nem elég meleg, ezután tekergették, nyomkodták a gombokat, mondták, hogy 10 perc. Ezalatt a párom valóban bent ült a vízben, mivel ismétlem nem hideg volt, hanem langyos, a kinti hőmérséklethez képes jobb ötletnek tűnt ott megvárni azt azt a (ahogy hittük) pár percet, ennyi időt inkább a langyos vízben tölt, minthogy kiszálljon belőle hideg és borús időben, vizesen. Mivel gondoltunk rá, hogy mi nem értünk hozzá ezért hívtuk a recepcióst, hátha tényleg elnyomkodtuk, de ennek a helyreállítása nem kéne hogy több legyen pár percnél. Ön pár percért valóban kiszállna a hidegbe a langyos vízből, megtörölközne és átöltözne tiszta ruhába? Ahelyett, hogy TÜRELMESEN várna? Kétlem, hogy ezért hülye liba lenne a párom.

Ergo nem az történt, hogy 40C forró volt és levettük 37-re amiben fáztunk, majd elkezdtünk telefonálgatni..(mert a 37 fok kellemes volt és innen tudtuk, hogy működnie KÉNE!) Te kihagytad az 1 órás szünetet a két fürdőzés között és úgy állítod be, mintha lenyomtuk volna direkt "hidegre" és utána meg nyivákoltunk.

Mellesleg onnan is látszik, hogy a drága igazgató úrral van dolgunk személyedben, mert egyedül te próbálod kétségbe vonni a szavahihetőségünket az alkohol miatt (micsoda vétek egyébként is egy wellness hétvégén alkoholt fogyasztani), valamint egyedül te hajtogatod, hogy bizonyára az 1000 Ft-os tartár miatt csaptuk ki a balhét.

Egy korábbi irományodra is reflektálnék, miszerint:

"Nekem a köv jött le: nem tudta beállítani a hőfokot a jacuzzin, beivott, lesokkolta az 1000 ft-os tartár, aztán elszaladt... kifizetett mindent? Lássuk a számlát :) "

Lássuk a számlát. 36.000 forintot fizettünk előlegbe, amit a mai napig nem kaptunk vissza. Ott töltöttünk a szutykos hotelében körülbelül 8 órát , melyből 3 volt értékelhető a többi 5 óra információ hiányában bolyongással, kérdezősködéssel, értetlenkedéssel, később pedig veszekedéssel és a mi vádolásunkkal és meghazudtolásunkkal telt.
Tehát 36.000 forintot fizettünk a fent részletezett 8 óráért. Bizonyára ez volt a tervünk, valóban megérte...

droppolt kismamma szép 2017.04.06. 12:57:41

@KaTe: énis. Ezért vettem billentyűzetet. Tök jó.

Manyecska. 2017.04.06. 13:34:29

@droppolt kismamma szép: mást is kéne verned hogy nekünk is tökjó legyen... :D

Manyecska. 2017.04.06. 13:41:23

a bendegec..i már alkeszekkel is kezd, hmm..?

andd1234 2017.04.06. 13:41:29

@eda666: Hogyhogy nem privát? Akkor micsoda, egy közös helyiség, ahova bárki bemehet?
Nincsenek elválasztva a teraszok egymástól?

Bendeguz 1001 2017.04.06. 14:22:35

@eda666: Ennyire sotet nem lehetsz b+. Amikor a szobaba ment a 3 tag, akkor miert nem mondtak el?

Roadster68 2017.04.06. 14:23:50

@eda666: " a többi vendégre való tekintettel a pucérkodást tartsuk meg magunknak."......és lehetőleg a szobákban is kerüljük a szexet, ...még verbális szinten is, ugye? Meg aztán az alkohol is problémás, mert lám mi lesz belőle.

Bendeguz 1001 2017.04.06. 14:24:04

@Manyecs: na mi van ribi megjottel? Olvastam nagymama leszel 41 evesen. Eleg baj, hogy a magadfajtabol ilyen koran szaporulat lesz. Oszt a leanygyermek vagy a meny milyen joszagot fog lepeyezni neked?

Manyecska. 2017.04.06. 15:03:30

@Bendeguz 1001: olyan nagy barmot mint te bizti nem. :DDDD
Meséllyé még a teleszart jacuzzidról, hallgatjuk...! Nem én kezdtem a piszkálódást vadbarom! :D Hát viseld méltósággal. Ja, asse tudod mi az két sz..rpucolás közt ugye?? :DD
Na haggyá lógva, uncsi vagy nagyon.
:D ON

Bendeguz 1001 2017.04.06. 15:19:47

@Manyecs: Nem te kezdted ribanc? Hat ki a kurvaanyad kotott ma belem megint nyomorult dagadek?

Reactor 2017.04.08. 15:26:00

Ritka undorító, hányingert keltő hely a személyzettel együtt, szinonimái egymásnak a hellyel. Az 100 százalék, hogy ide nem fogok menni üdülni, és az embereim közül sem fog menni senki.
Szívből remélem, hogy még pár ilyen után lehúzatják velük a rolót.

melaena 2017.04.10. 14:32:11

@piroshangszóró: miattatok elnek meg a szarhazi hotelek.

Martondav 2017.06.10. 07:13:40

@Roadster68: Jujj! Én tudom ki az aki a szállóból írogat és oly hevesen érvel. Téves nem az 5 fő valamelyike. Ráismertem a lekezelő, fölényes modorára: "Volt a világ minden táján" . A kifejezéseire: doksi, játsza az agyát, az érveléseire pl.: írigység vegyél magadnak jakuzzit és fulladj bele. Az egész buta észjárására, észjátszása: 2 kommentelőként majd csak megvédi a mundért, a másik hülye és ő mindent jobban tud. A "megtehetem, van pénzem" is átjött a kommentjeiben. Nem hiába az okos tudja, hogy a stílus maga az ember, mert igazad volt mindkettő "ő". (Szándékos a kis betű.) De ha a kétkedés pislákoló szikrája ütötte volna fel a fejét a lelkem legapróbb zúgában az üzenetírás módja és a rövidítések teljességgel nyakon öntötték azt. Volt szerencsétlenségem és a saját szememmel olvashattam ezeket a rövidítéseket. Egész Dombóvár ráismerne a nőre szerintem. Mert valóban nő ( ismét jogos a kis betű). Ha valaki ismeri őket, tudja, hogy a tulajdonos úr semmit nem ír személyesen, amúgy nem is olvasgat netes fórumokat, hacsak "vki" meg nem mutatja neki. Abban viszont igazad volt, hogy a "direktor" írogat, ezt mindenhol nyomatékosítja, mert megjegyzendő! Ha valaki nem ismerné fel!!! Volt 1éjszaka/1000 EU szállóban és nem tudja mi az a panamera???!! Beficcent egy öncáfolat. Ugyan, az is milyen gyenge, árulkodó, buta reagálása volt. Az arrogancia a mondataiban..., huuuu visszaemlékezni is rossz. A vendég a hülye, hàt hogyne! De ha véletlenül nem így van akkor az alkalmazott, hiába utasítás szerint jár el. Inkompetens szolgáltatóiparban a vendéglátásban meg úgy általában minden emberi kapcsolatban. Egyszerűen tökéletes, hibátlan!!! Nem ismeri a bocsánat kifejezést. Egy önkép-és önértékelési zavarral küzdő kiállhatatlan tag.

Leleplezendő: az első poszt itt, mely a Gunaras válaszlevele miatt frissült: na azt ő írta alá. A tulajjal van nagy jóban vagy hogy fejezzem ki ha a titkárnő, szerető, igazgató meg minden ő egy személyben? Jaaaaa megvan: álláshalmozó!:))))
Na nem mintha a tulajdonos különb lenne, zsák a foltját! Valahol itt olvastam, hogy az igazgató úr stíröli a nőket, nem bízná rá a szálloda vezetését. Hááát! Csak nem dobja ki magát?! Ebből ered az eltorzult jelleme a

Megjegyzem: az sem igaz, hogy nem lehet mindenkinek megfelelni. Mert azt a tényt mindenki elismeri, hogy impozáns, csoda szép épület, míg abba is bele nem piszkoltak, tákoltak. Na az meg nem az ő érdemük.... Az az ex igényessége.
Mi volt dolgozók tudnánk igazán mesélni. De inkább felejteni szeretnénk.

Martondav 2017.06.10. 07:50:21

Haverom is biztos benne, most írta: 100%: "suttyó paraszt, kinek képzeled te magad?, beteg vagy, felnőtt ember megoldja". A cinizmusa. Ez a kérdés hogy hogy: " kifizette? Lássuk a számlát! " Hogy kerül a bakkancs az asztalra? Robika szavait idézem: ez egy birka!

Martondav 2017.06.10. 07:59:12

"Alpári, magán nyomor, gyalázás, zseni". 3 mondaton belü? A szófordulatok.... le is szignózhatta volna! Hát eddig is tudtuk, hogy a szépsége hagy kívánni valót jelleme pedig nincs!
süti beállítások módosítása