Tékozló Homár

Az ajándék csokinyúl lelépett barátjával, az ajándék ablakmosóval

2017.04.11. 16:15 | Homár Hilda | komment

tesco.jpg

Valószínűleg nehezen bizonyítható, de ha szándékos, akkor nem túl elegáns megoldás ez a Tescótól.

Üdv!

Átlagban kb. havonta egyszer járok Tescoban, van hogy hónapokig nem, aztán van olyan, hogy egy hónapban kétszer-háromszor is. Tehát bevallom őszintén, nem én vagyok a célközönségük. Március vége felé viszont betértem az egyik üzletükbe, ahol a vásárlást követően otthon vettem észre, hogy a blokk és a kártyabizonylat mellé kaptam egy 500 Ft-os kupont is egy bizonyos márkájú, 5 literes szélvédő mosó folyadék vásárlása esetére(1. fotó). Ezt a kupont el is tettem, hogyha annak érvényességi ideje alatt ismét járok Tescoban, akkor vásárlok, mivel alapból ezt a márkát, vagy hasonló kategóriát használok.

2017. április 7.-én feleségemmel betértem a szombathelyi hipermarketbe, és amíg ő a csokinyulak beszerzését hajtotta végre, addig én elmentem a jármű-felszerelési részlegre, begyűjteni a kedvezményes folyadékot. A polcokon viszont csak saját márkás és no name termékek voltak, kis keresésre is csak 2 db 2 literes kiszerelésű volt, ezért megkérdeztem az ott pakolgató dolgozókat, hogy tudnak-e nekem adni az 5 literesből. A válasz meglepett, mert azt mondta a polcrendező, hogy nincs, és mostanában nem is látott az üzletben ilyet.

Ezután már a feleségemhez visszatérve, mutatott egy a polcokon elhelyezett szórólapot (2. fotó), mely szerint egy bizonyos márkájú édesség vásárlása esetén 1.000.- Ft.-ként egy ajándékcsomag jár, viszont a képen szereplő csomagot sehol nem találja.

szo_ro_lap.jpgGyorsan végignéztem én is a csokirészleget, tényleg nem volt sehol, ezért a feleségem egy arra járó dolgozótól kérdezte, hol találja az ajándék csomagokat, mivel már több ezer ft értékben volt a bevásárló kocsiban abból a márkájú édességből. A dolgozó előbb elég lekezelően visszaszólt, hogy ott van a polcon a termékek között, majd miután a feleségem megkérte, hogy ugyan már mutassa meg, nagy lendülettel eltűnt a "csokinyúl részlegen", majd közölte, hogy "ja, lehet, hogy már elfogyott" (valószínűbb, hogy már egy ideje nem is volt, mivel nem is volt üres polc, ahol valaha lehetett is).

Tehát adva volt két akció, amiből egyiket sem tudtuk érvényesíteni. Értem én, hogy rajta van a szórólapon, hogy a készlet erejéig, de akkor legalább a szórólapokat miért nem tüntetik el?

Kis kiegészítés: 9.-én egy másik Tesco mellett haladtam el éppen, így kíváncsiságból (és mivel lassan tényleg szükség lesz a nyári szélvédő mosó folyadék feltöltésére) beugrottam a kőszegi üzletükbe is, ahol ugyanaz a kép fogadott. Az autófelszerelési részlegen csak saját márkás termékek sorakoztak, az akciós kuponon szereplőből itt sem volt.

The Good Boy!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a kisvakond 2017.04.11. 16:20:15

Mi az? Mindenki tüntetni van?

CID.. 2017.04.11. 16:22:47

Ügyfélszolgálaton érdeklődtél?

Cycmen 2017.04.11. 16:28:42

. Értem én, hogy rajta van a szórólapon, hogy a készlet erejéig,

A készlet ereje legyen veled!

Drago Brutic1 2017.04.11. 16:52:46

Szerintem tankold tele a Suzuki Swiftet, járd körbe az országot, keresd meg a Tescót, ahol van kuponos folyadék, és aztán számolj be róla!

2017.04.11. 17:00:10

nem mintha konteóznék (dehogynem!) de pl jártam úgy, h pontújakciós napon pont hajnalban volt egyéb vásárolnivalóm egy gigaboltban, mondom magamban, akkor veszek olyan akciós cuccot, amit hírdetnek, mert pont kéne. Hajnal hatkor nem volt egy db sem (aznap indult az akció), nem izgatott fel, annyira nem volt sos sürgős, és mikor vmi miatt este beugrottam a pár sarokkal arrébb található háztartásiboltba, pont ott volt mind...

PITTA 2017.04.11. 17:11:15

Nyári szélvédőmosó folyadékot alapból nem veszek, hanem keverek, koncentrátumból. ALDI-ban lehet néha kapni, de most nézem hogy hagyományos márkák is vannak, pl Sonax olajcentrum.hu/wp-content/uploads/2016/04/Sonax-ny%C3%A1ri-sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91mos%C3%B3-koncentr%C3%A1tum-citom-250-ml.png.
Egy 5 literes árából tudsz keverni magadnak kb 100 litert...

Dikusz 2017.04.11. 17:28:16

@PITTA: biztos jó bolt, de a 100 litert mennyi ideig használja?

Manyecska. 2017.04.11. 17:28:58

hogy lehet "Tescoban járni"- ez valami sport?:) -odáig olvastam..
továbbolvastam de a csokinyúl-részleg kiverte a biztosítékot azóta sírva röhögök!
köszi a célzást Hilda a kézműves étcsokinyúl/mikulás nick is kézcsókját küldi!

amúgy az a smartíz csokinyúl a márketban 289 itt Budán ugyanaz 739 volt jót röhögtem!!

ideális hangyászsün 2017.04.11. 17:31:13

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: Nagyot is néztem, amikor életemben először megláttam, hogy szmartíz. Meg a Micimackóra azt mondták a markízán, hogy macko pú. Mondom mi a franc, nem tudják, hogy micimackó a neve? Aztán felnőttem...

Manyecska. 2017.04.11. 17:31:29

" a csokinyulak beszerzését hajtotta végre, addig én elmentem a jármű-felszerelési részlegre, begyűjteni a kedvezményes folyadékot. " :DDDDDDDD mit is mondhatnék..

aktip jamop takip mapoj Zéró 2017.04.11. 18:01:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: HH = Homár Hivatal. A mai másvilágfélóránkban mit fogsz nekünk tanítani? Pl., hogy a root miért ttőskereszttel jelölt? Ilyen legendák, alapvetések, mögöttesek, napi félpercesekként jól tudnak jönni, mindenkinek. Szép az, mikor egy másik területen visszaköszön ugyanaz az elem vagy logika.
@Cycmen: a részlet erejéig!

aktip jamop takip mapoj Zéró 2017.04.11. 18:10:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: neheem, a gondviselés mindig Jó!@Manyecs: látom beható élmény volt az a nyúl.

KaTe 2017.04.11. 18:27:47

Posztolót ezek szerint nem sok inger érheti. Ilyen lehet egy boldog ember...

Képzeljétek, tegnap az aldiban akartam akciós, 12 darabos AAA elemet venni. Hát nézem csak AA elem van kirakva, pedig volt vagy 4-5 doboz egymás tetején. Feladtam! Nem volt AAA elem, nemhogy 12 darab, de egy darab se! Csalódottnak éreztem magam, sőt, még az aldis pénztáros is lekezelően nézett rám. Ott és akkor kiábrándultam az egész világból! Azóta se tudom túl tenni magam a történteken. Megyek és felakasztom magam...

...De előtte még elugrok a tescoba és veszek egy szélvédő mosót. De csak akciósat és csak akkor, ha adnak hozzá akciós csokinyuszit. Minimum 5 kilót, hogy fulladjak bele.

The Good Boy 2017.04.11. 19:01:52

Üdv!

csak, hogy a hitelességem megmaradjon: A poszt-tolót természetesen szabad!

más:

@Drago Brutic1: nincs swiftem, jelen állás szerint elég távol is állok tőle, hogy valaha is legyen (jó autó, oké, csak mások az igények). Az meg ne az én szegénységi bizonyitványom legyen, hogy nem a teszkó gazdaságos vacak, csak a szélvédőt maszatoló löttyöt akarom az autómba tölteni, hanem olyat, ami ér is valami (egyébként Turtle volt a kuponon szereplő márka), még ha az esetleg a duplája is árban a kedvezmény ellenére is.

@KaTe: tényleg igaz, szeretem, ha a vásárlás során nem sok inger ér, ezért is kerülöm általánosságban nagy ívben a fenti egységet. Én az Interspar, Metro ("nagyon-nagyon néha" lidl), és osztrákia boltjait preferálom. Nem is szokott bennem se nagy hullámokat verni, ha egy üzletben nincs az akciós termékből, de most ez így elég szép teljesítmény volt tőlük, hogy az üzletbe lépést követően az első 5 percen belecsúsztam, hogy kettőből két terméknél nem lehetett érvényesíteni a kedvezményt (teszem hozzá, nincs semmilyen vásárlói meg klub kártyám - teszkós soha nem is volt - vagyis Mol kártya van még, az a kezdetekben lett igényelve, amikor még érdemes volt pontokat gyűjtögetni és valahogy a tárcámban maradt a mai napig (nem is tudom miért, hiszen tankolni nem nagyon szoktam idehaza).
@Manyecs: Örülök a jó kedvednek:) + nem csak szmartizre vonatkozott az akció (azt nem is vettünk), hanem minden nestle termékre.

The Good Boy 2017.04.11. 19:05:56

Amúgy nagyon nem mehet minden flottul a homárnál, mert vasárnap este küldtem el a posztot, majd jött a homár sablon válasza, hogy "mivel sok a beküldött poszt, ezért elképzelhető, hogy csak nagyon sokára jelenik majd meg", erre tegnap egy kókadt homár megjelenés, meg ma is egy, és mindjárt a második munkanapon. Emlékszem a Homár fénykorában, volt hogy egy hónap után tudott megjelenni a regényem, pedig akkor nem nagyon volt olyan, hogy napi egyet dobtak közénk koncnak. Így már érthető, ha minden hülyeség a felületre kerül:D

Drago Brutic1 2017.04.11. 19:31:19

@The Good Boy: Nincs igazad, és ezt meg is fogalmaztad. A készlet erejéig pontosan azt jelenti, ami. Miért kellene eltüntetni a szórólapot?! Ezek szerint a havi reklámújságot is tételenként kellene bevonni/újraszerkeszteni/kinyomtatni? Szerinted hányan dolgoznak a Tesco jogi osztályán?
"A dolgozó előbb elég lekezelően visszaszólt..." mindig gyanús, ha az eredeti panaszt ilyen félmondatokkal fejelik meg. A végén még az is kiderül, hogy a biztonsági őr kancsal volt? Ez kérlek, hatásvadászat és panaszhalmozás.

The Good Boy 2017.04.11. 19:43:33

@Drago Brutic1: Úgy látom nem érted, vagy nem akarod érteni, amit írtam. Idézek az eredeti posztból:
"Értem én, hogy rajta van a szórólapon, hogy a készlet erejéig, de akkor legalább a szórólapokat miért nem tüntetik el?"
"valószínűbb, hogy már egy ideje nem is volt, mivel nem is volt üres polc, ahol valaha lehetett is"

Ez nem ugyanaz, mint egy heti reklámújság. Itt konkrétan vagy 15 helyen ki voltak rakva a szórólapok, miközben még a helye sem volt meg a rajta szereplő ajándéknak. Én ezt inkább vélem szándékosnak, mint véletlen kifogyásnak.

A másik: nehogy már magyarázkodnom keljen azért, mert egy eladó foghegyről szól vissza (lehet, hogy nem az első ilyen jellegű kérdést kapta már aznap). Ez nem megfejelése a sztorinak, hanem az eset tényleges leírása...
Amúgy, ha hatásvadász akartam volna lenni, akkor a sztori szerint lett volna velünk egy síró kisgyerek, aki a teszkó bejáratánál látott egy elárvult kiskutyát, amit dühös békávé ellenőrök akarnak bántalmazni, miközben a terhes nőt a "párja" előtt vegzálta a kancsal biztonságos őr!
Amúgy a szösszenetedet elfogadom, a poszt-toló kommnet részen történő szükséges basztatásának:)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.04.11. 20:15:22

@The Good Boy: óóó, a régi szép hh nélküli idők ... :)

Reactor 2017.04.12. 00:56:37

Azt tudom elképzelni, hogy vagy kifogyott az ajándéktétel, vagy még nem hoztak. A végeredmény szempontjából mindegy. Ez a legalább 1000 forintos édességvásárlás feltétel ilyentájt elég könnyen teljesül, ugye várják a locsolókat, mindenki minimum hatezres tételben vásárol föl Szmarti, Nestlé meg Kinder húsvéti csokoládékat, és hát ugye ami jár, az jár...nekik is! ;)

Az mindenesetre nagy pozitívum, hogy eltűntek a kakaós tejmassza undorító csokipótlóból készült, emberi fogyasztásra teljesen alkalmatlan vackok. Nem fogok hazudni, idehaza még a kutyám se ette meg azokat.
Ám szeretem a húsvétot, az év azon ritka eseményei közé tartozik, ahol NEM kell pénzt költenem, ha sok csokoládét akarok enni! Ilyenkor napokig telítve van a vérkeringésem kristálycukorral. Meg tudnám ezt szokni, skacok :DDDD

Amúgy meg Homár Hilda, ne felejtsd el, a nyulak remek futók! Amint alkalom adódik rá, lelépnek! :D

@Manyecs: Voltam már TESZKÓS randin, és elég hatékony volt, tehát a válasz: igen, lehet a TESZKÓban járni! Lehetséges, hogyha a TESZKÓ nincs, az a kapcsolat se jött volna létre :D

Bendeguz.. 2017.04.12. 06:13:13

Mondjuk a tescoban (igaz uzletenkent valtozhat ez a szokas) az akcios termekeknek kulon helye szokott lenni, es az a termek ami ott megtalalhato, abbol nincs az eredeti helyen.

Terézágyú 2017.04.12. 08:16:16

"Átlagban kb. havonta egyszer járok Tescoban, van hogy hónapokig nem, aztán van olyan, hogy egy hónapban kétszer-háromszor is. "

Most mi van? Van, hogy igen, van , hogy nem, néha gyakran, de gyakran néha??????
Ezzel a mondattal mit akart mondani a pószter???

"Tehát bevallom őszintén, nem én vagyok a célközönségük."

Hát eleve pasi vagy. A feleséged a célközönség. Nyilván ő gyakrabban jár. Néha.

Másrészt nem mindegy, hogy ki a célközönség? Ez mennyiben változtat az egész történeten????

Terézágyú 2017.04.12. 08:18:17

@Reactor:
"Az mindenesetre nagy pozitívum, hogy eltűntek a kakaós tejmassza undorító csokipótlóból készült, emberi fogyasztásra teljesen alkalmatlan vackok. Nem fogok hazudni, idehaza még a kutyám se ette meg azokat."

Én se fogok hazudni, elég szar kutyád lehet, és a gazdájáról is megvan a véleményem, aki a saját ízlését törvényként akarja rákényszeríteni másokra.

Terézágyú 2017.04.12. 08:21:41

@The Good Boy:
Ja, te vagy a pószter?
Hát jelents fel a tecskót brüsszelbe. Vagy inkább orbánnál, aki majd jól kitiltja ebből a virágzó országból.
Vagy többet ne menj a tecskóba és a feleségedet se engedd oda. És majd tönkremegy magától. Nem a feleséged (bár ki tudja), hanem a tecskó.

Manyecska. 2017.04.12. 09:20:56

@Reactor: az milyen???? Jelzem továbbfejlesztettem a ragulevest..!:D De fasírt van. Megint.
:D @Terézágyú: az én kutyám se ette meg pedig küldtem mellé konzultációs levelet is...

Cycmen 2017.04.12. 09:21:50

r@The Good Boy:Amúgy, ha hatásvadász akartam volna lenni, akkor a sztori szerint lett volna velünk egy síró kisgyerek, aki a teszkó bejáratánál látott egy elárvult kiskutyát, amit dühös békávé ellenőrök akarnak bántalmazni, miközben a terhes nőt a "párja" előtt vegzálta a kancsal biztonságos őr!

És végül a kihűlt vízű dzsakuzzid partján megjelenik egy mondén pincér nagy adag levéltetves salátával aminek műanyagíze van és az isten f.szának sem akar meggyulladni hiába égeted öngyújtóval!

Manyecska. 2017.04.12. 09:28:20

@aktip jamop takip mapoj Zéró: :DDD há ja. @The Good Boy: :DD jó a kézműves étcsokinyúl/mikulás a latinláverem vót /nem virtuálisan/ nem lépett az le ÉN pontosan tudom hol van és mit csinál..de rohadt jól szórakoztam olvasás közben, bírom a fejit! :D
Utoljára kb 8 éve voltam Teszkóban nem csípem!! Most a hervisben van akció ha akarsz posztolni menny el aztán vagy b.ü. vagy nemtom..:D

.Manyecska 2017.04.12. 09:45:38

@Reactor: hamár nyulazol..:D :
kézműves étcsokimikulás 2014.03.19. 06:43:46Szűrés
joreggelt...
ma megen mi volt itt???
ennyi osszefuggestelen hozzaszolast eleddig csak mszmps lakossagi forumon lattam...
kezdek aggodni...
:)))))))

:)) amúgy a Hervisben futócipő-eksön volt valaki mennyen el és írjon posztot majd!!
A csapból is folyik már most valami "gyerek felszerelés " -szigorúan külön hangsúllyal, tehát gyereket lehet kapni.:D- .. féláron.. úgyis akarok futócipőt venni bár itt van Nyúlcipőbolt..:)

KaTe 2017.04.12. 10:14:33

@The Good Boy: Én elsősorban ezért nem a Tescot tenném felelőssé, hanem azt a sok gyök***t, akik minden szirszart megvesznek csak azért, mert akciós. :)

Black Fridaynél vajon miért nem ment a sírás, hogy valakinek nem jutott a nagyon akciós tévéből? Mert a vásárlók tisztában voltak vele, hogy annyi a raktárkészlet, amennyi ki van rakva. Cserébe egymást ölték a felárazott szar tévéért. Ha nem tetszik, ne menj a Tescoba, amúgy is ezzel tudsz a legtöbbet ártani nekik.

Esetleg feltételezhetjük azt, hogy te kizárólag ezért az akciós termékért mentél vissza a Tescoba. Rajta volt a kuponon, hogy "a készlet erejéig"? Mert ha igen, akkor nincs miről beszélgetnünk.

PITTA 2017.04.12. 10:56:17

@Dikusz: Maga a flakon 25 liter bekeveréséhez elég, de van adagoló a tetején, én jellemzően 2 litereket szoktam bekeverni és azt frissen öntöm a kocsiba. Évekig eláll, nem foglalja a helyet.

PITTA 2017.04.12. 11:29:27

@Leone_510: Igazánnincsenmit :-) Az úttörő ahol tud segít!

Manyecska. 2017.04.12. 11:44:59

@KaTe: arról van itten szó, nagyban, hogy az eladó sem látott-elmondása szerinte- olyat..
:)

The Good Boy 2017.04.12. 12:09:57

@KaTe: most direkt megnéztem a szélvédő mosó kuponját: nincs rajta, hogy a készlet erejéig, csak az, hogy beváltható 2017.04.03.- 2017.04.09.-ig (egyébként mellékeltem a poszthoz, csak hilda nem tette ki annak a képét). Nem kuponok miatt járok boltba, hanem mert vásárolni akarok/kell. Már sokszor megfogadtam, hogy a teszkót végképp kizárom az életemből, de esendő vagyok, ahogy fentebb is írtam, alkalmanként visszatérek. Most sem akartam a posztba beleírni, hogy többet nem megyek, mert úgyis fogok. Teszkó alapból csak olyankor kerül képbe, amikor a közelében vagyok és nem kell se húst, se (csemege pultos) felvágottat venni, mert azokat semmi pénzért nem vennék ott.
@Terézágyú: "Ezzel a mondattal mit akart mondani a pószter???"
"Ez mennyiben változtat az egész történeten????"

volt még pár perc szabad időm, meg nem volt maximális karakter szám meghatározva, ezért írtam bele:)

Snagal 2017.04.12. 13:30:52

A google adwordsnek is van humorérzéke
www.kephost.com/image/wiPA

CID.. 2017.04.12. 17:23:54

@The Good Boy: "mert egy eladó" , egyrészt, mert az eladó, másrészt, nem eladó, esetleg árufeltő. Azon kívül, hogy itt közzétetted a jogos észrevételedet, megkérdeztél valakit aki iletékes lehet az ügyben, vagy csak itt picsogtál?

Reactor 2017.04.12. 18:47:33

@Terézágyú: A kutyával semmi gond nincs, elég szép darab - van benne rottweiler, kaukázusi medveölő és kuvasz is. Nagyobb mint én, és 100 kilót simán nyom, képzelheted, mennyit eszik. A kamucsokoládét azért adtam neki, hogy lássam, az ő érzékeny szimata mennyire ítéli ehetőnek. Elég sokmindent elárult, hogy meg se volt hajlandó kóstolni.
Nyilván nem etetjük rendszeresen csokoládéval.

@düftin hoffman: "Hová mész te kis nyulacska?"
"Ingyom-bingyom táliber, tutáliber-máliber, a TESZKÓba!"

@Manyecs: A TESZKÓs randi milyen? Háááát, úgy kell elképzelni, hogy bejárjuk az egész áruházat, beszélgetünk, aztán ha valamelyik soron eszünkbe jut valami fontos, azt bedobjuk a kosárba. Végül fizetünk, és a TESZKÓ előtt nekiállunk falatozni :)
A raguleves hibátlan volt, ahogy a fasírt és a palacsinta is! Ilyen finomakat ritkán esz az ember :D köszönöm!

Manyecska. 2017.04.13. 08:46:58

@Reactor: :) gyüjjék csak legközelebb is addigra veszek sütttőt is oszt nagyüzem..! a originál kubai szivart köszönjük!!:)

kolololo 2017.04.15. 08:08:01

@The Good Boy: Ne csodálkozz a homár leépülésén! Erről legfőképp az itteni, értékelhetetlen, belterjes kommentelők tehetnek legfőképpen. Sok ismerősöm kezdte el anno olvasni, aztán a kérdésekre csak tipikus homár-komment válaszok érkeztek, így mindenki kivette az oldalt a kedvencek közül... 100 hozzászólásból 2-3 releváns és kapcsolódik a témához, ami ugyebár nem sok.
Lásd pl. az előttem böffentő pár fogyatékost, akik itt élik ki degenerált önmagukat...
süti beállítások módosítása