Tékozló Homár

A Vodafone-nál inkább átok a kiemelt ügyfél státusz

2017.04.20. 12:53 | Homár Hilda | komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Az ember hajlamos úgy képzelni, hogy a kiemelt, arany-, gyémánt-, platina- és egyéb jelzők vagy a mágikus három betűs (VIP) besorolás megléte az maga a kilincs az ügyfélkezelés kánaánjának kapuján. Ha valahogy sikerül ezt a státuszt birtokolni, onnantól az embernek ügyintézés esetén a töketlenkedés, az időfecsérlés és a gyomorgörcs helyett max arra kell felkészülnie, hogy a problámájára villámgyorsan megtalált megoldás megtalálása után pontosan melyik koktélt szeretné elszürcsölni a tengerparti hangulatú bárban. Háhá, te naív Vodafone ügyfél! - lóg bele az ember keze a bilibe.

Sziasztok,

Következő szösszenetet szeretném veletek megosztani. Cégünkkel flottás előfizetők vagyunk a Vodafone-nál, nem felvágás végett, hanem, mert ez később fontos lesz, kiemelt ügyfél kategóriába tartozunk. Sajnos lassan kezdem úgy érezni, mint mezei lakosságis jobban járnék.

Első felvonás, az ügyfél és a tájékoztatás

Szóval történt, hogy kifogytam Mobilnetes keretemből és gondoltam használom a jól bevált netinfo.vodafone.hu oldalt, ahol megemelem az internet keretemet. Meglepetésemre a weboldal nagyon szép megújult mobilon, igazi menő 2017-es dizájnt kapott. Korábban, ha kikapcsoltam a wifit, akkor sokadik próbálkozás után, hirtelen a rendszer felismerte, hogy Vodafone hálózatról jelentkezem, így nem kellett a halandó módon belépés, jelszóval küzdenem, hanem simán felismerte, hogy én vagyok én, költhettem azonnal a forintokat per gigabájt legdrágábban az EU-ban. De ez egy másik történet. Szóval elcsodálkozva nézem eme remekművet, főleg, hogy ott van a gomb, hogy automatikus bejelentkezést.

Elhűlve ezen csodás technológiai fejlődésen, meg is nyomom septiben, ahogyan is vár az üzenet, hogy nem vagyok Vodafone hálózaton. Sebaj, volt már ilyen korábban, IT-val foglalkozom, böngésző kikapcs, űrít előzmény, szokásos varázslás, de ez nem akart menni. Ilyen engem nem tántorít vissza módon, uccu, hívom is az ügyfélszolgálatot. Mentségemre szóljon a mezei lakosságit tárcsáztam.

Elmesélem a kezelő hölgynek, hogy nem megy a dolog. Majd derűsen közli velem, hogy igen, ott van az Automatikus bejelentkezés, de az nem működik senkinek, se lakosságinak, se üzleti ügyfeleknek. Akkor miért nem azt írja, ki, hogy nem megy? Hölgy tartott egy 2-3mp kínos csöndet, mire mondta, hogy hát dolgoznak az ügyön, de nem ez ami igazán feldobta a napomat. Kérdeztem, hogy akkor mikor lesz ez a szolgáltatás elérhető, mire jött a válasz, hogy lakosságiknak hamarosan, üzleti ügyfeleknek meg nem fog...

Átfutott rajtam a halál finom szellője, majd visszakérdeztem, hogy mi? Márpedig kiemelt ügyfél üzleti hókuszpókusz ide-vagy-oda, üzletiseknek nincs automatikus bejelentkezés. Kérdezem, hogy erről mikor kaptunk tájékoztatást. Nem kaptunk. Mielőtt szóhoz jutna a hölgy megkérdeztem, hogy mégis honnan tudják az üzleti ügyfelek, hogy ez nem fog működni? Válasz, 5 mp csönd után, hát ha felhívják az ügyfélszolgálatot, szívesen tájékoztatjuk őket. Noh itt akkor valami elgurult és elkezdtem hangosan nevetni. Mondta, hogy ügyfél azonosító kód nélkül nem tud rajtam segíteni, mondtam, semmi baj beszerzem.

Kérjük az olvasót, hogy most tartson egy finom hűsítő pohár viznyi szünetet.

Második felvonás, a kiemeltség ára

Felhívom újra az ügyfélszolgálat, kóddal felhatalmazva, hogy akkor lépjünk előre. Kollegina 2 felvilágosít, hogy ő ám itt lát valami jelszó féleséget, de nem tudja, ez itten hogyan megy, szóval várjak egy pár percet. Vártam 10-et.

Finoman felvilágosít, hogy én kiemelt ügyfél vagyok, a kiemelt ügyfélszolgálatosok már hazamentek (21:00 órakor történik mindez) de azt hiszi ő és már pár általános technikus kolléga, ha őt újra állítja a jelszavamat, akkor menni fog. Úgy tűnik haladunk, felbátorodva, hogy az elsővilágbeli problémámat meg tudjuk oldani, buzgón visszaállítja a jelszót, belépek, feldobja a biztonságos jelszó beállítást - már nyelvem hegyén éreztem az újabb YoutTube videókat munkába menet - amikor is az új jelszóval a belépés sikertelen. Ámde hogyan sikertelen, várja az olvasó remegő kézzel a popcorn felett. A rendszer úgy dob vissza, hogy nincs semmilyen hibaüzenet. Kollegina, újra nulláza a jelszót, létrehozunk, egy újat, amit megosztok vele, hogy ő is próbál belépni. Sűrű dopergés, újabb dopergés, hölgy közli, hogy már a harmadik böngészőt nyitja, mert hát kiknek másnak neki is szaggat a rendszer, mát hetek óta, szentségel is egy sort, hogy szeretne segíteni az ügyfélnek, de nem tud. Mert az informatikai rendszer olyan kiemelkedő.

Nem jutunk semmire, gyorsan újra végig hallgathatom a vodafone gyönyörű zeneszólamát, ahogyan éppen várakozom, majd visszatér a hölgy. Az "általános" technikusok arra jutottak, hogy ház izé lehet az a kód amit ő használ velem szemben, az valami nem jó kód, a kiemelt technikusok kellenek, mert itt ehhez senki nem ért.

Megkértem a kolleginát, hogy legyen oly bűbájos ami itt eddig történt feljegyezni, hogy amikor másnap beszélek a kiemelt ügyfélszolgálatosokkal, ne kelljen onnan kezdeni, hogy próbálta e már kikapcsolni a számítógépét, illteve kérjen tőlük egy post-it-ot ha véletlenül egy kiemelt ügyfél hívja őket, mégis tudják, hogyan kell jelszót beállítani.

Harmadik felvonás, konklúzió.

Kedves Vodafone, hozzátok szólok. IT Project Manager vagyok. Bár a munkáltatóm tiltja, hogy máshol is dolgozzak, szerintem engedne nekem egy kívételt, ha azt mondanám, kiugrok pár hónapra, hogy rendbe szedjem az egyik Telco cég IT részlegét a kiemelt ügyfeleknek, jól jönne a cégünknek a know-how.

Szóval, keressetek fel nyugodtan, mert nem csak, hogy nem tudjátok mi történik nálatok 17 napja, állítólag tudtok arról, hogy mi nem tudunk semmit, az egész rendszereket elég gázul lett kiengedve, de még pluszban szivatjátok a kiemelt felhasználókat. Elég jók a referenciáim, segítek szívesen megszervezni a munkát.

U.I.: Kiemeltnek lenni azt jelenti, hogy mindezt úgy tehetem meg, hogy 2x annyit fizetek nektek, mint egy lakosságis? Mert ha igen, kérem vissza a pénzem.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bendeguz.. 2017.04.20. 13:02:24

Ha az arcoskodast nem irta volna a poszter a sztori vegere.... igy nagyon unszimpatikus az iromany keszitoje.

Terézágyú 2017.04.20. 13:19:18

Sz*rul dolgoznak a magyarországi programozók??? brékingnyúz!!!!

KaTe 2017.04.20. 13:24:57

@Bendeguz..: Attól, hogy nagy az arca, még lehet igaza. Sokkal rosszabb, amikor a nagy arc mellé még hamis igazságérzet is társul.

Posztolótól kérdezem, hogy név, céginfó miért maradt le az írás végéről? Gondoltam nem véletlenül áradozott magáról és a cégéről minimum 2 bekezdést a kedves IT Project Manager.

Amúgy a legtöbb informatikus tényleg úgy gondolja, hogy ő a legnagyobb IT ász, a többiek pedig mind sík hülyék a munkájukhoz? :)

enrico palazzo 2017.04.20. 13:26:31

Kedves IT project Manager, akinek az ügyfélszolgálatos kollegina és akkora az arcod, hogy nem fér be az ajtón! Hálásan köszönöm a Vodafone-nak, hogy rengeteg ember kívánságát teljesítette és kellemetlenséget okozott neked. Ilyen pökhendi, tapló faszra bőven ráfér. Undorító, ahogy lenézed az embereket, mert itt ugyan "csak" egy ügyfélszolga van a történetben, de süt a stílusodból, hogy ez lételemed.

KaTe 2017.04.20. 13:27:34

@Terézágyú: Bezzeg külföldön (Nyugat-Európa) minden IT-s jobban ért a munkájához! És még a hűtőt is kihozzák vasárnap éjjel! Ha pedig nincs lift, az 50. emeletre is mosolygósan viszik fel a futárok!

Manyecska. 2017.04.20. 13:29:56

@Sáros Hilda: addig olvastam hogy 2dikk felvonás tartsak víznyi szünetet, a 3.felvonásnál klotyót olvastam konklúzió helyett- nekem az lenne a kérdésem hogy mikor állhatok már fel onnan...???

Terézágyú 2017.04.20. 13:34:13

@KaTe:
"Bezzeg külföldön (Nyugat-Európa)"

Fogalmam sincs. Itt élek. És sosem voltam nyugaton.

FDToth 2017.04.20. 13:34:57

Nem csak vodafonenak van igy, mindenhol. Ez a magyarok gyengesege: vmi ujat letrehozni, erre penzt palyaztatni, de utana ne mukodtetni. Napestig sorolhatnam h mi az ami van, ujdonsag, de nem mukodikmert csak..

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 13:44:45

@enrico palazzo: az önérzeted ír helyetted? Az jó, mert nem kell a saját ujjaidat koptatni.
@KaTe: "Sokkal rosszabb, amikor a nagy arc mellé még hamis igazságérzet is társul." Ez deigaz!
Másik: megfigyelhető a iTTé szektorban egy pökhendi titánhülyegyerekhabitus alapjáraton. Nem szeretem. Na, elolvasom, ha már így együtt vagyunk.

Cycmen 2017.04.20. 13:50:42

Kérjük az olvasót, hogy most tartson egy finom hűsítő pohár viznyi szünetet.

Ezt miért kellett? Vágtam így is hogy a posztoló retard.

Sáros Hilda 2017.04.20. 13:59:06

"Kérjük az olvasót, hogy most tartson egy finom hűsítő pohár viznyi szünetet."

Ilyen hidegben kinek hiányzik egy hűsítő pohár víz?

almakortedinnyebanan 2017.04.20. 14:06:58

Nagyképű pöts. IT project manager, tehát kókler.

zserzsenne 2017.04.20. 14:11:18

A posztolónak igaza van, de a levél alapján valami ordas nagy bunkó lehet...

rarabel 2017.04.20. 14:17:12

Colombus is a Sánta Mária vezette flottaelőfizetéssel fedezte fel Afrikát, bár az a flotta a Magyar Televodkanornál volt.

vizsla_barat 2017.04.20. 14:22:46

IT Project Manager - magyarul nem ertesz hozza de pofazni tudsz rola. En csak egy mezei felhasznalo vagyok,ha kifut a mobil keretem,akkor siman kikapcsolom a mobil adat forgalmat es probalok wifi kozeleben lenni. Vagy kolcsonkersz az IT Deputy Project Managertol egy telefont es elinditod a hotspotot. Ha kell segitseg,szolj, oradijam 900 USD/ora + AFA es KOFA. A TAHO-rol ne is beszeljunk!

Terézágyú 2017.04.20. 14:29:59

Ja, a posztolót má lehet...? :)

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 14:30:49

"nem vagyok Vodafone hálózaton. Sebaj, volt már ilyen korábban, IT-val foglalkozom, böngésző kikapcs, űrít előzmény, szokásos varázslás"
Ezek hogy jönnek össze? Van valami alapja? Ha igen, hogyapicsában?

Manyecska. 2017.04.20. 14:35:07

@Cycmen: én azóta ülök a konklúzión egy könyvvel , a 283.oldalnál tartok felállhatnék már róla?? www.europakiado.hu/konyv/112611/a-csapda/ :P

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2017.04.20. 14:38:25

ezzel a helyesírással, hogy élte túl az általánost?

ha nem változott a helyzet, akkor a posztoló a HP Kft. Bartók Béka 43-47. Küldhet be életrajzot, ha már ott szeretne dolgozni :o)

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 14:44:40

A kiindulóok miatt száni az egész. A popcornos mondat jó volt. Manapság kevés emberrá válással, de geektudattal és némi logikai készséggel karriert futhat be valaki IT-sként. Ezt nem tartom jónak.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 14:47:57

@Manyecs: nem, te a retyón ülsz, csak virtuálisszemüvegben mást fantáziálsz. Hernyópálmákat és dunsztosüvegeket tele zavaros folyadékkal, benne műh fogsorokkal.

IT-s vagyok, ürítettem a bengészőm cache-jét, IT-vel foglalkozom, semmigond, neféljen senki!!

vizsla_barat 2017.04.20. 14:55:51

@Kutyahoroszkóp: ismered nem: aki tudja csinalja, aki nem tudja tanitja, aki nem tudja tanitani igazgatja.

enrico palazzo 2017.04.20. 15:08:06

@Kutyahoroszkóp: "az önérzeted ír helyetted? Az jó, mert nem kell a saját ujjaidat koptatni."

Ezt magyarázd már el légyszi'!

The Good Boy 2017.04.20. 15:10:56

@Terézágyú: "Ja, a posztolót má lehet...? :)"

egy percig nem figyelek oda, és már le is nyúlják a feladatomat:)

The Good Boy 2017.04.20. 15:14:37

addig olvastam, hogy szünetet tart. és bevallom az alatt sem trörtént semmi olyan, ami az ingerküszöbömet a mágiskus nulláról elinditotta volna legalább 0,1.-ig
utána gördítettem, láttam, hogy ez a remekmű a háború és béke nyomdokaiba kíván lépni, úgyhogy nem érdekel, mit csinált a vodkafon ezzel a derék jóemberrel (tényleg: a sztoriból kiderül, hogy a poszt-toló a hunyó, vagy a vodkafon?)

addig is, ha valakinek rövidebb vip ügyfél szopatós sztori kell, irok mindjárt egyet!

lapozás után kezdődik a törpénet!

Terézágyú 2017.04.20. 15:21:01

@The Good Boy:
"a sztoriból kiderül, hogy a poszt-toló a hunyó, vagy a vodkafon?"

Hát, az egyik komenista üti a másik komenistát.
Akarom mondani egyik ájtís a másik ájtísot.

The Good Boy 2017.04.20. 15:22:27

Szóval: adva vagyok én, mint digi előfizető, abból is állítólag a VIPpebb jellegű.
Egy szép napon a számlalevélen tájékoztat a digi, hogy most indul egy új csatornája, amit x hónapig ingyen lehet nézni, utána lehet állandóra kérni (talán a digifilm vagy mi volt az, ez a sztori jó pár éve történt). aztán letelt az x hónap, a csatorna csak nem váltott kódolttá. Én nem foglalkoztam vele különösebben. Időm nem volt nézni, ha ingyen van, hagy fusson.

Aztán egy hosszú hétvégére elmentem család látogatósdiba, ahol az öcsémmel valahogy szóba került a tv, mint olyan, és mivel nála is digitv volt akkoriban, rákérdeztem, hogy nálad is van még digifilm? Erre közli, hogy nincs, az már kódoltként fut neki. Én aztán hazamentem, másnap a levelesben a digi következő számlalevele, ahol pár száz jó magyar ft- fel van számolva a nem kért csatornáért. Digit felhívom, hogy ez most mi? Mire az ügyintéző legnagyobb nyugalommal közli, hogy mivel én vip, vagy valami hasonló, nem alap felhasználó vagyok, ezért engem az a kegy ért, hogy nem is kellett jeleznem a szándékomat az új csomagra, mert ők nekünk automatán beállították kértként. Na ekkor kértem, hogy szépen sztornózzanak, és töröljék a kiemelt/vip/régijó ügyfél státuszt.

Ennyi(ke)

The Good Boy 2017.04.20. 15:23:41

@Terézágyú: köszi, akkor nincs értelme elolvasni...

Cycmen 2017.04.20. 15:28:04

@The Good Boy: Hát VIP-nek lenni nem egy leányálom!

Dezsike 2017.04.20. 15:45:01

Én a T-nél anno úgy lövettem le ezt a funkciót mint a fene. Az Origo mobil verzióján volt egy magenta színű T gomb amivel feljöttek olyan funkciók is ami biza pénzbe került (pl. mobil tv). Amíg magad böngészel mobilneten semmi gond, de ez feljött a wifis modemben lévő kártyán is és mindenkit "azonosított" aki rajta lógott - azaz bárki aki hozzáfért fizetős szolgáltatásokat igényelhetett volna a számlára. Azóta ez megszűnt, mindig mindenhol jelszót kérnek. Gondolom a Voda is hasonló panaszok miatt vezette ki ezt - gondold csak el, bárki aki a netedre akad (pl. ismerősnek megosztod) vesz neked egy óriási forgalombővítőt, mert videózni akar.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 16:25:12

@enrico palazzo: Jó. Engem nem hat meg, hogy a másik milyen. Azaz van, hogy de, de nem úgy, hogy a magam sértettsége vagy vélt elnyomottsága jelenik meg a reakciómban. Az önérzet egy másik, testi entitás, rólad klónozva, saját ujjakkal, így addig is kíméled elsődleges önmagad, amíg az önérzeted dolgozik helyetted (vagy ellened?). Menekülési útvonalnak használják sokan, tudat alatt, de ha összeszámolod mennyi ideget megeszel feleslegesen az élet során ilyen miatt, az sok. Mert ugye felbosszantottad magad. Gyakran van az, hogy előbb a kommenteket szlopázom be, aztán a posztot, itt most jól is jött ki ez, mert kíváncsi voltam a magam benyomására a tieteké után. S hát egyáltalán nem volt olyan szörnyű. Sokkal súlyosabb figurákat kellett már zöldebb utakra vergődnöm egykori munkám során. Kell hozzá energia, meg lélekjelenlét, de inkább a megoldás és békés együttélés felé mutasson az eseményfolyam, mint mindkét fél mégtovább srófolt rosszérzései növekedjenek. S a te, meg a többi reakció - még ha valamennyire jogos is - inkább a nem jó előjelű elmélyülés irányába mutatnak tapasztalataim szerint. Hát ennyi lennevolna.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 16:39:36

Most az van, hogy... igen, visszaellenőriztem és tényleg az van, megvalósult az, hogy bekapcsoltam a gépemet. Elég jó röfi-renciáim vannak gépbekapcsolás terén, szóval ha szóltok, hogy menjek én megyek, bár az asszony nem kultúrálja (kultiválja), de azvan, hogy ha már ott vagyok, szívesen ráncban szedem az ottlévőt, kúrhatunk is, erről van szó. Jaés ez EU kompfortibilis. Vagymi. Szóval hogy kényelmesen el lehet lenni az EU-ban, miközben passzolunk egymással, ilyesmi..

Manyecska. 2017.04.20. 16:52:01

@Kutyahoroszkóp: osztán mennyi a tarifád? Érted, tar IFÁ-d..:DD

térdelj csak elém nyugodtan... 2017.04.20. 16:58:48

LOOOOL mádáfáká IT Project Manager meg a faxom!!!!!!!!!!!
Beképzeltség 100%, hozzáértés 0%, helyesírás 7%
leírja, hogy "dopergés" majd még ugyanabban a mondatban megint elbaxxa XD
egy sima felhasználó+jelszó kombóval nem akar szenvedni a tahója :D

azt írja, hogy ez neki a techn. fejlődés csodája?!?! hol éltél eddig? barlangban mi b+?! ja és megint lehet nézni mi az állítólagos "szakmája"

"böngésző kikapcs, űrít előzmény" - ez az ember, ezt nevezi varázslásnak IT-sként XD
b+ nem vagyok még IT-s, de lehet több megoldást fel tudnék sorolni...

és már rögtön rinyálni az ügyfélszolgálaton? sztem tedd össze a 2 kezed, hogy olyan intézőt kaptál, aki 21 órakor nem baxxa rád a telefont, MERT VALSZEG NEKED CSAK A MUNKÁBA MENET KÖZBENI VIDEÓZÁSHOZ KELL A NET...(remélem autót vezetsz és úgy videózol...aztán csattanj valahol :)))

ezek után azt mered írni, hogy te rendbe szednéd azt a céget? :D ennyi szaktudással bújjál el, de qva gyorsan

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 16:59:21

@Manyecs: kabrió az, ómagyarul! Nem tom, olyan ecerű vagyok, mindig kaját kérek fizecség gyanánt, mint Homárd Szingszongsz. Ami lehet kifli vagy lakoma is (big, arisztokratikus).

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 17:03:38

@térdelj csak elém nyugodtan...: szerintem valamelyik törzskommentelő az és ez egy karikatúra.

enrico palazzo 2017.04.20. 17:12:18

@Kutyahoroszkóp:

"Mert ugye felbosszantottad magad. "

Baromira nem. Pöcsöknek ilyen üziket írok.

"Gyakran van az, hogy előbb a kommenteket szlopázom be, aztán a posztot"

Ez sok mindent megmagyaráz, pl. a bölcsész/buddhista/hippi kommentedet is. Bocs, de ez az okoskodás a részedről annyira csodásan béna :)

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 17:20:35

@enrico palazzo: lehet, hogy béna, de én kölcsönös megértésben élek a környezetemmel, míg te pöcsnek értékelsz vélhetően több szereplőt, mint kellene és ellenségeket gyűjtesz. Nem vagyok egy világot indokolatlanul plasztikázott melleimre ölelő, de önmagam ellensége sem.. Nagyságrendekkel kevesebb energiát vesz el úgy belőled, mint a másikből is, ha értitek egymás motivációit, mintha nem és csak az egymásnak feszülés megy. Majd erre rájössz, ha kevesebb lesz a tesztoszteron, meg fogy az energia, így már optimalizálásra is fordítasz erőforrásokat. Addig persze bölcsészhülye leszek a szemedben. Ettől nekem nem szarabb, neked viszont remélem minél hamarabb lesz jobb.

enrico palazzo 2017.04.20. 17:28:01

@Kutyahoroszkóp: Jó :) Egyre jobb :)

"vélhetően"

Az EZO TV-n pontosan mikor szoktál "rendelni"?

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 17:33:17

@enrico palazzo: ezzel a vitakultúrával itt nem mész semmire. Látod, ezt is hozod magaddal, persze a saját kis világodból nem látsz ki, nem is célod. Fiatal vagy még. Az eddigi reakciód egy meggondolatlan, duhaj titánt mutatnak, aki még nem kapott elég pofont az élettől, hogy akármilyen mérlegelésbe is kezdjen a mindennapjai során. Uncsi, nőlj fel, 20 év múlva találkozunk vagy ki tudja mennyi kell hozzá.

enrico palazzo 2017.04.20. 17:49:51

@Kutyahoroszkóp: "ezzel a vitakultúrával"

Jól hangzik a te szádból :)

"ezt is hozod magaddal"

Mármint honnan?
És aztán elkezded megfejteni, hogy hány éves lehetek, hogy milyen életutat jártam be, majd jön a legviccesebb:

"Uncsi, nőlj fel, 20 év múlva találkozunk".

Szórakoztató vagy, ahogy próbálsz magas lóról beszélni.

UI: a "nőlj" szót hogyan sikerült?

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 17:58:40

@enrico palazzo: valami titánfórumra válts át szerintem, ismétlem: UNCSI és hervasztó ami vagy és igazából nem is ide való. Hiába kapálózol és próbálod vétózni a szavaim. Ha nem állnak rád simán elmehetsz mellettük, de nem, te inkább erőltetetten itt vergődsz velem. Eljutsz majd az önbeismerés olyan szintjére is, amikor nem így reagálsz egy ilyen szituációra, amikor jóban leszel magaddal és nem mást basztatsz azért, ha rólad beszél.

2017.04.20. 17:59:26

Éreztem, h hamarosan lesz vodaposzt, ezen nyígtam itt múlt héten xd

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.04.20. 18:02:55

Nem tudom nekem szimpatikus a poszter. Segíteni akar.

Egyetlen hibát vétett csak: alig találkozott egy pár ügyintézővel egyetlen folyamatban és messzemenő következtetéseket volt le a cég egész/összes folyamatára nézve. Gimnáziumi tananyag statisztika, mintavétel meg hasonlók.

Amit valóban akart az mobilkeret vásárlás/növelés.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 18:08:35

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: én egy elveszett lelket látok benne. Pótcselekvésként munkába menet videót akar nézni. Otthon szélessáv, munkában szélessáv. Ennek az okosnak meg még közte is kell a műanya. Kíméletlen korkép.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 18:33:33

Még annyi, enrico, hogy fájdalmasan korlátolt vagy, de tényleg. Elképzelhetetlennek tartod, hogy más más véleményen legyen a posztolóról, mást lásson benne, mint a magad fajta. Márpedig vannak eltérő vélemények is. Az meg nem sok megfejtésre szorul, hogy egyből rávágod, hogy pöcs, majd idővel megtanulsz gondolkodni is.

enrico palazzo 2017.04.20. 18:45:53

@Kutyahoroszkóp: Te szerencsétlen, mutass már rá légyszi', hogy melyik kommentemben jött ki ez a korlátoltság. Mindenkinek legyen véleménye, én senkivel nem vitatkoztam. Remélem azt sikerült megfejteni, hogy a pöcs jelző (is) a posztolónak szólt. Az első kommentemben (amire reagáltál) leírtam, hogy szerintem megérdemelte, mert egy gyökér. És konkrétan te vitatod el píszís-kedés mögé bújva a jogomat, hogy leugassam.

Beerhead 2017.04.20. 20:30:14

Én ehhez nem értek annyira, (nem használok mobilnetet, van mindenhol wifi, ahol kell), de ha már ott van az ügyfélszolgálatos a telefon másik végén, akkor nem tud bekattintani egy netcsomagot a saját rendszerében? Így megspórolható a webes felülettel szopás.

2017.04.20. 21:31:26

@Beerhead: kiemelt üffel kiemelt üfszolg foglalkozik, ők meg már hazamentek. (csak posztból szűrtem az infot)

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 22:59:02

@enrico palazzo: nem történik, nem is történt jogelvitatás! A korlátoltságot arra írtam, hogy szerinted a poszt nemolvasása magyarázta a buddhistának titulált hozzáállásom. Már eleve, hogy ilyen skatulyába rakod is beszédes. Te azt látod a posztolóban, én emezt. Úgy, hogy elolvastam. Utána. Tetszik érteni. A másik meg hogy tipikus fiatal érvrendszered és szöveged van, ha látnád kívülről értenéd miért írtam neked/rád mindazt, amit írtam. Majd egyszer. Mindenesetre nem kell ez a módi ide. Mondjuk velem vitatkoztál, de minek. Lehetett volna az egész másképp is.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.04.21. 08:46:34

Gyanítom, hogy nem egy cégnél dolgozom a poszttolóval, mert mi a másik szolgáltatónál vagyunk ügyfelek. De ezúton üzenem, hogy UTÁLJUK AZ OPM-eket. Szóval ne arcoskodjon.
Egyébként meg: én is flottás vagyok a Vodánál, és van egy hihetetlen újításuk: be lehet állítani, hogy automatikusan emeljen 500 megával, majd 1,5 givával, ha az előző megoldás nem elég. Persze, ezért fizetni kell, de könnyedén megy: hozzácsapják a számlához. Ha nem kell az automatikus emelés, ki lehet kapcsolni az automatikus hozzáadást, és jónapotkívánok.
Nagyképűsködés helyett előbb tájékozódni kéne. Ha nem ő az előfizető, akkor annál, aki az.

napinapinapi 2017.04.21. 09:51:34

Nem mondom,hogy teljesen alaptalan a sztori (bar a mentett jelszora masok is irtak,hogy biztonsagi kockazat).
Alapvetoen ertheto a felhaborodas,viszont ez a stilus botrany.
Valaki megjelenne a tarsasgunkban ilyen stilussal,ket rovid utan leutnem a picsaba :D

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.04.23. 12:59:39

@enrico palazzo:
"Hálásan köszönöm a Vodafone-nak, hogy rengeteg ember kívánságát teljesítette és kellemetlenséget okozott neked. Ilyen pökhendi, tapló faszra bőven ráfér. Undorító, ahogy lenézed az embereket, mert itt ugyan "csak" egy ügyfélszolga van a történetben, de süt a stílusodból, hogy ez lételemed. "
Te egy beteg ember vagy... Veled ellentétben én nem látom, hogy hol nézi le őket. Viszont remekül felismeri a rendszerben rejlő vicces (ügyfél szempontjából nem az) kis rendszerhibákat (pl. a VIP ügyfél 21 h-ig vip csak, a többiek egész nap, a többiek nem tudnak segíteni a vip ügyfélnek, mert ahhoz vip jogosultság kell, stb.). Ebből nekem az jön le, hogy jó rendszerszemlélettel rendelkezik amitől akár lehet az is, hogy jó szakember, amire már lehet nagy arca.
A te stílusod nagyszerűsége miből fakad?

enrico palazzo 2017.04.23. 13:04:11

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Idézed azt us, amikor kolleginának hívja következetesen az ügyintézőt? Ez meg szánalmas, hogy azt hiszed, hogy bárkinek bármire fel lehet nagy arca.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.04.23. 13:27:18

@enrico palazzo: Ez egy közkeletű fordulat. Nem jelent semmit. Akkor neked mire ekkora? Ilyen durva megmondóember csak nagy arccal lehetsz, szóval ismét kérdem:
A te stílusod nagyszerűsége miből fakad?

enrico palazzo 2017.04.23. 13:38:14

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Közkeletű. Igen, az adjál két sört, de nagyon gyorsan is az. Milyen szánalmas mentegetés ez már tőled. Nagy arc? Írt egy nagyképű pöcs egy posztot, amit én véleményeztem. Ok-okozat összefüggés. Mond ez valamit? Ha valaki elkezd óriás arccal modorosan egy viccesnek szánt, de nagyon nem az posztot megírni, számoljon azzal, hogy ez nem jön be mindenkinek. Az megvan, hogy te egy kommentet véleményezel? Ne beszélj arcoskodásról.

Sandor Akarki 2017.04.23. 23:07:27

@KaTe: Nem, nem gondolja úgy. Mindig azt gondolja, hogy az adott helyzetet jobban kezelné. Amúgy... ha van hozzáférése a kerethez akkor vagy fontosch ember vagy minicég vagy mindkettő. A "dopergés" pedig kétszer leírva különösen vicces.

Sandor Akarki 2017.04.23. 23:08:37

@Sandor Akarki: Nyilván csak spekulálok. Ha tudnám ki mit gondol akkor vennék opciókat a tőzsdén és meggazdagodnék és leszarnám a világot.
süti beállítások módosítása