Tékozló Homár

Te rohadt csomag!

2017.05.03. 16:26 | Homár Hilda | komment

screenshot_2017-05-03_16_23_12.png

A Webox ahelyett, hogy kivitte volna a rábízott csomagot, rohadt növényt  kiáltva kukázta az egészet. Olvasónk esküszik rá, hogy nem növényt küldött, de vajon mi történhetett? Elvesztették az egészet? Vagy csak lusták voltak kivinni? Nagy kár, mert maga a Webox egyébként szuperkényelmes és ultramodern alternatíva a postázásra.

Tisztelt Cím!

A Webox csomagautomata szolgáltatás igénybevételével akadtak problémáim.

A megunt dolgainkat, gyerekek játékait szoktam néha napján eladni az interneten és az egyik vásárló kérte, hogy webox csomagautomatával adjam fel részére a megvásárolt terméket. Én természetesen fel is adtam részére a csomagot 2017. április 12. -én. 

Kaptam e-mail, hogy úton a csomag, ahogy a vásárló is kapott ilyen e-mailt. Én azt hittem minden rendben, de 16 nap elteltével kaptam egy levelet a vásárlótól, hogy hol a termék. Ekkor írtam a weboxnak egy levelet, hogy hol tart a csomag. Erre 1 napon belül kaptam is választ, de a levél tartalma láttán majdnem lefordultam a székemről. Ezt írták:

screenshot_2017-05-03_16_16_30.png

Természetesen nem növény volt, és semmilyen formában nem kerestek se e-mailben se telefonon, végig néztem az e-mail fiókom, hívás listát, de semmi. De a címzett sem kapott semmilyen értesítést.
Egyszer a Magyar Posta és egy Futár szolgálat is elkeverte egy-egy csomagomat, de mind a kettő cég 10.000 Ft körüli kártérítést fizetett. A webox úgy gondolja, hogy kitalál egy sztorit és ennyi le van tudva? Mi erről a véleményetek? Mit tegyek ez ügyben? Ugye buktam a feladás díját ami nem sok 599 Ft, de a feladott termék 5000 Ft értéket képviselt.

Ezt nehezen tudom megemészteni, hogy egy cég képes ilyenre.

Üdv.:

Egy új webox ügyfél, aki többet biztos nem küld semmit ezzel a szemét céggel.

 

UPDATE máj.26.

Több körös levelezés zajlott a poszt kapcsán levélírónk, a Weboxot üzemeltető cég között, aminek végén kiderült, hogy ovlasónk aznap két csomagot adott fel, amiket összekevert. Részletek alább. A Webox tehát nem hibázott.

G.B. bejelentését részletesen megvizsgáltuk, megnéztük a rendelkezésre álló videofelvételeket is.

Ez alapján egyértelmű, hogy G.B. adta fel azt a romlandó tartalmú csomagot, amelynek tartalma szállításból kizárt növényzet volt és amely megrothadt. Emiatt a csomagot fel kellett bontani, tartalmát meg kellett semmisíteni. A teljes folyamatot a jogszabályi előírásoknak megfelelőn bizottság végezte jegyzőkönyv és fényképek készítése mellett, így cégünk szabályszerűen járt el az eset kapcsán.

Az ügyfelünk által keresett csomag nem került a cégünkhöz, a feladó elmondása szerint az említett napon más cég automatájánál is adott fel csomagot, és vélhetően a ruhanemű tartalmat itt adta fel.

Ily módon cégünket a keresett csomagért és ruhaneműért nem terheli felelősség, a romlandó növényzet tartalmú csomagot pedig megfelelően kezeltük.

Üdvözlettel,

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darth Revan 2017.05.03. 16:35:02

erdekes allitas a ceg reszerol. valami bizonyitek esetleg?

Terézágyú 2017.05.03. 16:48:07

@ROTFL Manó:
Rothadó testet :)

Vagy csimotát :)

Gyűjtőjegyes 2017.05.03. 16:53:22

@ROTFL Manó:
Mint ahogy az köztudott?? Lépjen közelebb...

Na, úgylátszik, nem csak a Posta szarakodik a csomagokkal :D Bár ők még a növényes mesét se találták volna ki, nem vették volna a fáradtságot...

Zámolyi roma 2017.05.03. 16:55:05

Jobb helyeken ilyen esetekben készítenek a megsemmisítésről egy jegyzőkönyvet. Abban elvileg benne kéne lennie minden fontos adatnak.

Mondjuk a webox honlapján ki van írva az általános feltételek közt, hogy

Az alábbi termékeket nem lehet Webox szállítással kérni:
- romlandó áruk, amelyek nem alkalmasak huzamosabb idejű tárolásra vagy speciális szállítást igényelnek;
- állatok vagy növények;

Ja, és tegez a köcsög, mint az Ikeja, pedig nem ittunk pertut:

Minimum súly nincs, de maximum 25 kg lehet a csomagod.

Terézágyú 2017.05.03. 16:56:45

@Zámolyi roma:
"Az alábbi termékeket nem lehet Webox szállítással kérni:
- romlandó áruk, amelyek nem alkalmasak huzamosabb idejű tárolásra vagy speciális szállítást igényelnek;"

Vagyis a webox rögtön közli velünk, hogy márpedig náluk huzamosabb ideig lesz tárolva a csomag, és speciális szállítási lehetőség nincs :)

PITTA 2017.05.03. 16:57:21

Nekem eddig nem volt gondom velük, bár tény hogy teljesen hektikus, hogy 1 vagy 6 nap alatt ér át a cucc...

Zámolyi roma 2017.05.03. 17:05:30

Na, vettem a fáradtságot és elolvastam végig az általános szerződési feltételeket:

Visszakézbesíthetetlen postai küldeményt a Szolgáltató őrizni köteles. Az őrzésre a Polgári Törvénykönyv megbízás nélküli ügyvitelre vonatkozó szabályait a következő eltéréssel kell alkalmazni. A Szolgáltató
a) a b) pontban foglaltak kivételével a könyvelt küldeményt a feladástól számított három hónap elteltéig őrzi, ezt követően a küldeményt megsemmisíti;
b) a könyvelt küldeményt azonnal felbontja, amennyiben a küldemény tartalmának valószínűsíthető veszélyes vagy romlandó természete miatt annak a) pontban meghatározott időtartamú őrzése nem várható el.
A felbontást követően a Szolgáltató, amennyiben kereskedelmi értékkel rendelkező árut tartalmaz a küldemény, azt értékesíti, egyéb esetekben a küldemény tartalmát megsemmisíti. A küldemény felbontása, értékesítése és megsemmisítése kétfős bizottság jelenlétében és jegyzőkönyv felvétele mellett történik, amely bizottság tagjai a Szolgáltató alkalmazottjai, tagjai, megbízottai vagy közreműködői lehetnek. A jegyzőkönyvet a Szolgáltató a küldemény feladását követő egy évig megőrzi. A Szolgáltató az értékesítésből befolyt összeget a visszakézbesíthetetlen küldemények őrzése következtében felmerült költségek csökkentésére fordítja vagy e célra rendelkezésre tartja. E rendelkezéstől az egyedi szerződés eltérhet.

1. Nem volt visszakézbesíthetetlen

2. Nem telt el három hónap

Más esetet a saját általános szerződési feltételeik sem említenek, tehát véleményem szerint nem volt joguk egy állítólag megrohadt, állítólag növényt megsemmisíteni, amit a saját leírásuk alapján felvenni sem lett volna joguk.

Más probléma nincs, simán perelném őket kártérítésre. Mivel állítólag kellett felvenniük jegyzőkönyvet, gondolom ki lehet kérni.

Bankotsu Mester 2017.05.03. 17:10:47

A szállítócégnek nem kellene ezt valahogy bizonyítani???
SZtem a poszter zaklassa őket egész nap és gyújtsa rájuk az egész kócerájt.
Dögölne meg az ilyen cég összes embere...

Sáros Hilda 2017.05.03. 17:13:11

Az ilyen megsemmisítésről nem kéne mondjuk videofelvételt csinálnia cégnek?

Ennyi erővel mindenre azt mondják hogy megrohadt növény volt, és megsemmisítették, és a csomagokat pedig elrakják.

Cycmen 2017.05.03. 17:43:44

@PITTA: teljesen hektikus,

Az mit jelent? Gondolj már a félanalfabétákra!

Cycmen 2017.05.03. 17:46:30

@Sáros Hilda: Az ilyen megsemmisítésről nem kéne mondjuk videofelvételt csinálnia cégnek?

De és feltenni a jewtubera tizennyócas karikával!

Sáros Hilda 2017.05.03. 17:50:18

@Cycmen: Hát nem arra gondoltam.
Hanem hogy pl a feladónak tudják bizonyítan, hogy:
1. tényleg egy rohadt növény volt benne
2. tényleg megsemmisítették

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2017.05.03. 20:27:57

jaó, hát az indica az télleg gyorsan rohad. nah.

gabors2 2017.05.03. 21:42:02

RIP hagyma aki meg emlekszik ra ....

allitolag usa idoben ma delutan meghalt

ROTFL Manó 2017.05.03. 22:33:32

@gabors2: Azt láttam, hogy az ifjabb Hagymási Tivadar gyűjtött az idősebb Hagymási Tivadarnak. De melyik járt a kettő közül ide "hagyma" művésznéven bájcsevegni? Melyiknek volt a felesége Mary? Hol írták, hol lelhető fel a hír, hogy meghalt?

Sunny Days 2017.05.03. 22:42:56

álljon meg mindenki egy pillanatra, hagyma meghalt
R.I.P.

Tibor Sárközy 2017.05.03. 22:44:35

Adtam fel pár csomagot a weboxal. A 2 munka nap soha nem volt annyi. 3-6 nap között szállitanak. Azt birom, amikor az automata megkérdezi kér nyugtát? Rámegyek, hogy igen kérek. Vissza kérdez Biztos? óvd a környezetet. Válasz igen kérek nyugtát. Után elfogyott a papir... Soha nem töltik fel. Szarrágó egy cég ez. Amit müvelnek gusztustalan. A face oldalukon is sokan reklamálnak, pedig folyton törlik a reklamációkat.

ROTFL Manó 2017.05.03. 22:50:47

@Sunny Days: Könyörgöm, linket e hír valami megbízható forrására!

Tibor Sárközy 2017.05.03. 22:53:51

Pár reklamáció a weboxról:

"Ápr. 10-én,hétfőn feladásra került a csomagom,13-án megérkezett a siófoki automatába.14-én ,pénteken szerettem volna felvenni,de az automata nem működik.Legközelebbi munkanap 18-a,kedd.A 72 óra addig lejár ! Nekem kell egyeztetnem az ügyfélszolgálattal,hogy mikor,hol vehetem át a csomagom ,ennyi várakozás után?Ha elérhető egyáltalán telefonon a munkatársuk..."

"Fantasztikus ez a szolgáltatás. Első alkalommal akartam használni, de mint látszik olcsó húsnak híg a leve. OTP-s utalást nem voltak képesek megoldani. Lehet más drágább, de biztosabb mint ez a szolgáltatás."

"Mi történt a weboldallal? Hogy lehet felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal? Kedden délután adtam fel egy csomagot, és a vevőnél még mindig nem ért célba... :-("
"Kedves Webox! Legyenek szívesek megnézni, hogy 03.07-én feladott 063-as terminálban lévő csomag Bicsák Attila névre 066-os szombathelyi terminálba merre jár lassan 2 hete? Segítségüket előre is köszönöm! szám: 1000000229871"
"Január 25.-én feladott csomag Február 9 még nem ért célba! Gratulálok webox! Így tovább!"
"milyen gyakori hogy másnak a csomagját veszik át szeretnék egy statisztikát gondolom nem ez az első eset én idáig 3 alkalommal kaptam értesítést hogy csomagom érkezet 1 alkalommal reklamaáltam a másiknál nem vettem át de most átvettem a csomagot a gazdája meg most telefonált igy neki odaadom de nekem az idöm és a benzinem ment rá érdekelne ki fog kártalanitani
":))))))))))))))
Ez jó vicc, még a tíz nappal ezelőtt feladott csomag se képes megjönni december 23-ig. És természetesen ügyfélszolgálat sincs már. Még jó, hogy Karácsonyi ajándékot várok benne és egy kislánynak lenne. Ha tudom, hogy egy ilyen lassú megbízhatatlan sz** szolgáltatás, maradok az MPL-nél, ami eddig mindig megjött két nap alatt.
Boldog Karácsonyt WEBOX! Köszönjük szépen a gyors szolgáltatást. Remélem azért a csomagot nem nyúlják le a nagy sietségbe..."

Röhej az egész. Nem ártana szétnézni ennél a cégnék és megbüntetni öket.

Tibor Sárközy 2017.05.03. 23:02:53

Szerintem rossz embernek küldhették el a nyitókódot. Más vehette ki a csonagot és ezért találták ezt ki, mert rengeteget tévednek. Balfék egy brigád ez.

gabors2 2017.05.04. 00:42:17

@ROTFL Manó: az idosebb aki meghalt oneki volt a hagyma blogja 2013 korul adta fel amikor allampolgar lett, es neki volt a feleseg Mary

a facebookon osztotta meg a fia a halalhirt de nekem nincs faszbukom nem is volt soha. en egy masik blogon lattam eloszor a hirt

gondolom ha a gofundme ra ramesz ott valszeg a fia facebook accountja ott lehet vagy esetleg a blogjan van meg link ...

de tobben is megerositettek hogy a facebookjan volt a hir ...

melaena 2017.05.04. 05:46:14

@simics és a független zindex: hogyne kene. szinte biztos,hogy tanu,kamera mellett,jegyzokonyvvel selejteztek. kerdes,hogy miert kerult ki a homarra ilyen korai szakaszban az ugy ...

ROTFL Manó 2017.05.04. 08:36:19

@gabors2: Rámentem a gofundme oldalra, de nincs ott semmi facebook account. Csak jónéhány share gomb, hogy én megoszthassam, de hozzád hasonlóan nekem sincs faszbukom és nem is volt soha. Így viszont nehéz elérni az idősebb faszbuk oldalát, hogy se neki, se a fiának a faszbuk elérhetősége sincs kilinkelve sehova.

Dikusz 2017.05.04. 08:39:50

@ROTFL Manó: a Határátkelőn a fia a hozzászólásában leírta, hogy halt meg az édesapja.

.Manyecska 2017.05.04. 08:51:07

@gabors2: szegény:((( mennyit savazták itt és akkor finoman fogalmaztam! Még mondtam is hogy jobban járna ha a blogját folytatni nem itt szivatná magát.. Nyugodjék békében.
És remélem akik a ....ba küldték hobbiból a felmenőit/rokonait rendszeresen.azoknak most tiszta a lelkiismerete ki tudja hány szöget vertek a koporsójába ezzel is azon is gondolkoztam...
Remélem Hilda nem törli ezt is:(

ROTFL Manó 2017.05.04. 09:00:11

@Dikusz: Negyed órája olvasom a határátkelőt és keresem heurisztikusan, de nem találom! Könyörgök, egy linket!

napinapinapi 2017.05.04. 09:02:29

@düftin hoffman:
Egy idegesito fasz volt.
Ezen az a teny sem valtoztat,hogy elhunyt.

Cycmen 2017.05.04. 09:06:04

@gabors2: de tobben is megerositettek hogy a facebookjan volt a hir ...

Így igaz!
Szegény Hagyma!

.Manyecska 2017.05.04. 09:20:01

@napinapinapi: na, ez is egy gyönyörű mondat volt pl. írd ki a fészbúkjára ha ennyire idegesített! Halottba belerúgni EZ ami undorító. Ritka nagy tahó vagy:(

.Manyecska 2017.05.04. 09:21:33

@Cycmen: kissé fiatal volt ehhez, úgy gondolom..

Dikusz 2017.05.04. 09:30:50

@ROTFL Manó: a tegnapi Határátkelő posztnál "deputy sheriff" hozzászólóként ma hajnali (05:45:07) dátummal írta a kommentjében, hogy ő a fia.

Cycmen 2017.05.04. 09:32:40

@düftin hoffman: Nem akartam reagálni a vitéz hozzászólásához, de ha már te megtetted akkor egyetértek!

.Manyecska 2017.05.04. 09:40:38

@Cycmen: hát én csak egy "proli" vagyok azt is mondta aki hőbörög hogy valaki félmilkát elb..sz egy szaros /hugyos/ lábáztatós/kurvákkal teli strandos/ Silyófoki nyaralásra, gondoltam mért nem háborognék. A csillagok háborognak! ja, ez egy IHM lemezcím volt, annó:) Látod, fejlettebb országban is utolér a végzet fene se gondolta volna:(..mink mindenórásak vagyunk továbbra is /nem én/ már lerágtam a lábujjamról is a körmöt, nem vicc:D !!..

.Manyecska 2017.05.04. 09:47:12

Jólvan, törölve lett. Csak tudjátok ő legalább vállalta a nevét, és arcát.....
Nem névtelenül mocskolta a másikat /megállás nélkül/ ON

Dikusz 2017.05.04. 10:04:32

@düftin hoffman: ezzel a véleményeddel egyetértek, bármilyen ember is volt valaki, halála után még belerúgni, kifejezetten gusztustalan dolog. Csak szánni lehet azt, aki ezt teszi.
Egyébként 57 éves volt.

napinapinapi 2017.05.04. 10:11:13

Inkabb a " halottrol jott vagy semmit" a gusztustalan.
Amig irkalt ide,addig is megmondtam a velemenyemet.
Azota sem valtozott.

Az nem gusztustalan, amikor Rakosi,Hitler,Kadar, vagy Sztalin viselt dolgairol beszelunk?
Ok is meghaltak.
Nekik miert lehet belerugni a tetemebe ?

.Manyecska 2017.05.04. 10:13:00

@Dikusz: engem nem idegesített. voltak jó villanásai is. régi homáros volt! megjegyzem férjem húga 17 évesen ugyanígy halt meg /egy hét leforgása alatt/
mellesleg tegnap hamár homár megkérdeztem a postást ̶k̶i̶n̶e̶k̶ ̶k̶e̶l̶l̶ ̶b̶e̶n̶y̶a̶l̶n̶i̶ kinek szóljak annak érdekében hogy tutira megkapjam a csomagot sajnos a postával adták fel ....ja, de ez weboxos poszt, mindegy.., nekem bírósági végzésem tűnt el mondtam a postásnak ha legközelebb nem dobja be az értesítőt kihirigelem sok múlt rajta konkrétan az egész pert újra kellett volna indítani..!!
Amúgy honnan tudták hogy növény volt benne büdös volt a csomag és felnyitották oszt azt hógy?? Nemár.

Dikusz 2017.05.04. 10:18:07

@düftin hoffman: voltak meredek dolgai, amivel én sem értettem egyet, sőt engem is zavart. Viszont amíg csak olvastam a Homárt -jó régen- akkor tényleg jópofa dolgokat írt, kifejezetten jó humorral. A blogját is olvastam jó készsége volt az íráshoz.
Nem tudom hol/mikor romlott el, kár volt.

Kutyahoroszkóp 2017.05.04. 10:18:28

@düftin hoffman: :DD Há bazmeg. Érzéketlenség a köbön, de komolyan. Te beszélsz? Még sorközzel sem választottad el a két témát! Sem írásjellel. Komolyanmár. Mint mikor a kisgyerek olvas fel vicczet és folyamatosan, tagolatlanul, hangsúlytalanul teszi, mint gép.

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.05.04. 10:26:15

Sokk. Bár én soha nem tárgyaltam vele (kábé akkor jöttem amikor ő ment) de vitathatatlanul emblematikus figurája a homár hőskorának. Még igit sem basztatták annyira, mint őt. Furcsa egy alaknak tűnt, nyugosztalja az istene....

Fakk

.Manyecska 2017.05.04. 10:37:19

@Dikusz: müxik a Szűrés gomb mégis?? napok óta nem ment:( - csak egy észrevétel..@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: mink majdnem találkoztunk amikor itt volt /itthon/ pár éve, pont ott nyaraltak. Azon lovagolt hogy fizetős a vécé a Balcsinál még lőttem is neki képeket a Free Budiról:)..

uns97 2017.05.04. 11:17:16

Ismeretlenul is kedveltem Hagymat, meg a stilusat is, a hoskortol kezdve egeszen addig amig eltunt innen - amit en magam sajnaltam, igaz az oshomarosok kozul vegulis ki nem tunt meg el, aktiv tag nemigen maradt mar sok az biztos.

Elegge megdobbentett par napja a hir a gyujtesrol, meg az allapotarol. Arra se gondoltam volna, hogy mire a hirt megtudom, megemesztem, mar meg is hal szegeny. Hat en paff vagyok az tuti. Reszvetem a csaladnak.

PITTA 2017.05.04. 11:29:58

@Cycmen: Elnézést kívánok! Legközelebb kevésbé leszek cizellált! :-D

kékmosoly 2017.05.04. 14:14:00

@Cycmen: szegeny hagyma, hianyozni fog.:-(

Jessybátsi 2017.05.04. 14:38:42

@düftin hoffman: "hógy"?!? Én, hülye azt hittem, hogy már mindent láttam. B+, még mindig ráz a hideg. Remélem nem szándékos volt.

.Manyecska 2017.05.04. 16:19:26

@napinapinapi: halottról igazat vagy semmi szól helyesen a mondat valójában...! Már holtában is piszkálni kell b+ ez beteges már tényleg, de nem OFFolok...felesleges neked bármit.@Kutyahoroszkóp: mert nekem ezek nem "témák", lehet neked azok...

.Manyecska 2017.05.04. 16:22:42

@Kutyahoroszkóp: vettem most egy brutálburgert négyszámjegyű összegért! Hagyma emlékére..:) Erre varrjál gombot.@Jessybátsi: ja, bocsi!! Hóóógy akart lenni! Amúgy 8. /dikk/ osztályban elnyertem az iskola legjobb helyesírója címet..:) nem vicc..!

gabors2 2017.05.04. 16:58:21

@napinapinapi: egyetertek de most nem errol volt/van szo hanem aki tud akar segithet mostmar a csaladnak temetes/hamvasztas stb

de tobbet nem latjuk hogy "egy fejletbb orszagban" stb

Dikusz 2017.05.04. 18:34:51

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: ilyet én is ennék. De komolyan kérdem, hogy lehet ebbe egy jóízűt beleharapni anélkül, hogy benne maradna az ember fogsora? :)

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.05.05. 06:16:15

@Dikusz: én például ezt úgy csinálom, hogy nagyon óvatosan, lassacskán, kicsinyenként. Annyira óvatosan, mintha egy lovat basznék.

Tényleg őrülten jó. Főleg a specialitásuk, a BeAbout Royal Beef.

.Manyecska 2017.05.05. 08:49:36

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: bárbekklyú szósszal? Jó tíz percig sült a husi nagyon állat volt kb.ekkora az is:)

.Manyecska 2017.05.05. 09:23:47

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: + fűszeres sült krumplival?:P Én fogyózom, este teljes kiőrlésű bagettet ettem the pertőkrémmel..:D

Adam Bengyel 2017.05.22. 13:41:19

Sziasztok! Adam vagyok a Webox vezetője. Már kértem a cikk írójától helyreigazítást, mert ő valóban olyan árut postázott velünk, ami ASZF-ünkben kizárt árucsoportba tartozik. És persze a küldemény valóban veszélyeztette a többi csomagot, ezért ügyfeleink érdekében helyesen jártunk el. A hibát az ügyfélszolgálati kommunikációban vétettük. Cserébe viszont jogosulatlanul rontotta cégünk hírnevét! Természetesen nem tagadjuk hibáinkat, melyekből tanulniuk és megtesszük a hibajavításokat és folyamat javításokat. Köszönöm a kommenteket és véleményeteket!
süti beállítások módosítása