Tékozló Homár

Félregépelő királyok, okuljatok!

2017.05.09. 13:33 | Homár Hilda | komment

24041.jpg

A korábbi apróvadászós, környékbeli boltokban váltótarhálós, parkoló cetlit ablakba kitenni elfelejtős életkéhez képest óriási szintlépés volt a mobilparkolás megjelenése. Ami persze új típusú nehézségeket és hibázási lehetőségeket is hozott magával. Ezek közül a legjellemzőbb a félregépelés, ami következhet töppedt ujjaktól, barátnővel beszélgetésből, plusz szatyorral bénázásból vagy tárgyalásról elkésős rohanásból. Az oka mindegy is. Az sokkal fontosabb, hogy mi van, ha ilyenkor büntetnek meg minket?

Tisztelt Tékozló Homár,

Nem tudom egyedi-e az esetem, amit leírok, de velem mindenesetre először fordult elő. SMS-el parkoltan a fővárosban (Nyugati téri felüljáró) és sajnos elgépeltem a rendszámot (egy számot hibáztam). Korábban már máshol is volt egy ilyen esetem de ott elfogadták a méltányossági kérelmem és nem róttak ki pótdíjat. Itt is nyugodt voltam, mert pont akkor büntetett meg a parkolóőr, amikor visszaértem az autóhoz. Ott vettük észre közösen, hogy rossz rendszámot írtam az SMS-ben. Nagyon kedvesen tájékoztatott, hogy 2 db karaktert elronthatok, nincs baj, csak küldjek egy kérvényt az illetékes társasághoz.

Ezt meg is tettem, de legnagyobb meglepetésemre elutasították a kérelmemet egy rendeletre hivatkozva. Ezt nem fogadtam el, ezért a mellékelt levelet elküldtem a Fogyasztóvédelmi hatósághoz. Azért küldöm el Önökhöz is, mert remélem, hogy a Média segítségével rá lehet bírni egy ilyen nehézfejű parkolási társaságot, hogy a hozzám hasonló, mindig fizető, becsületes állampolgárokat ne érje ez a méltánytalanság.

Ugyanis:

  • a parkolásért fizettem, ez bizonyítható, mivel megvan az SMS amit küldtem
  • többször parkoltam már ott, tehát láthatják, hogy valóban csak elgépeltem a rendszámot
  • ott volt a parkolóőr is, látta hogy én voltam ott és igazolja hogy valóban elgépelés volt, nem egy másik rendszámú autó SMS jegyét akartam használni
  • mivel az cégemé a jármű amire küldtem az SMS-t, könnyen igazolható hogy a hibás rendszám nem tartozik hozzánk
  • valóban elgépeltem 1 karaktert de kérdem én, hogy ez feljogosítja a szolgáltatót a pótdíjra még akkor is, ha kifizettem a szolgáltatást???

Íme a fogyasztóvédelemnek küldött levél (mellékeltem a dokumentumokat is)

Tisztelt Fogyasztóvédelem.

2017.04.12-én parkoltam a Nyugati téri felüljáró alatt a 0601-es zónában. SMS-el vásároltam parkolójegyet, azonban a rendszámot elgépeltem és XXX236 helyett XXX226-ot írtam, de ezt csak akkor vettem észre, amikor visszaértem az autóhoz és éppen megbüntetett a parkolóőr. Mikor mutattam Neki hogy vettem jegyet, csak elgépeltem a rendszámomat, azt a tájékoztatást adta, hogy semmi gond, nyújtsak be egy kérvényt és mutassam be a meglévő - rossz rendszámra kitöltött jegyemet - és el fognak tekinteni a büntetéstől.

Ezután az érintett szolgáltatónak elküldtem a visszaigazoló SMS másolatát, és kérvényeztem, hogy fogadják el és tekintsenek el a pótdíjtól. (kérelem, sms másolat mellékelve)

Ezután kaptam egy elutasító választ, mely szerint nem fogadják el a küldött SMS-st, mivel más rendszámra szól. (válaszlevél mellékelve)

Ezt elfogadni nem tudom, mivel az a rendszámú autó nem is áll a birtokomban, tehát nem lehettem ott vele.

Ezen kívül jogellenesnek tartom, hogy levonták tőlem a parkolási díjat, és további pótdíjat róttak rám, mikor volt érvényes jegyem, csupán a rendszámot gépeltem el. Egyébként vissza tudja nézni a szolgáltató, hogy korábban már többször parkoltam ott azzal a gépjárművel.

Kérem vizsgálják ki az ügyemet és bírják rá a szolgáltatót, hogy ezt a felháborító gyakorlatát szüntesse meg, illetve tekintsenek el a kiszabott pótdíjtól.

Köszönöm a segítségüket előre is!

Üdvözlettel:

K. Tamás

Köszönettel:

Tamás

Megkérdeztük, jogoson büntetnek-e meg minket, ha fakezűek/figyelmetlenek vagyunk.

Kedves Homár Olvasó!

A parkolási díj megfizetésének szabályait a törvényben meghatározott keretek között a parkolási társaság levelében hivatkozott önkormányzati rendelet határozza meg.

A jogszabály vonatkozó pontja értelében mobiltelefonos parkolási díjfizetési rendszer használata esetén a várakozás helyének megfelelő díjtétel megfizetésére alkalmas telefonszám vagy kód felhasználásával a mobil díjfizetést a megállást követően haladéktalanul, külön felhívás nélkül megindítva kell megfizetni. A törvény pedig pótdíjfizetési kötelezettséget ír elő arra az esetre, ha a jármű díjfizetési kötelezettség alá eső várakozási területen várakozik.

A leveled mellékleteként megküldött okiratok alapján az állapítható meg, hogy a meghatározott időpontban az általad használt jármű érvényes parkolójeggyel rendelkezett. A dokumentumok alapján az is valószínűsíthető, hogy valóban csak a forgalmi rendszámot adtad meg tévesen. Ennek alapján vitatható a pótdíj megfizetéséhez szükséges törvényi feltétel fennállása. 

A parkolási társaság helyesen adott tájékoztatást az üggyel kapcsolatban igénybe vehető jogorvoslati lehetőségekről, amelyek közül ebben az esetben az illetékes békéltető testülethez történő kérelem benyújtása javasolható.

Felhasznált jogszabályok:

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycmen 2017.05.09. 13:37:35

és sajnos elgépeltem a rendszámot (egy számot hibáztam).

Ó, így azért más ugye? Csak egy szám, ezért így megbüntetni! Ezt a hülye kifogást!
TÖK MINDEGY, AZ MÁR EGY MÁSIK RENDSZÁM!

Leadfoot 2017.05.09. 13:41:48

Titkos tipp: föl kell telepíteni egy aprócska alkalmazást. Oda egyszer kell beírni az adott kocsi rendszámát (NAGYON figyelmesen), utána már nem kell ezzel szórakozni. Sőt, ha a telefon tud ilyet, akkor GPS-alapon azt is belövi, hol vagy, így nem kell a parkolóóráról a zónát lenézni.

Cycmen 2017.05.09. 13:47:06

@Leadfoot: Titkos tipp: föl kell telepíteni egy aprócska alkalmazást. Oda egyszer kell beírni az adott kocsi rendszámát

Van rá alkalmazás? Én piros filccel jelöltem meg a telón a számokat és azért nem bacom el!

Kutyahoroszkóp 2017.05.09. 13:54:16

A 1998-ci törvény xd-edig cikkelye értelmében távollévő frigy kegyeltjei távollétükben tarthatnak közös maszturbációt szolgálóikkal, de csak baldahinos ágy jelenlétében.
@Cycmen: van, de nem mindenhova.

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.05.09. 14:20:37

Látod, poszter a magadfajták miatt hintették be sóval a fogyasztóvédelmet, mert már a céges autók miatt is nekik írnak.

2017.05.09. 14:26:53

Nemtom. Ha egyszer elgépelem, megbocsátom. De ha megint és újra, akkor elgondolkodnék. Magamon.

rarabel 2017.05.09. 14:31:45

Imádnivaló ez az egész parkolási rendszer!!!!
Sms, kerékbilincs, parkolóőr, haverok, buli, junta, fagyigép, és természetesen: a pénztárgéphez felrakható nyuggerkosár a Lidliben.

.Manyecska 2017.05.09. 14:34:43

@Cycmen: 4:...Réka Veronika: 05.09. 00.08 perc, 3350 gr, 54 cm!..:))))

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.05.09. 14:37:05

megfejtettem. Tamásnak céges autóinak a rendszáma sorban vannak, aztán ilyen spekuláns, hogy küld egy sms-t, majd reklamál, hogy "hádecsakegykarakter".

2017.05.09. 14:39:33

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: rosszindulatú vagy, de mi van ha mégsem? :)

2017.05.09. 14:40:48

@stakeholder Manyecs: de most komoly h onokád lett??? tök végig aszittem, h viccelsz.

PITTA 2017.05.09. 14:44:57

Használj Simple-t...

Sluck Ödön 2017.05.09. 14:59:15

Azon túl, hogy a parkolási társaságok kretén rosszindulatú rablók, a helyes megoldás az lehet a jövőben, hogy állj a verda elé és onnan írd a rendszámot sőt nézd is meg sikerült-e.

Kutyahoroszkóp 2017.05.09. 15:50:20

Az önszoptatás tanulásra van. Kivéve, ha önbuzi vagy.
@Biriksz_Krokiksz!: mától máshogy nézek a nickjére. Blognagymama.

Bankotsu Mester 2017.05.09. 15:54:24

Mennyibe kerül a pótdíjazás vagy amit ezután be kell fizetni?
Ha nem sok, akkor le kell nyelni, mert sokkal több idő megy el mindenféle faxságra aztán...

amúgy tényleg mekkora gecifröccsök ezek, 1 elütött karakterért...(és nem a totál más rendszámért)

KaTe 2017.05.09. 15:56:08

Elég kellemetlen, de ahány kerület annyiféle rendelet meg szabály. Szóval valamelyik kerületben engedékenyebbek és éves szinten X elírás miatt kiszabott büntetést elengednek, valahol meg zéró tolerancia van. Posztoló, szerintem ilyenkor gondolj arra, hogy 1-1 ilyen elírás miatt akár százezres- milliós károd is származhatna, szóval ez simán jó tanulópénznek.

Mondjuk ha már a nagy semmiért kifizettél X összeget a parkolótársaságnak, azt az összeget (szolgáltatás teljesítésének hiányában) akár vissza is kérhetnéd tőlük, igaz, ezzel te aligha jársz jobban.

Sáros Hilda 2017.05.09. 15:59:31

Mit várunk egy olyan országban ahol az autópálya kezelő elnézi a leolvasott rendszámot, majd egy másik autót büntet meg.
Majd a vétlen kocsi gazdájának kell bizonyítani, hogy:
- az a kocsi a képen teljesen másik típus mint az övé
- adott időpontban ott sem volt.

És sokáig nem voltak képesek beismerni, hogy tévedtek. Aztán amikor már megjelent a történet 1-2 online médiában, akkor nagy kegyesen "egyedi elbírálás alapján" törölték a büntetést.

Cycmen 2017.05.09. 16:50:06

@simics és a független zindex: mekkora gecifröccsök ezek, 1 elütött karakterért..

-Miért lőtte le Lenont?
-Lenont? Nem Lenint?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.09. 17:15:16

@stakeholder Manyecs: Gratula! Fiú vagy lány? Szólj, hogy nem kell kicsontozi! :))

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.05.09. 18:10:48

@stakeholder Manyecs: isten éltesse az összestäkät! :)
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nálunk Irmanéni kérdezte, kisfiú, kislány ? Mondom kislány, Bernadett lesz a neve.
Erre az öregasszony aszongya: hmm, há nem olyan nagy baj az...

szopoklész 2017.05.09. 20:29:59

Ej, te poszter, te poszter. Te csak ... :)

Lengyelpiac Hu 2017.05.09. 22:41:52

... Emlékszem az én időmben még nem volt parkolási díj..., se kamerarendszer,se egyéb "okosságok", mégis (jobban) éltünk ....

Reactor 2017.05.09. 22:57:13

Jó módszer: Előre megírni az SMS-t (helyesen!!!4!4!44NÉGYNÉGYNÉGY!), elmenteni a "piszkozat" mappába, és valahányszor parkol az ember, elküldi. Ha máshol parkol, akkor értelemszerűen változik a telefonszám, de ezt leszámítva minden ugyanaz. És akkor nincs elgépelés, töppedt vagy carpal-tunnel szindrómás ujjak, meg semmi egyéb.

Olyan is előfordult már (velem, Miskolcon), hogy mindent hibátlanul elküldtem, oszt mégis kirakták a csomagot az autóra, mondván, hogy magánparkolóba álltam be. Közöltem velük, hogy ha valóban magánparkoló, akkor 1) miért nincs jelezve 2) csipkebokor vessző 3) mit keres ott a közteresek fizetőautomatája. Nem fizetek egy kanyit se, apjuk fszán kiránduljanak. Ha meg perre vinnék a dolgot, készítettem pár szép fotót 4 különböző szögből a helyről, a tisztelt bíróság majd megtekinti, de felőlem kivezényelhetjük a teljes taláros testületet is a parkolóba, meglátjuk kinek lesz igaza.
Mondanom se kell, ezután nem erőltették a büntetés befizetését. Gondolom előttem már bevett szokásuk volt kamuindokkal büntetni a szabályosan parkolót, és véletlen előkerülne a többi károsult is, borulna a szarosbili.

Nem volt rossz próbálkozás - tényleg nem - de annyira jó sem volt.

.Manyecska 2017.05.10. 05:55:38

@Reactor: :D magánparkoló?? helikopter-leszállóval? Azt mondtad a száddal hogy "apjuk f..szán kiránduljanak"? :D ez jóóóó...

Terézágyú 2017.05.10. 07:32:43

"mivel az cégemé a jármű amire küldtem"

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... máris megvan a szimpátiám a pószter felé.

gondolom általában mindenféle elgépelést ilyen lazán vesz a pószter...
ja nem, csak a sajátját.

Terézágyú 2017.05.10. 07:40:25

- Otthon voltam egész nap, és a futár állítólag hozta a küldeményt... de akkor miért nem hívott fel, hogy itt van?????
- Elgépelte a telefonszámot.

Dezsike 2017.05.10. 07:46:30

Céges autóra nem a cég fizeti a parkolást? Ez azért gáz... Mi csak begépeljük a céges telefonba a zónakódot egy fix előhívó elé, ráhívunk és kész, megy a parkolás a cég kontójára. Az autópálya matrica is hasonló elven megy.

napinapinapi 2017.05.10. 07:59:57

Egyetertek a hozzaszolokkal.
Ha kifizette egy idegen rendszamra a parkolasi dijat,az jogos,jar a tarsasagnak.
Szolgaltatast ugyan nem nyujtott erte,de jar.
Hogy a megadott rendszamhoz a tulajnak semmi koze,vagy a parkolasi ceg dolgozoja,mint tanu, mar teljesen mellekes infok,jar nekik a dij es a bunti is.
Meltanyossagnak helye nincs.
Remelem, hogy a "kedves" hozzaszolok is hasonlo egyutterzesre szamithatnak a jovoben,ha tevednek,es empatiara lenne szukseg.

napinapinapi 2017.05.10. 08:03:11

Az is nagy bune az embernek, hogy vallalkozo.
Ha nekem a 200k nettot termelo vallalkozasomban elromlik valami 2 nappal a vasarlas utan,akkor szopjak nyugodtan a szervizzel,alljon az uzlet. Ha valaki a 400k netto fizujabol veszi meg ugyanazt,neki rogton cserelik,mert a facebook es a baratok kozt nem varhat,csak a vevok,ugyfelek.
Jogos,logikus.

Terézágyú 2017.05.10. 08:05:50

@napinapinapi:
"Remelem, hogy a "kedves" hozzaszolok is hasonlo egyutterzesre szamithatnak a jovoben,ha tevednek,es empatiara lenne szukseg. "

Én is éppen ezt mondtam. Remélem a pószter MINDEN EGYES elgépelést, amit más követett el, s ami miatt bármilyen kára keletkezik, hasonló nagyvonalúsággal kezel majd.

Egyébként nekem valóban nincs empátiám: ma reggel még volt, de aztán ott állt egy tahómagyar a buszmegállóban és lazán bagózott, s ez rossz hatással volt az Mpátijámra.... OFF

Terézágyú 2017.05.10. 08:08:48

@napinapinapi:
"Az is nagy bune az embernek, hogy vallalkozo."

Igen. Részint mert az ember ezt tapasztalja, részint mert ebben az ország kell bűnbak.

"Ha nekem a 200k nettot termelo vallalkozasomban elromlik valami 2 nappal a vasarlas utan,akkor szopjak nyugodtan a szervizzel"

Hát, a szerviz is egy vállalkozás, tehát ha te, mint vállalkozó a szervizt szidod, akkor egy vállalkozást szidsz... csaxólok.
Ja, és többek között éppen a szervizek miatt, akiket te is szidtál most, van rossz híre a vállalkozóknak.

aptikjampó 2017.05.10. 08:10:08

Én egyszer véletlenül a kávéautomatába dobtam a pénzt, megbüntettek pedig a poharat betettem a szélvédő mögé!

napinapinapi 2017.05.10. 08:23:39

@Terézágyú:
Nem,a szerviz a torveny szerint jar el.
A jogalkoto a balfasz,aki szerint a vallalkozas mukodesehez szukseges eszkozok javitasanak alacsonyabb a prioritasa,mint a Bozsi neni kenyerpiritojanak.

.Manyecska 2017.05.10. 08:25:00

OFF én meg ma hajnalba az edényfogó kesztyűben indultam kutyát sétáltatni /by Konyhafőnök muhhhahhha Bea asszony sehol nincs a fasoron!! / majd behabartam a tejeskávémmal a tökfőzeléket...:O

Cycmen 2017.05.10. 08:31:44

@napinapinapi: Hogy mások min akadtak ki az egy dolog, én a "csak egy karakter"-en! Elütötte? Megesik! Velem is megtörtént más hasonló. Véleményem szerint ha bizonyítja a tévedést, akkor a büntetés is jogtalan. Egyedül a mentségkeresés zavar, egy karakter nem "csak", hanem egy másik rendszám ha tetszik, ha nem! Infantilis kibúvókeresés, sokkal szimpibb ha azt mondja, " jónapot kívánok, balf.sz voltam, elgépeltem a rendszámot, de ezek a bizonyítékaim, keressünk megoldást az ügyre" !

Terézágyú 2017.05.10. 08:32:17

@napinapinapi:
Fogalmam sincs miről beszélsz...
A homárra küldött levelekben is a panaszok nagy többsége vállalkozók ellen irányul (kivéve ugye a postás meg a bankos eseteket).

Cycmen 2017.05.10. 08:36:54

@Terézágyú: "Az is nagy bune az embernek, hogy vallalkozo."

Ennek a szónak külön hangulata van! Anno a "Tasi" sokszor szerepelt a tévében és úgy konferálták, hogy Tasnádi Péter vállalkozó! Hát azon lehetett röhögni!

.Manyecska 2017.05.10. 08:36:55

@Terézágyú: velem meg egy pasi szemezett a pénztárnál nem volt vak vagy ilyesmi, mondom még le is ettem magamat szuper!:DDD Hajat mostam, semmi különös nem történt a külsőmmel!:DDD

.Manyecska 2017.05.10. 08:41:02

@Cycmen: a Fenyő Miklóssal taliztam a szülészeten akkor született a lánya tök emlékszem rá valamiért megmaradt az a kép ahogy viszi haza a hordozóban a picit.hmmm. ON csúnya országban élünk.

.Manyecska 2017.05.10. 08:42:11

@Cycmen: de hülye vagyok a Fenyő János, na..:D

Cycmen 2017.05.10. 08:51:40

@stakeholder Manyecs: velem meg egy pasi szemezett a pénztárnál

A biztonsági őr lehetett, azt nézte mit nyúltál le! :DDDDDD

kékmosoly 2017.05.10. 08:58:03

Mikor végzik már ki az összes parkolotársaságot???? Ja, hogy haverok és rokonok!

kékmosoly 2017.05.10. 09:00:10

@Cycmen: sampont, tegnap
Te jo eg, meg mindig működik ez a ""ket komment kozott varnod kell"nevezetu szar!

.Manyecska 2017.05.10. 09:05:43

@Cycmen: Ha. Ha. Ha. Az már be van idomítva, nyugi.

.Manyecska 2017.05.10. 09:07:02

@kékmosoly: Két komment közt varrnod kell, mi a baj ezzel?:D

Cycmen 2017.05.10. 09:11:28

@stakeholder Manyecs: Két komment közt varrnod kell, mi a baj ezzel?:D

Két menet közt várnod kell! Öregszel! :D

herk 2017.05.10. 09:12:53

@Cycmen:
"Egyedül a mentségkeresés zavar, egy karakter nem "csak", hanem egy másik rendszám ha tetszik, ha nem! "
Szerintem ha elüt egy karaktert az egyrészt egy másik rendszám _ÉS_ az ő rendszáma 1 karakter különbséggel. Mivel emberek vagyunk, nem gépek, ezért tévedhetünk, és a szándékot és az okozott kárt kell figyelembe venni.
Szándék bizonyithatóan megvolt? Igen
Okozott kárt? Nem
Megfizette a megfizetnivalót? Igen
Akart csalni? Nem
Tehát nem szabad büntetni.

.Manyecska 2017.05.10. 09:14:50

@Cycmen: te kis seggszuálisan tűfútött cicus!! ON

Cycmen 2017.05.10. 09:24:32

@herk: Pont ezt írtam.
Mondjuk a csak egy karaktert azért nem méltányolom, mert tegyük fel csak egy karakterrel eltérő autó tilosban parkol és elüti a parkolóőr a rendszámot és őt jelenti fel aki arra sem járt. Gondolom egyből az lesz a nóta, hogy az egy másik rendszám.
Ezek karakterérzékeny játékok ugyanúgy mint a jelszó, PIN kód tökömtudja, ha tetszik ha nem pontosan kell beütni, mert a gépnek magyarázhatod hogy majdnem az, nem ismered meg?

Kutyahoroszkóp 2017.05.10. 09:35:02

@herk: nem szabad büntetni, s ezt pont egy butapesti parkellációs társhaság kapcsán írodmondod, HÁHHÁÁ! Há'persze.

2017.05.10. 09:40:59

@herk: posztoló a bevallása szerint is nem először gépeli el a rendszámot, ebből azért már illene okulnia, és kitalálnia vmit, h ezt a jövőben elkerülje, már csak a megspórolt bosszankodás miatt is...
(A jog =/= igazság)

Kutyahoroszkóp 2017.05.10. 09:57:52

@Biriksz_Krokiksz!: te ilyen programozó lehetsz, ilyen jelrendszerrel! Múltkor láttam egy csúnya nőt az utcán, mondom, hű, de csúf megoldás! Majd sírtam. Persze nem a vállán, nehogy elkapjam a csúnyaságot.; <- úú, micsoda finom kis utalásreplika az előzőekre! Vajon mit fog reagálni.

2017.05.10. 10:06:38

@Kutyahoroszkóp: kifordítva mindenki egyforma, kutyihorim!
(rántott közhelyszótár volt reggelimre, hagyok neked is, igény szerint) :*

Cycmen 2017.05.10. 10:08:32

Nem mindegy hogy kurvával vízben szexelni vagy kurvával szex közben vizelni.
Nem mindegy, hogy vidd ki a bilit, vagy idd ki a bilit.
Nem mindegy, hogy élvezed a halmazokat vagy halmozod az élvezeteket.
Nem mindegy, hogy farkasokkal táncoló, vagy táncosokkal farkaló.
Nem mindegy, hogy az okos hülyéskedik, vagy ha a hülye okoskodik.
Nem mindegy, hogy mire fekszel: nedves kőre vagy kedves nőre.
Nem mindegy, hogy vizibusz vagy buzi visz!
Nem mindegy, hogy szemüveged van vagy üvegszemed.
Nem mindegy, hogy a nyomodba lépnek, vagy a lépedbe nyomnak!
Nem mindegy, hogy tanya a Bakonyban, vagy banya a takonyban.
Nem mindegy, hogy erek között egy injekció vagy ínyek között egy erekció.
Nem mindegy, hogy véres párbaj, vagy páros vérbaj.
Nem mindegy, hogy vörös szalag, vagy szőrös valag.
Nem mindegy, hogy helyet cserélni, vagy csehet herélni.
Nem mindegy, hogy kecsesen ringó fecske vagy recsegve fingó kecske.
Nem mindegy, hogy köhögve röpülsz, vagy röhögve köpülsz.
Nem mindegy, hogy erek közt szelektálni, vagy szelek közt erektálni.
Nem mindegy, hogy alázatos egyházi atya vagy gyalázatos fegyházi gatya.
Nem mindegy, hogy az én garázsom akkora, mint a szomszéd háza, vagy a szomszéd garázsa akkora, mint az én házam.
Nem mindegy, hogy helikopter vagy Harry Potter.
Nem mindegy, hogy kicsapongás, vagy picsakongás.
Nem mindegy, hogy elfoglalt kurva, vagy kurva elfoglalt.
Nem mindegy, hogy tengeri csata csúcspontja, vagy csengeri tata púpcsontja!
Nem mindegy, hogy víz alatt szexelni, vagy szex alatt vizelni.

.Manyecska 2017.05.10. 10:13:16

@Cycmen: kimaradt az erek közt szelektálni...

Cycmen 2017.05.10. 10:19:13

@stakeholder Manyecs: kimaradt az erek közt szelektálni...

Ott van! Nem lácc?
A posztolóhoz hűen magyarázd meg hogy nem optikai csalódás, csak annak látszik!

2017.05.10. 10:30:41

@Cycmen: klasszik: csapba szarni, vagy szarba csapni!

.Manyecska 2017.05.10. 10:52:04

@Cycmen: nem már öregszem, életem első hajszínezőjét most vettem mer annyi ősz hajszálam lett mostanában..he? nagyi vagyok, amúgy tök komponistásan írsz már régóta akartam mondani..:DD

.Manyecska 2017.05.10. 10:53:13

@Cycmen: áhhh túrókúrán vagyok /vagy fordítva?/ nem érek rá:DDD:P

McZozo 2017.05.10. 11:03:06

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One:
"Ezt elfogadni nem tudom, mivel az a rendszámú autó nem is áll a birtokomban, tehát nem lehettem ott vele."
Olvasni es ertelmezni mar luxus. Dehat nem mindenkinek mehet ez a bonyolult dolog :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.10. 11:29:38

@McZozo: Mióta következik az, hogy nem parkolhatok valahol egy autóval, abból, hogy az nincs a tulajdonomban? Főleg, hogy itt ugye a cége (tehát nem az saját) nevén levő kocsival parkolt az ember :). Attól, hogy nincs kocsim, még bárki máséval parkolhatok akárhol....

Reactor 2017.05.10. 15:36:01

@stakeholder Manyecs: Édes Manyecs :))))) milyen az a stakeholder Manyecs? :D
A magánparkoló teljesen úgy nézett ki, mint a körben lévő többi nemmagán-parkoló, csak épp magán. Nem messze van a dohánybolt, és egy alkalommal nagyon fos idő volt, azért voltam kénytelen autóval járni a várost. De ne aggódj, ezt a hibát nagyon ritkán követem el, többnyire kerékpárral járok :)
A cég pedig levélbe kapta a jókívánságot, sajnos nem sikerült elcsípnem az úriembert, amikor rakta a csomagot a kocsimra, ez a szerencséje.

Jóska Pista 2017.05.11. 04:32:30

@Leadfoot: Oda egyszer kell beírni az adott kocsi rendszámát (NAGYON figyelmesen), utána már nem kell ezzel szórakozni.

A gond ott van, mikor nem egy autód van és felváltva használod őket és nem azzal indítod el a parkolást, amivel éppen vagy.
Ilyenkor nem kezdesz el mást hibáztatni, hanem még ott a helyszínen átutalod a büntetést mobilon.

joska61 2017.05.11. 07:38:39

Tanulópénznek hívják. Legutóbb nem kellett megfizetni, de a posztos mégiscsak meg akarta venni a tanfolyamot.
süti beállítások módosítása