Tékozló Homár

Bárkivel meghosszabítja a szerződést az Invitel, akit elér telón?

2017.06.01. 10:03 | Homár Hilda | 48 komment

istock_000020290804xsmall.jpg

B. első levele megírásakor biztos volt benne, hogy a szolgáltatójánál valami hiba történt, mert hiába állítják, ő bizony isten nem módosított semmilyen szerződést velük. Több körös levelezésünk 2. szakaszában aztán kiderült, hogy mégis csak igent mondott valaki az Invitel ajánlatára, csak épp az nem ő volt, hanem a felesége. De akkor minek az előfizető, ha nélküle is működik egy szerződéskötés?

Kedves Homár,

Invitel: Hé, februárban lejár a hűség, kösd újra!
Én: ...

Invitel: HÉ, JÖVŐ HÓNAPBAN LEJÁR A HŰSÉG, KÖSD ÚJRA.
Én: ... (egészen áprilisig)

Én: Akkor most lemondanék mindent.
Invitel: Oké, a novemberig tartó hűségnek megfelelő kötbér befizetésével semmi akadálya
Én: Na meg a jó k.... .......

Szóval Inviteltől van/volt előfizetve a 3as kombó szolgáltatás csomag (internet, telefon, tv). Sosem voltam tőlük elszállva de nem volt más ezért maradtam (invitel előfizetők mottója). Nemrég a Telekom behúzta a városba az optikai hálózatát így internet és telefon téren lett másik lehetőség a tévéhez pedig ott volt a MindigTV. Telekom IPTV-t inkább kihagytam.

Februárban lejárt az Invitelnél a hűségidő, ezt januárban tudatták is velem többszöri telefonos "februárban lejár, köss újra 2 év hűséget!" hívásokkal (melyek mind el lettek utasítva) és levélben is. Tehát mondhatni írásos bizonyítékom van róla. Tisztábban nem is fogalmazhattak volna

Ezúton tájékoztatjuk, hogy telefon-internet-televízió szolgáltatáscsomagra kötött határozott időtartamú szerződése februárban lejár.

Tehát mind a három szolgáltatás lejár februárban (!). Ők írták.

Április elejére már működött minden az Invitel leváltására szánt szolgáltatás és csak a lemondás volt hátra. Mielőtt mindent megrendeltem volna létrehoztam az online ügyfélszolgálati fiókot melyen végignéztem az előfizetést és ismét megbizonyosodtam a hűségidő végéről. Az oldalon ez volt látható:

HŰSÉGIDŐ VÉGE: 2017-02-02

Kár, hogy nincs róla screenshotom de nyilván már itt elkezdek problémázni ha nem így lett volna és nem fizetek elő a cserékre.

Eljött az idő a szolgáltatás lemondására ezért ismét bejelentkeztem és ekkor már ez a csodálatos látvány fogadott:

HŰSÉGIDŐ VÉGE: 2017-11-11

?!?!?! Csak az internet és a telefon szolgáltatás változott meg, a tévé maradt 02-02. Persze egyből telefon ügyfélszolgálatra, csaj hebeg habog. Már azt sem érti, hogy hogyan lehet egy szolgáltatáscsomagban eltérő hűségidő a szolgáltatásokon, ilyet nem csinálnak csak együtt. Meg hogy én biztos váltottam csomagot 2015 novemberben és újraindult a 2év hűség. Ez természetesen nem igaz.

A több napos ügyfélszolgálatos huzavonának amiről még sokat írhatnék gyakorlatilag az lett a vége, hogy szerintük én 2015 november 11.-én elfogadtam egy telefonos percdíjkedvezményre szóló ajánlatot ami kitolta 2 évvel az egész szolgáltatáscsomag hűségidejét és ők mindenképp tartják magukat ehhez az állásponthoz.

Ez amúgy még annak is ellentmond amit az első ügyfélszolgálatos mondott és én maximum úgy fogadhattam volna el bármilyen ajánlatot is hogy legalább kétszer rákérdezek hogy nem módosul a csomag hűségideje tőle de véleményem szerint ez totál lényegtelen is annak a fényében hogy: "Ezúton tájékoztatjuk, hogy telefon-internet-televízió szolgáltatáscsomagra kötött határozott időtartamú szerződése februárban lejár". Tehát jeleztem feléjük, hogy ezt természetesen nem tudom elfogadni és jogi úton gondolkodok tovább de először is 2170223 azonosítóval ment a panaszkezelő rendszerükbe az eset amire 30 napos határidőt vállalnak. Most itt tartunk.

Volt már rá példa, hogy egy Homár cikk ösztönzőleg hatott rájuk így hálás lennék ha kiraknátok. Na meg másoknak elrettentésül is.

Köszönöm

B.

UPDATE

Ma megérkezett a panaszkezelő osztály határozata. A többszöri megtévesztő tájékoztatásról természetesen említést sem tesznek benne. Állításuk szerint feleségem 2015 novemberében telefonon elfogadta az említett percdíjkedvezményt a nevemben, amikor is határozottan tájékoztatták a 2év hűség újraindulásáról az egész szolgáltatáscsomagra így szerződésbontás esetén a kötbért nem áll módjukban elengedni.

Ilyen létezik, hogy telefonon más nevében kössünk újra szerződést?

Kedves Viktor!

Álláspontunk szerint az előfizetői szerződés módosításához az előfizető nyilatkozatára van szükség, azonban lényeges megjegyezni, hogy jogszabály szerint eltérő rendelkezés hiányában más személy, azaz képviselő útján is lehet jognyilatkozatot tenni, és a jogszabály szerinti vélelem alapján képviselőnek kell tekinteni azt a személyt, akiről eljárása és a képviselt személy magatartása alapján okkal feltételezhető, hogy jogosultsággal rendelkezik a képviselt személy nevében jognyilatkozatot tenni. A vélelem megdöntésére  van mód.

Az általad előadottak szerint mindenképpen szükséges lenne a telefonbeszélgetésben elhangzottakat megvizsgálni. A szerződéskötés vagy a szerződés módosítás bizonyítása egyébként a szolgáltató feladata. Javasoljuk, hogy kérd ki a felvételt a szolgáltatótól.

A fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezése (17/B.§) szerint a közszolgáltatási tevékenységet folytató vállalkozásnak az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzítenie kell.

A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig (kivétel a hírközlési szolgáltatók, ahol egy évig) meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani. A vállalkozás a hangfelvétel készítésével, megőrzésével és rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos kötelezettségéről, továbbá az egyedi azonosítószámról a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni köteles.

A 2/2015 (III.30.) NMHH rendelet alapján az előfizető kérésére a szolgáltató köteles a hangfelvétel előfizető általi visszahallgatását a szolgáltató ügyfélszolgálati helyiségében biztosítani. A panaszról és hibabejelentésről készült hangfelvétel másolatát a szolgáltató köteles az előfizető kérésére 30 napon belül rendelkezésre bocsátani. A szolgáltató a hangfelvétel kiadását az előfizető azonosításán túl egyéb feltételhez nem kötheti. Az előfizető részére hangfelvételenként egy alkalommal ingyenesen kell a másolatot biztosítani. Amennyiben a hangfelvételt a fentiek szerint nem kapod meg, panaszoddal a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz fordulhatsz.

https://net.jogtar.hu/jr/gen/h jegy_doc.cgi?docid=99700155.TV
https://net.jogtar.hu/jr/gen/h jegy_doc.cgi?docid=A1500002.NM H

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Sáros Hilda 2017.06.01. 10:07:08

ki kéne kérni azt a hangfelvételt.

Asszonyka mint mond az esetről?

mrperfect 2017.06.01. 10:17:57

ebben csak az az érdekes, hogy a házastársak nem beszélnek egymással?

férj: figyi le akarom mondani az invitel előfizetést majd amikor lejár
feleség: o.k. de épp tegnap hívtak az inviteltől és elfogadtam a +2 év hűségidőt egy pitiáner kedvezményért..

ennyi.. és máris nem születik meg ez a poszt

Nouby 2017.06.01. 10:20:14

Ha nem okos az asszony, akkor legalább be lenne tanítva hogy a telefont letesszük ha a szerződéssel kapcsolatban telefonálnak.

-Ön elégedett a szolgáltatásunkal?
-Hát... nagyjából igen...
-Remek (regisztrál 2 év hűséget)

Cycmen 2017.06.01. 10:29:47

A feleség azt hitte hogy a szeretője hívja, azért válaszolt igennel az "akarod újra" kérdésre.
Ha visszahallgatják és elhangzik hogy "megmondtam hogy ilyenkor ne hívogass te barom" akkor tuti!

Tehetséges ugandai buzi 2017.06.01. 10:38:57

Az a gáz ezzel az "eltérő rendelkezés hiányában más személy, azaz képviselő útján is lehet jognyilatkozatot tenni" mondattal, hogy amikor az adóalany szopja meg, akkor lehet ilyet csinálni. Akkor jó, ha pld. az asszony mond a telefonba egy meggondolatlan IGEN-t, pedig nem is az ő nevén van az előfizetés. Amikor meg hivatalosan intézne valamit az álompolgár, akkor rögtön kérdezik az asztal túloldalán: meghatalmazás van?

Dikusz 2017.06.01. 10:41:08

T-s vagyok/maradok.
Elég sok poszt jelent meg itt a Homáron ilyen ügyben, hol ezt, hol azt a szolgáltatót szidva. Azt mindenesetre megtanultam jól, hogy a hűségidő lejártát figyeljem. A jelenlegi most novemberben jár le. Időközben feleslegessé vált egy vevőegység, szeptemberben fogom leadni személyesen, nem postán a T-pontban, átadás-átvétel dátummal. Ha jól tudom, harminc nappal előbb kell lemondani/leadni ezeket a dolgokat.
Az nálam is előfordult már, hogy valamelyiket (TV-internet-telefon)időközben módosítottam, ezért valóban más dátum szerepelt egyiknél a számlán.
Volt olyan is, hogy egy időben kötöttem mindháromra szerződést, de az egyiknél mégis egy nappal későbbre dátumozták a szerződést. Pont a most lejáró elődjénél volt ez. Most viszont mindegyiknél ugyanaz a dátum szerepel. Így 10e Ft a számla, ha leadom a vevőegységet, egy ezressel kevesebb. Az internet nekem elég, a TV-csatornák is, a telefonon 5000 percig díjmentes a belföldi hívások minden fajtája. Tizedannyi időt telefonálok el. Nem tudom ilyen feltételekkel más szolgáltatónál mennyi, de nem hiszem, hogy túl nagy a különbség.

Az Invitel nálam is próbálkozott jópár évvel ezelőtt. A telefon az én nevemen van, élő T-s hűségidővel. Egyszer becsöngetett egy ügynök, a fiam volt csak itthon. Nem csinál ilyet, sőt ő ad tanácsot, ha ilyen ügyekben szükségem van rá, de akkor fáziskihagyása lehetett.
Ahogy hazaértem, láttam a szerződést az ügynök nevével, azonnal hívtam az Invitelt. Rákérdeztem, hogy mondják már meg nekem, de izibe, hogy mennyire érvényes az a szerződés, amit a nevemen lévő telefonra ír alá másik családtagom. Valamint azt, hogy sürgősen érvénytelenítsék, mert feljelentem őket. Azonnal törölték...
A környéken az összes meglévő szolgáltató elérhető, mégsem látom indokát, hogy változtassak a T-s szerződésen, bármennyire is a legrosszabb sokak szerint. A többi sem különb.

melaena 2017.06.01. 11:14:21

ez 1 csaladi sztori. mi koze ehhez a nyilvanossagnak ? beszelje meg aszonnyal,aztan fizessek ki a kotbert.

CID.. 2017.06.01. 11:42:16

@Dikusz: a vevőegységet bármikor leadhatod;)

chili wili 2017.06.01. 11:47:53

@mrperfect: 2015 novemberi hosszabbítás vs 2017 áprilisi lemo dás. Nem éppen tegnapi beszélgetésről van szó. És mi a helyzet a februári "hamarosan lejár a hűségidő" üzenetekkel?

Jessybátsi 2017.06.01. 12:06:51

"okkal feltételezhető, hogy jogosultsággal rendelkezik a képviselt személy nevében jognyilatkozatot tenni" - Tehát a feleségem megrendelhet a nevemben bármit. De ha fel akarna mondani bármit is, azonnal kérnék a meghatalmazást. Ha kapnának is, akkor meg 50 ezer ügyvéddel próbálnak meg fogást találni a dolgon. Hát a jó q. anyját az ilyennek!

Jessybátsi 2017.06.01. 12:08:59

@chili wili: Attól még meg kell legyen, ugyanis ez az egyetlen, ami bizonyítaná a szerződéskötést. Ja? Hogy nincs meg? Hát akkor el lehet engedni zépen útjára az ügyfelet. A pereskedés többe kerülne nekik, mint amit fél év alatt nyernek szerencsétlen ügyfelen.

chili wili 2017.06.01. 12:10:32

@Jessybátsi: olyan dologgal vitázol, amit nem állítottam. Olvasd el a kommentet, amire válaszoltam :-)

Jessybátsi 2017.06.01. 12:23:37

@chili wili: sorry, nem vitáztam. Egyetértettem, hogy q nehéz lesz előkeríteni. Nameg megjegyeztem, hogy ez a szolgáltató kötelessége.

Kutyahoroszkóp 2017.06.01. 12:46:52

Hogy lehet már címbe tenni a teló szót? Elássalak baszd meg?

Oljat próbált már valaki, hogy nem fizet elő szolgáltatásokra?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.01. 13:08:31

Míting szünetében megcsörren egy telefon az asztalon. Az egyik pasi felveszi.
- Halló!
- Kevesem, én vagyok - szólal meg egy női hang - beszélhetünk?
- Igen.
- Kitűnő. Csak két utcányira vagyok tőled. Most láttam egy gyönyörű perzsa bundát. Csodálatos. Megvehetem?
- Mennyibe kerül?
- Csak 300.000 forint.
- Oké, vedd meg.
- Óh, szivikém, az előbb megálltam a Mercedes autószalon előtt és megnéztem az idei modelleket. Az egyik bizony nagyon megtetszett. Beszéltem az eladóval, aki igen jó árajánlatot adott... és tudod, már ki kéne cserélni azt a BMW-t, amit tavaly vettünk...
- Mennyiért adja?
- Csak 16 millió forint!
- Rendben van.
- Oh, de még valami...
- Mi az?
- Lehet, hogy ez soknak tűnik, de átnéztem a bankszámláinkat és... Ma reggel megálltam egy ingatlanközvetítő előtt és az a ház eladó, ami tavaly annyira tetszett nekem... Emlékszel? Uszodával, szép sziklakerttel...
- Mennyit kérnek érte?
- Csak 170 milliót... kicsit sok, de tudom, van annyi pénzünk a bankban...
- Rendben van, menj és vedd meg!
- Jó, szívem. Köszi. Később majd találkozunk. Szeretlek, édesem.
A férfi kinyomja a telefont, és feltartja a magasba:
- Tudja valaki, kié ez a telefon?

Terézágyú 2017.06.01. 13:18:41

Lehet, hogy az üzletkötő a telefonban a következő kérdés tette fel:
Vannak, akik úgy gondolják, hogy leszarják a rokonaikat, az ismerőseiket, ezért megszüntetik a telefonelőfizetést, a telefonkészüléket pedig baltával szétverik - mások viszont fontosnak tartják a rokonaikat és ismerőseiket, ezért meghosszabbítják a telefonelőfizetést. Ön mit gondol erről?

stakeholder Manyecs 2017.06.01. 13:20:27

@Terézágyú: "azt hogy van lábuk.." :DDDD@Cycmen: :D höhhh :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.01. 13:25:52

@Dikusz: Havi 9 ezer? Nem szívesen adnék a telekomnak évi 108 ezret. Az internet ingyér van, de max 3 ezret fizetnék érte, tévére ott a hirtv.hu és atv.hu, telefonnak egy feltöltőkátyás Vodafon évi 3 ezer, kimenő hívásokra meg évente 1-2-szer 13 Euró VOIP telefon.

A lányomnak népszerűsítettem a VOIP telefont, de mivel flottás, a mobil hívásokon csak 1 forintot tudna spórolni percenként, nem érdekelte. Meg egymás között ingyenes. Földi számot meg alig hív.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.01. 13:30:36

Tévében csak a "beszélő fejek" műsorokat nézem. Filmet moziban, meg a szarabbakat letöltve, sorozatokat egyben letöltve.

Volt a tvinpíksz, vártam mindig a következő részt, aztán nem lett megoldása. Na, azóta csak olyat nézek, mint a kalambó, hogy egy ültében kerek legyen a történet. A vókinded ebbe még belefér.

takacs 2017.06.01. 13:43:14

AZ INVITEL EGY FOSTALICSKA....eltüntették a discovery-eurosport csatornákat helyette a színvonalas izaura tv-t kötötték be, lemondani nem lehet kötbér nélkül, és a médiahatóság szerint is jól van ez így..... #invitel #fostalicska

Cycmen 2017.06.01. 13:47:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: csak olyat nézek, mint a kalambó, hogy egy ültében kerek legyen a történet.

Az tényleg jó, az elején megnézheted ki a gyilkos, úgyhogy ki lehet menni pisálni közben, nem maradsz le semmiről!
Egyedül a rangja zavar, 70 éves hadnagy elég gáz, biztosan továbbszolgáló őrvezetőként kezdte!

Terézágyú 2017.06.01. 13:53:20

@Cycmen:
"Egyedül a rangja zavar, 70 éves hadnagy elég gáz, biztosan továbbszolgáló őrvezetőként kezdte! "

Mivel nyomozó, és a terepmunkát szereti, ezért örökre az is marad :)
Ha százados lenne vagy ezredes, vagy tízezredes, akkor már rendőrfőnök lenne vagy ilyesmi.
De hát ő nyomozó.

Cycmen 2017.06.01. 13:57:54

@Terézágyú: Aha! Akkor ezért nincs kutyás járőrben vezérőrnagy!

Egyszer jött velem szemben egy százados teljes járőrfelszerelésben, azt hittem először hogy szakaszvezető!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.01. 13:59:51

@Terézágyú: Arról nem is hallottam. Orion, Mi ott vagyunk minden kilométerkőnél, Ivanhoe, Angyal, Tenkes kapitánya, Bors, Tüskevár, Minden lében két kanál, Colombo, Linda, Kuntakinte, Derrick, Família Kft. Ezeket néztem Magyarországon. Keménykalap és krumpliorr, Öreg bánya titka, Dallas, Szomszédok, Kisváros, Klinika kimaradt. Valamiért az Alfa holdbázis is. Angolul nagyon tetszett a Miami Vice. Utána magyar szinkronnal iszonyú béna volt.

Egyik kedvenc filmem volt a Police Python 357 (1976), most megnéztem franciául, gépi angol fordítással, még nézhető volt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.01. 14:02:55

@Cycmen: Megy a két fős kutyás járőr, az egyik egyszer csak el kezdi nézegetni a farkaskutya lábaközit.
- Mit keresel?
- A kutya másik faszát.
- He?
- Az előbb elment itt egy pár, és a férfi mondta, hogy nézd, ott megy egy kutya két fasszal.

Terézágyú 2017.06.01. 14:04:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Na, pedig volt olyan sorozat, hogy nigtrigt - tessék kitalálni, hogy melyik az, én nem fogom elárulni, hogy a nájtrájdert mondták így a falunkban...

Terézágyú 2017.06.01. 14:06:06

@Cycmen:
Asszem nálunk nincs is szakaszvezető rendőr - rögtön minimum őrmesterséggel kezdik...

Dikusz 2017.06.01. 14:07:27

@Cycmen:
Egyszer jött velem szemben egy százados teljes járőrfelszerelésben, azt hittem először hogy szakaszvezető

Ebből igazán nagy baj csak az lett volna, ha te is katona voltál akkor, és leszakaszvezetőzöd:)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.01. 14:12:19

@Terézágyú: Az a kitkat.

Michael: - Kitt, csukd be az ajtót!
Kitt: - Katt.

Terézágyú 2017.06.01. 14:13:06

@Dikusz:
"- Ujonc! Hogy áll itt? Vigyázz! Hátra arc!
- Hagyjuk ezeket - felelte idegesen, - Majd ha jön az ellenség, akkor egzecirozok! Gyerekek vagyunk, kérem?... Halló, főhadnagy úr!
Egy arra siető alezredesnek intett az ujjával.
Az őrmester arca piros lett, azután ibolyaszínű, majd teljesen sötétbordó és a szemét könnyű fátyol homályosította el. Egy másodpercig komoly életveszélyben forgott. Az alezredes hökkenten megállt és odanézett.
- Kérem, főhadnagy úr, itt az altiszt olyan hangon beszél...
- Maga az ujoncokkal érkezett, mi? És nem állt kiképzés alatt?
- Ez most nem fontos... Azt akarom mondani...
- Hallgasson!
Az alezredes úgy nézett rá, mint egy ötlábú borjúra. Ilyent még nem látott. Szinte szelíden mondta:
- Maga nagyon szerencsétlen lesz itt ezzel az egyéniséggel. Mi volt maga civilben?
- Tőzsdei megbízott egy bank szolgálatában. A hadnagy úr mi volt civilben?
- Katona - felelte lesújtó hanglejtéssel az alezredes. - Hogy hívják?"

Cycmen 2017.06.01. 14:14:27

@Terézágyú: Akkor még volt, a érettségi nélkülieket vették fel szakszinak és a váll lap is a régi volt még. Este volt azért nem láttam először rendesen!

@Dikusz :Rendőr volt nem katona.

KaTe 2017.06.01. 15:01:05

Létezik olyan, hogy a szerződésbe beírják kapcsolattartónak az élettársat/feleséget/kiskutyát, illetve megadják a telefonszámát, egyben felhatalmazzák hogy az előfizetéssel kapcsolatos ügyekben eljárhasson.

Erre egyszerű megoldás, hogy ha már a feleség nem tud értelmezni egy szóbeli szerződéskötést, akkor az okosabb (JELEN esetben a férj) telefonszámát kell megadni a szerződésnél, illetve a kapcsolattartónál is ugyanezt a telefonszámot. Így az üzletkötő bárkit is hív, mindig az okosabb fél fogja felvenni.

A hangfelvétel kikérése nem kerül semmibe, november viszont még messze van, szóval én azt javaslom, hogy a kapcsolattartó telefonszámát még most változtassa meg az Invitelnél.

KaTe 2017.06.01. 15:04:54

@Terézágyú: Ha simlis az üzletkötő, ez úgy szokott kinézni, hogy felhív egy fantasztikus ajánlattal:
- áhh, persze, kihagyhatatlan ajánlat, ráadásul a hűségszerződés(!) végéig nem kell érte többet fizetni, mint amennyit jelenleg is fizet, jó lesz?
Azt meg, hogy ez a jelenlegi hűségszerződés módosításhoz kötött, illetve újabb 1 vagy 2 év hűséggel jár, azt meg szépen elsunnyogja.

M. Péter 2017.06.01. 19:14:24

@mrperfect: Az ilyen változásokról szoktak levelet vagy e-mailt is küldeni. Ezen kívül arra is magyarázat kellene, hogy az ügyfélszolgálati fiókban miért volt febr. 2.-a volt a hűségidő vége.

Rohadt genya 2017.06.01. 23:38:26

@Nouby: Így van. Amúgyis a konyhában a helyük vagy a szülőszobán. Nem is értem miért nyúl a telefonhoz a lingyó.

szemétpasi 2017.06.02. 08:33:23

@KaTe: Csak ebben az esetben nem érvényes a szerződés. Legalábbis a bíróság előtt tuti nem állja meg a helyét.

Amúgy meg azt nem értem, hogy bármit akarok intézni telefonon rögtön ilyen olyan azonosító, jelszó, vérkép, DNS minta stb... Szerződés kötést meg bemondásra? Ez nem tűnik jogszerűnek.

joska61 2017.06.02. 09:48:22

Ez a telefonos zaklatás, és az arra való hivatkozással hűségidő tologatás ritka pofátlan módi...

élhetetlen 2017.06.02. 16:32:18

@KaTe: Félre ne érts, nem akarok megint egy hosszú, nem jogi „jogi” vitába keveredni veled, de te is tudod, hogy vannak magas hangú férfiak, mély hangú nők, és az is előfordul, hogy a férj a wc-n trónol, és a feleség felveszi a mobil telefonját. Sőt, vonalasból legtöbbször egy van egy családnál. Telefonon nem lehet eldönteni, hogy kivel beszélsz, és aki az javasolja, hogy az ilyen jellegű, nem életbevágó szerződéseket is csak úgy lehessen megkötni, módosítani, hogy menj be valahová, és vidd a személyidet, azt meg én javasolnám kiiktatásra, mint életminőség rontót. Én tényleg úgy látom, főleg, ha a megkeresés a vonalason történt, mert arról van szó, és a feleség „rossz döntést hozott”, hát ezt a cégen pereskedéssel leverni nevetséges. Az meg elég abszurd, hogy megjegyzésként vegyék fel szerződéskötéskor, hogy a feleségem nem beszámítható, tehát kérdezzenek rá külön, hogy én vagyok-e a vonal végén. Ez, ha kiderül, már válóok lenne, míg pár hónap hűségidő, az azért nem kéne, hogy az legyen.

élhetetlen 2017.06.02. 16:37:15

@stakeholder Manyecs: Úgy megnéznélek, mint csirkelábakkal létező nyulat, amint 150 km-t futsz egy tíz perces beszélgetésért! :)

élhetetlen 2017.06.02. 16:49:28

@Dikusz: Én meg nem figyelem. Pár hete telefon a Matávtól. Udvariassági kérdés, elégedett vagyok-e velük. Igen. Figyelem-e, mikor jár le a hűségszerződésem. Nem, mert szoktak szólni. Szinte hallható mosoly a túloldalon, na, most van ez. Kívánok másikat kötni, igen. Kész, nem kell bemennem, igazolni magam, aláírni, és akármi. Nekem ez így egy kényelmes szolgáltatás. Aki meg azzal jön, hogy mert csak az aláírt szerződés az igazi, az miből gondolja, hogy, ha nem tudja, hogy mit mond telefonon, majd azt tudni fogja, hogy mit ír alá? Nem értem a problémát.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.06.02. 17:24:08

@élhetetlen: Nekem például van egy anyám. A lakásán minden szolgáltatás a nevén van, hiszen ő lakik ott. De finoman szólva fogalmatlan, mondjuk úgy nem érti az egyszerűbb jogi szövegeket sem. Így semmit nem intéz nélkülem (leszámítva a tetves teleshop-ot). Szóval laza agyvérzést kapnék én is, ha valami sudribunkó odatelefonálna, hogy ez most olcsóbb lesz neki és kösse át, jóváhagyja-e, stb.
Amúgy értelmes normális átlagpolgár, csak ugye az "olyanokat" nem érti. Van, aki az autóvezetést nem képes soha rendesen megtanulni.
Mit javasolsz nekem?

élhetetlen 2017.06.02. 18:04:44

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Konkrétan nem tudom. Egy megoldásnak látszik, hogy átiratod a nevedre a dolgokat, azzal, hogy segíteni akarsz, és ettől kezdve te fizetnéd, és a szolgáltatóval rögzíttetnéd a megjegyzés rovatban, hogy nincs más kapcsolat, csak a te mobilod. Ha a mamát ez sértené, akkor szintén a szolgáltatóval kell megbeszélni, hogy őt ne hívják szerződés ügyben, vagy a mamával, hogy bárki, bármit mond, válaszolja azt, hogy hívjon téged, mert megbeszélnétek. Hívni fognak téged. De azt nem várhatod el egy szolgáltatótól, hogy eldöntse, hogy a vele szerződött partner kompetens-e a szerződésével kapcsolatban. Hívd fel a szolgáltatót, és kérdezd meg.
Csak gondold végig. Telefonon nem lehet, mert. E-mail küldenek, mehet spambe, vagy kitörlik olvasatlanul, levelet küldenek, amit a postás vagy oda dob be, vagy máshova, vagy, ha megkapta valaki, kidobja olvasatlanul. Ügynöknek nem érdemes kimenni, mert nem vagy köteles beengedni, de, ha a mamád beengedi, ugyanúgy azt ír alá, ahogy a telefonba is azt mond, amit akar. Mi a lóizét képzeltek, mint biztonságos megoldást? Mert, ha nem érnek el, és te elfelejtette, hogy lejárt a hűségidő, és kapsz egy magasabb számlát, akkor szintén jöhet a homár, mert át vagy verve. Nem értem.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.06.03. 10:11:02

@élhetetlen: Én szeretem a bizonyítható dolgokat. Olyan, vagyok, mint egy bíróság. A szerződés az fontos dolog, költsék már rá azt a párszáz forintot, amibe a tértis levél kerül.
Ezért nem szoktam szeretni azok megjegyszését, akik a személyes ügyintézést erőltetik, mert számtalan esetben láthattuk már leírva, hogy a fiókban/üsz-on elhangzottak nem bizonyíthatóak, de itt és itt olvasható a valóság... Ha meg úgy mész oda az ügyintézőhöz, hogy akkor most rögzíted a beszélgetést, kidobnak. Próbáltam. :)
Szóval nekem marad az, hogy a gyűlölt postán keresztül intézem anyám dolgait. (Egyébként mindenhol tiltva van a DM megkeresés, de a bizti kedvéért az én számom szerepel a szolgáltatóknál. :) A bankot meg csak úgy tudtam megoldani, hogy számlatulaj lettem én is az ő számláján.)

élhetetlen 2017.06.03. 18:03:24

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Én meg már kezdek hajlamos lenni az összeesküvés elméletekre. Ezen a héten a második cikk, az első a UPC-t, ez a Invitelt támadja a telefonos szerződésekkel. Lehet, hogy Lázár János talált egy felületet a multik szivatására megint, és ez terep előkészítés? A nép érdeke, hogy küldjenek ki egy tértivevényes levelet, mielőtt lejár a hűségszerződés, aztán a paci válaszoljon tértivevényesben, hogy mit akar, és kapja meg a szerződést tértivevényesben, aztán igazolja vissza tértivevényesen. Komoly bevétel a postának, komoly strapa nekünk (mármint a postán sorba állni a levelünkért), és nekünk is pénz, de a mi érdekünkben történik, hogy ne lehessünk átverve?

szopoklész 2017.06.04. 13:40:40

Az asszonynak egy maflás kijár.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.06.06. 16:04:46

@élhetetlen: ha eljutunk végre arra a szintre, teljes vállszélességgel támogatom az ügyfélkapun keresztüli hivatali ügyintézést, szavazást, stb.
A szolgáltató is be lehetne csatornázva, állambácsinál lenne érkeztetési száma a levelüknek, az ügyélkapu meg értesít róla a hivatalos címemen, én pedig letöltöm, amiről megy az értesítő a szolgáltatónak.
Felébredtem és bilibe lógott a kezem..............

élhetetlen 2017.06.06. 16:44:27

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Nézd, nekem sokkal egyszerűbb ügyekben is bilibe lóg a kezem, pl. hogy az általános iskola első két osztályára mennyit kellene költeni emberi erőforrásban is, hogy harmadikra ne szakadjon le a gyerek, mert, ha már akkor nem ért semmit, akkor hogyan várják el, hogy figyeljen az órán. Most hosszú lesz, amit írok, bocs. Volt egy vitám egy nővel, aki egyszer unalmában, egyszer a gyerekével tanult adatbázis kezelést, és ettől mindent tud. Nem dbase-ben kell összegányolni egy rendszert. Aztán, hogy félresikerült mentés az nincs (legfeljebb valamit nem jelöltek ki mentésre), és olyan sincs, hogy amig egy baki után a visszatöltés megy, addig nem lehet új rendelést felvenni. Ő aztán tudja. A Brithis Airways-nek sem egy gányolt rendszere volt. Én nem hiszek a totális digitális információ tárolásban, mert minden laikussal szemben tudom, hogy van összedőlés, van adatvesztés, stb. Na, most van a szuper rendszer, amiben bíznál, és van az egyszerű telefonos ügyintézés, ami úgy működik, hogy megbeszéltél valamit, és ha igent mondtál rá, akkor annak megfelelően lépnek, ha nemet, akkor mást lépnek. A UPC-s, és ez a panasz is arról szólt, hogy mondott a paci valamit a telefonba, aztán úgy gondolta, hogy nem is azt gondolta. Pár ilyen hülye miatt kár lenne elrontani egy kényelmes, telefonon működő rendszert, szerintem.