Tékozló Homár

Ezt is megértük: íme egy boldog Telekom ügyfél!

2017.06.09. 11:28 | Homár Hilda | 21 komment

telekom_logo_2013_svg.png

Nagy és komoly hagyománya van a Homáron a mobilszolgáltatók szidásának, amiből különösen nagy adag jutott az évek során a Telekomnak. Ez nem csoda egyébként, és itt egyáltalán nem az "inkompeten, impotens, ügyfélnyúzó banda, $@^%$^(^@($" típusú kommentek igazságára gondolok, hanem arra, hogy  a legnagyobb előfizetői bázissal bíró cég idehaza. Ahol egyáltalán nem működik minden rosszul.

Kedves Homár!

Hogy ne mindig csak savazva legyenek a telekommunikációs szolgáltatók, leírok egy történetet, aminek pozitív lett a vége.

2017-05-10-én Budapest belvárosában volt dolgom. Autóval mentem és az OTPay alkalmazáson keresztül (ezzel közvetlenül a bankszámlámról tudom rendezni a parkolási díjat, nem gyarapszik a telefonszámlám) indítottam el egy teherautó (ez a személlyel ellentétben 3x annyiba kerül, 440 helyett 1320Ft/óra) parkolást 09:45-kor. Dolgom végeztével 11:45-kor megpróbáltam leállítani a parkolást, de a készülékemben lévő egyik Telekom SIM kártyán sem volt mobil internet hozzáférés (készülék újraindítás, APN beállítások törlése után sem), így az OTPay alkalmazás sem tudott kapcsolódni, ezáltal a parkolási díjam tovább ketyegett egészen a maximális 3 óra leteltéig, amikor automatikusan állt le.

Sajnos wifi hálózatra sem tudtam csatlakozni, mivel tovább kellett indulnom a következő helyszínre. A 1430-at sem tudtam elérni, mert "A szolgáltatás átmenetileg nem elérhető" hibaüzenetet mondta be az automata. A mobilinternet szolgáltatás valamikor 13:00 körül lett újra elérhető a készülékemen, ekkor tudtam ellenőrizni a parkolást (ami korábban automatikusan leállt), de az ügyfélszolgálat továbbra sem volt elérhető.

Az egészben a legbosszantóbb az volt, hogy mindeközben végig tudtam telefonálni, de az eredeti 2 óra helyett 3 óra parkolást kellett kifizetnem. Nem vág földhöz az az 1320 Ft a +1 óra miatt, hanem az a tudat bosszant, hogy abszolút tehetetlen voltam egy ilyen helyzetben (tudom... megállhattam volna és keresgélhettem volna nyílt wifi hálózatot...)

Mindezt jeleztem Twitteren a @telekomHU felé, akiktől egy kapcsolatfelvételi űrlap linket kaptam, melyen leírtam a problémámat. 1,5-2 hét elteltével érdeklődtem Twitteren, hogy mi ujság, ahol azt a választ kaptam, hogy kiküldik postán a fejleményeket.

A múlt hét elején meg is érkezett a levél (május 29), amiben tájékoztattak, hogy kivizsgálták az esetet valóban szolgáltatás kiesés volt a kérdéses időszakban, nagyon sajnálják és a többlet kiadásomat jóváírják a következő számlámon. Ez meg is történt, az "Utólag adott üzletpolitikai engedmény 05.23." sor szerepel a részletes számlán.

Lényeg a lényeg, utána mentem a dolognak, a Telekom elismerte a hibáját és jóváírták az összeget.

Vége :)

 Pali

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

napalm 2017.06.09. 11:59:33

Á, ez csak véletlen...

KaTe 2017.06.09. 12:00:56

Szomorú, amikor egy boldog ügyfél poszt olyasmiről szól, ami amúgy egy teljesen normális eljárás.

Sáros Hilda 2017.06.09. 12:11:20

Pali véletlenül a telekom alkalmazottja..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.09. 13:16:02

"Nagy és komoly hagyománya van a Homáron a mobilszolgáltatók szidásának"

Persze, mert csak ilyen szar posztokat tolsz ki. :(

stakeholder Manyecs 2017.06.09. 13:26:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: pedig én szépen pislogtam az ügyintézőre és 13 Ft kapcsolási díjat rögtön levett..pedig ott volt az voltférjem /ő nevén vóta kártya valami 15 éve vette../ lehet alulról rugdosta? az mondta nem beszélek sokat mondtam ezt adja neki is írásba.

Baluci 2017.06.09. 16:47:04

Jobbat mondok!
Nekem csak kb. 2500 a mobilszámlám, flottásan a T-comnál! Mint tudjuk, nem szaroznak, alig egy hét befizetési csúszás esetén már rá is teszik a 750 ft büntit. Ez megtörtént, épp aznap kaptam meg a felszólítást, mikor feladtam a csekket!... 30 százalék "kamat" 7 napra, kicsit sok... Bementem egy T-pontra és mondtam a kiscsajnak csináljunk valamit!
"Saját hatáskörben adok 5000 ft kedvezményt"-döntött! Mondom: de hát én csak 750-et tartok sérelmesnek!... "Kell vagy nem kell?"-mosolygott rám!... Ám legyen!
Igy két hónapig gyakorlatilag ingyen telefonáltam ezt követően, mert nullás számlák jöttek!... :)))

Bendeguz2017 2017.06.10. 00:33:25

@KaTe: Ebben igazad van, marmint, hogy alapbol igy kellene mukodnie, de akkor milyen az a boldog ugyfel poszt, ami szerinted "nem szomoru"?

Kulminaator 2017.06.10. 13:11:43

Nekem "tányéros" TV, vezetékes telefon, internet, előfizetéses mobil van a Telekomnál.
Semmi problémám a szolgáltatóval.
Igen - volt például olyan, hogy tönkrement a közel 10 éves beltéri. A 48 óra helyett másnap délelőtt már ki is cserélték (délután 4 körül lett bejelentve).
A Telekomnál vásárolt és közel két év után tönkrement, de még garos LG-tv helyett -mivel már nem volt kapható - egy nagyobb, némileg jobb és kicsit drágább TV-t kaptam - ráfizetés nélkül. Nem vagyok telekom dolgozó :D és a családban sincs.

Répázó 2017.06.10. 21:56:35

És most hugyozzam le a bokám egy olyan dolog miatt, ami a világ legtermészetesebb dolga lenne, ha Magyarország nem egy rothadó pöcegödörrel lenne egyenértékű? Egy országgal arrébb mész és ilyet sehol nem olvasol pubi. Tudod miért? Mert ez a normális és mindenki számára olyan természetes, mint a kék ég. A telecom bekaphatja a tökömet veled együtt. Elmondok egy rövid történetet, hogy megértsd. Egy országban vettem egy csomag mogyorót, ami a 1.5 helyi petákba került. Szépen kezdtem eszegetni, amikor feltűnt, hogy szar, lejárt. Visszavittem, megnézték a polcot, mind lejárt. Kb hatszor kértek elnézést és kaptam egy levásárolható kuponkártyát, amin jóvá írtak 5 petákot, tehát a háromszorosát. Pedig egy szaros mogyoró volt és még csak fel sem voltam háborodva, csak másikat szerettem volna. Na majd, ha ez lesz odahaza is akkor lehet felfelé emelni a buksit. Addig szégyellje magát az összes köcsög szolgáltató és bunkó, szarházi magyar boltos, mert bizony magyarok dolgoznak ezeknél és magyar baszik ki a magyarral napi szinten, nem a külföldi és nem is a migráns. Aki pedig ilyeneket posztol az nem tesz mást, csak simogatja a pöcsfejét ezeknek a gyökereknek olyanért, amit szó nélkül kellene hozniuk. Ennyit erről!

Répázó 2017.06.10. 21:58:00

@Rohadt genya: Több mint a háromszorosát, mielőtt valamelyik barom ezen kiakad. Lemaradt a több mint, értitek kukik és nunik? Remélem!

Cycmen 2017.06.11. 11:30:28

@Rohadt genya: Több mint a háromszorosát, mielőtt valamelyik barom ezen kiakad.

Pontosan! A pótvizsgán átmentél! Egy félkegyelműnek különben elnézzük ha lemarad egy "fél" ! :DDDDDD

Répázó 2017.06.11. 12:51:22

@Cycmen: Baszd meg! Sokkal többet vártam ennél az osztásnál. Nyünyünyü félkegyelmű... Harmat gyenge! Ettől még szívdobogásom se lett. Na kaparj össze valami ütősebbet ribi, mert el megy az életkedvem!

Permetező 2017.06.12. 11:05:52

@Rohadt genya: ha az eletkedved hamarabb megy el mint te akkor fel kell keresni egy szexuall mitologust.

Répázó 2017.06.12. 12:21:06

@Permetező: Miért kéne te kis hangya? Ha hamarabb megy el az életkedvem akkor a műszer még jól muzsikál. Nem tudom neked mit hazudtak a lányok, ha kuki vagy egyáltalán, de nem az a jó ha hamar durran a puttony, hanem az ha minél később. Biztos kis töketlen fütyi vagy és kedvesek akartak lenni, de ribik azt kajálják ha sokáig tömöd őket mint a libát. Szóval esetünkben inkább egy agyturkász kellene,de az életkedvem oké. Ember undorom van, azon pedig nem segíthet senki, amíg ennyi seggfej mászkál az utcákon.

Permetező 2017.06.12. 12:29:15

@Rohadt genya: az en futyim akkora hogy a bekelteto testuleten mar a merete lattan nekem adnak igazat, de nem ez a lenyeg hanem az hogy eddig meg egyszer sem irtak a panaszkonyvbe miatta igy elegedett vagyok a termekkel es ajanlom minden haziasszonynak.