Tékozló Homár

Nem igaz, hogy soha semmi nem működik a MÁV-nál!

2017.06.16. 11:08 | Homár Hilda | 14 komment

mav_gyermekrajz_mozdony_traxx_20160118.jpg

Vannak olyan - jellemzően extrém sok ügyféllel bíró - cégek, amikkel kapcsolatban 2-3 hetente biztosan jön panasz, így általában már csak a nagyon extrém elemeket tartalamó sztorik kerülnek ki az oldalra. Ilyen cég a Magyar Államvasutak is.  Ez az eset is extrém, de a másik irányba kilengve zengi, hogy van remény!

Tisztelt Hilda!

Most egy pozitív apróságot írnék a MÁVról, ne mindig csak fika legyen.

Múlt hónapban utaztam Agárdról Székesfehérvárra. Agárdon jegyautomata van, amiből akkor kell jegyet venni ha nincs pénztári nyitvatartás.

Én vettem is, de a 2000Ft-ból 500ft-al kevesebbet adott vissza a gép. Na mondom ez csak megér egy emailt. Meg is írtam a MÁV ügyfélszolgálatnak a levelet gyorsan amíg a vonat beért velem Szfvárra. Beleírtam az automata számát, dátumot,  és a jegy sorszámát.

Nem sok bizodalmam volt, de pár nap múlva jött a válasz, hogy megvizsgálták és jogos a panasz. (online is tudják ellenőrizni sztem) Felkínálták, hogy vagy adnak 500Ft értékű kupont vagy visszautalják a pénzt. Mindössze a címemet kellett megadnom és 2 héten belül megkaptam a kuponokat.

Nem, gyerek és kiskutya nincs a történetben. Nem, nem vagyok szarrágó de ami jár az jár.

Szép napot!

Üdv!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Darth Revan 2017.06.16. 11:23:22

Igazabol ennek nem kellenne hirertekunek lenni.
Sajnos a MÁV es alapvetoen Magyarorszag szurrealis vilagaban, ez mar oromhirnek szamit

ixub 2017.06.16. 11:34:38

Coca-Cola automata a Decathlonban. Elnyelt 2x200 forintot, rajta van egy ingyenesen hívható szám. Felhívtam, bekérték az adatokat és két hét múlva küldték a pénzt.

rarabel 2017.06.16. 12:10:40

A nagy esőzéskor a csatorna elnyelte az esővizet, majd csatornafedelestől visszaadta 2 perc múlva.
nagy siker volt, a Fogyasztóvédőknek ezúton is őszinte, mélyről jövő, kőkemény, dallamos HÉTVÉGI!

Gorbacsov homlokán a májfolt 2017.06.16. 12:22:33

Én is szeretnék küldeni öccá' forintot a poszt tolónak!

Mindössze a címedet kell megadnod.

CID.. 2017.06.16. 13:07:29

@Gorbacsov homlokán a májfolt: Szerintem inkább rakd félre a bőrgyógyásznak.

@rarabel: oszt ez most így minek ide?

@Darth Revan: anno amikor gépjármű értékesítőként dolgoztam, az oktató azt mondta a pozitív élményt elmeséli az ügyfél 10 embernek, a negatívot meg 100-nak. Figyelembe véve a magyarok lelkiállapotát, szerintem max. 1/100 az arány, és az az egy sem biztos, hogy megírja a homárnak, az meg pláne nem biztos, hogy a nagyságos asszony kiteszi.

rarabel 2017.06.16. 13:09:26

@CID..: Hát, csak így, csak itt, csak Önöknek.
A reklám után visszajövök!

stakeholder Manyecs 2017.06.16. 14:04:23

Ivott volna vályúból!-mondaná a tehén..

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.06.16. 14:30:56

Én a múltkor azon lepődtem meg, hogy a szerelvény tiszta volt és légkondizott, a vonaton tudtam jegyet venni (ahol felszálltam, az csak megálló, jegykiadás nélkül), és paypassos kártyával lehetett fizetni. A jegy ráadásul 2D vonalkódos. Ja, és a kaller lány kedves volt, mosolygott, és többször elnézést kért, hogy az állomások közt néha elmegy a térerő, ezért sokáig tart a dolog. Egészen Európában éreztem magam. Na jó, azért késett tíz percet, de szerencsére nem siettem sehová.

stakeholder Manyecs 2017.06.16. 14:38:12

@Csokis: ..valami azt súgja el kéne olvasnom a poszt.:D..

Jegkoko 2017.06.16. 16:11:07

@Csokis: Az egesz rendszer amit a kallereknek adtak jegykiadasra egy ft ot nem er, kb fel ora egy jegy kiallitasa es vagy egy km papir egy darab jegy.A kallerok is szidjak az egeszet, de sajnos valami unios tamogatas lejarasaig ezt a szart kell hasznalniuk.

Dezsike 2017.06.18. 11:11:08

Példát vehetne róluk a BKK. Náluk eleve úgy indul, hogy 30 nap, majd menj be a központi ügyfélszolgálatra a 350 Ft-os kuponért, ami minimum a duplájába kerül (ha oda-vissza számoljuk).

Permetező 2017.06.18. 15:18:03

Ezt nem ertem, ennek termeszetesnek kene hogy legyen nem hirertekunek...

Répázó 2017.06.23. 13:09:08

Megint leírom. Ez nem pozitívum, ez az alap. Ennyi erővel leírhatná mindenki, hogy 1500-ért vásárolt egy boltban és miután 2000-essel fizetett, vissza kapott 500-at. Hogy értsd. MÉG JÓ HOGY VISSZA ADJÁK A KIBASZ@TT PÉNZEDET,HA EGYSZER BENYELI AZ AUTOMATA BASZD MEG!