Tékozló Homár

Ki tud ma kifizetni 180.000 forintot 7 nap befizetési határidővel?

2017.07.07. 10:20 | Homár Hilda | komment

shutterstock_267511844.jpg

Sajnos elég egyértelműnek tűnik, hogy Krisztiánék hibáztak, amikor elfelejtettek befizetni egy Invitel-csekket, amin aztán megcsúszott az egész sztori. De vajon az Invitelnek és a követeléskezelőnek miért nem érdeke, hogy részletfizetésben kiegyezve megoldásra törekedjenek? Gondolják, ha 180 000 forintot nem tudott valaki egyben kifizetni, akkor majd 230 000-et menni fog?

Sziasztok.

Következő történetem a "pénzéhes" Invitellel. 

2015.06.18.-án kötöttünk előfizetési szerződést az Invitellel, ami egy internet,tv,telefon csomagot foglalt magába. Már az első pillanattól fogva az internet és tv szolgáltatása pocsék volt..egy nagy város közepén éltünk nem tudtak kiépíteni egy normális hálózatot ezért megelégedtünk az 5Mb/s internettel amiből az IP-tv levette a felét a másik fele pedig nagy átlagban 1-2Mb/s volt. Ezek miatt nagyon sok alkalommal tettem panaszt. Persze lehetett volna nagyobb csomagot is kérni de annak irreális összege miatt megelégedtünk a kisebbel.

Idén elköltöztünk és mivel nem akartuk tovább vinni eme remek szolgáltatást, hajlandóak voltunk tovább fizetni az előfizetést egészen a szerződés lejártáig. Időközben elkeveredett egy számla amiről sajnos nem tudtunk majd jött egy telefon,hogy akkor jönnének a felszerelésért. A feleségem nevén volt az előfizetés és ő jelezte,hogy nem élünk már ott de szeretnénk tovább fizetni a szerződés lejártáig. Az ügyfélszolgálatos jelezte, hogy ez már nem lehetséges mivel a szerződést felbontották.

Hát rendben végül is mi rontottuk el, hogy elkevertünk egy számlát ami nem lett befizetve és amire már esélyt se adtak annak befizetésére. Vissza vittük a készülékeket egytől eggyig majd várjuk a csekket ami a felbontással járt,

levél meg érkezett egy sárga csekkel 180.000Ft formában amire 7 nap volt a befizetési határidő.

A feleségem telefonált az ügyfélszolgálatnak  ahol kérdőre vonta, hogy még is mi miatt lett egy szolgáltatás ilyen irreális összegű.Természetesen volt rá magyarázat. Mivel abban a helyzetben nem volt más lehetőségünk bele törődtünk és részletfizetést kértünk hogy húzzuk az időt, de még is elkezdjük törleszteni mert tudtuk hibáztunk de egy ekkora összeget internet és telefonért ami hozzáteszem a lehető legrosszabb volt, nem fogok kifizetni.

A telefonos beszélgetésben elhangzott, hogy lehetséges a részletfizetés és ezt rögzítette is a rendszerben. Vártuk a csekket a részlet első feléről. Jött is egy levél amiben ugyan az összeg és egy ismételt felszólítás a teljes összeg befizetésére.

Ismét telefon beszélgetés az ügyfélszolgálattal, ahol már azt mondták nem adták meg amit persze már mi is tudtunk. Természetesen nem tudtunk befizetni egy ekkora összeget és őszintén nem is nagyon akartuk.

Majd jött egy levél a hetekben, egy behajtócégtől. Az Invitel át adta az ügyet egy erre szakosodott irodának amiben már 230.000Ft akarnak behajtani. Ez komoly? Lehetséges,hogy egy ilyen szolgáltatásért vagy is annak a szerződésének felbontásáért aminek a lejárta már csak pár hónap volt egy ekkora összeget jogosan követelhet? Jelen pillanatban ügyvédet keresek aki tud az üggyel mit kezdeni. Van esélyem arra, hogy csökkenjen ez ár? Vagy az Invitel ennyire ügyesen ki építette a szerződés jogikörét?

Köszönöm hogy időt szánnak rá!!!

Üdv.:

Krisztián

UPDATE

Egyrészt jelentkezett nálunk az Invitel, és szeretné megnyugtatóan rendezni az ügyet. Kérték, hogy kössük össze őket Krisztiánnnal. Megtettük, várjuk a fejleményeket.

Másrészt megkérdeztük, mit tehet az ember ilyen esetben:

Kedves  Krisztián

A szolgáltató általános szerződési feltételei pontosan meghatározzák, hogy a cég az előfizetői szerződés felmondása esetében mekkora összeget követelhet a fogyasztóval szemben. Ennek alapján ha a szolgáltató felmondására a fogyasztó szerződésszegésével okot szolgáltat, a szolgáltató kizárólag az előfizető által igénybe vett kedvezményeket követelheti.

Ezt meghaladóan a szolgáltató egy képletet alkalmaz, amelynek alapján az igénybe vett kedvezmény összegét meg lehet pontosan határozni. Ez a képlet az általános szerződési feltételek 12.5.4. pontjában van meghatározva, az egyedi előfizetői szerződés pontos adatainak ismeretében tehát a szolgáltató követelésének összegszerűsége leellenőrizhető.

A vállalkozás a követelését annak valamennyi járulékos költségével együtt érvényesítheti a fogyasztóval szemben, amely a törvényben meghatározott késedelmi kamaton kívül az igény érvényesítése során felmerülő költségeket is magába foglalja, így a követelés érvényesítésére megindított fizetési meghagyásos eljárás során már például követelhető a jogi képviselő munkadíja vagy a megelőlegezett eljárási illeték is. Ez azt jelenti, hogy az idő előrehaladásával a követelés egyre növekedhet, de minden esetben van lehetőség a követeléskezelővel vagy a szolgáltatóval történő és a követelés egy részének elengedésére vagy részletfizetés biztosítására vonatkozó egyezség megkötésére irányuló egyeztetésre.

Az ilyen egyezségi ajánlatot javasoljuk a követelés érvényesítésére jogosult számára közvetlenül írásban megküldeni. Ha az egyezségi ajánlatot a cég elfogadja, akkor elkerülhető a további költségekkel járó közjegyzői fizetési meghagyásos eljárás és az azt követő végrehajtási eljárás is.

Felhasznált jogszabályok:

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 
- 2009. évi L. törvény a fizetési meghagyásos eljárásról 
 
- 1994. évi LIII. törvény a bírósági végrehajtásról 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sáros Hilda 2017.07.07. 10:23:54

Azért 1 havi kimaradás esetén nem szokták egyből bontani a szerződést.
Sőt figyelmeztetést is szoktak küldeni..

Itt még lehet valami amit elhallgat a kedves poszter.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.07. 10:26:35

Mi ért fi zet te ha nem hasz nál ta?

Mi ért ír min dent kü lön?

Mi ért a kar 180 ez ret fi zet ni?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2017.07.07. 10:26:48

@Sáros Hilda: újabban nem figyelmeztetnek, hanem kasza... abban van az üzlet, nem a szolgáltatásban

nagyonköcsögduda 2017.07.07. 10:30:18

Osztán igekötőről és annak helyesírási szabályairól hallottál-e már poszter?

nyúúlacska 2017.07.07. 10:31:03

lúzer, akinek nincs kéznél 180e ft-ja. takarékos életmód a kulcs. nem eszetlenül felélni mindent.

Sáros Hilda 2017.07.07. 10:32:02

@RosszQtya: Ha jól tudom törvény van rá, hogy figyelmeztetést kell küldeni.
Ráadásul egyik cégnek sem érdeke, hogy egyből szerződésbontás legyen. Lehet be lehet hajtani egy kicsit nagyobb összeget, de hosszú távon veszteség.

homar-fan 2017.07.07. 10:39:11

Hilda ilyen posztokat minek?

A poszt-toló szemmel láthatóan ostoba, mint a föld és még hazudik is.
Összefoglalva:
- Elköltöztél
- Csesztél értesíteni a szolgáltatót a lakcím és/vagy elérhetőség megváltozásáról
- Csesztél befizetni a számlát
- A felszólításokat ignoráltad (mert kizárt, hogy felmondjanak egy szerződést felszólítás nélkül)
- Most meg itt sírsz.

Ez nem fogyasztóvédelmi poszt, ez egy putri színvonalú sírás egy trógertől.

KaTe 2017.07.07. 10:42:25

@nyúúlacska: Lehet, hogy van kéznél, csak épp nem erre szánja, amúgy is leírta, hogy nem is akarja befizetni.

Azért érdekelne, hogy keveredett el az az 1 számla és mikor? Fél év alatt nem keletkezik ekkora tartozás egy be nem fizetett telefon-internet számlából.

Azt írja "Természetesen volt rá magyarázat." - Igen? És mi volt a magyarázat?

Amúgy tök egyszerű a helyzet. Írásban kérni az Invitelt, hogy igazolja, hogy a felszólító leveleket valóban megkísérelték a posztoló címére kézbesíteni. Ha a a posztoló, vagy felesége nem ismerték el a követelést (mondjuk a posztból számomra pont nem ez tűnik ki) akkor lehet harcolni az Invitellel. De nekem inkább úgy tűnik, hogy itt nem is az a probléma, hogy a posztoló nem ismeri el a tartozást, hanem hogy nem kapott részletfizetési lehetőséget...

OFF: Múltkor volt egy parázs vita a UPC előfizetői szerződésről meg hogy mi történik ha lejár a hűségszerződés: 2 hete kaptam meg az értesítőt a hűségszerződés lejártáról és kőkemény 150(!) forinttal emelik meg az internet előfizetésem havidíját, ami minden, csak nem listaár. (a tévé előfizetés változatlan marad)

Terézágyú 2017.07.07. 10:50:06

Háttöööööö.... már mindent leírtatok előttem a pószterről, amit én akartam... :(

Terézágyú 2017.07.07. 10:53:29

Egyébként:

tényleg idejutottunk, hogy egyhavi fizetésnek megfelelő összeg nincs egy család bankszámláján??? Ami azonnal hozzáférhető, amikor baj van (főleg ha ők maguk okozták a bajt)?....
Ki ebben a hibás? zorbán vagy az emberek, akik képtelenek egy kicsit spórolni...????

KaTe 2017.07.07. 10:59:55

@Terézágyú: A bankok, A multik, Brüsszel, az UNIO, esetleg S0R0S és Djurdzsány meg az elmúlt 8... izé.. soroljam még?

Sáros Hilda 2017.07.07. 11:05:00

@KaTe: Ezzel csak egy a baj..
- költözni volt pénze a poszternak
- arra van pénze hogy tovább fizessen egy nem használt szolgáltatást

Akkor arra is legyen pénze hogy befizesse a saját hülyesége miatt keletkezett összeget.

Dezsike 2017.07.07. 11:05:59

Nem tudom honnan gondolja egy ilyen szolgáltató és/vagy behajtócég, hogy egy átlagos magánszemély ennyi pénzt egyik napról a másikra előteremt (még ha van is vésztartaléka)? Általában nem azért nem fizet be az ember valamit, mert annyira menő nem fizetni valamiért, hanem mert nincs miből. Van egy fontossági sorrend, pl. az élet az első. Párom macskáját műteni kellett, 35 rugó van benne eddig (műtét, gyógyszerek, vizsgálatok). Valahonnan el kellett vonni azt a pénzt, mert magától nem lesz - a BKV bérlet és a net számla rovására ment. Lehet károgni, ez van.
Abban igaza van a többi kommentelőnek, hogy egy ekkora tartozás nem keletkezik egyetlen számla hiányából, itt valamit alaposan benézett a posztoló. De a szolgáltatóknak is törekedniük kéne az ügy emberi körülmények közt történő rendezésére, mert így hosszútávon csak veszteségük keletkezik. Miért? Mert így az ügyfél máshoz fog átmenni (akkor is, ha amúgy mindegyik szar). Állandó, profitot termelő bevétel pedig csak a rendszeresen fizető, elégedett ügyféltől van.

KaTe 2017.07.07. 11:20:53

@Dezsike: Mivel a posztoló elköltözött, így aligha fog már Invitelhez menni. Mellesleg mondhatom én neked, hogy a UPC egy rakás hulladék, ha ez az egyetlen szolgáltató, ami a lakhelyemen elérhető, aligha tudok mással szerződni, másrészt lehet, hogy nálam hulladék a szolgáltatás, de két utcával arrébb stabilan és tökéletesen működik ugyanaz a szolgáltatás már évek óta.

Szóval ha az Invitel a településen "egyeduralkodó" akkor bizony nem fog máshoz menni az ügyfél, az Invitel pedig biztosan törekedett az "emberi körülmények közt történő rendezésre" viszont a posztoló semmilyen hajlandóságot nem mutatott az ügy rendezésével kapcsolatban, ahogyan a felszólító levelekről se esik szó a posztban, sok más eltitkolt részlet is lehet még a történetben. Majd a behajtócéggel békésen rendezi a posztoló az ügyet, valószínűleg kapni fog részletfizetést is, hiszen a behajtócégnek tényleg számít a fizetési hajlandóság, elvégre ebből élnek!

Dr. Archivum Pál 2017.07.07. 11:21:28

@Sáros Hilda: Azért a költözés nem feltétlenül azt jelenti, hogy van pénze a poszternek! Pölö költözhetett a nagyobból a kisebbe. Abban viszont igazad van, hogy van pénze a nem használt csomagért fizetni.

Dr. Archivum Pál 2017.07.07. 11:28:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: De ez még semmi! Nemcsak a havi netes számlán, hanem még a vesszőkön és a szóközökön is spórol a poszter! Egy igazi hangya mentalitású ember!

Terézágyú 2017.07.07. 11:36:54

@Dr. Archivum Pál:
"a szóközökön is spórol a poszter! Egy igazi hangya mentalitású ember!"

A szóközökön nem spórol, hiszen még oda is tett, ahova nem kellett volna...
Valószínűbb, hogy semmi mással se spórol...

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2017.07.07. 11:40:27

Tehát inkább fizettek volna párhuzamosan két szolgáltatást, viszont nincs egyben 180ezer forintjuk. WTF?

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2017.07.07. 11:41:59

@homar-fan: Az a tippem, hogy eszükbe se volt tovább fizetni az előfizetést. Elköltöztek, a befizetést szkippelik, a számla meg "elvész".

Permetező 2017.07.07. 11:46:54

@Sipovicsné Zahedli Krisztina: Egyben nekem sincs olyanom, de hogyha sok tízezres egymásra pakolok, akkor egy idő után már kiad 180ezer furintut...

Tikakukac 2017.07.07. 11:50:11

@Terézágyú: Anyám szocmunkás. Tudna neked sokat mesélni arról miért van ilyen családból több száz egy pár ezres városban is. Mondjuk ő maga is összetenné a kacsóját ha ez egy havi fizu lenne. Szerintem ha a ki nem fizetett benzint beszámolnám akkor legyen fél havi. Max. Diplomával. Khm.

Bendeguz.. 2017.07.07. 11:53:33

A szanla azert magas, mert felbontottak a husegszerzodeset es raterheltek a "kedvezmenyt". A felszolitasokat meg szerintem kikuldtek, arra a cimre, ahol a szolgaltatast jegyeztette a poszter... ezert sziv most, igy hiaba keres ugyvedet, szerintem ezt bukta.

.Manyecska 2017.07.07. 11:57:35

@Terézágyú: melyik hülye spórol amikor ott a veséje, mindjárt kettő is, ha??????? Vagy a retináját felajánlja. Manapság nem divat a kp., lúzerek! :D

Terézágyú 2017.07.07. 12:10:19

@Tikakukac:
É magam sem keresek ennyi nettót - de a nettó átlag ma 200e...

Ha a pószter azt mondja, hogy 180e nincs a számláján, de 150-et (tudod mit: csak 100-at) mindig tartalékol, akkor rendben van.

.Manyecska 2017.07.07. 12:15:39

@Terézágyú: oszt mi van akkor ha két hónapja is volt egy élethelyzete amikor felélte a tartalékot? Na? Olyankor menjen és térdepeljen sírva kukoricán? :D

Tikakukac 2017.07.07. 12:25:35

@Terézágyú: Az átlag azért jó dolog, mert remekül lehet vele mutogatni a nagy semmit, megnézném ha ezt betolnád felénk, hogy ennyi az utca emberének akkor mennyire röhögne ki :D

Ha úgy jött ki, hogy nincs, akkor nincs. Ha épp rendes ember és már berendelte a tüzelőt télire, mert tudja, hogy a vizes fának mennyivel rosszabb a fűtőértéke, akkor ennyike.
A gond megint az, hogy esze ágában sincs a szolgáltatónak a pénzét bevasalni és esetleg megtartani egy ügyfelet. Mehet végrehajtónak, adjanak el mindent a lakásból, ő pénzénél van, haladjunk. Ezt egy ideig lehet csinálni, persze, nyugodtan.

Terézágyú 2017.07.07. 12:27:00

@Tikakukac:
"Ha épp rendes ember"

Neked ez jött le a leveléből?

Tikakukac 2017.07.07. 12:28:46

@Terézágyú: Van szakember erre, majd ő megmondja mit kell a lebélből olvasni. Mentem már aknára én is, azóta kicsit nyugodtabban kezelem a dolgot.

Terézágyú 2017.07.07. 12:33:50

@Tikakukac:
"Van szakember erre, majd ő megmondja mit kell a lebélből olvasni. "

Ja, szóval te se vagy az.
Akkor köszönöm a kioktatást.

Attila F 2017.07.07. 12:35:19

Lehetséges, hogy ennyit követelnek, akkor is, ha valóban csak egy számlát nem fizettek be.
A számla nemfizetés miatt felbontották a szerződést, most pedig a hűségidőre járó kedvezményeket követelik vissza.

Amit tehet a posztoló:
- kér egy tételes kimutatást arról, miből áll össze a követelés.
- kéri annak bizonyítását (feladóvevény, stb.), hogy előre értesítették a szerződés felmondásáról.

Tikakukac 2017.07.07. 12:42:43

@Terézágyú: Ha felcsapod a 2 hsz. közötti logikai kapcsolati hálót, eskü leteszem a hajamat, pedig vagy 7 éve ilyen szép hosszú.

Flashy7 2017.07.07. 13:21:13

volt TV+net előfizetésem 2 év aláírt hűséggel. jött egy cég az utcánkba feleannyiért szolgáltatni (több tévéadót és sokkal gyorsabb netet). bementem az elsőhöz és kiszámolták, hogy a 2 évből ELTELT hónapok teljes árhoz viszonyított különbségét kell "visszafizetnem" és mehetek ahova akarok. szerencsére pár hónappal előtte írtam alá az új 2 évet úgyhogy mentem ahova akartam.

a Lojalista 2017.07.07. 13:56:14

Az Invitel-lel én is hasonlóképp jártam, csak szerencsére az összeg nem volt ennyire durva. Hűségszerződés lejárta előtt 4 hónappal eladtam a házam, elköltöztem, az új tulajnál ott hagytam a maradék havi díjat, hogy fizesse be, az érkező csekkeket, de ettől függetlenül értesítettem az Invitel-t a címváltozásról. Még utólag meg is keresett egy üzletkötő, hogy adjam meg az új lakó telefonszámát, hátha Ő átveszi a cuccost. Azt hittem minden ok. A szerződés lejárta után a készülékeket visszaszolgáltattam. Majd másfél év múlva, kaptam a mobilomra egy értesítést egy behajtó cégtől, hogy sürgősen rendezzem a tartozásom. Fogalmam se volt miről van szó. Mint kiderült az utolsó számlát a Posta visszaküldte, mivel a címen már más lakik. Aztán - bár mint írtam a címváltozást bejelentettem - az Invitel másfél év múlva kiadta az egészet egy behajtó cégnek. No Comment.

WiZZu 2017.07.07. 15:01:27

Tudtommal kötbért nem követelhetnek, pár éve valahogy változott a szabályozás, már csak a kiadott kedvezményeket követelhetik vissza, ami meg nyilván egyre több, ahogy telik az idő. Na így könnyen összeszalad 180K 2 éves "hűség" mellett.

van68 2017.07.07. 16:45:56

Invitel ÁFSZ
12.5.2. A határozott idejű előfizetői szerződések megszüntetésének általános szabályai
(4) Amennyiben az Előfizető a határozott időtartamú előfizetői szerződést az abból eredő kedvezmények figyelembe vételével kötötte meg, és a szerződést felmondja a határozott időtartam lejárta előtt, vagy a Szolgáltató felmondására szerződésszegésével okot szolgáltat, a Szolgáltató kizárólag az előfizető által igénybe vett kedvezményeket követelheti, a felmondáshoz egyéb hátrányos jogkövetkezményt nem fűzhet. Ebben az esetben a szerződés felmondási ideje legfeljebb 8 nap lehet, a Szolgáltató az igénybe vett kedvezményeket a felmondási idő lejártáig jogosult felszámítani. Az igénybe vett kedvezmények meghatározásának a módját a 12.5.4. pont tartalmazza.

van68 2017.07.07. 16:47:30

Invitel ÁFSZ
12.5.4. Az igénybe vett kedvezmény meghatározása
(1) A Szolgáltató által alkalmazandó jogkövetkezmény (a felszámítható kötbér) a következő képlet alapján határozható meg oly módon, hogy a képlet alkalmazása során az Egyedi előfizetői szerződésben meghatározott ténylegesen igénybe vett kedvezményes elemek vehetők figyelembe:
A kötbér mértéke = (Díjszabás szerinti havidíj - Egyedi előfizetői szerződés szerinti havidíj + Invitel kedvezmény + Opciók/Kiegészítő szolgáltatások kedvezménye + Eszközkedvezmény) * Eltelt kedvezményes időszak + Elengedett egyszeri díjak

Számolgass!

van68 2017.07.07. 16:55:25

Invitel ÁFSZ
7.1.10. Késedelmi kamat
(1) A Szolgáltató jogosult évi 20%-os mértékű késedelmi kamat felszámítására abban az esetben, ha az Előfizető a számlán feltüntetett időpontig a számla összegét nem fizeti meg.
(2) A késedelmi kamatfizetési kötelezettség kezdő napja a számlán feltüntetett befizetési határidőt követő nap. A késedelmi kamatfizetési kötelezettség mindaddig fennáll, amíg az Előfizető a számlát nem fizeti be. A kamatfizetési kötelezettség akkor is beáll, ha a kötelezett késedelmét kimenti.

20% kamat? Hol van már a jó öreg "jegybanki alapkamat kétszerese"!?

2017.07.07. 21:46:59

@van68: a jegybankot már ellopták, tehát a kamatot nem mérhetik ahhoz. ééérteeeed !?? :-)

Bombaló 2017.07.07. 21:49:59

@a Lojalista: "elköltöztem, az új tulajnál ott hagytam a maradék havi díjat, hogy fizesse be, az érkező csekkeket"

Felterjesztelek Darwin díjra. :)

Pl. nem jutott eszedbe, hogy az új tulaj használja a szolgáltatást, ha már ennyire kedves vagy, te pedig online (díjnet, e-számla, stb.) befizeted a havidíjat?

Ehh.

ebella 2017.07.08. 06:01:37

Hogy ki? Mindenki, aki nem él fel azonnal mindent, amit megkeresett a hónapban. Persze csak, ha jogos.

Mosolyogj!-nekem bejött. 2017.07.09. 01:20:12

Anyám meghalt, telefonáltam az Invitelnek (az ügyfélszolgálatra), hogy megszűnt a szerződés, kapcsolják ki a telefont, adjon egy e-mail címet, ahova elküldhetem a halotti anyakönyvi kivonatot szkennelve. Ügyfélszolgálatos kurva elmondta, hogy NEKEM hova kell bemennem lemondani a szerződést, illetve ha nem vagyok hajlandó bemenni, akkor teljes bizonyítóerejű magánokiratban (két tanú) ide és ide kell levelet írnom. Mondtam neki, hogy:
1. velem nem álltok jogviszonyban, tehát a retkes kurva anyádnak osztogass feladatokat.
2. a szerződés a halállal megszűnt, nincs mit lemondani.
3. ne próbálkozzatok a számlázgatással, mert SENKI nem fogja kifizetni.
De azért megpróbálkoztak a számlázgatással, majd eladták a "követelésüket" az Intrum-nak, akik megpróbáltak zaklatni, de azokat is elküldtem a halál faszára. Már eldugultak.

Részemről azon csodálkozom, hogy az állam miért nem ellenőrzi ezeket a retkes csalókat, hiszen azért fizetem az adót, hogy az ilyen geci cégeknek a szerződéseit, tevékenységét ellenőrizzék és szarrá bírságolják őket. Mert az önmagában kevés, hogy van néhány értelmes ember, aki lerázza őket, de a polgárok zömét azért jól lehúzzák.

Mosolyogj!-nekem bejött. 2017.07.09. 01:26:44

@Attila F: Igen, ez így van. Felmondják a szerződést és erre hivatkozással a kiskutya faszát is felszámolják. Velem ezt csinálta a drága T-Mobil. Nosza, mentünk bíróságra, el is bukták a pert.
:DDDDDDD

chrisred 2017.07.09. 05:30:27

@ebella: Nem "éli fel", például nem fizet be ilyen csekkeket. Hülye kifejezés felélésnek nevezni a háztartási költségeket.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 06:58:08

A követelés jogos.

Na most 2 megoldás van:
- vállalod a pert, talán nyersz,
- nem fizetsz, ismeretlen címre távozol, s vársz, míg elévül.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 07:04:04

@Mosolyogj!-nekem bejött.:

Kedves esetem 10 éve.

Nem fizettem be az internetet. Majd kifizettem 5 hét késéssel. Közben a szolgáltató már eladta a követelést behajtó cégnek, majd amikor kifizettem, erről nem szóltak a behajtóknak. Így lett egy más kifizetett tartozásom, mely ki volt adva a behajtó cégnek.

Mivel nem az én dolgom, értesíteni a behajtót, hogy nincs tartozás, nem is szóltam nekik.

Kaptam ezután 3-hetente egy levelet, hogy ez az utolsó lehetőségem, holnapután indul a peres eljárés. Az ilyen nyolcadik "utolsó" felszólításra ráírtam "már ki van fizetve", s elküldtem nekik, Erre pár nap múlva felhívtak, hogy melllékeljem a befizetési bizonylatot, én mondtam, hogy már eldobtam, mire ők: akkor indul aper. MOndom, induljon. Azóta is várok a per megkezdésére.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 07:08:14

@Terézágyú:

A hibás a geopolitikai ketrec, melybe berabosították az országot 1990-ben. Anép dolgozik, de munkájának haszna megy fénysebességel Brüsszel, a Soros-félék, a népnyúzó globálkulákok zsebébe.

MIx 2017.07.09. 09:22:02

Rossz emlékű, azóta már megszűnt FIBERNET nevű internetszolgáltatóval vívtam kb. 2 évig komoly csatát. ( Nem velük szerződtem, csak a Dunakanyar nevű társaságtól "örököltem" őket).
Az első számlájukon minden tételt 4-szer számláztak ki, mintha én 4 példányban éltem volna, s mindegyik "énem" kötött volna velük szerződést.
Természetesen reklamáltam e-mail-ben, ajánlott levélben és telefonon is. A nekik járó egyszeres díjat befizettem. Ígérték, rendbe tetetik a könyvelő céggel. Semmi nem történt, folyamatosan jöttek a 4x-es számlák, fizettem 1x-t, reklamáltam. Ígéretek, semmi változás. Fogyasztóvédelem kétszer elmarasztalta őket, semmi változás. Személyesen felkerestem őket budaörsi irodájukban, sopánkodtak, mindenki összeszaladt, ilyet még nem láttak, elismerték, hülyeség, ígérték rendbe tetetik. Ment minden tovább. Ja és közben a "tartozásom" folyamatosan nőtt a három nem fizetett előfizetés díja miatt, a csúcs vagy 160 eFt volt. Egy idő után direkt nem fizettem nekik, hátha valamit lépnek, de semmit nem léptek. Fogyasztóvédelem elmarasztalta őket, kötelezte, hogy csináljanak "tabula rasa"-t. Tőlem akarták bekérni a befizetett csekkeket, hogy elszámolást csináljanak. Természetesen nem adtam át nekik. Végül felmondtam a szerződést (mivel megjelent egy új szolgáltató is), visszaküldtem nekik a routert, ajánlott, tértivevényes levélben megküldtem a feladóvény másolatát a vezérigazgatójuktól kezdve mindenkinek, akivel kapcsolatba kerültem. Két hónap múlva ért a meglepetés, megszűnt a TV adásom (amit valahogyan velük együtt a Cattelnet szolgáltatott, de csak egyszeres díjért). Reklamáltam, kiderült, félreértették és nem az internetet, hanem a TV-t kapcsolták le. Pedig TV szó elő sem fordult a levelezésben. Visszakapcsolták a TV-t.
Újabb két hónap után kaptam tőlük egy elszámolást, amiben a router visszaadása utáni 3 hónapos időszakra is kiszámlázták a szolgáltatást. Befizettem a jogosan járó néhány hónapos díjat, természetesen a túlszámlázást nem, megreklamáltam, s közöltem velük, ha még egy levelet küldenek bíróságon találkozunk. Azóta csak azt hallottam felőlük, csődbe mentek.
Életem egyik leghülyébb szolgáltatója volt.

CID.. 2017.07.09. 09:29:46

@MaxVal BircaMan HJCD: Ha ennyire zavar, hogy Brüsszelben köt ki a pénzed, akkor szerződj a DIGI-vel, és Bukarestben látod viszont :D

joska61 2017.07.12. 10:23:46

Az a poén, hogy ezeknél a hűségidős szerződéseknél megkötéskor mindig csak a kedvezményeket látják a júzerek... Aztán kopp.
süti beállítások módosítása