Tékozló Homár

Kérlek, Telekom, ne csináld ezt!

2017.07.21. 18:17 | Homár Hilda | komment

dude.jpg

Remek feladvány élettapasztalat teszteléséhez: ha egy szolgáltatónál szerződéskötéskor megadhatunk
- egy létesítési helyet
- egy számlázási és
- egy értesítési címet
az hányféle módon okozhat problámát nekünk a későbbiekben?
Bónuszkédés: tippelje meg, mennyi idő alatt jut el fizetési meghagyásos ügyvéddel spékelt szakaszba a dolog?   

Telekom Hát számlázni tudni kell!

Megrendeltem 2014.09.15-én egy Telekom TV+Internet szolgáltatást úgy, hogy a számlázási és értesítési címem egyforma volt, de a létesítési helynek egy másik címet adtam meg. Gondoltam ez nem jelent problémát egy ilyen nagy szolgáltatónak. A számlázással és értesítéssel nem is volt gond mindaddig, míg a létesítési helyet átkértem a számlázási címre 2016.01.02-án. Innentől megkezdődött a kálvária.

A Telekom felszólító leveleket küldött a "régi" létesítési címre és a felszólítási díjakat rendre kiszámlázta a "helyes" számlázási címre küldött számlákban.

Először 2016 májusában kértem, hogy fejezzék be ezt a tevékenységet és írják jóvá a számlában felszámolt összegeket. Kértem továbbá, hogy a "régi" létesítési címet töröljék a rendszerükből. Ezt Akkor még meg is tették...állításuk szerint.

2016 augusztusban viszont a "régi" létesítési címre küldött felszólítások után korlátozták a szolgáltatást.

Ismét elmentem egy Telekom pontra, ahol konstatáltam, hogy 3 különböző Telekom rendszerben 3 különböző tartozást tartanak nyilván, amiről a "régi" létesítési címre küldözgetik a leveleket. Kértem, hogy tisztázzák a valós fizetendő díjat és írják jóvá a levelek és a visszakapcsolás díjait, és továbbá ismételten kérem, hogy töröljék a rendszereikből a "régi" létesítési cím minden formáját. Ilyenkor a panaszt rögzítették, de erről sosem adtak bizonyító erejű papírt számomra.

2016 októberben aztán újra korlátozták a szolgáltatást, majd 2016 novemberben meg is szüntették a szolgáltatást egyoldalú felmondással. Értesítést vajon hová küldtek?? Persze a "régi" létesítési címre.

Decemberben, hogy még bosszantóbb legyen a helyzet, küldtek egy SMS-t, hogy a "régi" létesítési címen technikai okok miatt akadozik a szolgáltatás!!!!!

Ezek után 2017 januárban ismét bementem az Alléban lévő Telekom ügyfélszolgálatra, ahol közölték, hogy amíg nem fizetek, addig nem tudják rendezni az ügyet. Ami még érdekesebb, hogy küldtek egy levelet a "helyes" számlázási címre, hogy a "régi" létesítési címet 2016 augusztusban kérésemre törölték a rendszerükből.

A 2017 januári ügyfélszolgálati eset után kiküldtek egy ügyfél elégedettségi kérdőívet, ahol újfent jól leírtam az egész esetet és panaszt tettem a szolgáltatás, a számlázás és ügyfélkezelés miatt.

Erre 2017 februárban felhívott az Ügyfélszolgálat csoportvezetője és 1 órás beszélgetés után ígéretet tett a helyzet rendezésére. Gondoltam, hogy rendeződik az ügy és el tudunk válni békével egymástól.....

Nem ez történt.

2017 márciusban kaptam egy levelet a "helyes" számlázási címre, hogy a tartozásom már 35%-al több, mint az Online rendszerben rögzített. Ez már több, mint bosszantó.

2017 áprilisban a fogyasztóvédelmi Hatósághoz is fordultam az eset leírásával.

Most 2017 júniusban ott tartunk, hogy a Telekom átadta a tartozást egy Ügyvédi irodának behajtásra (Fizetési meghagyás" fenyegetése mellett.) Ha ez tovább folytatódik, akkor büntető feljelentést fogok tenni a Telekom ellen számlázási csalás miatt.

Ki tudja megvédeni a Telekom szolgáltatási/ügyfélkezelési/ számlázási problémáitól magát a Telekomot????

Nincs egy normális minőségbiztosítójuk? El kell menni a bíróságokig???

Üdv.
Péter
Telekom által letiltott panaszos ügyfél

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bendeguz.. 2017.07.21. 18:36:16

Faxa. Nehez mit mondsni, a trekom szoporollerre tette Petert.

Bendeguz.. 2017.07.21. 21:52:46

Szar ugy, nem lehet vagy legalabbis, nagyon nehezzen vedhetoen lehet csak ekezni a posztert, igy az osszes troll elmaradt. Ezt is megertuk vegre :) Par honap, es talan ismet normalis lesz a homar.

FDToth 2017.07.21. 22:54:20

Telekom: 2015 oktobereben 2 ev huseget kotottem, ugyfelmenedzseren keresztul, e-mailben visszaigazolt arakkal (1 evig net csomagok fel aron - uzleti elofizu). Persze nem fel aron es ossze vissza szamlaztak. Azetszedtek az elofizukat ket mt-re, megszunettek az a vonalat amit nem kertem, amit kertem, az meg meg mindig meg van, uj szolgaltatst kertem regi helyett (kabelnet adsl helyett) ujat befokottek, regit meg otthqgytak. Szoltam 3-4-szer mailben, szartak valaszolni. Igy magamtol annyit fizetek, amennyiben anno megallapodtam veluk. Persze ok regi arakon szamlaznak tovabbra is, mar vagy 20 felszolitot kuldtek a nem letezo tartozas miatt, 4-szer szamlattak visszakapcaolaai dijaz (egyszer sem kapcsoltak ki), stb.
Belefaradtam, tojnak ezek bele, hiaba az ervenyes szerzodes, benne arakkal, dafke mast szamlaznak, es hiaba szolsz, semmi. Tudom h szivhatok, jo lenne szabadulni Telekomtol, se ceges mailcimek... jo lenne ha at lehetne vinni...

Serivor 2017.07.21. 23:51:56

Van pár cég - Posta, Matáv, OTP, stb. - amikkel semmiféle kapcsolatba nem szabad kerülni.

Aki ezt még nem tanulta meg, hamarosan meg fogja. A posztoló is tekintse inkább tanulópénznek az esetet...

Rejtélyes 2017.07.22. 07:37:32

@FDToth: Sosem hasznalunk szolgaltatos email cimet cegugyeknek. Parezer forint egy domain, azt oda iranyitod, ahova akarod.

CID.. 2017.07.22. 10:47:45

@Bendeguz..: fene se tudja, az nem derült ki, hogy fizetett e a poszter vagy sem ;) Számomra az sem egyértelmű, hogy duplán számláztak e vagy csak a felszólító leveleket küldték rossz helyre.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.22. 12:08:49

Először 2016 májusában ...
2016 augusztusban ...
2016 októberben ...
Decemberben, ...
Ezek után 2017 januárban ...
Erre 2017 februárban ...
2017 márciusban ...
2017 áprilisban ...
Most 2017 júniusban ...

Megy a vadász az erdőben, egyszer csak meglát egy barlangot. Belelő kettőt, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
– Ejnye vadász, megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
A vadász nem tud mit tenni, megteszi amit a medve kért. Másnap megint megy a barlanghoz, ezúttal egy géppisztollyal. Beleereszt egy sorozatot, kis idő múlva sértetlenül kijön a medve:
– Ejnye vadász, megint megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
Hát a vadász megint megteszi, hogy mentse az életét. Harmadnap teljesen felfegyverkezve megy a barlanghoz. Ráereszt 3 aknát. A barlang teljesen összeomlik, nagy por száll fel. Kis idő múlva sértetlenül előjön a medve a vállát porolva:
– Vadász, vadász te szopni jársz ide…

.Manyecska 2017.07.22. 14:37:28

Én ezt a viccet még nem hallottam de a nyulas verzió jobb!

Sam Crow 2017.07.23. 11:56:41

@Bendeguz..: Az ekézők még nem jöttek meg, illetve ahogy látom, lassan azért csak-csak befutnak.

.Manyecska 2017.07.23. 14:46:26

@Sam Crow: én nem látok ilyet. Két nap alatt 13 hsz, derék!!

Bendeguz.. 2017.07.23. 15:55:07

@Sam Crow: Gyenge probalkozasok voltak.
A 13 hsz meg teljesen rendben van, eddig sem volt tobb, mert igazsbol az, hogy paran itt chateltek le az eletuket, a forum szempontjabol irrelevans. Senkinek nem fognak hianyozni. Idovel pedig, ha eltunnek a nem ide valo egyedek, a homar novekedni fog ismet

Sam Crow 2017.07.23. 16:20:44

Egyébként tipikus, túlnövesztett vízfejekre jellemző, szép történet.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.23. 16:31:03

Kedves Péter, ha továbbra se jó helyre küldi a szolgáltató a számlákat, kárigényed érvényesítése érdekében forduljál Békéltető Testülethez, mely ingyenes, és meghallgatásain az adott megyében székhellyel rendelkező vállalkozások kötelesek személyesen megjelenni.

CID.. 2017.07.23. 17:13:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a számlákat jó helyre küldte, csak a pószter baszta befizetni.

.Manyecska 2017.07.23. 19:05:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Én sajnos nem értem rá releválni a Kim Wilde hasonmás-versenyen második helyezett lettem! :DDD
www.youtube.com/watch?v=1y3TKv7Chk4
Nem is hülyeség az eu-szabvány jácccótér úgy betosztam ma a fejem hogy visszapattant még jó hogy gumiszőnyeg vót! Most már egy ép felület sincs rajtam mit mondok a dokinak jövő héten??.. belső lábaimon lila tenyérnyi foltok egy hete, most már a karomon, fejem megrepedve, térdem rögzítőben..ez melyik póz??? :D párom szerint azt hogy "szadóóóóóóó" :DD
De ezt azért írom mert itt fikáztuk a szabványt múltkor pont a játszótereknél hááát lehet nem is hülye gondolat vót később láttuk a táblát hogy "ne használd a játszóteret mert felújításra szorul" :D

Terézágyú 2017.07.24. 08:55:24

Most attól, hogy a "rossz" címre lettek küldve a számlák, attól még a pószter megkapta, ha jól sejtem... és vajh befizette-É????????

Nekem ez az ügy kicsit olyannak tűnik, mint a múltkori, ahol a nyugágyat "véletlenül" az apjának vitték ki, aztán emiatt akkor má nem is kellett nekik.

Mellesleg: a szar mellébeszélő bendegáz trollokat szűröm.

Nick-son 2017.07.24. 09:04:04

Telekomnál a rendszer az első - mármint a sajátjuk - az ügyfél meg valami szükséges rossz amit el kell viselni.

A jó ég tudja mért éri ez meg nekik, mert új ügyfelet szerezni mindig drágább, de lehet le van osztva a piac, állam nem hivatalosan rábólintott aztán nincs értelme kaparni senkiért.

Terézágyú 2017.07.24. 09:08:58

@Nick-son:
"A jó ég tudja mért éri ez meg nekik, mert új ügyfelet szerezni mindig drágább"

Nem éppen az a helyzet, hogy mindenki az új ügyfelekért kapar? Nekik vannak a kedvezmények stb. Ezért kapják a prémiumot az üzletkötők, hogy x új ügyfelet szereztek stb.

Sluck Ödön 2017.07.24. 15:18:02

Hibát jelentettél a telekomnak? Örülj, hogy nem vitt el a fekete autó.

Morgor 2017.07.24. 19:21:23

Én pont ezekért a seggfej ügyintézőkért és az állandósuló sunyi pénteki internet hibákért hagytam ott őket.

Lévai András 2017.07.24. 21:13:10

Nekem egyszer volt problémám, rossz csomagot állított be az ügyfélszolgálatos rossz árral. Pár levélváltás, kötbérfizetés meglebegtetése után végül megnyugtatóan rendeződött a dolog. Igaz, ehhez a Felügyelet és a fogyasztóvédelem emlegetése kellett.
A posztolónak célszerű lenne ezirányba tájékozódnia.

a Lojalista 2017.07.25. 00:17:01

Én azt hiszem akkor lekopoghatom, már 4. éve vagyok ügyfél. Először a Telekom saját rendszerébe regisztráltam az online számlázásra, amit később a Telekom átirányított a Díjnet-re. Minden hónap közepén jön a számlaértesítés a gmail-re, belépek, megnézem, pdf-ben lementem a gépre, majd egy kattintással fizetek és a fizetési visszaigazolást is lementem a gépre. Ennyi

Jessybátsi 2017.08.07. 10:54:50

trékom + trésystems = fityisz (azt csinálnak, amit akarnak)
süti beállítások módosítása