Tékozló Homár

A Vodafone-nál sose felejts el rákérdezni mindenre, arra is, amiről fogalmad sincs!

2017.07.24. 16:37 | Homár Hilda | 15 komment

argh_thanks_for_reminding_me_f2441ba3d7b387e58ee0b3a8debaa6d6.jpg

Vannak dolgok, amik a statisztikák szerint az esetek 10 százalékában következnek be. Pl.: 
- a daganatos megbetegedések 10 százaléka vírusos eredetű.
- a kifogott halak nagyjából 10 százaléka kerül vissza selejtként az óceánba. 
- és ha Vodafone előfizető vagy, akkor 10% az esélyed arra, hogy csomagváltáskor akár 2 napra is mobilnet nélkül maradsz.

Sziasztok,

Előljáróban annyit, hogy 1994 óta használok GSM telefont így már láttam egy-két csodát a szolgáltatóktól, de a Vodafone a mostani lépésével kiverte a biztosítékot.

Pénteken délelőtt felhívott egy telemarketinges tőlük, hogy a családi csomagban levő egyik kártyán már nincs hűségnyilatkozat és lehetőség van a megújult RED tarifák valamelyikére váltani. Azt többször elhangzott, hogy az új tarifacsomagot 48 órán belül fogják aktiválni. Egy közel félórás beszélgetés folyamán végül három előfizetés tarifacsomagját változtattam meg a nagyobb havi mobilnet forgalom lehetősége miatt.

A meglepetés rá egy órára ért amikor a telefonom kiírta, hogy nem rendelkezem aktív mobilnet előfizetéssel!!

Azonnal hívtam a telemarketingeseket akik a 1270-es központi ügyfélszolgálathoz irányítottak. Itt közölték velem, hogy az új szolgáltatás 48 órán belül kerül aktiválásra, de a régit már lekapcsolták!!!!

Visszahívtam a telemerketingeseket, hogy miért nem közölték velem a mindenféle jogszabály felsorolása közben, hogy a mobilnetem megszűnhet akár 48 óra időtartamra is? Erre annyit válaszoltak, hogy ők az előírásoknak megfelelően jártak el és az esetek maximum 10%-ában szokott olyan előfordulni, hogy a régi lekapcsolása után nem aktiválódik az új és igazából csak akkor telefonáljak megint ha 48 óra után sem indul el a mobilnet!!

Laci

UPDATE

Jelentkezett nálunk a Vodafone, és felveszi a kapcsolatot Lacival.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Darth Revan 2017.07.24. 16:54:06

10 ezer forint havonta 2 evig havi 2 gb internetert?! brrrr.

stakeholder Manyecs 2017.07.24. 17:07:47

mer át kell állni digitálisra a földkábelről mit nem értesz?.. mi is így jártunk de nem a Red-val, hanem.

Dezsike 2017.07.24. 17:28:48

Még mindig jobb mint ahogy én jártam a T-vel... Szintén felhívnak, hogy nem akarok-e +1 GB-ot, egy hónapig ingyenes, aztán 990 Ft/hó, de ha az ingyenes időszakban lemondom nem kell fizetni. Mondom legyen... Mivel az eddigi keretem se használom el, 25 nap múlva lemondtam, erre kikapcsolták az egész mobilnetet, hiába a csomagom tartalmazza.

bneder78 2017.07.24. 20:32:38

En is atalltam az új rendes csomagra, kb 5-6 orat nem volt net, mert valami hiba volt, feleségemnek egyből ment :)

bneder78 2017.07.24. 20:34:29

@bneder78: nem rendes hanem redes, csak a teli kijavítja :)

Terézágyú 2017.07.25. 08:09:56

"Pénteken délelőtt felhívott egy telemarketinges tőlük ...Egy közel félórás beszélgetés folyamán végül három előfizetés tarifacsomagját változtattam meg a nagyobb havi mobilnet forgalom lehetősége miatt."

Nincs kérdésem a pószterhez. A babát a gólya hozza.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.07.25. 08:29:29

Hát, ennek a posztnak nem sok értelme volt... Az esetek jelentős százalékában ez valóban nem így szokott történni. És akkor azt is hozzátenném még, hogy a változtatások sokszor azért nem "lépnek életbe" a user oldalán, mert elfelejtik újraindítani a készüléküket, csak várnak, és nem értik, hogy miért nem működik az új szolgáltatás.

joska61 2017.07.25. 09:35:48

Hibaszázalékon belüli eset.

Kondom Keselyű 2017.07.25. 11:58:32

@kekecke:
de volt.
az egyik megoldas az,hogy "szoljon vissza 48 ora mulva,ha meg akkor sem jo"
a masik pedig :
"sajnos az automatikus csomagvaltas valamilyen hibaba utkozott,ezert megcsinalom manualisan. 15 perc mulva visszahivom ont, hogy biztosan tudjam,megoldottuk-e a problemajat."

Terézágyú 2017.07.25. 12:32:16

@Kondom Keselyű:
"a masik pedig :
"sajnos az automatikus csomagvaltas valamilyen hibaba utkozott,ezert megcsinalom manualisan. 15 perc mulva visszahivom ont, hogy biztosan tudjam,megoldottuk-e a problemajat." "

az ügyfélszolgálat nem tud csinálni semmit. pláne 15 perc alatt.

örüljünk ha egyáltalán vannak magyar karaktereik!

Nick-son 2017.07.25. 13:08:11

@kekecke: egy díjcsomag váltáshoz, magyarán, hogy ezentúl más összeget fognak számlázni mi köze a készülék újraindításának? Mi változik ilyenkor a készülékben?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.07.25. 15:19:03

A készülékben semmi. De mivel új díjcsomagra váltasz, a központi beállítások változnak. Saját tapasztalat: amikor magasabb díjcsomagra váltottam a mobilinternet-adataim nem változtak mindaddig, amíg újra nem indítottam a készüléket, ahogy az ügyfélszolga tanácsolta.
Nem vagyok technikai személyzet, szóval nem tudom. Kérdezd a szolgáltatót.

zoli_ 2017.07.26. 10:38:37

Én egy hétig szoptam vele... szóval 48 óra az nem sok.
Két-három óra telefonálás összesen. 2x ügyfélszolgálat személyesen.
1 bunkó üffélszolgálatos de nagyon. Még ő basz le, hogy merek telefonálgatni, majd egy klikentéssel átkapcsolja 4G-re. Persze a többi előfizetésen maradt a Hspda. Csak egy másik telefon után sikerült mindegyiken bekapcsolni a 4G-t

4 semmit sem tudok elintézni üffélszógálatos

1 akinek mégis sikerült.

cmx85s 2017.07.26. 12:20:02

Na, nekem is mutatott most csodát a Vodafone!
Hirdetik mindenhol a 4GB ingyen adatot, egyszeri ügyfél rá is harap, jön a nyaralás, aktiváljuk!
Vodaofne boltban tájékoztatják, hogy a Vodafone appban kell aktiválni, de nem ám a régiben, egy hete új van, töltse le, abban lesz. Letölt, nincs benne ilye3n lehetőség, A komplett menü végigb9ngészése, többször, akkor sincs.
Be a legközelebbi ügyfélszolgálathoz.
Ügyfélszolgálatos monduá: Be van lépve az applikációba?
Há' már hogy lennék, ha nincs adat a telefonomon, pont ezért kéne a Nyári Adat ajándékuk.
Akkor lépjek be a Plaza wifijére. Olyan nincs, van viszont Bravotel, Telekom, nota bene: Vodafone wifi hálózat.
Üfsz: Arra nem léphet be!
Én: de akkor hogy akarja beállítani nekem az appban az adatopciót?
Üfsz (pingvinezik)
2. üfsz: Ja, azt nem lehet beállítani az appban, nem lehet beállítani a neten, csak az ADATPROMO kód beküldésével a 1270-re. Csak ezt az infót sehol nem osztják!

Blockbustervideokölcsönző 2017.07.27. 07:41:18

Nálam pontosan ugyan így történt minden. Péntek 11:00 tól hétfő reggelig nem volt mobilnet. És közben még SIM kártya csere is volt, de az sem oldotta meg ezt a problémát. Minden 1270-es beszélgetés után újra 48-óra szerződésbe foglalt aktiválási időt mondtak.