Tékozló Homár

Kapaszkodik ügyfeleibe a Vodafone

2017.09.08. 11:01 | Homár Hilda | 62 komment

funny-animal-wallpaper-is-cool-wallpapers_1.jpg

Olvasónk talán kicsit túlérzékenykedte a mobilszolgáltatójánál átélt eseményeket, mert végül is nem megverni akarták, hanem egy kedvezőbb ajánlattal megtartani, de ettől még a végkövetkeztetései megfontolásra érdemes felvetések. Arra rákérdezünk, hogy oké-e, hogy 8 napot kell várni a megszüntetésre.

Szürreális szerződésbontás a Vodánál

Nemrég megszüntettem a 4 éve élő előfizetésemet a Vodafone-nál, ám ez nem éppen a megszokott módon zajlott. Sokszor mondtam már fel szerződést különböző szolgáltatóknál, így arra számítottam, hogy személyesen befáradva egy irodájukba pár perc alatt megszüntethetem az előfizetésemet, miután aláírtam 628 papírt ezzel kapcsolatban.

A Vodafone-nál azonban más volt a menetrend.

Bementem egy üzletükbe, ahol az ügyintéző a szándékom közlését követően arról kezdett kérdezgetni, hogy miért szeretném megszüntetni az előfizetésemet. Számítottam arra, hogy ezt megkérdezik – na nem mintha bármi közük volna hozzá –, ami viszont furcsa volt, hogy az ügyintéző mindeközben bőszen nyomogatta a telefonját. Amíg válaszoltam, a készülékét már a füléhez is emelte és elkezdett beszélni.

Jól van, gondoltam, nem tűr halasztást ez a hívás, bár kicsit kényelmetlenül éreztem magamat, hogy az ügyintézésem közben mással is foglalkozik az alkalmazott. Nem kellett azonban sokat várnom, hogy kiderüljön, a hívást miattam kezdeményezte. Hallottam, amint mondja: „meg szeretné szüntetni az előfizetését”. Ekkor már nagyokat pislogtam, hogy mégis miért kell ebbe egy harmadik felet is bevonni, de nem jutottam túl messzire a gondolatmenetben, mert az ügyintéző átnyújtotta nekem a telefonját. Egy pillanatig hezitáltam, megfordult ugyanis a fejemben, hogy nem veszem át a készüléket, hiszen nem ezért jöttem, de annyira szürreális volt ez az egész, hogy a „sokkhatás” alatt automatikusan cselekedtem.

A telefont átvettem, beleszóltam, amelyre válaszként egy hosszú monológot kellett végighallgatnom arról, hogy mennyire nagyon sajnálják, hogy meg akarom szüntetni a szerződésemet, de hogy talán mégsem kellene felmondanom az előfizetést, mert ők csak most, csak itt, csak nekem egy rendkívül kedvező és kihagyhatatlan ajánlattal szeretnének kedveskedni, melynek keretén belül a csomagom listaára helyett mindössze havi 1.700 Ft-ért megtarthatom az előfizetésemet korlátlan ideig, amit bármeddig élvezhetek. Ez akár még egy jó lehetőség is lett volna, hiszen a csomagomban 100 egység (perc/sms) és 500 MB mobilnet van, ami ekkora összegért elég jó ajánlat egy mezei, nem flottás felhasználónak.

Persze én ezt megköszöntem, de nem fogadtam el, mire már bombázott is a következő ajánlatával: havi 1.200 (vagy hány) Ft-ért korlátlan közösségioldal-használattal nem tudom, hány perc lebeszélhetőséggel kínálnak csomagot csak nekem (csak most, csak itt…). – Facebook? Twitter? Izébizé? – kérdeztem. – Igenigenigen! – jött a lelkes válasz. – Köszönöm, de nem használok közösségi oldalakat.

A hölgy hallhatóan elszomorodott, de azért előhúzott a kalapból még egy szenzációs ajánlatot, miszerint arra is volna lehetőség, hogy szüneteltessem az előfizetésemet, ha jól emlékszem, havi 300 Ft-ért, és akkor nem szűnik meg a telefonszámom. Ezt is megköszöntem, de ezzel a lehetőséggel sem éltem. Ekkor végre eljutottunk oda, hogy tudomásul vették, hogy tényleg felmondom a szerződésemet, így tájékoztatott telefonon keresztül arról, hogy 8 napon belül megszüntetik az előfizetésemet és majd postán küldik erről a levelet. Viszont hallásra.

Ott álltam (vagyis ültem) letaglózva, és próbáltam megemészteni az elmúlt kb. 5 perc eseményeit. Vártam továbbá a papírokat, vagyis hát mégsem, hiszen az imént azt mondták, majd postán küldik. Feltettem tehát a kérdést a velem szemben ülő ügyintézőnek, hogy akkor ennyi, végeztünk? Mire a válasz: igen. Szárnyaszegetten feltápászkodtam, közben pedig még egy utolsó kérdést intéztem a Vodafone-os úrhoz: – Mindezt telefonon is elintézhettem volna? – Igen – jött a határozott válasz.

Hogy a fenti történettel mi a bajom?

1. Miért nincs lehetőség a megszokott módon, személyesen és azonnali hatállyal felmondani a szerződést? Bár már 4 éve annak, hogy másik szolgáltatóval szerződést bontottam, de azt személyesen intéztem, és ha jól emlékszem, nem kellett 8 napot várni a megszüntetésre. Persze ez a Vodánál nyilván benne van az ÁSZF-ben, így teljesen szabályos. A személyes ügyintézési igényemmel pedig lehet, én vagyok maradi.

2. Miért kell nekem egy második ügyintézővel telefonon beszélnem, amikor ott ül velem szemben egy alkalmazott? Oké, ez félig-meddig költői kérdés, hiszen valószínű, hogy nagyjából egy maroknyi, tökéletesen kitenyésztett/kiképzett ügyintéző ül egy irodában, akik csak arra várnak, hogy megcsörrenjen a telefon, és maradásra bírhassanak egy ügyfelet. Ezzel megspórolható az, hogy minden egyes ügyintézőjüket felruházzák azzal a képességgel, hogy lyukat beszéljenek az ügyfelek hasába. Nem tartom azonban korrektnek, hogy telefonon kényszerítenek azonnali döntésre manipulatív módon. Én észnél voltam, de szerintem sokakat meg tudnak venni a rábeszélésükkel, az egyedi ajánlatukkal és az azonnali döntéskényszerrel, amit szándékosan generálnak. Ma már nem kell ehhez aláírni semmit, bőven elég, ha kinyögsz egy félszeg „hát jó, legyen”-t és máris ott tartunk, hogy nem tudtad elintézni azt, amiért bementél. Persze mi, Homár-olvasók mind tudatos vásárlók vagyunk, ezért kizárt, hogy minket megvezessenek, de az átlag előfizető nem ilyen magabiztos és céltudatos.

3. A legbicskanyitogatóbb számomra pedig az, hogy 4 évig voltam előfizetőjük, mégsem kerestek meg hasonló ajánlattal. Miért kell megvárni, hogy valaki fel akarja mondani a szerződését, előtte miért nem lehet honorálni az addigi hűségét? Hát így már dafke nem maradok ügyfelük.

És a tanulság-ok, mert kettő is van:

1. Ha „régi” Vodás vagy, és megszüntetnéd az előfizetésed, készülj hasonlóra. Jó, ha erről idősebb és/vagy bizonytalanabb rokonainkat, ismerőseinket is tájékoztatjuk. Én ha újra ilyen helyzetbe kerülnék, egészen egyszerűen nem venném át a telefont.

2. Ha „régi” Vodás vagy, de nem akarod megszüntetni a szerződésedet, viszont szeretnél kedvezőbb áron hozzájutni a szolgáltatáshoz: keresd az ügyfélszolgálatot azzal, hogy lemondanád az előfizetésedet. Ha nem bombáznak jobb ajánlattal, akkor csak egyszerűen mondd, hogy „bocsi, mégsem szüntetném meg”.

UPDATE

A Vodafone szerette volna felvenni a kapcsolatot olvasónkkal, aki azonban ezt válaszolta:

Köszönöm, hogy megkérdezted, de nem kívánom felvenni velük a kapcsolatot ez ügyben.

Azonban, bár a posztból nem derült ki, azt hozzáfűzném a történethez, hogy a szolgáltatásukkal és a 4 év alatti problémakezelésükkel elégedett voltam, és egyáltalán nem határolódom el attól, hogy a jövőben valamikor újra az ügyfelük legyek (bár megjegyzem, jelenleg is az vagyok, mert van náluk egy feltöltőkártyás számom). A szememet csupán a történetben leírtak szúrják, amit lehet, hogy már minden szolgáltató így csinál (szerződésbontás megemlítésekor telefonos rábeszélés és kedvező ajánlatok), de attól még nem szimpatikus. Hiányolom az önkéntes honorálást, hogy mondjuk 2 évenként ők keressenek fel azzal, hogy szeretnének jobb ajánlatot adni. Ne csak akkor bombázzanak ilyenekkel, amikor menni akarok, mert ettől olyan érzésem van, hogy meg akarnak venni kilóra. Ez egészen egyszerűen megvesztegetés, hiszen pénzt (jelen esetben egyedi, kedvezőbb havidíjat) ajánlanak fel azért, hogy előnyben részesítsem őket más szolgáltatóval szemben. És ez nem a jutalmazásról, hanem a megtartásról szól, ami között óriási különbség van - bár a poszt felvezető szövegét és néhány kommentet olvasva úgy látom, ez nem mindenkit zavar.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Dezsike 2017.09.08. 11:13:57

Ez mindenhol így van. A T-nél annyi a különbség, hogy a személyes ügyintéző rögzíti a szándékod, majd kapsz egy SMS-t egy (legalább ingyenesen hívható) számmal, ha felhívod ugyan az történik amit a posztoló leírt. Persze nem ilyen jó ajánlatokkal, először készülékvásárlásra akartak ösztönözni, amit ugyan annyiért megtehettem volna a honlap szerint akkor is, ha nem próbálom felmondani. Utána jött végre egy valódi kedvezmény, kemény 1000 Ft kedvezménnyel akarták kiszúrni a szemem. Majd jött a szüneteltetés, negyedjére tudomásul vették, hogy viszont látásra. A felmondási idő persze belelógott a következő hónapba, így egy kemény 250 Ft-os számlát még kaptam. Nem fizettem be két hónapig, nem fenyegettek, végül befizettem, nehogy évek múlva elővegyék és tízezreket követeljenek.

Terézágyú 2017.09.08. 11:16:04

"Miért kell nekem egy második ügyintézővel telefonon beszélnem, amikor ott ül velem szemben egy alkalmazott?"

Valószínűleg ugyanazért, amiért hívogatnak is, hogy válts erre, válts arra, mer az jobb. És ha váltasz, akkor az az illető jutalékot kap.

Gondolom itt is ki van adva az ukáz, hogy próbálják megtartani az ügyfelet, illetve az illető szerződéskötő is kihasználta az alkalmat, hogy rábeszéljen valamire.
Ennyi.

Darth Revan 2017.09.08. 11:16:45

gondolom mekkora sokk hatas allatt allt (illetve ult) a posztolo.

Terézágyú 2017.09.08. 11:17:18

Mint ahogy a póstás is próbál rábeszélni erre-arra, ahelyett, hogy szó nélkül bevenné a levelet...

Nouby 2017.09.08. 11:19:16

Ez a fajta gecizés az akarat gyenge vásárlók miatt van. Nekem a lemondásoknál mindig a külföldre költözés a duma.

Terézágyú 2017.09.08. 11:19:26

" miért szeretném megszüntetni az előfizetésemet. Számítottam arra, hogy ezt megkérdezik – na nem mintha bármi közük volna hozzá"

Miért ne volna közük?????????? Mi máshoz volna inkább köze egy cégnek, mint ahhoz, hogy miért nem elégedett velük egy ügyfél????????

Terézágyú 2017.09.08. 11:31:22

"Sokszor mondtam már fel szerződést különböző szolgáltatóknál, így arra számítottam, hogy személyesen befáradva egy irodájukba pár perc alatt megszüntethetem az előfizetésemet" <> "Bár már 4 éve annak, hogy másik szolgáltatóval szerződést bontottam, de azt személyesen intéztem, és ha jól emlékszem"...

Sokszor bontottál fel szerződést, de utoljára négy éve. És "ha jól emlékszel". Vagy nem jól emlékszel. Ércsük.

"nem kellett 8 napot várni a megszüntetésre."

Nekem a vezetékes telefonomon még két hét múlva is volt vonal. Mondták is, hogy így lesz. Na bumm.

Jake Peralta 2017.09.08. 11:46:43

"2. Miért kell nekem egy második ügyintézővel telefonon beszélnem, amikor ott ül velem szemben egy alkalmazott? "

Mert átvetted a telefont. Én tuti nem vettem volna át. Nem tudom ki ül a vonal másik felén. És ha egy haverját hívja, mert ők ezzel szórakoznak?

Nouby 2017.09.08. 11:53:38

@Terézágyú: Nem csak elégedetlenség miatt mondható fel: Elköltözöm, nincs pénzem, jobb ajánlat, céges előfizetés, nem használom.

Nincs közük hozzá. Amit megkérdezhetnének udvariasan és őszintén válszolnának is az az hogy elégedett volt-e a szolgáltatásal.

Darth Revan 2017.09.08. 11:58:27

@Nouby:
termeszetes, hogy megkerdezik, hogy miert bontasz szerzodest.
nem kotelezo ra valaszolni, de ezen felkapni a vizet nem erdemes.

reunalla 2017.09.08. 12:02:45

Ezzel mi a baj? Én is így jártam, kaptam egy jobb ajánlatot, maradtam, ennyike

Terézágyú 2017.09.08. 12:03:12

@Nouby:
"Nem csak elégedetlenség miatt mondható fel: Elköltözöm, nincs pénzem, jobb ajánlat, céges előfizetés, nem használom."
A "jobb ajánlat" is elégedetlenség... Mert ezek szerint másutt olcsóbb.

"Nincs közük hozzá."
De, van.

Nouby 2017.09.08. 12:09:48

@Darth Revan: Sosem kapom fel a vizet, megoldhatatlan problémát kamuzok be.

@Terézágyú: mi közük pl a pénzügy hátteremhez? Vagy hogy költözök? Esetleg hogy a netkábelt BDSMre használtam de túllőve a célon már nem tudom kivel kihasználni?

Darth Revan 2017.09.08. 12:17:38

@Nouby: bocs, a posztolo kapta fel a vizet, hogy sokkhatas ala kerult.

Terézágyú 2017.09.08. 12:17:57

@Nouby:
"mi közük pl a pénzügy hátteremhez? Vagy hogy költözök?"

Nem ezekhez van közük, hanem ahhoz, hogy miért akarod lemondani.

FDToth 2017.09.08. 12:38:08

sztem a Voda rendesebb, mint bámelyik már: votl már sokszor panaszom, múltkor az, hogy felhívtam egy REd asszisztnest, akik azt mondta egy ügy kapcásn, hogy csak sezmáélyesen intzáhetem el. Ennek kapcsán írtam nekik, 2 nap múlva visszahívtak, hogy jogos a panaszom, a kollegájuk hibázot és felajánlottak nettő 10 rugót a köv számlában mínuszként. (aazsem 2 év alatt ez volt a harmaidk panaszom és harmadik jóváírásom). Telekomso voltam 20 évig de ott ilyen csak a westeles időkben volt, azóta...

CID...... 2017.09.08. 12:44:42

Kedves pószter, amióta világ a világ, 8 nap van a szerződés megszüntetésére. Gondod el milyen szar dolga van a szolgáltatóknak, ők ha minden igaz, 30 napos határidővel tudják felmondani a szerződésed, ha esetleg nem tetszik nekik a pofád, vagy az enyém ;)

lobster thermidor 2017.09.08. 13:03:57

@Terézágyú:
Jó, akkor kérdezősködjenek, de amikor megköt valaki egy szerződést, akkor miért nem ilyen érdeklődőek, és együttműködőek, mert akkor is tehetnének kedvezőbb ajánlatot annál, amit éppen kiválasztott a pancser. És ha már 15 éve az előfizetőjük vagy, akkor miért nem keresnek meg valóban normális ajánlatokkal a szolgáltatófüggő készülékeik, vagy mondjuk a hűségpontjaidért 10 % - al olcsóbban vásárolható telefontok helyett?

Terézágyú 2017.09.08. 13:06:31

@lobster thermidor:
"És ha már 15 éve az előfizetőjük vagy, akkor miért nem keresnek meg valóban normális ajánlatokkal"

Fogalmam sincs. Tudtommal szoktak telefonálgatni.
Engem nem keresnek, és nem is akarom, hogy a szolgáltatóm ilyen hülyeségekkel zaklasson.

Drago Brutic1 2017.09.08. 13:13:16

"Facebook? Twitter? Izébizé? – kérdeztem. – Igenigenigen! – jött a lelkes válasz. – Köszönöm, de nem használok közösségi oldalakat."
Azért ismerd be, te is szeretsz szívatni, sokkhatás alatt DDD

WatchFun 2017.09.08. 14:08:23

Amikor nekem nyújtotta a telefont az ügyintéző, mondtam, hogy köszönöm, senkivel nem akarok beszélni. Belemondta az ügyintéző a telefonba, hogy az ügyfél nem kíván beszélni és kész. A legközelebbi megszüntetésnél előre szóltam, hogy ne is hívjon senkit mert nem fogok senkivel beszélgetni, és nem is hívott fel senkit. Ennyi.

Nick-son 2017.09.08. 14:36:21

Döbbenet. Kérdést mert intézni hozzád az ügyintéző? Látod nem volt jó a telefon, nem volt jó írásban, be kellett menned és erre ott egy a pult túloldalán elhelyezett emberi lénnyel voltál kénytelen interakcióban keveredni, aki kérdést mert intézni hozzád !!!! Vagy irtózatosan beképzelt vagy, esetleg egy uralkodó akihez nem illdomos kérdést intézni.

Utóbbi esetben ajánlom figyelmedbe a karmatlai radzsa esetét.

"A karmatlai Radzsa is igen nagy úr, és szintén széttekintett egyszer álruhában Hongkong kikötőjében. Senki sem merte megérinteni, amikor megmondta a rangját. Na de amíg megmondta! ... Ott mi volt! Egy ideges ismeretlen valamilyen okból odament az álruhás Radzsához, és hirtelen negyvenháromszor pofon ütötte, úgyhogy nem is volt idő bemutatkozáshoz. Azóta a Radzsa csak úgy megy végig a kikötőnegyedben, hogy hírnökök járnak előtte, akik szétkürtölik nevét és hatalmát."

KaTe 2017.09.08. 14:42:20

Ez a legtöbb szolgáltatónál így megy, ha van konkurencia és így komoly érdekük van az ügyfél megtartásában.

Amúgy ha internetet akarnál megszüntetni és nem lenne konkurencia a környéken, simán szélnek eresztenek, mert tudják, hogy úgy se tudsz mit csinálni azonkívül, hogy majd ismét szerződsz velük. De ha esetleg van egy konkurens szolgáltató, azonnal kapni fogod a jobbnál-jobb ajánlatokat, ott helyben aláígérnek a másik szolgáltató árának, csak ne menjél el tőlük.

Én hülye múltkor UPC-nél akartam újabb 2 éves hűségszerződést kötni, az ügyintéző asszony el is kezdte lapozgatni az akciós prospektust. Mondom neki az tök jó, hogy csak 3000 forinttal kellene többet fizetnem ugyanazért a csomagért amit most is kapok, ráadásul mindezt úgy, hogy újabb 2 év hűségre szerződök velük. A hülyének is megéri nem? Egyedi ajánlat? Hát az nincs, bocs. Nincs is konkurens szolgáltató a lakhelyemen. Pech.

Lifestyle_ 2017.09.09. 09:47:46

Többekkel együtt én sem értem, hogy mi ezzel a probléma? Ezt úgy hívják, hogy ügyfél megtartás és az ügyintézőnek ezt kötelezően végre kell hajtania. Neked viszont nem kötelességed egyeztetni a telefonos ügyintézővel. Az összes szolgáltatónál így működik, hiszen ügyfelet már csak a statisztikák miatt sem szeretnének veszteni. Olyan ez, mint mikor az ember ott akarja hagyni a munkahelyét. Jó munkaerő ezért megpróbálják extra ajánlatokkal a cégnél tartani. Aztán ezt vagy elfogadod vagy nem.
A voda és a többi szolgáltató között az a különbség, hogy a vodánál nem csak akkor foglalkoznak veled, amikor hosszabbítanál vagy bontanál. Én például a születésnapomra rendszeresen kapok postai ajándékot. Semmi nagyra nem kell gondolni, sőt, de ettől még jól esik. :) Ha pedig bármikor bemegyek panasszal, függetlenül attól, hogy igazam volt e vagy sem, hogy kértem e vagy sem, mindig kapok x összegű jóváírást. (általában 1-2 ezret) :) Aki pedig régóta a vodánál van, regisztráljon a köszönöm programba és meglátja milyen extra ajánlatai vannak.

Azt viszont nem érzem ízlésesnek, hogy a kedves prosztoló, az ezzel való visszaélésre hívja fel a figyelmet. Na, ha valaki ebben a történetben rossz indulatú, akkor az te vagy 'kedveském'.

xoxoxo 2017.09.09. 17:34:23

@Nouby: Ez jó, mostanától nekem is ez lesz az aduász dumám. Erre nagyon nem tud mit lépni úgysem a szolgáltató. Hacsak nem kezdi el kérdezgetni, hogy mennyi időre mész, mert talán hamarosan hazatérsz, és akkor csak szüneteltetni kell a szolgáltatást, nem megszüntetni :D

xoxoxo 2017.09.09. 17:37:21

@KaTe: Nem értem, miért nincs szabályozva az, hogy egy szolgáltatónak kötelessége legyen mindenhol, minden településen, konkurenciától függetlenül, ugyanazt a szolgáltatást ugyanannyiért nyújtani.

lobster thermidor 2017.09.09. 18:29:49

@Terézágyú:
Ha téged nem hívnak, akkor még egyszer leírom, hogy telefontokot, és gagyi készülékeket ajánlgatnak 2 év hűségért és ordas drága előfizetésekért cserébe. Bár szoktak szoláriumbérleteket, és palacsintázókba 15% engedményt promózni.

Janossz 2017.09.09. 21:15:01

@Terézágyú: Pedig így megy. Pár éve személyesen éltem át, szinte ugyanazt, ami a posztban szerepel.
A korábbi számtalan reklamációt meglehetősen flegmán kezelő Voda egyszer csak levakarhatatlan piócaként tapadt rám, mindent ígérve, és az Istennek nem értették meg, hogy már késő. Azt hittem, sose szabadulok tőlük.

A tudomány sosem téved! 2017.09.09. 22:10:47

én se értem mi ezzel a gond?
Ha Orbán holnaptól bevezetné az ingyen sört, azon háborognál, hogy miért csak most?

Az ügyfélmegtartó csoporttal beszéltél, ez a protokoll, az alkalmazott nem saját hatáskörében döntött, hanem ki van nekik adva parancsba, hogy mit kell neki megtenni.
Tudod egy munkahelyen vannak szabályok, amik alapján eljárhatsz.
Jó reggelt kívánok!

Egyébként tényleg elég jó ajánlatokat ki lehet csikarni 100sms, +1gb net, 500 perc hálón belül, stb...
Mielőtt lejárna a 2 évem, mindig írok a vodának, hogy láttam egy jobb ajánlatot másik szolgáltatónál, de maradok, ha... és lőn!

A tudomány sosem téved! 2017.09.09. 22:32:32

@A tudomány sosem téved!: +10% havidíj kedvezmény -500Ft eszámla jóváírás...
Szóval elég jó kis csomag össze tud jönni.
Azért az 1200 Ft-os havidíj így se nagyon jön ki, de nem ez lenne az első eset, hogy index címlapon van olyan cikk, amiben egy ordasat kamuzik a posztoló
...csak az a baj, hogy továbbmennek...

tokÁtól iZéig 2017.09.10. 04:13:14

@xoxoxo: a budapesti taxikkal ez történt. Fix (tarlós) tarifa mindegyik cégnél. Van érted árverseny? Nincs?

Cobs 2017.09.10. 07:17:50

Nekem ez ilyen 20 eves emos szemely irasanak tunik.
Sokkhatas eri mert beszelni kell vkivel telon :)..
Szerintem kb 4 eve is igy mukudhetett mikor meg akartad szuntetni elofizetesed.
Abban igaza van poszternak h undorito neha amit szolgaltatok megcsinalnak. Tragya az egesz.
Nekem voda még szimpatikusabb...pl multkor akadozott allitolag a terero - amibol nem vettem eszre semmit - kuldtek vmennyi ingxen netet az osszes ugyfelnek. Kis dolog de pozitiv.
Ezzel szemben t home nal kb. 4 szer ment el a tv -nk tobb napra egy honapban mindig telefonsltunk kijottek csinaltak vmit aztan megint nem mukodott.
Kertuk hogy adjanak mar vmi kedvezmenyt mondtak h menjunk a francba meghogy kedvezmeny :)

Fikkentáger 2017.09.10. 07:21:10

@xoxoxo: szerintem van jobb a külföldre költözésnél: hétvégén öngyilkos leszek, és szeretném előtte rendezni a dolgaimat.

suszterné 2017.09.10. 07:43:09

Már ne is haragudj, de te sem vagy a helyzet magaslatán. Amennyiben a Szolgáltatóval elégedett voltál miért felmondással kezdesz, kérhettél volna infót kedvezőbb ajánlatokról,elmondva azt hogy ha nem kapsz valószínűleg távozol.A másik oldalon állva elmondható hogy a kedves régi ügyfelek sokszor, a számukra teljesen ingyenes és valóban hasznot hozó ajánlatokat sem hajlandóak meghallgatni sem személyesen, pláne egy call center hivásnál.Kapásból a nem érdekel hangzik el úgy h végig sem hallgatja. Nyilván ezek az attitűdök nem most alakultak ki és sok csalódás és becsapás van mögötte ez tény. Ugyanakkor mára azt gondolom h a piaci verseny, a digitalizáció,letisztultabb, korrekt ajánlatokat hozott magával, csak ezt az ügyfeleknek is megkellene látniuk,hallgatniuk.

babbaba 2017.09.10. 08:06:32

@suszterné: Már ne is haragudj, de ez jó pár cégnél nem így működik.

DIDI néhány hete. (Felemelték a díjat négyezerről hatezerre pár hónapja, pedig vagy húsz éve náluk vagyok. Bementem, azt mondták ez van, ha nem teszik elmehetek, csak az új belépőknek van négyezerért, a húsz éve fizetőknek nincs.)

Megláttam a flip-et és újra bementem. Mondtam, ha adják ők is négyezerért (bár náluk lassabb a net és kevesebb a csatorna, de elnézem), akkor nem mondom fel a szerződést. Erre ők, írjak levelet a központnak, és harminc nap után talán engedélyeznek valami engedményt. Mondtam hülyének néznek? Könyörgőlevél, még harminc nap, és csak esetleg? Felmondtam a szerződést, a luvnyák meg tették a megjegyzést, hogy nem vagyok együttműködő, ami sértő és ráadásul hazugság, hiszen épp az együttműködési szándékomat kinyilvánítva (ha adják annyiért a másik szolgáltatónál rosszabbat amennyiért pár hónapja még kaptam, és amennyiért most a jobbat el tudom érni, akkor maradok) mentem be hozzájuk.

Még aznap megkötöttem az újat neten, három nap múlva be volt kötve minden. A net tényleg sokkal gyorsabb és a tv válaszék nagyobb. De már másnap, hogy benn voltam a DIGI-nél, telefonáltak, hogy ők akkor most felajánlják nekem, hogy háromezer hétért adják amit eddig hatért illetve előtte pár hónappal még négyért. Mondtam késő. Nem csinálok segget a számból havi háromszáz, évi három és félezer forintért.

Hát ez a nagy magyarországi valóság.

babbaba 2017.09.10. 08:08:43

@babbaba: Ja és hűségidő nélkül. A DIFI-nél meg hűségidővel.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 08:24:56

@xoxoxo: "Nem értem, miért nincs szabályozva az, hogy egy szolgáltatónak kötelessége legyen mindenhol, minden településen, konkurenciától függetlenül, ugyanazt a szolgáltatást ugyanannyiért nyújtani. "

Mert már az úgynevezett kapitalizmus van, nem szocializmus. Amire te gondolsz az Árhivatal 90-ben megszűnt.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 08:32:43

@tokÁtól iZéig: OFF Lehet tarlósozni a hatósági ár miatt, de érdekes módon a világ igen sok nagyvárosában szintén hatósági áras a taxi tarlós nélkül is

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 08:41:33

Egyébként megértem a posztolót, én a multkor a wasztelnél akartam felmondani a szerződést mert fene se akar havi 5ezret kifizetni telekommunikációra erre már adják is a telefont, hogy "el ne menjek, felejtsem el amit addig kaptam, fizetek egy 500ast havonta és adnak ezért hűség nélkül korlátlan ideig havi 110.000percet mp alapon 2TB adattal 0Ft-os iPhone 9-et és minden 100 lebeszélt perc után kijön egy 18éves szőke leszopni" de én ugy elküldtem őket a kurvaannyukba mint a huzat. Mit képzel ez a mocskos társaság, meg akarnak vesztegetni? Azóta vodka fruttit-t használok hogy csak annyit fizessek amennyit beszélek, havi 23ezerrel töltöm mert nem hagytam magam madárnak nézni.

Kopasz Szuzukis 2017.09.10. 08:50:32

@CID......: kedves CID! Az ügyfél a fizető, és nem a szolgáltató. Ha az ügyfél pénzéből él, akkor tegye úgy, hogy az ügyfél elégedett legyen. Pont!
Klasszikus, idevágó szólás: ha valaki kurvának áll, ne sírjon, ha megb.sszák.

Biak 2017.09.10. 09:13:16

The Revenge of the Telefonszámcserélgető Százperces Csomagú Olcsójánosok.

kamor 2017.09.10. 09:22:49

Az összes szolgáltató egy rohadt dögevő bagázs.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 09:23:47

@Kopasz Szuzukis: ez változtat valamit a szerződés megszüntetésének idején?

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 09:39:46

@Biak: Az ugye megvan, hogy jópáréve nem kell számot cserélni szolgáltatóváltáskor?

kermi 2017.09.10. 10:02:19

Nem értem, miért fikázzák a posztert? Szerintem se korrekt a vodkafon. Én is voltam ügyfelük, igaz, csak mobilinternet, és véletlenül egy egész jó számot kaptam. Szerettem volna 'rendes' telefonszámot csinálni, megkerestem őket. Válasz: Azt nem lehet! Vegyek új előfizetést. Mikor felmondtam az internetet is, akkor már hirtelen mindent lehetett volna, csak ne menjek. Pont így lezajlott a poszter által leírt procedúra. Irritáló. Az ügyfelet addig kell megtartani, amíg ügyfél, nem a kalap-kabát szituban kell próbálni visszacsábítgatni. Utólag már szabhatják. Érdekes mód az ótépénél is így volt. Mikor felmondtam a folyószámlát, akkor jött a tájékoztatás, hogy van ám olcsóbb folyószámlánk is, azt is választhatja. Köszi, már megvan az új. És tudjátok, melyik embert lehet a legnehezebben ügyfélnek megnyerni? Azt, aki már volt ügyfél. De ezt ők nem érzik még.

kermi 2017.09.10. 10:05:40

@eßemfaßom meg áll: Ugyan nekem semmi közöm hozzá, de azzal a havi 23ezres feltöltéssel leginkább magadat szivatod. Ahelyett, hogy lenne egy normális előfizetésed.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 11:24:01

@kermi: "Az ügyfelet addig kell megtartani, amíg ügyfél, nem a kalap-kabát szituban kell próbálni visszacsábítgatni"

Nyilván ha neked lenne szolgáltatásod akkor rendszeresen egyre olcsóbban adnád minden ügyfelednek hogy jól érezzék magukat, nem csak azoknak ajánlanád fel a csakmostcsakönnek-jóárasítást akik le akarnak lépni, hiszen ki ne szeretne egyre kevesebb bevételre szert tenni önként s dalolva.

"de azzal a havi 23ezres feltöltéssel leginkább magadat szivatod" Az irónia pedig az az ország ahol az irónok élnek

Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2017.09.10. 11:26:15

Remélem nagyobb gondja nem lesz a poszt írójának ez életben !! :)

Nagyjo 2017.09.10. 11:31:46

Könnyen megúszta, mert tőlem még kérdezett! Nincs-e valaki a családban akinek esetleg átadhatnám az előfizetést? Amikor arra is azt mondtam, hogy nem akkor előhúzta az aduászt! Váltsam át feltöltőkártyásra , mert hát annak semmilyen díja sincs csak egy éven belül fel kell tölteni legalább egyszer valamilyen összeggel, hogy tovább tudják használni. Erre igent mondtam, és a telefon túlvégéről egy diadalittas sóhajt hallottam. Természetesen egy fillérrel sem lett a kártya feltöltve, és mivel kb egy másfél éve történt az eset szinte biztos, hogy le is jârt az érvényessége!

Digitális Dzsihád 2017.09.10. 11:35:26

@kermi: Az "irónia" szó mond neked valamit?

CID...... 2017.09.10. 11:44:53

@eßemfaßom meg áll: :D a 110.000 perc sem lett gyanús neki.

CID...... 2017.09.10. 11:51:30

@Kopasz Szuzukis: És miből gondolod, hogy a poszter nem volt elégedett? Tulajdonképpen semmi kár nem érte az ügyfelet, csak szeret nyavajogni, de az ugye a lőtéri kutyát nem érdekli, csak hildát;)

Bambano 2017.09.10. 15:31:08

azért adnak a kezedbe telefonkagylót, hogy így a sorban mögötted álló nem hallja, hogy mennyivel olcsóbban is megkaphatná a szolgáltatást, vagyis milyen magas ívben van átb.szva a palánkon.

Biak 2017.09.10. 17:56:41

@eßemfaßom meg áll: Az ugye megvan, hogy a történetből honnan látható, hogy szó sincs arról, amiről beszélsz?

Jónapot kívánok! 2017.09.10. 18:02:39

@xoxoxo: Nyilvan mert nem minden bokorba kerul ugyanannyiba kiepiteni egy halozatot es ha kotelezoen ugyanannyiert kellene adni, akkor az orszag igen jelentos reszen net sem lenne, mert senki nem fejlesztene oda semmit. Max valami betarcsazos nettel lehetne szarakodni.

eßemfaßom meg áll · http://tahobloggerek.blog.hu 2017.09.10. 19:54:55

@Biak: Elnézést ha a "Telefonszámcserélgető Százperces Csomagú Olcsójános"-ban félreértettem a telefonszámcserélgetőst

nyúúlacska 2017.09.11. 07:35:23

Mindegyik szolgáltató b*zi, nem csak a vodka. Pár éve volt a Telenornál egy havi 1GB mobilinternet csomagom, ezervalamennyiért, nem emlékszem már a fantázianevére. Na most ez úgy 2 éve megszűnt, minden egyeztetés és megkérdezésem nélkül beleraktak egy Hipernet Tablet 2 nevű csomagba, ami havi 2GB 2500-ért. Felhívtam őket és anyáztam, hogy miért abba a csomagba raktak, nekem nem kell 2GB net, 1 is elég, eddig is annyi volt. Közölték, hogy azt nem lehet, DE csak most, csak nekem méltányosságból havi 1000 ft-ot elengednek egy évig. Jó, elfogadtam. Letelt az egy év, szépecskén újra 2GB-t kaptam kettőezervalamennyiért. Megint felhívtam őket, hogy akkor én Hipernet Tablet 1 csomagot akarok, 1GB kb. 1500-ért, látom, hogy van nekik ilyen. Azt nem lehet, csak úgy, ha eszközt is veszek hozzá, az úgy még +ezervalamennyi 2 évig a havidíjon felül. Nem tetszett, mert független iphoneom, ipadom van, kell a francnak egy szh@r, szolgáltatófüggő noname tablet... Körülnéztem a neten, UPC-nél van 1GB csomag havi 1500-ért, nem kell eszközt venni hozzá. Hurrá, ez kell nekem, megvettem az előfizut, bementem a Telenorhoz, hogy akkor itt és most azonnal meg akarom szüntetni az előfizetésem. Nem hiszitek el, de akkor már rögtön megkaptam volna ott is a nekem tetsző csomagot, tabletet sem kellett volna vennem hozzá. Mondtam, hogy késővéső, kuss legyen, nem érdekel már semmi ami Telenor. Előfizu így meg lett szüntetve, ennyikeh. Kapja be a Telenor. IS.

joska61 2017.09.11. 09:29:05

Sajnos ez a többi "szolgáltatónál" is így van. Régi ügyfél kb le van pacsálva, csak az újra hajtanak. Ha meg kalimpálsz, hogy akkor én mennék, akkor fogsz eszükbe jutni.

balogpeti 2017.09.11. 21:19:31

@eßemfaßom meg áll: En bizony korrumpalhato vagyok (ha az a szoke nonemu) Mondjuk eleg sokat kell pofaznom a szolgaltatasaert...