Tékozló Homár

Mi a teendő, ha utólag derül ki, hogy kontár munkát végzett a szaki?

2017.10.18. 10:38 | Homár Hilda | 30 komment

94c1a022c5b28e9bd26ef99155dd0d1d--animals-dog-funny-animals.jpg

Mindenki futott már bele szerintem olyan szerelőbe, aki bár hosszasan bütykölt valamit az elromlott szerkezeten, és elkért egy csomó pénzt, számlát nem adott, viszont cserébe a távozása után kiderült, hogy a tevékenysége szakszerű javítás helyett szó szerint csak bütykölés volt. Az emberek nagy többsége ilyenkor jogos felháborodástól fűtve lázas telefonálásba és vad emailezésbe kezd, aminek köszönhetően jó esetben egy másodi kör után végre megoldódik a probléma. De néha bizony előfordul, hogy a cég homokba dugja a fejét, és nem reagál az egyre kétségbeesettebb megkereséseinkre. A szükségtől, a hiába kifizetett összeg nagyságától és a kétségbeesés fokától függően ilyenkor sokan feladják, és keresnek egy másik szakit. De mit tehetnek azok, akik nem akarják ilyen könnyen benyelni a békát?

Kerüljétek a mosogatogepszerviz.net-et!!! A látványos weblap megtévesztő!

A kiküldött szerelő legombolt rólunk 25.000 Ft-ot azzal, hogy ragasztás miatt csak másnap reggel használhatom a gépet. Számlát nem adott. A gép másnap sem működött, hívásra a cég és a szerelő sem reagált, a pénzt az írásos felszólítás ellenére sem küldték vissza.

profi_laka_sszervi_z_panasz-page-001.jpg

profi_laka_sszervi_z_panasz-page-002.jpg

Hol lehet ilyenkor még panaszt vagy feljelentést tenni?

Zsuzsa

UPDATE okt.19.

Kedves Homár!

Mellékelem a levelüket, amire én alábbi választ adtam. Azóta nem történt semmi természetesen.

On 9/15/2017 4:51 PM, Profi Lakásszervíz Kft. wrote:

Kedves ..... Zsuzsa!

Pontos nyilvántartást vezetünk a hozzánk érkezett megkeresésekről, elvégzett munkákról. Az Ön irányából nem találtunk megkeresést. Amennyiben valóban cégünk munkatársa volt kinn, kérjük a munkalapot vagy a számla sorszámát küldje el e-mailben,hogy utána nézhessünk. Amennyiben időközben kiderült, hogy más szolgáltató végezte el a munkát, abban az esetben levelét tárgytalannak tekintjük.

Tisztelettel: Profi Lakásszervíz Kft.

 

Tisztelt Profi Lakásszervíz Kft!

Én az Önök http://www.mosogatogepszerviz.net/index.php/kapcsolat weblapján lévőkontakt információ alapján

Cégnevünk: Profi Lakásszervíz Kft.

Adószámunk: 23159514-1-41

Telefonszámunk: 06-70-676-85-32

Telefonszámunk: 06-70-212-67-68

Weboldalunk: http://www.mosogatogepszerviz.net

E-mail címünk: info@mosogatogepszerviz.net

megadott telefonszámot hívtam fel, és azt a telefont felvevő ügyfélszolgálatos hölgy küldte ki a név szerint megnevezett XXXXXXX nevű szerelőt, akiről írtam Önöknek.

Nála valóban nem volt számlatömb, de elkérte a 25.000 Ft előleget  és azt igérte, hogy 1-2 napon belül beadja az igért alkatrészt és akkor hozza majd a számlát, ami sajnálatosan azóta sem történt meg.

Amennyiben visszaélés történt az Önök weblapjával, adataival és telefonszámaival, kérem, hogy közösen tegyünk feljelentést csalásért a rendőrségen.

Segítségként megadom, hogy az említett XXXXXXX nevű szerelő telefonszáma: 06-30XXXXXXx.

Üdvözlettel:

Zsuzsa

 

Kedves Zsuzsa!

Valóban bosszantó lehet az elvégzendő javítás elhúzódása, a vállalkozás többszöri sikertelen próbálkozása és a folytonos hitegetés.

A szóban, illetve írásban megkötött vállalkozási szerződés alapján a vállalkozó tevékenységgel elérhető eredmény megvalósítására, a megrendelő pedig annak átvételére és a vállalkozói díj kifizetésére köteles.

Hibás teljesítésről van szó, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek, és ezért a hibás teljesítésért a vállalkozás kellékszavatossággal tartozik.

Kellékszavatossági igény alapján az Ön választása szerint kijavítást, kicserélést, árleszállítást vagy érdekmúlás esetén elállás mellett a vételár visszafizetését kérheti. A vállalkozás köteles megtéríteni továbbá a hibás teljesítésből eredő, igazolható esetleges kárát is, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.

A kellékszavatossági igény érvényesítésére vállalkozó kötelezett esetén a teljesítéstől számított 2 éven belül van lehetőség. Amennyiben a teljesítés időpontjától még nem telt el 6 hónap, a vállalkozást terheli majd annak bizonyítása, hogy a hiba oka a szerződés teljesítésekor még nem volt meg.

Javasoljuk, hogy az Ön által választott kellékszavatossági igényt, azaz levele alapján érdekmúlásra tekintettel az elállást és a vételár visszafizetése iránti igényt, mihamarabb jelentse be írásban, belföldi tértivevénnyel ellátva a vállalkozás címére. Álláspontunk szerint az e-mail üzenet kézbesítési visszaigazolás és olvasottsági visszaigazolás nélkül vélhetően nem fogja kétséget kizáróan bizonyítani az elállási nyilatkozat átvételének időpontját.

A vállalkozás a panasszal kapcsolatban köteles Önnek írásban, indokolással ellátva válaszolni legkésőbb 30 napon belül. Ha erre nem kerül sor, akkor a panaszkezelés szabályainak megszegése miatt az illetékes kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztályához fordulhat, ha pedig elutasítja a panaszt a vállalkozás, akkor Ön dönthet úgy, hogy az igényét az illetékes békéltető testület előtt, fizetési meghagyásos eljárásban vagy közvetlenül a bíróság előtt érvényesíti. A békéltető testület ingyenes eljárása során a rendelkezésre álló bizonyítékok alapján még mindig nyitott a lehetőség arra, hogy a felek az ügyben megállapodást kössenek.

Amennyiben egyéb kérdése merülne fel az ügyben, állunk rendelkezésére az elérhetőségeinken. Bízunk benne, hogy válaszunkkal hozzásegítettük az ügy mielőbbi, hatékony megoldásához.

Felhasznált jogszabály:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darth Revan 2017.10.18. 10:47:15

"szamlat nem adott"

Khm. Te sem ragaszkodtal hozza. Egyutt csaltatok adot, hat most itt az eredmenye.

napalm 2017.10.18. 10:48:58

Szerintem az a baj hogy nem bankszámlára kérte a pénz visszautalását, ki a franc ér rá irodákba rohangálni kilenctől ötig?

Antalbaba 2017.10.18. 10:49:12

Rendőrség, NAV, sarki plébánia...

FDToth 2017.10.18. 11:15:12

@Darth Revan: van olyan amikor a számlát utólag postzzák és átvételi adnak az átvett összegről. De egyébként is számla-, és nyugtaadási kötelzettség van, nyíilván adni kell minden esetben (az mrá kérdés h itthon kultúrája van a számlanélküliségnek)

Zöldegér 2017.10.18. 11:22:23

@Darth Revan: Írta a poszter, hogy a szerelő megígérte, visz számlát, még pár dologgal, és a pénz előleg volt, nem a javítás ellenértéke.

KaTe 2017.10.18. 11:33:20

Az azért szép, amikor valaki átad egy tök ismeretlen szerelőnek 25.000 forintot mert bíz a szép szavában meg a kedves mosolyában. Mikor fogják már fel az emberek, hogy a szerelő nem haver? Előlegszámla, átvételi elismervény, valamit azért villantson már a 25.000 forintért cserébe. Remélem a posztoló rendelkezik valamilyen bizonyítékkal, ami igazolja, hogy valóban ott járt az említett cég szerelője, mert egyébként a vádaskodás magában nem sokat ér. Másrészt, ha a posztoló azt látja, hogy 20 perc alatt a szerelő a ragasztáson kívül semmi mást nem csinál és ezért 25.000 forintot kíván elkérni, akkor azért legyen már annyi lélekjelenléte, hogy mégis valamit elkér, ami igazolja, hogy a szerelő ott járt. (aláírt, lepecsételt munkalap, számla, stb.)

Amit én javasolni tudok, hogy kérje meg egy ismerősét, hogy hívják ki a cég "szakemberét" egy másik címre és ott érdeklődjenek a 25.000 forintról.

Darth Revan 2017.10.18. 11:35:55

@Zöldegér:

ja, az mas. en vagyok a hunyo, nem olvastam el a beszkennelt levelet.

Terézágyú 2017.10.18. 12:07:33

ungarisse vállalkozói kultúra.

.Manyecska 2017.10.18. 12:23:17

Vegyél egy használt Energomat mosógépet!

Im just here for the comments 2017.10.18. 12:59:00

@stakeholder Manyecs: abban mókás lesz az edények elmosása. Bezzeg ha új lenne.

.Manyecska 2017.10.18. 13:11:51

@Im just here for the comments: de az mindenre jó!!! hát nem olvastad az előző poszt?

Im just here for the comments 2017.10.18. 13:17:06

@stakeholder Manyecs: vannak kimaradt jelenetek, csak az AEG-s próbamosás maradt meg még a múltkorról, de az örökre a lelkembe égett.

Bálintka. 2017.10.18. 14:32:20

25ezer volt az előleg? Mennyi lett volna a komplett szerviz?

GiaMarie 2017.10.18. 15:16:34

@Darth Revan: Manapság ebben az a vicc, hogy bármilyen szakinál Te könyörögsz. Drágán, szarért, számla nélkül, és akkor is 2-3 hét a várakozás. Ha számlát kérsz, elhajtanak a fenébe, van elég munkájuk. Ha olyasmiről van szó, hogy megállt az autód, mosógéped, egyebek, ami nélkül eléggé nehézkes az élet, nem áll módodban kényeskedni. Próbáltál szolgáltatást igénybe venni az elmúlt 1 évben? :( A jó szakik elmentek, a megmaradtak számla nélkül dolgoznak, legjobb esetben közepes színvonalon, és így keresi meg a felét annak, mint aki már lelépett.

Darth Revan 2017.10.18. 21:16:50

@GiaMarie:

eszembe se jutna szamla nelkul fizetni. nem azert annyira becsuletes vagyok es minden vagyam, hogy sok adot fizessek, de anelkul nem tudsz reklamalni. Sajat magad ellensege vagy, ha belemesz egy ilyenbe.

sysTEM 2017.10.19. 05:55:54

Levél a nav-nak....

Crazy 1zenkáttű 2017.10.19. 06:23:49

@sysTEM: olyankor elő szokott kerülni a számla

Terézágyú 2017.10.19. 08:24:25

@Darth Revan:
"eszembe se jutna szamla nelkul fizetni. nem azert annyira becsuletes vagyok"

Ilyet fel se tételeztünk!!!

Xezs6 2017.10.20. 19:47:58

Mindig számlát kell kérni. Anélkül baszhatod.

Xezs6 2017.10.20. 19:49:57

@Zöldegér: És te ezt elhiszed, ugye? A számlát a helyszínen kell odaadni, nincs olyan, hogy majd kipostázzák, meg egyéb ilyen himi-humi hülyeségek. A szerelő átverte a nénit és kész.

Xezs6 2017.10.20. 19:52:27

@GiaMarie: Ácsi, az autóval kapcsolatos állításoddal azért vitatkoznék. Ha az autódat normális szakszervizbe viszed, ami tényleg egy igazi szerviz, nem valami adócsaló hülyegyerek garázsa, akkor automatikusan kapsz számlát. Persze a legtöbb ember nem viszi normális szervizbe a kocsiját, mert sóher kifizetni egy ilyen javítás valós árát. Mindenki megpróbál ügyeskedni, aztán vagy átverik, vagy nem.

Francoskrumpli · youtu.be/hi4spGkiPC4?t=245 2017.10.23. 12:43:41

Tanulság: nem mindenki profi, aki a nevében szerepelteti ezt a szót. Az is megkapó, hogy mekkora kihívás a cég részéről megfelelni az informatikai kor lehetőségeinek, már ami az elérhetőséget illeti.

Francoskrumpli · youtu.be/hi4spGkiPC4?t=245 2017.10.23. 12:46:46

@GiaMarie: Keményen vissza is élnek tehát a szakemberhiánnyal, viszont nem is tesznek semmit, hogy legközelebb őket válassza a fogyasztó. Milyen üzleti szemlélet ez? :/

Banan Joe 2018.02.16. 10:12:20

Pontosan ugyanígy szoptuk be. Elektronikus számlát ígér, nem küldi, telefont feketelistára teszik, vagy bontják a vonalat mikor panasszal élsz. Csak nehogy valaki véletlenül új számról új címre hívja ki őket a kopasz barátok szerető ölelésében.

gaanita 2018.05.09. 02:52:50

www.facebook.com/Mosogat%C3%B3g%C3%A9p-Szerviz-147931055363790/?hc_ref=ARQWtLBLSOgSrLpRVN8OULCuxMmE-lTMfw_qEX7IZ21pc5KiUp4Nalk49flCk6Nblxs&fref=nf

Ezek azok! Engem is átvertek! Ha megnézitek, az összes posztolójuk kamu ember. Kisgyerekkel itthon nem tudtam mit csinálni nagyon, örültem, hogy megszabadulok a teszetosza, kövér szerelőtől. Valamit buherált, és kicserélt a mosogatógép kezelőpaneljében egy 500 Ft-os kábelt, majd kérni akart 26.000 Ft-ot. Mire én mondom, ez a gép továbbra sem működik, nem fűti fel a vizet! Azt mondta, hogy neki ezt nincs ideje (15 perc után) most tovább javítani, majd kiküldi a kollégáját holnap, de azért fizessek most neki! Mondom én ugyan nem fizetem ki a 26000 Ft-ot, erre azt mondta, hogy ok, akkor fizessem csak ki a kiszállást most, és a többit majd rendezem a kollégával! Amit sajnos megtettem, de nem baj, mert a saját házamban nem szívesen ordítozok senkivel, így legalább lelépett. Csak a végén állt össze a kép lassan, vált gyanússá az egész ügyködése. Utána felhívtam egy szakszervizt is, akik mondták, hogy jól látom, ennek a hibajavításnak semmi köze nem volt a valós hibához. Erre most nézek csak utána, hogy egy nagy kókler cég az egész! És tele vannak klónokkal (gázszerelő, villanybojler szerelő, stb.) Komolyan mondom, nagyon sajnálom, hogy az első google találatos szerelővel, meg ezekkel is megszívtam már! Ezek voltak a második google találat! Kurva jó! Hogy lehetne fellépni ellenük, a kopasz szerelők ölelése nélkül?

hand 2018.09.12. 22:51:36

Sajnos a közelmúltban volt dolgunk velük. Meg sem álmodtuk, hogy áfás számla kéréskor nem ad számlát. Ugyan az a szöveg, mint a többieknél...majd küldi elektronikusan. Mivel ilyen más céggel is volt már, így nem gyanakodtunk, hiszen azok legkésőbb másnap délelőtt küldték a számlát. A férjem első perctől kezdve gyanakodott és a kint álló autó rendszámáról készített egy képet, a ház pedig be van kamerázva. A pasi 35 ezret legombolt, állítólag szifon csere volt, de nyomát sem találtuk a kivett szifonnak, illetve egy tömítés csere. Annál láthatóan megtörtént a csere, az elhasznált tömítés ki lett véve. Meg valamit tagasztgatott a kifolyónál és mondta, hogy estig ne használjuk a gépet. Semmilyen papírt nem kaptam a munkáról. Ennek ellenére elmondta, hogy féléves garancia van rá. Kértem az áfás számlát, mondta hogy elektronikusan küldi. Délután már kezdtünk gyanakodni, hogy nem lesz számla. Többször is hívtuk nem vette fel. A honlapon is néztünk számot és ott tűnt fel, hogy semmi cégadat, adószám stb. nem szerepel. Véletlenül van elrejtve a századik sornál, hogy Profi lakásszervíz Kft. Így rákerestem a cégjegyzékbe ahol valóban 2 személyes vállalkozás. Több szerelési területre van honlapjuk, mindenütt más teló számmal, így innen hívtam egy számot, amit felvettek. A hölgy volt, aki felvette előző nap a bejelentést. Semmi bemutatkozás (előző nap sem volt) Hát a lényegre tértem elmondtam, hogy van róla felvétel, hogy ott járt a szerelő, tehát innentől kezdve nem tagadhatják le hogy ott jártak. Ha estig nem küldik el a számlát feljelentést teszek a rendőrségen és a NAV- nál. A hölgy hebegett habogott. Kérte a számlázási címet, estére megjött az elektronikus számla. A telefonra kaptunk egy fenyegető sms- t a köv. üzenettel: " Megba...nak a bíróságon!'
Mit gondoltok tegyek feljelentést a rendőrségen fenyegetésért?
Köszi a válaszokat!

hand 2018.09.12. 23:01:39

Gaanita! Sajnos mi is megszívtuk. 35 ezret gombolt le egy kb 2000 forintos tételért! Ok, hogy kiszállás, meg munkadíj...de 35 ezer? Azt hittem félre hallok.

hand 2018.09.12. 23:04:51

@gaanita: Sajnos mi is megszívtuk. 35 ezret gombolt le egy kb 2000 forintos tételért! Ok, hogy kiszállás, meg munkadíj...de 35 ezer? Azt hittem félre hallok. Leírtam alább a kálváriát, olvasd el ha érdekel.

gaanita 2018.09.12. 23:10:35

@hand: írj nekem emailt kérlek az anitagaspar2002@yahoo.com-ra
süti beállítások módosítása