Tibor rendelt egy távirányítót, aztán várt. Nem jött meg. Tovább várt. És még mindig várt. Aztán, megpróbált érdeklődni. Amikor ez sem járt sikerrel, (le)értékelt a Facebookon. Innentől aztán végre lett látszatja a próbálkozásainak, nem is akármilyen, köszönhetően a webshop Facebookját elég érdekes szellemben menedzselő social media felelősnek.
A webshop képviselőjének azt az állítását persze nem vonjuk kétségbe, hogy sima bénázás, és nem szándékos csalás áll a sztori mögött, de az tutifix, hogy olyanokat soha nem érdemes mondani, pláne írni egy vevőnek, hogy te gyáva senkiházi, meg beteg idióta, a gyáva féregről, meg a degeneráltról nem beszélve. A nullakarcsi legalább kicsit vicces.
Igaz, a másik oldalról sem fér bele szóban sem, egyszer sem, hogy "kiverem a szart is belőled". Pedig eskü', semmit nem várunk jobban, mint a "sarkára állt vásárlók idejé"-t.
Tisztelt Tékozló Homár!
Történt, hogy szerettem volna vásárolni egy régi tv-hez távirányítót, kerestem a neten és találtam is, egész jó volt a facebookos értékelése 4,5 körül, gondoltam jó lesz ez, hát nagyot hibáztam.
2017.10.07 (szombaton feladtam a rendelést)
2017.10.09. 9:05 visszaigazolta a cég, azt írták teljesítés az utalás beérkezése után
2017.10.09 sajnos az órát nem jelzi, de azonnal elindítottam az utalást, a megadottak szerint
2017.10.09 - 2017.10.15 várakozás, ekkor 8:29 perckor írtam egy érdeklődő levelet.2017.10.17. 9:57 telefon, de nem veszik fel
2017.10.17. 10:01 telefon, de nem veszik fel
2017.10.17. 10:24 telefon, de nem veszik fel2017.10.24. 10:16 telefon, de nem veszik fel
2017.10.24 10:22 írtam a Facebook messengeren
2017.10.24 21:04 miután semmilyen visszajelzést nem kaptam, ezért a Facebook oldalán 1 csillagos értékelést adtam le és oda írtam, hogy senki ne vásároljon innen, átverés.2017.10.25 13:07 Kaptam egy leszúró telefont, hogy mit képzelek, nem is adtam lehetőséget a válaszra, meg a többi és szerencsém, hogy túl macerás feljelenteni rágalmazásért engem. Erre kicsit kiakadtam és én is szépeket válaszoltam neki.
Ekkor kezdődött egy igen érdekes üzenet váltás:
PITTA 2017.10.27. 17:02:19
__tom_ 2017.10.27. 17:17:09
Darth Revan 2017.10.27. 17:23:48
a facebook pont sokkal jobb kommunikaciora mint az email. instant, latod, hogy mar elolvastak stb. johogy ne posta galambot kuldozgessen.
legutobb tobb majd 4 oran telefonalgattam (ketszer is egy orat varattak a telefonban!!!) es nem tudtak segiteni. a facebookon is irtam nekik es pont mire befejeztem az eredmenytelen telefonalgatast jott a facebookon a KLM valasza, ami vegre megoldotta a problemat.
Darth Revan 2017.10.27. 17:26:28
Homár Hilda 2017.10.27. 17:36:53
amindenes.blog.hu 2017.10.27. 18:07:39
Antalbaba 2017.10.27. 18:15:13
Sluck Ödön 2017.10.27. 18:27:58
Én biztos nem vacakoltam volna velük ennyit meg nem is fizettem volna előre.
KaTe 2017.10.27. 19:11:08
Mindenesetre az sokat elmond mindkét félről hogy 2890 forintért (értitek: kétezer-nyolcszázkilencven FORINTÉRT) nincs jobb dolguk, mint több ezer karaktereken és megannyi viszontválaszon keresztül egymás szapulni, bizonygatni az igazukat, arról nem is beszélve, hogy mennyit fortyoghattak már ezen az egész ügyön.
Crazy 1zenkáttű 2017.10.27. 19:22:57
rarabel 2017.10.27. 19:25:20
Nick-son 2017.10.27. 19:38:29
Kondom Keselyű 2017.10.27. 20:31:48
ha valakinek kilatasba helyezel egy szajbakurast,es o megker,h indulj el, akkor azonnal indulnod kell. ajanlom figyelmebe a jay and silent bob c. remekmuvet. ott jol bemutatjak,mi tortenik azzal,akinek csak online nagy a pofaja.
Francoskrumpli · youtu.be/hi4spGkiPC4?t=245 2017.10.27. 21:23:59
Im just here for the comments 2017.10.27. 21:26:11
Egyik se normális, ennyi lejött.
Sith Tibor 2017.10.27. 22:04:34
Sith Tibor 2017.10.27. 22:14:44
nélkül is jól pofán vágtam, hiszen le kellett vennie a 4,5 csillag körüli értékelését a boltjáról, pedig az elég jónak számít.
KaTe 2017.10.27. 23:09:36
Ha a buszon megvernek, kirabolnak, akkor a legkevésbé se a szépen megírt mondatok fognak segíteni, esetleg ha azt kiabálod "valaki segítsen" azzal lehet sokkal többre mész.
Mellesleg jól tetted, hogy kiálltál magadért, csak valahogy nem értem miért kellett a webshop tulajának/alkalmazottjának a szintjére lesüllyedni.
Sith Tibor 2017.10.27. 23:58:28
Ráadásul már megint megakadsz a távirányítónál, felejtsd el a távirányítót, a kiszolgálás a probléma, ha 0 Ft lett volna akkor sem hagytam volna. Akkor kicsit másképpen: bemész egy boltba, keresed az eladót, nem találod, a másik ott áll és telefonon beszélget, de nem figyel rád, megunod és távozni akarsz, ekkor eléd ugrik a biztonsági ember és közli, hogy mit képzelsz magadról, akár fel is jelenthetne, ha lopsz. Kíváncsi lennék a reakcióidra.
Valamint nem érted, hogy mire céloztam, kis dolgokra legyintesz, ezt megszokod, aztán egyre nagyobb dolgokra fogsz legyinteni. Ez egy folyamat. Én már láttam, hogy hova vezet ez, rosszul leszel, leszarnak, megverhetnek a teli buszon, senki nem fog segíteni. Itt tart a világ. Sőt jobbat mondok pár suhanc egyenként ledobálhatja a busz utasait, mert mindenki azt gondolja "ez a másik problémája, nem engem dobnak le", aztán ő is sorra kerül, és ez megtörtént esett.
Kellemetlenség? Istenien szórakozok, kb mint amikor a Royal Flush a kezedben van és megpróbálják a tét emelésével eldobatni a lapjaidat.
FDToth 2017.10.28. 00:01:07
Nem
Nagyon ertem h egy ceg egy nyilvanos facebook posztban - meg ha igaza ia van esetleg - miert irjal ilyen stilusban. Tobbet veszit igy 2-3 rugo miatt. Ahelyett h kikukdene a taviranyitot, melleraknak ajandek elemet es kesz....
Francoskrumpli · youtu.be/hi4spGkiPC4?t=245 2017.10.28. 04:15:20
Francoskrumpli · youtu.be/hi4spGkiPC4?t=245 2017.10.28. 04:16:22
Jóska Pista 2017.10.28. 04:25:12
Nem fenyegetőzni, vagy belemenni egy facebook fightba.
GhostBusters 2017.10.28. 09:52:31
Komolyan, ezek után bárki egy kicsit is a cég javára ítél???
ptspts 2017.10.28. 10:07:05
Én már meghoztam a döntésemet, hogy fogok-e vásárolni ennél a webshopnál bármit is a jövőben.
nagyzee 2017.10.28. 13:11:00
Brokkoládé 2017.10.28. 13:31:52
Sith Tibor 2017.10.28. 17:42:23
nagyzee 2017.10.28. 18:07:23
SZIGMA 2017.10.28. 18:35:26
Mindenesetre számomra tanulságos volt eme gigászok harca, sokat tanultam jogból és pszichológiából.
.Manyecska 2017.10.28. 18:51:45
.Manyecska 2017.10.28. 19:35:16
MrZed001 2017.10.28. 21:28:20
Én még a telefon beszélgetést is felvettem és feltettem volna.
És egyetértek a vevővel.
Mindig mindenki panaszkodik, hogy a béna és vevőt ellenségként kezelő vállalkozások miért élnek meg, miért nem tűnnek el örökre a süllyesztőben?
Nos azért, mert kevés az annyira tökös ember, mint itt a vevő, aki kiteszi, hogy mekkora bunkók voltak vele. Úgy mellesleg több szabálysértés, sőt akár bűntény is elkövetésre került az eladó által (ha esetleg feljelentené a vevő, ez azért van egy év feltételessel minimum), és már maga ez elég kellene legyen, hogy örök életre el legyen tiltva bármiféle vállalkozás űzésétől.
balogpeti 2017.10.28. 22:10:27
MrZed001 2017.10.29. 01:23:19
Nem sokat adok az ilyen kromanyoni "menjen oda, azt intezze el ferfi modra" hozzáállásra.
Tudom, láttam eleget, ez a nem hiába született kisebbségeink kedvenc elintézési módja. Sőt mára igen sokan nem közülük is átvették ezt a fajta hozzáállást.
Nem érzek sem dühöt, sem lenézést ezen véglények iránt, kizárólag szánalmat és csalódottságot (micsoda pazarlás).
Úriember érvekkel, és nem ököllel harcol az igazáért. Azt csak a tahók szoktak.
Én még mindig azt mondom, és erre bíztatok más agilis vásárlókat is: szavazz a pénztárcáddal !
Ja, és miután rendeltél ezektől, javaslom vegyél egy félmisis LCD TV-t a román emag-tól is. Aztán ha sérült, vagy átvernek, menj a román bíróságra.
Vagy csak verd szét dühödben, úgy olcsóbban megúszod, kevesebb veszteséggel (mint bukott perköltség).
Ustim 2017.10.29. 06:17:01
A vásárlónak nem jutott eszébe, hogy ha 4,5-ös (volt) a webshop értékelése, akkor talán nem csalásról van szó?
Itt a postolót és a posztoltat is lehet.
NMEszeme · mernokiszem.blog.hu 2017.10.29. 08:25:56
.Manyecska 2017.10.29. 08:50:18
Ezüst Harkály 2017.10.29. 09:04:00
Elsőként jelezném, hogy az itt beidézett részletecske egy magánbeszélgetés, aminek a nyilvános közzétételéhez nem járultam hozzá. Az hogy ez az adok-kapok jellegű párbeszéd milyen stílusú, ez az adott ügylet szempontjából lényegtelen, ugyanis aki végigolvasta, láthatja, már rég nem arról szól. Úgy gondolom, magánemberként egy ostoba fenyegetés után felvehetem ezt a stílust bárkivel, kíváncsi lennék az itt posztolgatók közül ki hogy fogadná, amikor egy telefonbeszélgetés során, nyomós ok nélkül valaki közölné, hogy örüljön annak, hogy az illető nem veri szét a pofáját. Mindenkinek más a vérmérséklete, és onnantól kezdve, hogy a fenyegetés elhangzott, ez az egész már rég nem a 2890Ft-os távirányító ügyéről szólt. Úgy érzik a tisztelt olvasók, hogy egy egyébként nagyon egyszerűen megoldandó problémát így kell kezelni a tisztelt "ügyfélnek"? Ha nem tetszik valami, akkor szétverem a vonal másik oldalán lévő ember fejét? Egyébként az áru amúgy akkor már úton volt a megrendelő felé, bár a tények itt kissé elferdítve jelennek meg, azt sugallva, hogy az illető "agresszivitását" az váltotta ki, hogy a vállalkozás nem volt hajlandó teljesíteni a megrendelését, ellenben az áru ellenértékét megtartotta magának. Továbbra sem gondolom, hogy magánemberként bárki fenyegetését tűrnöm kellene, és hangsúlyozom, nem én kezdtem. Egyébként a tisztelt "úriember" agresszivitását az váltotta ki, amikor közöltem vele, hogy egy vállalkozást az internet nyilvánossága előtt "csalónak" minősíteni, és azt sugallni hogy a vállalkozás az ügyfelei megkárosításából él, jogi következményeket vonhat maga után, amennyiben ezt nem tudja konkrétan bizonyítani. Utána jött a fenyegetés, majd innentől a beszélgetés már átment személyeskedésbe, és már rég nem az ügyletről szólt többé. Azóta az illető gyakorlatilag ámokfutást rendez, ráadásul úgy látom partnert is talált hozzá, mert ez az oldal mérlegelés nélkül megjelentetett egy magánbeszélgetést, ami csak közvetve kapcsolható az adott ügylethez. Mivel ez így is elég hosszú lett, egy külön hozzászólásban kitérek magára az ügyletre, és annak körülményeire is.
Ezüst Harkály 2017.10.29. 10:19:59
Ezüst Harkály 2017.10.29. 10:38:36
Xezs6 2017.10.29. 10:56:52
milyen nőazilyen 2017.10.29. 11:27:41
Ezüst Harkály 2017.10.29. 11:35:09
Ezüst Harkály 2017.10.29. 11:47:07
SZIGMA 2017.10.29. 11:53:03
1. Ha valaki mondjuk elektromos eszközök javításával foglalkozik, akkor nem mindig opció a 2-4 hét várakozás az adott alkatrészre, eszközre. Ha az ügyfél a gyorsabb, ám drágább lehetőséget választja,akkor van létjogosultsága egy hazai raktárkészlettel rendelkező vállalkozásnak. Jelen esetet tekintsük kivételnek (már az idő miatt, a kavarodás miatt időben nyilván már ugyanott tartunk, mintha ali-ról rendelt volna a T.ügyfél).
Ma már én is inkább külföldről rendelek, ha kell, kell, ha nem, nem. Amit itthon garanciában "majd jóváírunk" (és ez a legritkábban történik meg),azt kint (Ebay,Ali, stb...) az eladó igyekszik megoldani, újraküldés, refund, stb... különben repül. Ebből nyilván a visszafizetést kell választani, az újraküldéssel már trükköznek és kicsúszol a Customer Protection-ből.
2.Bizonyos típusú vevők részére adott a lehetőség,hogy anyanyelvükön küldjenek el valakit az anyjába és megfenyegethessék,hogy kiverik belőle a pénzt. Ezt nyilván kicsit nehezebb egy angolul sem teljesen jól beszélő kínaival, "az odamegyek oszt jól kiverem....belőled a pénzem" pedig biztosan bearanyozná a napjukat, csak ránézne a 6 dolláros távirányítóra meg egy Budapest-Peking-Shenzen repülőút árára.
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.29. 13:07:45
Ha az ügyfél idióta, felovasom a kollégáknak a hülyeségét, majd törlöm panaszát. Ha még egyszer így, beteszem az ímél címét a spam szűrőbe. Probléma megoldva.
GatyaPityu 2017.10.29. 13:30:40
"...., holott egy magánbeszélgetést olvasnak, ami két ember között zajlott le"
- Kedves Ezüstharkály Zoltán, anélkül, hogy bele mennék az ügy részleteinek boncolgatásába, itt szeretném megjegyezni, a privát magánbeszélgetés az egy erős CSÚSZTATÁS a részedről, ugyanis világosan látszik a screenshot-ról, hogy NEM a facebook messenger nevű privát beszélgetési felületen íródott, hanem egy NYILVÁNOS, megosztási felületen lehetséges komment mezőbe íródtak ezek a szépirodalmi gyöngyszemek. Ott van felül, hogy Tibor megosztotta, és minden üzenet mellett ott a válasz és a like-olási lehetőség! Ilyen a privát messenger-en nincs, illetve az nem is így néz ki. Vagy nem értesz a facebook-hoz (mi privát és mi nem az), vagy csúsztatsz. Vajon az ügy többi részletének a valóságtartalma is hasonló módon áll össze? Nem tudom, csak kérdezem...
Sir Galahad 2017.10.29. 13:31:37
GatyaPityu 2017.10.29. 13:35:25
Xezs6 2017.10.29. 14:02:29
Ezüst Harkály 2017.10.29. 14:11:37
Pigor 2017.10.29. 14:24:11
Ezüst Harkály 2017.10.29. 14:35:13
Tweed (törölt) 2017.10.29. 14:41:02
Vannak emberek, akik vásárlóként képtelenek megérteni, hogy előfordulhatnak technikai hibák, emberi tévedések ezek keverékei és sorozata. Minő meglepő, hogy egyre több ilyet olvas az ember ezen az oldalon gondolná az ember. Nem meglepetés ez, mert egyre többen használják a netet vásárlásra, egyre több online áruház van, ugyanakkor azt is tudjuk, hogy munkaerőhiány is van. Plusz ahol emberek dolgoznak ott hiba is lesz, ahol gépek dolgoznak ott is lesz hiba. Ha feltételezzük, hogy a cég ügyintézője nem tudta felvenni a telefont illetve elfelejtette visszahívni az embert azon kívül még ezer és egy oka lehet a tévedésnek.
A vevő ahelyett, hogy kitartóan próbálta volna elérni a céget, inkább elkezdett hőzöngeni. Aztán tényleg megtalálta a zsák a foltját effektus állt elő.
A cég képviselőjének el kellett volna küldenie a távirányítót (ahogy az meg is történt) és telefonon kívül és a szociális médián kívül egy jó nagyot kellett volna k.rva anyázni.
Most jön az év utolsó két hónapja, valószínűleg nem fognak hiányt szenvedni a homár olvasói az átvertek, nem érkezett meg a csomagom, lehúzom ezt a céget, szívjon gázt az összes szállító cég, pökhendi ügyintézők, nem kaptam meg az árgaranciát stb. posztoktól.
GatyaPityu 2017.10.29. 14:43:57
Értsd már meg, hogy NEM privát! Privát a FB Messenger, Viber, Google Hangout, Skype üzenetküldő felülete, de maga a FB nem az!! A te webáruházad értékelési oldalán történt az üzenetváltás, amit megosztott a vevő a saját profiljával az ő ismerősei számára, de maga az értékelés (csillag számok és a kommentek) nyilvánosak voltak, amíg ezt az opciót le nem tiltottad a webáruházad FB oldalán. Nézd meg a legelső screenshot fotót.
De nézd a dolgok jobbik oldalát: a negatív reklám is reklám, legalább kaptál egy kis ingyen reklámot. Én pld. azt sem tudtam tegnap estig, hogy létezik a webáruházad. :-D
KaTe 2017.10.29. 14:47:28
GatyaPityu 2017.10.29. 14:56:43
kepkezelo.com/images/q556bj27hemvcwzwi54v.jpg
fakkjú 2017.10.29. 14:58:26
Ezüst Harkály 2017.10.29. 15:01:50
Tweed (törölt) 2017.10.29. 15:01:52
Én értem mit írsz, de tök mindegy, hogy privát vagy nem privát abból a szempontból, hogy az ügyfél mind a kettővel megteheti, hogy posztolja itt. Az is tök mindegy hogy a két fél engedélye nélkül nyilvánosságra hozható vagy sem. Ha nem, akkor is megtörtént a nyilvánosságra hozás ergo a cég ügyintézője maga alatt vágta a fát.
Ezért érdemes megfontolni egy oktondi embernél, hogy mit mondunk a telefonba és mit írunk emailben illetve f.szbúkon meg a többi helyen.
KaTe 2017.10.29. 15:04:31
hahópihehh 2017.10.29. 15:11:49
Ezüst Harkály 2017.10.29. 15:24:23
KaTe 2017.10.29. 15:24:58
- Tudja -e mi az az életveszélyes fenyegetés? Mert ha igen, akkor már rég a rendőrséghez kellett volna fordulnia, nem pedig a homáron kommentelni!
MrZed001 2017.10.29. 15:30:01
Csendbe jegyezném meg, hogy akár privát skype chat is lehetett volna a fenti idézet, de onnantól fogva, hogy te mint vállalkozás vezetője vettél részt a beszélgetésben egy vevővel szemben, már nem privát csevej, hanem üzleti megbeszélés.
Akárcsak több webshop oldalán van skype chat és hívás lehetőség.
Az ott folyatott társalgás sem magánjellegű, hanem üzleti megbeszélés.
A félreértések elkerülése végett, tehát nem a kommunikációs csatorna szabja meg, hanem a résztvevők és azok egymáshoz viszonya.
KaTe 2017.10.29. 15:35:38
Tweed (törölt) 2017.10.29. 15:35:40
"Megteheti, de nem következmények nélkül"
Ha egyáltalán nem mentél volna bele ebbe az adok-kapokba, akkor most nem lenne ide kiposztolva a dolog. Mert hülye vevők mindenhol vannak és köztük sok van aki direktben ahol csak tud keresztbe is fog tenni azoknak a cégeknek ahonnan rendelt és valami miatt nem ment flottul az üzlet. Vannak olyanok akik sokkal kisebb dolgokon fennakadnak és kötik az ebet a karóhoz. Juszt sem engednek a 48-ból.
Kár volt lemenni az ügyfeled szintjére, mert ide jutottál.
Van az a mondás, hogy az ügyfélnek mindig igaza van. Nincs mindig igaza, csak ezt neki nem kell tudnia, színlelni kell az ő igazát, hogy megnyugodjon a nyamvadt kis lelke.
zuhanorepulesss 2017.10.29. 15:38:15
.Manyecska 2017.10.29. 15:40:03
xclusiv 2017.10.29. 15:42:16
Nem, nem, nem és nem.
Te itt a cég képviselőjeként kommunikáltál egy vásárlóddal. Tehát nem bunkó zoltán állította ki a szegénységi bizonyítványt saját magáról, hanem az akarmi.hu webshop-ot üzemeltető fenetudjami kft kéviselője a cégről.
Az meg egy nagyon szar duma, hogy "adminisztrációs hiba", vagy akármi miatt "nem láttad" a befizetést, és ezért nem teljesítetted a megrendelést. Mert kis forgalom esetén egy excel táblában napi pár perc munkával simán összerendelhető a megrendelés és a pénzügyi része, nagyobb forgalomnál pedig a sw-nek illik ezt automatán kezelni.
De bármelyik esetben fel _kell_ tűnnie a ki nem fizetett rendelésnek mondjuk 1 héten belül, a rendelés nélkül beérkezett utalásnak pedig azonnal, és ilyen esetben proaktívan lépni kell.
zuhanorepulesss 2017.10.29. 15:48:13
annalovacska 2017.10.29. 15:48:59
Valaki írta: távirányító plusz két elem oszt' jó napot, nem kerülsz fel a cégeddel a Tékozló Homárra.
Ciki, és kellemetlen. Mindezt egy nyomorult távirányítóért.
Ezüst Harkály 2017.10.29. 16:01:04
Ezüst Harkály 2017.10.29. 16:13:08
nagyonköcsögduda 2017.10.29. 16:20:20
Mi az, hogy: "Örülj hogy nem verem ki belőled a távirányító árát".
Úgy basztam volna tarkón, hogy megemlegeti. Anyáddal beszélj így paraszt.
kolbybp 2017.10.29. 16:32:12
annalovacska 2017.10.29. 16:42:06
Egy tanács: sokkal hamarabb szabadulsz az ilyen ügyfelektől, ha nem veszed fel a kesztyűt. Nem kell őket szeretni, sőt, nyugodtan utálhatod az ilyeneket. Csendben, otthon, magadban, esetleg családtagjaidnak sztorizhatsz, h levezesd a feszültséget. Na hidd el, feszkós ügyfele minden eladónak van.
Az ilyet szolgáld ki, ha nagyon ordít, valamivel (pl. két elemmel) csavard le a hangerőt, és mehet isten hírével. Ha szerencséd van, nem tőled rendel többet (ezek után talán jobb is).
Nyugodj le.
És hidd el, a gesztusgyakorlás a te nagyságod erősíti. :o)
fakkjú 2017.10.29. 16:44:51
.Manyecska 2017.10.29. 16:59:37
.Manyecska 2017.10.29. 17:00:43
ComLo 2017.10.29. 17:07:49
Én nem is igazán emlékszem olyanra a Homár-on, amikor egy vita mind a két réztvevője, elkezdett kommentálgatni. PLáne hogy ilyen szép karcos a stílusa mindketőnek ... add uram hogy ezek itt is egymásra találjanak, és lessz itt tüzijáték :-P
hozzaszolo 2017.10.29. 17:13:38
Majd akkor írjatok ha egyszer az életben lesz ott valami használható.
Ez a szint, 5 éve nem tette be oda magára valamit is adó ember a lábát.
Édes Istenem...
Viszlát és kösz a halakat 2017.10.29. 17:18:07
itepgolab 2017.10.29. 17:19:56
En nem azt irtam, hogy igy szokas vagy ugy szokas elintezni egy ilyen dolgot.
Nem azt mondtam, hogy a "fakopancsnak" van igaza ezen ugyben.
Egyszeruen megemlitettem, hogy a szarkavaro posztolo vegetnemero okoskodasa jobban felidegesitett, mint az elado hibas valaszcselekedete.
Es ugyan hadd legyen mar jogom "protestszavazni" , es ugy cselekedni.
Olvass!Ertelmezz! Es csak utana osszad az eszt!
Crazy 1zenkáttű 2017.10.29. 17:23:09
ganjaninja 2017.10.29. 17:23:11
Mikortól merhetek arra gondolni,hogy átvágtak? (főleg,hogy virágzik a netes lehúzás)
Nekem csak az a privát véleményem ,hogy ezektől a Harkályos mentalitással operáló,kimondottan vacak ügyfélkezeléssel tevékenykedő cégektől mentsem meg a jó szerencsém.
Az mondjuk megnézném ,hogy a Harkály ember fordított esetben ,milyen stílusban reagálna.. :)))))
Ui: Az "ezüst" erős túlzás.....
fakkjú 2017.10.29. 17:24:26
ganjaninja 2017.10.29. 17:29:14
//VV\ 2017.10.29. 18:33:56
KaTe 2017.10.29. 18:41:48
KaTe 2017.10.29. 18:52:13
itepgolab 2017.10.29. 19:17:58
Egyebkent nincsen masik fiokom, csak otthon a szekrenyemben...
Ja, es most mar abszolut ertem, hogy miert allsz bele szinte minden cikknel azokba, akik nem olyan veresen veszik az ugyeket. Mert ugye a "fakopancs"-ot talan a tobbseg ertette...
Father Justice ☢ 2017.10.29. 19:19:17
Ezüst Harkály 2017.10.29. 19:49:59
annalovacska 2017.10.29. 20:00:55
Amúgy az igazán nagy siker az lenne, ha innen nyernéd meg ezt az ügyfelet.
(amúgy cuki a topic nyitóképe, kb benne van minden, amit itt össze-vissza írtunk neked, nektek)
Legjobbakat! :o)
ps: amit a netre egyszer kiraksz, azt le nem szeded onnan. (vagyis: privát az, amit négyszemközt mondasz, vagy saját postafiókba írsz. Fb-n írni nem privát.)
Adam West 2017.10.29. 20:04:36
Ezüst gyík nyomatja magából a hülyeségeket, ahelyett hogy túllépne a dolgon, nem kapcsol, hogy mindenki rajta röhög.
Volt egy baki, mindkét fél primitív volt, ezt a nagyközönség előtt is bebizonyították, most már lapozhatnánk...
2017.10.29. 20:16:01
2017.10.29. 20:18:09
Amit rendeltél, az egy távirányító. Még egyszer, hogy megértsd: TÁV irányító!
És nem tudod távolból használni????
Te bajod...
.Manyecska 2017.10.29. 20:19:36
erő.est.ormok 2017.10.29. 20:31:40
Novák Aircraft Ferencné 2017.10.29. 20:50:48
Xezs6 2017.10.29. 20:51:23
Xezs6 2017.10.29. 20:53:51
Xezs6 2017.10.29. 20:58:54
2017.10.29. 21:01:39
lovand 2017.10.29. 21:03:09
zevilaga 2017.10.29. 21:47:37
2017.10.29. 22:29:09
A vevő se piskóta, de legalább úgy cincérkedik hogy igaza volt.
2017.10.29. 23:44:39
zsibizsebe 2017.10.30. 06:53:59
Ne má, én is olyan helyen tolom a szekeret, ahol ügyfelekből él a cég, és igen, előfordulhat, hogy jön egy balhés ügyfél, esetleg még nincs is igaza (!!), de ha bárki csak negyedilyen stílusban szólna vissza neki, másnap keresgélhetne az árufeltöltői meg a mekis állások között!!!
Ráadásul itt a pánik jogos volt, előre fizetett, utána nem tudott kommunikálni a céggel...
Igen, egyértelmű, a poszter stílusa is sok, DE az, hogy ügyfelekkel/vásárlókkal ilyen oltári bunkó emberek dolgoznak és dolgozhatnak, az sokkal idegesítőbb. Igen, pontosan EZ IS A DOLGA egy ilyen kollégának, hogy egy ilyen szituációt jól kezeljen!
Ha ezen mindenki elvihog, meg lényegtelennek tartja, utána ne tessék csodálkozni, ha a boltban az eladók, meg a különböző ügyfélszolgálatosok olyan stílust engednek meg maguknak minden apróságért, hogy az embernek kinyílik a bicska a zsebében.
commentes nikk 2017.10.30. 09:46:02
Ezüst Harkály 2017.10.30. 11:14:00
commentes nikk 2017.10.30. 11:30:00
balogpeti 2017.10.30. 11:44:57
Es milyen igaz. Megneztem a neten a ceguket, es nagyon sok termeket tenyleg a legjobb aron forgalmazzak. No, peldaul en a budos eletben nem lettem volna a kuncsaftjuk ezen poszt lekozlese nelkul, mert en egy eleg maradi gondolkodasu egyen vagyok netes vasarlas teren, inkabb szemelyesen inteztem ezeket. De most, hogy ramentem az oldalukra, tudom, ha legkozelebb kell valami, akkor itt is megnezem. Es ne jojjon senki azzal, hogy egy ilyen mocskosszaju embertol hogyan kepes valaki rendelni.
Amennyiben majd ez velem kapcsolatban is igy lesz, akkor onnantol hanyagolom oket, illetve majd akkor itt is el fogom sirni a sztorimat, hogy milyen fereg ez a Harkaly. (Ez az utolso felmondat csak vicc volt, mielott megint lebasznak itt a nagy megmondoemberek)
Permetező 2017.10.30. 11:48:04
commentes nikk 2017.10.30. 11:58:48
Macropus Rufus 2017.10.30. 12:12:04
Szarazkoro 2017.10.30. 12:30:38
En is dolgozom ugyfelekkel, nemelyik egesz pofatlan meg lehuzos is, de az ilyet tudni kell kezelni vagy keress masik munkat. Gratula a nevenincs webboltnak h ilyen gyonyoruen tudja lejaratni magat. Hat tuti h nem a Karacsonyi rohambol fog meggazdagodni ezek utan :D :D
szepi79 2017.10.30. 12:33:54
a kedves ügyfélnek a tényeket kellett volna leírni, személyeskedés nélkül. és csak a tényeket. mert onnantól kezdve, hogy elment kurvaanyázósba a stílus, a tények már nem számítanak. (mint ahogy az ügyfél is tapasztalta, később már hiába írta le, hogy X alkalommal kereste a céget, arra már a kutya sem reagált.) ha csak annyit írt volna az első értékelésében, hogy
1. ekkor rendeltem távírányítót
2. ekkor utaltam a pénzt
3. nem történt semmi
4. ekkor és ekkor és ekkor hívtam telefonon
5. ekkor írtam emailt, nem jött rá válasz
következésképpen kérem vissza a pénzemet.
ezek a tények. az, hogy csaló a cég, meg átverésből él, meg a társai, ezek nem kellenek bele. ez már vélemény, mivel bizonyítani nem lehet egyetlen egy esetből, viszont megadta a lehetőséget a sárdobálásra. ami össze is jött.
a cégvezetőke meg:
ha alpári stílust kezd az ügyfél, akkor sem szabad beleállni. abból csak rosszul lehet kijönni. pláne olyan felületen nem szabad ilyet csinálni, ami rögzítve van. udvariasan is el lehet valakit küldeni az anyjába, de a legjobb, ha még úgy sem tesz az ember ilyet. ha nem reagálsz a személyeskedésre, hanem kizárólag az üzleti részét intézed, magától elhal a probléma. a következőt kellett volna tenned:
1. utánanézni, hogy megjött-e a pénz
2. utánanézni, hogy volt-e hívás (ha látod az ügyfél panaszában, hogy volt, akkor kideríteni, hogy vajon mi lehetett ennek az oka); utánanézni, hogy jött-e email, megnézni a spam mappát, stb.
3. amikor kiderül, hogy te rendszeredben volt a hiba (mert ott volt), akkor elnézést kérni a késői szállításért és a válaszok elmaradásáért, és felajánlani egy 5000 forintos utalványt kárpótlásul.
(+1 a személyeskedést hivatalosan lenyelni. meg belátni, hogy jogos volt a panasz. a stílus nem volt jogos, szóval elmenni egy edzőterembe és szarrá verni egy boxzsákot.)
és ekkor az látszódik egy kívülálló számára, hogy "oké, néha hibázik a cég, de ezt képes belátni és korrigálni." ehelyett most meg azt látja, hogy ezt a céget egy ovis vezeti.
Xezs6 2017.10.30. 12:50:53
joska61 2017.10.30. 13:12:00
szepi79 2017.10.30. 13:33:54
zalcsi6 2017.10.30. 14:22:57
2017.10.17. 10:01 telefon, de nem veszik fel
2017.10.17. 10:24 telefon, de nem veszik fel
2017.10.24. 10:16 telefon, de nem veszik fel
2017.10.24 10:22 írtam a Facebook messengeren
2017.10.24 21:04 miután semmilyen visszajelzést nem kaptam, ezért a Facebook oldalán 1 csillagos értékelést adtam le és oda írtam, hogy senki ne vásároljon innen, átverés.
2017.10.25 13:07 Kaptam egy leszúró telefont, hogy mit képzelek, nem is adtam lehetőséget a válaszra, meg a többi és szerencsém, hogy túl macerás feljelenteni rágalmazásért engem. Erre kicsit kiakadtam és én is szépeket válaszoltam neki."
Arra nem volt ideje a barkácsboltnak hogy az ügyfelet visszahívja, de amint kikerült a rágalmazó levél rögtön kapcsolatba lépett vele.
konklúzió:
A posztolónak már az utalás napján írnia kellett volna egy lehúzós facebook levelet, mert így rögtön ment volna a telefon:)
itepgolab 2017.10.30. 14:30:28
Mivel sosem foglalkoztatott az ekezet problema (pedig minimum egy tucat emberrel levelezek rendszeresen igy), es visszajelzes sem jott senki felol, hogy vagy atterek az ekezetes irasra, vagy ne levelezzunk igy tovabb,szoval ugy erzem, hogy az itteni egyeduli panaszos irasa nem eleg ahhoz, hogy utananezzek egy ilyen telepitesnek.
ganjaninja 2017.10.30. 14:39:34
Ha a mentősök is úgy kezelnék az ügyeket ahogyan te a távirányítós "bizniszt"...hát sokan meghalnának....
itepgolab 2017.10.30. 14:43:54
De azt kerdezed, hogy ha meggooglezom a ceget, es ez a cikk alapjan dontok, akkor biztosan nem veszek naluk. Hat ezt tenyleg nem ertem. Honnan a fenebol hallottam szerinted eletemben eloszor "Harkalyekrol", ha nem innen? (Igaz, hogy nem googlezva) Es oke, nem vagyunk egyformak. Sokan napok ota oktatjak itt jomodorra a cegtulajt (eleg sok reszigazsaggal) , de en el tudok attol a dologtol szakadni, hogy hogyan jatszotta le a problemat a Harkaly. Ugyanis en nem oktatom az egyik felet sem, hanem meghallgatom ot is, hogy mit miert, es mi utan cselekedett. Lehet a modozaton rugozni, de en pl. nem egy ilyen gondolkodasu embert ismerek, aki (akar szarva az esetleges negativ anyagiakra)
nem megy el egy bizonyos sertegetes mellett. Ez az o biznisze, es ha neki fontosabb az igazsagerzete, mint a penztarcaja, akkor azt mondom, hogy ez is az o dolga. (Hangsulyozom, hogy nem azt irtam, hogy ez, es csak ez a helyes valaszlepes egy ilyen szituacioban.)
itepgolab 2017.10.30. 14:52:50
De gondolom (mint irja) evek ota nem volt meg hasonlo problemaja sem.
itepgolab 2017.10.30. 14:56:50
KaTe 2017.10.30. 15:18:00
@Macropus Rufus: Látom az emberek fejébe még mindig bele van vésődve ez a hülyeség, hogy amit te rögzítesz hangot vagy képet, az nem bizonyíték. Valóban nem publikálhatod a másik fél engedélye nélkül, ellenben felhasználható bírósági ügyekben bizonyítékként. Szerinted hogy a búbánatba használnák fel az emberek pl. az autós kamerák felvételeit?!
@itepgolab: Az is lehet, hogy igazad van és tényleg nem volt problémás ügyfele korábban, sőt egyáltalán nem volt egy ügyfele sem, ez könnyen megmagyarázná azt az elégtelen kommunikációt, illetve ügyfélkezelést amit a posztban és itt is előadott.
amindenes.blog.hu 2017.10.30. 15:34:38
itepgolab 2017.10.30. 15:47:24
Humorerzeked is nulla, mert nem erezted irasomban az ironiat. Ellenben en elore keszultem a magadfajtabol, es az ilyenek kedveert zarojelbe odairtam, amit irtam...
De erdekes modon kotozkodsz itt velem, (persze ha mas kotozkodik massal, akkor oktatod), de amikor korabban kerdezted, hogy "Ki szolt hozzad?", es en erre mellekeltem a te kommentarodat felem, no errol valahogy hallgattal. Na mindegy, gyere, kotozkodj csak velem tovabb...
Tony Almeida 2017.10.30. 16:00:46
Messziről elkerülendő.
commentes nikk 2017.10.30. 16:02:18
commentes nikk 2017.10.30. 16:03:32
Tony Almeida 2017.10.30. 16:06:07
Jogászok, tévednék?
KaTe 2017.10.30. 16:16:06
Mellesleg az egész történet pontosan arról szól, hogy ha valaki képtelen az ügyfélpanaszt normálisan intézni, mert mondjuk az eseteleges sértegetéseket ennyire a szívén viseli, akkor talán alkalmazzon valakit, aki ezeket a szituációkat jobban tudja kezelni, esetleg végezzen az asszonnyal/baráttal szituációs gyakorlatokat, de ne az ügyfélen töltse már ki a haragját!
itepgolab 2017.10.30. 16:35:07
Persze megint csak kotozkodsz, erdemben nem tudsz valaszolni a kommentemre erdemben...
Szarazkoro 2017.10.30. 16:35:48
Erőlködj csak 2017.10.30. 16:40:54
Erőlködj csak 2017.10.30. 16:44:28
itepgolab 2017.10.30. 16:47:32
itepgolab 2017.10.30. 16:53:03
Szarazkoro 2017.10.30. 16:56:27
Meg 1 koma aki szereti olvasni magat blogokon :D
itepgolab 2017.10.30. 17:03:03
Szarazkoro 2017.10.30. 17:17:00
itepgolab 2017.10.30. 17:25:30
Szarazkoro 2017.10.30. 17:31:34
itepgolab 2017.10.30. 17:48:08
Szarazkoro 2017.10.30. 18:36:37
Sith Tibor 2017.10.30. 23:45:02
1. Szóval az itt megosztott tartalom az én Facebook fiókomban egy NYILVÁNOS posztban történt, ez most is megtekinthető, aki kíváncsi rá. Lehet tévedek, de aki egy nyilvános posztban hozzászól, az hozzá is járul, hogy mindenki láthassa amit mondott.
2. Akkor egy kis emlékezet gyakorlás: tehát ha átutalok pénzt, majd várok, e-mailt írok, telefonálok, messengeren írok, nem jön a termék, sem válasz, majd ezek hatására leminősítek egy céget, akkor szerintem kicsit jogosan gurul el a gyógyszerem, amikor a cégtől olyan telefont kapok, hogy "Az a szerencsém, hogy sokba kerül, meg sok idő feljelenteni engem". Valószínű, ha nem ezzel kezdődött volna a beszélgetés, akkor én sem így álltam volna a témához. Tudom, hogy az itt összegyűltek egy ilyen telefonhívás után is bájosan elcsevegtek volna ezzel a nyájas ügyvezetővel, de én továbbra is fenntartom magamnak azt a jogot, hogy úgy válaszoljak egy ilyen csodás reklamáció kezelésre, hogy: "Neked meg az a szerencséd, hogy nem megyek le és verem ki a szart is belőled".
Sith Tibor 2017.10.31. 00:24:30
Amúgy meg a levélnek - amiben átküldtem a szerkesztőségnek ezt a csodás esetet - az volt a címe, hogy "Így jár az aki nem néz utána rendesen a cégnek", jelezve, hogy bizony hibáztam a cég kiválasztásánál.
Sith Tibor 2017.10.31. 00:43:20
Sith Tibor 2017.10.31. 01:02:02
Xezs6 2017.10.31. 01:18:38
Xezs6 2017.10.31. 01:20:52
Sith Tibor 2017.10.31. 01:29:00
Erőlködj csak 2017.10.31. 01:52:01
Permetező 2017.10.31. 07:19:56
Sith Tibor 2017.10.31. 09:07:29
Ezüst Harkály 2017.10.31. 10:27:22
Azt hiszem, a tisztelt shitlovag úr, alias Richter Tibor épp elég szépen megmutatta azt, hogy szerinte hogyan is kell viselkednie a XXI. században egy "vásárlónak". Az idézőjelet nem véletlenül használtam. A legszomorúbb az, hogy még büszke is rá. Azért, hogy picit lelombozzam a kedélyeket, közlöm Önnel tisztelt Richter úr, hogy a mai nap folyamán rendőrségi feljelentést tettem Ön ellen több, a Btk hatálya alá eső bűncselekmény (vétség) elkövetése gyanújával. Mielőtt megmosolyogná az előbbi mondatom, jelzem, hogy ezek büntetési tétele akár két év börtön is lehet, amennyiben bíróság elé kerül, és elítélik, így lehet, hogy most ezt a műsort itt egy darabig nagyon élvezi (Ön írta), de remélem majd ugyanekkora vehemenciával fogja élvezni az esti műsort is a 120 kilós "Józsival" valamelyik büntetésvégrehajtási intézetben. A feljelentést megtettem, úgyhogy hamarosan vélhetőleg találkozunk a rendőrségen, remélem ott is ilyen vidám lesz majd. Ott majd a szemembe nézhet, és fog is nézni ezt megígérhetem. A törvény előtt fog felelni azért az ocsmány lejárató kampányért, amit itt próbáltak és próbálnak végrehajtani egyrészt személy szerint ellenem, illetve az Ezüst Harkály Kft ellen. Ugyanez vonatkozik Kolozsvári Tímeára, vélhetően ezen blog szerkesztőjére, aki aktív bűnsegédként vesz részt mindebben. Neki azt üzenném innen, hogy az ő ellene tett feljelentésben még súlyosabb vádak szerepelnek, tekintve, hogy vélelmezésem szerint az adott Btk által büntetendő bűncselekmények súlyosbított eseteit követte el. Minderre természetesen majd a rendőrségi nyomozás fog fényt deríteni, és adott esetben majd a bíróság elítéli a vádlottakat. Mindezeken kívül természetesen egy polgári per keretében is fogunk találkozni, ott majd az Ezüst HArkály Kft. jogos vagy nem jogos kártérítési igényéről, és annak mértékéről fog dönteni a bíróság. Úgyhogy, tisztelt Richter úr, ha eléggé kiélvezte itt az előadást, szerintem szabadidejében böngészgesse az ügyvédi szaknévsort, mert szüksége lesz rá, de a kedves Kolozsvári Tímea felé szintén ez lenne majd a javaslatom. Büntetlenül ezt ocsmány és megalázó lejárató kampányt nem fogják megúszni, erről gondoskodom, az Érdi Rendőrkapitányság üdvözlő levelére mindenesetre számíthatnak majd bő egy hónap múlva vélhetőleg. Mindezek fényében kívánok a jövőben jó szórakozást mindazoknak, akik ezt az ocsmány lejárató kampányt élvezik, és azoknak is, akik ennek aktív résztvevői. Minden törvényes lehetőséggel élni fogok azért, hogy a "bűnösök" megkapják ezért a megfelelő büntetésüket, és többé ne fordulhasson elő az, hogy bosszúvágyból avagy más alantas indokoktól vezérelve bárki nyíltan megpróbáljon lejáratni egy vállalkozást, vagy akár annak bármelyik vezetőjét, és alkalmazottját. Tenni fogok róla, hogy ez így legyen, és arról is, hogy azok a cégek, akik ide alapos ok nélkül kerültek fel, és hasonló tetteket követtek el, szintén ilyen eszközökkel bánjanak el a lejáratóikkal. MAgyarországon minden embernek joga van a becsületének védelméhez, és az emberi méltóságának tiszteletben tartásához.
Permetező 2017.10.31. 10:38:25
Xezs6 2017.10.31. 10:45:28
Xezs6 2017.10.31. 10:48:56
Sith Tibor 2017.10.31. 10:57:48
Sith Tibor 2017.10.31. 11:00:51
Xezs6 2017.10.31. 11:19:13
Ezüst Harkály 2017.10.31. 11:30:12
Bár megfogadtam, nem írok hozzászólást többé, de még egyszer utoljára legalábbis Önnel szemben megteszem. Először is az Ön logikája szerint ha én most fejenállva kukorékolnék, az is az Ön igazát bizonyítaná, érdemes lenne ezen elgondolkodni miért van így, de ez innentől már pszichológia. Másodszor nem olvasott figyelmesen, mert nem azt írtam, "jól feljelentelek", hanem azt, hogy ezt megtettem az Érdi Rendőrkapitányság felé. Ez nagy különbség, viszont mivel innentől jogi úton halad a történet, mondjuk úgy, hogy a törvény adta jogaim érvényesítése érdekében nyilván nem fogom leírni azt, hogy pontosan a Btk mely paragrafusaira hivatkozok a beadványomban, illetve ezt hogyan indoklom annak érdekében, hogy ebből legyen is rendőrségi majd bírósági ügy. Nyugodtan higgye el, igyekeztem alaposan felkészülni, és lesz is ilyen. Ugyan teljesen más ügyben, de nyertem már meg bírósági pert ügyvédi segítség nélkül is, úgyhogy ameddig ezt úgy érzem elegendő, jómagam is boldogulok, utána pedig meglesz a megfelelő jogi segítségem ahhoz, hogy amit szeretnék, végigvigyem. Attól, hogy ide pár ember beírja, hogy ez szerinte szánalmas, ez már nem fog megváltozni. Itt már sokkal nagyobb dolgokról szól ez az ügy, minthogy Ön írt egy egycsillagos értékelést rólunk a FAcebookon. Egyébként ha elgondolkodna, belátná, hogy egyáltalán nem az a probléma, volt egy vásárlása, elhúzódott egy technikai probléma vagy figyelmetlenség miatt, természetes hogy ettől nem boldog, és nincs jó véleménnyel. HA ezt megírja, nyilván nem leszek boldog, és azon mérgelődök, a francért nem néztük át aznap figyelmesebben a beérkezett utalásokat, vagy hogy miért nem szűkítettem már rég le egy hetes intervallumra azt az időpontot, amikor megkeresem személyesen azokat az ügyfeleket, akiknek nincs még bent az utalásuk. Eddig ez két hetente történt meg, ugyanis nagyon sok olyan megrendelés van, hogy megrendeli az illető átutalással a terméket, majd valamiért még sem kell neki, és nem történik semmi. Nyilván egy idő múlva felhívom, és tisztázom, hogy csak elfelejtette, hogy rendelt valamit, vagy nem kéri az árut, és nem mondta le. Tucatszámra akad ilyen, egyáltalán nem ritka, hogy valaki egy hónap múlva fizeti ki a megrendelést, mert épp akkor jut eszébe. No ezért nem feltűnő, ha késik egy utalás, de nyilván az én érdekes is, hogy ezeket egyesével kinyomozgassam, mi ennek az oka. ÉS igen, volt már olyan a cég világtörténelmében, hogy egy utalást valamiért nem vettünk észre, ebben nagy szerepe van a bankunk egy számlatörténet nézetbeli hiányosságának is, megesik az ilyen. Arra viszont még nem volt soha példa, hogy egy ügyfél ezt ilyen hangnemben kérje számon ahogy Ön tette. Akkor sem, ha épp nem ért el telefonon, és nem olvastam el azonnal az üzenetét.
Mit keres ez a szar a címlapon? 2017.10.31. 11:31:10
Mit keres ez a szar a címlapon? 2017.10.31. 11:32:11
Mit keres ez a szar a címlapon? 2017.10.31. 11:33:56
Sith Tibor 2017.10.31. 11:38:11
Sith Tibor 2017.10.31. 11:50:21
1. nem vette észre a cég, hogy utaltam
2. eltüntette az e-mailomat
3. soha nem vette fel a telefont
4. egyszer sem hívott vissza
5. a messengeres üzenetemre nem válaszolt 10 órán keresztül
Azért itt nem egy kis adminisztrációs hibácskáról beszélünk.
De a legjobb, hogy mind ezt a bemutatott stílussal fűszerezett telefonhívásával koronázta meg. Jól lebakjuk a vevőt, meg megfenyegetjük, aztán biztos leveszi az értékelést. Hát nem.
Xezs6 2017.10.31. 12:02:14
Ezüst Harkály 2017.10.31. 12:27:14
Xezs6 2017.10.31. 13:10:17
KaTe 2017.10.31. 13:15:07
Im just here for the comments 2017.10.31. 13:23:53
Francoskrumpli · youtu.be/hi4spGkiPC4?t=245 2017.10.31. 13:25:22
Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.31. 13:26:40
KaTe 2017.10.31. 13:36:32
Nouby 2017.10.31. 13:46:36
Asszem ez az Orbán kép van a falon étterem volt.
Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.31. 13:58:36
Sith Tibor 2017.10.31. 14:04:55
Amúgy már kezdett ellaposodni ez a téma, de szerencsére jött harkály és újabb lendületet adott az egésznek, amiért külön köszönet neki.
Persze most már annyira belebonyolódott az egészbe, hogy ebből sehogy nem tud jól kimászni. Az elején kellett volna némi udvariasság, akkor sosem jutottunk el eddig.
Ezüst Harkály 2017.10.31. 14:13:50
Van egy határ, amíg egy rágalmazás elmehet, és úgymond "lenyelhető". Efelett sajnos az ember kénytelen lépni, és mindennek tökéletesen érthető okai és indokai vannak, viszont ezt egyelőre nem kívánom kifejteni.
Hildával avagy Tímeával megpróbáltam érdemben értekezni, de teljesen inkorrekt módon először pár kérdésemre totálisan félrebeszélő választ adott (magyarul nem a konkrét kérdésre adott választ), majd amikor ugyanezt harmadszorra kérdeztem meg, és már nem tudott kitérni az érdemi kommunikáció elől, egyszerűen válasz nélkül hagyott. Korrekt szerkesztői hozzáállás, gratulálok.
HA meg már szabad mocsokáradatnak vagyok kitéve itt egyelőre, talán engedtessék meg nekem az a jog, hogy erre ha olyan kedvem van válaszoljak. Akkor is, ha ez egyes kommentelők szerint "nevetséges". Lehet hogy igen, lehet hogy nem, ez megint csak az én döntésem, hogyan teszek végül. A hozzászólásokat ugyan cégnév alatt írom, de aki végigolvassa, az gondolom megérti, hogy egy kivételével azért ez nem egy céges kommunikáció része. Azt majd valóban megteszem a poszt megfelelő részében, ha egyáltalán megjelentetik, mert nem valószínű hogy a szokásos sablonszöveget fogják majd olvasni.
Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.31. 14:36:41
Pontosan mi volt a Hilda irányába intézett kérdésben? Csak mert eddig elég sok cégnek sikerült lehozni a válaszát ezen a platformon. Igaz lehet ők rosszat kérdeztek.
Amúgy ez csak egy tipp. Nem tudom, hogy Hilda polgári neve mennyire publikus, de ha nem annyira, akkor mindenesetre visszavennek az arcomból az ő általános irányában, mert az index nem annyira híres arról, hogy szar ügyvédjei lennének.
Azt a kijelentést, hogy ez nem a céges kommunikáció része, sajnos nem tudom hova tenni. A cég nevével fémjelzett profillal kommentel valaki céges ügyben. (Mert nem az atkinson ciklusú motorokról, vagy a vasárnapi ebédről, vagy a posztoló fiatalkori szerelmi élményeiről van szó lsd. magánjellegű témákról)
Nouby 2017.10.31. 14:38:04
Csak egyszer olvastam de volt ahol cáfolta a postolót? Vagy csak perrel fenyegetett mindenkit aki nem rendelt tőle? Valszeg nem neki való a kereskedelem.
GhostBusters 2017.10.31. 14:39:05
Örülök, hogy segíthettem.
Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.31. 14:44:01
Sith Tibor 2017.10.31. 15:09:26
balogpeti 2017.10.31. 15:54:48
De a kerdesedre mar korabban megirtam a valaszt, csak iras elott olvasni is kellene...
Xezs6 2017.10.31. 16:43:19
The Good Boy 2017.10.31. 16:53:07
nem lesz itt semmiféle bírósági tárgyalás, még csak ügyészi szakba se fog fordulni a feljelentése, mert legrosszabb esetben is "nem állapítható meg bűncselekmény elkövetése", vagy "nem bűncselekmény" jogi fordulat fog megvalósulni. Na akkor indul majd a polka, mert ha ezek után ezt visszafordítják ellene (az első esetben főleg, a második esetnél a feljelentő hálát adhat a szerencséjének) , akkor már nagyobb odds-al indul az ügyének a bírósági tárgyalásához. És komolyabb cikkelyek alapján.
Több esélye lett volna, ha valami polgári peres eljárás felé tereli (gyanítom, a meg nem nevezett nagy btk passzusok is magánvádas eljárásra vonatkoznak -ahol tényleg találkozhat bíróval, csak nem nyomozás után, hanem az eljárásjog miatt), bár én ebből a sztoriból ott sem látok semmi sikertörténetet.
Nem az érintetthez szólva, hanem úgy általában segítek azon kereskedőknek, akiknek az ügyfél kezelés tekintetében némi hiányosságok mutatkoznak. Ennyit mentsenek el, és csak be kell másolni, ha panasz érkezik valamelyik szolgáltatásuk iránt:
"Tisztelt ügyfelünk!
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy szolgáltatásunk/termékünk, stb*. (*megfelelő rész kiválasztása) nem nyerte el a tetszését/késedelem/nem teljesítés stb* (*ugyanaz, mint feljebb) miatt , ezért szeretnénk öntől elnézést kérni.
A megrendelt szolgáltatást/terméket soron kívül pótoljuk. Még egyszer elnézését kérném a kellemetlenségért, remélem hamarosan újra ügyfeleink között tisztelhetjük, ahol bebizonyítgatjuk, hogy a korában tapasztalt hiányosság nem jellemző cégünkre!
Tisztelettel xy cégvezető!
Ui.: fogadja csekély ajándékunkat 5%-os kedvezmény a következő vásárlás árából/ingyenes postaköltség stb* (*mint feljebb) kárpótlásként, további sikeres kereskedelmi kapcsolatunk zálogaként"
Ennyi, nem több...
milyen nőazilyen 2017.10.31. 17:47:06
Sith Tibor 2017.10.31. 18:34:28
Te kancsó!
Mit hazudozol itt össze vissza amikor nem is hívtál/írtál/füst jeleztél, stb*. (*megfelelő rész kiválasztása) jól beperellek/feljelentelek stb* (*ugyanaz, mint feljebb).
A terméket megkapod/nem kapod meg és ezt kend a hajadra csíra.
A tévedhetetlen cégvezető!
:D :D :D :D
2017.10.31. 19:23:07
Erőlködj csak 2017.10.31. 20:16:57
Erőlködj csak 2017.10.31. 20:24:59
Sith Tibor 2017.10.31. 20:54:10
Erőlködj csak 2017.10.31. 21:04:12
Marhára alapos lehet a felkészülés ami egy napig tartott. Amúgy érdekes valakit Józseffel fenyegetni, miközben Mr Harkály temagad is leírtad a bűncselekményt előbb meg kell állapítani.
szepi79 2017.10.31. 21:27:11
Erőlködj csak 2017.10.31. 21:39:08
Taxomükke (UK) 2017.10.31. 23:30:24
Inkabb az ekirasra terj at. Vagy a rovasirasra. Ma az a meno.
Sith Tibor 2017.11.01. 08:45:58
Szarazkoro 2017.11.01. 12:21:50
@Nouby: link van pliz?
Szarazkoro 2017.11.01. 12:27:51
Szarazkoro 2017.11.01. 12:36:14
CID...... 2017.11.01. 17:33:03
Huszon pár évig ketestem a kenyerem az ügyfelek seggének kinyalásával, viszont amit mostanság megenged magának a sok paraszt, a kindenki által ismert, és a kereskedők által maradéktalanul gyakorolt, az ügyfélnek kindig igaza van elv miatt, az vérlázító! Ez a szakadt ribanc meg még rá is segít...
Szóval, cégvezető hajrá :D
Xezs6 2017.11.01. 17:36:14
Ezüst Harkály 2017.11.01. 18:01:58
Xezs6 2017.11.01. 19:43:35
CID...... 2017.11.01. 20:52:57
CID...... 2017.11.01. 20:57:33
Egy utolsó kis szarházi kötekedő majom, gondolom a nyitólapja az Index, a kis öntudatos kukinak ;)
KaTe 2017.11.01. 21:10:24
Köszönjük, hogy minket választott, magánemberként pedig hadd jegyezzem meg, hogy feljelentem rágalmazásért és találkozunk a bíróságon!
Xezs6 2017.11.01. 21:43:42
CID...... 2017.11.01. 22:25:47
Sith Tibor 2017.11.02. 08:20:29
1 nem teljesítés
2 eladó hazugnak nevez, fenyegetőzik perrel
3 ezért kicsit indulatosan válaszolok.
Valamint a "neked meg az a szerencséd, hogy nem megyek le és verem ki a szart is belőled" ha helyesen ellemezzük, akkor nem is fenyegetés.
Persze ez egy olyan ország ahol mindenkinek jogában áll IQ lightnak lenni.
Ezüst Harkály 2017.11.02. 09:42:53
Már az első ponttól sem stimmel az egész, mert a nem teljesített és késedelmesen teljesített megrendelés között hatalmas különbség van, de mint írtam, ezt mi már nem itt fogjuk a továbbiakban boncolgatni.
Mindemellett nagyon köszönöm, hogy szerencsés embernek érezhetem magam az Ön álláspontja szerint.
Ezüst Harkály 2017.11.02. 09:50:43
Sith Tibor 2017.11.02. 09:50:48
Snagal 2017.11.02. 10:56:12
Sith Tibor 2017.11.02. 11:19:15
Az a számomra teljesen érthetetlen, hogy még le is írta harkály kománk, hogy perrel fenyegetett és akkor csodálkozik ha nem megfelelő a fogadtatás. Persze itt próbálja mindenre ráfogni a reakciómat, de ezzel csak saját magát hazudtolja meg. Nem hiszem, hogy bárki azt várja egy cégtől, aki elkeveri az utalását, majd nem veszi fel a telefont, elkeveri az e-mailját és ráadásnak több mint 10 órán keresztül nem válaszol a messenger üzenetére, hogy aztán amikor végre felhívja az ügyvezető, akkor az lehazugozza, perrel fenyegesse, na ugye. Nézzen már mindenki magába, egy kicsit leesne az álla. Ehhez nem kevés bőr kell az arcszerkezeten, valamint az az elképzelés, hogy hibátlan az illető. Ezt a hozzáállást itt hozta is a csoda ügyvezető.
Sluck Ödön 2017.11.02. 13:05:36
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.11.02. 14:03:48
Az ügy margójára írva, remélem mindenki valamit tanult belőle.
Csak hogy legyen a szokásos anekdótám is egy amerikai cégnél bejelentett hibát nagy nehezen, hosszú idő után megoldották számomra és így átlagosan 3 pontra értékeltem az utólag kiküldött vélemény kutatásban. Ezt az ügyfélszolgálatos nehezményezte és felhívott, hogy egyeztessen mi volt a gon. Miután elmondtam, hogy örülök, hogy keresett, mert látom, h jobban akar teljesíteni közöltem, hogy nem a megoldással, hanem a válaszidejével volt bajom ami még ugyan mindig benne van a vállalt 3 napban, de mivel a 70. órában (az én időm szerint hajnal 2kor) 10 perc alatt sikerült hiába adtam 5 pontot a szakmaiságra, a gyorsaságra csak 2-t tudok. Nem voltam hajlandó én sem visszavonni az értékelést.
Ezt követően még 2x hívott ami után viszont végülis visszavontam mégiscsak: rosszabbat adtam, ez már gátol a munkámban.
Ezután a központ vezetője hívott :) mikor közöltem a fentieket és mondtam neki, hogy örülök, hogy ennyire igyekeznek, de ha inkább a munkára semmint a kommunikációra fókuszálnának még jobban örülnék.
Ezt követően már csak egy email-t kaptam, hogy panaszom (nem panaszkodtam) kivizsgálták és figyelmeztették a munkavállalót a helyes folyamatra. De sajnos még csak nem is ez amit akartam, sokkal inkább egy jelzést a vezetőség felé, hogy ha valamit gyorsan meg lehet oldani érdemes vagy automatizálni és/vagy még egy szintet beszervezni. Vagy, ha túl kicsi a nyereség (a 10 percet nem nagyon lehet már radikálisan csökkenteni) akkor csak simán kihagyni.
Sith Tibor 2017.11.02. 15:03:45
Xezs6 2017.11.02. 16:44:46
Sith Tibor 2017.11.02. 18:30:52
Xezs6 2017.11.02. 18:59:00
CID...... 2017.11.02. 19:04:15
Sith Tibor 2017.11.02. 19:14:42
annalovacska 2017.11.02. 20:27:29
de alapvetően pusztító a te - mint vásárló - viselkedésed is.
Elképesztő, mi lett egy sz@ros távirányítóból. De most őszintén, ér ez ennyit?
Sith Tibor 2017.11.02. 20:51:14
CID...... 2017.11.02. 21:32:17
Sith Tibor 2017.11.02. 21:35:29
.Manyecska 2017.11.03. 08:32:45
Sith Tibor 2017.11.03. 08:36:48
annalovacska 2017.11.03. 08:45:36
Többen leírták, hogy odáig maximálisan igazad van, hogy rendeltél, nem kaptad meg, reklamáltál.
Ezután szaladt el a ló.
Nekem is van gerincem, annak ellenére, hogy sokszor elengedem, mert minek...
De mondok én neked valamit: a méreg mérgezi a szervezeted.
Vannak, akik az elvekért meghalnak, persze. De nem egy távirányítóból kialakult ostoba vitáért.
Sith Tibor 2017.11.03. 08:59:44
Sajnálom nem tudok nem ilyen lenni, méreg ide vagy oda.
annalovacska 2017.11.03. 09:23:33
Mondom, a topic elején lévő két gorilla állat jól tükrözi, mi folyik köztetek. Elvek? Az elvek nemcsak utat mutatnak, de meg is nyomoríthatnak.
.Manyecska 2017.11.03. 09:50:18
Sith Tibor 2017.11.03. 09:52:10
Amúgy meg a helyek ahol vásárolok elégedettek a vásárlási stílusommal, ja hogy amikor hülyének néznek, akkor kicsit elgurul a gyógyszerem? Nem kell hülyének nézni, megfelelően kell hozzám állni. Itt volt aki leírt sablont a panaszkezelésre, az pl. egy jó irány. Egy példa, voltam egy szabaduló szobában, ígértek fényképet bekeretezve, másfél hét után megkapom a fényképet. Kaptak 1 csillagos értékelést? Nem. Fent vannak a Homáron? Nem. Hát a késedelem miatt lehet 4 csillagot kapnak, de inkább 5 lesz az. Normális kommunikáció az egész. Az hogy írok nekik, kedvesen válaszolnak, pedig nekik sincs sok idejük, még hétvégén is dolgoznak.
KaTe 2017.11.03. 11:41:13
"Az írásbeli panaszra a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - harminc napon belül köteles írásban érdemben válaszolni, és intézkedni annak közlése iránt. Amennyiben a panaszt elutasítja, ennek indokait a válaszban fel kell tüntetnie."
- Tehát amit a vásárlók könyvébe beírsz, az írásbeli panasz. Inkább azért nem szeretik, ha beírsz, mert akkor foglalkozniuk kell a panaszoddal, válaszolni rá, ráadásul 2 évig meg kell őrizniük a válasz másolatát is.
Sith Tibor 2017.11.03. 12:39:46
itepgolab 2017.11.03. 17:39:05
Ezt akartam kozolni, de eppen most jott a legujabb informacio:
Fakopancs es S.T. minden nap egyutt mulat a torzskocsmajukban. Idonkent leulnek, es kozosen jokat rohogve kommentelnek ide...
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.11.03. 20:34:20
Megint bemutattad, milyen ember is vagy. Nem vagy a helyében, de nyugodtan megteheted, amit javasoltál. Mellesleg a hozzászólásod szerintem becsületsértés is a rend kedvéért.
annalovacska 2017.11.03. 20:38:38
CID...... 2017.11.03. 21:13:00
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.11.03. 21:13:02
Úgy éreztem, Tibor kidomborítja a cégvezető hibáit és bagatellizálja a saját tettét. Tette igazából nem is tett, hiszen csak felkúrta magát azon, hogy nemhogy nem az elvárt viselkedésmintát hozza a vállalkozás, de még ellentámadásba is lendül. Emlékezzünk vissza egy pillanatra, hogy a rágalmazás szó hangzott el (ez azóta sem lett cáfolva), ami lássuk be a továbbiak fényében enyhén szólva megdöbbentő. Tibor adatokkal szolgál az esetről, Ezüst Harkály érzésekkel operálna, mert cáfolatra nincs mód az állítások vonatkozásában.
Ettől a ponttól azonban véletlenül sem lehet rágalmazásról, becsületsértésről szó, de még jó hírnév megsértéséről sem. (Nem mellesleg egy cég nem tud becsületsértés áldozata lenni. Abba lehet megpróbálni belekapaszkodni, hogy "nagy átverés" az egész. Viszont ezzel nem érdemes bíróságra rohangálni, ugyanis nehéz lenne a szövegkörnyezetből kiemelve az egész vállalkozásra kiterjeszteni az értelmét, elég jól láthatóan az adott tranzakcióról esik szó a teljes bejegyzésben.
Mostanra viszont már elég egyértelmű, kinek, mi a szerepe az ügyben és nagyon örülök, hogy megtörtént a feljelentés (már amennyiben, ugye), csak megdöbbentő, hogy melyik oldalon történt a következők fényében:
"nem azért küldtem el te ostoba"
"Egy papírkutya vagy"
"te gyáva senkiházi"
"próbáltam a beteg fejeddel megértetni"
"megmondom itt nyilvánosan, egy beteg idióta vagy (...)" // jah, amúgy privát, mi?? //
"egy igazi gyáva féreg vagy"
"nullakarcsi"
"te gyáva senkiházi" // megint? //
"még ahhoz is gyengeelméjű vagy (...)"
"te tényleg teljesen beteg vagy"
Mindenesetre én bátorítom Tibort, hogy tegye meg ő is a szükséges jogi lépéseket már most, valamint majd a Zoltán által indított (?) eljárás(ok) lezárultát követően is. (A fenti idézeteken túl a nevének nyilvánossá tétele is egy külön móka tárgya lehet, pláne, ha ennek hatására kellemetlen megkeresések érik Tibort. Javaslom a sérelemdíj szóra történő rákeresést is.)
Kérem ezen kívül, hogy számoljanak be mindketten hasonló részletességgel a saját szemszögükből a fejleményekről. Örömteli, hogy mindkét fél véleménye teret nyert a blogon, ritka az ilyesmi.
Ui.: Zoltánnak
Értem, hogy hol szaladt ki alólad a ló, megértem, hogy na nehogymár, stb. Meg így ne beszéljenek veled, meg ilyenek. Sokmindent meg lehet érteni itt.
De sírva könyörgök, azonnal intézkedj az eljárások leállításáról, ha esetleg ezúttal igazat írtál és valóban indíttattál! Akivel emberedre akadtál, az egy meglepően értelmes ügyfél. Hiszem, hogy innen még el tudod érni, ha szépen beszélsz vele, elnézést kérsz tőle, stb., hogy további kárt ne szenvedj el az eset kapcsán.
Én is ilyen, vagyok, mint Tibor. Az utolsó leheletemig viszem az igazamat, a tiédnél nagyobb cég vezetője is fújt már visszavonulót velem szemben. Nem dicsekvésből írom, hanem azért, hogy megmutassam, van az a pont, amikor már saját magadat taposod, nem a másikat. Ezt a pontot véleményem szerint már sokszor átlépted, szerintem ne emeld a tovább a tétet!
Mindkettőtöknek meg kell érteni, hogy bármeddig is viszitek tovább az ügyet, a másik nem fog megváltozni. Nem fog tanulni az esetből, nem fogja belátni a másik igazát.
A legszomorúbb, hogy mikor épp nem a pozitív és negatív pólusai vagytok egy rúdmágnesnek, látszólag mindkettőtök egy átlag feletti intelligenciájú ember volna.
Sith Tibor 2017.11.03. 21:20:21
itepgolab 2017.11.03. 21:38:26
Sith Tibor 2017.11.03. 22:06:57
Én nem vagyok ilyen rendőrségre, bíróságra járó alkat, nem erőltetem a dolgot, de ha egyszer már ott leszek valaki miatt, akkor azért kedvet kaphatok a dologhoz.
Azért nagy stratéga veszett el benned, ez a megfogalmazás, egy leheletnyi intrikával megfűszerezve. Tényleg zseniális.
Mondjuk némi tévedés is van benne, mert ez már az a pont, ahol a szép beszéd nálam mit sem ér. Valamint nem érdekel, hogy megváltozik-e vagy sem, itt a dühöm kiáltottam világgá. Azt akartam, hogy minél többen hallják, lássák, hogy mások ne járjanak így, hogy megvédjem őket, hogy választhassanak.
Azt is megkaptam, hogy: "Mi vagy Te valami önkéntes igazságosztó?", háát lehet. :D
.Manyecska 2017.11.04. 13:18:21
Valaki küldjön nekem távkapcsolót legalább fájdalomdíjként azóta a temetkezési katalógust böngészem van-e a kedvenc színében szemfedő. Nulláslisztet fogok szórni a sírjára. ON
.Manyecska 2017.11.04. 13:21:17
Sith Tibor 2017.11.04. 14:14:02
Azért az mindenkinél más és más, hogy mi éri meg és mi nem. Mit veszíthet az egyik fél és mit a másik? Van akinek már nincs sok veszíteni valója és ezért bátran tud "kockáztatni", hiszen a szinte semmit kockáztatja. Van akinek meg sok mindene van és balgán kockáztat, aztán meg néz könnyes szemekkel amikor elveszti amije van.
Az esetedhez hozzáfűzve pedig: őrülttel, drogossal nem jó összetűzni, mert kiszámíthatatlan és sosem látott erőt tud előhozni. Valamint a drogosoknál pont előfordulhat, hogy megverik, aztán bemurdál a cuctól, utána meg lehet bizonygatni, hogy az túladagolás volt. Isten nem mossa le az illetőről, hogy gyilkos. Valamint a csontritkulás sincs senkire ráírva.
.Manyecska 2017.11.04. 16:26:16
.Manyecska 2017.11.04. 16:34:28
.Manyecska 2017.11.04. 16:46:09
CID...... 2017.11.04. 23:18:49
@Sith Tibor: Félkegyelműnek minek mesélnék viccet? A mondatok értelmezését meg inkább ne feszegessük. Meddig akarsz még vergődni a távszabályzód miatt( amit màr megkaptál), csak úgy kérdem, persze nagyon nem érdekel a válasz;)
Sith Tibor 2017.11.05. 08:04:01
Xezs6 2017.11.05. 13:26:39
Sith Tibor 2018.09.04. 19:43:19
A merész ügyvezető szép csendben törölte a gyönyörű hozzászólásait a Face oldalamról. Szerencsére a printscreen csodákra képes, tehát fényképekkel visszaraktam a lényeget.
És érdeklődnék, hogy Homár Hilda szabadult-e már? Mert itt valami nagyon nagy szanaszét perlésről, rabosításról, vasba verésről volt szó. Pszt, engem még nem találtak meg a zsaruk, de azóta bujkálok :-D