Tékozló Homár

Az Orsayt különösebben nem izgatja, ha panasszal fordulnak hozzá

2017.10.31. 10:49 | Homár Hilda | 34 komment

orsay.png

Tulajdonképpen dicséretes, hogy az Orsay, amely majd 20 éve van jelen Magyarországn,  csak most debütál a Homáron, az esetük viszont elég hervasztó. Komolyan gondolja egy cég, amelynek célközönsége a modern és magabiztos nő, hogy ilyen tessék-lássék, rálegyintős-lerázós, vállvonogatós módon kezelhet egy panaszt?

Kedves Tékozló Homár,

az alábbi levelezéssel szeretném nektek bemutatni, mennyire értékeli az Orsay online shop a vásárlóit, és az általuk elköltött összegeket.  

Alexandra

Tisztelt Hölgyem/Uram,

rendelésemkor megadtam a Glamour kuponom számát (30862) és végig a 20%-al csökkentett árakat mutatta, a rendelés folyamatában. Azonban mikor átirányított a bankkártyás fizetési oldalra, ott a teljes összeg szerepelt és azt is vonta le a számlámról. Érdeklődnék, hogy mikor kapom vissza a rendszerhiba okozta különbözetet?

Köszönettel

Alexandra

Kedves Vásárló!

Üdvözöljük a magyarországi Orsaynél és köszönjük megkeresését.

A kedvezmény a leértékelt árucikkekre, a SPECIAL PRICE termékekre és ajándékkártyákra nem érvényes.

Sajnos a kosárban volt Special price termék, ezért a kedvezmény nem lett érvényesítve.

További szép napot!

Amennyiben bármilyen további kérdése van ezzel kapcsolatban értesítsen minket vagy hívjon a 0680808012-es ingyenes hívószámon 9 és 16 óra között.

XY
Customer Service Coordinator Orsay

Tisztelt Hölgyem,

sajnos a levele után se világos számomra, hogy attól eltekintve, hogy volt egy special price áras termék a kosaramba, a másik két, teljes áras termékre, márt nem vonatkozott a 20% kedvezmény. Főleg, hogy a kód beírása után a teljes vásárlás menete alatt a kedvezményes árat mutatta a két terméknél.

Érdeklődni szeretnék, hogy a két termékre vonatkozó 20 százalék kedvezményt, ami 2458 Ft visszautalják, vagy a boltban kapom vissza átvételkor?

Amennyiben Önök szerint egyik opció se teljesíthető, úgy számomra ez akkora csalódás az Orsay Online Shopban, hogy kérem töröljék a rendelést és utalják vissza a teljes, 23785 forintos összeget.

Köszönettel:

Alexandra

Tisztelt Hölgyem/Uram, 
várom válaszukat előző levelemre, illetve tudnának egy olyan telefonszámot adni, ami ki is csöng?

Köszönettel

Alexandra

Tisztelt Hölgyem, 

a megrendelése már feldolgozásra került. Kérjük, hogy jelezze az üzletben, hogy nem kívánja átvenni a megrendelést. Ebben az esetben az üzletben megtörténik a visszaváltás, majd annak elkölnyvelése után visszautaljuk Önnek a megrendelés összegét.

Amennyiben bármilyen további kérdése van ezzel kapcsolatban értesítsen minket vagy hívjon a 0680808012-es ingyenes hívószámon 9 és 16 óra között.

XY
Customer Service Coordinator Orsay

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Crazy 1zenkáttű 2017.10.31. 10:54:09

glamúr kupon a modern és magabiztos nőknek ?

Serivor 2017.10.31. 10:58:22

Mi ezzel a baj? Teljesen korrekt válasz.

Rejtélyes 2017.10.31. 10:58:56

Ha latom, hogy a kartyanal nem az az osszeget mutatja, amit eredetileg irt, akkor nem OK-zom le a vasarlast. Write-only user :D

Beerhead 2017.10.31. 11:07:39

Gondolom a webshop programozásába nem fért bele ez az eset. Szomorú.

xoxoxo 2017.10.31. 11:12:54

A bankkártyás fizetést nem kellett volna jóváhagyni, ha nem stimmelt az összeg.

Bár lehet, hogy nem esdekeltek a vevő bocsánatáért, a felkínált megoldás korrekt szerintem.

És meg kell védenem az Orrszájt, mert vettem náluk egy felsőt, ami sajnos csak otthon tűnt fel, hogy lyukas, ráadásul több hét múlva, amikor az első használatra sor került. Nem túl bizakodón, de visszaveittem egy boltba számla és cetli nélkül, mivel azok már nem voltak meg, de szó nélkül kicserélték nekem a hibás terméket. Vagyis csak akarták, mert már nem volt az a típus, de levásárolhattam az árát. Úgyhogy én nem tudok rájuk rosszat mondani. Hacsak nem azt, hogy baromi lassú a pénztárnál a kiszolgálás, sokszor kígyózik a sor...

Darth Revan 2017.10.31. 11:43:35

A rendszer rossz, ha egy termek miatt a tobbi termekre sem ervenyesitheto a kedvezmeny. ezt a problemat az ugyfelszolgalatos nagyvonaluan atugrotta.

Terézágyú 2017.10.31. 11:58:19

"Komolyan gondolja egy cég, amelynek célközönsége a modern és magabiztos nő, hogy ilyen tessék-lássék, rálegyintős-lerázós, vállvonogatós módon kezelhet egy panaszt?"

Vagyis ha egy cégnek a régimódi és magabizonytalan nő a célközönsége, az nyugodtan kezelheti a panaszokat ilyen tessék-lássék, rálegyintős-lerázós, vállvonogatós módon??

KaTe 2017.10.31. 12:51:03

Nem értem miért kell erőltetni a kuponozást, ha nem képesek egy tisztességes webáruházat fenntartani hozzá.

Mellesleg a "nullakarcsis" posztnál épp parázs hangulat, illetve rendőrségi feljelentések zajlanak, szóval a posztolón kívül már a homár ellen is megtette Harkály a - számára szükségesnek vélt - jogi lépéseket és rendőrségi feljelentéseket úgyhogy mindenki fáradjon át oda, míg be nem zár a homár.

Im just here for the comments 2017.10.31. 12:55:05

Am az orrsay tényleg elég balfék webshoppal rendelkezhet, ha a kuponokat csak egyben tudja érvényesíteni, illetve tessék már költeni kicsit a rendszer karbantartására is, ne csak a létrehozásra, és módosítani, mikor kibukik egy ilyen. Semeddig nem tartana.

Egyébként a válaszuk teljesen rendben van szerintem, udvariasak voltak, adtak telefonszámot, Alexandra visszakapja a pénzét, tehát szerintem tök korrektek, kár ez a felvezetés itt a levél előtt, ez most egy FAIL.

Zöldegér 2017.10.31. 13:06:30

@Im just here for the comments: Csak éppen nem elállni akart a vásárlástól, hanem a kedvezményt szerette volna, arra pedig nem rezonáltak.

KaTe 2017.10.31. 13:19:00

@Zöldegér: Írásos, tértivevényes levél a cégnek. Arra csak képesek adni valamilyen értékelhető választ. Bár első körben lehet megérne egy próbát az ingyenesen hívható telefonszám, hátha második nekifutásra felfogják, hogy mi a gondja az ügyfélnek.

A.C. 2017.10.31. 13:35:56

a poszt-toló olyan modern és magabiztos, hogy az írása hemzseg a helyesírási hibáktól...

KaTe 2017.10.31. 13:38:58

@A.C.: Pedig a helyesírási hibák nagyon is a modern, mai társadalomhoz tartoznak, ugyanis újabban a fiatalság képtelen megtanulni helyesen írni.

ptspts 2017.10.31. 13:49:18

1. Inkorrekt hozzáállás: Már ki van fizetve, az OK gombbal elfogadta, hogy ezen az áron kéri a termékeket, pénz vissza nem jár.

2. Korrekt hozzáállás, lerázós és hülyének nézős válasz: Már ki van fizetve, az OK gombbal elfogadta. Maga is tudhatná, hogy olyan a rendszerünk, hogy ha a rendelésben van kedvezményes áru, akkor egyik árura sem érvényes a kedvezmény. Választhat, hogy kéri-e kedvezmény nélküli áron, vagy törli a rendelést.

3. Korrekt, de szánalmas válasz: Jár a kedvezmény, de a webshop hibája miatt nem tudtuk megadni. Választhat, hogy kéri-e kedvezmény nélküli áron, vagy törli a rendelést.

4. Korrekt és vevőbarát válasz: Jár a kedvezmény, de a webshop hibája miatt nem tudtuk megadni. Választhat, hogy kéri visszautalni a kedvezmény összegét, készpénzben kéri vissza a kedvezmény összegét, vagy törli a rendelést.

Úgy látszik, ebben az esetben az Orsay Customer Service Coordinatora, és vele együtt az egész magyarországi Orsay csak egy lerázós és hülyének nézős válaszra volt képes. Ha egyáltalán nem válaszolt volna, a végeredmény hasonló lett volna (a vevő törli a rendelést, és valószínűleg ír egy Homár-posztot). Jelen esetben úgy tűnik számomra, hogy felesleges ezt a személyt alkalmaznia az Orsay-nek, ha többi vevői panaszt is így kezeli, mert így semmi hasznot nem termel a cégnek, csak viszi a pénzt.

A poszt alapján mindenki eldöntheti, akar-e a jövőben az Orsay-ben vásárolni.

Nick-son 2017.10.31. 13:51:10

A vásárlót értékelje a webshop, ne az elköltött összegeket, mert egy ide vagy oda nem számít. A fontos, hogy a folyamatok legyenek rendben. Persze adják vissza a lét is nyilván az előbbiek részeként.

Terézágyú 2017.10.31. 13:58:04

@ptspts:
"Úgy látszik, ebben az esetben az Orsay Customer Service Coordinatora, és vele együtt az egész magyarországi Orsay csak egy lerázós és hülyének nézős válaszra volt képes."

Szerinted.

Im just here for the comments 2017.10.31. 14:01:27

@Zöldegér: dehogynem, ott írta a levélben, hogy ha nem tudják érvényesíteni a kedvezményt, akkor eláll a vásárlástól. Mivel nem tudták, így megmondták neki, hogyan teheti meg. Teljesen rendben van.
Max annyit lehetett volna még, hogy megírják neki, hogy ez egy hiba a webshop programjában, de már szóltunk a programozóknak, hogy javítsák, szíves elnézést blabla.
De gyanítom Alexandra így sem, úgy sem kapta volna meg a kedvezményt, max ha törli a rendelést, és leadja őket külön-külön. Ez ellen az ügyfélszolgálatos nem tehet, kivéve abban a különleges esetben, ha a webshopot ő készítette, de erre csekély esélyt látok.

Terézágyú 2017.10.31. 14:04:42

Szar a webshop? szarul dolgoznak a magyar számítástechnikusok...

ptspts 2017.10.31. 14:07:00

@Terézágyú: És szerinted?

1. Szerinted jól működött a webshop?

2. Szerinted az Orsay Customer Service Coordinatora beismerte, hogy rosszul működött a webshop?

3. Szerinted az Orsay Customer Service Coordinatora a webshop hibáját természetesnek, a normál ügymenet részének vette?

4. Szerinted az Orsay Customer Service Coordinatora a webshop hibáját úgy állította be, mintha a vevő hibázott volna?

5. A fentiek alapján szerinted az Orsay Customer Service Coordinatorának válasza lerázós-e?

6. A fentiek alapján szerinted az Orsay Customer Service Coordinatorának válasza a vevőt hülyének nézi-e?

7. Szerinted az Orsay Customer Service Coordinatora jó munkát végzett ebben az esetben, ezzel a munkájával hasznot termelt a cégnek, és megérdemli a fizetését?

Terézágyú 2017.10.31. 14:10:04

@ptspts:
írd le még százszor, hogy orszéjkasztömerszerviszkordinétöre (hiszen aki idegen szavakat használ, annak igaza van), és utána nyugodtan, kielégülve, cserélj alsóneműt.

ptspts 2017.10.31. 14:15:54

@Terézágyú:

Ha van kedved, majd válaszolj a 7 db eldöntendő kérdésre, amit feltettem.

> írd le még százszor, hogy orszéjkasztömerszerviszkordinétöre (hiszen aki idegen szavakat használ, annak igaza van), és utána nyugodtan, kielégülve, cserélj alsóneműt.

Ez alapján mindenki eldöntheti, hogy kiblokkol-e. Én már eldöntöttem. További szép kommentelgetést!

Im just here for the comments 2017.10.31. 14:16:51

@Terézágyú: vagy hülyék a userek ;)

Im just here for the comments 2017.10.31. 14:22:29

@Terézágyú: nem, de az éremnek mindig két oldala van.

Terézágyú 2017.10.31. 14:33:44

@Im just here for the comments:

lehet, de már nem ez az első eset, amikor kiderül, hogy egy nagy cég szgépes rendszere abszolút nincs a helyzet magaslatán. ez pedig a számítástechnikusok hibája. azoké, akik programozták, és azoké, akik megrendelték és átvették.

Im just here for the comments 2017.10.31. 14:37:22

@Terézágyú: és gondolod, hogy az orrspray magyar szakiktól vette a webshopot?

Terézágyú 2017.10.31. 14:41:36

@Im just here for the comments:
hát, ha a világszerte használt webshopja ugyanez, akkor valóban nem a magyar számtekesek a ludasok - hanem a külföldiek :)

Szarazkoro 2017.11.01. 12:08:46

@KaTe: fight! fight! Megyek olvasom :D

The Good Boy 2017.11.01. 17:52:22

Glamour-, meg egyéb kupon napok: nekem ezek a hétvégék azt jelentik, hogy ilyenkor messzire elkerülöm az összes plázát, meg bevásárlóközpontot, mert undorodom attól az össznépi tömegnyomortól, meg órákat sorban állós vásárlásoktól, ami ilyenkor van a sok zombi üzemmódba kapcsolt nő (és kismértékben férfiak) miatt. És ilyenkor érzem azt, hogy megérett a világ a pusztulásra, hogy pár száz, 1-2 ezer forint kedvezményért mennyi embernek éri meg ezt a sok negatívumot elviselni (plázák parkolóházainak helyhiányáról nem is beszélve). Még a tényleg divat örült feleségem sem hajlandó ilyenkor (szerencsére) beugrani shoppingolni.

Tudom, itt online glamour-ról volt szó. A poszthoz szólva: szerintem a lehetőségekhez képest korrekt próbált lenni az orsay. Ha minden üzlet legalább így állna a dolgokhoz, Hilda bezárhatna.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.11.05. 15:25:30

Persze. Komplett hülyék vagytok, ha szerintetek korrekt az, hogy menjen be nem átvenni a mégsem kért termékeket, hogy visszakapja a lóvéját.

Praedikator 2017.11.06. 16:20:58

@Terézágyú: :D :D CSak a modern nő számít már!

Praedikator 2017.11.06. 16:25:40

Az utóbbi időben mintha kizárólag a modern és magabiztos (hisztis és türelmetlen sznob) emberek gyűjtőhelye van itt?
Ha nem azonnal utalnak és a panaszomra nem jön ki az adott cég ügyvezető igazgatója azonnal, akkor írok panaszt mindenkinek és feljelentek mindenkit.
Egy kis odafigyeléssel megelőzhető lett volna a probléma, de nem először fizetek utána meg álmélkodok, hogy teljes árat fizettem.....:D PEdig reklamációt a pénztártól való távozás után nem fogadunk el....
Magyarország ma...
süti beállítások módosítása