Olvasónkat előfizetőként főleg az akasztotta ki, hogy nyár óta nem működik problémamentesen a Horizon Go. Nekem szerkesztőként jobban fennakadt a szemem azon a húzáson, hogya UPC nem sokkal a novemberi automatikus és ingyenes sávszélesség-emelés előtt megpróbálta az érintett előfizetőknek 700 forintrt eladni a Fiber Power 120-ba való migrálást. Ez így rém pitiánernek tűnik, de megkérdezzük, mi volt a cél vagy az ok.
Kedves Homár!
Az összes elérhető médiában látható a Happy Home reklámja. Annyira örülnék neki, hogy ha a reklámokra költött pénzt a hibák elhárítása, valamint a megfelelő kapacitás kiépítése fordítanák! Én is szeretnék már happy lenni az Ő szolgáltatásukkal, de ezzel a szolgáltatás minőséggel, amit a UPC kínál, sajnos egyáltalán nem vagyok happy.
Valamikor nyár elején elkezdett szakadozni a Horizon Go lejátszás. Pufferelt és megállt. Hiba lejelentve, volt amikor tagadták, hogy nekik nincs hiba, volt amikor elismerték. A lényeg az, hogy azóta sem megfelelő minőséget produkálni. Tegnap egész nap nem működött, de akkor legalább már kitettek magukért, és egyáltalán nem működött, és annyi gerinc azért volt bennük, a hibabejelentő számon bemondták, hogy a Horizon Go-val hibák "léphetnek" fel.
Az általuk kb. egy hónapja bevezetett új felhasználó felület pedig hemzseg a hibáktól, persze ezek kijavításra sem nagyon fordítanak elég időt és energiát. Halkan megjegyzem, hogy ilyen szintű és mennyiségű hibával ellátott szoftver ki sem lett volna szabad adni! Azt nem tudom, hogy mivel lehetne rájuk hatással lenni. Sajnos egy ember véleményére magasról tesznek. A telefonos ügyfélszolgálatra beültetett droidok, pedig csak ugyan azt a szöveget tudják szajkózni.
Ja az más csak hab a tortán, hogy októberben felhívtak az UPC-től, hogy most mindössze havi 700 forintért megemelik nekem az internetsebességem 120 Mbps-re, ha akarom. Igen, tudom hogy 700 forint nem összeg, de nekem elég volt a kevesebb sávszélesség is, és nem is ez a pofátlanság, hanem amit ez után műveltek. ;)
Mondtam nekik, hogy nem, köszönöm nem kell.
Mit ad isten, két héttel később már 120 megás volt az internet odahaza, és kicsit később az be is jelentették, hogy INGYENESEN felemelték a azok internetsebességét, akinél 120-astól alacsonyabb volt. Azért még előtte, míg nem volt publikus gondolták, hogy gomboljunk egy kis plusz pénzt le az előfizetőkről. Biztos vagyok benne, hogy sokan bele is ugrottak ebbe, az összeg ugyanis valóban nem sok ahhoz, hogy megnégyszerezzék a jelenlegi sebessége. Persze akkor is mondták a telefonban, hogy két éves szerződéshosszabbítással jár. Vagyis aki akkor beleugrott, most szívhatja a fogát, mert két évig fizethet azért, amit alapból ingyen is megkaphatott volna. Szóval nem csak rendes minőséget nem tudnak produkálni még pofátlanul hazudnak is az ügyfeleknek.
Végezetül csatolok egy screenshot-t, melyet remélem a UPC vezérkara is lát, legalábbis kívánom nekik, hogy csak ezt lássák, amikor le szeretnének ülni tévézni. :)
Üdvözlettel,
Horizon Go tester
UPDATE
Et a választ kaptuk a UPC-től.
Kedves Homár!
Először is nagyon sajnáljuk, hogy az olvasónál nem működött rendesen a Horizon Go. Múlt pénteken valóban adódtak műszaki problémák, amelyek miatt bizonyos eszközökön zavarok támadtak a Horizon Go használatában, de kollégáink szombatra már megoldották a helyzetet. Az átmeneti fennakadásért ezúton is elnézést kérünk.
Az olvasó másik kérdésével kapcsolatban fontos tudni, hogy a UPC 2017. szeptember 1. óta kizárólag legalább 120 megabites netet értékesít, a frissen bevezetett Happy Home csomagjainknál ez a belépő sebesség. Ez egyben azt is jelenti, hogy amikor értékesítő kollégáink megkeresik meglévő ügyfeleinket, akkor már nekik sem ajánlhatnak alacsonyabb sebességet, hiszen szeptember óta minden esetben a legkorszerűbb Happy Home ajánlatok érvényesek. Ha valaki még az ingyenes sebességnövelés előtt kért ajánlatot, vagy keresték meg ajánlattal értékesítőink, abban az esetben még az akkor érvényes feltételekkel, azaz legalább 120 megabites internettel tudtak csak ajánlatot adni számára.
Üdvözlettel,
UPC Magyarország
Terézágyú 2017.12.06. 12:12:46
Ööööö.... a tudjukkik csinálták :)
"A telefonos ügyfélszolgálatra beültetett droidok, pedig csak ugyan azt a szöveget tudják szajkózni."
Persze. Mi mást mondjanak, mint amire be vannak tanítva, hogy ezt KELL mondaniuk???
Darth Revan 2017.12.06. 12:24:46
szepen is neznenek ki, ha elternenek a script-tol.
.Manyecska 2017.12.06. 12:28:16
Dezsike 2017.12.06. 12:39:53
Terézágyú 2017.12.06. 12:42:11
mi van nekem????
Terézágyú 2017.12.06. 12:43:36
"A fő-fő ügyfélnyilvántartó rendszerük katasztrófa. A Cisco STB-n futó szoftverről ne is beszéljünk (a mai napig nálunk van egy ilyen, pedig nincs is már szolgáltatás, csak "nálunk felejtették") - annyira túl van bonyolítva, hogy már szegény vas alig bírja futtatni, ráadásul szemetel a memóriába ami ha megtelik, gyári resettel lehet csak kiüríteni."
:)))))
GatyaPityu 2017.12.06. 13:32:36
A legutóbbi számla mellé kaptam egy levelet, hogy megemelték a sávszélességet 1000 Mbit/s -ra, és nem kellett többet fizetni érte. Előzőleg nem kerestek telefonon sem, írásban, hogy még a régi áron fizessek elő nagyobb csomagra (én sem tettem volna egyébként, mert nekem a 100 Mbit is elegendő volt egyébként)
Terézágyú 2017.12.06. 13:54:43
EGY ember véleményére mindenki magasról tesz. Még több emberére is.
Nem csak az ilyen cégek, hanem mindenki.
Alf56 2017.12.06. 17:34:26
Vajon mért pont 120 lett?
szopoklész 2017.12.06. 17:36:55
Crazy 1zenkáttű 2017.12.06. 17:39:46
Igen, a poszter erőlteti a telefonos ügyfélszolgálatot, aztán meglepődik, hogy nem mindenhatók...
Jeff 2017.12.07. 00:16:33
csafi 2017.12.07. 01:55:35
BiG74 Bodri 2017.12.07. 02:13:56
szopoklész 2017.12.07. 06:29:22
babbaba 2017.12.07. 08:01:46
szemi90 2017.12.07. 08:27:15
rnz 2017.12.07. 08:38:59
tnsnames.ora 2017.12.07. 08:41:31
Én amikor rájuk váltottam a Telekomtól, mindezt nagyjából tudtam, de a Telekom úgy volt ugyanilyen pocsék, hogy még drága is volt hozzá. De pl.: ügyfélszolgálatban lehet, hogy a Telekom egy hangyányit már előrébbjár és érdemes lehet fontolóra venni a visszaváltást.
ProsTata 2017.12.07. 08:41:55
Egy éve behülyítettek és az új "műsorvisszanézős" HD boxos TV szolgáltatásra előfizettem náluk. Nos ez a szolgáltatás mint kiderült számunkra a sokadik reklamációnk után erősen BÉTA VERZIÓS SZOLGÁLTATÁS! Kb minden második-harmadik nap működik probléma nélkül és azt elfelejtik közölni előfizetéskor, hogy NEM AZ ÖSSZES AMÚGY ELŐFIZETETT TELJES CSOMAGRA IGAZ, hanem csak bizonyos általuk beállított lényegesen kevesebb csatornákra.
Az már csak hab a tortán, hogy a most kiadásra kerülő box kezelése nagyon nem felhasználóbarát. Ezt nem a nejemen mérem le (bár ő jó indikátor), hanem azon, hogy korábban is HD boxunk volt beépített HDD-vel, azaz felvevős opcióval. Ez már igényelhető, megszűnt, csak a "visszanázősnek" árult xar van. Megpróbáltuk visszacsinálni a tévedésünket, de nem lehetett... A régi boxnak a kezelése és szolgáltatása a most kínálgatotthoz képest egy osztállyal feljebb játszik és ez nem megszokás kérdése!
A mostani "visszanézős" boxhoz külső HDD-t adnak, aminek inkább hátránya van, mint előnye.
Szóval senki ne ugorjon be a UPC HD TV "visdszanézős funkció ajánlatának, ezt egy év alatt nem tudták megcsinálni és a problémánk nem egyedi, hanem általános, ami az ügyfélszolgálatnál tett rendszeres reklamációink során nyilvánvalóvá vált!
ProsTata 2017.12.07. 08:43:35
Bocs, kimaradt egy szó, helyesen:
Ez már NEM igényelhető, megszűnt, csak a "visszanézősnek" árult xar van.
ProsTata 2017.12.07. 08:46:50
Terézágyú 2017.12.07. 09:07:03
" Egy valamiben profik: bullshitelésben és "elnézés kérés"-ben."
Ha meg nem kérnek elnézést, az is baj...
igazi hős 2017.12.07. 09:18:47
igazi hős 2017.12.07. 09:23:23
Duplaxiii 2017.12.07. 09:38:14
1) ma az UPC az egyetlen, aki még használható szolgáltatást nyújt és még betartják a törvényben előírt ügyfélszolgálati szabályokat... Ne azoknak az álláspontja legyen már a kizárólagos, akik a kábeles digi internetjéhez juthattak, ők egy szűk, kiválasztotott réteg, és a digi tévészolgáltatás sem az ideális kategória (a suttyó csatornák HD-s sugárzása kontra HD-t igénylők SD-ben adása...)
A digi megvásárlolta az ország legprimitívebb szolgáltatóját, az invitelt, és ma megy a reklám a nagysebességű netről... Az a szolgáltató, aki még mindig a 30 mbps-t tekinti maximumnak. És ha elsétálsz a Duna-kanyarba, láthatod, hogy ott még mindig telefonon jön a net, és nem lehet megrendelni az új nagysebességű szolgáltatást, mivel a digi nem fogja milliárdokért kiépíteni az ő rendszerét.
A német T szolgáltatása is 10 évvel ezelőtti, szóval országos szinten - tehát vannak helyi gondok! - még mindig az upc az egyetlen alternatív, persze azoknak, akik nem a barátokköztet tartják a legfontosabbnak...
2) a levélíró ismét - a Homáron egyre gyakoribb - buta és ostoba fogyasztó, aki elhiszi, hogy a cégek reklámjai igazak és őt, személyesen is kiemelten fontosnak tartják.
NEM! A jelzett akciók, reklámok mind kamuk, csak az új ügyfelek begyűjtése a cél!
Az nem veri ki senkinél, hogy fizet 10 ezret valamiért, amit holnap az ÚJ (!!!) előfizetők 5000-ért kapnak meg, de ő nem válthat??? Én jártam így...
Ma a fogyasztó egy akciónál azt látja csak, hogy "húdejó!" és egy alacsony összeget... Hogy az mire vonatkozik, meddig és is mikortól változik? Az akkor nem érdekli.
Aztán koppan és levelet ír, mert személyesen ŐT becsapták.
A Voda anno megcsinálta ezt a mobilnettel! Hogy az első hónap ingyenes!
De ők azt úgy gondolták (nem írták le!!!), hogy ha nem mondod le, akkor visszamenőleg az elsőt is ki kell fizetned.
Mert náluk a primiítv marketinges azt találta, ki, hogy az első hónap ingyenes == egy hónapig ingyen kipróbálhatod.
És még ez sem azt jelenti, hogy visszamenőleg fizetned kell.
.
Szóval ne legyen már a Homár a tudattalan fogyasztók panaszládája! Van elég valódi fogyasztási probléma, az egyedi ostobaságokat ne kelljen rendre megtudni.
.
A cégek == marketig == csalás, hazugság.
Ez az alap, egy tudatos fogyasztó ebből indul ki.
Duplaxiii 2017.12.07. 09:45:51
Jaja!
2010 körül (pontosan nem tudom...) a dig tányért szereztem be az olasz foci miatt (1 évre, mert utána máshova került, most megint a diginél van).
Akkor velem megvetették az eszközöket (amiket persze ma szabadon nem használhatok, még egy másik digi kártával sem...), hogy majd hozzák a kábelt és beszámítják.
Angyalföld...
A környező bérházak közül, akik szerződtek, már lett.
A környzező utcákban a mai napig nem, pedig közben a német T simán feltörte a járdákat és telepítették a saját szarukat. (Még a telekre is be akartak jönni és nem értették, hogy a tulajdonos dönti el, kell-e neki a szarjuk.)
Szóval a digi azóta sem jött és nem is fog!
Ahol átléptek, ott meg becsapták a megrendelőket.
HD tévé? Van! Szerződjön nyugodtan!
A szerencsétlen idős barátom, szerződött. HBO-ra is.
Amikor aláírt, akkor közölték: HD beltéri még nincs... Majd hoznak... Ha lesz... Ja HBO is kell? Az még bonyolultabb! Az még plusz műszaki gond.
Kb a 80-as évek műholdas technikáját alkalmazták, befúrtak, behúzták a kebelt, bekötöttek egy beltérit, felprogramozták és mentek.
A német T úgy telepítette a "modern" rendszerüket Újpesten, hogy a HD tévét scarton keresztül köttöték a box-ukhoz...
2017.12.07. 10:39:07
Muad\\\'Dib 2017.12.07. 11:05:33
ekat 2017.12.07. 11:08:43
Hálistennek a boxom régi, az új box-szal rendelkező UPC-s kollégáimat elhallgatva le nem cserélem soha. :) Ugyan 100-ból 99-szer a DVR-lejátszás elindításához ki-be kell kapcsolni a boxot, de ennyit megér a dolog.
ekat 2017.12.07. 11:19:01
Mondjuk mostantól ez már nem így lesz, mert nincs már fent a honlapjukon általánosan érvényes ajánlat. :(
kékféltégla 2017.12.07. 11:20:11
Gyűrött Papír 2017.12.07. 11:26:34
БУММЕР 2017.12.07. 11:36:07
Svàjcban ràadàsul még dràga is...az ügyfélszolgàlat pocsék, a szolgàltatàs erös kihivàsokkal küzd, napi többszöri szolgàltatàskieséssel, etc...
A csucs, hogy itt még van bekötési dij...99CHF...van kàbelcsatlakozàsi dij 113CHF/negyedév és àllami TV és ràdiodij 451CHF/év (fizetned kell ha akàr csak egy mobilod van) + a havi elöfizetési dijad...
Ezért kapsz olyan szolgàltatàst amit fejànàllva Lever a 4G sebessége ha megosztod a telefonodrol...
A legpofàtlanabb megmozdulàsuk itt, mikor a kàbelcsatlakozàsi dij felszàmolàsàsrol döntöttek, hogy nem az 50Mbit/s-es csomagban maradtam és megemelték volna 10%-al az elöfizetési dijam, hanem megemelték 100Mbit/s-ra és fizettették tovàbb a kàbelcsatlakozàst. Majd mikor reklamàltam, ök küldtek levelet, ha nem élek ellenvetéssel akkor igy lesz és ketyeg ujra az 1 év...
Ügyfélszolgàlatot e-mailben elérni nem lehet, csak belsö form kitöltéssel, amire csesznek vàlaszolni...call Center mindig nap közben beszélgetne amikor dolgozom...ahànyszor megprobàltam én hivni öket, csak franciàul beszélnek...érdekes Volt, amikor elküldtem öket a jo************...akkor vàlaszolt németül és kikérte magànak....
Szoval Mo.-n és itt is csak rossz tapasztalatom van a UPC-vel...pedig betegre reklàmoztàk magukat, h 8.9-es a vevöértékelésük....eddig egy élö embertöl nem hallottam, h elégedett lett volna velük...
ekat 2017.12.07. 11:38:48
Abszolút nem a problémára reagált.
Amit a világon a legjobban rühellek, azok az ügyfélszolgálatok. Minden cégé. És pont ezért. Csupa hozzá nem értő ül ott, akik csak és kizárólag abból vannak kiképezve, amit minden netes hozzáféréssel rendelkező ember amúgyis megtalál a honlapon. Részben még csak nem is tudják a választ ők sem, csak kikeresik - aki előtte utánanézett, az alapból felkészültebb az ügyintézőnél.
Ja és a hülyébbje a kérdést sem érti meg, vagy nem akar a megértésére időt fordítani, és a kérdésből / problémából kiragad egy szót, és válasznak be copy-paste-el egy bármilyen mondatot, ami tartalmazza az adott szót.
Kérdéssel ügyfélszolgálathoz fordulni teljesen hiábavaló dolog. :)
eßemfaßom még áll 2017.12.07. 12:13:47
Izé, az UPC véletlenül nem kb ugyanazokon a területeken aktiv ahol a digi is (panelek, sűrűn lakott helyek)? Vagy az UPC kihuzza az üvegszálat az utolsó zsákfaluba is? Hogy is van az a híres 29-es körzetés az UPC?
Treff Bubi 2017.12.07. 12:22:32
Alick 2017.12.07. 13:23:32
Alick 2017.12.07. 13:26:37
KaTe 2017.12.07. 13:44:50
ekat 2017.12.07. 14:00:54
Muad\\\'Dib 2017.12.07. 14:02:52
A ConnectBox egy híg fo* gyárilag hibás valami.
cocaq 2017.12.07. 15:27:04
Szia,
nekem ilyen fehér Connectbox van 240-es nettel. Csak modemként használom és le is hozza a 240-250 letöltést, feltöltés 20, ping 10-30.
A we-free szolgáltatást alapból be se kapcsoltattam, wifi nyilván modem módban nem jön rajta. Telefon nincs rákötve, és TV-t nem fizettem elő így az se.
Szóval nekem csak a net jön róla egy utp kábelen. Eddig stabil, szakadást nem tapasztaltam (Debrecen). Ami fura hogy ip címet kb. 1-2 hetente kap újat, ha kikapcsolod, elmegy az áram akkor is megmarad. De ez lehet minden upc-snél így van. Én előtte DIGI-s voltam, ott utp kábel jött a lakásba, és ha kikapcsoltam a modemet mindig új ip címet kapott.
DIGI-t is szerettem, csak sajnos itt ahova költöztem nincs kiépítve. De eddig a UPC nettel is elégedett vagyok. A DIGI TV sok HD adása azért hiányzik.
Lawliet- Ryuuzaki 2017.12.07. 16:04:06
A kedves ugyfelszolgalat csak annyira ugyfelbarat, hogy elfelejtettek szolni, ha nem fizetek, korlatoznak. Hiaba faggattam, nyaggattam oket. Persze sok ezerert voltak kegyesek visszakapcsolni. Mikor szova tettem, persze elhajtottak a bullshittel, annyit se hogy bocs...
zoli_ 2017.12.07. 16:17:04
Az ótvar horizon go nem pénteken nem volt jó, hanem egyátalán nem. Tele idegesítő hibával, mondjuk az "új" médiaboxukhoz képest még majdnem tűrhető. Kritikán aluli mindkettő. Kezelhetetlen, idegesítő, olyan trendikén alalágyult volt aki ezeket megalkotta.
xoxoxo 2017.12.07. 16:39:40
lobster thermidor 2017.12.07. 17:39:34
2017.12.07. 18:54:06
MIx 2017.12.07. 18:57:14
CISCO HD DVR-es multimédiás STB-m van, kb 7 év alatt az ötödik. Régebben kb évente cserélték, mert a szervizes srácok nem ismerték, hogy kell hard resetet csinálni (3 kézzel 4 ujjal!) és mindig hoztak egy újat.
7 éve írtam az UPC-nek egy tanulmányt, hogy mi a bűn rossz a STB menüjében, néhány példa: a videó átugrási időkhöz perc van írva, de az mp. A műsorok címére van kb 60 karakternyi hely, de 10-15 karakterre csonkolják a címeket. Azaz valakik lusták végig begépelni. A műsorról 1,5 sor jön az info-n. Ha az EPG-n megnézem a műsor infóját, ott 3-5 oldal van! Miért kell ezt ilyen bonyolultan? A felvett műsoroknál gyakran lemarad az eleje, a 21. században ezt nem lehet megcsinálni?! Ha + időt írok a műsor elejére, és végére, akkor egymást követő műsoroknál fog hiányozni az idő.
A visszanézős műsor jó lenne, ha nem keserítené meg az ember életét. Ha át akarok ugrani reklámszemetet, több csatorna blokkolja. Más csatornáknál pedig az átlépegetés, vagy felgyorsítás után kilép a műsorból.
Nekünk internet, TV, telefon csomagunk van, így olcsóbb. Telefon még sosem volt rádugva, mert csak az UPC-s telefonosokkal lehet "ingyen" beszélni. Ilyen idióta megoldást!
Aztán vannak csatornák amiken bömböl a tv, miért nem lehet egy hangerőre állítani?
Reklámok kb dupla hangerővel bömbölnek mint a műsor, pedig még anno a kormány is ígérte, hogy megszünteti ezt a gyakorlatot, d e csak ígéret maradt.
Ha hiba van az, akkor mindig komoly hiba, 1-2-3 napig tart szerencsére évente 1-2*. Meglepett, hogy "kárpótlásul" kaptunk 2-3 hónap HBO-kat. Igaz, nem sok nézhető műsor van rajta számomra.
2017.12.07. 19:10:43
Navarone 2017.12.07. 19:25:57
Ismerős dolgozik az UPC-nál, és ő mondta azt is, hogy a médiaboxok a legolcsóbb, legrosszabb minőségűek, amiket csak kapni lehet...
tükörfúró 2017.12.07. 21:21:03
50-es UPC net-em van, most, ebben a pillanatban is.
NEM, nem "29es körzet", véletlenül sem.
NEM, nem kerestek 120ra emeléssel, és maguktól sem emelték meg.
Ennyit erről.
HjCRN+y7 2017.12.07. 21:45:09
A Horizon Go tobb orszagban is botranyosan indult. Eloszor Hollandiaban (allt a bal rendesen, vesztettek is piacreszesedest szepen!), de barmely orszagban ez volt a helyzet. Evek hosszu soran at fejlesztettek, aztan megis sok a gond vele. Azta kb 6-8 honap alatt kikuszobolik a legtobb gondot. Mondjuk en biztos nem fizetnek tobbet a Horizon Go-ert. OK, valamivel jobb mint a regi, de tulajdonkeppen megiscsak egy uj fekete doboz, semmi kulonos, semmi forradalmi nincs benne. Eleinte penz kernek erte, aztan 1-1,5 ev utan meg mar mindenki ezt a dobozt kapja automatikusan.
Connect box: szerintem kabelen igenis jol mukodik, bar a regi modemek is megbizhatoak voltak, de bizonyos sebesseget birnak csak. Az sajnos technikaliag igaz, hogy wifiert nem lehet felelosseget vallalni, mort sok mindentol fugg (arnyekolas, egyeb eszkozok stb), mondjuk pl a vevo eszkoztol is. Mindenesetre szerintem ez jo termek. Ha valakinek muszaki gondjai vannak (szakadozik stb stb) az meg csak bombazza folyamatosan oket irasos formaban, mert arra kotelesek irasban valaszolni, telefonon konnyebben leraznak.
tnsnames.ora 2017.12.07. 21:51:32
HjCRN+y7 2017.12.07. 22:01:10
Mindent megtesznek elofizetonkent egy-ket szaz forintert! Igen, ahogy a poszter leirta szemrebbenes nelkul atverik. Atverik? Nos tulajdonkeppen nem, semmi szabalyellenest nem csinaltak.
Mondjuk az ugyfelnek be kellene tartani egy-ket szabalyt: emlekezz hogy semmi nincs ingyen (most kapsz egy kis plussz sebesseget, aztan meg arat fognak emelni); ha ok hivnak, hogy milyen jo az ajanlat akkor az azt jelenti, hogy nekik jo - vard ki amig lejar a husegidod es akkor mas a targyalasi poziciod: fenyegesd, hogy lemondod a szolgaltatast vagy egy reszet es rogton kapsz ingyen nagyobb sebesseget, legalabb atmenetileg tobb csatornat, HBO-t stb). Amugy nem ertem ezt a nagy sebesseg oruletet - szinte alig veszed eszre a 60 es 120 kozotti sebesseget.
A roman vezetes vezette be ezt a trukkozest (hazon belul shitburgernek hivjak, mert altalaban ket jo hir koze betesznek neked egy sz@rt is). Például értesitenek, hogy neked milyen jo mert elindult mondjuk a Horizon Go uj, forradalmi (!?) szolgáltatás. Ugyanabban a levelben ertesitenek, hogy egyebkent a csomagod ara parszaz forinttal magasabb - persze ezt ugy mondjak, hogy a listaarhoz kepest a diszkontodat sajnos csokketik, pedig azon az aron senki nem vesz szolgaltatast. Aztan a level vegen meg megemlitik, hogy kapsz meg 3 csatornat (kit erdekel?). Szoval shitburger neked kedves ugyfel, ragd meg es nyeld le. Ez a roman hozzaallas!
HjCRN+y7 2017.12.07. 22:11:52
Bocs, de ez a korlatozas/kikapcsolas dolog igy nem nagyon hiheto.
Jogszabaly irja elo, hogy mit kell tenniuk mielott korlatoznak. Ez nem egyik naprol a masikra tortenik, hanem kb 2 honappal a szamla lejarata utan. Idokozben te megkapod a masodik es mar a harmadik szamlat, smst irnak, hivnak, felszolitot kuldenek stb A korlatozas majd a kikapcsolas a legvegso eszkoz. Ha korlatoztak es befizeted azt hiszem nincs vagy minimalis a dij. Ha a korlatozas utan sem fizet az ugyfel es kikapcsoljak, akkor bizony nem olcso mulatsag. Mar elnezest, de aki honapokig nem fizet es mar a korlatopzasra sem reagal azzal te mit csinalnal.
En azt bocs de soha nem vettem be hogy nem kap valaki szamlat (ilyet te valoban nem allitottal, de szolgaltato cegnel dolgozom es mindig ezt mondja az ugyfel) - egy szamla elveszhet, de a masodik es harmadik mar nem. Ha keson jon az meg nem mindig es feltetlen a szolgaltato hibaja. Ha a posta a Soros kerdoivvel van elfoglalva, akkor a normal leveleket nem viszi ki....
HjCRN+y7 2017.12.07. 22:16:28
eßemfaßom még áll 2017.12.08. 07:46:40
Mindkét cég oda megy (jellemzően) ahol egy tömegben sokan vannak.
Allrion 2017.12.08. 09:29:19
Toxic Waste 2017.12.08. 10:58:08
@HjCRN+y7: el tudom hinni, hogy tényleg 5-6 évesek a médiaboxok. Én ősszel váltottam csak analógról, de nagyon rácsodálkoztam, mennyire primitívek.
Egyébként nálam a "bekötés" után napokig nem működött a Horizon Go - fel is hívtam őket, hogy elfelejtették aktiválni, vagy ilyesmi. Mondták, hogy nem, sajnos ez ilyen, most épp nem jó már egy ideje (rákerestem utána, tavaly nyáron ugyanilyen problémák voltak). Azóta sem megbízható, de azért gyakran jó (legalábbis mobilon, tévén meglepő módon kevesebbszer).
Átálltam elektronikus számla fogadására is, persze havonta kellett zaklatnom őket, mert nem látszik a myupc-n a számlán. Kioktattak, hogy milyen böngészőre van optimalizálva, meg hogy ürítsem a cache-t, persze azon és úgy sem volt jó, azért pár nap múlva megjelent bármilyen böngészőn ;) Véletlenül sem vallanák be, hogy ez sem működik normálisan, vagy hogy elcsesztek valamit.
Lawliet- Ryuuzaki 2017.12.08. 11:32:42
@Toxic Waste: ha jol sejtem, nem segitett. Mindig azt keresik, mire lehet rafogni a hibaikat es a katasztrofalis halozatukat.
Xezs6 2017.12.09. 17:49:10
Xezs6 2017.12.09. 17:51:08
Xezs6 2017.12.09. 17:53:51
eßemfaßom még áll 2017.12.10. 12:38:13
Xezs6 2017.12.10. 17:16:16
eßemfaßom még áll 2017.12.11. 08:55:46
Lawliet- Ryuuzaki 2017.12.11. 10:41:13
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.12.14. 17:50:51
Mondjuk állítólag jön a flip, legalábbis az optika már az oszlopon, szomszéd utcában ismerősnél ment rákötés is 2 hónapja. (mi a francot molyolnak vele, nincs 300m lenne rálátás már megoldottam volna a netet okosban) :)