Tékozló Homár

700 forintért akciózta a UPC azt, amit pár hét múlva ingyen adott

2017.12.06. 11:49 | Homár Hilda | 68 komment

upc-logo-1200x800.jpg

Olvasónkat előfizetőként főleg az akasztotta ki, hogy nyár óta nem működik problémamentesen a Horizon Go. Nekem szerkesztőként jobban fennakadt a szemem azon a húzáson, hogya UPC nem sokkal a novemberi automatikus és ingyenes sávszélesség-emelés előtt megpróbálta az érintett előfizetőknek 700 forintrt eladni a Fiber Power 120-ba való migrálást. Ez így rém pitiánernek tűnik, de megkérdezzük, mi volt a cél vagy az ok.

Kedves Homár!

Az összes elérhető médiában látható a Happy Home reklámja. Annyira örülnék neki, hogy ha a reklámokra költött pénzt a hibák elhárítása, valamint a megfelelő kapacitás kiépítése fordítanák! Én is szeretnék már happy lenni az Ő szolgáltatásukkal, de ezzel a szolgáltatás minőséggel, amit a UPC kínál, sajnos egyáltalán nem vagyok happy.

Valamikor nyár elején elkezdett szakadozni a Horizon Go lejátszás. Pufferelt és megállt. Hiba lejelentve, volt amikor tagadták, hogy nekik nincs hiba, volt amikor elismerték. A lényeg az, hogy azóta sem megfelelő minőséget produkálni. Tegnap egész nap nem működött, de akkor legalább már kitettek magukért, és egyáltalán nem működött, és annyi gerinc azért volt bennük, a hibabejelentő számon bemondták, hogy a Horizon Go-val hibák "léphetnek" fel. 

Az általuk kb. egy hónapja bevezetett új felhasználó felület pedig hemzseg a hibáktól, persze ezek kijavításra sem nagyon fordítanak elég időt és energiát. Halkan megjegyzem, hogy ilyen szintű és mennyiségű hibával ellátott szoftver ki sem lett volna szabad adni! Azt nem tudom, hogy mivel lehetne rájuk hatással lenni. Sajnos egy ember véleményére magasról tesznek. A telefonos ügyfélszolgálatra beültetett droidok, pedig csak ugyan azt a szöveget tudják szajkózni.

Ja az más csak hab a tortán, hogy októberben felhívtak az UPC-től, hogy most mindössze havi 700 forintért megemelik nekem az internetsebességem 120 Mbps-re, ha akarom. Igen, tudom hogy 700 forint nem összeg, de nekem elég volt a kevesebb sávszélesség is, és nem is ez a pofátlanság, hanem amit ez után műveltek. ;) 

Mondtam nekik, hogy nem, köszönöm nem kell.

Mit ad isten, két héttel később már 120 megás volt az internet odahaza, és kicsit később az be is jelentették, hogy INGYENESEN felemelték a azok internetsebességét, akinél 120-astól alacsonyabb volt. Azért még előtte, míg nem volt publikus gondolták, hogy gomboljunk egy kis plusz pénzt le az előfizetőkről. Biztos vagyok benne, hogy sokan bele is ugrottak ebbe, az összeg ugyanis valóban nem sok ahhoz, hogy megnégyszerezzék a jelenlegi sebessége. Persze akkor is mondták a telefonban, hogy két éves szerződéshosszabbítással jár. Vagyis aki akkor beleugrott, most szívhatja a fogát, mert két évig fizethet azért, amit alapból ingyen is megkaphatott volna. Szóval nem csak rendes minőséget nem tudnak produkálni még pofátlanul hazudnak is az ügyfeleknek.

screenshot_2017-12-05_11_57_38.png

Végezetül csatolok egy screenshot-t, melyet remélem a UPC vezérkara is lát, legalábbis kívánom nekik, hogy csak ezt lássák, amikor le szeretnének ülni tévézni. :)

Üdvözlettel,

Horizon Go tester

UPDATE

Et a választ kaptuk a UPC-től.

Kedves Homár!

Először is nagyon sajnáljuk, hogy az olvasónál nem működött rendesen a Horizon Go. Múlt pénteken valóban adódtak műszaki problémák, amelyek miatt bizonyos eszközökön zavarok támadtak a Horizon Go használatában, de kollégáink szombatra már megoldották a helyzetet. Az átmeneti fennakadásért ezúton is elnézést kérünk.

Az olvasó másik kérdésével kapcsolatban fontos tudni, hogy a UPC 2017. szeptember 1. óta kizárólag legalább 120 megabites netet értékesít, a frissen bevezetett Happy Home csomagjainknál ez a belépő sebesség. Ez egyben azt is jelenti, hogy amikor értékesítő kollégáink megkeresik meglévő ügyfeleinket, akkor már nekik sem ajánlhatnak alacsonyabb sebességet, hiszen szeptember óta minden esetben a legkorszerűbb Happy Home ajánlatok érvényesek. Ha valaki még az ingyenes sebességnövelés előtt kért ajánlatot, vagy keresték meg ajánlattal értékesítőink, abban az esetben még az akkor érvényes feltételekkel, azaz legalább 120 megabites internettel tudtak csak ajánlatot adni számára.

Üdvözlettel,

UPC Magyarország

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Terézágyú 2017.12.06. 12:12:46

"Halkan megjegyzem, hogy ilyen szintű és mennyiségű hibával ellátott szoftver ki sem lett volna szabad adni!"

Ööööö.... a tudjukkik csinálták :)

"A telefonos ügyfélszolgálatra beültetett droidok, pedig csak ugyan azt a szöveget tudják szajkózni."

Persze. Mi mást mondjanak, mint amire be vannak tanítva, hogy ezt KELL mondaniuk???

Darth Revan 2017.12.06. 12:24:46

@Terézágyú:
szepen is neznenek ki, ha elternenek a script-tol.

stakeholder Manyecs 2017.12.06. 12:28:16

@Terézágyú: neked saját posztod is van már, kúúúúl...! én most "retkes minőséget "olvastam rendes helyett..

Dezsike 2017.12.06. 12:39:53

A UPC szolgáltatása már így is túl van bonyolítva - pár éve volt szerencsém közelről belelátni. A fő-fő ügyfélnyilvántartó rendszerük katasztrófa. A Cisco STB-n futó szoftverről ne is beszéljünk (a mai napig nálunk van egy ilyen, pedig nincs is már szolgáltatás, csak "nálunk felejtették") - annyira túl van bonyolítva, hogy már szegény vas alig bírja futtatni, ráadásul szemetel a memóriába ami ha megtelik, gyári resettel lehet csak kiüríteni. Nem tudom a Horizon boxok milyenek, lehet meg kéne próbálni resetelni, hátha megjavul.

Terézágyú 2017.12.06. 12:43:36

@Dezsike:
"A fő-fő ügyfélnyilvántartó rendszerük katasztrófa. A Cisco STB-n futó szoftverről ne is beszéljünk (a mai napig nálunk van egy ilyen, pedig nincs is már szolgáltatás, csak "nálunk felejtették") - annyira túl van bonyolítva, hogy már szegény vas alig bírja futtatni, ráadásul szemetel a memóriába ami ha megtelik, gyári resettel lehet csak kiüríteni."

:)))))

Keményen Trollkodó Kisember 2017.12.06. 13:32:36

Nem a reklám helye, - és ősi román cég ide vagy oda, - de a DIGU ennél sokkal korrektebb volt.
A legutóbbi számla mellé kaptam egy levelet, hogy megemelték a sávszélességet 1000 Mbit/s -ra, és nem kellett többet fizetni érte. Előzőleg nem kerestek telefonon sem, írásban, hogy még a régi áron fizessek elő nagyobb csomagra (én sem tettem volna egyébként, mert nekem a 100 Mbit is elegendő volt egyébként)

Terézágyú 2017.12.06. 13:54:43

"Az általuk kb. egy hónapja bevezetett új felhasználó felület pedig hemzseg a hibáktól, ... Azt nem tudom, hogy mivel lehetne rájuk hatással lenni. Sajnos egy ember véleményére magasról tesznek."

EGY ember véleményére mindenki magasról tesz. Még több emberére is.
Nem csak az ilyen cégek, hanem mindenki.

Alf56 2017.12.06. 17:34:26

Arról ugye ne is beszéljünk, hogy a "kisebbik" rútereken át se megy a 120.
Vajon mért pont 120 lett?

szopoklész 2017.12.06. 17:36:55

Az UPC által adott route-ek tudják a 120-at, csak át kell váltani 2.4GHz-ről 5GHz-re.

Crazy 1zenkáttű 2017.12.06. 17:39:46

@Terézágyú: "droidok"
Igen, a poszter erőlteti a telefonos ügyfélszolgálatot, aztán meglepődik, hogy nem mindenhatók...

Jeff 2017.12.07. 00:16:33

Megkerestek telefonon, hogy kérek-e plusz pénzért nagyobb sávszélességet. Mivel fillérbaszó vagyok, nem kértem, pár hét múlva megkaptam ingyen. Azóta nem működik a net rendesen, lassú, szakadozik. Az ügyfélszolgálat hárít, náluk minden rendben, esetleg újraindítják a modemet, de ettől nyilván nem oldódik meg semmi. A wifi-re fogják, de nem változott semmi, a router és a gép is ugyanott van, mondják hogy vezetékesen próbáljam ki, de nincs vezetékes eszközöm. Patthelyzet, ha ideér a Digi akkor pápá UPC.

csafi 2017.12.07. 01:55:35

UPC megint hazudozik! Engem is felhivtak a sebesség növelés ajanlatukkal, de nem azert, mert én kértem ajánlatot! Előtte évekig nem hívtak, csak most ezzel az emelés előtt par héttel.

BiG74 Bodri 2017.12.07. 02:13:56

A upc egy rakat gőzölgő valami. Amint tudtam dobtam őket, azóta sem bánom!

szopoklész 2017.12.07. 06:29:22

Nem igaz, hogy szombatra megoldották. Vasárnap sem ment egyáltalán. Csak hétfő reggelre csinálták meg, gondolom amikor bement dolgozni a valamit hozzáértő kolléga. Úgy hazudnak, mintha könyvből olvasnák, az emeléssel kapcsolatban is.

babbaba 2017.12.07. 08:01:46

Én a Flipp -hez mentem kétezerrel kevesebbért mint amit a Diginek fizettem. Ráadásul nem kell oláh hirdetéseket néznem, és jóval gyorsabb a net.

szemi90 2017.12.07. 08:27:15

Halkan megjegyzem, hogy ilyen szintű és mennyiségű hibával megírt levelet ki sem lett volna szabad adni!

rnz 2017.12.07. 08:38:59

Biztos nálam/velem van a hiba, de nekem hibátlan a upc, most más sok éve. Nekem 120-as net van, mellé vezetékes telefon (ami be sincs kötve),a legnagyobb kábeltv csomag, illetve 2 mobil előfizetés is. Engem rendszeresen hívogatnak ajánlatokkal, de mivel a legelején leszögezem, hogy egy forinttal sem vagyok hajlandó többet fizetni a jelenleginél, gyorsan megakasztom őket. Nem ártana ha a régi, hűséges előfizetőknek adnának néha valóban kedvező ajánlatot, mert ahogy látom a megítélésük rohamosan romlik.

tnsnames.ora · http://liftinstinct.blogspot.com 2017.12.07. 08:41:31

Sírnivaló katasztrófa a UPC. Ha meglátom a UPC-s kocsit az utcában, tudom, hogy akkor aznapra el fog menni az internet (előzetes bejelentés nélkül). Ügyfélszolgálatuk használhatatlan, elérhetetlenség miatt is, szabotálás/desktruktivitás miatt is. Egy valamiben profik: bullshitelésben és "elnézés kérés"-ben. Erre mondta a kiképző őrmester a honvédségnél: Tudja mi az "elnézés"? Amikor b*ssza a kecskét, és a szarvai közt "elnéz".

Én amikor rájuk váltottam a Telekomtól, mindezt nagyjából tudtam, de a Telekom úgy volt ugyanilyen pocsék, hogy még drága is volt hozzá. De pl.: ügyfélszolgálatban lehet, hogy a Telekom egy hangyányit már előrébbjár és érdemes lehet fontolóra venni a visszaváltást.

ProsTata 2017.12.07. 08:41:55

Én is most tervezek egy frontot nyitni a UPC-vel szemben. Még nem tudom hol és melyik fórumon...
Egy éve behülyítettek és az új "műsorvisszanézős" HD boxos TV szolgáltatásra előfizettem náluk. Nos ez a szolgáltatás mint kiderült számunkra a sokadik reklamációnk után erősen BÉTA VERZIÓS SZOLGÁLTATÁS! Kb minden második-harmadik nap működik probléma nélkül és azt elfelejtik közölni előfizetéskor, hogy NEM AZ ÖSSZES AMÚGY ELŐFIZETETT TELJES CSOMAGRA IGAZ, hanem csak bizonyos általuk beállított lényegesen kevesebb csatornákra.
Az már csak hab a tortán, hogy a most kiadásra kerülő box kezelése nagyon nem felhasználóbarát. Ezt nem a nejemen mérem le (bár ő jó indikátor), hanem azon, hogy korábban is HD boxunk volt beépített HDD-vel, azaz felvevős opcióval. Ez már igényelhető, megszűnt, csak a "visszanázősnek" árult xar van. Megpróbáltuk visszacsinálni a tévedésünket, de nem lehetett... A régi boxnak a kezelése és szolgáltatása a most kínálgatotthoz képest egy osztállyal feljebb játszik és ez nem megszokás kérdése!
A mostani "visszanézős" boxhoz külső HDD-t adnak, aminek inkább hátránya van, mint előnye.
Szóval senki ne ugorjon be a UPC HD TV "visdszanézős funkció ajánlatának, ezt egy év alatt nem tudták megcsinálni és a problémánk nem egyedi, hanem általános, ami az ügyfélszolgálatnál tett rendszeres reklamációink során nyilvánvalóvá vált!

ProsTata 2017.12.07. 08:43:35

@ProsTata:
Bocs, kimaradt egy szó, helyesen:
Ez már NEM igényelhető, megszűnt, csak a "visszanézősnek" árult xar van.

ProsTata 2017.12.07. 08:46:50

Amúgy az internettel nincs nagyobb baj... Az rendesen jön, az "akár" elérhető sebesség 80%-ával.

Terézágyú 2017.12.07. 09:07:03

@tnsnames.ora:
" Egy valamiben profik: bullshitelésben és "elnézés kérés"-ben."

Ha meg nem kérnek elnézést, az is baj...

igazi hős 2017.12.07. 09:18:47

@Alf56: Aki a szolgáltató routerét használja, az meg is érdemli. Hackerként kevés kívánatosabbat tudok elképzelni, mint sok ezer, egyformán konfigurált, távmenedzselt router. A modemen Gb-es port van, arra meg a saját, szintén Gb-es routerem kapcsolódik. (Nem azért, mert nem bízom meg a UPC-ben, hanem mert senkiben nem bízok.) A kábelen 120, n-s wifin 105 Mb-es sebességet mérek.

igazi hős 2017.12.07. 09:23:23

@Jeff: "ha ideér a Digi" Álmodj, királylány! Nálunk vagy 10 éve az utca végében van a Digi, ígérgették, hogy jönnek tovább, de mióta különadókkal baszogatják őket, azóta behúzták a féket és legfeljebb a panelokban terjeszkednek. A kertvárosiak úgy is gazdagok, nekünk telik UPC-re.

Duplaxiii 2017.12.07. 09:38:14

Két megjegyzés:
1) ma az UPC az egyetlen, aki még használható szolgáltatást nyújt és még betartják a törvényben előírt ügyfélszolgálati szabályokat... Ne azoknak az álláspontja legyen már a kizárólagos, akik a kábeles digi internetjéhez juthattak, ők egy szűk, kiválasztotott réteg, és a digi tévészolgáltatás sem az ideális kategória (a suttyó csatornák HD-s sugárzása kontra HD-t igénylők SD-ben adása...)
A digi megvásárlolta az ország legprimitívebb szolgáltatóját, az invitelt, és ma megy a reklám a nagysebességű netről... Az a szolgáltató, aki még mindig a 30 mbps-t tekinti maximumnak. És ha elsétálsz a Duna-kanyarba, láthatod, hogy ott még mindig telefonon jön a net, és nem lehet megrendelni az új nagysebességű szolgáltatást, mivel a digi nem fogja milliárdokért kiépíteni az ő rendszerét.
A német T szolgáltatása is 10 évvel ezelőtti, szóval országos szinten - tehát vannak helyi gondok! - még mindig az upc az egyetlen alternatív, persze azoknak, akik nem a barátokköztet tartják a legfontosabbnak...
2) a levélíró ismét - a Homáron egyre gyakoribb - buta és ostoba fogyasztó, aki elhiszi, hogy a cégek reklámjai igazak és őt, személyesen is kiemelten fontosnak tartják.
NEM! A jelzett akciók, reklámok mind kamuk, csak az új ügyfelek begyűjtése a cél!
Az nem veri ki senkinél, hogy fizet 10 ezret valamiért, amit holnap az ÚJ (!!!) előfizetők 5000-ért kapnak meg, de ő nem válthat??? Én jártam így...
Ma a fogyasztó egy akciónál azt látja csak, hogy "húdejó!" és egy alacsony összeget... Hogy az mire vonatkozik, meddig és is mikortól változik? Az akkor nem érdekli.
Aztán koppan és levelet ír, mert személyesen ŐT becsapták.
A Voda anno megcsinálta ezt a mobilnettel! Hogy az első hónap ingyenes!
De ők azt úgy gondolták (nem írták le!!!), hogy ha nem mondod le, akkor visszamenőleg az elsőt is ki kell fizetned.
Mert náluk a primiítv marketinges azt találta, ki, hogy az első hónap ingyenes == egy hónapig ingyen kipróbálhatod.
És még ez sem azt jelenti, hogy visszamenőleg fizetned kell.
.
Szóval ne legyen már a Homár a tudattalan fogyasztók panaszládája! Van elég valódi fogyasztási probléma, az egyedi ostobaságokat ne kelljen rendre megtudni.
.
A cégek == marketig == csalás, hazugság.
Ez az alap, egy tudatos fogyasztó ebből indul ki.

Duplaxiii 2017.12.07. 09:45:51

@igazi hős:
Jaja!
2010 körül (pontosan nem tudom...) a dig tányért szereztem be az olasz foci miatt (1 évre, mert utána máshova került, most megint a diginél van).
Akkor velem megvetették az eszközöket (amiket persze ma szabadon nem használhatok, még egy másik digi kártával sem...), hogy majd hozzák a kábelt és beszámítják.
Angyalföld...
A környező bérházak közül, akik szerződtek, már lett.
A környzező utcákban a mai napig nem, pedig közben a német T simán feltörte a járdákat és telepítették a saját szarukat. (Még a telekre is be akartak jönni és nem értették, hogy a tulajdonos dönti el, kell-e neki a szarjuk.)
Szóval a digi azóta sem jött és nem is fog!
Ahol átléptek, ott meg becsapták a megrendelőket.
HD tévé? Van! Szerződjön nyugodtan!
A szerencsétlen idős barátom, szerződött. HBO-ra is.
Amikor aláírt, akkor közölték: HD beltéri még nincs... Majd hoznak... Ha lesz... Ja HBO is kell? Az még bonyolultabb! Az még plusz műszaki gond.
Kb a 80-as évek műholdas technikáját alkalmazták, befúrtak, behúzták a kebelt, bekötöttek egy beltérit, felprogramozták és mentek.
A német T úgy telepítette a "modern" rendszerüket Újpesten, hogy a HD tévét scarton keresztül köttöték a box-ukhoz...

okostojas007 2017.12.07. 10:39:07

ugyan, alapszabály, hogy az ilyen hivogatós: most lejárt a hűséged, gyorsan kösd újra 2 fityingért ajánlatokat tilos elfogadni. Akkor kezdik ezzel zaklatni az embereket, ha jön az új ajánlat, ami jóval olcsóbb, és próbálják bepalizni a népet. A másik, ami szégyen, hogy ugyanabban az utcában valaki 2x annyiért kapja a szolgáltatást, mert oda már be van kötve(hiába nincs hűség, vagy adásvétel után más ügyfél lakna ott), aki meg most köti be frissen, az akár 40-50%-al olcsóbban. (és a kabaré, hogy nincs is alternatíva).

Muad\\\'Dib 2017.12.07. 11:05:33

Azok után, hogy a gyárilag hibás Connect Box modemet osztogatják az 500-as net mellé, ez a pár száz Ft apróság. El is hajtottam őket, hogy maradok a 120-as netnél a régi modemmel, hagyjanak engem a connect box fossal...

ekat 2017.12.07. 11:08:43

Én továbbra is tökéletesen elégedett vagyok a UPC-vel, pedig engem is hívtak talán októberben új csomagajánlattal, amiben az addigi 30 megás net helyett 120-as volt. De mivel amúgy ugyanaz volt benne, mint addig, csak pluszban még a 120-as net, meg mobiltelefon is bennefoglalt némi (kevés) beszélgetéssel, és 500 forinttal került többe, így elfogadtam. A hűségem ugyanis novemberben lejárt volna, úgyis lépnem kellett volna valamit. (Mondjuk így már két tételt nem használok a csomagomból, a vezetékes meg a mobiltelefont se, de utóbbit még esetleg aktiválom valamikor.)
Hálistennek a boxom régi, az új box-szal rendelkező UPC-s kollégáimat elhallgatva le nem cserélem soha. :) Ugyan 100-ból 99-szer a DVR-lejátszás elindításához ki-be kell kapcsolni a boxot, de ennyit megér a dolog.

ekat 2017.12.07. 11:19:01

@okostojas007: Ha az ember foglalkozik vele, nincs olyan, hogy rosszabb csomagja lenne, mint ami fent van. (Én hol módosítgattam, hol telefonáltam reklamálni, és megkaptam, amit kértem.)
Mondjuk mostantól ez már nem így lesz, mert nincs már fent a honlapjukon általánosan érvényes ajánlat. :(

kékféltégla 2017.12.07. 11:20:11

Én már annak örülnék, ha a kedves UPC meg tudná oldani, hogy naponta a csúcsidőben, ami 20-22 óra nem legyen már olyan trágya a kapcsolat minősége, mint most. Nem kell 120mbit, elég 50mbit, de lehessen már használni rendesen. Voltak napok, amikor 50% !!!!!!! packetloss volt az említett időszakban. Ha felhívom az ügyfélszolgálatot, akkor a tudálékos hölgy megkérdezi, hogy be van-e dugva a router és hogy próbáljam meg kábelen, ne wifin. Amikor említem a packetloss-ot meg a botrányos pinget (bix-re 150ms), akkor meg csak hümmög, hogy vajon ezek mik és továbbítja az ügyet a "szakmai" kollégákhoz, ami szerintem a kuka a UPC-s terminológiában, mert még sose kaptam visszajelzés a hibabejelentésemről.

Gyűrött Papír 2017.12.07. 11:26:34

Az ingyenes bevezetést (120 Mbps) hónapokkal, hanem fél-egy évvel előtte meg kell tervezni, mert tudni kell, hogy a rendszer bírja-e majd tartalékokkal együtt. Az, hogy előtte kiajánlották, már tudták, hogy ingyenes lesz az emelés, így ezt én nettó rosszindulatnak tartom a management részéről, hogy még megpróbálnak lehúzni.

БУММЕР 2017.12.07. 11:36:07

A UPC az egyetlen szolgàltato ami a vilàgon kb. mindenhol Sz@r...
Svàjcban ràadàsul még dràga is...az ügyfélszolgàlat pocsék, a szolgàltatàs erös kihivàsokkal küzd, napi többszöri szolgàltatàskieséssel, etc...

A csucs, hogy itt még van bekötési dij...99CHF...van kàbelcsatlakozàsi dij 113CHF/negyedév és àllami TV és ràdiodij 451CHF/év (fizetned kell ha akàr csak egy mobilod van) + a havi elöfizetési dijad...

Ezért kapsz olyan szolgàltatàst amit fejànàllva Lever a 4G sebessége ha megosztod a telefonodrol...

A legpofàtlanabb megmozdulàsuk itt, mikor a kàbelcsatlakozàsi dij felszàmolàsàsrol döntöttek, hogy nem az 50Mbit/s-es csomagban maradtam és megemelték volna 10%-al az elöfizetési dijam, hanem megemelték 100Mbit/s-ra és fizettették tovàbb a kàbelcsatlakozàst. Majd mikor reklamàltam, ök küldtek levelet, ha nem élek ellenvetéssel akkor igy lesz és ketyeg ujra az 1 év...

Ügyfélszolgàlatot e-mailben elérni nem lehet, csak belsö form kitöltéssel, amire csesznek vàlaszolni...call Center mindig nap közben beszélgetne amikor dolgozom...ahànyszor megprobàltam én hivni öket, csak franciàul beszélnek...érdekes Volt, amikor elküldtem öket a jo************...akkor vàlaszolt németül és kikérte magànak....

Szoval Mo.-n és itt is csak rossz tapasztalatom van a UPC-vel...pedig betegre reklàmoztàk magukat, h 8.9-es a vevöértékelésük....eddig egy élö embertöl nem hallottam, h elégedett lett volna velük...

ekat 2017.12.07. 11:38:48

Egyébként figyeltétek a UPC válaszát?
Abszolút nem a problémára reagált.

Amit a világon a legjobban rühellek, azok az ügyfélszolgálatok. Minden cégé. És pont ezért. Csupa hozzá nem értő ül ott, akik csak és kizárólag abból vannak kiképezve, amit minden netes hozzáféréssel rendelkező ember amúgyis megtalál a honlapon. Részben még csak nem is tudják a választ ők sem, csak kikeresik - aki előtte utánanézett, az alapból felkészültebb az ügyintézőnél.
Ja és a hülyébbje a kérdést sem érti meg, vagy nem akar a megértésére időt fordítani, és a kérdésből / problémából kiragad egy szót, és válasznak be copy-paste-el egy bármilyen mondatot, ami tartalmazza az adott szót.

Kérdéssel ügyfélszolgálathoz fordulni teljesen hiábavaló dolog. :)

eßemfaßom még áll 2017.12.07. 12:13:47

@Duplaxiii: "Ne azoknak az álláspontja legyen már a kizárólagos, akik a kábeles digi internetjéhez juthattak, ők egy szűk, kiválasztotott réteg, "

Izé, az UPC véletlenül nem kb ugyanazokon a területeken aktiv ahol a digi is (panelek, sűrűn lakott helyek)? Vagy az UPC kihuzza az üvegszálat az utolsó zsákfaluba is? Hogy is van az a híres 29-es körzetés az UPC?

Treff Bubi 2017.12.07. 12:22:32

Általában a UPC semmilyen garanciát nem vállal wifi kapcsolatra (garantált fel-letöltési sebesség: 0 Mbps). Azt mondják, hogy a wireless jelet annyi random változó befolyásolhatja, hogy nem tudnak vele mit kezdeni. Kb. ha a szomszéd is elkezd netezni, vagy süti a vacsorát a villanytűzhelyen, elvileg már bekavarhat a jelnek.

Alick 2017.12.07. 13:23:32

@eßemfaßom még áll: Bp. I. és II. kerületében van UPC, de nincs Digi, pedig lenne rá fizetőképes kereslet.

Alick 2017.12.07. 13:26:37

@Treff Bubi: Ja, a wifi működése az előfizető magánügye (ha 40-50 SSID jön be otthon, akkor lehet hogy kapcsolódni se tud a saját routerére), referenciának csak a kábeles a mértékadó.

KaTe 2017.12.07. 13:44:50

@okostojas007: Dettó. Pedig most, nagyon akciósan, mindössze 500 forint havidíj emeléssel és 1 év hűséggel adtak volna a jelenlegi 120-as net helyett 500-ast. (megjegyzem, a 120-as net is 30 megabitesről indult még pár évvel ezelőtt, aztán maguktól emelgették) A gond csak annyi volt, hogy ezért a kihagyhatatlan ajánlatért cserébe ConnectBox-ra cserélnék a jelenlegi, amúgy beton stabil Ubee EVW3226 modemet. Merthogy ez csak 300 megabitig tudja kezelni az internetet. Akkor meg minek van rajta gigabites ethernet port? Nem értettem, de mondtam az ügyintézőnek, semmi gond, akkor majd 300 megabitig jön a net, nekem elég lesz az is. Nem, azt nem lehet, csak ConnectBoxxal vehető igénybe az 500-as net. Hát akkor így jártam, én tuti nem cserélem le ezt a modemet amíg ki nem leheli a lelkét. Mellesleg, erről tudom, hogy Bridge módban tökéletesen ellátja a feladatát, a ConnectBoxról pedig nem tudta elmondani az ügyintéző, hogy lehet -e csak modemként használni. (Az interneten olvasottak alapján lehet, de úgy is problémák lehetnek az eszközzel)

ekat 2017.12.07. 14:00:54

@eßemfaßom még áll: Nálunk pl. nincs DIGI. (De ha lenne, se mennék oda, nem minden az olcsóság.) A T-sek egy ideje vannak, be is csöngetett anno egy röhejes ifjú titán a UPC-énál drágább, viszont kevesebb adót tartalmazó ajánlatukkal... nem vetődtünk rá. :)

Muad\\\'Dib 2017.12.07. 14:02:52

@KaTe:
A ConnectBox egy híg fo* gyárilag hibás valami.

cocaq 2017.12.07. 15:27:04

@KaTe:
Szia,
nekem ilyen fehér Connectbox van 240-es nettel. Csak modemként használom és le is hozza a 240-250 letöltést, feltöltés 20, ping 10-30.
A we-free szolgáltatást alapból be se kapcsoltattam, wifi nyilván modem módban nem jön rajta. Telefon nincs rákötve, és TV-t nem fizettem elő így az se.
Szóval nekem csak a net jön róla egy utp kábelen. Eddig stabil, szakadást nem tapasztaltam (Debrecen). Ami fura hogy ip címet kb. 1-2 hetente kap újat, ha kikapcsolod, elmegy az áram akkor is megmarad. De ez lehet minden upc-snél így van. Én előtte DIGI-s voltam, ott utp kábel jött a lakásba, és ha kikapcsoltam a modemet mindig új ip címet kapott.
DIGI-t is szerettem, csak sajnos itt ahova költöztem nincs kiépítve. De eddig a UPC nettel is elégedett vagyok. A DIGI TV sok HD adása azért hiányzik.

Lawliet- Ryuuzaki 2017.12.07. 16:04:06

A Horizon Go honapok ota egy rakat.... Online nem lehet tevezni, mert ad1, gallyra vagja a procit a folyamatos 100%os terhelessel. Ad2, jellemzően 17-03 ora kozott kb 3 masodpercig birja a stream a terhelest, utana tulporog, es puffer hibaval leszakad...Es nem, nem wifin. Kabelesen csatlakoztatott gepen, amin semmi mas nem fogyasztja az eroforrast. Btw rohej, de egy szutyok androidos telefonon, wifin meg mukodik az app. Igaz rendesen kohecsel, ahogy hullamzik a savszel, mint egy viharos tenger.Az uj felulet... Az, hogy minden egyes beallitast ujra kell parameterezni, a mukodo funkciok kiszedve, ossze vissza, a felhasznalo baratsagnak semmi jelet nem mutatva. Olyan szinten arnyeka lett a reginek, hogy inkabb megnezem mas elerheto streamen a tartalmat, mert nem, nem akarok elofizetni tv-re, semmilyen formaban. Itt el is ertunk a masik felehez...
A kedves ugyfelszolgalat csak annyira ugyfelbarat, hogy elfelejtettek szolni, ha nem fizetek, korlatoznak. Hiaba faggattam, nyaggattam oket. Persze sok ezerert voltak kegyesek visszakapcsolni. Mikor szova tettem, persze elhajtottak a bullshittel, annyit se hogy bocs...

zoli_ 2017.12.07. 16:17:04

UPC!
Az ótvar horizon go nem pénteken nem volt jó, hanem egyátalán nem. Tele idegesítő hibával, mondjuk az "új" médiaboxukhoz képest még majdnem tűrhető. Kritikán aluli mindkettő. Kezelhetetlen, idegesítő, olyan trendikén alalágyult volt aki ezeket megalkotta.

xoxoxo 2017.12.07. 16:39:40

@babbaba: Remélem, azt azért tudod, hogy nincsen Flip nevezetű szolgáltató cég. A Flip az a telekom terméke. Természetesen csak ott elérhető, ahol van Digi. Emiatt elvből sem megyek át hozzájuk, mert egy mocskos banda.

lobster thermidor 2017.12.07. 17:39:34

Engem egy éven belül háromszor hívtak a 120 -as ajánlattal, mire harmadszorra meguntam, és módosítottam. Igaz nekem csak havi 200 forinttal kerül többe a dolog, de a szerződéskötés után egy hónappal bejelentették a ingyen sávszélesség bővítést. Ezek tényleg lehajolnak minden apróért, mert a 2 év hűségidőre nem fizetek pluszban összesen 5 ezer forintot, de azért nyilván bosszant a szemétségük. Néhány hete újra felhívtak, hogy verhetetlen internetes ajánlatuk van, ha a kábeltévére, és a telefonra is előfizetek a UPC - nél. Mondtam a telefonos embernek, hogy nem kötnék velük semmilyen szerződést, elég nekem az, hogy nemrégiben piti lókupec módjára átvertek a "nagyszerű" ajánlatukkal, és különben sem szeretem egy ilyen hazug cégnek sem kiszolgáltatni magam. Erre nem tudott semmit sem mondani, de az ingyen módosításon piszkosul elcsodálkozott, és azt mondta, hogy ő még nem is hallott erről az ingyen sávszélesség növelésről, pedig neki, és a szomszédjának is 60 Mbit/s internete van.

roli101 2017.12.07. 18:54:06

Ha engem felhívnak a UPC-től egy fantasztikus ajánlattal, akkor az első kérdésük mindig az, hogy hozzájárulok-e, hogy a jövőben is megkeressenek ajánlattal. Ha nemet mondok, akkor el sem mondhatják az aktuális ajánlatukat. Ilyenkor mindig értetlenkednek, hogy miért mondok nemet, én pedig mulatok rajtuk. Mindig azt mondom, hogy csak akkor hívjanak, ha olcsóbban adják azt, amit eddig adtak.

MIx 2017.12.07. 18:57:14

Én többé-kevésbé elégedett vagyok az UPC-vel. Igaz, volt előttük egy Fibernet nevű borzasztó cég, aki 3 év alatt nem tudta megoldani, hogy a 4x(négyszer) rögzített előfizetésemet és a négyszeres számlát rendbe tegye.
CISCO HD DVR-es multimédiás STB-m van, kb 7 év alatt az ötödik. Régebben kb évente cserélték, mert a szervizes srácok nem ismerték, hogy kell hard resetet csinálni (3 kézzel 4 ujjal!) és mindig hoztak egy újat.
7 éve írtam az UPC-nek egy tanulmányt, hogy mi a bűn rossz a STB menüjében, néhány példa: a videó átugrási időkhöz perc van írva, de az mp. A műsorok címére van kb 60 karakternyi hely, de 10-15 karakterre csonkolják a címeket. Azaz valakik lusták végig begépelni. A műsorról 1,5 sor jön az info-n. Ha az EPG-n megnézem a műsor infóját, ott 3-5 oldal van! Miért kell ezt ilyen bonyolultan? A felvett műsoroknál gyakran lemarad az eleje, a 21. században ezt nem lehet megcsinálni?! Ha + időt írok a műsor elejére, és végére, akkor egymást követő műsoroknál fog hiányozni az idő.
A visszanézős műsor jó lenne, ha nem keserítené meg az ember életét. Ha át akarok ugrani reklámszemetet, több csatorna blokkolja. Más csatornáknál pedig az átlépegetés, vagy felgyorsítás után kilép a műsorból.
Nekünk internet, TV, telefon csomagunk van, így olcsóbb. Telefon még sosem volt rádugva, mert csak az UPC-s telefonosokkal lehet "ingyen" beszélni. Ilyen idióta megoldást!
Aztán vannak csatornák amiken bömböl a tv, miért nem lehet egy hangerőre állítani?
Reklámok kb dupla hangerővel bömbölnek mint a műsor, pedig még anno a kormány is ígérte, hogy megszünteti ezt a gyakorlatot, d e csak ígéret maradt.
Ha hiba van az, akkor mindig komoly hiba, 1-2-3 napig tart szerencsére évente 1-2*. Meglepett, hogy "kárpótlásul" kaptunk 2-3 hónap HBO-kat. Igaz, nem sok nézhető műsor van rajta számomra.

okostojas007 2017.12.07. 19:10:43

@KaTe: köszi, most lesz az új házamba ez a connectbox izé(mert ugye nem volt választási lehetőseg), de a wifree-től kiver a víz, nekem ne kotorásszon senki a modememben.. hát kiváncsi leszek.

Navarone 2017.12.07. 19:25:57

Nos nálunk is vannak problémák, de egyelőre nem váltunk, mert a Horizon Go-n keresztül tudok külföldön is magyar tévét nézni. Sokszor megáll pufferelni, vagy kijelenti, hogy nem elérhető ebben a pillanatban a video.
Ismerős dolgozik az UPC-nál, és ő mondta azt is, hogy a médiaboxok a legolcsóbb, legrosszabb minőségűek, amiket csak kapni lehet...

tükörfúró 2017.12.07. 21:21:03

Birom az ilyen mesepostokat..., "megemelték mindenkinek"..a mit?!?!??
50-es UPC net-em van, most, ebben a pillanatban is.
NEM, nem "29es körzet", véletlenül sem.
NEM, nem kerestek 120ra emeléssel, és maguktól sem emelték meg.

Ennyit erről.

HjCRN+y7 2017.12.07. 21:45:09

A media boxokrol tudni erdemes, hogy a regebbiek a hollandok es a svajciak altal levetett hasznalt, 5-6 eves dobozok voltak. Jo lesz azoknak ott keleten ez az ocska! Ezek minoseget mi sem jellemzi jobban, mint hogy a rendszerben levo ketfele HD DVR doboz (Cisco xxxx ill yyyy tipusu) kozul a megkulonboztetes vegett hazon belul is szarnak (shity) neveztek. Ezeknek kb 1/3-at evente le kellett az ugyfelnel cserelni. Azoknal az ugyfeleknel, akik ezt a legjobb, akkor meg premium szolgaltatast vettek igenybe. Rogzitettek vele musort, aztan ha elromlott, akkor cserelt a UPC es minden amit felvettel az elveszett.

A Horizon Go tobb orszagban is botranyosan indult. Eloszor Hollandiaban (allt a bal rendesen, vesztettek is piacreszesedest szepen!), de barmely orszagban ez volt a helyzet. Evek hosszu soran at fejlesztettek, aztan megis sok a gond vele. Azta kb 6-8 honap alatt kikuszobolik a legtobb gondot. Mondjuk en biztos nem fizetnek tobbet a Horizon Go-ert. OK, valamivel jobb mint a regi, de tulajdonkeppen megiscsak egy uj fekete doboz, semmi kulonos, semmi forradalmi nincs benne. Eleinte penz kernek erte, aztan 1-1,5 ev utan meg mar mindenki ezt a dobozt kapja automatikusan.

Connect box: szerintem kabelen igenis jol mukodik, bar a regi modemek is megbizhatoak voltak, de bizonyos sebesseget birnak csak. Az sajnos technikaliag igaz, hogy wifiert nem lehet felelosseget vallalni, mort sok mindentol fugg (arnyekolas, egyeb eszkozok stb), mondjuk pl a vevo eszkoztol is. Mindenesetre szerintem ez jo termek. Ha valakinek muszaki gondjai vannak (szakadozik stb stb) az meg csak bombazza folyamatosan oket irasos formaban, mert arra kotelesek irasban valaszolni, telefonon konnyebben leraznak.

tnsnames.ora · http://liftinstinct.blogspot.com 2017.12.07. 21:51:32

@Terézágyú: Azért lehet devalválni az elnézést kérést. Ott valami gebasz van, ha valaki folyamatosan elnézést kér. Mintha ez automatikusan eliminálná a sorozatos bosszúságokat

HjCRN+y7 2017.12.07. 22:01:10

A poszt elsosorban a marketing gyakorlatukrol szolt. Nos, a tobbi telefonos/kabeles ceghez hasonloan ez eddig is etikailag megkerdojelezheto volt, de kb 2014 ota miota roman vezetes van, a helyzet sokat romlott, pofatlanabbak lettek, atvettek az ottani modszereket.

Mindent megtesznek elofizetonkent egy-ket szaz forintert! Igen, ahogy a poszter leirta szemrebbenes nelkul atverik. Atverik? Nos tulajdonkeppen nem, semmi szabalyellenest nem csinaltak.

Mondjuk az ugyfelnek be kellene tartani egy-ket szabalyt: emlekezz hogy semmi nincs ingyen (most kapsz egy kis plussz sebesseget, aztan meg arat fognak emelni); ha ok hivnak, hogy milyen jo az ajanlat akkor az azt jelenti, hogy nekik jo - vard ki amig lejar a husegidod es akkor mas a targyalasi poziciod: fenyegesd, hogy lemondod a szolgaltatast vagy egy reszet es rogton kapsz ingyen nagyobb sebesseget, legalabb atmenetileg tobb csatornat, HBO-t stb). Amugy nem ertem ezt a nagy sebesseg oruletet - szinte alig veszed eszre a 60 es 120 kozotti sebesseget.

A roman vezetes vezette be ezt a trukkozest (hazon belul shitburgernek hivjak, mert altalaban ket jo hir koze betesznek neked egy sz@rt is). Például értesitenek, hogy neked milyen jo mert elindult mondjuk a Horizon Go uj, forradalmi (!?) szolgáltatás. Ugyanabban a levelben ertesitenek, hogy egyebkent a csomagod ara parszaz forinttal magasabb - persze ezt ugy mondjak, hogy a listaarhoz kepest a diszkontodat sajnos csokketik, pedig azon az aron senki nem vesz szolgaltatast. Aztan a level vegen meg megemlitik, hogy kapsz meg 3 csatornat (kit erdekel?). Szoval shitburger neked kedves ugyfel, ragd meg es nyeld le. Ez a roman hozzaallas!

HjCRN+y7 2017.12.07. 22:11:52

@Lawliet- Ryuuzaki:
Bocs, de ez a korlatozas/kikapcsolas dolog igy nem nagyon hiheto.

Jogszabaly irja elo, hogy mit kell tenniuk mielott korlatoznak. Ez nem egyik naprol a masikra tortenik, hanem kb 2 honappal a szamla lejarata utan. Idokozben te megkapod a masodik es mar a harmadik szamlat, smst irnak, hivnak, felszolitot kuldenek stb A korlatozas majd a kikapcsolas a legvegso eszkoz. Ha korlatoztak es befizeted azt hiszem nincs vagy minimalis a dij. Ha a korlatozas utan sem fizet az ugyfel es kikapcsoljak, akkor bizony nem olcso mulatsag. Mar elnezest, de aki honapokig nem fizet es mar a korlatopzasra sem reagal azzal te mit csinalnal.

En azt bocs de soha nem vettem be hogy nem kap valaki szamlat (ilyet te valoban nem allitottal, de szolgaltato cegnel dolgozom es mindig ezt mondja az ugyfel) - egy szamla elveszhet, de a masodik es harmadik mar nem. Ha keson jon az meg nem mindig es feltetlen a szolgaltato hibaja. Ha a posta a Soros kerdoivvel van elfoglalva, akkor a normal leveleket nem viszi ki....

HjCRN+y7 2017.12.07. 22:16:28

Kritikus voltam az elobb a UPC marketing gyakorlataval kapcsolatban, de a legpofatlanabb a Telekom. Nalunk 50 es 100-as internetet lehet rendelni. Garantalt sebesseg 1 Mb (igen egy!) vagyis a 1-2%. Nos en ertekelem, hogy nem lehet 24/365 garantalni a sebesseget de az 1-2% garantalt sebesseg a pofatlansag netovabbja! Talan ezeknel is roman vezetes van?

eßemfaßom még áll 2017.12.08. 07:46:40

@Alick: Anyósnál meg digi van UPC meg nincx, akkor ebből most milyen következtetést kellene levonni?

Mindkét cég oda megy (jellemzően) ahol egy tömegben sokan vannak.

Allrion 2017.12.08. 09:29:19

@Duplaxiii: itt is ugyanaz... én 5500 Ft-ot fizetek azért, amiért az új előfizetők 4000-et, és a szerződésem jövő júniusig még kitart.. hol itt az igazság???

Toxic Waste 2017.12.08. 10:58:08

@roli101: ráadásul még meg is sértődnek, amikor közlöd velük, hogy ne keressenek :)
@HjCRN+y7: el tudom hinni, hogy tényleg 5-6 évesek a médiaboxok. Én ősszel váltottam csak analógról, de nagyon rácsodálkoztam, mennyire primitívek.
Egyébként nálam a "bekötés" után napokig nem működött a Horizon Go - fel is hívtam őket, hogy elfelejtették aktiválni, vagy ilyesmi. Mondták, hogy nem, sajnos ez ilyen, most épp nem jó már egy ideje (rákerestem utána, tavaly nyáron ugyanilyen problémák voltak). Azóta sem megbízható, de azért gyakran jó (legalábbis mobilon, tévén meglepő módon kevesebbszer).
Átálltam elektronikus számla fogadására is, persze havonta kellett zaklatnom őket, mert nem látszik a myupc-n a számlán. Kioktattak, hogy milyen böngészőre van optimalizálva, meg hogy ürítsem a cache-t, persze azon és úgy sem volt jó, azért pár nap múlva megjelent bármilyen böngészőn ;) Véletlenül sem vallanák be, hogy ez sem működik normálisan, vagy hogy elcsesztek valamit.

Lawliet- Ryuuzaki 2017.12.08. 11:32:42

@HjCRN+y7: Igen, regebben tenyleg igy volt, meg masnal most is igy van. Megvan a teljes levelezesem, illetve kikertem az osszes hangfelvetelt, mert sehol nem hangzik el az ugyintezoktol, hogy 30+ miatt korlatozhatnak. Nem 60, vagy 90. Ismerem a gyakorlatot. Verlazito volt, de nem erdekelne es azt mondanam a dologra, oke, gyokketto voltam, megerdemlem, ha nem ugy viselkedtek volna velem, mintha a picsajukbol rangatnak ki.
@Toxic Waste: ha jol sejtem, nem segitett. Mindig azt keresik, mire lehet rafogni a hibaikat es a katasztrofalis halozatukat.

Xezs6 2017.12.09. 17:49:10

Alapvető dolog, amit mindenkinek tudnia kell(ene): A UPC mindenkinek egyéni árat állapít meg. Ha valaki belemegy a 700 Ft-os emelésbe, akkor ő azt kapja, ha meg nem, akkor nem azt, hanem ajánlanak neki valami mást. Résen kell lenni.

Xezs6 2017.12.09. 17:53:51

@HjCRN+y7: A sebességőrületnek egy ideig valóban nem volt értelme, de amióta bejött a 4K igenis kell a sávszél a minőségi tartalomhoz.

eßemfaßom még áll 2017.12.10. 12:38:13

@Xezs6: mert a 4k-nak olyan sok értelme van...