Tékozló Homár

Lábas volt a fedőneve, avagy a lelkes Tefal-hívők esete a TESCO-val

2018.01.15. 09:48 | Homár Hilda | 138 komment

screenshot_2018-01-15_09_38_35.png"Sajnos átmeneti készlethiány előfordulhat a termékekből, de folyamatosan érkeznek az új termékek áruházainkba." - írta a Tesco ügyfélszolgálatosa a cég facebookján többször is az augusztus 31-én kezdődött Tefal akció kapcsán érdeklődőknek. Ez ráerősíti az ügyben hozzánk szokatlanul nagy mennyiségben érkező panaszlevekben foglaltakra, vagyis, hogy már novemberben sem találtak az edénykészlethez passzoló nyelet vagy fedőt, amik nélkül a főzés gyakorlatilag lehetetlen. Lehet, hogy a kínzó nyél- és fedőhiánnyal függ össze, hogy az akció időtartama 2x is rövidült?

Akárhogy is, olvasóink eléggé kiakadtak a dolgon. Volt aki csak végtelenül csalódott és szomorú lett az esettől:

Kedves Homár!

Bár a saját facebook profilomon és a Tesco Magyarország facebookján is közzé tettem ezt az írást, egy ismerősöm javaslatára elküldöm nektek is...

Szeretném, ha minél többen tudnának róla, hogyan rontotta el a Tesco a karácsonyomat, szabotálta a karácsonyi ajádékomat.

Évek óta kerestem a tökéletes edény készletet, hogy az innen-onnan arany áron összevásárolt jó és kevésbé jó edényeim helyett végre egy összeillő, praktikus, minőségi szettben főzhessek. Amikor az összel megpillantottam a Tesco pontgyűjtő akcióját éreztem, hogy eljött az én időm. Amikor a kezembe fogtam az Ingenio Force edényeket tudtam, hogy megtaláltam az igazit!

Serényen gyűjtöttem a pontokat, minden nagybevásárlás után büszkén és boldogan ragasztgattam  a füzetkékbe. A drága nagymamák (anyukám és az én fantasztikus anyósom) felajánlották, hogy ők megszponzorálják karácsonyi ajándék gyanánt az edény beszerzést. Hogy le ne maradjunk a vágyott készletről december elején megvettük az edényeket. Gyönyörűen illeszkedtek egymásba, leleki szemeim előtt lebegett, ahogy ünnepélyesen kipenderítem a konyhaszekrényből a meglévőket és ezeket a csodás lábasokat fogom megpillantni, akárhányszor neki kezdek a főzésnek.

De igen korai volt az örömöm, hiszen csak ezután indult az egyre kétségbeesettebb kálváriája az egész családnak.

A mamáek minden reggel és délután látogatást tettek a Tescoba, a fedőkre vadászva. Mi hetente 2xjártuk Szegedet és Hódmezővásárhelyet, szintén a vágyott fedőkre vadászva. Minden alkalommal azt a tájékoztatást kaptuk, hogy nyugodjunk, meg pár nap múlva kapnak új szállítmányt, jönni fognak a fedők.

Eljött a karásony és hatalmas dobozban csak az edénykéim árválkodtak félszegen. De sebaj, a félöröm is öröm, reményem nem apadt. Folytattuk az egyre fásultabb fedővadászatot, míg az év utolsó tescos látogatásán arra lettem figyelmes, hogy az akciós polcot elbontották, nyoma sincs a fedőimnek, mintha sosem lettek volna. A nem túl kedves kollegina pedig szinte rámförmedt az érdeklődésemre, miszerint ne is várjak a fedőkre, így jártam. A tesco honlapján pedig módosították az akcio időtartamát.

Itt válasz út elé kerültem... az internetet végig böngésztem a fedők után, de sehol nem kaphatók, nemcsak a tescoban hiánycikk (bár vásárlás ösztönző akciót csak a tesco hirdetett ezekkel a termékekkel) a mai napon visszavittem az oly vágyott fél ajándékomat. A szívem szakadt meg az edényekért. Az ügyfélszolgálaton se egy elnézés, se egy bíztató szó, csak vállvonogatás... bár már nem vagyok kislány, mégis elmondhatatlanul rosszul esik, hogy nem vált valóra az álmom.

Tisztelettel: 

Erika

Volt, akit a Tesco ügyfélszolgálaton is túlra, egészen a Tefalig elhajtott a felháborodás lendülete:

A dolog azzal kezdődött, hogy a Tesco vásárlási ösztönzőként Tefal termékeket kínált kedvezményes áron egy pontgyűjtő akció keretében. Azután megkurtította a dolgot, s előbbre hozta a beváltás időpontját, ahogyan a mellékletből kiderül. A felhívás, amely eredetileg nem így szólt: https://tesco.hu/ promocios-ajanlatok/tefal/

Levelezés a Tescoval: 

Tisztelt Címzett!

Szerettem volna karácsonyra meglepetést okozni szeretteimnek egy "pontgyűjtős", levehető nyéllel rendelkező, üvegfedős Tefal wokkal.

Amikorra rendelkeztem e megfelelő mennyiségű ponttal, addigra bajai áruházukban már nem volt elérhető a vágyott tárgy. Megkértem ezért, egy Budapesten élő barátomat, hogy próbálja meg ott beszerezni, amin annyira fellelkesedett, hogy a saját részére is szeretett volna egy ugyanilyen felszereltségű edényt vásárolni, s lelkes pontgyűjtésbe kezdett.

Sikerült is, de nem adhattuk át karácsonykor. Hiányzottak e fedők!

Ahol vásárolta, ott tettek egy halvány ígéretet, de a dologból semmi sem lett. "Természetesen" más áruházukban sem találtunk fedőket!

Végtelenül tudnék örülni, ha a megkurtított határidejű, s elégséges árualappal nem rendelkező pontversenyük "keserű szájízét" elvennének azzal, hogy megmondják hol lehet beszerezni a két fedőt? (a pontgyűjtők Pesten vannak) Már az sem nagyon izgat, ha nem Önöktől...

Boldog újesztendőt kívánok!

P. László

 

Tisztelt P. László!

Köszönjük, hogy megtisztelte központunkat megkeresésével.

Levele alapján igyekeztünk a segítségére lenni, de nem jártunk sikerrel. A 2017.11.30.-tól érvényes Life reklámkiadványban tájékoztattuk is kedves vásárlóinkat, hogy a Tefal termékek nagyobb sikert arattak a vártnál, ezért a promóciót korábban zárjuk a tervezettnél. Ezt figyelembe véve, a matricákkal  teli gyűjtőfüzeteket december 31-ig , illetve a készlet erejéig volt lehetőségük beváltani kedves vásárlóinknak.

Emberileg megértjük csalódottságát, de sajnos utánrendelésre nincs lehetőségünk. Az akcióban résztvevő Tefal termékek nem tartoznak állandó választékunkhoz, ezért is hirdettük meg határidővel, illetve a készlet erejéig.  Alternatív megoldásként javasolni tudjuk online áruházak felkeresését (például: https://www.alza.hu/ fedok/tefal/18858840-v1800.htm  ). 

Ha a termékeket nem kívánja megtartani, abban az esetben tudjuk felajánlani a visszavételt, ha az edények még nem voltak használatban, rendelkezik a vásárlást igazoló blokkal, valamint az eredeti, gyári csomagolással. (Természetesen minőségi hiba esetén ezek a feltételek nem mérvadóak.)

Szíves megértését kérjük és köszönjük.

Üdvözlettel:

xy

Kapcsolati irodai asszisztens
Tesco-Globál Áruházak Zrt.

 A válaszom:

Tisztelt xy!

Önnek bizonyára formailag igaza van, de a következtetéseket ebből nekem kell levonnom. 

Mellesleg a wokhoz nincs fedő az "alza.hu"-n (és másutt sem!) ezért ezt a megoldást ne ajánlja másoknak.

Üdvözlettel,

P.László

Levél ment a Tefal Vevőszolgálatnak egy szokásos blankettán, amelyről nem marad másolat.... Úgy gondoltam, hogy azután ŐK bizonyára mindent tudnak a termékeikről, hiszen ez a nevük.... Megérkezett "Ágnes" fedőnevű válasza:

Tisztelt P. László !

Köszönjük megkeresését.

Vevőszolgálatunk nem folytat kereskedelmi tevékenységet, ezért  rálátásunk sincs a forgalmazók /beszállitók termékeire, áraira.

Termékeink megvásárolhatóak a legtöbb konyhai és műszaki cikkeket forgalmazó üzletekben, valamint online áruházakba.

Ajánlani szeretnénk a Home and Cook üzletét Budapesten az Allee bevásárlóközpontban és Biatorbágyon a Premier Outlet Centerben, valamint a webáruházukat. http://www.homeandcook.hu

További kérdése esetén keresse meg ismételten vevőszolgálatunkat.
 
Tisztelettel:

Agnes
Groupe SEB vevőszolgálat

Erre azért kellett reagálnom, mert az ajánlott "helyen" természetesen nincs wok és nem is volt. Azonban felbátorított "Ágnes", s maradt "további kérdésem".

Tisztelt Vevőszolgálat!

Megkaptam gyors válaszukat, amelyet köszönök.

Nem igazán gondoltam arra, hogy egy fogyasztási cikkeket gyártó cég vevőszolgálata Magyarországon bármit is konyítson a kereskedelemhez. Vélhetően inkább elhivatott hivatalként adják elő magukat (Mellesleg a homeandcook.hu-n ismeretlen a wok..... )

Mit írtak volna akkor, ha azt közlöm, hogy eltört a fedő és vennék egy másikat? Vagy szelel a szilikon gumizás és ki akarom cseréltetni? Ugye nem gondolják életszerűen azt, hogy nem lehet megtudni ki forgalmazza a kérdéses wok 28 cm-es üvegfedelét? Talán meg kellett volna kérdezniük a gyártót? Vagy amennyiben nehezükre esik ezt megtenni küldjék el az elektromos levélcímet a részemre, s megteszem én.

Miért van az, hogy egy kellő körültekintéssel nem rendelkező cég behoz Tefal termékeket, amelyeket egyébként saját állítása szerint egyébként nem forgalmaz. Ezek után nincs annyi fedő, mint amennyi a wokok száma, s mindenki csodálkozik, hogy az imbecillisnek nézett vevő még ugrálgat? Akikből egyébként élnek...

Önök meg egyszerűen a "lerázástechnikájuk" miatt alkalmasint szégyenkezzenek! S talán módosítsák a becses nevüket: Vevőhivatal-ra. 

Üdvötlettel,

P. László

Hát kedves Homár ezek a dokumentumaim, s itt állok fedő nélkül, de fontos tanulságokkal. Nem kell beugrani komolytalan "pontgyűjtő akciókba", mert korántsem biztos, hogy sikeres lesz a dolog, amely inkább a "ki nevet a végén" játékra hasonlít....

Nem kell komolyan venni a "vevőszolgálat" fedőnevű kócerájokat sem, mert érdemben nem képesek (akarnak) bármit is tenni.

Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinek nem jutott valami az akcióból. Örülnék, ha Önök is felfedeznének némi általános tanulságot a dologból.

Köszönettel,

László

Agresszív kismalac pedig nyomozásba is kezdett az ügy kapcsán:

Lábas volt a fedőneve, avagy a konzumidióta esete a TESCO-val

Kedvenc multinacionális cégünk tavaly augusztus 31-én pontgyűjtő akciót indított, meglehetős marketinggel, miszerint "Vásároljál, wazze, és a tiéd lehet olcsóé' mindenféle Tefal-edényzet mit cubehör!". ...vagy ilyesmi. A kiírás szerint a pontgyűjtés január 3-ig (a beváltás január 17-ig) tartott volna. Azonban november végén a TESCO a maga részéről befejezettnek nyílvánította az egészet.

Csakhogy.

Miután az egyszeri júzer jóhiszeműen megvásárolt az akció keretében- teszem azt- egy lábost, plusz egy nyelet, arra gondolt (hogy a Jóisten a fejit akárhova tegye), miszerint majd vásárol hozzá az ő összegyűjtött pontocskáiért fedőt (egyes helyeken födőt) is, ami éppen nem kapható, de a széles mosollyal felruházott ügyfélszolgálati munkatárs szerint ez csupán átmeneti állapot. Nevezett edények kialakításuk folytán ugyanis csak a saját nyelükkel, illetve a saját fedőjükkel használhatóak.

Nos.

Alkalmatos fedővel soha, semmilyen körülmények között nem találkoztam. A mintavételt nem nevezném reprezentatívnak, de az ősz során mintegy nyolc-kilenc helyet, illetve vagy negyven alkalmat felölelt. Sajnos más dolgom is volt, mint fedő után szaladgálni. Természetesen több alkalommal konzultáltam ottani dolgozókkal is, akik feltűnő jártasságot mutattak ködös legendák gyártásában illetve az ún. pingvinezésben (igen, ez az, mikor nevezett a teste mellett függőlegesen tartott karjait szimultán módon némileg megemeli, majd újból az alaphelyzetbe bocsátja, ezután a mozdulatsort többször megismétli). Egyetlen dologgal nem tudtak szolgálni. Igen- fedővel.

Hogy írásbeli megkeresés is történt-e a részemről? Mi sem természetesebb! Első érdeklődésemre november 20-án az alábbi választ kaptam:

A Tefal hűségpromóció rendkívül kedvező fogadtatásra talált, vásárlóink nagyon kedvelik, így a termékekből átmeneti készlethiány áll fenn. A nagy keresletre való tekintettel hamarosan újabb mennyiség fog érkezni a boltokba, így reményeink szerint mindenki számára elérhető lesz a teljes készlet.

Mivel semmiféle változás nem történt (ha csak az nem, hogy időközben jószerint az edények is elfogytak), az év vége felé újólag elégedetlenségemet fejeztem ki. Mire föl az alábbi rezignált levél érkezett:

Levele alapján igyekeztünk a segítségére lenni, de nem jártunk sikerrel. A 2017.11.30.-tól érvényes Life reklámkiadványban tájékoztattuk is kedves vásárlóinkat, hogy a Tefal termékek nagyobb sikert arattak a vártnál, ezért a promóciót korábban zárjuk a tervezettnél. Ezt figyelembe véve, a matricákkal  teli gyűjtőfüzetek december 24-ig, illetve a  készlet erejéig tudják csak beváltani kedves vásárlóink.  

A "pofám leszakad" minősített esetével állunk szemben, úgy gondolom. Már csak azért is, mert egyrészt az új évre már több helyen az akciós állványokat is elbontották, másrészt néhány év előtt a TESCO szinte szóról-szóra ugyanezt eljátszotta (itt bukik meg az érvelésük, miszerint nem számítottak ekkora érdeklődésre a nyájas vásárlók részéről), annyi különbséggel, hogy akkor azzal kecsegtettek, hogy utólag beszerzik a hiányzó tételt, és annak beérkezése után írásban értesítenek.

Hogy ez megtörtént-e? Szerintetek?

Mi annyit tehetünk, hogy megkérdeztük, mit mond a szabályzás az ilyen akciókról, és hol tehet panaszt az, aki úgy érzi, kitoltak vele. És persze az ügyről megkérdezzük a Tescót is.

Kedves olvasók!

A törvény tilalmazza a vállalkozások számára a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot. Ennek megfelelően a vállalkozások a meghirdetett akciók során nem alkalmazhatnak ún. csalogató reklámot, amely tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül. Erről akkor van szó, ha a kereskedő vásárlásra felhívást tesz közzé annak elhallgatásával, hogy alapos oka van feltételezni, hogy az adott árut nem fogja tudni megfelelő időtartamig és mennyiségben szolgáltatni vagy más vállalkozástól beszerezni.

Fontos kiemelni, hogy ebből a szabályból még nem vezethető le, hogy a vállalkozást „készlet garancia” terhelné, nem köteles az akció teljes időtartama alatt készleten tartani a reklámozott vagy helyettesítő árut. A jogsértés az egyéb törvényi feltételek fennállása esetén is csak akkor valósul meg, ha a vállalkozás alappal feltételezheti, hogy az adott terméket nem fogja tudni a megfelelő időtartamban és mennyiségben szolgáltatni.

Hol és hogy tehet a fogyasztó panaszt?

A vállalkozás fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatát alapesetben a fogyasztóvédelmi hatóság jogosult vizsgálni, a fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzése során észleltek vagy a fogyasztónak az illetékes kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztálya részére írásban vagy szóban előterjesztett kérelme alapján. Ha azonban a jogsértés a gazdasági verseny érdemi befolyásolására is alkalmas, akkor azt a Gazdasági Versenyhivatal jogosult vizsgálni erre irányuló beadvány esetében, a Gazdasági Versenyhivatal által a honlapján közzétett formátumú, megfelelően kitöltött űrlap benyújtásával (bővebben itt:http://www.gvh.hu/fogyasztoknak/hogyan_fordulhat_a_gvh_hoz).

Abban az esetben, ha a fogyasztónak a kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztályánál benyújtott kérelme alapján az eljárás a Gazdasági Versenyhivatal hatáskörébe tartozik, a fogyasztóvédelmi hatóság a kérelmet, illetve az ügyben keletkezett iratokat – az ügyfél egyidejű értesítése mellett – haladéktalanul, de legkésőbb a jogsértő gyakorlat észlelésétől, illetve a kérelem megérkezését követő naptól számított 30 napon belül átteszi a Gazdasági Versenyhivatalhoz.

Ha a hatóságok megállapíthatónak tartják a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot, akkor a törvényben meghatározott jogkövetkezményeket alkalmazhatják a vállalkozással szemben, amely akár bírság kiszabását is jelentheti.

Az eljárás a jogsértő kereskedelmi gyakorlat megvalósulását követő 3 éven túl nem indítható meg. Ezen eljárás lefolytatása nem zárja ki azt, hogy a sérelmet szenvedett fél a kereskedelmi gyakorlat tisztességtelenségére alapított polgári jogi igényét közvetlenül a bíróság előtt érvényesítse. A bíróság előtti eljárásban a kereskedelmi gyakorlat részét képező tényállítás valóságának bizonyítása a vállalkozást terheli.

Felhasznált jogszabályok:
- 1996. évi LVII. törvény a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról  

- 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról 

UPDATE

A posztot elküldtük a Tesconak, íme a válaszuk:

Mindenekelőtt szeretnénk elnézést kérni minden vásárlónktól, aki nem tudta megvásárolni valamely, az akcióban hirdetett Tefal terméket.

A promóció kiemelkedő, még az általunk előre megbecsült mértéknél is népszerűbb volt, ezért kellett azt a döntést meghoznunk, hogy a matricagyűjtés és a pontok beváltásának időszakát lerövidítjük. Erre a promóció ideje alatt egyszer került sor. A módosításról szóló felhívásban egyúttal jeleztük vásárlóinknak, hogy az egyes áruházak készlete eltérő, illetve bizonyos áruházakban egyes termékek már el is fogytak. Intézkedésünk a részvételi szabályzaton alapul, különös tekintettel a 1.1.2 és a 3.8 pontokban foglaltakra. A szabályzat folyamatosan elérhető volt a Tesco honlapján és az áruházakban is (https://tesco.hu/promocios-ajanlatok/tefal/).

A változásról vásárlóinkat több alakalommal, több felületen is értesítettük: reklámújságunkban, áruházainkban kihelyezett marketing anyagokon, illetve 11.30.-tól több alaklommal hírlevélen keresztül is, valamint a Tesco hivatalos Facebook oldalán 11.30.-án szintén közzétett egy posztot az akció időtartamának módosításáról. A promócióval kapcsolatos minden kommunikációs anyagon jeleztük, hogy az akció a készlet erejéig érvényes, tehát erről már az akció meghirdetésétől tájékoztattuk a vásárlókat. Amint pedig jelentkeztek a készletproblémák, a Tesco leállított minden kommunikációt a programmal kapcsolatban. November elején – mindössze két hétig – már csak a kuktát hirdette az áruházlánc, amelyből rendelkezésére állt elegendő készlet, és amely egy új termék volt a választékban. November közepétől semmilyen kommunikációval nem hirdette a Tesco az akciót, ezt követően pedig a promóció korábbi lezárását hirdető kommunikáció valósult meg.

Az akció folyamán minimális mennyiségű extra készletet tudtunk rendelni a fedőkből, azonban a hosszadalmas gyártási és szállítási folyamat miatt legnagyobb erőfeszítéseink ellenére sem tudtunk nagyobb készletet a vásárlók rendelkezésére bocsátani. Mind a Tefal, mind pedig a Tesco megpróbált megtenni mindent, amit lehetett, de ilyen rövid határidővel nem tudták után gyártani a terméket.

Az okozott kellemetlenségekért még egyszer elnézést kérünk.

Tesco sajtóosztály

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malekith 2018.01.15. 15:18:09

@Xezs6: Látom, nem érted (és a kolegáid sem, akik válaszoltak). A lényeg az, hogy elköltesz x összeget, amiért pontokat kapsz, amiért és egy kis kp-ért megvehetsz valamit. Ez egyszerű lehúzás! Mert azt vegyétek észre, hogy mennyi pénzt költesz el a pontokért és ne azt, hogy úgyis elköltöd. Holott a pontokért "megvehető" terméket olcsóbban is megveheted készpénzért, máshol. Mi így vettük meg anno a madaras teszkóban az angry birds star wars figurákat pontok nélkül, fillérekért, amikor lejárt az akció. Ezt kéne észrevenni és nem fröcsögve menni az ügyfélszolgálathoz, azért mert a posztoló egy fillérb@szó majom! Az meg még egy lapát a tűzre, hogy karácsonyra akarta meglepni magát. Szánalmas! Amúgy meg nem hiszem el, hogy ezt a terméket nem lehet sehol máshol és más feltételekkel megvenni! Ezt nehogy bemagyarázzátok!

Malekith 2018.01.15. 15:23:19

@Navarone: Nekem is van Tefal termékem, nem egy, és van noname (és irónikus, de Tescos, sajátmárkás, 10-ed annyiba került) is, és sajnos azt kell mondjam, hogy a noname sokkal jobban bírja. Ennyit a márkás és drága cuccokról. Ne hidd, hogy a teflon bevonatot csak a Tefal használja.

Attila F 2018.01.15. 16:05:40

@Malekith: attól senki nem lesz fillérbaszó majom, mert máshogy gondolkodik, mint te. Egyébként a sztori szempontjából, mindegy is, hogy majom-e a posztoló vagy sem (örülj, hogy te ilyen éles eszű - ámbár kissé elhamarkodottan ítélkező - vagy, hogy nem dőlsz be az ilyen akcióknak) . A lényeg, hogy a Tesco önkényesen korlátozta a saját promóciója időtartamát, amire eleve elégtelen készletet biztosított. Az ilyeneket szokta halálba bírságolni a GVH, teljes joggal.

Egyébként felhívom szíves figyelmed, nincs olyan kifejezés, hogy "még egy lapát a tűzre". Van "olaj a tűzre", illetve "rátesz még egy lapáttal".

GhostBusters 2018.01.15. 16:07:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hozzászólni érdemben és releváns módon nem tudtam; maradt a poéngyártás! :)

ekat 2018.01.15. 16:08:27

Én két edényt vettem, meg a fogóját, vagy mit, és nem is kerestem fedőt, mert nem kell. De amúgy ha nagyon akarom, biztos jó rá más TEFAL-os fedő is, bár leginkább azokat sem használom.

bubbii 2018.01.15. 17:05:20

@Malekith: Csak akkor van igazad, ha máshol pontok nélkül is olcsóbb ua, mint a T-ban a pontokhoz pluszban fizetendő KP:) És halahat, ne minősítsük se a terméket, se a vásárlókat, mert a probléma szempontjából irreleváns.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2018.01.15. 17:19:44

@ekat: Nem jó. Mivel ezeken az edényeken a nyél a peremre fog rá, olyan fedő kell, amin van egy kis kihagyás. De ez szerepel a posztban is.

Baluci 2018.01.15. 18:02:20

Verjem bele... Most ezt tényleg elolvasta valami végig???... Kurva fedőkért lehet ennyi időt elpocsékolni az életből???...

baba03 2018.01.15. 18:39:17

@Aréna: alza.hu a megoldás,ott lehet venni 3 darabos kiszerelésben Fedor,16,18,20 ás méretben,igaz,aranyárban,7090 forintért.Ott kell megpróbálni,Könyves Kálmán krt 52-54

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.15. 20:24:27

@Darth Revan: vehettel volna neki adaptert is. olcsobb,mint a teljes keszlet csereje

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.15. 20:26:44

@FDToth: sparban vettem jamie oliver kest. szerintem megerte. a fila taskanal biztosan jobb valasztas vt :D

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.15. 21:03:11

@Malekith:
En is azt hittem, hogy megcsinalom a nagy okossagot, es a draga indukcios tefal helyett veszek majd jobb Blaumannt,olcsobban. Csak fakanallal keverek benne,es a merete miatt max. kaja melegitesre hasznalom. 20-25 alkalom utan mar tobb helyen is serult a feher bevonat. Biztos van jo es olcso edeny,de a Blaumann tuti nem tartozik kozejuk. A sales viszont eros naluk,mert kb. mindenhol lehet kapni. A masik valami perfect home,ami van mindenhol olcson,azt meg nem probaltam,de godolom,hasonlo moslek az is.

Matteo79 2018.01.15. 21:57:36

Ezt meg ki a fene olvassa vègig? Unalmas.

Erőlködj csak 2018.01.15. 21:59:32

No 1. Erika! Hogy a ..... tidtal egy ilyen nyal halmazt megfogalamzani?
No 2. Rendben, igaza van. Tanult is belole meg korrektul is kezeli. Tesvo/tefal meg aki meg benne van szarjon sunt.
No 3. Kezet foghat Erikaval. Lehet hazastarsak. Nem tudom sajnalni.

Erőlködj csak 2018.01.15. 22:16:32

@Malekith: Qrva szarul szamolsz. Az elkoltott penzert nyilvan vett melle elelmiszert, egyeb haztartasi dolgokat amiknek nagy reszet valoszinuleg igy is ugy is megvette volna. Ettol persze igazad van abban, hogy hulye az aki pontgyujtos szarokra vadaszik.

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.15. 22:28:21

@estrella negra:
Nekem tok lelkesen mutatta a cimbim, hogy a leveheto nyel miatt nyugodtan be lehet rakni a sutobe is. Mondjuk azt nem kerdeztem tole, hogy kivetelre is alkalmas-e, vagy oda azert nem art a konyharuha.
Osszesegeben mindenkep otletes, mert tuzhelyre jo a nyel,a sutobe muanyagbol annyira nem. Hacsak nem akarsz mekis burgert sutni benne :D

Mester.Tamás 2018.01.16. 02:12:47

Sosem értettem az ilyen fillérbaszó lúzereket. Elvileg egy fontos ügyben akart vásárolni, hiszen, ahogy írja, az edényei már régóta nem voltak jók, amiket le akart cserélni, egy egységes garnitúrára, külön tetézve, hogy mindezt karácsonykor, amikor a birkamagyar a végén már a műanyag bográcsot is megvenné, ha kifogy az ajándékötletekből.

És akkor ahelyett, hogy alaposan körbenézne, és olyan helyen vásárolna be, ahol tudható, hogy a termékhez lesz alkatrész meg utánpótlás (fedőny, nyél, fogó, stb.) akár 1-5-10 év múlva is, ehelyett ilyen ingatag, pontgyűjtős akciós szarokat vadászik. Nóóóórmális?

Az összes ilyen pontgyűjtő hülyeség arról szól, hogy van egy adag már eladhatatlan termék, ami után az egysejtű azt hiszi, hogy valami különlegeset kap, mert azt csak pontokért vehető meg, miközben másért a sokszorosát kifizeti.

Kedvencem a Smart kártya volt, amit akkor adtam vissza, amikor megjött a katalógus, és egy utolsó dzsunka ételtartós műanyag doboz valami 400 pont volt. Gyorsan utánaszámolva, mivel akkor még 100 Ft után járt 1 pont, az 40 ezer forint elköltését jelenti! Akkor kettévágtam, és járok az akár 10-15 forinttal is olcsóbb kutakhoz, a műanyag ételhordót meg megveszem párszázé' a One Euroban, de ha nagyon burzsuj vagyok, akkor Tupperware-t, de az sincs több egy ezresnél.

Im just here for the comments 2018.01.16. 05:49:45

@Malekith: enyhén szólva satkítasz, azért azt nem úgy szokták, hogy direkt odamennek elkölteni ötven rugót, hanem az egyébként is elköltött összeg mellé most pont is jár.

Am két dolgot nem értek:
Rendelek x edényt, hogy "akció" keretében majd eladom, akkor miért nem x fedőt és x nyelet rendelek hozzá?
Másrészt a wokra mióta kell fedő?

Erika elrontott karácsonyát remélem jövőre kárpótolják, szívem megszakadt érte, pláne amilyen megkapóan fogalmazott.

-creeper- 2018.01.16. 08:02:45

@Im just here for the comments: De te is. Az "egyébként is elköltött összeg" nem feltétlen a Tescónál értendő. Tudok olyanról, aki a megszokott bolt helyett kifejezetten abban az üzletben vásárolt, ahol pontokat tudott gyűjteni az aktuális akármire. Innentől kezdve megvalósul a fogyasztó megtévesztése. (A Gazdasági Versenyhivatal büntetett már pontgyűjtő akciót hasonlóan "rugalmasan" kezelő üzletet.)

she_wolf 2018.01.16. 09:23:05

3 ilyen edénykém van, fedőkkel, nyelekkel. Jól használható, könnyen tisztítható, elégedett vagyok vele. Most már. Az egyik ugyanis nem akart működni az indukciós tűzhelyen. Azért, mert némileg mostohán bántak vele, és volt némi hupli az aljában. Visszavittem a bótba, cserélték, kösz, minden rendben.
Kacérkodtam még egy mérettel, de nem volt hozzá fedő. Hagytam a francba! Szóval az ilyesminél is érvényes a "vagy mindent, vagy semmit" elv.

Ja, és nekem semmi bajom a matricákkal, bélyegekkel, biszbaszokkal. Ragasztom, ha fel akarom használni, fel fogom. (Ha adnak: fogadd el, ha ütnek: szaladj el!:P)
Ha nem érdekel, vagy éppen nem éri meg, akkor kuka.
Azt viszont meg tudom érteni, hogyha valaki gyúr valamire, és így olcsóbban hozzájuthat, akkor elönti a szar az agyát, ha megvezetik.

CID 2018.01.16. 10:09:00

Kedves Erika, ha tudasz főzni akkor a Bonyhádi fazékba is finomat főzöl nem csak a TEFAL bizbaszban :)

szmoker (Homo Trollicus) 2018.01.16. 10:14:00

Miért vesz bárki is teflonost ha lehet kapni kerámiásat?...

.Manyecska 2018.01.16. 10:20:54

Miért vesz bárki levegőt is ha..ááá, hagyjuk.

Kulics 2018.01.16. 10:29:37

@Malekith: "vegyétek észre, hogy mennyi pénzt költesz el a pontokért" SEMENNYIT.
Aranyoskám, nem pontokat vesz a teszkóban, hanem kenyeret, húst, vajat, tornacipőt meg dobozos sört. A pontokat pluszba kapja. Ez idáig megvan?

CCnick 2018.01.16. 10:30:13

@Juronicsné Gyula Gizella: "sparban vettem jamie oliver kest" ennél már csak az érte volna meg jobban ha pontok nélkül veszel a spárban fele(negyede?)annyiért ambition kést

CCnick 2018.01.16. 10:31:23

@szmoker (Homo Trollicus): Pl mert a kerámiás egy kalpag szahr?

_B_ 2018.01.16. 10:31:28

Ne mondjátok már, hogy wok.
A wok egy lemezből készült edény, nem teflon meg akármilyen tapadásgátló bevonatos alumínium darab.
Formájánál fogva csak gázon és tűz/parázs felett használható, és ha normálisan használod, olyan hőmérsékletre hevül az oldala, hogy azt egy tapadásgátló bevonat sem bírja ki.

Ezek a pontgyűjtős akciók szimpla átverések. A pontok mellé kifizetsz ugyanannyit, mintha hegy sima webshopból megrendelted volna a terméket.
De legalább valami raktáron maradt használhatatlan vackot, vagy rosszabb esetben egy nagy széria selejtet szoktak így elsőzni.

_B_ 2018.01.16. 10:32:42

Ja, és a wokot nem fedjük le. Főzésre lábost használunk :D

Kulics 2018.01.16. 10:33:38

@Mester.Tamás: Az megvan, hogy mind a Smart, mind az összes névre szóló vásárlási kártya használati adatai direktben mennek be a NAV-hoz?

-creeper- 2018.01.16. 10:34:45

@Kulics: És ha amúgy a SPAR-ban szokott vásárolni kenyeret, húst, vajat, tornacipőt meg dobozos sört, de a pontgyűjtő miatt úgy dönt, hogy ebben az időszakban a Tescóban vásárol? A pénzt így is-úgy is elkölti, viszont máshol, és ez a nagyon nem mindegy.

CCnick 2018.01.16. 10:36:18

@Kulics: Minek menne? karibi szigetet meg ferrarit osankártyával szokás venni?

CCnick 2018.01.16. 10:41:35

@_B_: "és ha normálisan használod, olyan hőmérsékletre hevül az oldala, hogy azt egy tapadásgátló bevonat sem bírja ki."

az megvan, hogy a teflont a nasa hövédő pajzsnak használja?

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.16. 10:45:36

@CCnick: biztosan 1000 forintert kapok normalis kest 20 centis pengevel.

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.16. 10:48:06

@-creeper-:
pedig mindegy,mert ha 10-20 termeket vasarolsz, akkor nincs igazan jo valasztas.
Az egyik itt olcsobb, a masik ott. Lenyegeben mindegy hova mesz,hacsak nem elozi meg tobb napos tervezes a tizezres bevasarlast

.Manyecska 2018.01.16. 10:49:12

@CCnick: ja nem, bocs, abban a muffint sütik. @_B_: ez nekem is fura volt de rájuk hagytam.

CCnick 2018.01.16. 10:59:49

@Juronicsné Gyula Gizella: Most kétezer környékén volt(van?) az interspárban a 20centis ambition szakácskés (meg ugyanenyiért ugyanekkora santoku) jó acélból jó fogással borotvaéles gyári éllel

J.Olivérből (aminek nem ismerjük az anyagát-gyártóját csak a reklámarcát) 25pont+3.999 volt a 20centis szakácskés

sparhuseg.hu/jamie-oliver/termekek

Amennyiben felétek tényleg ezeré adták a 20centis Olivért az tényleg elég jó ajánlat volt de 4ezerért már pontok nélkül is válogatni lehet a jóminőségű kovácsolt acél kések között

she_wolf 2018.01.16. 11:10:45

@_B_:
"A pontok mellé kifizetsz ugyanannyit, mintha hegy sima webshopból megrendelted volna a terméket."
Ebben igazad lehet, azonban a boltba elmegyek így is, úgy is, és ha akarom, megveszem. A webshopból megrendelem, aztán kotlok itthon adott napon 8-16-ig a cuccra várva.
Ha pedig reklamációs folyománya van a dolognak, akkor nem mehetek el a feladóhoz, hogy pofán töröljem a kifogásolt áruval:) És akkor kezdődik a levelezgetés, meg az összes idegbaj.
(Ez nem azt jelenti, hogy nem szoktam neten vásárolni, csak erre az aktuális esetre vonatkozóan írtam, amit.)

CCnick 2018.01.16. 11:19:30

@she_wolf: "A webshopból megrendelem, aztán kotlok itthon adott napon 8-16-ig a cuccra várva."

erre azért manapság már kitalálták a megoldást: postapont, pickpackpont, glspont stb

Shirkan 2018.01.16. 11:31:40

@baba03:
Nem Könyves Kálmán krt., hanem Róbert Károly krt.

she_wolf 2018.01.16. 11:42:27

@CCnick:
Oda is el kell menni:) De egyébként igazad van.
Nem a lustaság mondatja velem, csak szeretek hatékonyan létezni, amit lehet, egy füst alatt elintézni. Kellemest a hasznossal:)
Bármit meg lehet fizetni, az időt nem.

BéLóg 2018.01.16. 11:43:27

@Malekith: Hülye! A 45ezer ft-os kiadás egy nagycsaládnak zsömléből meg tejből is összejön kábé, azt eleve otthagyják az áruházban, akár van akció, akár nem.

BéLóg 2018.01.16. 11:44:39

@ozur: Fedősvok. Még sosem hallottál ilyet???????
Én a nőknek szoktam mondani. Vigyázz, mert ma fedősvok. Van aki ilyenkor elszalad, van aki közelebb jön...

Kulics 2018.01.16. 11:47:12

@CCnick: aki szigetet meg ferrarit vesz az az apehet is megveszi kilóra. nyilván a kisemberek ellen van kitalálva a dolog. de nem tudom. én csak úgy hallottam. nyilván nem is igaz az egész :-)

.Manyecska 2018.01.16. 11:48:22

@BéLóg: ja ez a "tegyél rá fedőt és húzz az anyádba" viccből?

CCnick 2018.01.16. 12:21:07

@Kulics: A kisemberek ellen hogy? Ha mancikanéni az osankártya szerint egy helyett 2 kiló akciós csirkecombot vett akkor indul a vagyonosodási vizsgálat?

CCnick 2018.01.16. 12:23:17

@Kulics: Egyébként én az hallottam csak úgy, hogy a Föld igazából lapos és a repülőkből mérget szórnak ránk de ez nyilván nem igaz

[kacsintósszmájli]

CCnick 2018.01.16. 12:26:05

@she_wolf: ha problémát okoz megállni a csomagért a napi rutinba útbaeső postán-relayben-mittoménmégmilyenponthelyen akkor nyilván otthon van a juzer egész nap így nem probléma a futárt várni.

BRF915 2018.01.16. 12:35:26

Tesco ezt eljátszotta Tefal olajsütővel is:
Decemberi hónap sztárja, szóval 12.01-től, 12.31-ig akciós volt az újság szerint Tefal FEKETE fritőz 34.990 helyett 24.990, máshol a neten is 35-40 között volt, valóban akciós volt. Első nap nem volt, 2 budapesti áruházban, 2.nap sem, 3.nap sem FEHÉR színben volt csak, 34.990...
az akciós újságban nem volt feltüntetve, hogy csak a fekete akciós, csupán a képen volt fekete készülék, a típusszáma ugyanaz a fehérnek és a feketének is...

Ezután valamelyik nap Budaörsön voltam meló ügyben, központi áruház, cég központja, ha itt nincs akkor sehol... a vevőszolgálaton itt is azzal a dumával jöttek, amiben a többi TESCO-ban is, hogy nem érkezett. Az újságban csak a fekete akciós.
Addig mondtam a magamét, míg a cég vezetésétől valami manager gyerek lejött a vevőszolgálatra, elmondtam neki mi a tényálladék. Fenyegetőztem gazdasági versenyhivatallal, fogyvédelemmel, megírom a homárba stb... Telefonált a mobiljával kettőt, és felajánlotta a fehér készüléket 24.990-ért. Várjak... intézik. Bementünk a faszival a műszaki sorra, levettem egy készüléket, hátrament, hozott egy sárga címkét, amit a közeli lejárati szavidős cuccokon szokott lenni, készülék úk ára 24.990... ezt lehúzták a vevőszolin, kifizettem, kiállították a garancia jegyet és csóközön..... kezembe nyomott a fasz vagy 15-20 db kupont, ha 5 ezer felett vásárolok 500Ft visszajár.....

Bombaló 2018.01.16. 12:39:18

Nálunk úgy megy, hogy a munkatársak megkérdezik, ki gyűjti az adott pontos akciós matricát. Ha valaki azt mondja igen, mindenki odaadja, így egy füzet seperc megtelik... Ha senki, akkor legközelebb el se kérjük a matricát.

she_wolf 2018.01.16. 13:06:35

@CCnick:
Persze, az is egy megoldás:)
Futáros cuccokkal (nem a futárral) is volt már jó és rossz tapasztalatom, és pick-pack , ill. egyéb átvevő pontokkal is. A postát kerülöm, mint Makó Jeruzsálemet, hamarabb megyek kivégző helyre, mint oda:(
Ha tehetem, a személyes "megnézem/ki-felpróbálom/próbaüzemelem" módon vásárolok. Gondolom, erre mindenkinek megvan a bevált sémája. Én utálom a folytatásos történeteket:)
A poszter ott szívta meg, hogy megbízott a tecsóban, hogy lesz cucc. Nem lett, ellenben fogást sem nagyon talál az eljáráson.
A multi másképp viselkedik, mint egy kiskereskedő, ezt ajánlatos észben tartani.
A fogyasztóvédelmet, meg a GVH-t meg a hajára kenheti:(

fda 2018.01.16. 13:25:42

Most komolyan, ki az az hülye, aki az "aranyáron vásárolt" edényeit kidobálja egy hülye akció miatt, és akinek attól romlik el a karácsonya, hogy nem kapott fedőt a fazekára?

Mondjuk nehezen tudom elképzelni azt a serpenyőt, amihez nem lehetséges fedőt vásárolni. (Bár a TEFAL nevűvel biztosan finomabb az étel, boldogabb a karácsony, valósulnak az álmok.) Végső megoldásként az egyik, korábban aranyáron vásárolt fedőt kellene használni.

élhetetlen 2018.01.16. 13:30:34

@Juronicsné Gyula Gizella: Még nem próbáltam, de úgy képzelem, hogy begyúlsz a nyéllel, rácsippented, és egy hideg nyelet fogva emeled ki a forró edényt. (Én csak azért vettem a két serpenyőt, mert könnyebb elrakni, ha a nyél nem áll ki az oldalán, hanem letehető mellé, vagy egy fiókba).

fda 2018.01.16. 13:30:42

@Xezs6: "A mamáek minden reggel és délután látogatást tettek a Tescoba, a fedőkre vadászva."

CCnick 2018.01.16. 13:36:51

@fda: "Most komolyan, ki az az hülye..."

az URL-ben jelzett Konzumidióta Erika :)

fda 2018.01.16. 13:42:41

@CCnick: "az megvan, hogy a teflont a nasa hövédő pajzsnak használja?"
Miért írsz ostobaságokat olyan témában, amiről semmit nem tudsz?

A teflon egy műanyag márkaneve, kb. 300 fokig hőálló, és mechanikailag nagyon sérülékeny. Egy fém villával pillanat alatt tönkreteszed, de űrrepülők/rakéták hővédő pajzsának persze jó lesz:-)
Ott speciális, bitang erős kerámiákat használnak. Mire azok is felizzanak néhány hosszú másodpercre, addig a teflonodat már mikroszkóppal se lehetne kimutatni a repülő orrán.

Otthon is jobb, ha vigyázol rá, ha pl. üresen a gázlángra teszed, pillanatok alatt tönkremegy a magas hőmérséklettől.

kispotzak 2018.01.16. 14:15:40

Biztos én vagyok a hülye, még számolni sem tudok, de az nem úgy van, hogy ha a cég berendel egy terméket, akkor az ÖSSZES hozzavalojaval együtt rendeli és árulja?? Azt ertenem h elfogy a labos (wok) ÉS a fedő. De a labosok megvannak, fedő meg kevés? Hogy? Eleve kevesebbet rendelt a Tesco?

CCnick 2018.01.16. 14:52:28

@fda: www.product-release.com/product-release-news/teflons-use-apollo-space-program/

Teflon’s other uses in space

Teflon is mainly used for its protective attributes in the heat shields insulation and cargo liners, but great advances in the NASA space program are due to Teflon’s use on materials storing extremely corrosive material.

CCnick 2018.01.16. 15:06:43

@fda: egyébként komolyan kíváncsi vagyok szerinted hány európai háztartásban van faszenes vagy legalábbis gázos magashőmérséklezű kimondottan woktűzhely ahol felmerülhet problémaként a teflon hőállósága és hányban használnak mezei v1.0 tűzhelyet amin üzemszerűen használva kb lehetetlen összefutni a problémával?

Ahoj- 2018.01.16. 15:30:18

A Bonyhádinak van teflonos lábasa, Zománcos lábasa, millió egy fedővel.

Tessék itt lehet nézelődni: www.emalion.hu/

De ha szerettek sz..pni a gagyi francia tefal-al akkor nosza, gyűjtsd a pontokat és vedd meg duplaáron, mint amennyiért pont nélkül vehetnél normális, erős magyar lábast!

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.16. 15:45:15

@CCnick:
Mar az gyanus, ha far-hat helyett veszi a combot.

ekat 2018.01.16. 16:07:40

@estrella negra: Nekem olyanok is vannak, amin van bemélyedés/kihagyás, gondolom fakanálnak, vagy mittudomén. De persze nem próbáltam össze őket. Nemigen használok fedőt.

ekat 2018.01.16. 16:11:27

@Mester.Tamás: És még te fillérbaszózol....:DD
"a műanyag ételhordót meg megveszem párszázé' a One Euroban"

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.16. 16:13:01

@élhetetlen: na,erre nem is gondoltam,ez is nagy elonye. egyebkent nemtom,mennyire viseli jol a muanyag,ha rarakod a 240 fokos labasra,rogton sutes a vegen.

ekat 2018.01.16. 16:18:05

@CCnick: Én pl. imádom a SPAR-os Zwilling-késeimet, és kicsit sem érdekel)t volna), hogy milyen más márkájú kés hol olcsóbb. :)

Sir Gombóc 2018.01.16. 16:47:44

@CCnick: Szvsz kerámia pajzsot használnak. Az űrsiklókon legalábbis valami olyasmi volt.

Sir Gombóc 2018.01.16. 16:48:57

@CCnick: Nem az, de abból sem jó az olcsó.

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.16. 17:17:22

@Sir Gombóc:
van fent a youtobeon dokfilm a columbia katasztrofajarol. mondjuk nekem sem keramia,sem teflon nem remlik abbol.

élhetetlen 2018.01.16. 17:20:29

@Juronicsné Gyula Gizella: Mondom, nem próbáltam, nekem csak azért kellett a levehető nyél, mert a konyhaszekrényben komoly hatalmi harcot vívnak a serpenyők, hogy melyiknek a nyelének van elsőbbsége, de ennek a rácuppanós része fémnek kinéző akármiből van. Nem hiszem, hogy tíz év garanciát vállalnának rá, ha odakozmálna a serpenyőhöz.

Nyers Fa 2018.01.16. 17:26:27

@Juronicsné Gyula Gizella: valami ilyesmi történhetett. Volt a Tefalnak elfekvőben egy nagyobb készlete fedő nélkül olcsón és megkereste vele a multikat. A Tesco meg ráugrott. Nagy valószínűséggel még így is profittal adott túl rajta a Tesco. Angliában egyébként nincsenek ilyen pontgyüjtő akciók, van clubcard és annyi.

élhetetlen 2018.01.16. 17:32:10

@Xezs6: „Na meg az is lehet, hogy csak egy jól elhelyezett klikkvadász kamu az egész,” Tényleg probléma volt a nyelekkel és a fedőkkel, de volt olyan áruház, ahol felírták, hogy mi kellene még, és mikor bejött a következő szállítmány, akkor telefonáltak. (A húgom így kapott utólag fedőt). Hogy hogyan jöhetett ez össze? Az akcióban 7 féle edény volt. Ha csak a vásárlók fele megveszi a teljes sorozatot egy nyéllel, lehet, hogy elég nyél lett volna. Csak jöttek az ilyen tisztességtelen vevők, mint én, aki csak két serpenyőt vett, és ahhoz egy nyelet. De lehet, hogy valaki csak egy serpenyőt vett, és egy nyelet. Ha annyi nyelet rendelnek, ahány edényt, akkor most ott lennének egy csomó edény nélküli nyéllel, ami végképp eladhatatlan. Többen írták, hogy minek a wokhoz fedő? De, ha egy csomó wokhoz vettek fedőt mégis, akkor persze, hogy nem maradt a lábasokra. És nyilván saccoltak arra is, hogy a 24 cm-es fedő jó egy serpenyőre, és egy pároló serpenyőre is, és aki megveszi mindkettőt, az csak egy fedőt vesz. És ez egy akció, nem folyamatos áruellátás, ezért van a készlet erejéig kitétel. Nehéz játék. És ezért a szösszenetért ne szedd le a fejemet, kérlek.

élhetetlen 2018.01.16. 17:42:21

@Ahoj-: Igazad is lehet, (vannak Bonyhádi tepsijeim, lábasaim), kivéve egy dologban. A dupla ár. Csak találomra néztem rá forgalmazóra. Bonyhádi 26 cm-es lábas 5960 ft. Ez azért nem fél ár a Tescoshoz képest. Az igaz, hogy a zománcos "örök életű", legfeljebb fél óráig sikálod, ha mégis belekozmált valami, a teflonos meg náluk sem örök életű.

petimegmondja 2018.01.16. 17:47:06

Nekem bejöttek ezek az edények. Egy csomót vettem belőlük és olcsóbb volt a matricákkal, mint bármely webshopban, az Amazon-t is beleértve, pedig én aztán tényleg utánanéztem.
A teflon az átlagosnál jóval jobb minőségű, tartósabb és több száraz hőterhelést bír el.
Egyébként is, a teflon rákfenéje a túlmelegedés. Attól megy tönkre.
A fedő, amit az akcióban adtak semmivel sem jobb más, azonos méretű fedőnél, csak le kell venni a nyelet, ha fedő alatt akar főzni valaki, de hát pont ezért levehető a nyél.
Én egyetlen fedőt sem vettem hozzá, mert van egy csomó itthon és a megfelelő, szabvány méretű illik is rájuk.

élhetetlen 2018.01.16. 17:56:09

@kispotzak: Hosszú volt, nem ismétlem meg, de, ha ráérsz, nézd meg, amit írtam. Időpont alapján nem nehéz megkeresni. élhetetlen 2018.01.16. 17:32:10

élhetetlen 2018.01.16. 18:01:41

@Juronicsné Gyula Gizella: Bocs, és a legelső kommentedhez. Hosszú volt, nem ismétlem meg, de, ha ráérsz, nézd meg, amit írtam. Időpont alapján nem nehéz megkeresni. élhetetlen 2018.01.16. 17:32:10 . Semmi gusztustalanság nincs. Ha fedővel kell, és nincs fedő, legfeljebb nem veszed meg.

Nyers Fa 2018.01.16. 18:11:22

@Xezs6: @Im just here for the comments: a wokra azért kell fedő, hogy ne hüljön ki olyan gyorsan az étel. A készétel lefedéséhez kell. Gondolom.

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.16. 18:21:50

@élhetetlen:
de volt, mert beigertek az utanpotlast, ami kamu volt.
egy ekkora ceg siman kerhetett volna elegendo kiegeszitot is bizomanyba,es a felesleget visszakuldi.

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.16. 18:25:16

Az is fontos kerdes, hogy 2018-ban, amikor mar tobb cegnel is evek ota online latjak a vevok a keszleteket uzletre lebontva, hogyan fordulhat elo , hogy az orszag egyik legnagyobb munkaltatojanal a vevoszolgalat sem lat ra erre ?
mi egy akcios tvt kerestunk a vaci uti teszkoban.
ket nappal az akcio kezdete utan mar a helye sem volt meg.
a vevoszolgalat pedig tolunk kerdezte,hogy melyik ket aruhazat hivja fel telefonon ? nyilvan egyikben sem volt, majd a masodik hivas utan elkuldtek minket a picsaba.

élhetetlen 2018.01.16. 19:13:49

@Juronicsné Gyula Gizella: Na, jó, nem vitatkozom, legyen, fúj, gusztustalan, ha ettől jobb neked. Én másként látom. Az egyszeri akciók ilyenek, vagy jut, vagy a készlet erejéig, és nem jut. Az akciókat sokkal előbb szervezik meg, mint a beszállítás történik, én azt is megértem, ha előfordul, hogy egyáltalán nem jött meg a beígért áru, te nem. Kinéztem, aztán üres a polc? Megették előlem a francia sajtomat? A reklámújságban rózsaszín rózsa volt, aztán csak fehér van, mert azt szállítottak? Jelentsen fel az üzletláncot, mert nekem jogaim vannak? Ennyi. A másik, egy egyszeri akciós terméket nem biztos, hogy érdemes belekeverni a rendszeresen forgalmazott áruk nyilvántartási rendszerébe, aztán kigyomlálni. Más eset az, ha valamelyik cég a rendszeresen forgalmazott termékét akciózza le, akkor megteheti, hogy, ha elfogyott, és reklamálsz, akkor azt mondja, hogy a következő szállítmányból származó darabot megkapod az akciós áron. (Ilyen volt a Praktikernél, hehehe, filléres dolog, de mivel egyszerre két fürdőszobát szándékoztam felruházni, hát akciós wc kefe tartó, és wc papír tartó, elfogyott, de telefonáltak, mikor újra lett). Mert azt azóta is forgalmazzák.
Mert van következő beszállítás. Van, ahol még jön áru, de nem a végtelenségig, vagy az igényekig. Ez a készlet erejéig.

Juronicsné Gyula Gizella 2018.01.16. 20:01:49

@élhetetlen:
Azert vagy ilyen elnezo, mert nem volt meg kereskedelmi vallalkozasod.
Amiket leirtal,egyszeruen nem fernek bele.
1-2 meg normalisan kommunikalva ok,de a kozpont nem osztja meg ezeket az infokat a vevoszolgalattal, igy azok hasrautesre mondanak minden baromsagot,csak takardjon mar a kuncsaft, a fizut akkor is megkapjak,ha nem kell hallgatni a kuncsaft nyomorat.

A praktikernek legalabb van online keszlet nyilvantartasa. csak ok mondjuk ott balfaszok, hogy nem kezelik kulon a raktarat,es a serult-kiallitott arukat. honlapon van 3 darab. abbol 1 kiallitva,1 serult, egyet meg nem talalnak.

Lady.Bird 2018.01.16. 20:54:49

Az egyik (talán a 28 cm-es) lábas hasonló méretű fedővel (Ikea, régi fajta rozsdamentes lábas) prímán használható. Úgyamúgy rossz a konstrukció, mert ugyan a fül zseniális, de ha rajta van a fül, nem zár a fedő. Szóval egy darab után én hamar elálltam a továbbiak megvételétől (pedig volt 5 db kis kuponfüzetem telistele).

(ui: most látom, hogy az Ikeában megváltozott a kedvenc edénysorozatom neve-kinézete, pedig hosszú évekig állandó volt - hát már semmiben sem bízhat az ember?)

Kulics 2018.01.16. 21:17:38

@CCnick: de de igaz! A szomszédom sógorának a nevelt lánya, akinek még Gyömrőn mesélte az apósának a telekszomszédja, hogy találkozott is egy ilyen pilótával, aki mérgeket szór ki.
Kukorica táblák fölött szokta csinálni.

élhetetlen 2018.01.16. 21:57:26

@Juronicsné Gyula Gizella: "Azert vagy ilyen elnezo, mert nem volt meg kereskedelmi vallalkozasod.”. Nyertél, egy darab áruházláncom sincs. és nem is szoktam akciókat meghirdetni, tehát gondolatom sem lehet ezzel kapcsolatban. Értem.

_B_ 2018.01.16. 22:33:21

@CCnick: "egyébként komolyan kíváncsi vagyok szerinted hány európai háztartásban van faszenes vagy legalábbis gázos magashőmérséklezű kimondottan woktűzhely ahol felmerülhet problémaként a teflon hőállósága és hányban használnak mezei v1.0 tűzhelyet amin üzemszerűen használva kb lehetetlen összefutni a problémával?"
a v 1.0 karancs tuzhelyen pont ugyanúgy le lehet amortuzálni egy teflonbevonatot, mint egy wok égőn.
a teflonból 200 fok felett fokozatosan elkezd kioldódni az áldás, 400 fokon pedig úgy ahogy van, az egész elbomlik.
ha az olaj füstöl, a teflon hatóanyaga már benne van :)

Xezs6 2018.01.17. 09:02:52

@Kulics: Erre van valami forrásod? Ez így eléggé konteószagú.

Xezs6 2018.01.17. 09:05:59

@fda: Vagyis bementek, megkérdezték, hogy van-e fedő, mondták hogy nincs, és hazamentek. Nem vettek minden reggel és délután 5-5 kiló karajt hogy gyűljön a pont. Olyan fogalmatlanok tudtok néha lenni ezen a blogon hogy a tököm kettéáll.

Xezs6 2018.01.17. 09:12:29

@fda: Bár a hővédő pajzs valóban kerámia, a teflont attól még használják hővédelemre a NASA-nál. Itt egy kép a wikiről: en.wikipedia.org/wiki/Polytetrafluoroethylene#/media/File:EL-1994-00019.jpeg

kispotzak 2018.01.17. 17:04:04

@élhetetlen: Elolvastam, köszi! Akkor már csak azt nem értem, h ilyen alapon miért nem lehetett egyben árulni :-) Persze nem tudom, hogy mennyire voltak drágák a nyelek, de nekem eleve úgy logikus, hogy az adott konyhai lábost, fazekat, serpenyőt fedővel veszem, az "együtt jár". (Oké, palacsintasütő nem :-) ). Ráadásul, ha jól értem, ezek speckó fedők, nyelek, csak ehhez jók, és helyettesíteni se igazán lehet mással (ez utóbbi lehet, h butaság, totál kimaradtam az eseményekből).

Szóval, a cég ezek szerint választhatott volna, h

1) berendel ugyanannyi fedőt/nyelet, amennyi lábast stb, és együtt adja őket - így biztosan nincs bukta, bár talán nincs ennyire sok vásárlás
2) berendel ugyanannyit, de nem adja őket együtt, viszont pl kedvezőbb együtt venni, mint külön - persze ott a kockázat, hogy nyelek-fedők a nyakán maradnak
3) kevesebbet rendel be a fedőkből, nyelekből, de a gyártóval, ker partnerrel szerződést köt arról is, h szükség esetén rendelkezésre áll a megfelelő (lábosok stb számával megegyező) mennyiség, és ezt lekérheti
4) kevesebbet rendel be, és tojik az egészre, max véletlenszerűen ha sikerül vkinek még pótolni, akkor örülhet a jóember

És ők alapos megfontolás után a 4) verziót választották.
Rosszul gondolom?

élhetetlen 2018.01.17. 18:01:49

@kispotzak: Én sem vagyok érdekelt abban, hogy mentegessem a Tescot, csak vettem két serpenyőt egy nyéllel. Ebben a kollekcióban az volt a poén, hogy egy nyél hét edényhez elég, egy fedő két, három edényre jó. Saccold be rendelésnél, hogy miből mennyi kell, csak saccolni lehet, statisztika, eddig hogyan vásárolták ezt az árut, hányan vettek teljes kollekciót, stb. Az 1-es pontod. Ha valaki megveszi a 7 edényt, és elég egy nyél, miért vegyen hetet? 2. Akinek egy serpenyőhöz nem jutott egy nyél, vagy egy fedő, az ne vegye meg az egy serpenyőt, ha neki úgy nem megfelelő. Én sem hirdetnék olyan akciót, ahol a nyakamon marad egy csomó nyél, és fedő, mert a statisztikától eltérően vásárolnak az emberek. 3. Az akciók nem a folyamatos áruellátásról szólnak, Ha a szállító nem vállal utánrendelésre szállítást, akkor ne legyen ilyen akció? Akkor mindenki jól jár? Ebben a futamban, hogy egy nyél jó egy vagy hét edényhez, egy fedő jó egy , vagy három edényhez, te hogyan rendeltél volna?

Kulics 2018.01.17. 22:22:33

@Xezs6: ismerős mesélte, hogy neki mutatta az ügyintéző a monitorán az apehben, hogy itt van minden adat őróla. Ha hazudott akkor szorri.

-creeper- 2018.01.18. 07:50:07

Nem reprezentatív, de tegnap épp mellettem a Tescóban egy hölgy kérdezi a dolgozókat: "hol vannak azok az edények?", mire nyeglén közlik vele, "az már nincs, azt lerövidítették". A hölgy kicsit zavartan, de mosolyogva odébblépett, miközben megköszönte az információt. Semmi "ezt mégis hogy a kurva anyátokba gondoltátok?". Nem mondom, hogy borogatni kéne, mint a H&M-ben, de utáltam látni most már sokadszorra, hogy valaki fülét-farkát behúzva odébblép, ha az erősebb kutya mordul.

ptspts 2018.01.18. 14:55:36

> ilyen rövid határidővel nem tudták után gyártani a terméket.

(Helyesen: utángyártani.)

Gondolom, azoknak a vásárlóknak, akik fedőre várnak, nem lenne probléma még néhány hónapot várni (inkább, mint hogy soha ne kapjanak fedőt, és ne tudják használni az edényeket), tehát az is jó lenne, ha a Tefal hosszabb határidővel gyártaná le a fedőket.

Mindenki eldöntheti, hogy a Tesco ezzel az üzenettel a megoldást keresi-e, vagy csak mossa kezeit.

ptspts 2018.01.18. 15:05:38

A Tesco sajtóosztálya magától is megtehette volna, hogy kitesz a Tesco honlapjára egy üzenetet, hogy ,,Akik fedőre várnak, erre az e-mail címre írjanak, vagy ezt a számot hívják.'', továbbá a Tefal ügyfélszolgálatát is tájékoztatja, hogy mely címekre irányítsák át az odatévedő vevőket, továbbá kiadhatta volna utasításként az összes áruházi alkalamzottnak, ha egy áruházban egy vevő érdeklődik a fedőkről, akkor kedvesen irányítsa az ügyfélszolgálatra.

Az e-mailekre meg azt válaszolhatták volna: ,,Kérjük, még januárban rendelje meg a fedőt webshopunkban ezzel a kuponnal: ..., ingyenes házhozszállítással. Előreláthatóan március közepén fogja csak megkapni. Jelenleg az igényeket gyűjtjük, a gyártás február elején indul meg.''

Szerintem a Tesco dolgozói még ennél is vevőbarátabb megoldást is ki tudtak volna találni, és meg tudtak volna valósítani, ha a Tesco a megoldást keresné.

BRF915 2018.01.18. 15:23:46

@fda: van ilyen hülye ne aggódj!

Amikor csupa nők között dolgoztam, volt egy csaj aki ha valami nem jött össze neki, nem kapott a boltba, nem azt kapta a férjétől valamilyen alkalomra, HETEKIG mondta a magáét, bedurcázott.... gondolom otthon volt, p.na megvonás is.

BRF915 2018.01.18. 15:29:05

@Mester.Tamás: Azok a kártyák a kibocsájtó cég tulajdona! Én nem használtam a Smartot már 10 éve, azt sem tudtam hol van, mire küldtek egy levelet, hogy használjam x napon belül különben elvesztem róla pontokat, inaktiválják a kártyát, kiszámlázzák a kártya gyártási költségét...... mondom miwan????? Megtaláltam azt a szar a szekrényben, írtam egy szívhez szóló levelet, és tértivevényes, ajánlott levélben feladtam azt a mocskos Smart kártyájukat... ez volt 2011 vagy 12...

.Manyecska 2018.01.19. 12:45:26

@BRF915: hát egy hülye ugye százat csinál. nem p..át, hülyét.