"A legértékesebb elveszett csomag" kihívásunkat egy egyszeri (és nem is túl jó) kínunkban röhögős viccnek szántuk, egyáltalán nem számítottunk rá, hogy a valóság és olvasóink egyre ijesztőbb számokkal fognak beszállni a versenybe. Az eddigi listavezetőnk a 160 ezer forintos tévéjét kereste a Postán és/vagy a Media Markton, az ő ügye végül rendeződött. Reméljük, Éváé is fog, akinek az anyukája 189 000 forintot fizetett ki egyelőre hiába.
Tisztelt Tékozló Homár!
Egy még novemberben, a Black Fridayon rendelt, előre kifizetett, 189 000 forint értékű telefont kavart el a Posta, emiatt szeretném nagyon kérni a segítségüket.
A Posta futára személyi igazolvány bemutatás nélkül a csomagot nem illetékesnek adta át, így máig sem került elő, az MPL pedig minden segítséget megtagad, egyetlen bescannelt, olvashatatlan aláírást lobogtat, hogy át lett véve (csakhogy nem általunk!)
Nagyon kérem Önöket, hogy segítsenek eljuttatni a levelünket hozzájuk, mert nagy veszteség ért emiatt minket. A telefont az engem egyedül nevelő édesanyámtól kaptam volna Karácsonyra... küldöm a Posta levelét, az erre írott válaszom, az állítólagos "átvevő" "aláírását", valamint a jegyzőkönyvet. A személyiségi jogok védelmében a teljes nevet, telefonszámot és mail címet letakartuk.
November óta nincs előrelépés, illetve hallottuk, hogy a postást (aki kisegítő volt amúgy) azóta kirugták. A 189.990 F-ot novemberben kifizettük, azóta se pénz, se telefon. Se karácsonyi ajándék. Csak szomorúság és idegesség van.
Köszönöm szépen, ha tudnak segíteni,
Éva
UPDATE
A posztot elküldtük a Magyar Postának, az alábbi választ kaptuk túlük. A további fejleményekről is igyekszünk beszámolni.
Tisztelt Szerkesztő!
A blogon megjelent panaszt a Magyar Posta annak benyújtását követő 30 napon belül kivizsgálta, ennek eredményét kifogásolta ismét az ügyfél január 10-én. Az ismételt panasz miatt egy újabb, a korábbinál részletesebb vizsgálat van folyamatban, melynek eredményéről az ügyfelet hamarosan értesítjük.
A fenti ügytől függetlenül általánosságban elmondható: a sikeres kézbesítéshez fontos, hogy a megadott cím pontos legyen, a bejáratnál, a kapucsengőnél a címzett nevét tüntessék fel vagy ha munkahelyre rendelnek, akkor a cég nevét is írják rá a címiratra, hogy a kézbesítő számára egyértelmű legyen, kit kell keresni. Több esetben előfordul ugyanis, hogy a bejáratnál vagy a postaládán a címzett neve nem szerepel. Az is fontos, hogy ha valakinek nem érkezik meg a csomagja, akkor érdemes az ügyfélszolgálatot megkeresni és a csomagadatok megadásával információt kérni. Amennyiben az ügyfél panaszt nyújt be, ennek megválaszolására a Magyar Postának 30 napja van.
Üdvözlettel:
Magyar Posta
UPDATE
Kedves Tékozló Homár!
Nagyon szépen köszönjük, hogy megjelentettétek az esetünket. Ugyan nem derült ki, hogy maga a telefon kinél landolt, viszont a mai napon a posta megkeresett minket, hogy az eltűnt csomag értékét kifizetik, mert hibáztak. Úgyhogy ez egy nagy lecke volt, hogy valóban nem szabad semmit előre kifizetni. Ezer köszönet Nektek!
Az utolsó 100 komment: