Tékozló Homár

Feketelista: Mohito

2018.03.22. 12:43 | Homár Hilda | 49 komment

mohito.png

Lehet, hogy nem rendszerszintű, lehet, hogy csak bénázás, félrekommunikálás, új munkatárs, négynapos ünnep, technikai zűr, árvíz áll a háttérben, de egy megbízható cég mindezeket az akadályokat simán legyűri, és visszautalja a visszavitt termék árát egy hónapon belül - pláne, ha 5 napot ígér. 

Kedves Homár!

Szeretek interneten vásárolni, mert általában kényelmesebbé teszi az életet. Minden esetben utánvétes, készpénzes rendelést adok le, óvatos duhaj vagyok, igyekszem a minimálisra csökkenteni az internetes vásárlás veszélyeit, de még így is “meglepetést” tudott okozni a Mohito webáruháza.

Ruhát rendeltem a Mohito-tól, készpénzes, utánvétes rendeléssel, ami gyorsan és flottul megérkezett, a futártól átvettem, ahogy már többször is tettem. Sajnos azonban most nem voltam elégedett a rendelt termékkel, nem állt rajtam olyan jól a megrendelt cucc. 

Megnéztem a weboldalt, lehetőségem van ilyen esetben visszapostázni a terméket, vagy az egyik áruházukban leadni a terméket, és 5 munkanapon belül visszaküldik a termék vételárát.

A Duna Plaza-ban levő áruházban adtam le a terméket 2018.02.08. napján, amelyről adtak átvételi elismervényt. Az üzletben ügyintéző hölgy tájékoztatott, hogy erről e-mailt is kapni fogok, amelyben egy űrlapon meg kell adnom a számlaszámom, ahová az összeget vosszautalják 5 azaz öt munkanapon belül.

Az átvételről az e-mail még aznap megérkezett, azonban az űrlap, ahol a számlaszámomat kellett volna megadnom, sajnos nem. 

Vártam az űrlapot, de nem érkezett meg, majd 2018.03.06. napján az ügyfélszolgálat rögzített vonalán beszéltem egy ügyintézővel, aki elismerte, valóban nem küldtek űrlapot, így külön e-mailben írjam meg a számlaszámomat, a vásárlás rendelésszámára hivatkozással. Ezt megtettem, még aznap megérkezett az e-mail arról, hogy a számlaszámot rögzítették és az utalás folyamata megkezdődött.

Gondoltam, már a finisben vagyok, pikk-pakk megy ez, de sajnos tévedtem. Azóta sem utalták vissza a vásárlás összegét.

2018. 03. 14-én újra felhívtam az ügyfélszolgálatot (szintén rögzítették a beszélgetést, legalábbis remélem), ahol azt a tájékoztatást kaptam, hogy tévesen “nem kereste” felirattal rögzítették a vásárlásomat...(!!??) és átadja (!!??) az ügyemet a pénzügyi osztályának. Közöltem az ügyfélszolgálattal, hogy nincs módomban tovább várakozni, a terméket visszaadtam több, mint egy hónapja, erről van átvételi elismervényem, e-mail váltások, utalják vissza a termék vételárát 1 napon belül.

Ez sajnos a mai napig sem történt meg, szóval így most se pénz, se posztó... Azért írom ezt a levelet, mert a tapasztalatom szerint a “nagy” weboldalak élnek vissza leginkább az ügyfelek bizalmával és követnek el nyilvánvaló jogsértéseket. Nálam a Mohito webáruháza leírta magát...

Köszönöm, ha megjelenhet!

Üdvözlettel:

Adrienn

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtélyes 2018.03.22. 12:46:06

Vidd be a felsorolt bizonyitekokat a bankodba, es chargeback.

Terézágyú 2018.03.22. 13:09:37

"Szeretek interneten vásárolni, mert általában kényelmesebbé teszi az életet. [...] a tapasztalatom szerint a “nagy” weboldalak élnek vissza leginkább az ügyfelek bizalmával és követnek el nyilvánvaló jogsértéseket."

Aham. Ez a tapasztalatod... Tényleg kényelmessé teszik neked az életet...

"Közöltem az ügyfélszolgálattal, hogy nincs módomban tovább várakozni ... utalják vissza a termék vételárát 1 napon belül."

Ez nem így szok menni, hogy ijjen ultimátumra a cég 1 napon belül utal...

Szokás szidni a cégeket, hogy bezzeg az egyszeri embertől elvárják, hogy "1 napon belül"... egy nagy cégnél viszont óriási a bürokrácia, ez sose ilyen egyszerűen működik, mint egy magánembernél...

Zsidófalvi Zsidó 2018.03.22. 13:13:44

@Terézágyú: Ááá, én magánember vagyok, de nálunk is óriási a bürokrácia, ha én szeretnék pénzt költeni, engedélyt kell kérnem a nejemtől, aki előbb megbeszéli az anyjával, meg a barátnőivel, hogy vajon adhat-e engedélyt nekem arra, hogy vegyek egy új cipőfűzőt. Vagy valami hasonlóan nagyértékű dolgot.

Konyvtaroslany 2018.03.22. 13:18:35

@Terézágyú: Úgy gondolom, hogy szarok magasról, nagy ívben arra, hogy egy nagy cégnél mekkora a bürokrácia. Ha egy szolgáltató adhat az egyszeri embernek 24 órát, hogy befizessen ilyen-olyan elmaradt csekket, különbe dá-dá, meg ejnye-bejnye, meg kikötik a gázt, árammot, akkor az egyszeri ember is adhasson nekik ilyen röpke határidőt. Miért lenne köteles figyelembe venni a a nagy cég még nagyobb börokráciáját? Hátnem? Hátde!

Fausto(tm) 2018.03.22. 13:20:29

@Terézágyú: nem kell 1 napon belül, lett volna rá nekik több, mint 30.

@Rejtélyes: "Ruhát rendeltem a Mohito-tól, KÉSZPÉNZES, utánvétes rendeléssel"

KaTe 2018.03.22. 13:22:57

Ruhát mióta kényelmesebb az interneten vásárolni, mint bemenni a boltba és FELPRÓBÁLNI?!

Amúgy akkor most a posztoló részéről be van fejezve az ügy? Merthogy segítséget, tanácsot nem kért. Gondolom akkor ezt elkönyvelte veszteségként.

Részemről is. Tanulsággal: Az internetes vásárlás általában nem teszi kényelmesebbé az életet, különösen, ha bármilyen apró porszem kerül a gépezetbe és az ember hetekig-hónapokig futhat a pénze után.

Terézágyú 2018.03.22. 13:24:04

@Zsidófalvi Zsidó: @Konyvtaroslany: @Fausto(tm):

Nagyon jól tudjátok, hogy hogyan értem, de persze sokkal kényelmesebb hörrenteni egyet, hogy "má megint védi valaki ezeket a szemét cégeket!!!!!"

Rejtélyes 2018.03.22. 13:47:23

@Fausto(tm): Ja, akkor fizetesi meghagyas :)

Pórnhab 2018.03.22. 14:41:34

@KaTe: ha valaki tudja a méreteit és olyan webshopból rendel ami megbízható ,miért ne lenne kényelmesebb mint egy üzletben idegenek közt unott arcú eladókkal ha nemjó 14nap...a netes vásárlásokkal nem lenne semmi baj csak néhány helyen amatőr módon kezelik az ilyen helyzeteket.

KaTe 2018.03.22. 15:14:04

@Pórnhab: Aha. Szerintem meg hiába tudja a méreteit, mivel attól még nem tudja, hogy áll rajta az adott ruha, másrészt a megadott -gyári- ruhaméret az esetek többségében köszönőviszonyban sincs a valósággal. Persze ha valaki szereti szívatni magát a posztolóhoz hasonlóan, akkor csak nyugodtan.

"unott arcú eladókkal"
Bevallom őszintén, nem sokszor járok ruhát vásárolni egy évben, mert ha megyek akkor általában igyekszem jó előre letudni a dolgot, de én még unott arcú eladóval nem találkoztam egy ruhaboltban sem. Egyáltalán milyen az az unott arc? Nem tolja a kamumosolyt a képedbe? Mert akkor inkább az unott arcra szavazok. Ráadásul a posztoló személyesen vitte vissza a terméket, mert -nyilvánvaló, ha már valaki neten vásárol- meg akarta spórolni a postaköltséget. Tehát akkor ugyanúgy találkozhatott unott arcú eladókkal, sőt, idegenekkel is!

De ha kilépsz az utcára, akkor is rengeteg unott arcú idegennel találkozhatsz, szinte végigfut a házamon a szőr, ha csak belegondolok.

Attila F 2018.03.22. 15:23:38

@Rejtélyes: én is szeretnék a készpénzes fizetésekre charge back-et kérni. Erre van valami külön űrlap?

KaTe 2018.03.22. 15:31:34

@Attila F: Már hogy ne lenne? Mondjuk azt a törvény bünteti.

Pórnhab 2018.03.22. 15:32:33

@KaTe: kicsit túltoltad de mindegy ...ebből is látszik h kinek ez kinek az a vásárlási mód jön be,de ezért nem kell leszólni...2010 óta csak egy cipőt vettem fizikai boltban,ami azóta me is szűnt de webshopja van...

köszönöm a kommentált 2018.03.22. 16:42:24

@KaTe: ebből is látszik, hogy Adrienn egy barom. Aki bár trendi akart lenni, csak egy önigazoló hülye lett. Életidegen cselekvésekkel, rettegve attól, hogy lemarad. Könnyűszerrel visszavitte, tehát megvenni is meg tudta volna inreállájf. De ő nem. Ama poxxt jut eszembe, mikor az ital/dohánybolt előtt álldogállt egy fiatal picsula, minekután fb-on csekkolta az állítólagoa nyitvatartási állapotot. Nehéz ilyen esetek mellett bizodalmat helyezni a nexxt generátsziónban.

KaTe 2018.03.22. 16:58:42

@Pórnhab: Nézd, én kb. 2011-óta nem voltam kórházban. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy bizonyos dolgokat jobb és hatékonyabb is személyesen intézni, főleg, ha az embernek van rá lehetősége. Adriennek valószínűleg lett volna rá lehetősége, hiszen személyesen vitte vissza a boltba a ruhát 14 napos elállásra. Elnézést, ha kissé túltoltam!

Zozo___ 2018.03.22. 17:11:43

Ne a poster legyen már a hibás azért, mert nem kapja vissza ami jár. Tényleg kárörvendő nemzet a magyar.

köszönöm a kommentált 2018.03.22. 17:55:41

@Zozo___: leegyszerűsíted. Kényszeresen mindenféle szar trendet rosszul és eszetlenül NEM követőkkel miért nem történnek ilyenek? De legalábbis szignófikánsan kisebb számúszor.

Kotit 2018.03.22. 19:15:25

Nekem is eszembe jutott, hogy ruhát nem neten kéne, pedig pasi vagyok, ha rám jön és le se esik, az már jó.
DE: Jogában állt visszavinni? Megígérték 5 napra a lét? Amikor nem sikerült, nyomták a hülye mellébeszélő dumákat? Akkor?

Head Honcho 2018.03.22. 19:32:13

Mohito-t csak j-vel, és koktél formájában.

crazy tizen3rom 2018.03.22. 20:20:18

Neten ruhát? Ne, esetleg a 43-as piros konverzt, mert az tudom, hogy jó lesz.
Igen, évente kell újat venni.

.Manyecska 2018.03.23. 08:28:43

@crazy tizen3rom: nekem 39-es kétsoros görkori kéne használt is jó, valaki?? :D
Eccer rendeltem cipőt de tök másképp nézett ki de azért elhordtam. Akkor fogadtam meg hogy soha többé:D

Németh Nelli 2018.03.23. 09:33:23

Akkor én leszek az ellenoldal. Rendszeres vásárlója vagyok a Mohito webshopnak, mert elégedett vagyok a ruhák minőségével. (Lehet engem is kövezni amiért neten vásárolok

Terézágyú 2018.03.23. 10:14:04

@Németh Nelli:
Nyilván ez is igaz, meg a pószter esete is. Ott azért nem ment rendesen, mert porszem került a gépezetbe: "azt a tájékoztatást kaptam, hogy tévesen “nem kereste” felirattal rögzítették a vásárlásomat"... E hiba miatt aztán belekerült a bürokrácia mocsarába az egész, kezdve esetleg onnan, hogy kinek van joga átírni ezt a "nem kereste" szöveget, és ha utólag átírják, akkor mikor kerül át az illetékes intézkedő elé, és akkor effektíve mikor indítják a visszautalási procedúrát, és akkor elkönyvelni, hogy ez a pénz még a múlt hónapban volt esedékes, stb. stb. stb. stb.

köszönöm a kommentált 2018.03.23. 12:02:39

@Németh Nelli: na jó, de az nem ér, ha te nekik dolgozol.

Baluci 2018.03.23. 12:38:25

Függetlenül attól,hogy a cég tényleg genya, ha nem utalt ez az "1 napos irgum-burgum" felhívás tényleg kacagtató! Most biztos összetojták magukat! :))))

a lekvár neve puffin 2018.03.23. 14:18:57

@Konyvtaroslany: na,erre gondolok én is.Márc.7-én adta fel a szegedi polg.hiv. az autóm aktuális gépjárműadóját.Mit ad isten-mert Szeged olyan qrva nagy város-meg is kaptam 03.14-én.Tekintettel arra,hogy este értem haza,posta sehol nincs nyitva,csekkbefizetős automata mutatóban sincs a környékünkön.Semmi gond,utalom ebankon keresztül,az elmúlt évek gyakorlata alapján arra számítottam,hogy 1 hét a befizetési határidő.Tévedtem.Boríték kinyit,benne a meglepi-Felhívás kézhezvételekor fizetendő xxxx forint,pótlékmentesen 03.17-ig.MIJAFAXVAN?03.15-16-17-18 hosszúhétvége,ünnepnap,posták zárva,legelső banki nap 19.Ha fejen állva vért hugyozok,akkor se jön össze,hogy ne kerüljem el a pótdíjat.Na,ilyenkor mi van?Valahogy nincs kedvem pluszban 5e ft-ot+napi akármennyi pótdíjat fizetni,mert fhos a magyar posta,a nagy magyar tökömtelevanvelük bürökrácia meg qrvamód leszarja,hogy mikor vannak kiadva a hivatalos ünnepnapok,szabadnapok,hosszú hétvégék.

.Manyecska 2018.03.23. 15:01:52

..most ez a molyirtós poszt lesz hétvégére? inkább iszom egy kávét, oszt irány a exem lakása.:( byez :)

.Manyecska 2018.03.23. 15:03:57

@Németh Nelli: volt aki esküvői ruhát rendelt netről, és sokan vannak!! aztán valami nagyon occót kaptak selyem helyett műszál, még csak nem is hasonlított. Na azokat tényleg nem értem!! ONlány.

Németh Nelli 2018.03.23. 15:16:43

@.Manyecska: a menyasszonyi ruhámat nem neten rendeltem, sőt nem is kölcsönöztem. Úgy varrattam, mert olyat akartam ami csak rajtam volt, és nem tucatgönc

Németh Nelli 2018.03.23. 15:18:22

@köszönöm a kommentált:
Nem nekik dolgozom, de szívesen lennék a terméktesztelőjük

Sluck Ödön 2018.03.23. 17:42:14

@a lekvár neve puffin: Én egyszer elfelejtettem befizetni. Úgy kb. két hét múlva vettem észre (lehet kaptam akkor valami felszólítást). Beslattyogtam az önkormányzatba, kedvesem mosolyogtam az ügyintézőre, mondtam ezt bizony elfelejtettem, de most aztán rögvest intézném, mennyi lesz a bünti? Ő is kedevesen mosolygott, Semennyi mondta, fizessem csak be a normált. És lőn. Ezzel csak azt akartam mondani, ne idegeskedj, hanem próbáld elsimítani ha ebből gondod lesz.

zooDoo 2018.03.24. 10:28:49

Ez milyen érdekes és súllyal bíró sztori! Biztos nem az egyik cimbike síránalma ez se.

Tudod Te azt jól! 2018.03.24. 10:46:33

Azért szehény Hányatottsorsú Hildát igenis tessék sajnálni!
Hosszú, kemény munkával elérte, hogy a NAPI KÉT posztról HETI KETTŐ posztra csökkenjen a 'teljesítménye', és még ezért rá sem borítják az asztalt! Kontraszelektív 'szerkesztői' 'munkája' következtében elérte, hogy leszokjanak a Homárról mind a posztolók, mind a hozzászólók.
És még mindig nem dőlhet hátra nyugodtan, hiszen a múltheti négynapos ünnep hat szabadnapján volt képe napi tíz embernek zaklatni az ó homárját a hozzászólásaival!
Látjátok, ez az instant karma: anno ekéztük(tétek) Szilyt, megkaptuk helyette Hildát. Ez kellett nekünk. Kellett ez nekünk?
(Gyorsan olvassátok, már törlik a hsz elejét!)

Xezs7 2018.03.24. 14:11:44

Nincs mese, le kell fogyni.

A biztos utas 2018.03.25. 01:08:22

@KaTe: ugyanez jutott eszembe.... ruhat tavolrol venni, valahogy nem tunik sikeres projectnek...

.Manyecska 2018.03.25. 12:26:14

@Xezs7: vettem most a S.betűs bótban három csokinyulat, mire hazaértem kettő lett belőle. blokk ellenőrzve. Remélem a csomagtartóban ugrál még. Köcsögök a nyulak mondjuk.. ON

.Manyecska 2018.03.25. 12:53:03

@Xezs7: viszont a mentőládát is felhoztam a csomagtartóból. :)))) fogyásra lyavaslom a FITT tévét egész nap ég a zsír!!

Tudod Te azt jól! 2018.03.25. 14:36:15

@.Manyecska: de piszok büdös lehet ott!
(Így is-úgy is)

.Manyecska 2018.03.25. 15:59:38

@Tudod Te azt jól!: ekéztétek Szilyt is??? Pedig tök jó posztyai voltak. Igaz komment egy szál se:))

Tehetséges ugandai buzi 2018.03.25. 17:52:18

@.Manyecska: Te Manyi! Szörnyű gyanú támadt szűmben! Mi van akkor, ha a két maradék nyúl ette meg a harmadikat?

Mi van akkor, ha ezek vér-nyulak?!?

.Manyecska 2018.03.25. 18:22:50

@Tehetséges ugandai buzi: :))) óhh megvolt, be volt épülve a karosszériába. üregi nyúl.:D

.Manyecska 2018.03.25. 19:43:21

@Tehetséges ugandai buzi: ha, anyámat egyszer gombamérgezés gyanújával vitték be a kórházba -holott csak ubisalit evett tejjel :DDD- osztán vijjogott a mentőautó apám meg beszólt anyámnak: "más a cigánnyal húzatja ...te meg a mentővel..." namindegy de legalább neten nem rendeltek. Lévén akkor még nem is volt 1975-ben, a nagy erdőkertesi gombamérgezés-járvány alkalmával /akkor születtem 03.27.-én szeretnék egy jó posztot most :DDD/

Tehetséges ugandai buzi 2018.03.25. 21:59:13

@.Manyecska: Nem egy nagy kaland, én is 75-ös vagyok.

Volt egy jó pólóm tavaly, az volt rajta húszcentis betűkkel, hogy "42". Mint a Galaxis utikalauz stopposoknak c. műben.
Tudod, a végső válasz a végső kérdésre. Az élet, a világmindenség, meg minden értelme. De idén már nem tudom felvenni, mert én már januárban betöltöttem a 43-at...

:-D

.Manyecska 2018.03.26. 14:12:40

@Tehetséges ugandai buzi: ahááá!:) @Tudod Te azt jól!: nekem azt hozta hogy "próbáld ki ingyen" :P *reklám* jóhogynem én fizessek érte..

amindenes.blog.hu 2018.03.26. 15:44:51

Az email a kéretlen levelek közé került, az utalásnak meg van egy átfutási ideje. nem?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2018.03.27. 07:02:25

@a lekvár neve puffin: Az engem minden évben feltosz, hogy az önkormányzatokat váratlanul éri a január elsejei állapot szerint megsápolni a népet.
Fasznak kell márciusban kiküldeni a rákos levelüket? Mi lenne ha egyszer februárban (1 hónappal az adóalannyá válás UTÁN) már kiküldenék?!?
Szopjanak lovat!