Tékozló Homár

Mi van, ha a pénztártól való távozás után az eladó reklamál?

2018.03.27. 10:05 | Homár Hilda | 74 komment

free-question-mark-background-vector.jpg

Rendszeres Homár olvasók biztosan nem ijednek meg sehol „ A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!" kiírástól, hiszen jól tudják, bármi is van kilógatva a boltban, fogyasztói jogainkkal blokk vagy számla bemutatása ellenében igenis élhetünk. Az már izgibb kérdés, hogy mi van, ha az eladó jön rá a távozást követően, hogy benéztek valamit.

Sziasztok!

A következő kérdéssel fordulnék hozzátok. Egy hónapja vásároltam egy új autót a Duna Autónál. Ott sikerült minket rátukmálniuk - mivel az új autóhoz nem tartozék - az eredeti gumi és szövet lábszőnyegre. Nem volt nekik raktáron ezért megrendelték és mondták majd hívnak.

Hívtak is, mentem is, főleg hogy az autó második napján már világított a keréknyomás ellenőrző és az Istenért sem akart eltűnni. Szóval akkor már szervizt egybe kötöttem ezzel. A slusszpoént lelővöm most, nem tudták megoldani a problémát. A lábszőnyegeket átvettem.

Későbbiekben kiderült, hogy a megbeszélt ártól eltérően vettem át. Szóval 6.000 forint körüli összeget a pénztáros elütött. Olcsóbban vettem át a megbeszélt ár helyett. Hívtak, hogy a különbözetet be kéne fizetnem. Hogy őszinte legyek nem figyeltem az árat, és nem is emlékeztem rá. 20.000 forint körüli összegre emlékeztem. Termeszetesen kártyával fizettem megneztem az összeget láttam, hogy nagyjából stimmel és beírtam a pin kodot. Aztán aláírtam a papírokat, hogy befizettem.

Ilyenkor jogosan követelik rajtam a különbözetet vagy sem? 

Előre is köszönöm a valaszatokat.

AA

A "megbeszélt" ár valójában szerződéses árnak tekinthető, még abban az esetben is, ha ez írásban nem került rögzítésre. Ez egyben azt is jelenti, hogy az ellenérték kiegyenlítésekor az előzetese megállapodásnak megfelelő összeget kérhetik a fogyasztótól. Még akkor is így van, ha írásban nem rögzítették az árat, bár ez meglehetősen rossz gyakorlatnak tekinthető, és vita esetén a kereskedő köteles bizonyítani, hogy a fizetésnél tévedés történt.

Jelen esetben tehát a forgalmazó követelheti a különbözetet, feltéve, hogy igazolható a megrendelés során kialkudott vételár pontos összege (tehát van róla írásos megrendelő, vagy fellelhető egy fogyasztó által előzetesen is megismert árlista a szalonban, vagy annak internetes oldalán). Ennek hiánya egyébként fogyasztóvédelmi rendelkezést sérthet, hiszen a fogyasztóvédelemről szóló törvény értelmében a fogyasztót írásban tájékoztatni kell a megvételre kínált termék eladási áráról.

Felhasznált jogszabály: 1997. évi CLV. tv. a fogyasztóvédelemről

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monsta 2018.03.27. 10:12:22

Na erre kíváncsi leszek, de ez bukónak tűnik.

ideális hangyászsün 2018.03.27. 10:45:13

Hát, szerintem az a normális, ha felhívnak, hogy bocsesz, elütöttünk valamit, hogy az első adandó alkalommal bemegy az ember, és kifizeti. Nekem nem lenne bőr a képemen ezen vitázni, főleg, ha később bármilyen okból ugyanide kellene visszamennem.

Egyébként a terméket tukmálják rá a vásárlóra, nem pedig fordítva. Hacsak nem a poszterkék voltak a termék, a lábszőnyeg meg dörzsölte a tenyerét, hogy milyen jó vételt csinált.

Nouby 2018.03.27. 11:30:43

Milyen jó lelkűek a kommentelők.

A kereskedő szinte biztosan kiüttette a hibát a kocsiból, úgy adta el, majd az átkúrást követően az ő oldalunkon történt hiba miatt fizesse ki azonnal a különbséget.

Ha jogos is a dolog ilyen geciskedés utána megvárnám az ügyvédi felszólítást.

Dezsike 2018.03.27. 11:32:00

A sarki kisbolt se hívott vissza, mert a kasszás elfelejtette beütni a csokit (megtörtént eset). Benyelték. Lehet, hogy jogilag megtehetik, de pofátlanság utólag behajtani. Vissza szoktam adni a különbséget, ha többet adnak vissza és észreveszem, vagy ha a kasszás még ott szól, hogy lehet, hogy benézte. De utólag már akkor se megyek vissza, ha kevesebbet kaptam mint kellett volna.

ROTFL Manó 2018.03.27. 11:55:22

Na és mi van azzal a kiírással, ami a kasszáknál szokott lenni?

"A péntártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el."

Nem érzitek azt, hogy ez kissé egyoldalú? A vevő nem reklamálhat, ha utólag veszi észre, hogy kevesebbet kapott vissza, de a bolt igen?

Terézágyú 2018.03.27. 12:00:21

@ROTFL Manó:
"Nem érzitek azt, hogy ez kissé egyoldalú? A vevő nem reklamálhat, ha utólag veszi észre, hogy kevesebbet kapott vissza, de a bolt igen? "

Akkor most azt szeretnéd, ha mindkét félnek kuss lenne?
Vagy azt, hogy mindkét félnek joga legyen?...

ROTFL Manó 2018.03.27. 12:05:45

@Terézágyú: Nekem mindegy, hogy melyik. Döntse el nem létező fogyasztóvédelem. Én csak annyit kérek, hogy EGYFORMA joga legyne mindkét félnek. Akár ez, akár az, de egyfomán legyen hatályos mindkét félre.

.Manyecska 2018.03.27. 12:06:31

@Terézágyú: mi van ha te vagy az eladó és saját magadnak ütöd be rosszul? :D

Terézágyú 2018.03.27. 12:11:08

@ROTFL Manó:

"Rendszeres Homár olvasók biztosan nem ijednek meg sehol „ A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!" kiírástól, hiszen jól tudják, bármi is van kilógatva a boltban, fogyasztói jogainkkal blokk vagy számla bemutatása ellenében igenis élhetünk."

Nouby 2018.03.27. 12:13:41

@ROTFL Manó: Ez csak egy kiírás. Elkérem a Vásárlók könyvét és faszt rajzolok bele.

Tikakukac 2018.03.27. 12:19:45

@Terézágyú: Szerintem kuss van. Bármit elszámláztam valaha és az ügyfél lelépett és magától nem szólt, az zsebből ment.

.Manyecska 2018.03.27. 12:38:52

@Nouby: :))))))) Anyukámnak vettem egy másfél perces szélcsatornában való lebegést, mert szeretem.. :DDD de szerintem átruházza. A Dunában úszik egy nagy harcsa, a jó Isten a szülinapost sokáig megtartsa! :D

Nouby 2018.03.27. 12:40:24

@.Manyecska: Nem értem. Milyen hal a szélben?

lobster thermidor 2018.03.27. 13:37:09

@Nouby:
Téged is nagyon imádhatnak a szervizben, ha mindenben csak az átverést látod!
Egyébként ha nem tudták megoldani a hibát, akkor az eladás előtt, hogy tudták "kiüttetni" úgy, hogy eltűnjön? A poszter nem írt semmi olyat, sőt semmilyen részletet nem írt le, amiből arra lehetne következtetni, hogy átverés volt. Amúgy pedig az autó garanciális, tehát természetesen ingyen, és bérmentve megoldják a problémát. Simán lehet, hogy a TPMS nem működik valamiért, ennek lehet néhány oka, ezért jelez hibát a keréknyomásnál a műszer.
Ami pedig a 6 ezres szőnyeget illeti, hát azt nagyon piti dolog nem kifizetni.

joska61 2018.03.27. 13:54:31

Én nem szarakodnék ilyen összegen, ne feledjük, ez a banda a garos szerviz. Sanszos, hogy jár még arra az ember, amikor neki lesz szüksége.

Pappcs 2018.03.27. 14:10:39

Megint egy betanitottmunkás hazug vigyorgópicsa. Nem a kereskedő követeli a pènzt, hanem az eladó ès azt hazudja hogy a cègnek kell fizetni, holott fèlti a saját zsebèt, mert neki kell kifizetni ha hibázott. Úgy gondolják ezek a szarházi boltosok, hogy következmènyek nèlkül csinálhatják a műsort! Meg egy lópiszytolyt! Elnèzte, tehát nem vègezte megfelelően a dolgát amièrt busásan meg van fizetve, tehát vállalja a kövezkezmènyeket. Nekem is volt hasonló dolgom, ugyan ezt mondtam neki. Visszaugatott, fenyegetőzött többek közt torokelvágással is, ment az a telefonbeszèlgetès felvètele a gazdájának, aki nem győzött elnèzèst kèrni ès termèszetesen az eladóval fizetette ki amit elnèzett. Igen, a gazdájának, mert ezeknek a betanitott munkás rabszolgáknak gazdájuk van, nem főnökük.

Terézágyú 2018.03.27. 14:16:16

@Pappcs:

És neked mid van??? gazdád vagy főnököd?
A nagypofádon kívül.

Jake Peralta 2018.03.27. 14:30:57

Normális boltos/pénztáros a pénztártól való távozás után is érdemben foglalkozik a vásárlóval.

Normális ember a pénztártól való távozás után sem pitiánereskedik.

poszter: szted egy ilyen szitu után menyire fognak lelkiismeretesen foglalkozni a kocsiddal?

faszpinageci 2018.03.27. 14:35:55

Ott qrta el a poszter, h idejött a homárra és írásban, nyilvánosan elismerte, h ő is magasabb összegre emlékezett. Ha nem volt leírva az összeg sehol, akkor annyit kellett volna válaszolnia, hogy "nahát, én meg 6e forintra emlékeztem, sőt, inkább csak 3 ezerre", oszt annyi.
Idejönni vinnyogni a sztoriról jó nagy önfszkorbácsolás volt.

Sluck Ödön 2018.03.27. 14:42:43

@Jake Peralta: Telejsen igaz, ha tényleg megbeszélték hogy 26 és 20-at fizetett akkor bizony fizesse csak ki.
Az utolsó mondatodra:
Szerinted, ha kifizeti is mennyire fog egy autókereskedő lelkiismeretesen foglalkozni a már eladott kocsival? :)

Pórnhab 2018.03.27. 14:45:44

ajánlok egy egyszerűbb megoldást:vissza kell vinni a szőnyegeket,visszakérni az árát(esetleg kicsit kevesebbet ha nagyon összeganyézta) és nincs követelés,és még az is lehet h meg lehet állapodni egy köztes összegben mert használtan már nekik se könnyű eladni...

Jake Peralta 2018.03.27. 14:57:11

@Sluck Ödön: Én igy garanciális szervizbe hordom a kocsimat. Érdekes módon semmi gondom nincs.. ha kérek valamit akkor lelkiismeretesen megnézik, és megcsinálják.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2018.03.27. 14:57:22

@Terézágyú: valószínű egy nagypofájú felesége egy még nagyobb pofájú anyóssal súlyosbítva, akik a sarokban tartják otthon. Titokban tud írogatni a netre, hogy kicsit helyrebillenjen a férfiassága :D.

Tehetséges ugandai buzi 2018.03.27. 15:07:17

@Nouby: Egy, vagy két posttal ezelőtt Manyi beírta a közösbe, hogy ma van a szülinapja...

BULLDOG SZÜLINAPOT, MANYECS! :-D

CID 2018.03.27. 16:19:47

@Tehetséges ugandai buzi: valamit elnéztél, vasárnap lesz a szülinapja ;)

Egyébként szerintem ez a 6000ft pitiánerség mindkét fél részéről, szóval én is hajlok a felé, hogy ez a pénztáros magánakciója.

FDToth 2018.03.27. 16:46:46

szerintem: ehgy autókereskedés pár ezer forintos nem szabad h lovagoljon. Ha ennyire gond 4-5 eFt, akkor ott lehet más gondok is vannak.
Persze ha a fogyasztó észreveszi és dierkt nem szól, az bunkóság.

köszönöm a kommentált 2018.03.27. 16:59:05

Boldog szülinapot Manyecs vasárnap.

lobster thermidor 2018.03.27. 17:01:17

@Jake Peralta:
Csak okoskodjon! Majd az első olaj, vagy pollenszűrő cserénél, de bárhol úgy lehúzzák érte, hogy háromszor fizeti ki a szőnyeg árát úgy, hogy észre sem veszi. És még sajnálni sem lehet a srácot.

.Manyecska 2018.03.27. 17:04:47

@köszönöm a kommentált: @Tehetséges ugandai buzi: :) Köszönöm!@CID: te valami menstruációs naptárt nézel lapozz!!:DD

.Manyecska 2018.03.27. 17:08:27

@köszönöm a kommentált: ma van! Ma vasárnap van??:P

Amúgy poszter mondja azt hogy már nem él, azt csá.:D

Tikakukac 2018.03.27. 17:15:18

@Jake Peralta: Tavaly én is ránéztem a márkaszervizes olajcserékre és egyéb dolgokra, mik történtek. Örömmel konstatáltam, hogy az azóta beszántott márkaszervizben 2-szer is sikerült nem a motorba illő viszkozitású olajat tölteni.
2 hete egyik srác mesélte, hogy neki meg is magyarázták, hogy márpedig az kellene bele. A miértre a válasz: csak. :DDD
Ennyit erről és a kiemelt státuszról.

.Manyecska 2018.03.27. 17:49:11

@lóhajtású processzorventilátor nyestfokozaton: igen, az egérriasztó át van állítva nyest-fokozatra.:D..anyámnak van vasárnap /tudom bolond lukból bolond szél fúj...../

CID 2018.03.27. 17:50:12

@.Manyecska: nem nem, jó naptárat néztem :D

CID 2018.03.27. 17:51:23

@Tehetséges ugandai buzi: ne bolondozz velem, fiatalítani próbáltam :D

.Manyecska 2018.03.27. 17:59:30

@CID: ma felhívott a család hogy elviszik állatorvoshoz a kutyát mert tiszta vér, csupán annyi vót hogy reggel rúzsos szájjal adtam puszit a hófehér szőrire.:))) anyám a bolondok napján született na.:D Visszatérve a posztra:@Jake Peralta: szerintem messziről mutogatnak majd rá. Sanszos:D

Reactor 2018.03.27. 18:25:43

Ahogy már írták: ha reklamációt nem fogadnak el a kasszától való távozás után, akkor ez oda-vissza működjön. Ha az eladó nézett be valamit, akkor így járt.
Komputerjátékok már régen megtanulták az ilyesfajta helyzeteket kezelni: GAME OVER. Better luck next time! És jöhet a pontszámlista.

CID 2018.03.27. 18:55:41

@.Manyecska: ó kérlek, ha az asszony rúzsozná magát, érdekes színű yorkink lenne :)

Na de most tényleg, minimum 4-5 millió gazdát cserélt, és 6000 forinton megy a szarrágás... Persze, a posztert is megértem ( vesz egy új kocsit és 2 nap múlva meghibásodik, nem lehet a szíve csücske a cég), meg a pénztárost is, fél/egy napi fizetését be kell csengetnie.

Fazakas László 2018.03.28. 05:56:07

@Jake Peralta:
Sokan nem is tudják, hogy Magyarországon az autók eladási árában már a két-három éves garanciális javítások költsége is nagyon szépen bele van ám számolva!
Tehát a kereskedőnek, aki mellette még valami-féle típus- és márkaszervizt is üzemeltet, nem igazán nagy bukta a dolog.
Talán nem véletlen az, hogy garanciás időn belüli időszakos olajcsere esetén az olaj és olajszűrő árát egyáltalán nem vállalják be, azt általában a vevőjüknek (autótulajdonosnak) szépen ki kell fizetni. Sokan mégis azt hiszik - milyen jó ez a garancia.
Jaa!
Esetleg arra Nyugaton ...

Fazakas László 2018.03.28. 05:57:05

Szerintem - az bizony már az eladó sara marad, ha ekkorát tévedett.
Ha eladásnál átverik a vevőt, arra szokott használatos lenni (mintegy hivatkozási alapnak) - a "pénztártól való távozás után reklamációnak helye nincs" - szöveg, tehát ez által az is kétirányú kell legyen.
Vagyis? Ha a vevő járt jól, és netán olcsóbban jutott a termékhez, mint máshol, hát akkor bizony olcsóbban jutott. Ez csak így lehet ferr.
Én egyszer láttam még karácsony előtt az egyik G-Robyban olyat, hogy kissé elárazták a Borszéki ásványvizet, ami csaknem mindenütt olyan 220-280 Ft, míg ott a G-Robíban csupán 120 Ft. volt!
Vettem is mindjárt két palackkal. Bár a pénztáros kissé pampogott, hogy nem annyi az ára, de amikor felhívtam a figyelmüket, kinn a polcnál ennyire van kiírva, hát kénytelenek voltak annyiért is adni. (állítólag van erre valami kereskedelmi törvényük).
Utána persze - gondolom - jól lebaltázták a hibásan árazó kollégát.
Én meg utólag sajnálkoztam azon, hogy miért nem vettem kartonszámra?

Etniez 2018.03.28. 08:09:05

Abban a súlyos tévedésben vagytok, hogy összefüggést véltek felfedezni a vélt tartozás kifizetése és a kocsi jövőben szervizelése között.
1, egyrészt a poszter kocsit oda viszi szervizeltetni, ahová akarja, még csak márkaszerviznek sem kell lennie (elég ha legális szerviz)
2, ha mégis odaviszi, ahonnan vette, a szerviz lehet szar, függetlenül a tartozás rendezésétől

Én a poszter helyében a lelkiismeretem szerint járnék el. Ha úgy emlékeznék, hogy tartozom, akkor kifizetném. Volt már ilyen, kifizettem utólag. A becsület és a gerinc fontos dolog!

.Manyecska 2018.03.28. 08:29:28

@Etniez: hát igen.. Volt egy Piramis-dal is a Becsületről úgy kezdődött hogy "Tyúkok közt egy farmon élsz...a városba jönni félsz..Kóbor vagy, de nem János.. " :)))))

CCnick 2018.03.28. 09:19:48

Nekem eccer az ipon a megrendelt PC mellé tett a kiszállításkor egy 22"-os monitort grátiszba. Nem irtam a panaszkönyvbe, hogy ezt hogy képzelik, ők se szóltak, hogy valami gebasz van, ennyibe maradtunk. Utólag is köszönöm.

CCnick 2018.03.28. 09:27:25

@Fazakas László: "Sokan nem is tudják, hogy Magyarországon az autók eladási árában már a két-három éves garanciális javítások költsége is nagyon szépen bele van ám számolva! "

Mondok egy még érdekesebbet: MINDEN termék árában benne van a garanciális javítások költsége és nem csak Magyarországon hanem MINDENHOL ahol létezik garanciális javítás.

CCnick 2018.03.28. 09:28:52

... a blog.hu kommentrendszerét is el lehetne küldeni akár fizetős javításra is ha már garanciaidőn belül nem sikerült megoldani a müködöképességet.

A biztos utas 2018.03.28. 09:33:34

@Terézágyú: Egyertelmu, az kell, hogy mindenkire ugyanugy vonatkozzon minden. Nem kell itt magyarazni foloslegesen, tudod te, mi van.

2018.03.28. 09:54:14

Mi az, hogy rádtukmálták? Bezártak és nem engedtek ki, amíg meg nem vetted?

A te döntésed volt a vásárlás a megbeszélt összegért, a pénztáros meg ember, hibázhat. Aki tisztességes, az kifizeti a különbözetet. Akkor tekinthtnél el a fizetéstől, ha a megbeszélt összeg szerepelne a bizonylaton, de a pénztáros kevesebb pénzt vett volna el, mert ez nem bizonyítható.

_B_ 2018.03.28. 10:09:05

Szerintem úgy korrekt, hogy a kifizeted a különbözetet.
Gondolj bele te mit csinálnál, ha véletlenül 32 ezret vontak volna le, és te nem veszed észre? Te is szólnál, és visszakérnéd. Ők meg visszaadnák.
Azért egy autószalon nem ugyanaz, mint egy zászlófüzéres murvás nepper.... Hasitasiban nincs számlatörténet :D

.Manyecska 2018.03.28. 10:10:21

Én meg másodszor pucolok ablakot itt az irodaházban havi másfél millió bérleti díj mellett:(
Már takinénit sem találni mondjuk annyiért nem fog.. /panorámaablak/

KaTe 2018.03.28. 10:35:17

Múltkor az Auchanban vettem egy csomag szőlőt, 1500 pénzért. Még az üzletsoron szúrt szemet, hogy nincs feltüntetve a nyugtán, ezek szerint a pénztáros elfelejtette beütni. Ha becsületes vagyok és szólok az ügyfélszolgálaton, akkor lecseszik a pénztárost. Ha nem szólok, akkor meg megloptam őket 1500 forinttal. Mit kellett volna tennem?

Ha a posztoló nem emlékszik a pontos összegre, de szerinte körülbelül stimmelt, akkor hagyja a francba az egész ügyet. Nincs vele dolga. Ha van írásos árajánlat, vagy aláírt, átvett megrendelőlap, akkor a posztoló fizessen.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.28. 11:30:17

@KaTe:

Ha szólsz, nagyobb baja lesz a pénztárosnak. Nézd mindig a kisember, de a kizsákmányoló érdekét!

Anna Kiraly 2018.03.28. 12:52:46

nekem tavaly a munkáltatóm véletlenül 1500-zal többet utalt. svájci frankról van szó. szólt, visszautaltam, nem akartam, hogy ő fizesse, de azért a boltba nem mennék vissza, ha felhívnak, hogy a túrórudit rosszul ütötték be.

Anna Kiraly 2018.03.28. 12:55:38

amúgy van egy olyan szabály, hogy az árut annyiért kell adni, amennyi az árcédulán van. függetlenül attól, hgoy esetleg rosszul van cimkézve. vagyis, ha a pénztáros ezt az árcédulát taláta a szőnyegen, akkor ennyiért árulják. kész.
ha megállapodtak, az más dolog akkor betyárbecsület kifizetni.

Pappcs 2018.03.28. 13:37:43

@Terézágyú: Èn vagyok a főnök. De te gondolom egy hivatásos seggnyaló vagy akinek gazdája van.

Reactor 2018.03.28. 14:01:24

@_B_: Ööööö, sajnos nem...nem adnák. Itt kezdődik a probléma.

.Manyecska 2018.03.28. 14:28:46

nna..nem jönnek itt ma a Varázsszavak?? *újposzt* ?:)

zuulululu 2018.03.28. 14:36:30

Vettel egy uj autot X millio Ft-ert, utana szarragoskodsz 15.000 Ft-on, amivel lehuznad oket, mert Mucika rosszul utotte be? Mekkora nulla alak vagy te, jo isten :(((
Mucika majd helyetted fizeti a 80e fizujabol.

Pilotax 2018.03.28. 14:53:07

Mindkét esetnek voltam alanya, amikor távozás után vettem észre, hogy átvertek valamennyivel, illetve távozás után szaladt utánam a pénztáros azzal, hogy bocsi de ő nagyobb címletből adott vissza mint amekkorát én adtam - a fene se figyelte, hogy adott vissza, csak begyűrtem a pénztárcámba a visszajárót, sajnos eléggé figyelmetlen tudok lenni, meg azért alapból bízni szoktam az emberekben. Utóbbi esetben csak annyit válaszoltam, hogy tanult volna meg olvasni, mert a tábla - A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el. - arról, nem mesél, hogy ki nem reklamálhat, meg különben sem szoktam a nyakamban ilyen táblával közlekedni, de én is úgy értelmeztem, hogy neki sincs joga reklamálni és elhajtottam. Több hasonló esetem is volt, de biztos vagyok benne, hogy többször voltam a másik oldal által átverve, mint ahányszor én "nyertem",

atomplanet 2018.03.28. 16:00:36

Félve kérdezem meg az új autó típusát. Üdítő színfolt lenne a történetben.

fda 2018.03.28. 16:36:48

Hány forintot hagytál ott az autóért, hogy képesek egy tartozék (ja, inkább húzzuk le, úgyis mindenki kéri) azaz nemtartozék gumiszőnyeg árának a töredékéért égetni magukat?

Hogy kell azt érteni, hogy kötelező mindenhol írásos árakat látni? Ki látott már olyan gyógyszergyárat, ahol a kapható 20 féle fájdalomcsillapítónak, vagy a 30 féle vitaminnak ki volt írva az ára?

Tudod Te azt jól! 2018.03.28. 16:43:30

@.Manyecska: megvolt a heti két poszt, hh megkezdte jólmegérdemelt hosszúhétvégéjét. Újposzt majd 168 óra múlva. Talán.

.Manyecska 2018.03.28. 17:04:29

@Tudod Te azt jól!: hát nekünk meg kisebb méretben jött a kutyahám amit rendeltem-meg sem lepődtem-ellenben made in Dél-Afrika, mindegy háromezer vót a szomszédnak görénye van rá jó lesz, de ezek a cédulát is eleve a sz.r méretre rakják NAGGGYON cseles.
De megjelenek a boltyukban hamarosan. Lesz asztalcsapkodás. Úgy érzem.

.Manyecska 2018.03.28. 17:17:21

@Tudod Te azt jól!: illetve én a webshopot egy egyfajta szerencsejátéknak tekintek vagy bejön, vagy nem,...de a gyerekem erősködött rendeljük meg mert jó az. Csakhogy a hátuljára snake, és jack russel van feltüntetve -bizonyára őshonos Afrikában-!!! hiába nem stimmel szerintem a hosszmérték -holott Afrika!- háromezerér' hótziher nem kapnék ilyen hámot.:DD Úgyhogy keresünk egy snake-t hozzá a kertben aztán azzal csapkodjuk az asztalt majd..

.Manyecska 2018.03.28. 17:22:47

@Tudod Te azt jól!: tekintek = tekintem Tekincsa Vakumba, ..mindegy.. :))
viszont a többi cucc minden várakozást felülmúlóan tökéletes:) Lehet kiszűrtem Hildát is??:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2018.03.30. 11:39:52

Szőnyeget vett a poszttoló, Pótkereket és olyan kis gurulós emelőt vett-e? Mert a legtöbbnél az sem tartozék
Ha meg a kerényomás jelzőt nem tudják javitani, féltéglába csomagoltam volna az autót és az üvegportálon belefelé....
1200-es Zsigánál ilyen gondok nem voltak. Hol vannak már a régi ízek?!

Permetező 2018.03.30. 13:15:58

@horex: persze hogy nem volt, mert nem volt mi kijelezze. A rengeteg elektronika, érzékelő, környezetvédelmi baszas csak arra jó hogy minnél többet jarjon az ember szervízbe

Szaki4 2018.04.03. 01:15:53

Én úgy tudom ha egy pénztáros kevesebbet üt be, akkor rajta vasalják be a hiányt... Tehát nehogy azt higgyétek, hogy a bolt nyeli le a veszteséget!

Dark Declan 2018.04.04. 11:57:39

Új autót vett - amiből a szőnyeget spórolták ki - majd 6eFt miatt szórakoznak vele? A szarrágás netovábbja. Kíváncsi lennék, melyik márka az autó (Opelre tippelek).
süti beállítások módosítása