Tékozló Homár

Továbbra is fizetési káosz van a kukaholdingnál

2018.06.21. 11:50 | Homár Hilda | komment

szemet.jpg

Amióta két éve észszerűsítése címen egységes állami kézbe vonta a kormány a szemétszállítást, azóta csak a baj van a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. számlázási rendszerével. Tavaly ilyenkor mi is írtunk arról az országosan fennálló abszurd problémáról, hogy a kukaholdingnak a számlát nem sikerült kiküldenie az ügyfeleinek, a behajtással fenyegetést viszont bezzeg igen. Az akkori cikkek szerint őszig kapott ultimátumot a cég a helyzet rendezésére, végül idén áprilisra dőlt el, hogy kiszervezik az egészet. Reméljük, az új cica jobban mosogat majd.

 Sziasztok!

Az  első „Magyar kukaholdinggal” (NHKV Zrt. ) történt számlázási konfliktusomat szeretném megosztani veletek !

Bejött ez az őrület,hogy itt viszem a hulladékot, de az elszámolás központilag történik valahol Pesten! Nem akartam csekkezni ezért még 2017 februárjában „csoportos beszedési megbízást” adtam a bankomnak, hogy a kukaholding vonogassa szépen ami megilleti ne csekkezzünk már ha lehet,hátha megmentek egy-két fát a haláltól, meg már amúgy is a XXI századot írjuk!

Vonogatták is össze vissza, nehogy a „paraszt” követni tudja, volt, hogy egy hónapban kétszer, volt ,hogy hónapokig semmi. Így ment egészen ez év június elejéig, míg nem idevágtak 4db csekket 4 levélben 7 ill. 7500ft.-sat, de előtte még május 21.-én azért levontak egy díjat a számlámról!

Fogalmam sem lévén a dologról felhívtam az ügyfélszolgálatukat ahol közölték, hogy a  csoportos rendszerük már rég nem működik, ezért küldtek csekkeket, mondom neki, hogy akkor az, hogy lehetséges, hogy eddig vonogatták ill. hogy tíz napja is még vonták !?? Válasz annyi volt,hogy nem lát rá a számlámra nem tud segíteni. Kérdezem, akkor ki tud? Válasz „nem tudja” !! 

Felhívom a főnökét aki készségesen annyit közölt, hogy valóban nem működik a csoportos rendszerük, de fotózzam be a kivonatokat, amin a beszedések szerepelnek, és írjam le a panaszomat, majd ők kivizsgálják! Így is történt fotók, panasz elküld.

Rá két napra jön a „válasz”: A csoportos beszedési rendszerünk nem működik hónapok óta, ezért küldünk csekket, kérik válaszuk szíves elfogadását” és mellékletben elküldték az országban elérhető „Békéltető testületek” elérhetőségeit,ha esetleg nem vagyok ,megelégedve a válaszukkal !! Na itt tartunk most !! 

Üdv:

Tüsi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2018.06.21. 12:24:12

Államosítani ezeket azonnal!

Xezs7 2018.06.21. 14:01:24

Mi ez a kukaholding és mit csinál és hol?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2018.06.21. 14:59:28

A posta kevés értelmes dolgának egyike az ecsekk, vagy icsekk app. Az ember letölti, megadja a kártyáját/-it, aztán csak csipp a QR kódra, és akkor fizet, amikor akar. Nem kell azonnal fizetni, met az app jelzi, ha kifizetetlen, várakozó számlám van, jelzi, ha egy számlát másodszor akarok befizetni, ha akarom, a befizetés tényéről küld egy emailt, és még a "szokásos", hitelkártyás pénzvisszatérítés is jár vele. A papírral nyomon tudom követni, hol tartok, és mégsem kell postára járnom csekkezni.

Scipovicsné 2018.06.21. 15:05:23

@Csokis: A királyi postára én a büdös életben nem bíznám a kártyám adatait...

19540511 2018.06.21. 18:12:06

Én sem mertem - ezek szerint okosan - a más fizetni valónál bevált csoportos beszedést bevállalni az NKHV-nél, inkább megvárom a csekket, utána internet-bankon keresztül utalok. Az viszont tény, hogy ember legyen a talpán, aki követni tudja, hogy éppen hol tart a nemzeti kukaholding. Hatalmas hiba volt elvenni a fizetést attól a cégtől, aki a munkát végzi, nálunk pl. a Zöld Hid volt. Ők mindig küldtek matricát annak, aki fizette a számláját, így lehetett látni, hogy ki nem fizetett. Most ez már követhetetlen, matrica nincs.

Balfredo Alfredo 2018.06.21. 18:45:46

"A posta kevés értelmes dolgának egyike az ecsekk, vagy icsekk app."
Ez igazán remek, de ez a topic nem arról szól, hogy hogyan fizesd be sikeresen és hatékonyan a csekkedet. Ez arról szól, hogy egy direkt erre a célra létrehozott pénzbehajtó cég képtelen a csoportos beszedési megbízás nevű, amúgy korántsem új találmányt kezelni. Annak ellenére, hogy a honlapján szereplő tájékoztató (nhkv.hu/wp-content/uploads/2013/12/Segithetunk.pdf?dl=1) szerint ilyen fizetési mód lehetséges. Akkor legalább a honlapot frissítenék :-(

The Good Boy 2018.06.21. 19:43:32

pont jó a téme, én is most kezdtem ezekkel a küzdelmet. A történetem: idén februárban új házba költöztem, ezért januárban bementem a közeli kisváros városgondnokságára, ahol korábban is intézték a kukaügyet, és megkérdeztem, hogy továbbra is ők-e az illetékesek a szerződés felmondásban, illetve új szerződés kötésben, mivel a "helyi központ" egy másik megyében van. Közölték, hogy igen, nyugodtan forduljak hozzájuk, ők intézik ezeket jelenleg is. Nos, én készültem erre, és szépen átadtam az ügyintézőnek két példányban egy felmondást az akkori házamra, meg egy szerződéskötési kérelmet a jelenleg házamra. Ezen kivül kértem továbbá (persze írásban azt is), hogy a "régi" házam elmaradt számláit (tavaly első negyedévnél jártak akkor az elszámolásban) ezentúl az új címemre küldjék, mert a továbbiakban az lesz arra a szerződésre vonatkozóan az új levelezési címem. Az ügyintéző úgy nyilatkozott, hogy még aznap postázza a szerződéseimet a központjukba. Persze én azért minden papír egyik példányát ellenjegyeztettem, dátummal, aláírással, pecséttel.

Azon meg sem lepődtem, hogy továbbra is a régi címemre érkeznek a számlák (a gépjármű biztosításaink is mind a régi címre mennek, pedig eddig háromszor kértem azok módosítását is, de ott sem megy ez a móka), meg az sem, hogy az új házamra még egyetlen egy számlalevél nem érkezett. Aztán múlt héten megérkezett a régi házamra az idei első negyedéves teljes összegű számla (mivel februárral lemondtam, így csak részszámlát küldhettek volna). Miután kellően magasra csapott a vérnyomásom, felhívtam az ügyfélszolgálatát ennek a díszes nemzeti balfék brigádnak (Nemzeti Hülyék Kuka Vállalata). Ott az ügyfélszolga elmondása szerint a rendszerükben semmit nem látnak, ők semmilyen szerződésbontást, szerződéskötést, de még levelezési cím változást sem. Mondtam, oké, semmi gond, akkor most, mivel úgyis rögzítődve vagyunk, essünk neki, kössünk, szüntessünk meg változtassunk adatot. Na azt nem lehetett (igaz mobilszolgáltatóéknál, meg kábeltévéséknél már a kósza gondolattal is többévi szerződést lehet kötni brutális kötbérrel. Kukalovagéknál nem. Mondták, küldjem el e-mailben a panaszomat, meg az ellenjegyzett szerződéseimet, és majd jól kivizsgálják. Na ez volt múlt héten. Azóta síri csend és hullaszag.

megamedve 2018.06.22. 06:08:33

Na ezért maradtam, és maradok amíg csak lehet, a csekknél, és a készpénznél.

Bombaló 2018.06.22. 08:47:30

Erre ráérezve én is csekkezek. Icsekk alkalmazás stb. Öröklés miatt voltam címet módosítani.
Nos a jelenlegi állás. Kifizetve a 2017. III. né. számla. Az alkalmazásban vissza is kereshető. Mondja a hölgy, hogy ő a rendszerében még csak a 2017. I. né. befizetést látja. Nos az utolsó számla is 3-4 hónapja volt már, de a számlázó/könyvelő rendszerük ehhez képest is fél évvel le van maradva. Erre a hónapra ígérte, hogy két számla érkezése várható. Negyedévesek, de nem egyszerre kell majd befizetni. Semmi baj, mondtam neki. Azóta is jön...

Terézágyú 2018.06.22. 09:03:43

Miért nem megy ez se ebben a k*rvaországban???

schlumbergerna 2018.06.22. 11:33:35

Azért nem megy, mert hű pártkatonák nulla szakértelemmel basznak el mindent. És nincs, aki pofánvágná őket.

Sluck Ödön 2018.06.22. 12:04:14

észszerűsítése címen egységes állami kézbe vonta:
Van még valaki, aki beveszi ezt a bullshitet? Az egyetlen cél a független önkormányzati cégek hasznának (sőt bevételének) elvonása, működésük lehetetlenné tétele. A többi nem lényeges. Nem is foglalkoznak vele szemmel láthatóan.

metal · http://electric.blog.hu 2018.06.22. 12:56:32

"A csoportos beszedési rendszerünk nem működik hónapok óta, ezért küldünk csekket, kérik válaszuk szíves elfogadását"

Soha nem is működött, nekem kezdetektől be van állítva, mindig csekket küldenek, levonni még soha egyet sem sikerült!

Balfredo Alfredo 2018.06.22. 15:14:49

@Terézágyú: Talán csak nem ugyanazért, amiért a posta és a vasút kapcsolódó fórumokban tárgyalt dolgai sem mennek???

ember100 2018.06.22. 16:49:23

@Terézágyú:
Helló !

Miért miért .
Hát mert a Soros , a Gyurcsány a Demszky .... miattuk.
Már rég államosítani kellet volna az egészet és odaadni valami szegény cimbinek pl. Mészáros , Vajna , Rogán , ....
VALAKINEK !!!!

ember100 2018.06.22. 16:52:14

@metal:
Helló !

Lehet szólni kellene a Bill Gatesnak hogy windows mellé írjon egy csoportos beszedési programot :)

élhetetlen 2018.06.23. 01:22:09

@Csokis: Fújd fel az ecsekkedet, meg az icsekkedet. 10 évig működött a csoportos beszedés Balatonon, Siófokhoz tartoztam, semmi gondom nem volt vele. Most időnként kapok csekket, utalok, tehát foglalkoznom kell vele, már volt, hogy levelet kaptam, hogy levontak valamit, és a számlámon van valami 7000 forint tartozás. Felhívom Siófokot, mert a levélen az ő ügyfélszolgálatuk volt megadva, hogy mi ez, nem tudják, elvették tőlük a számlázást, de adtak egy telefonszámot az új számlázóhoz (nem tudom, miért nem az az ügyfélszolgálat szerepel a számlán, aki illetékes). Felhívom őket, ja, az egy az átállásnál keletkezett ki nem számlázott tétel, de azt még nem tudják kiszámlázni. Azt csak remélni tudom, hogy nem számolnak rá késedelmi kamatot. Én eddig bírtam, feladtam, fogalmam sincs, hol tartok. Nem vagyok biztos benne, hogy ez az országnak jó, de hogy nekem rossz, az biztos.

élhetetlen 2018.06.23. 01:29:37

@Terézágyú: „Államosítani ezeket azonnal!”. Megtették, mármint a számlázást államosították. Ez az összes probléma forrása.

élhetetlen 2018.06.23. 01:43:21

@megamedve: „maradok amíg csak lehet, a csekknél, és a készpénznél.”. Hát, akinek ez a szórakozás, az szórakozzon. Nekem két különböző területen levő ingatlannál a víz, csatorna, villany, gáz, szemétszállítás fizetése egyszerűbb csoportos beszedéssel, nincs a félretettem, elfelejtettem eset, ami az eseti befizetéseknél előfordul. És a hatóságok olyan kedvesek. Az üdülő illetékét két részletben lehet befizetni, én mindig befizetem tavasszal az egészet, tehát előre fizetek, ők már használhatják az ősszel befizetendő összeget is, de egyszer egy nappal lekéstem ezt a tavaszi dátumot, hát a következő évi számlán megkaptam a késedelmi kamatot. Szóval utálom a csekkeket.

Lesből Támadó Szárítókötél 2018.06.23. 17:57:20

@megamedve:

Tudtad, hogy a bankok nemrég bevezettek egy hipermodern pénztovábbítási formát? Úgy hívják, eseti átutalás...

Komolyan megkarmolom magam, hogy 2018-ban még ott tartunk, hogy akinek a csoportos beszedési megbízás a feketemágia / vudu ráolvasás kategóriájába esik, annak az egyetlen alternatíva a készpénzezős sárgacsekk, és a netbankos utalás mintha a világon se lenne...

megamedve 2018.06.23. 20:13:16

@Lesből Támadó Szárítókötél:
Ez a te véleményed. Az enyém, meg az enyém.

Te csak bankolgass.
Én meg azt csinálok amit akarok.
De sosem kerülök olyan helyzetbe mint aki bankolgat minden szarért.
Online, meg csodabanktalálmányok.
Kiváló.

megamedve 2018.06.23. 20:16:11

@élhetetlen:
Én meg úúúúúútálom a bankot, meg az államot, aki mindent szeret(ne) látni, hogy kinek, mit, miből, honnan fizetek.

hát ez van.
Csak bankolgass, életed végéig.

élhetetlen 2018.06.23. 21:23:28

@megamedve: Egy kicsit félrementünk. Az, hogy feketén, zsebre keresel, és zsebbe fizetsz, az egy dolog. Igen, az otthon tartott pénzedről senki nem tud, ahogy az én rúdaranyban tartott pénzemről sem. De nem erről volt szó. Aközött, hogy valamennyi pénzt számlán tartasz, és átutalsz, vagy csekket fizetsz be, aközött ilyen szempontból semmi különbség sincs. A csekkes befizetésedet ugyanúgy látják, ha akarják, mint a banki utalásodat. Az más tészta, hogy nem foglalkoznak az ötezer forintos átutalással sem meg az ötezer forintos csekkel sem. Csak azt akartam mondani, hogy a csekkes fizetéssel semmitől nem védted meg magadat.

V B T 2018.06.24. 06:46:04

Én most 3 évig nem fizettem semmit, amikor telefonon és személyesen is érdeklődtem, azt mondták nem úgy van az, várjak türelemmel. 2 hetente viszik a szemetem.

Erre most kb. 1 hónapja kijött nekem a 3 évnyi számla...
előtte fizettem, havonta 2500-at, évi 30.000 Ft...
Első 2 évre kijött ez, 60.000 + plusz a harmadik évre, emelt díj, havi 3200-zal, 38.400... összesen 98.400 Ft...

fizetésre mindösszesen volt kb. 15 napom..

hívtam őket, ez most így hogy, részletfizetés az ügyintéző telefonban elkezdi nekem, 3 évig így is türelmesek voltunk.

Pénteken már jött egy fizetési felszólítás, meg fenyegetőzés a kamattal, egyéb jogi útra telerléssel.... nem tudok és nem is akarok fizetni....

Hirtelen milyen sürgős lett nekik.... ugyenezen véleményemet tolmácsoltam a telefonban is többször, illetve 2 levélben. Válaszra nem méltattak, még csak egy automata üzenet sem jött.

Hétfőn készülök, postán tértivevényes, ajánlott levélben írni nekik, panasszal élni és még másik 2-3 helyre is megírom. Ide is gondoltam, küldök levelet, meg a fogyasztó védőkhöz, pár nem kormányközeli weboldalra....

Ha ezekre sincs válasz, akkor megint egy levél megy, de akkor már igénybe veszem az unokanővérem segítségét aki ügyvéd melett titkárnő, olyan jogi dumát tud fogalmazni, hogy csak na.... jobb ötletem nincs.

Balfredo Alfredo 2018.06.24. 13:40:38

@V B T: "Ide is gondoltam, küldök levelet, meg a fogyasztó védőkhöz, ..."
Konkrétan kit/milyen szervezetet tekintesz fogyasztó védőnek (vagy fogyasztóvédőnek)? Úgy tudom, hogy itthon fogyasztóvédelem névlegesen sincs. Lehet, hogy rosszul tudom?

Taxomükke (UK) 2018.06.25. 08:55:07

@schlumbergerna: De a sok fasz azert csak megszavazza oket ujra meg ujra......

Permetező 2018.06.25. 11:55:27

Ami masnak szemet az Kenyaban arany. Megoldas el kell adni a szemetet afrikaba.

killerkaller 2018.06.25. 15:51:13

nhkv.hu/fizetes/ :

"Tekintettel arra, hogy 2016. április 1-től az országos egységes számlázási rendszer kiépítése folyamatos és területenként eltérő ütemezésben valósul meg, egyelőre az elektronikus/online fizetési mód (pl.: e-számla, Díjnet rendszer) nem áll az ügyfelek rendelkezésére. Az átmeneti időszakban kérjük szíves türelmüket, a hamarosan elkészülő, beüzemelés alatt álló új rendszerünk véglegesítése után Ügyfeleink részére minden fizetési lehetőség nyitva fog állni. További fizetési mód választása esetén kérjük, jelezze igényét jelenlegi közszolgáltatója felé."

Ez olvasható az NHKV honlapján, 2018. június 25-én. Ha több mint 2 év nem volt elég a helyzet normalizálására, megérett a felszámolásra.

Az utolsó számlát postai úton, sárga csekkel a múlt hónapban kaptam meg, 2017. negyedik negyedévi szolgáltatásról. Igaz előtte cseszegettem őket, hogy miért nem számláznak. Majd féléves késésben vannak a számlázással, igaz eddig fizetési felszólításokkal nem zargattak. Szerencsés vagyok-e?

Nem csak a felszámolásra értek meg.........

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2018.06.25. 16:59:18

@V B T: Te is értelmes vagy... Az meg sem fordult a fejedben, hogy egy szemétdíj feliratú borítékban gyűjtögesd rá a pénzt, igaz?

@szakvizsga: ez kemény :D napi 45 Ft :P Lehet, miattad nincs még kész a számlázó-rendszer, mindig elcsúszik a vonalzó az ellenőrzéskor és nem jön ki kétszer ugyanaz az összeg, mikor próbálják összeszámolni a befizetéseidet ;)

Szolnok Építőipar 2018.06.26. 06:05:36

Hello.
Nekem is csoportos beszedési megbízás volt....
Kb. február közepén kettő napon belül 37x próbálták levonni, ugyanazt a 10682Ft-ot.
Ebből 15x sikerült....
Az ügyvédem levelezget a mocskokkal.
Pénz még sehol....

V B T 2018.06.26. 08:37:58

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:
Nem gyűjtögetek semmit, havi nettó 100-ból az a havi 2500 is érvágás volt, örültem, hogy ennyivel több marad kajára...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 15:53:40

@élhetetlen: "@Terézágyú: „Államosítani ezeket azonnal!”. Megtették, mármint a számlázást államosították. Ez az összes probléma forrása. "

Vegyük észre a finom iróniát!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 15:56:25

@Lesből Támadó Szárítókötél: "eseti átutalás"

Fenéket fogok 300 forintos garázs villanyszámlákat utalgatni. Csoportos miafaszom, oszt jónapot.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 16:12:46

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: "@szakvizsga: ez kemény :D napi 45 Ft :P Lehet, miattad nincs még kész a számlázó-rendszer, mindig elcsúszik a vonalzó"

Ezen a napi 45 forinton én is behaltam. :))

lobster thermidor 2018.06.28. 15:18:19

@Terézágyú:
Azért, mert ebben az országban csak a határon az országjelzést és a címert, a vállaltoknál pedig a cégtáblákat cserélték ki. Eszet, értelmet, szívet, de sajnos több fizetést sem nagyon adtak a melósoknak a csere mellé. Igaz, ötször ennyi pénzért is pont olyan ostobák lennének, mint amilyenek a kevesebbért.
süti beállítások módosítása