There, UPC fixed it!
2015.08.28. 14:58 | Homár Hilda

upc-logo-1200x800.jpg

Örömmel jelentem, hogy a nemzetközi mezőny éllovasaitól ugyan még kissé lemaradva, de egy kifejezetten tehetséges gánykirály brigád tevékenykedik UPC színekben az országban! 

UPC Magyarország hibaelhárítása:

Nagymamámnál Balaton Faluközösségben a Sport úton így van a kábeltévé bekötése már több hónapja.

Ez év tavaszán a vízhálózat javítása közben a munkagép elvágta a kábeltelevízió kábelét, ami a földben volt elvezetve. 1-2 napra rá megjöttek a szerelők a hibát elhárítani. Elkezdtek ásni, ami nehéznek bizonyulhatott, így visszatemették a kiásott árkot és egy egyszerűbb megoldást választva, így sikerült megoldaniuk a problémát. Széttört elosztódoboz a 46-os számú ház előtt, onnan az esővízelvezető árokba dobott kábel a házakhoz vezető kis hidak alatt elvezetve több 10 méteren keresztül egészen az 52-es házszámig, majd a ház kerítésére felfűzve a kábel és így rákötve a házhoz menő kábelmaradványra. 

Szűrt kommentelők
A Telenor kivezet, az ügyfelek kiakadnak
2015.08.28. 09:40 | Homár Hilda

telenor_logo.png

Egy levél a sok közül, amiből kiderül, hogy hiába hívja a Telenor kicsit eufémisztikusan kivezetésnek egyes tarifái megszüntetését, az ügyfelek áremelésnek élik meg. A számok ugye nem hazudnak. 

Tisztelt Homárosok!

Szomorúan látom, hogy még nem árasztotta el a blogot a Telenorra panaszkodó bejegyzések áradata, pedig nagyon ideje volna. Hogy mire is gondolok?

Nem régiben kezdte a Pannon GSM-ből lett szolgáltató azzal a lépéssel a szivatást, hogy árat emelt, mert miért ne. Fel voltunk háborodva, egyoldalú szerződésmódosítás volt (jogilag hogyan is állunk ezzel?), de 1-2 forint, túléljük. (Itt közben volt egy lépés amikor megszüntették a djuice-t mert túl kedvező volt valószínűleg a fiatal korosztály számára és mivel nem jótékonykodó szervezet a mobilszolgáltatás, így ennek véget kellett vetni. Mondjuk a régi tarifámat én is megtarthattam, node meddig...)

Szűrt kommentelők
Sir John Maynard kalandozásai a technika birodalmában
2015.08.27. 14:20 | Homár Hilda

telekom_logo_2013_svg.png

Oké, Sir John Maynard nem mai gyerek, mobilnet-csiholás közben átélt kalandjai kicsit komikusnak tűnhetnek, de levele ritka hasznos visszajelzés a Telekomnál a használati útmutatókat fogalmazó kollégáknak. Én a helyükben Sir John Maynardon tesztelném a javított változatot.

Látom Telekommal már tele a padlás, de azélrt hagy osszam meg veletek, mennyire odafigyelnek az ügyfelekre a mobilnetnél is (most 10 perce várok kb. a telefonos ügyintézésre - munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük - de azért igyekszem az összes szitokszót kihagyni... így mondjuk fele olyan hosszú az egész.

Szűrt kommentelők
Gyerekeket hagyott pácban a BKV és automatája / FRISSÜLT a BKK válaszával
2015.08.27. 09:17 | Homár Hilda

vonaljegy.jpg

Ha az eset felnőttel történik, akkor is idegesítő lenne, de így, hogy gyerekek kerültek önhibájukon kívül megoldhatatlan helyzetbe, egészen elképesztően gázos. Létezik, hogy egy metróállomáson senkinek nincs hatásköre az ilyen extra esetek orvoslására? Inkább úgy túnik, hogy a megoldáson kívül a jóindulat hiányzott leginkább a napból.

Sziasztok,

Gyerekeim kigondolták, hogy ők bíz moziba szeretnének menni. Mivel augusztusra még bérletet nem vettünk ( iskola ugye csak szeptembertől), így úgy engedtük el őket, hogy Újpest Központig ha elmennek akkor ott az automatából vegyenek jegyeket maguknak, mert itthon nem volt annyi, hogy a teljes útra oda-vissza elég legyen. Gyűjtőt kértek, ez volt a leggazdaságosabb megoldás.

Szűrt kommentelők
A Spuri szerint az asszony cipekedni jó, de kussoljon
2015.08.26. 15:13 | Homár Hilda

screenshot_2015-08-25_23_59_45.png

Spuriéknak üzenem, hogy az emberek nagy része ismerősök tapasztalatai alapján választ költöztető céget. Hosszú távon nem éri meg durván félrekalkulálni, késni, okoskodni az áfával, hirtelen pénz követelni, dolgoztatni a háziakat, és sutyerákoskodni a megrendelővel, mert csak egyszer lehet eljátszani, ügyfelenként.

Olvasónk pedig a jövőben bátran alkalmazza azt a megoldást, hogy a szórásból bármelyik irányban legjobban kilógó árajánlatokat eleve kiszórja. Azokkal ugyanis mindig van valami macera.

Kedves Homár!

Egy egészen friss élményemet szeretném megosztani Veletek, mert őszintén, álmomban nem gondoltam volna, hogy ez 2015-ben megtörténhet... Elnézést, ha túl hosszúra nyúlik, de igyekszem a lényeget összefogni.

A nővérem Hódmezővásárhelyről Budapestre költözött a hétvégén két gyerkőccel. Hogy ne terheljük a családot, úgy kértünk árajánlatot a költöztető cégektől, hogy konkrét, méretekkel ellátott listát adtunk a költöztetendő dolgokról és mint "tapasztalt szolgáltatótól" tanácsot kértünk az autó méretére és a rakodók szükséges számára vonatkozóan, mondván mi ne pakoljunk. Sorra érkeztek a 80-160 e Ft közötti ajánlatok, nagy volt a szórás, kiállási díj, km-díj, emeletfelár, hétvégi felár, utazási órabér és hasonló nyalánkságok. A legtöbb cég 2-3 rakodót javasolt, lift nélküli házak 3. (le), illetve 2. (fel) emeletről lévén szó, ez logikusnak is tűnt, hiszen a túl sok rakodó csak feltartja egymást. Standard 1,5 szobás lakás 1 szekrénysorral, 2 könyvespolccal, 2 nagyobb és egy gyerekággyal és sok-sok dobozzal- szerintem semmi különös...

Szűrt kommentelők
Nemcsak a testépítők vannak ledöbbenve
2015.08.26. 09:53 | Homár Hilda

screenshot_2015-08-25_18_21_37.png

Tamás, az isten áldjon meg, ha egyszer te magad is olyanokat tudsz írni, hogy "Tudom butaság az ilyet elhinni" meg "a valós, vagy manipulált hozzászólások dátumát mindig frissítik, ez több mint gyanús!" és "a honlapon feltüntetett Hegyi Róbert elérhetetlen, ha létezik egyáltalán", nem beszélve az Ügyfélszolgálati Osztály nevében levelező Figeczkyné Lőrincz Levenduláról, "akiről szintén nem tudni valós személy-e", akkor miért rendelsz ilyen helyről bármit is ???? - mondanám, de nem, mert ne bántsuk Tamást, inkább terjesszük: nem, a testépítők nincsenek ledöbbenve, és nincs olyan 10 kiló izom, ami erőfeszítés nélkül épül bogyóból. Nem beszélve a pénzvisszafizetési garanciáról.

Kedves Homár!

MEN SOLUTION izomnövelő kapszuláról azt írja a forgalmazó, hogy megerőltető edzés nélkül égeti a zsírt és a helyére izmot épít, fotóval illusztrált „hozzászólóval” bizonyítják a csodát.

Tudom butaság az ilyet elhinni, de egy agyi infarktus után egyedüli lehetőségnek tűnt a feleslegemet leadni, mivel a fizikai terheléstől el lettem tiltva. Továbbá bátorított a 100%-os pénz visszafizetési garancia, hát belevágtam! Egy hónapig 2015. június 23-ig fogyasztottam a készítményt.

Szűrt kommentelők
Az igazi bűnbak a nyüves saláta, amelyik kihűti a májat
2015.08.25. 14:13 | Homár Hilda

screenshot_2015-08-25_14_10_17.png

Hát úgy néz ki, ennek az étteremnek csak a weboldalát érdemes meglátogatni.

Kedves Homárosok!

Alább küldenék egy augusztus 10.-ei sztorit Balatonfüredről, a Borcsa étteremből. Tavaly már jártam náluk, és mivel meg voltam elégedve, megörültem, hogy idén a szállásunkon a félpanziós vacsorát az étterem segítségével oldják meg, így előre le is foglaltam 4 napi vacsorát. Sajnos aznapra nem tudták megoldani a félpanziót, de így is kétszer ettünk náluk. Íme a sztori:

Délután italokkal, pizzával (mivel este még vissza szándékoztunk menni, ketten-ketten elfeleztünk egy-egy pizzát) otthagytunk vagy 15 ezer forintot, itt még teljesen rendben volt a kiszolgálás. 

Szűrt kommentelők
Mi legyen a bio rizstejben: mesterséges aroma, természetes aroma vagy egyik se?
2015.08.25. 09:50 | Homár Hilda

fullsizerender.jpg

Ha az ember bioterméket vásárol, akkor valami nagyon természetes, adalék- és egyéb anyagoktól mentes dologra számít, így elvárja és megnyugodva konstatálja a no artificial flavors (mesterséges aroma nélkül) feliratot egy ilyen terméken. De vajon jót, és egyáltalán mit jelent a no natural flavors (természetes aroma nélkül) felirat egy bio rizstejen? Létezik, hogy ugyanaz a termék lapul a dobozban mindkét esetben? Ha nem, mi a különbség közöttük? És átverés vagy nem átverés, ha egymás mellé kerülnek a Tesco polcain? Egy elégedetlen vásárló kérdezett, mi meg utánajártunk. (Aroma ügyben itt egy elég jó összefoglaló a tudnivalókról.)

Kedves Tékozló Homár csapata!

Egészségügyi okoknál fogva sajnos nem fogyaszthatok tejet, ezért rendszeres rizstej vásárló vagyok. Mindig is bosszantott, hogy egy gabona alapú ital drágább a boltokban, mint a tej (az én feltételezésem az, hogy az előállítás költsége nem lehet magasabb), de ezt már elfogadtam és nem is ezt kifogásolom most.

Szűrt kommentelők
Én így akciózok, világos?
2015.08.24. 15:00 | Homár Hilda

image.png

Vásárlóként nehéz elfogadni, hogy a vegyükegyüttolcsóbban-típusú oldalak igazából az eladóknak szóló marketingeszközök, de ettől még ez a helyzet. Az akciók előfordulhat, hogy kedvezőbbek, mint máshol, de egyáltalán nem biztos, szóval érdemes utánanézni - mint mindig mindennek.

Kedves Homár!

Az alábbi, talán már néha komikus levelezésbe szeretnélek Titeket beavatni. A veddvelem.hu oldalon megjelent egy akció, amelyben a tandemugrást akciósan 44.000 Ft -ért lehet igénybe venne. Mivel kíváncsi ember vagyok, ezért utánanéztem a szolgáltatást végző csapatnak, és meglepődve tapasztaltam, hogy az árak megegyeznek a veddvelem.hu akciós áraival.

Szűrt kommentelők
Levélszemét-mentesítő hadművelet
2015.08.24. 09:26 | Homár Hilda

noszorolap_fekvo_5x20cm_cmyk.jpg

Agyára ment a sok reklámszemét a postaládájában? S. barátunk hosszú és elszánt küzdelemben győzött a Magyar Posta ellen. A végső diadal azonban még messze van, tekintve, hogy a Posta csak a ládadugító piac egynegyedét birtokolja. Azért a kis lépésekben haladás is haladás.

Kedves Homár,

szerintem elég sokan vagyunk mostanra ebben az országban, akiknek teljesen tele van a hócipőjük a reklámokkal, különösen, ha azt agresszíven, kifejezett kérés ellenére is tolják az arcunkba. Az emberek próbálnak védekezni, ahol és ahogyan tudnak, ezért a szórólapok, kéretlen kiadványok gazdái újabb és újabb módszereket találnak ki, hogy minél közelebb férkőzzenek az emberek privát szférájához. Környékünkön (Bp. IX.) ehhez már egy magyar állami nagyvállalatot is megtaláltak, ami – sajnos – partnernek bizonyult az emberek zaklatásában.

Szűrt kommentelők
Brutál mód nyikorog a Nike, de a Playersroom szakértője nem hallja
2015.08.19. 14:40 | Homár Hilda

playersroom_logo.jpg

Ki mondta, hogy egy cipőnek csendben kell üzemelnie? Attól, hogy ez a hagyomány, akár lehetne trendszetter fícsör is a lépésre nyekergő cipő, igaz, ebben az esetben érdemes lenne a vevőket a vásárlás előtt ismertetni vele, mert hát ki tudja, tetszik-e nekik ez az újítás. Multimédiás panasz egy nem is olcsó nyekergő Nike-ról és a Playersroom panaszkezeléséről. 

Kedves Homárék!

Az én Playersroom történetemet nagy műgonddal öntöttem videóba és szövegbe.  Kérlek, biztosítsatok helyet a történetemnek, talán másokat megvéd a bajtól! Köszönöm, és minden jót kívánok!

Belátom, hogy az alábbi történet nem született volna meg, ha rendszeresen olvastam volna ezt a blogot…

Szűrt kommentelők
20 perc maradt ki a filmből a vihar miatt, de a Cinema City szerint végignézték, akik bennmaradtak
2015.08.19. 09:38 | Homár Hilda

cinema_city_master_rgb_whitebg.png

A hétfő esti vihar alaposan széttrollkodta Budapest estéjét is. Azt gondolhatnánk, hogy piszok mázlisták azok, akik épp egy moziban húzták ki a világvégét. Hát nem. Ágiék kiakadását tökre meg lehet érteni, a Cinema City érvelését kevésbé. Rég nincs minden teremre gépész, így nyilván csak megsaccolták, hogy honnan folytatódjon a vetítés, várható volt, hogy lesznek az élménnyel elégedetlen nézők. Vajon miért nem alkalmazták az elvileg pont ilyen helyzetekre kitalált emergency jegy (házirend, 21. pont) megoldást a panaszt tevőknél? Pláne, hogy a mozi maga is elismeri, nem tudta minden teremben tájékoztatni a közönséget a helyzetről. 

Szia!

Szeretném megosztani Veled és az olvasóközönségeddel, ami tegnap este történt velem és családommal a Cinema City Aréna mozijában.

19:40-es vetítésre vettünk jegyet. A vihar ekkor már elérte Budapestet, rendesen szétáztunk, de szerencsésen megérkeztünk a moziba. Elfoglaltuk a helyünket. A szokásos negyed óra- húszperces reklám és ajánló közben merültek fel az első gondok: a hang eltűnt, majd a kép is kifagyott. Kb. 5 perce vártunk, amikor bejött a mozi egyik alkalmazottja és kis türelmünket kérte. El is indult az ajánló onnan, ahonnan korábban megszakadt a hang. Tehát vissza tudták tekerni.

Szűrt kommentelők
Egy csapásra megoldotta saját gordiuszi csomóját a Telenor
2015.08.18. 15:14 | Homár Hilda

download.jpeg

Mostanában a Telekom kapta az osztást heti rendszerességgel, de a Telenornál sem móka és kacagás az élet. Mondjuk az, hogy egyszer rosszul számláznak, még oké, bárki hibázhat, de azért az talán túlzás, hogy az ügyfélszolgálaton egy bizottság üljön össze a megoldás kereséséhez - hogy aztán ugyanúgy rossz számlát küldjenek, majd egy huszárvágással töröljék az egészet.

Üdv Hilda!

Tizenéve tartó Telenoros kalandunk lassan a végéhez ér, köszönhetően a szolgáltató legutóbbi húzásának, ami sikeresen (és azt gondolom jogosan) kiverte nálam a biztosítékot.

Pár hónapja a lányom djuice20 számlás csomagjához szerettünk volna internet előfizetést kötni. Mivel még volt a rabságból (lánykori nevén hűségidő) szűk egy hónap, így hallva a 2000 ft/500Mb-os lehetőséget, nem éltünk vele, mondván, 1 hónap múlva valószínűleg egy előnyösebb szerződést tudunk majd velük kötni egy másik, már a netet is magában foglaló csomagra. Aztán a hűségidő lejártát követően látva, hogy nagyságrendileg ilyen havidíj összegű csomagnál csak jelentősen kedvezőtlenebb csomagok vannak, ennek tudatában tértünk be egy Telenor üzletbe.

Szűrt kommentelők
Nem látott a vendég fejébe a szálloda
2015.08.18. 10:30 | Homár Hilda

 hotel.png

Érzésem szerint ez az a poszt, ahol a posztolónak nincs igaza, de lássuk, mit mond a köz, olvasás után szavazzon: elvárható, hogy a hotel személyzete kilogikázza vagy legalább gyanítsa a vendégszámból az elhelyezkedési problémákat, vagy a vendégnek kell ilyen esetben plusz köröket futni?

Hello!

A gyulai Hunguest Hotel Erkelbe foglaltunk szállást. Mivel öten vagyunk (két felnőtt plusz három kisgyerek - 2, 6 és 8 évesek), ezért egy sima szobában már nem férünk el (nem lehet három pótágyat berakni), így vagy apartmanszobában szoktunk lenni vagy összenyitott két szobában.

Megérkeztünk, felmentünk, és meglepődve tapasztaltuk, hogy a két egymás melletti szoba nem összenyitható...

Szűrt kommentelők
Jézus, őszig kell várni a buszba ragadt a mobilra! FRISSÜLT Újabb telefont nyelt be a szélvédő
2015.08.17. 14:46 | Homár Hilda

wearewithyou.jpg

Elképzelhetetlenül rémísztően lehetetlenül borzalmas helyzetbe került szegény olvasónk, akinek benyelte a mobilját egy turistabusz-elem. Mert hát ki az, akit nem önt el deremesztő pánik már csak a gondolatra is, hogy egy (esetleges!) őszi karbantartásig nem kapja vissza a telefonját?!

Tisztelt Olvasók! 

Alábbi ügyben szeretném a véleményüket kikérni:

2015.07.25.-én egy buszos kiránduláson vettem részt. Az utat egy emeletes busszal tettük meg. Az emeleten az első sorban kaptam helyet. Az ülés előtt egy műanyag burkoló rész található, amiben kialakított tárolóhelyek vannak. Ebbe raktam bele a telefonomat.

Szűrt kommentelők
Teendők figyelmetlenségből rendelt SEO-szolgáltatás esetén
2015.08.17. 10:29 | Homár Hilda

seo1_1_1_1_1.png

A keresőoptimalizációs szolgáltatásban utazó Max-Web Kft. tevékenysége jó hosszú nyomot hagyott már a Homáron. Írtak az olvasók és a cégvezető is, ő legutóbb formabontó módon tulajdonképpen azt fejtette ki, hogy mire kell figyelnie egy cégnek, ha nem akar kapni a rásózott jóból (lecke 1.). Zsoltnak ez az okosság már későn jött, rajta épp a 140 000 forintot keresik. Neki és sorstársainak érdemes ránéznie ennek az oldalnak a teendők fejezetére (lecke 2.).

Tisztelt Tékozló Homár!

Sajnos áldozata lettem a Max-web Seo csalásának. 

Pont egy olyan időpontban hívtak amikor ezer volt a dolog, és nagyon meggyőző volt a cég alkalmazottja, kihangsúlyozva, hogy ingyenes 8 napig. A telefonbeszélgetés után nem is foglalkoztam az üggyel. Jött a levél postával, amit alá is írtam. Volt rá vagy fél percem.  Hozzáteszem trükkös maga a levél is. Nem véletlenül van így kitalálva.Nincs ember aki a postás előtt elolvasna egy teljes oldalnyi apró betűs részt, hisz még millió címzetthez kell levelet vinnie. Aztán jöttek e-mail-ek, amivel nem foglalkoztam, és jött a számla kis idővel később. Itt szembesültem mindennel. Ekkor olvastam el a levelet, az apró betűs részeket, a maileket. 

Szűrt kommentelők
Sikerülhet-e kimagyarázni egy 4 emberre hirdetett 2 személyes szoba hiányosságait?
2015.08.14. 14:48 | Homár Hilda

Oké, a katalógusokban minden jobban néz ki, de azért a Neckermann mélyen magába nézhetne, mert egy "Nappali/hálószoba 3 heverővel, egy külön hálószoba dupla ággyal és tengerre nézők." "Nappali/hálószoba 2 heverővel és egy külön hálószoba dupla ággyal." leírás alapján az ember jogosan vár pl. ablakot a külön hálószobára, ahogy a heverő kifejezésre sem feltétlenül egy 70 centi széles gyerekágyat vízionál az egyszeri utazó. Az az érv meg végképp nevetséges, hogy sehol nem állították, hogy jut mindenkinek éjjeli lámpa meg szekrény. Persze nehéz kimagyarázni egy 4 főre meghirdetett, de eredetileg 2 személyes szoba hiányosságait. A Neckermann azért megpróbálta.

Sziasztok!

Nem tudom az én kis esetem mennyire “tékozló homáros” de azért igyekszem jól elmesélni. Nem csak maga a tényállás, hanem az ügyfélkezelés is igen érdekesen történt.

2015 júliusában elutaztunk Rhodoszra két felnőtt, egy 13 éves gyerek és egy 74 éves Nagyapó. Családi szobát kértünk, melynek a leírása a katalógusból: Blue Bay Hotel / Trianta Rhodos, Családi szoba – Nappali/hálószoba 2 heverővel és egy külön hálószoba dupla ággyal.

Szűrt kommentelők
A 10 órás késés ellenére sem akar kártérítést fizetni a Wizz Air
2015.08.14. 09:05 | Homár Hilda

wizz_air.png

Igazán kalandosra sikerült olvasónk amszterdami útja, aki ahhoz képest, hogy életében először repült, remekül helyt állt, mint problémamegoldó vőlegény (az külön jó rész lehetett, amikor bezárt a reptér, és kirakták őket az utcára). És első blikkre úgy tűnik, hogy tudatos fogyasztóként is jól teljesít.  A műszaki hiba ugyanis elvileg nem rendkívüli körülmény (lásd. utolsó bekezdés). Persze nem ismerjük a részleteket, de megpróbáljuk elérni a Wizz Airt az ügyben.

Kedves Homár! 

Szeretném megosztani első repülésünk szomorú történetét.

Menyasszonyommal hosszas lamentálást, kuporgatást és tervezgetést követően belevágtunk egy amszterdami nyaralásba. A valóban költséghatékony Wizz Air cég járatát választottuk Debrecenből Eindhovenbe, onnan buszos transzferral. 2015/07/19 12:20 perces indulási idővel, 14:40 -es tervezett érkezéssel.

Már a gépen ültünk bekötve amikor a kapitány úr közölte gond van. Jobb itt, mint 10 000 m-el magasabban. Kb. 20 perc elteltével visszaküldtek bennünket a váróba. Pár óra információ nélküli várakozást követően közölték, ez a gép biztos nem megy sehova. Ekkor párom szemében már könnycsepp csillogott, de nem volt mit tenni.

Szűrt kommentelők
Óvatosan a Sportsdirect akcióival
2015.08.13. 14:51 | Homár Hilda

screenshot_2015-08-13_11_35_37.png

A klasszikus felárazásos akció trükkjével operál az Aréna Plázában lévő Sportsdirect.com. Ráadásul a képek alapján szakmányban és nem sokat lacafacázva a kivitelezésnél. Az első képen pl. láthatólag fogták a szép, színes 40%-os matricát, rányalták az előző árcímkére, beleírták a korábbi árat a rózsaszín négyzetbe, a Jani a raktárból mondott egy annál nagyobb számot, azt is rákanyarították, a piros filccel áthúzták, és a Margit már hozhatta is a sört.  

Kedves Homár!

Nem új, de figyelemre méltó és buta üzleti trükköt találtam.

Szűrt kommentelők
Mindig lehet ott cigizni, ahol szabad?
2015.08.13. 09:54 | Homár Hilda

5592604_b0ad448e4148085d1a5ac663952c4f4d_wm.jpg

A probléma, ami valószínűleg abból fakadt, hogy senki nem futotta a legjobb formáját. A társaságot kicsit sem feszélyezte a cigizésben az érkezésükkor már ott játszó gyerek? A cukrászdának nem jutott eszébe, hogy problémagócot ültet a kertbe, ha egymás mellé rendeli a csúszdát meg dohányzó részt? Ritáék pedig biztos kevesebbet mérgelődtek volna az ügyön, ha panaszlevél helyett ott helyben megpróbálták volna megoldani a helyzetet a társaság és/vagy a felszolgálók segítségét kérve. 

Kedves Homár!

Történetünk tanulságát még nem sikerült megfejtenünk, annyira ledöbbentünk az egészen.

Esztergomi Szamos cukrászdába szoktunk, illetve jártunk eddig, mert a belső udvarában kialakított gyereksarkot nagyon szerette kislányunk. Egyik nap egy társaság ült be és nagy vígan kértek hamutálat és kaptak is. A kis udvar hamar betelt cigarettafüsttel.  Nem pánikszerűen, de elüldözve bennünket, első sorban a gyerek egészségének védelme miatt. Felháborodásunkat egy panaszos levéllel akartuk megoldani, de a válasz tovább borzolta a kedélyeinket:

Szűrt kommentelők