Tékozló Homár

Jövőre veled ugyanitt, kedves BuBi-s!

2016.09.30. 09:45 | Homár Hilda | 50 komment

6258766_2a94e7d3404b3089160dc98cd50f1ec5_wm.jpgBalázs szerint egészen furcsán oldszkúl módon működik a Mol BuBi éves bérlet meghosszabítása. Vajon miért erőltetik minden áron a személyes találkozót? Szerencsére olvasónk nemcsak elégedetlenkedik, hanem proaktív módon megoldási javalattal is előállt, úgyhogy elküldjük a posztot a BKK-nak, hátha jövőre már megnyílik a szép új világ.

Hello kedves kerékagyak és tékozló homárok!

Most ünnepelte a Mol Bubi a 2 éves születésnapját. ami azt is jelenti - hogy hozzám hasonlóan - egy csomó, az indulástól előfizetést vásárló embernek mostanában jár le a második éves előfizetése. Sajnos ez egy csomó kellemetlenséggel, vesződséggel jár, pedig nem kellene, hogy így legyen. Szerintem közszolgálatilag és a rendszer javításának szándékával megérne egy cikket.

Mi a helyzet most:

Olvasson tovább!

Milyen cipő már, amit kisujj súrlódással ki lehet lyukasztani?

2016.09.28. 15:15 | Homár Hilda | 116 komment

hervis-sports-logo-528428.jpg

A Hervis cipői úgy tűnik nagyon nehezen viselik ezt az hordás dolgot. Hol egy kisujj, hol egy köröm csinálja ki őket végzetesen. Petra vigye csak független szakértőhöz, itt tájékozódhat róluk.

Kedves Tékozló Homár!

Szeretném, ha a Hervis üzletekben senki sem vásárolna: 2016.májusban vásároltam a székesfehérvári Hervis üzletben egy Nike Downshire futócipőt. Azért, hogy a mérethelyességről meggyőződjek az üzletben fel is próbáltam a cipőt, természetesen mindkét lábamra és nagyon kényelmes volt.

Sajnos ez a cipő 4 hónap használat után a jobbos cipő kilyukadt. Minimális igénybevételnek volt kitéve, mert nem futottam benne, csupán munkahelyemre jártam, ahol napközben ráadásul levettem és egy benti cipőben voltam.

Olvasson tovább!

Samsung, vidd innen a Note 7-edet!

2016.09.27. 09:40 | Homár Hilda | 58 komment

screenshot_2016-09-27_08_44_53.png

A Samsung idei csúcsmodellje elismerés helyett milliárdos bukást hozott a cégnek, és persze jó adag bosszankodást a vásárlóknak, akik szabadulni szeretnének a veszélyes eszköztől - csak épp egyelrőe nem megy nekik.

Tisztelt Homár!

Vásároltam egy Samsung Note 7 telefont, amely utólag kiderült gyártási hibás aksit tartalmaz. A Samsung teljes visszahívást kezdeményezett ezzel kapcsolatban.

A hibás készülékek cseréjének kezdetét 2016. szeptember 19-ét jelölték meg. Ezzel kapcsolatban már voltam a vásárlás helyszínén, szervizben, experience store-ban, de eddig nem tudtak segíteni egyik helyen sem a cserével kapcsolatban. Annyit tudtak mondani, hogy nem is tudtak róla (vásárlás helyszíne), vagy várjak türelemmel.

Olvasson tovább!

A 6. érzékhez fel kell nőni

2016.09.26. 15:18 | Homár Hilda | 54 komment

screenshot_2016-09-26_10_08_00.png

Biztosan lesz pár törzskommentelő, aki ránézésre vágja, hogy mit jelent pontosan a csudaképlet, amivel a Whirlpool megajándékozta panaszkodó ügyfelét, de azért lássuk be, hogy ennek értelmezése nem lehet alapelvárás egy hűtőgépvásárlónál, nem beszélve az angol nyelvű magyarázatokról és táblázatokról. 

6. Érzék technológia, avagy kérem vissza a régi öreg hűtőmet!

A Whirlpool ügyfélszolgálatával folytattam két hét levelezés után úgy döntöttem, hogy megosztom kis történetemet másokkal is. A probléma nem éppen súlyos, vagyis senki ne számítson arra, hogy hulla volt a hűtőben vagy megvágott a „kettőhúsz”… De azért mégis!

Olvasson tovább!

Teknőc Ernő viszi a számlákat a fővárosban

2016.09.26. 09:44 | Homár Hilda | 68 komment

screenshot_2016-09-26_09_34_22.png

Nem nagyon akarnám nagyon piszkálni a Postát, van elég bajuk, de 10 nap alatt kézbesíteni egy levelet, az mi? Olvasónknak pedig, akinek láthatóan nem gond az internetelérés, meleg szívvel ajánljuk, hogy álljon át netes ügyintézésre. Egy új, boldogabb élet nyílik meg vele!

Kedves Homár!

Tudom sok panasz érkezik hozzád, de nekem elegem van a Telekom/Posta garantált büntetésből.... Most a Császári és Királyi Posta a bűnös, de azért világosan látszik, hogy a Telekom se ártatlan kiskutya, hiszen világosan látszik, hogy szándékosan gyúr az "ingyen" 750Ft-ra, ami szerintem a pofátlanság netovábbja..... Azt nem is merem megemlíteni mekkora jogtalan haszonhoz jut ezzel a pofátlan összeggel....

Üdv.

István

Olvasson tovább!

Tanítóvá tesz a Sony, ha hagyod magad nevelni

2016.09.23. 14:59 | Homár Hilda | 70 komment

screenshot_2016-09-23_10_35_40.png

MInden eddiginél többre vagy képes - állítja a Sony reklámja, és tényleg! Például nézzük levélírónkat, aki igen magas szintre fejlesztette magában a keresztény vallás türelemről és megbocsátásról szóló tanítását, miközben a legkomolyabb buddhista tanítókat is megszégyenítő módon képes volt elengedni magában az idő fogalmát. 

 Én aki a távközlési szférában dolgozom a saját két éves LG mobil telefonomat kezdtem elavultnak érezni. Így kinéztem a Sony Z3 Compact telefont, ami nagyon megtetszett, mind dizájnra, mind hardveres felépítésre. Kicsit drága telefonnak tartottam, de gondoltam, prémium kategóriával lesz dolgom, így bevállaltam a vele járó többlet költséget. Megvettem, vettem rá tokot előre és hátra is fóliát, amit felrakattam.(2015.05.05.) Nagyon szép és jó volt, minden.

Olvasson tovább!

Nemzeti Pusztulat Emlékpark

2016.09.22. 09:55 | Homár Hilda | 98 komment

fa57e33e803d009780511b7c1dfa117f661d819d.jpg

Lépje be a múltba! Történelmi időutazás Ópusztaszeren - hirdeti a Nemzeti Történelmi Emlékpark honlapja, de minden bizonnyal nem az egykor szebb napokat látott puzzle, a nem működő telefon és a viseltes sakkbábuk megtekintésére kapacitálnak. És csak mérsékelten elfogadható válasz, hogy nincs pénz újat venni vagy a régit felújítani, mert az ablakpárkányon keletkezett bogártömegsír eltakarításához elég lenne egy gondos szem és egy söprű is.

Kedves “Tékozló Homár”

 A Ópusztaszeri Emlékparkban szerzett élményeimet szeretném megosztani veletek, ahogy ezt tettem a park vezetősége felé is, várom a válaszukat. A téma nem igényel fogyasztóvédelmi megoldást, egyszerűen annyi történt, hogy a 14.300 Ft-os “kedvezményes” családi belépőért gyalázatos szolgáltatást kaptunk.

Éva

Olvasson tovább!

Bepöccent futár döntött arról, hogy nem szállít kaját a továbbiakban

2016.09.21. 09:36 | Homár Hilda | 166 komment

cityfood.jpg

Hát én nem tudom, hogy a Cityfoodnál hogy megy ez, de én biztos nem engedném, hogy az ételszállítóim lendületből intézzék a vitás ügyeket az ügyfelekkel. Mert most például a futáron kívül ki boldog? Viktória éhes maradt, a cég meg elesett egy előfizetőtől, ahelyett, hogy egy kedves ügyfélszolgálatos elsimította volna az ügyet. Mondjuk valószínűleg nincs nekik ilyenjük, mert az reagált volna a panaszlevélre is.

Kedves Tékozló Homár!  

Ezt a levelet küldtem el a cityfoodnak 5 napja. Nem hajlandóak válaszolni rá.

Tisztelt Cityfood!

Rendeltem önöktől finom is volt az étel, múlt hét szerdán a szállító sajnos nem tudom a nevét, berakta a az ajtó és a rács közé mikor megerkeztem nem volt ott. Később állította hogy én mondtam hogy odarakhatja nyugodtan máskor is. Hát biztos nem. Előtte volt már ilyen és maximum legyintettem hogy jól van, mert meg volt az étel,de nem értem különben azt se hogy gondolta hogy az ételt lerakhatja a földre, biztos nem bátorítottam erre.

Olvasson tovább!

"Kérdem én, mi ez? Kérem, ne vágják át az embereket!"

2016.09.20. 09:24 | Homár Hilda | 93 komment

auchan.gif

Nehéz eldönteni, hogy Gézánál maga az akciózási technika (felárazás után akciózunk, így nyerünk, még akkor is, ha nem számoljuk bele az akció feliratokra pavlovi reflexként vásárlással reagálókat) vagy a panaszkönyvi bejegyzésére érkező vállrándítós válasz verte ki a biztosítékot. De bármelyik, tök jogosan zúgolódik.

Várni, csak várni, mindig csak várni

2016.09.19. 10:34 | Homár Hilda | 89 komment

lenovo-03_1.jpg

Bár a levél augusztusi, tehát olvasónk a panasza megírásakor nem 4, hanem csak 3 hónapja várta a pénzét, azért az is bőven túlvan a tolerálható határon. 

Üdvözlöm,

Tavaly novemberben vásároltam egy Lenovo Yoga 3Pro-t a LenovoShop.hu-tól. A gép időközben meghibásodott ezért beküldtem a Lenovo hivatalos szervizébe ahonnan 1,5 hónap után a csatolt jegyzőkönyvet kaptam.

Olvasson tovább!