Tékozló Homár

A 6. érzékhez fel kell nőni

2016.09.26. 15:18 | Homár Hilda | 10 komment

screenshot_2016-09-26_10_08_00.png

Biztosan lesz pár törzskommentelő, aki ránézésre vágja, hogy mit jelent pontosan a csudaképlet, amivel a Whirlpool megajándékozta panaszkodó ügyfelét, de azért lássuk be, hogy ennek értelmezése nem lehet alapelvárás egy hűtőgépvásárlónál, nem beszélve az angol nyelvű magyarázatokról és táblázatokról. 

6. Érzék technológia, avagy kérem vissza a régi öreg hűtőmet!

A Whirlpool ügyfélszolgálatával folytattam két hét levelezés után úgy döntöttem, hogy megosztom kis történetemet másokkal is. A probléma nem éppen súlyos, vagyis senki ne számítson arra, hogy hulla volt a hűtőben vagy megvágott a „kettőhúsz”… De azért mégis!

Olvasson tovább!

Teknőc Ernő viszi a számlákat a fővárosban

2016.09.26. 09:44 | Homár Hilda | 55 komment

screenshot_2016-09-26_09_34_22.png

Nem nagyon akarnám nagyon piszkálni a Postát, van elég bajuk, de 10 nap alatt kézbesíteni egy levelet, az mi? Olvasónknak pedig, akinek láthatóan nem gond az internetelérés, meleg szívvel ajánljuk, hogy álljon át netes ügyintézésre. Egy új, boldogabb élet nyílik meg vele!

Kedves Homár!

Tudom sok panasz érkezik hozzád, de nekem elegem van a Telekom/Posta garantált büntetésből.... Most a Császári és Királyi Posta a bűnös, de azért világosan látszik, hogy a Telekom se ártatlan kiskutya, hiszen világosan látszik, hogy szándékosan gyúr az "ingyen" 750Ft-ra, ami szerintem a pofátlanság netovábbja..... Azt nem is merem megemlíteni mekkora jogtalan haszonhoz jut ezzel a pofátlan összeggel....

Üdv.

István

Olvasson tovább!

Tanítóvá tesz a Sony, ha hagyod magad nevelni

2016.09.23. 14:59 | Homár Hilda | 68 komment

screenshot_2016-09-23_10_35_40.png

MInden eddiginél többre vagy képes - állítja a Sony reklámja, és tényleg! Például nézzük levélírónkat, aki igen magas szintre fejlesztette magában a keresztény vallás türelemről és megbocsátásról szóló tanítását, miközben a legkomolyabb buddhista tanítókat is megszégyenítő módon képes volt elengedni magában az idő fogalmát. 

 Én aki a távközlési szférában dolgozom a saját két éves LG mobil telefonomat kezdtem elavultnak érezni. Így kinéztem a Sony Z3 Compact telefont, ami nagyon megtetszett, mind dizájnra, mind hardveres felépítésre. Kicsit drága telefonnak tartottam, de gondoltam, prémium kategóriával lesz dolgom, így bevállaltam a vele járó többlet költséget. Megvettem, vettem rá tokot előre és hátra is fóliát, amit felrakattam.(2015.05.05.) Nagyon szép és jó volt, minden.

Olvasson tovább!

Nemzeti Pusztulat Emlékpark

2016.09.22. 09:55 | Homár Hilda | 98 komment

fa57e33e803d009780511b7c1dfa117f661d819d.jpg

Lépje be a múltba! Történelmi időutazás Ópusztaszeren - hirdeti a Nemzeti Történelmi Emlékpark honlapja, de minden bizonnyal nem az egykor szebb napokat látott puzzle, a nem működő telefon és a viseltes sakkbábuk megtekintésére kapacitálnak. És csak mérsékelten elfogadható válasz, hogy nincs pénz újat venni vagy a régit felújítani, mert az ablakpárkányon keletkezett bogártömegsír eltakarításához elég lenne egy gondos szem és egy söprű is.

Kedves “Tékozló Homár”

 A Ópusztaszeri Emlékparkban szerzett élményeimet szeretném megosztani veletek, ahogy ezt tettem a park vezetősége felé is, várom a válaszukat. A téma nem igényel fogyasztóvédelmi megoldást, egyszerűen annyi történt, hogy a 14.300 Ft-os “kedvezményes” családi belépőért gyalázatos szolgáltatást kaptunk.

Éva

Olvasson tovább!

Bepöccent futár döntött arról, hogy nem szállít kaját a továbbiakban

2016.09.21. 09:36 | Homár Hilda | 166 komment

cityfood.jpg

Hát én nem tudom, hogy a Cityfoodnál hogy megy ez, de én biztos nem engedném, hogy az ételszállítóim lendületből intézzék a vitás ügyeket az ügyfelekkel. Mert most például a futáron kívül ki boldog? Viktória éhes maradt, a cég meg elesett egy előfizetőtől, ahelyett, hogy egy kedves ügyfélszolgálatos elsimította volna az ügyet. Mondjuk valószínűleg nincs nekik ilyenjük, mert az reagált volna a panaszlevélre is.

Kedves Tékozló Homár!  

Ezt a levelet küldtem el a cityfoodnak 5 napja. Nem hajlandóak válaszolni rá.

Tisztelt Cityfood!

Rendeltem önöktől finom is volt az étel, múlt hét szerdán a szállító sajnos nem tudom a nevét, berakta a az ajtó és a rács közé mikor megerkeztem nem volt ott. Később állította hogy én mondtam hogy odarakhatja nyugodtan máskor is. Hát biztos nem. Előtte volt már ilyen és maximum legyintettem hogy jól van, mert meg volt az étel,de nem értem különben azt se hogy gondolta hogy az ételt lerakhatja a földre, biztos nem bátorítottam erre.

Olvasson tovább!

"Kérdem én, mi ez? Kérem, ne vágják át az embereket!"

2016.09.20. 09:24 | Homár Hilda | 93 komment

auchan.gif

Nehéz eldönteni, hogy Gézánál maga az akciózási technika (felárazás után akciózunk, így nyerünk, még akkor is, ha nem számoljuk bele az akció feliratokra pavlovi reflexként vásárlással reagálókat) vagy a panaszkönyvi bejegyzésére érkező vállrándítós válasz verte ki a biztosítékot. De bármelyik, tök jogosan zúgolódik.

Várni, csak várni, mindig csak várni

2016.09.19. 10:34 | Homár Hilda | 89 komment

lenovo-03_1.jpg

Bár a levél augusztusi, tehát olvasónk a panasza megírásakor nem 4, hanem csak 3 hónapja várta a pénzét, azért az is bőven túlvan a tolerálható határon. 

Üdvözlöm,

Tavaly novemberben vásároltam egy Lenovo Yoga 3Pro-t a LenovoShop.hu-tól. A gép időközben meghibásodott ezért beküldtem a Lenovo hivatalos szervizébe ahonnan 1,5 hónap után a csatolt jegyzőkönyvet kaptam.

Olvasson tovább!

Már az Ikeában sem lehet bízni?

2016.09.16. 10:38 | Homár Hilda | 66 komment

screenshot_2016-09-16_10_34_42.png

Látják ezt a szép, rendezett, letisztult konyhát? Na, hát NIkié egész biztosan nem így néz ki, pedig ikeás elemekből ikeás kollégák lemérése után gyártva, ikeás szakik rakták össze.

Kedves Homár!

A történetem tavaly tavasszal kezdődött, amikor is úgy döntöttem, hogy az IKEAból szerzem be az új konyhabútorom, egy "Personlig" konyhapulttal kiegészítve, mivel a készen kapható darabok nem voltak megfelelőek az elképzeléseimnek. Gondoltam az IKEA nem tűnik el egyik napról a másikra, 25 év garanciát ígér, azért az már csak jelent valamit, megéri azt a plusz pénzt nekem hogy ne egy kisvállalkozót kelljen hajkurásszak, ha valami probléma merülne fel.

Olvasson tovább!

Nem mind fehérarany, ami ezüst, sőt, konkrétan semmi

2016.09.15. 09:46 | Homár Hilda | 152 komment

shutterstock_203210746.jpg

Az ember azt gondolná, hogy ha nem a piacon, hanem egy bevásárlóközpontban lévő ékszerboltban veszi a szerelmi zálogot a csajának, nagy meglepetés legfeljebb akkor éri, ha a nő váratlanul nemet mond, erre tessék! Reméljük az ügy végül csak egy fura sztori marad a családi legendáriumban.

Barátnőmnek szülinapja alkalmából megkértem a kezét egy nagyon szép gyűrűvel, amit Budapesten az Árkádban vásároltam /A. nevű ékszerboltban/.

Sajnos közben kiderült, hogy az ékszer, amit fehéraranynak adtak el, egy kb 6000 forintos ezüstgyűrű!! (A barátnőm műkörmös, és az egyik vendége ékszerboltban dolgozik, látta az ujján, mondta, hogy milyen szép, ők is árulnak ilyen ezüst eljegyzési gyűrűt. A baratnőm mondta, hogy ez fehérarany, erre a hölgy megnézte, mi van belülre írva, és az az ezüst száma. Ezután a baratnőm elvitte még egy ékszerboltba is, ott is azt mondták, hogy ezüst, vigyük vissza, és ha nem veszik vissza, tegyünk feljelentest.)

Olvasson tovább!

Bookingon tervezel, euróban fizetsz

2016.09.14. 15:22 | Homár Hilda | 65 komment

39e56071c1e15afc522a03600c66360e.png

Nekünk eddig soha nem volt nagy eltérés a bookingos ár és a ténylegesen fizetendő között, de persze ez nem jelenti azt, hogy nem gyakori. Aki szokott Booking.com-on foglalni, bökjön már legyen szíves alul a mini közvéleménykutatásunkon!

Tisztelt Tékozló Homár!

Különösebb hozzáfűzni valóm nincs a mellékelt levélhez, amely az ajánlati ár és a tényleges kifizetés közti jelentős különbséget takarja. A kifogásolt összegek természetesen az alapárakat érintik. Mi sem természetes, hogy nem válaszoltak, azt sem , hogy majd utána néznek. Közben kérték az elégedettségi kérdőív kitöltését. Gondolhatják….

Olvasson tovább!