Látatlanban kiadna 300 000 huf-ot bármire is?
2014.12.22. 14:19 | Homár Hilda

lg-29ea73-p-2922-widescreen-led-backlight-lcd-monitor-ips1.jpg

És, ha ez a bármim konkrétan egy ultraszéles monitor? Elég a márka vagy éljen az empíria? Egy bemutatóteremtől elvárható, hogy minden típus ki legyen állítva? És egy üzlettől, hogy kibontsa a cuccot, mielőtt megveszem? Megannyi kérdés.

Szerettem volna egy LG monitort venni karácsonyra. Lévén szó arról, hogy egy prémium termékről van szó, gondoltam előtte kipróbálnám. Az Lg ügyfélszolgálat segítőkészségét szerintem szépen bemutatja ez a beszélgetés:

LG Electronics Magyarország: Üdvözlöm! XY vagyok. Miben segíthetek?
Zoltan: Jó napot, azt tervezem hogy veszek egy LG wide screen monitort, valamelyik 34"-t, viszont előtte szeretném kipróbálni, de legalább megnézni őket. Erre hol van vajon lehetőség?

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(2,5/5)
Szűrt kommentelők
A Remington aztán tud kárpótolni!
2014.12.22. 09:18 | Homár Hilda

10850885_10204328126395863_1127762628_n_1_.jpg

Bence elégedetlenül dünnyög a bajsza alatt, pedig akár üdvözölhetné is, hogy a Remingtonnál győzött a Girl Power (oké, kicsit úgy tűnik, a józan ész fölött is).

Kedves Tékozló Homár!

Az alábbi egyben humoros és felbosszantó sztorit szeretném megosztani veled, ezt a levelet küldtem a Remington Magyarország FB oldalának, mindent tartalmaz.

Tisztelt Remington Magyarország!

A korábbi levelezésünk alkalmával arra a végeredményre jutottunk, hogy Önök szeretnének engem kárpótolni, mivel a munkatársaik felé nem megfelelően kommunikálták ki promóció (Bluetooth hangszóró) részleteit, így a feltehetőleg jogosan igényelt akciós ajándékomról lemaradtam.

Szűrt kommentelők
Lehet-e egész nap bünticsekkel utazni a buszon? FRISSÜLT
2014.12.19. 14:57 | Homár Hilda

budapest-24-oras-jegy.jpg

Nem nagyon tudom, hogyan vezessem fel K. pulzáló levelét. Talán  elég annyi, hogy esetleg vehetett volna egy jegyet hazafelé.

Kedves mindenki,

Igyekszem egy kb normálisan megfogalmazott levelet írni az utolsó 12 óra történéseiről.

Történt ma reggel, hogy a Bogdáni úti végállomáson, reggel 6:10kor az épp indulóban lévő 9es busz vezetője kinyitotta az ajtót, realizálva, hogy szeretnék utazni. (az egyetlen pirospont a napban a BKK részéről). 

Homárfaktor:(3/5)
Ön dönt:(1,5/5)
Szűrt kommentelők
Csak elvi az ajándékkártya az 576KByte-nál
2014.12.19. 09:41 | Homár Hilda

img_20141215_191836.jpg

Hát itt bizony lukra futott valaki.

Kedves Homár,

Szeretném megosztani Veletek a történetemet, hogy más ne fecséreljen időt/pénzt (telefon, bkv jegy stb) az 576KByte ajánlatára.

Egyik nap a postaládánkban találtam egy 576Kbyte karácsonyi katalógust, amit valamiért nem dobtam ki. Mivel az egyik barátom nagy xbox rajongó, gondoltam, meglepem egy ajándékkártyával, amit ez a kis katalógus hirdet. Az online felületen ugyan nem találtam erre vonatkozó információt, így uccu neki hívom a központi telefonszámot. Az alábbi beszélgetés zajlott le:

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(2,5/5)
Szűrt kommentelők
Juhéj, 3 nap szabadságba került, de megvan a rendelés!
2014.12.18. 15:19 | Homár Hilda

logo_500x500.png

A karácsony a végtelen csomagrendelések, -kiszállítások és ennek következtében az ilyen típusú Homár-posztok szeretettel teli időszaka. Én csak azt nem értem, hogy a webáruházak miért ígérnek valamit, amit nem tudnak betartani? Vagy miért nem tartják be, ha beígérték? Némi kiszámíthatósággal és megbízhatósággal csodákat tudna tenni egy webshop! (Az utólag módosított követés meg mindennek a legalja.)

Kedves Homár!

Elhatároztam, hogy meglepem családomat egy pár nagyobb értékű ajándékkal karácsonyra.  Ki is néztem a termékeket majd rákerestem, hogy kiválasszam a legjobb beszerzési forrást. Vesztemre a mall.hu mellett döntöttem. Miért? Mert azt olvastam a honlapjukon, hogy "A készleten lévő termékeket kötelesek vagyunk a rendelés dátumát követő munkanapon kiszállítani, amennyiben ez nem teljesül, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal." meg hogy "Amennyiben a kiválasztott áru raktáron van és azt megrendeli 16.00-ig, akkor garantáljuk, hogy a következő munkanap már szállítja is a futár (Budapesten belül)".

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(0/5)
Szűrt kommentelők
Nem fogjátok elhinni, miért vár Zsolt 26 napja a nyomtatójára
2014.12.18. 13:20 | Homár Hilda

???? (Erről a posztról van szó. Aki lusta kattintani: olvasónk rendelt egy porszívót meg egy nyomtatót az Extreme Digiteltől, ki is fizette, de a rendszer valahogy mégis törölte a rendelését, ezt jelezte, beindult az ügyintézés. 22 nap, 4 email, 5 sikeres és végtelen sikertelen telefon után írt nekünk pár napja.)

Szia Homár!

A 26. napl tartunk. Természetesen továbbra sincs semmiféle válasz, így megeresztettem egy újabb telefonhívást.

Alig 20 perc alatt hipp-hopp kiderült, hogy hol hibádzik a dolog. Tartalmaz a csomag egy digitális újságelőfizetést is 990 forint értékben. És hiszed vagy sem, de ez a D I G I T Á L I S előfizetés nincs készleten. Ezért nem szállítanak.

Naív ügyfélként azt hittem a digitális újság az kevéssé kézzelfogható, még kevésbé dobozba tehető, na de tévedhet az ember. Az, hogy ez miért csak közel 4 hét alatt derül ki, és hogy ezt miért nem tudták ezidő alatt közölni (legalább az előző 5 telefonos megkeresés egyike során), az már nemigen fog kiderülni.

Sebaj! Érzem, hogy már csak napok kérdése és az új akciós porszívóval takaríthatom fel az új akciós nyomtató leendő helyét!

Üdv:

Zsolt

 

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(3,7/5)
Szűrt kommentelők
Praktikus Homár karácsonyi kiadás
2014.12.18. 09:12 | Homár Hilda

preview5-o.jpg

Valamikor jövő év elején megújul a Homár, lesz itt minden: új ruha, hírek, linkgyűjtemény, diszkógömb. Új fícsörként gyorstalpaló fogyasztóvédelmi oktatásba is kezdünk, amiben nem saját kútfőből, hanem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságéból fogunk válaszolni olvasói kérdésekre. Nyugodtan lehet tehát ezentúl nemcsak sztorikkal, hanem rövid, frappáns kérdésekkel is bombázni minket. Ilyesmikkel:

  • Nem tetszik az ajándékba kapott szarvasos pulóver, szeretném kicserélni egy mormotásra. Kérhetem a boltban a cserét, ha megvan a blokk?
    Nem hibás termék esetén jogszabály nem kötelezi a kereskedőt a termék cseréjére, azonban a kereskedő saját belátása szerint dönthet a csere mellett.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(0/5)
Szűrt kommentelők
Több sebből vérző kuponos
2014.12.17. 15:10 | Homár Hilda

alkupon2.jpg

Egy Homár olvasó férfi kozmetikai csomagot vett kuponéknál, aztán többrendbeli csalódás miatt harcias amazonként reklamált, ahol olyanokat írt a levélben, hogy "Rendben, elolvastam, de NEM FOGADOM EL a választ." Kíváncsian várjuk a sztori végét, még akkor is, ha a parfüm-nem parfüm kérdésben pont nincs igaza (az eau de  toilette nem parfüm). 

Kedves Homár olvasók !

Szeretném veletek megosztani az Alkupon nevű webshoppal kapcsolatos észrevételemet és panaszomat. Mivel a meccset még nem játszottuk le a céggel, ezért a posztom kizárólag mindenki tájékoztatására és védelmére kíván szolgálni, így Karácsony előtt. Tehát kérek mindenkit, hogy mellőzze a " ...de nagy marha voltál!" és a " ...megérdemled! ..." hangulatú megjegyzéseket, mivel szívességet szeretnék tenni nektek. Ja és "szarrágó" sem vagyok, mert nem az összeg borít ki, (bár nekem 5eFt-is pénz!), hanem az ELV !

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(2,3/5)
Szűrt kommentelők
Vajon mennyi idő kell a Magyar Telekomnál egy telefonvonal megszüntetéséhez?
2014.12.17. 09:31 | Homár Hilda

Gyuri úgy tűnik akaratán kívül benevezett A világ legtovább tartó lemondása versenybe. Esélyes. És nem mellesleg egészen elképesztően türelmes fiú.

Kedves Homár!

2014.09.09-én pécsi fiókjukban kértem a vonal megszüntetését, mivel gyakorlatolag már hosszú ideje nem használom. Az "Általános szerződési feltételek" szerint ezt 8 napos felmondási határidővel kérhetem.

Eltelt 30 nap, nem történt semmi. Újra felkerestem a fiókot, ahol elnézést kértek, és azt ígérték: néhány napon belül intézkednek, "az informatikusoknak valami problémájuk van az ügyben".

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(0/5)
Szűrt kommentelők
"És most ha ezért megbaszlak 16 ezerre!"
2014.12.16. 13:24 | Homár Hilda

3597974_4d752a9ad9283bd0b191851cb63a67ce_wm.jpg

Olvasónk metrózott jeggyel és egy háromévessel, mégis elhangzott a címbeli mondat egy ellenőr szájából. Mekkora primkóság kell már ehhez.

Tisztelt BKK!

 2014.12.11-én 13:05 –kor utaztam a 3 éves kislányommal az M4-es metrón. Kelenföldön szálltunk fel és a Nyugati tér volt a célállomásunk. Természetesen jegyet lyukasztottunk, kislányom nagy örömére, hisz a metrózás a mai programunkat képezte.

A Kálvin téren egy kollega kedvesen köszönt kislányomnak és mosolygott rá, majd felajánlotta menjünk fel lifttel. Mi az M3-as vonalon szerettük volna folytatni utunkat a Nyugati térig. Felmentünk a lifttel, ott ismét egy kollega várt. Kérdezte miben segíthet. Megmutatta az M3-as felé vezető irányt. Mi tovább haladtunk, karomon a kislányommal, aki készségesen, izgalommal és nagy lelkesedéssel átadta a jegyünket az ott várakozó ellenőrnek. 

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(3,8/5)
Szűrt kommentelők
Csokigolyó nélküli krémkaland FRISSÜLT
2014.12.16. 09:04 | Homár Hilda

Nem egy first world problem, de tényleg nevetséges a csokigolyó-mennyiség és a hozzáállás is, igaz, olvasónk sem a türelem szobra, ha egy héten belül lezavarta az egész projektet a vásárlástól a Homárig. Nem baj, a Sole-Mizo a rettenetes Krémkaland név meg a külön írt csokigolyó miatt eleve megérdemli az osztást.

Kedves Homár!

Évek óta olvasója vagyok a blognak és sokszor elképesztő dolgokat olvasok, és mindig azzal nyugtatom magamat, hogy ilyen nem történhet meg velem. Ezidáig!

Szóval a mellékelt fényképeken látható minden.

Szűrt kommentelők
Alakváltó rendelés az E-digitalnél
2014.12.15. 16:03 | Homár Hilda

download_20_.jpeg

A Black Friday napján az Extreme Digital rendszerének beletörött az agya egy rendelésbe, melynek szegény gazdája azóta is várja a hol egy, hol két, hol kifizetett, hol fizetésre váró, hol elküldött, hol még csomagolás alatt álló cuccát. Reméljük, este megírja, hogy megjött-e ma!

Szervusz Homár!

Nov 21-én edigitalos vásárlásra adtam a fejem, nagy kinlódással sikerült a kinézett akciós porszívót és nyomtatót megrendelni. Meggondolatlanul a bankkártyás fizetést választottam. A rendelésről a visszaigazolás megjött mondván rendelésem fizetésre vár. Jó, gondoltam este kifizetem amikor már nem lesz torlódás a webáruházban. Így is lett, aznap este a levélben található linken keresztül rendeztem a számlát. A meglepetés az edigital oldalára visszatérve ért. Az imént kifizetett rendelésem töröltként szerepelt. Volt mellette egy másik rendelés ugyanazzal az összeggel aktívként ami meg fizetésre várt.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(5/5)
Szűrt kommentelők
Olvasó Homár premier
2014.12.15. 13:31 | Homár Hilda

newspapers-657x245.jpg

Nem rendszeresen, inkább rendszertelenül, de ezentúl lesznek fogyasztóvédelmi hírek. Ilyesmik:

 

  • Legutóbbi vizsgálata után egy csomó szén-monoxid-érzékelőt betiltott a hatóság, mert nem jeleztek időben. Itt lehet csekkolni, hogy mely típusokról van szó.

 

  • Javult a helyzet az elmúlt években, de még mindig vannak anomáliák az autószervizek működésében. A leggyakoribb trükkökről az Origó írt.

 

  • Szombattól új szabályok érvényesek az élelmiszerek címkézésénél, a korábbinál pl. láthatóbban kell jelölni az allergéneket és a magát sajtnak álcázó pizzafeltéten rajta kell lennie, hogy pizzafeltét –növényi zsírral. Bővebben a Tudatos Vásárlóknál.

 

 

Szűrt kommentelők
Senki nem számított Árösszehasonlító Petire FRISSÜLT
2014.12.15. 09:59 | Homár Hilda

0.jpg

Árazd fel, ócsísd le, aztán az ügyesen kikalkulált csalogatószámot helyezd a hirdetésen egy bazi nagy piros plecsni közepébe. A leghervasztóbb módszerű akciózás. De vajon mért nem volt elég nekik a 28%?

Kedves Homár!

Keresgéltem a szallasoutlet.hu oldalon és ráakadtam erre az ajánlatra. Gondoltam megnézem a hotel honlapját kíváncsiságból. Lehet, hogy én vagyok hülye, de akárhogy számolgatom, nekem sehogyan sem jön ki az az összeg, amiről állítólag le van árazva a dolog.

Az árlistán látható, hogy 1 éjszaka, hétköznap 12 900HUF/éj/szoba, reggelivel. Félpanzió felár: 2500HUF/fő/alkalom. Tehát, ha 2 fő elmegy 2 éjszakára és kétszer vacsoráznak, az 2x12900+4x2500=35800HUF.

Akárhogyan számolom, ez sehogyan sem 42000HUF, amit a kuponos oldalon írnak. A szallasoutleten felsorolt szolgáltatások közül (parkolás, wifi, wellness, stb) minden benne van a szobaárban eredetileg is, kivéve az alkoholmentes üdvözlőitalt. Esetleg az tenné ki a maradék 6200HUF kölünbözetet? Vajon milyen alkoholmentes italt szolgálnak fel fejenként 3100HUF értékben?

A kuponos oldalon szereplő kedvezmény így 36% helyett, csak 28%. Gondolom azt próbálják meglovagolni, hogy sokan meg sem nézik, hogy a 36% tényleg 36% és hát a 36% jobban hangzik, mint a 28%...


üdv
Peti
UPDATE 12.15. 17:20
Az alábbi levelet kaptuk a Szállásoutlet.hu-tól. 
Tisztelt Tékozló Homár, kedves Péter!
Cégünk szeretne reagálni a bejegyzésre: 
Szállodai csomagajánlataink sikeres értékesítésében Ügyfeleink szerepe a legnagyobb, így minden esetben igyekszünk olyan ajánlatokat megjeleníteni, melyek tartalmilag maximálisan fedik a valóságot, valamint megfelelnek minden követelménynek, mely a diszkontáras értékesítésben Ügyfeleink és Partnereink részéről felmerülhet. Számunkra kifejezetten fontos Ügyfeleink véleménye, így minden visszajelzést, panaszt kiemelten kezelünk, vizsgálunk. Vásárlóink véleménye, tapasztalatai nagyban hozzájárulnak a www.szallasoutlet.hu oldalon szereplő ajánlataink akkurátus megjelenítéséhez.

Nevezett ajánlatunkat -mely a Vár Hotel Kastélyszálló csomagajánlata- megvizsgáltuk, illetve szállodai Partnerünket az ügyben megkerestük a pontos kiinduló ár kapcsán, mely meghatározása -szokásos gyakorlatunk szerint- a szálloda részéről az ajánlat összeállításánál történt meg, és amely most ismét megerősítésre került részükről.
A csomagajánlat eredeti, nem kedvezményes árának kalkulációja a következőképpen történik:
2 x 14.900 Ft szállásdíj, 4 x 2500 Ft étkezés (vacsora ára), és a welcome drink ára, mely 2 x 1,100 Ft, és a szálloda tájékoztatása szerint alkoholmentes, de akár alkoholos is lehet. Ezek összege 42,000 Ft.

Ajánlatunkban ez az összeg szerepel eredeti árként, melyből, ha a www.szallasoutlet.hu oldalon szerepeltetett (a tizedesjegyek miatt természetesen kerekített) 36% kedvezményt levonjuk, a kedvezményes árat kapjuk, mely összegért az ajánlat megvásárolható a nevezett feltételek mellett.
Üdvözlettel:
az Indulhatunk.hu
UPDATE 2. 
És ezt a kis kiegészítést küldte még a Szállásoutlet arra a felvetésre, hogy  alapvetően nem matematikailag kérdéses az akció, hanem amiatt, hogy drágább az kuponos szobaár, mint a honlapon lévő árlistás.
Kedves Homár!

A kiinduló ár az ajánlat elkészülte pillanatában helyes és az igazságnak megfelelő volt, szállodai Partnerünk visszaigazolása szerint is. A szállodának saját és jogos döntése volt az előszezoni időszaknak megfelelően az ár 2,000 Ft-tal történő csökkentése, melyet a weboldalon már ugyan módosítottak, de futó ajánlatunkban még ennek cseréje nem történt meg. A szállodában jelenleg az árak átalakítása zajlik, főszezoni és előszezoni árszínvonalat fognak hamarosan megkülönböztetni, és weboldalukon szerepeltetni, ennek az árképzési folyamatnak az elején sikerült a kedves érdeklődőnek megtalálnia és ellenőriznie a szálloda honlapját. 

Köszönöm!

Üdvözlettel:

SzállásOutlet 
Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(5/5)
Szűrt kommentelők
Lemondható-e egy szolgáltatás tartozás mellett?
2014.12.12. 14:14 | Homár Hilda

Ez egy nagyon szomorú poszt lesz. (Bélát megkérjük, semmiképp ne olvassa el, még összezavarná.) Nemcsak a kilátástalan spirál miatt, amibe olvasónk került legjobb szándéka ellenére is, hanem, mert két héten belül ez a második ilyen tartalmú olvasói levél. A T-től megpróbáljuk megtudni az okokat (gondolom a szerződéses viszonnyal és a behajthatósággal függ össze valahogy) és a lehetőségeket.

Kedves Homár!

Egy kicsit elkéstem a telefonszámla befizetésével mert munkanélküli lettem, be is telefonáltam rögtön a T ügyfélszolgálatra hogy lemondjam a szolgáltatásokat, nem akartam tovább görgetni az adósságot. 

Ekkor ért a meglepetés hogy őszerintük nem lehet lemondani a szolgáltatásokat hiába nincs hűség, mert van egy befizetetlen számlám. Felháborodtam hogy miaz, hogy lemondani nem engedi, ha azt nem tudom kifizetni, majd akkor a mégtöbbet biztos kifogom tudni.  Mert azt odáig értem hogy pl megrendelni nem lehet számlaelmaradással. De hogy már lemondani sem lehet...

Homárfaktor:(3/5)
Ön dönt:(4/5)
Szűrt kommentelők
Totális bukta és egy szabadvers az InterStore-vásárlás eredménye
2014.12.12. 09:13 | Homár Hilda

32oc_interstore_sk_jpg.jpg

"Az InterStore Group a legnagyobb cseh, szlovák, magyar internetes áruház, amely már 7 éve segít teljesíteni a bevásárlók vágyait és kívánságait. Napjainkban már több mint 230,000 termékkel és több mint 500,000 elégedett vásárlóval rendelkezik." - meg legalább egy nagyon elégedetlennel, tehetjük hozzá János szabadverses kiakadását olvasva.

Ne vásárolj náluk!!!
A megrendelt árut kifizettem,elküldték.
Nem a megrendelt terméket küldték, ami ráadásul még hibás is lett.
Vissza küldtem, jelezve a termék nem az amit rendeltem és hibás.

Vissza küldték ugyan azt a terméket hibásan!
Elérhetőségük gyakorlatilag nulla. Az e-mail-re nem válaszolnak, a telefon csak egy szlováknyelvű üzenet rögzítő.
Mellékelten küldtek egy levelet, "A TERMÉK HIBÁTLAN"
Így a garanciális igényemet elutasítják,

INNEN NE RENDELJ!!!

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(3,7/5)
Szűrt kommentelők
Érvényes jegye volt, mégis rendőrrel szállíttatták le a vonatról FRISSÜLT
2014.12.11. 14:34 | Homár Hilda

kcisi0177.PNG

Egészen elképesztő sztori tegnapról. Ami csak a levélíróval való levelezésből derült ki: a Keletiben szállt fel, a jegye Kelenföldtől szólt, mert van BKK-bérlete (csatolta is, érvényes). Egyből jött a kalauz, aki inkább hitt a kütyüjének, mint bármi másnak, többek közt a szemének. Rákérdezünk azért az ő verziójukra is.

Kedves Homár!

Egy egészen friss élményt szeretnék megosztani veled a MÁV-ról.

Történt, hogy ma reggel felszálltam a 9292-es Keleti pu. - Szombathely között közlekedő gyorsvonatra.
1 perc késéssel de elindult a szerelvény, a gondok a jegykezelésnél kezdődtek.

Elektronikusan bemutatott jegyem a jegykezelő szerint nem tartalmazta a gyorsvonati pótjegyet, és megkért, hogy váltsak pótdíjjal megfejelt gyorsvonati pótjegyet  Néztem rá bután, hogy mi a baja hiszen a jegyemen szerepel a gyorsvonati pótdíj, fizettem érte, számlát kaptam róla és a számlamról levonták a jegy és pótdíj összegét. Ezeket mind bemutattam részére és az idő közben megérkező kolléganője részére.

Szűrt kommentelők
Faxon és mailen küldözgeti a bankkártyáink adatait a Booking.com
2014.12.11. 09:29 | Homár Hilda

39e56071c1e15afc522a03600c66360e.png

Elképesztő hihetetlen wtf részletek az egyik legnagyobb online szállásfoglaló helyről szóló beszámolóban. Bónusz rejtély, hogy bár az olvasónk által bepanaszolt szállásadó fent van az oldalon, de nem sikerült foglalást produkálni rá, mert jövő októberig random időpontokra csekkolva foglalt volt minden szobája. Ennek mennyi esélye van vajon. Vagy lehet, hogy felfüggesztették? De akkor mért van kinn az odalon? 

Kedves Homár!

Szeretném megosztani veletek kálváriámat, hogy mással ne fordulhasson elő. A történet ott kezdődik, hogy szerettem volna meglepni a párom egy olaszországi nyaralással, és ezért elkezdtem keresni a neten. A booking.com oldalron sikerült egy számomra megfelelő szállást találnom, amit rögtön le is foglaltam. A foglalásnál, készpénzes fizetést választottam, ami azt jelentette, hogy a szállás díját teljes egészében majd csak a megérkezéskor kell kiegyenlítenem, tehát nem kell előleget fizetnem.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(4,2/5)
Szűrt kommentelők
eMag-Sprinter-Black Friday Bermuda-háromszög FRISSÜLT
2014.12.10. 16:29 | Homár Hilda

214_0.jpg

Bár minden kérdésemre ilyen fürgén jönne válasz! Két perce osztottam meg a Facebookon egy hasonló tartalmú posztot, érdeklődve, hogy mások is várnak-e Black Friday-es csomagot az eMagtól, erre tessék, Szonja levele várt a mailboxban. Egy fb-os komment szerint egyébként a Sprinternél átszervezések vannak (pont karácsony előtt???), ami a túlvállalás mellett szintén okozhat némi fennforgást. Megpróbálunk rákérdezni a kilátásokra, de persze lehet, hogy ezzel csak tovább lassítjuk a rendszert.

Kedves Homár!

Az eMag-Sprinter-Black Friday bermuda-háromszögével kapcsolatosan szeretnék megosztani veletek egy történetet. Vásároltunk egy terméket az akcióban, amelyet tíz munkanapon belül ígértek kiszállítani futárral. Az első értesítést december 3-án kaptuk arról, hogy hamarosan a futárszolgálathoz kerül a termék, majd másnap, 4-én kora reggel már arról értesítettek, hogy a futárszolgálatnál van, 48 órán belül érkezik is, előtte hív a futár. Ez egy csütörtöki nap volt, sem aznap, sem másnap nem kerestek bennünket, 5-én este pedig a Sprinter csomagkövető rendszerében sztornózott tételként jelent meg a holmink.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(3,5/5)
Szűrt kommentelők
Új Raiffeisenesek körültekintően a pénzfelvétellel! FRISSÜLT
2014.12.10. 14:10 | Homár Hilda

raiffeisen-bank-international.jpg

Csaba mindenféle indulatot és zsörtölődést mellőzve írta meg levelét, úgyhogy a hőbörgő részeket kénytelenek vagyunk mi pótolni: egy központosított nyilatkozatnyilvántartót biztos nem egyszerű egy élesben működő, ezért folyton változó rendszer mögé kreálni (bár ugye adja magát a kérdés, hogy hogy a francba működött eddig ez az egész enélkül???). Még talán az is oké, hogy ha egyszerre csak egy banknál lehet ilyenje az embernek, akkor jelezze lemondással, ha már máshol akarja ezt érvényesíteni. De egyrészt mért az a megoldás, hogy az átmeneti időszakban egyeseknek nem jár ez a dolog, másrészt és főleg MIT GONDOL AZ, AKI EGY 1-JÉTŐL ÉRVÉNYES VÁLTOZÁSRÓL SZÓLÓ ÉRTESÍTÉST 2-DIKAI DÁTUMMAL AD POSTÁRA???

 Kedves TH!

A Raiffeisen-nél decemberben nem jár az ingyenes készpénzfelvétel, legalább is azoknak az ügyfeleknek, akik korábban más banknál igényelték ezt, és ezután váltottak a Raiffeisen-re:

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(5/5)
Szűrt kommentelők